Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:07:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102440 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2012.01.21 szombat, 12:41:41 »
Tudjátok mi lenne a khirály? Csinálni 2,2-es tddi-t... akadálya nem lenne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2012.01.21 szombat, 12:42:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 12:41:41
Tudjátok mi lenne a khirály? Csinálni 2,2-es tddi-t... akadálya nem lenne...
és mivel lenne jobb??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:11:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 12:42:47
és mivel lenne jobb??
Kuriózum lenne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:16:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:11:41
Kuriózum lenne...
az lehet, de annyit nem hoz, mint amennyit bele kéne fektetni
akkor már inkább eladom, arl motoros passat összkerékkel és annál már ki van taposva 200le-ig az út simán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:29:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 13:16:20
az lehet, de annyit nem hoz, mint amennyit bele kéne fektetni
Hát a tuningba nem így vág bele az ember... hanem csakazértis, meg mindenáron.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:32:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:29:35
Hát a tuningba nem így vág bele az ember... hanem csakazértis, meg mindenáron.
persze
még nem a te pénztárcádból folyik a pénz, addig elhiszem, hogy így vagy vele.
full széria autóból beszélve meg kicsit vicces
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:39:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 13:32:14
persze
még nem a te pénztárcádból folyik a pénz, addig elhiszem, hogy így vagy vele.
full széria autóból beszélve meg kicsit vicces
Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:41:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:39:16
Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.
hagyjuk inkább. a milennehának nincs sok értelme
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:45:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 13:41:06
hagyjuk inkább. a milennehának nincs sok értelme
Mert a sok brutál-buherának igen...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:48:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:45:57
Mert a sok brutál-buherának igen...
Mindenkinek kell egy hobbi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:50:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.21 szombat, 13:48:36
Mindenkinek kell egy hobbi
Persze hogy kell... nincs is ezzel baj. Meg a milennehával sem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:51:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:50:28
Persze hogy kell... nincs is ezzel baj. Meg a milennehával sem.
Én nem is mondtam,hogy baj van vele. Én nekem az egyetlen mi lennehám egy turbós benzines kipróbálása,amit valószínű következő hét elején meg is ejtek majd egy 1.5ös turbó személyében...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:57:03 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:45:57
Mert a sok brutál-buherának igen...
valahogy többre nézem mint beleülni egy gyáriba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2012.01.21 szombat, 13:59:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 13:57:03
valahogy többre nézem mint beleülni egy gyáriba
Ízlések és pofonok,de ezen nem szabad összeszólalkozni fiúk...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2012.01.21 szombat, 14:13:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.21 szombat, 13:39:16
Nézd, attól, hogy én nem vagyok tuningpárti, attól még tetszik a dolog.
Ha én tuningba vágnék bele, az egy fiesta lenne, 4 kerekes, 300 lóval.
Vagy vennék egy RS fókát. És akkor nem is kell tuningolni.
Tuningolni mindig kell!
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Husqi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2012.01.21 szombat, 15:00:23 »
A gyári ford motorolajon kívül van olyan gyártó aki gyárt olajat ford-ba?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2012.01.21 szombat, 15:07:09 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.21 szombat, 15:00:23
A gyári ford motorolajon kívül van olyan gyártó aki gyárt olajat ford-ba?
Nincs gyári ford olaj. A Castrol a beszállító,ha jól tudom.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2012.01.21 szombat, 16:16:51 »
De van!!!
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Leichtlauf%20Special%20F%205w-30%20(Ford)/4836/
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.21 szombat, 15:07:09
Nincs gyári ford olaj. A Castrol a beszállító,ha jól tudom.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2012.01.21 szombat, 16:17:43 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.21 szombat, 16:16:51
De van!!!
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Leichtlauf%20Special%20F%205w-30%20(Ford)/4836/
Akkor úgy értem,a Ford nem gyárt olajat,hanem valakitől megveszi és azt árulja gyáriként...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2012.01.21 szombat, 16:19:22 »
Jaaa.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.21 szombat, 16:17:43
Akkor úgy értem,a Ford nem gyárt olajat,hanem valakitől megveszi és azt árulja gyáriként...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2012.01.21 szombat, 18:03:01 »
Én legutóbb ezt tettem bele:
Akkor ez sem gyári oil?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2012.01.21 szombat, 18:14:09 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.01.21 szombat, 18:03:01
Én legutóbb ezt tettem bele:
Akkor ez sem gyári oil?
A Ford nem gyárt olajat. Lehet ez a gyári,de akkor sem Ford gyártmány,hanem pl Castrol(nézd meg a hátulját,biztos rá van írva,ki csinálta)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2012.01.21 szombat, 18:19:47 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.21 szombat, 16:16:51
De van!!!
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Leichtlauf%20Special%20F%205w-30%20(Ford)/4836/
de nincs!Ezt nem a ford gyártja.A ford egyáltalán nem gyárt,csak előír!És ez pont 2e ft/l árral kerül többe mint a gyárilag javasolt olaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Husqi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2012.01.21 szombat, 19:17:20 »
Azért kérdeztem hogy milyen alternatívák vannak.Már kb 1l olaj ment bele a motorba és még csak 15 ezernél jár.Néztem van mobil castrol liqui total amik jók fordba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2012.01.21 szombat, 20:55:44 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.21 szombat, 19:17:20
Azért kérdeztem hogy milyen alternatívák vannak.Már kb 1l olaj ment bele a motorba és még csak 15 ezernél jár.Néztem van mobil castrol liqui total amik jók fordba.
akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 11:43:11 »
utobbi oraljcseremnel megneztem a ford formula F 5w30-as cimkejet, van vagy 2 oldalnyi, minden nyelven. Van olyan nyelv ahol castrolt ir es van olyan ahol BP. nagyon kavarjak az tuti...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 12:49:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.21 szombat, 20:55:44
akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat!
Azt se feledjük, hogy olajcsere után célszerű megnézni az olajat - fontos, hogy ugyanolyan körülmények között.
Tehát pl hidegen, amikor lenn van az összes olaj. Ha beindítod, bemelegszik a motor, leállítod, hiányozni fog fél liter.
Megvan az, fenn az alkatrészeken.
Tehát vagy mindkét esetben hidegen, vagy mindig melegen.
(Nem neked mondom, hanem Balinak)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 15:54:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.21 szombat, 20:55:44
akkor hibátlan a motorod!
Más tipusoknál a könyve írja,hogy a normál olajfogyasztás 1l/1000km.Na az a sok.A tiéd nem eszi az olajat!
Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt
Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 15:55:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:54:02
Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt
Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor
nekem sem kell, pedig van hajtva rendesen
mondjuk egy opel vagy pd motor-os gazda összetenné a 2 kezét ennyi olajfogyasztásért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 16:14:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 15:55:49
nekem sem kell, pedig van hajtva rendesen
mondjuk egy opel vagy pd motor-os gazda összetenné a 2 kezét ennyi olajfogyasztásért
200 ezer felett már a pd sem eszi
...a vw más eljárást használ a hengerfelület kialakításához.
Jó aza pd, az új cr-es passatosok mind visszasírják..de drága volt gyártani, a tömeggyártásba ez nem fér bele! Messze a legjobb technika!!! Az hogy zsákutca volt, meg környezetvédelmi normáknak nem tudott megfelelni, ez a világ második legnagyobb meséje! Annyiszor tudná ott is nyitni a piezós csúcsot, ahányszor csak akarná egy ütemben és ha nagyon akarná még külön hengerenként akár 4 különböző nyomással is dolgoztathatná a csúcsukat, sőt egy befecskendezési cikluson belül tud nyomáskülönbséggel fecskendezni.
De kit érdekel ez mikor egy cr 2.0-át legyártani 2500 euróba kerül egy pd-t meg 2700-ba legyártott 2 millió motornál az 400 mill euro beszél!! A mese részét meg mindenki elolvashatja mikor azt taglalják, hogy miért volt zsákutca a pd.
Ennyi
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 16:58:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 16:14:16
200 ezer felett már a pd sem eszi
...a vw más eljárást használ a hengerfelület kialakításához.
Jó aza pd, az új cr-es passatosok mind visszasírják..de drága volt gyártani, a tömeggyártásba ez nem fér bele! Messze a legjobb technika!!! Az hogy zsákutca volt, meg környezetvédelmi normáknak nem tudott megfelelni, ez a világ második legnagyobb meséje! Annyiszor tudná ott is nyitni a piezós csúcsot, ahányszor csak akarná egy ütemben és ha nagyon akarná még külön hengerenként akár 4 különböző nyomással is dolgoztathatná a csúcsukat, sőt egy befecskendezési cikluson belül tud nyomáskülönbséggel fecskendezni.
De kit érdekel ez mikor egy cr 2.0-át legyártani 2500 euróba kerül egy pd-t meg 2700-ba legyártott 2 millió motornál az 400 mill euro beszél!! A mese részét meg mindenki elolvashatja mikor azt taglalják, hogy miért volt zsákutca a pd.
Ennyi
eszi az
azt meg nem mondtam, hogy rossz
de amúgy csak a 2.0
én szeretem azt is, sokkal nyomatékosabb alacsonyabb fordulaton
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 17:36:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:54:02
Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt
Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor
ezt így nem lehet meghatározni.Ő is azt írta hogy 15e alatt KB 1 litert kellett beletölteni.Te mag azt írod,hogy 12-13e alatt kb 3mm-el van lentebb a nívón az olajszint.Szerinted az nem tök ugyan annyi?Na ugye.ezt így nem lehet kijelenteni,hogy sok.
És akkor ott van még az amit Angel írt.
A normálishoz tartozik még az is bőven,ha a cserekor felső jelre töltöd,és a következő cserekor az alsó jelen lesz a szint.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 17:37:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 17:36:14
ezt így nem lehet meghatározni.Ő is azt írta hogy 15e alatt KB 1 litert kellett beletölteni.Te mag azt írod,hogy 12-13e alatt kb 3mm-el van lentebb a nívón az olajszint.Szerinted az nem tök ugyan annyi?Na ugye.ezt így nem lehet kijelenteni,hogy sok.
És akkor ott van még az amit Angel írt.
A normálishoz tartozik még az is bőven,ha a cserekor felső jelre töltöd,és a következő cserekor az alsó jelen lesz a szint.
a nívón min-max között van 1l, az meg szerintem több mint 3mm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 17:48:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 17:37:24
a nívón min-max között van 1l, az meg szerintem több mint 3mm
ezek nem mérvadó értékek!kb 3mm,meg kb 1 liter,meg kb13e km....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:03:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 17:48:11
ezek nem mérvadó értékek!kb 3mm,meg kb 1 liter,meg kb13e km....
Akkor ez a mérvadó: 2mm a nívópálcán az 2,1345 dl ha kereken 3957 perce áll a motor és a vízszinteshez képest a szögeltérés nem lehet nagyobb 0,14587 foknál, külső hőmérséklet 23+-0,12 celsius fok....
Nem szoktál Te ennyire gyagyásnak nézni minket....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:10:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 18:03:50
Akkor ez a mérvadó: 2mm a nívópálcán az 2,1345 dl ha kereken 3957 perce áll a motor és a vízszinteshez képest a szögeltérés nem lehet nagyobb 0,14587 foknál, külső hőmérséklet 23+-0,12 celsius fok....
Nem szoktál Te ennyire gyagyásnak nézni minket....
és most sem nézek senkit annak.az én véleményem szerint 15e km alatt KB 1 liter olajfogyasztás belefér a normálisba!ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:28:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 19:10:00
és most sem nézek senkit annak.az én véleményem szerint 15e km alatt KB 1 liter olajfogyasztás belefér a normálisba!ennyi.
Igen pont így megy le minimumra maxról, tehát egy grammot sem kell utántölteni...az még ok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:55:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:54:02
Vannak típusok ahol simán megengedett ez az olajfogyasztás, de ezeknél a duratorqoknál nem sok ez? Nekem talán 2-3 mm fogy le a max jelzéstől egy olajcsere periódus alatt (12-13 körül cserélem ) és szerintem itt a legtöbbhöz nem kell utántölteni...vagy? Ha ehhez a motorhoz már kellene utántöltenem, már nem lennék nyugodt
Legalábbis azt semmi képp nem gondolnám, hogy tökéletes a motor
Nekem 15ezrenként (akkor szoktam cserélni) nem megy kb semennyit sem lejjebb a szint, pedig szinte csak pályán megy az autó.
Soha nem kellett még rátölteni, de a nívón sem vettem észre változást. Pont ma néztem, igaz, még csak 6000 van ebben az olajban.
Amúgy van olyan autó, ahol az 1000km/1L olaj gyári határértéken belül van.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:57:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 19:28:47
Igen pont így megy le minimumra maxról, tehát egy grammot sem kell utántölteni...az még ok.
Az enyém pont ilyen. 15000km alatt Max-ról Min-re megy le.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:23:33 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.22 vasárnap, 19:55:01
Nekem 15ezrenként (akkor szoktam cserélni) nem megy kb semennyit sem lejjebb a szint, pedig szinte csak pályán megy az autó.
Soha nem kellett még rátölteni, de a nívón sem vettem észre változást. Pont ma néztem, igaz, még csak 6000 van ebben az olajban.
Amúgy van olyan autó, ahol az 1000km/1L olaj gyári határértéken belül van.
Én általában kétszer cserélem évente...tavasszal és ősz végén, a nyári periódusnál szokot fogyni kb 2-3mm a pálcán nézve maximumról a teljes periódus alatt, de a téli üzemnél általában nem észrevehető a fogyás.
Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:27:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 20:23:33
Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami...
persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:30:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 20:27:36
persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:33:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 20:23:33
Én általában kétszer cserélem évente...tavasszal és ősz végén, a nyári periódusnál szokot fogyni kb 2-3mm a pálcán nézve maximumról a teljes periódus alatt, de a téli üzemnél általában nem észrevehető a fogyás.
Azért ha 1 lityót utána kéne tölteni, már lenne valami...
Én meg egy évben egyszer.,és 90%-ban városban használom. De ugyan úgy mint Mad-V fórumtársnak nekem se kellet utánönteni. 13.000 km után is max. jelzésnél volt.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:52:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 20:27:36
persze, 1 üres literes olajos flakkon a kezedben
A másikban meg a 16-os dugókulcs...asszem azzal kezdeném kivenni a motort..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:56:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 20:52:17
A másikban meg a 16-os dugókulcs...asszem azzal kezdeném kivenni a motort..
ha fenthagyom a csonkot és szedem ki a tuebót geostól, az úgy jó lehet??
vagy sokkal szharabb úgy csinálni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:01:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 20:56:24
ha fenthagyom a csonkot és szedem ki a tuebót geostól, az úgy jó lehet??
vagy sokkal szharabb úgy csinálni??
Miért akarod mindenképpen a nehezebb utat járni? Nem értem...
Meg a munka minősége sem lesz olyan, mint mikor leveszed, befogod és dolgozol rajta úgy ahogy szeretnél.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:02:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 21:01:30
Miért akarod mindenképpen a nehezebb utat járni? Nem értem...
Meg a munka minősége sem lesz olyan, mint mikor leveszed, befogod és dolgozol rajta úgy ahogy szeretnél.
na akkor befogom
hnap levideozom, hogy hogy épül a nyomás, aztán kiderül, hogy kell-e takarítanom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 12:24:16 »
Hello
Meg mindig kuszkodok ezzel a jelenseggel:
http://
www.youtube
. com/watch?v =0eg 8WE9 e6QQ
Kerdesem lenne meg hogy ha le van dugozva az egr.m akkor nem e lehetseges hogy ott szokik a nyomasom. Masik pedig hogy kiszedtuk a MAP szenzort es a kis piros erzekeloje el volt feketedve valami rarakodott es csak a teteje volt tiszta. Labkiosztast tudna valaki adni hogy kimerjuk jo e. Esetleg valakinek produkalt ilyet azota ilyen tunetet ami a videon van?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:19:27 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.01.23 hétfő, 12:24:16
Hello
Meg mindig kuszkodok ezzel a jelenseggel:
http://
www.youtube
. com/watch?v =0eg 8WE9 e6QQ
Kerdesem lenne meg hogy ha le van dugozva az egr.m akkor nem e lehetseges hogy ott szokik a nyomasom. Masik pedig hogy kiszedtuk a MAP szenzort es a kis piros erzekeloje el volt feketedve valami rarakodott es csak a teteje volt tiszta. Labkiosztast tudna valaki adni hogy kimerjuk jo e. Esetleg valakinek produkalt ilyet azota ilyen tunetet ami a videon van?
Turbócsöveket nézted azóta? Gázpedál érzékelőket néztétek?
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:30:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.23 hétfő, 13:19:27
Turbócsöveket nézted azóta? Gázpedál érzékelőket néztétek?
A gazpedal erzekelon mit nezzek?
A "turbocso tesztelot" holnap csinalom de ahogy neztuk egyik cso se olajos, csak a levegoszuro es a turbo kozotti szakasz kicsit "koszos". Esetleg vki aki budapesti es van ilyen teszteloje es segitene az nem lenne rossz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ