Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113543 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6450 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:23:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.25 szerda, 12:16:51
így legalább valami látszata is van, hogy csináltam valamit
Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6451 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:25:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.25 szerda, 12:23:56
Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat...
nem akarom magamra kenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6452 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:26:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.25 szerda, 12:23:56
Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat...
úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6453 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:27:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.25 szerda, 12:25:54
nem akarom magamra kenni
Dehogy nem! Kib@szottul látványos leszel!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6454 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:30:48 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 12:26:06
úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?
b@@@@..meg...ez mekkora!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 12:42:59 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6455 Dátum:
2012.01.25 szerda, 12:53:03 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 12:26:06
úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?
nekem is ez ugrott be először
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6456 Dátum:
2012.01.25 szerda, 16:49:54 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.25 szerda, 10:07:22
Olajcsere: 6liter olajjal pont MAX-on van, nem szabad kinyomnia a szelepfedél tömítést. 10eKM-enként cserélem, és 1mm-t sem csökken a szint a következő cseréig.
Viszont nem tudom ki emlékszik arra, hogy kb. két éve küzdök az "erőtlenséggel" a Mondin. Nem akarom elkiabálni, megoldódni látszik a gond, VIK nagyon sokat segített ebben. Ha lesz időm leírom újra mik történtek az elmúlt 2 évben :-)
na erre kíváncsi leszek hogyan oldódott meg.....
Te csináltál "turbócső-tesztelő" csöveket??? megvannak esetleg még?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 19:37:50 írta Leni
»
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6457 Dátum:
2012.01.25 szerda, 17:36:49 »
Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S
Naplózva
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6458 Dátum:
2012.01.25 szerda, 18:39:32 »
Sziasztok fórumozók! Azután szeretnék éreklődni, hogy valaki tud-e nekem segíteni a következő problémában. A motor és a vízhőfok teljes bemelegedésekor elveszik az erő az autóból. Minden jól működik egyébként, motorfordulat kiegyensúlyozott, alapjárat rendben. Hidegindítás után teljesen rendben van minden, van erő, 2000-es fordulat környékén az autó meglódul ahogy szokott, viszont mikor a vízhőfokmutató felér vízszintes állapotba, elszáll az erő a motorból. A turbó 2 hónapja volt levéve, szívóldali lapát lett rajta cserélve, le volt törve az egyik lapát sarka, szerencsére időben észleltem a hibát, így az ki lett javítva. Végignéztem a turbócsöveket, cseréltem az összes bilincset, nem találtam sehol olajfolyást a rendszerben. Nincs-e valahol a motoron levegő hőmérséklet mérő szenzor, ami esetleg hidegen dúsítja a befecskendezett üzemanyagot, melegen viszont hamis adatot ad a számítógépnek, így az nem tol elég anyagot a hengerekbe gyorsításkor. Bár ez csak feltételezés... Motordiagnosztika nem volt, várnék előtte valami jótanácsra talán lesz valakinek, elég sok mindent megoldottam már innen a fórumról. Előre is köszönöm, aki válaszol!
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6459 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:06:08 »
Szia.Azt kellene még meg próbálnod,hogy amikor el megy az erő meg állsz leállítod a kulcsot ki veszed és egypár másodperc múlva újra indítod.Ha megy mint állat akkor a lég tömeg mérőd rosszalkodik.Csak azért mondom mert nekem is ilyen bajom van de nekem menni kell vagy 200km-ert hogy így csináljon.Akkor le állok kulcsot ki újra indít és góóó.
Na én be vittem a fordba és ott mondták,hogy légtömeg mérő lesz a baja.De ez csak az én véleményem majd biztos írnak még neked sok okosságot.
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.25 szerda, 18:39:32
Sziasztok fórumozók! Azután szeretnék éreklődni, hogy valaki tud-e nekem segíteni a következő problémában. A motor és a vízhőfok teljes bemelegedésekor elveszik az erő az autóból. Minden jól működik egyébként, motorfordulat kiegyensúlyozott, alapjárat rendben. Hidegindítás után teljesen rendben van minden, van erő, 2000-es fordulat környékén az autó meglódul ahogy szokott, viszont mikor a vízhőfokmutató felér vízszintes állapotba, elszáll az erő a motorból. A turbó 2 hónapja volt levéve, szívóldali lapát lett rajta cserélve, le volt törve az egyik lapát sarka, szerencsére időben észleltem a hibát, így az ki lett javítva. Végignéztem a turbócsöveket, cseréltem az összes bilincset, nem találtam sehol olajfolyást a rendszerben. Nincs-e valahol a motoron levegő hőmérséklet mérő szenzor, ami esetleg hidegen dúsítja a befecskendezett üzemanyagot, melegen viszont hamis adatot ad a számítógépnek, így az nem tol elég anyagot a hengerekbe gyorsításkor. Bár ez csak feltételezés... Motordiagnosztika nem volt, várnék előtte valami jótanácsra talán lesz valakinek, elég sok mindent megoldottam már innen a fórumról. Előre is köszönöm, aki válaszol!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6460 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:24:15 »
Köszönöm a gyors választ, ezt mindenképpen megpróbálom. Egyébként nekem is így indult ahogy írtad, hogy sokat kellett mennem, mire a hiba előjött, most viszont már szinte a teljes bemelegedés után így viselkedik. A légtömegmérő egyébként hol található az autóban?
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6461 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:36:24 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.25 szerda, 17:36:49
Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S
Gyújtásnál, vagy indítózásnál?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6462 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:41:06 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.25 szerda, 19:24:15
Köszönöm a gyors választ, ezt mindenképpen megpróbálom. Egyébként nekem is így indult ahogy írtad, hogy sokat kellett mennem, mire a hiba előjött, most viszont már szinte a teljes bemelegedés után így viselkedik. A légtömegmérő egyébként hol található az autóban?
levegőszűrő után a csőbe van applikálva. kintről csavaros ablakkal nyílik a külvilágra.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6463 Dátum:
2012.01.25 szerda, 19:53:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.25 szerda, 12:03:26
kösz a segítőkész javaslatokat
a kisujjam hozzámnőtt, azt csak nem hagyom bent
más...
ajánlották, hogy olajcsere előtt önteni kell a motorolajba 2-3deci fékolajat, és az kitisztítja a bentmarad olajsarat...állítólag a motoröblítőknek is ez a fő hatóanyaga... szerintetek?? nekem kicsit furcsának tűnik
A motorolajba ne önts semmit!Még öblítőt sem szabad használni az olajcserekor.A turbót kinyírja!!
Ezt a Garrett vezére mondta,amikor lepusztult a turbóm!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6464 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:25:55 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.25 szerda, 19:36:24
Gyújtásnál, vagy indítózásnál?
Indítózásnál. Nagyon durván szól :S
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6465 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:38:37 »
Sziasztok!
A következő történt az autómmal (nem voltam jelen):
110km-es tempónál leállt a motor. Rövid gurulás után ráengedve a kuplungot, nem robbant be - tudom, hogy ez olyan veszélyes, hogy tilos, de szerencsére nem ugrott le a lánc, és tény, hogy nem indult be a motor.
Autó megállás után, gyújtás elvesz, ráad, egyből indult, és kb 30km-t megtett. Azóta megtettem vele még 10km-t, és semmi jele a hibának.
Néhány napja a következőt csinálta, ami összefüggésben lehet ezzel (de akkor nem figyeltem fel rá, mert közvetlen hidegindítás után csinálta): alapjáraton elkezdett a fulladozás és normál alapjárat között ingadozni a fordulatszám, ami egy kisebb gázfröccs hatására elmúlt.
Történt hasonló valamelyikőtökkel? Tipikus kopása lehet valamelyik alkatrésznek, vagy egy különleges hibával állhatok szemben? :-)
Köszönöm,
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6466 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:46:30 »
Idézetet írta: kurru - 2012.01.25 szerda, 20:38:37
Sziasztok!
A következő történt az autómmal (nem voltam jelen):
110km-es tempónál leállt a motor. Rövid gurulás után ráengedve a kuplungot, nem robbant be - tudom, hogy ez olyan veszélyes, hogy tilos, de szerencsére nem ugrott le a lánc, és tény, hogy nem indult be a motor.
Autó megállás után, gyújtás elvesz, ráad, egyből indult, és kb 30km-t megtett. Azóta megtettem vele még 10km-t, és semmi jele a hibának.
Néhány napja a következőt csinálta, ami összefüggésben lehet ezzel (de akkor nem figyeltem fel rá, mert közvetlen hidegindítás után csinálta): alapjáraton elkezdett a fulladozás és normál alapjárat között ingadozni a fordulatszám, ami egy kisebb gázfröccs hatására elmúlt.
Történt hasonló valamelyikőtökkel? Tipikus kopása lehet valamelyik alkatrésznek, vagy egy különleges hibával állhatok szemben? :-)
Köszönöm,
vagy az Ac állt meg,ha van.vagy a ckp jeladó megvakult.Gyári diaggal lehet hibakódot olvasni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6467 Dátum:
2012.01.25 szerda, 21:16:39 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.25 szerda, 20:25:55
Indítózásnál. Nagyon durván szól :S
Lendkerék/kuplung csere mikor volt utoljára? Az önindítót haza tudja vágni a kuplungból kihulló hulladék is. A haldokló kuplung egyik előjele, hogy tönkreteszi az önindítót. Ahogy beindul a kocsi elhallgat a hang?
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6468 Dátum:
2012.01.25 szerda, 21:35:42 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.25 szerda, 21:16:39
Lendkerék/kuplung csere mikor volt utoljára? Az önindítót haza tudja vágni a kuplungból kihulló hulladék is. A haldokló kuplung egyik előjele, hogy tönkreteszi az önindítót. Ahogy beindul a kocsi elhallgat a hang?
Decemberben végén vettem a kocsit (előző tulajnál 8 évig volt, ő tuti nem cserélt kuplungot/lendkereket benne). AC és önindító csere már megvolt. Ha lendkerék/kuplung, lesz*pom magam. Az összes létező típushibát kifogom (ráadásul, ha jól tudom, ez nem lenne egy olcsó mulatság)?
Amikor beindult, kicsit, mintha alapjáraton egy kicsit döcögött volna, de ezen kívül nagyon szépen ment.
Naplózva
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6469 Dátum:
2012.01.25 szerda, 22:35:55 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 19:41:06
levegőszűrő után a csőbe van applikálva. kintről csavaros ablakkal nyílik a külvilágra.
Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6470 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 06:53:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.25 szerda, 20:46:30
vagy az Ac állt meg,ha van.vagy a ckp jeladó megvakult.Gyári diaggal lehet hibakódot olvasni.
Kösz! A hibakódot mindenképpen megnézetem. Remélem, hogy lesz.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6471 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:13:03 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.25 szerda, 22:35:55
Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?
115 LE az autód és nincs benne MAF?
tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6472 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:14:09 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.25 szerda, 17:36:49
Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S
Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6473 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:15:29 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.25 szerda, 21:35:42
Decemberben végén vettem a kocsit (előző tulajnál 8 évig volt, ő tuti nem cserélt kuplungot/lendkereket benne). AC és önindító csere már megvolt. Ha lendkerék/kuplung, lesz*pom magam. Az összes létező típushibát kifogom (ráadásul, ha jól tudom, ez nem lenne egy olcsó mulatság)?
Amikor beindult, kicsit, mintha alapjáraton egy kicsit döcögött volna, de ezen kívül nagyon szépen ment.
Nekem egyelőre nincs más ötletem, főleg, ha új volt az önindító. Hátha a többiek okosabbak lesznek, de elég nehéz behatárolni mi lehet az a hang így ennyi dolog ismeretében.
A kuplung/lendkerék az egyik legköltségesebb móka ezen az autón, ezt jól tudod, de már lehet értelmesebb áron is beszerezni, mint pl 2-3 éve. Érdeklődj utána a fórumon.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6474 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:15:56 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.26 csütörtök, 09:14:09
Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál.
Ja, még egy lehetséges ok
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6475 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:19:43 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.25 szerda, 22:35:55
Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?
MAP a cooler után a merev műanyag csőben van, középtájon, felülről. 48eHUF az új, ha nem akarsz venni, van nekem próbára. De az azt hiszem szokott hibakódot dobni. Nekem egyszer beszívott levegő hőmérséklet hibát írt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6476 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 09:22:44 »
Idézetet írta: Leni - 2012.01.25 szerda, 16:49:54
na erre kíváncsi leszek hogyan oldódott meg.....
Te csináltál "turbócső-tesztelő" csöveket??? megvannak esetleg még?
Csináltam, megvannak. Ha lesz időm leírom, egyelőre vettem egy jobbkormányost, pakolok át dolgokat. Porlasztóból hármat már áttettem
Javul!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6477 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 10:40:51 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.26 csütörtök, 09:22:44
Csináltam, megvannak. Ha lesz időm leírom, egyelőre vettem egy jobbkormányost, pakolok át dolgokat. Porlasztóból hármat már áttettem
Javul!
akkor mindenléppen össze kéne futnunk.........
kölcsön kérném.. vasárnap megyek Felcsútra. Otthon leszel?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6478 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 10:52:40 »
Idézetet írta: Leni - 2012.01.26 csütörtök, 10:40:51
akkor mindenléppen össze kéne futnunk.........
kölcsön kérném.. vasárnap megyek Felcsútra. Otthon leszel?
Otthon leszek, csak ne túl korán gyere:-)
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6479 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:31:23 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.26 csütörtök, 09:14:09
Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál.
Ma míg dokinál voltam, kiugrott a szerelő megnézni, és azt mondta faternak, lendkerék lesz a gond.. (megemlítem neki ezt a vízpumpát is).
Ha lendkerék lesz a valós hiba, mennyibe fog az fájni nekem?
Szerintem ebből, ha nem veszi vissza a kereskedés, perre viszem - 1 hónapos autó, és 400km-t nem tudtam menni vele, 2 hetet jó, ha működött hiba nélkül..
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6480 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:39:42 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.01.26 csütörtök, 11:31:23
Ma míg dokinál voltam, kiugrott a szerelő megnézni, és azt mondta faternak, lendkerék lesz a gond.. (megemlítem neki ezt a vízpumpát is).
Ha lendkerék lesz a valós hiba, mennyibe fog az fájni nekem?
Szerintem ebből, ha nem veszi vissza a kereskedés, perre viszem - 1 hónapos autó, és 400km-t nem tudtam menni vele, 2 hetet jó, ha működött hiba nélkül..
szabad kérdezni mennyiért vetted?
aláírásodban sem látom a paramétereket, mid van?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tiszi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6481 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 13:10:15 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.26 csütörtök, 11:39:42
szabad kérdezni mennyiért vetted?
aláírásodban sem látom a paramétereket, mid van?
1.050.000.-
2001, 2.0 TDDI Turnier Ghia. 1 hónapja van nálam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6482 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 13:40:26 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.26 csütörtök, 09:13:03
115 LE az autód és nincs benne MAF?
tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
csak a változó geos turbóval van maf. 115le-sből is volt fix geos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6483 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 14:54:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.26 csütörtök, 13:40:26
csak a változó geos turbóval van maf. 115le-sből is volt fix geos
ja télleg, ezt el is felejtettem
Naplózva
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6484 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 17:11:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.26 csütörtök, 09:13:03
115 LE az autód és nincs benne MAF?
tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
Látom már válaszolt valaki, de azért megírom. A motorkódom: D6BA. A turbó fix geometriás. MAF tényleg nincs a szívócsövön.
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6485 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 17:19:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.26 csütörtök, 09:19:43
MAP a cooler után a merev műanyag csőben van, középtájon, felülről. 48eHUF az új, ha nem akarsz venni, van nekem próbára. De az azt hiszem szokott hibakódot dobni. Nekem egyszer beszívott levegő hőmérséklet hibát írt.
Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6486 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 20:44:21 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.26 csütörtök, 17:19:21
Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.
Merre vagy Győr környéken?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6487 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:19:34 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.26 csütörtök, 20:44:21
Merre vagy Győr környéken?
Hello, Szigetköz, Győrzámoly.
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6488 Dátum:
2012.01.27 péntek, 13:20:43 »
Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI változó geometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin fixgeometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor fixes lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!
Várom a válaszokat, köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 15:19:02 írta Horry
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6489 Dátum:
2012.01.27 péntek, 13:26:00 »
Idézetet írta: Horry - 2012.01.27 péntek, 13:20:43
Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI fixgeometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin váltózó geometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor változós lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!
Várom a válaszokat, köszi.
a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6490 Dátum:
2012.01.27 péntek, 13:57:41 »
Mondták már, de érik a kettős tömeg meg kuplung cserre lehet egyszerűbb lenne a komplett csere úgysem adom el a kocsit. Ez a vezérlés csere mennyire nehéz és költséges?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 13:26:00
a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6491 Dátum:
2012.01.27 péntek, 16:48:10 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.01.26 csütörtök, 17:19:21
Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.
Ha nem látsz rajt dzsuvát, ne mosd ki féktisztítóval!
Heti egy-két nap vagyok Győrben. Összehozzuk!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6492 Dátum:
2012.01.27 péntek, 16:57:13 »
Idézetet írta: Horry - 2012.01.27 péntek, 13:20:43
Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI fixgeometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin váltózó geometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor változós lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!
Várom a válaszokat, köszi.
Adagoló, porlasztó, hengerfej, blokk ugyanaz. Nekem meg fordítva van:-) Van egy geós turbó az autómon, az alkatrészautón meg fix a turbo :-)
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6493 Dátum:
2012.01.27 péntek, 17:50:45 »
Nem tudjátok mondeoba mennyi liter fagyálló kell? és amit tudok venni, az alapból meddig jó higítás nélkül?? Könnyű lecserélni?? a tömény az nem károsítja jobban a csöveket?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.27 péntek, 17:53:52 írta oxforte
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6494 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:24:21 »
Idézetet írta: Horry - 2012.01.27 péntek, 13:57:41
Mondták már, de érik a kettős tömeg meg kuplung cserre lehet egyszerűbb lenne a komplett csere úgysem adom el a kocsit. Ez a vezérlés csere mennyire nehéz és költséges?
és mivel leszel előrébb, ha beraksz egy bontott ismeretlen előéletű kéttömegűt?? ha kifingik 20ekm után ugyan ott leszel
milyen vezérlés csere??
ha berakod a változó geos motort, akkor kell az egész kábelezése, ecu, stb... abból sem jössz ki olcsóbban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6495 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:27:03 »
Ezt irtad. a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését. ezért kérdeztem a vezérlés cserét.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 18:24:21
és mivel leszel előrébb, ha beraksz egy bontott ismeretlen előéletű kéttömegűt?? ha kifingik 20ekm után ugyan ott leszel
milyen vezérlés csere??
ha berakod a változó geos motort, akkor kell az egész kábelezése, ecu, stb... abból sem jössz ki olcsóbban
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6496 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:28:31 »
Nem cseréljük el a turbót?
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.01.27 péntek, 16:57:13
Adagoló, porlasztó, hengerfej, blokk ugyanaz. Nekem meg fordítva van:-) Van egy geós turbó az autómon, az alkatrészautón meg fix a turbo :-)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6497 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:31:09 »
Idézetet írta: Horry - 2012.01.27 péntek, 18:27:03
Ezt irtad. a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését. ezért kérdeztem a vezérlés cserét.
jah...
vagy nyomásvezéreltre lehet megcsinálni, az kb megáll 35eft-ban.
vagy be kell kábelezni a maf-ot, be kell rakni a vákumos szelepeket, stb... az sem lesz olcsó, mert a komplett kábelköteg csere nem biztos, hogy megjátszható a más évjárat/lábkiosztás miatt... komplett motort átrakni meg ezeket a hiányosságokat megcsinálni/kábelezni munkadíjjal mindennel együtt normális szerelőnél szerintem 80-100eft tuti van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6498 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:31:59 »
Idézetet írta: Horry - 2012.01.27 péntek, 18:28:31
Nem cseréljük el a turbót?
de igazából miért is adod el a fix geost, ha az kéne a tiedre??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6499 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:32:03 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.01.27 péntek, 17:50:45
Nem tudjátok mondeoba mennyi liter fagyálló kell? és amit tudok venni, az alapból meddig jó higítás nélkül?? Könnyű lecserélni?? a tömény az nem károsítja jobban a csöveket?
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeo teljes hütőviz mennyisége Kb 10-11 liter. A Ford hütőviz koncentrátum higitatlanul -70°C. 5 liter higitatlan fagyálló és a többit felöntve ioncserélt deszt vizzel a hütővized, kb minusz 34-35°C-g tökéletes lessz. A fagyáló folyadéknak, korozió gátló és kenő hatása van, de 2-3év után jelentősen veszit eme tulajdonságaiból, és érdemes cserélni. A vizkeringtető szivattyú mindenképp meghálálja a hosszú üzembisztos működésével. A fagyáló koncentrátum csak olyan lehet, ami alkalmas alublokkokhoz is (Antifrize). Különben Korodálhatja a hütőrendszert a nem megfelelő hütőfolyadék. Ezért ajánlott az eredeti Ford koncentrátum használata. A folyadék cseréről annyit hogy a 2004 utáni Mondeokon már nincs leeresztő csap. A hütő, felső és alsó csatlakozásánál van egy-egy acél rögzitő rugó, melyet oldalra kihúzva a csővek szét húzhatóak, és a hütőfolyadék teljesen leereszthető.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ