Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113537 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:42:32 »

Az állófűtésre gondolsz?
nem, a kieg fűtésre.

az állófűtés az más nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:44:55 »

nem, a kieg fűtésre.

az állófűtés az más nyes
Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:46:31 »

Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.

úgy biz'
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:46:55 »

Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.
nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik vigyor3 van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen

a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:59:18 »

nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik vigyor3 van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen

a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
A magától indult úgy értettem, hogy nem kell hozzá motor vagy gyújtás. Az bekapcsol bizonyos fok alatt, igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:01:00 »

A magától indult úgy értettem, hogy nem kell hozzá motor vagy gyújtás. Az bekapcsol bizonyos fok alatt, igaz?
csak akkor ha előre beprogramoztad, hogy x órától kezdve menjen.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:03:09 »

nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik vigyor3 van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen

a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
Az állófűtés komolyabb dolog, csak kevés olyan 6 év feletti autóról tudok amelyikben még nem romlott volna el.... vigyor3 és nem csak fordokra jellemző, de mindig lehet velük szerelőhöz futkozni...főleg elektronika, de más egyebek is. Nincs ilyenre szükségem..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:15:03 »

Hol megy le a reléktől a kieg fűtés kábele?
akarok tenni egyet valahova feljebb, nem akarok már hajolgatni....meg ugyis van egy plusszom, lentit meg kikötöm ugyis bevan rohadva.... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:20:00 »

csak akkor ha előre beprogramoztad, hogy x órától kezdve menjen.

Pontosítsunk... két fajta van (a mondeónál). Az egyiket be lehet programozni, a másikat nem.
Viszont, menet közben mindkettő beindul, ha a motor x fok alatt van, kinn meg mondjuk 0.
Szóval menet közben is fűt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:04:27 »

Az állófűtés komolyabb dolog, csak kevés olyan 6 év feletti autóról tudok amelyikben még nem romlott volna el.... vigyor3 és nem csak fordokra jellemző, de mindig lehet velük szerelőhöz futkozni...főleg elektronika, de más egyebek is. Nincs ilyenre szükségem..
előző offban volt vigyor3 jó is volt amíg működött nyes kb 8 szerelőt látott, senki sem tudta megcsinálni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:06:16 »

Pontosítsunk... két fajta van (a mondeónál). Az egyiket be lehet programozni, a másikat nem.
Viszont, menet közben mindkettő beindul, ha a motor x fok alatt van, kinn meg mondjuk 0.
Szóval menet közben is fűt.
mondeo-kban lévő kályhás fűtést nem ismerem, de szerintem az sem állófűtés, hanem ugyan úgy kieg, mint az elektromos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:10:36 »

Hol megy le a reléktől a kieg fűtés kábele?
akarok tenni egyet valahova feljebb, nem akarok már hajolgatni....meg ugyis van egy plusszom, lentit meg kikötöm ugyis bevan rohadva.... eplus2
ha meg mondod milyen néven van a TIS-ben, akkor megmondom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:13:07 »

mondeo-kban lévő kályhás fűtést nem ismerem, de szerintem az sem állófűtés, hanem ugyan úgy kieg, mint az elektromos

Nem... a Zsolenek is volt (meg asszem van is), meg a Zoli79-nek is. Felfűti a motort mondjuk 40 fokra. A programozható még levegőt is fúj be, szóval az utastér is langyos lesz.
Tehát rendes állófűtés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:16:34 »

előző offban volt vigyor3 jó is volt amíg működött nyes kb 8 szerelőt látott, senki sem tudta megcsinálni Undecided
Igen ez van minddel egytől-egyig, egy igazi fhos mind.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:16:48 »

Nem... a Zsolenek is volt (meg asszem van is), meg a Zoli79-nek is. Felfűti a motort mondjuk 40 fokra. A programozható még levegőt is fúj be, szóval az utastér is langyos lesz.
Tehát rendes állófűtés.
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kiralyz
Vendég
« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 23:14:31 »

holnap nekem is ez lesz! MEgyek venni s segítséggel megprobálom ellenőrizni s cserélni! Nekem se indul :S


na ma délelött kicseréltem az izzítókat....... szerencsére MINDET sikerült  integet2 integet2
tegnap reggel 10-től kinnt állt az udvaron, ma reggeli indítás előtt kicseréltem és utána indítottam..... pffff nem gondoltam volna hogy ennyit számít. 1 felet nem fordult a motor és már be is indult.....
Beru márkájó volt benne, az vajon még a gyári volt?
Naplózva
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 07:44:53 »

nekem is néha, de a check engine is ég vele együtt. ez a motor beindulásától kb 2mp, aztán egyszerre elalszanak. Nekem halál gyenge az akkum, épp' beindítja reggelente a kocsit. Nem tudom emiatt lehet-e...

Hát most nem mentem vele 2napig és nagyon nehezen indult a garázsban 4fok szóval szerintem aksi lesz Sad Azert köszi a segítseget.
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 10:46:10 »

akkor nóproblem  vigyor3 repül belőle eplus2

valaki képet tudna reprezentálni, hogy hogyan oldotta meg a vízkört??
Íme:
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 11:32:26 »

holnap nekem is ez lesz! MEgyek venni s segítséggel megprobálom ellenőrizni s cserélni! Nekem se indul :S



1 tanács:

én előtte 1 nappal már kétszer eláztattam csavarlazítóval, majd a kiszedés előtt is 5-10 peccel, valamint mikor megindultak kicsit, kiteker, csavarlaza majd vissza húz. Nagyon paráztam, hogy bele ne törjem, de finoman kell csinálni és menni fog.
Ja visszarakásnál "megkentem" ezüstzsírral a meneteket.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 13:38:32 »


worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:44:12 »

Íme:
taps taps taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:49:53 »

Este 7-kor már -18 alatt volt kint az udvaron a hőmérőn..idén még nem volt ilyen hideg erre fele...
itt csak 15,de bitang ám ez is.Reggel pöccent a gép,délután a melóban még állítottam a turbón,mert nem ment,meg kormolt(túlhúztam  eplus2 )
Na mostmár valóban olyan csendesen jár,mint a katival. eljen Az elállított turbó miatt volt hangosabb a gép 2000körül.Teljesítmény.....hát....az van.Úgyhogy nem tudom,mennyit dob rajta.De ilyenkor nem is lehet tesztelni.Mindenki 3ikban megy 40el.A sok mazsi. levele
Most nagyon tetszik,de jöhetne már a jóidő.Meg a nyárik 225/45/17esek lesznek.Na azzal finom lesz a gép.
Egy százast már elgurultam vele,de a mutató még jobb oldalra van ragasztva.Úgyhogy fogyiról majd később!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 20:59:24 »

taps taps taps eljen
Azért Ervin tanácsai nélkül ez a kép nem jöhetett volna létre!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 21:06:53 »

itt csak 15,de bitang ám ez is.Reggel pöccent a gép,délután a melóban még állítottam a turbón,mert nem ment,meg kormolt(túlhúztam  eplus2 )
Na mostmár valóban olyan csendesen jár,mint a katival. eljen Az elállított turbó miatt volt hangosabb a gép 2000körül.Teljesítmény.....hát....az van.Úgyhogy nem tudom,mennyit dob rajta.De ilyenkor nem is lehet tesztelni.Mindenki 3ikban megy 40el.A sok mazsi. levele
Most nagyon tetszik,de jöhetne már a jóidő.Meg a nyárik 225/45/17esek lesznek.Na azzal finom lesz a gép.
Egy százast már elgurultam vele,de a mutató még jobb oldalra van ragasztva.Úgyhogy fogyiról majd később!
Hát ilyen körülmények között csak több lesz a fogyi...azzal is várj a normális viszonyokra! nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 21:51:09 »

Azon agyaltam hogy ha a katalizátor iktató amit beszereltek dupla falu lenne és a külső részébe a fagyálló bele lenne vezetve egy alsó és felső kivezetéssel,és be lenne kötve a viz rendszerébe, akkor tulajdonképpen a kipufogógáz melegitené és kapnánk egy energia befektetés nélküli tök egyszerű vizmelegitőt ami kajak jó hatásfokú lenne....nem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 21:59:09 »

Azon agyaltam hogy ha a katalizátor iktató amit beszereltek dupla falu lenne és a külső részébe a fagyálló bele lenne vezetve egy alsó és felső kivezetéssel,és be lenne kötve a viz rendszerébe, akkor tulajdonképpen a kipufogógáz melegitené és kapnánk egy energia befektetés nélküli tök egyszerű vizmelegitőt ami kajak jó hatásfokú lenne....nem?
Én is agyaltam már ezen, de akkor nyáron lehet teljesen nyitott termosztátnál is kevés lenne a hűtés, és forralná a vizet...
Csak ezért nem ilyen, különben már ilyen lenne.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:00:22 »

Én is agyaltam már ezen, de akkor nyáron lehet teljesen nyitott termosztátnál is kevés lenne a hűtés, és forralná a vizet...
Csak ezért nem ilyen, különben már ilyen lenne.. eplus2

kell rá egy átkötő cső meg két csap és ennyi a nyári üzem... taps
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:02:29 »

kell rá egy átkötő cső meg két csap és ennyi a nyári üzem... taps
akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:02:54 »

akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált

akár.... eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:06:17 »

akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált
És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:08:27 »

És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
ezt most nem értem vigyor3 minnyá megszerkesztem paintben eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:17:53 »

És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
tehát:


az iktató körül van egy másik cső. abban van a víz, kékel jelölve, belül szürkével jelölve a kpufgáz.

kell összesen 3db szelep.

ha a 2db piros nyitva van, és a zöld zárva, akkor aktív, tehát melegíti a vizet, ha meg fordítva, akkor meg zárva. megfelelő anyagminőség és nincs semmiféle puff vigyor3

vagy nyárra egyszerűen le kell róla húzni a vízcsövet, és összezárni a vízkört
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:20:23 »

ezt most nem értem vigyor3 minnyá megszerkesztem paintben eplus2
Na erre kíváncsi lennék, hogy nyáron 40 fokban a 600 fokos kipufogógázzal fűtött patronból hova engednéd a nyomást, hogy az a hűtőt ne fűtse, mert az már a motortól is teljes vagy ahhoz közeli kapacitással dolgozik?Huh? Mondjuk utánfutózol, vagy egyéb nagy terhelés.... Várom az ötleteket, én megcsinálom  eplus2
Robbantást nem vállalok!  hehe  pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:25:46 »

tehát:


az iktató körül van egy másik cső. abban van a víz, kékel jelölve, belül szürkével jelölve a kpufgáz.

kell összesen 3db szelep.

ha a 2db piros nyitva van, és a zöld zárva, akkor aktív, tehát melegíti a vizet, ha meg fordítva, akkor meg zárva. megfelelő anyagminőség és nincs semmiféle puff vigyor3

vagy nyárra egyszerűen le kell róla húzni a vízcsövet, és összezárni a vízkört
Azért azt a verziót nem szeretném kipróbálni mikor a két piros zárva van és elkezdem tolni neki...majd kinyitná valamelyik szelepet és az 500 bar kivinné a kiegyenlítőtartályt a hűtőn keresztül a szabadba  eplus2....ez csak leegyszerűsített válasz volt.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:26:15 »

Na erre kíváncsi lennék, hogy nyáron 40 fokban a 600 fokos kipufogógázzal fűtött patronból hova engednéd a nyomást, hogy az a hűtőt ne fűtse, mert az már a motortól is teljes vagy ahhoz közeli kapacitással dolgozik?Huh? Mondjuk utánfutózol, vagy egyéb nagy terhelés.... Várom az ötleteket, én megcsinálom  eplus2
Robbantást nem vállalok!  hehe  pias
kell rá még egy szelep ami elengedi a vizet vigyor3 csak akkor meg mindig utána kell tölteni... Undecided

mondjuk az is kérdéses, hogy ha kering a víz, akkor mennyire melegszik el a víz...

vagy egy 2cm átmérőjű csövet átengedni az iktatón amiben megy a víz?Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:26:54 »

Azért azt a verziót nem szeretném kipróbálni mikor a két piros zárva van és elkezdem tolni neki...majd kinyitná valamelyik szelepet és az 500 bar kivinné a kiegyenlítőtartályt a hűtőn keresztül a szabadba  eplus2....ez csak leegyszerűsített válasz volt.. eplus2
melegvizes magasnyomásmú motortérmosás hehe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:29:24 »

vagy egy 2cm átmérőjű csövet átengedni az iktatón amiben megy a víz?Huh?
Ezt meg ahhoz tudnám hasonlítani, hogy: " Tettem bele egr dugót, de fúrtam bele egy kis lyukat, hátha így blablablabla...)
Na ez ugyanilyen kb... nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:30:51 »

Ezt meg ahhoz tudnám hasonlítani, hogy: " Tettem bele egr dugót, de fúrtam bele egy kis lyukat, hátha így blablablabla...)
Na ez ugyanilyen kb... nyes
ok, de itt telibe nem lehet, ahogy írtad, is mert túlfűti a vizet...

akkor meg a vízteret kell csökkenteni, hogy ne melegítsen egyszerre annyi vizet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:34:06 »

ok, de itt telibe nem lehet, ahogy írtad, is mert túlfűti a vizet...

akkor meg a vízteret kell csökkenteni, hogy ne melegítsen egyszerre annyi vizet...
Az már plussz hő, a hűtőnk nem erre van tervezve! Nyáron meg nem fűthetsz....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:34:42 »

Az már plussz hő, a hűtőnk nem erre van tervezve! Nyáron meg nem fűthetsz....
akkor nagyon nincs rá megoldás vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:40:42 »

ezt találtam:



ezt írja:
Válasz
Eddigi tapasztalat: A Vízhűtő letakarva 50%ban, a cooler és a maradék vízhűtő kap menetszelet!

Kb 5-8 km és üzemmeleg a motor, és tartja! Nem hül vissza. Az olaj 70fokos.

Hosszútávon is tesztelve, és nem melegszik túl!

nyári tesztről még nincs hír vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:44:00 »

akkor nagyon nincs rá megoldás vigyor3
Megbízható, komplikáció mentes nincs szerintem se, csak ilyen télre feltöltöm, működik és jó, jön a meleg, két piros csap elzár, leeresztő kinyit és nyáron üresen használom, télen leeresztő elzár két piros kinyit és örülünk a melegnek...de nekem ez nem tetszik így.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:50:15 »

ezt találtam:



ezt írja:
nyári tesztről még nincs hír vigyor3
Ennyi erővel az egr hűtőt kötném bele a kipufogóágba, ugyanez...de a plussz hőhöz nyáron nincs plussz hűtőd...valaki ezt megcsinálta, mármint azt amit a képen mutatsz, de hülyeséget én is tudok csinálni... eplus2 vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:52:18 »

Ennyi erővel az egr hűtőt kötném bele a kipufogóágba, ugyanez...de a plussz hőhöz nyáron nincs plussz hűtőd...valaki ezt megcsinálta, mármint azt amit a képen mutatsz, de hülyeséget én is tudok csinálni... eplus2 vigyor3
mint ötlet nem rossz, csak kompromisszumok kellenek a használatához
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:56:22 »

mint ötlet nem rossz, csak kompromisszumok kellenek a használatához
Inkább bátorság... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2012.02.07 kedd, 01:17:41 »

Sziasztok!

Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.

2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.

Január első hetében megállt az autó. Először kicsit rángatott, aztán jobban, füstölt, leállt, aztán még beindult, nagyon erőtlen volt, rángatott, majd végül leállt és nem indult.

Jó, elviszem egy Bosch szervizbe, megkértem kollégámat vontasson el. Kb. 2 óra telt el a leállás óta, vontatás előtt megpróbáltam beindítani, gond nélkül beindult, ment. Ettől függetlenül elmentem a szervizbe (Istvánkó-Budakalász), derítsék mi történt. A hibakódokat most nem írnám le (lehet, hogy itt a józan paraszti ész többet ér), de azt gyanították, hogy az adagolóval lehet valamilyen mechanikus probléma, de figyeljem az autót, aztán majd meglátjuk. Mivel eddig szinte semmit nem költöttem az autóra a kopó alkatrészeken kívül, lelkileg teljesen készen álltam a több százezres kiadásra, de azért csak motoszkált bennem, hogy azért ez kicsit furcsa.

Ha az adagolóval mechanikai probléma van és mondjuk törik valami, akkor az nem javul meg magától, ha meg kopik valami, akkor az szép lassan jelentkezik.  Az elektronikai problémát a hibakódok alapján elvetettük.

"Roppant nyugodt" voltam mivel 3 nap múlva egy 1500 km-es olaszországi útra készültem az autóval, este kimentem az M0-ra, mentem kb. 100 km-t de semmi gond. Beszéltem még pár szakival és egyre inkább az kezdett sejleni, hogy valami dugulás lehet inkább a gond.

Olaszországot megjártam gond nélkül (valószínűleg elég nagy bátorság volt így elmenni), míg múlt héten ismét megállt az autó (az előzőhöz hasonló tünetek mellett), most viszont az előzővel ellentétben kifejezetten kevés 3-4 liter üzemanyaggal a tankban. Már rutinosan vártam 1 órát, utána pöccre indult az autó, azóta is megy.

Nekem az a teóriám, hogy valami szennyeződés lehet az üzemanyagban, ami egyszer csak eltömít valahol valamit, majd ahogy leáll az autó az üzemanyag szép lassan visszafolyik a tankba a szennyeződéssel együtt és vidáman megy minden, amíg a szivattyú ismét fel nem szívja. A megoldás talán egy üzemanyagtank tisztítás lenne.

Napokon belül esedékes az olajcsere, így a gázolajszűrőben is közel 20 000 km van, tehát cserélve lesz.

Az a kérdésem, hogy volt-e valakinek hasonló gondja és ha igen mi lett a megoldás?

Várom a tippeket, amiket előre is köszönök!

Gábor



Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2012.02.07 kedd, 06:18:32 »

Sziasztok!

Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.

2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.

Január első hetében megállt az autó. Először kicsit rángatott, aztán jobban, füstölt, leállt, aztán még beindult, nagyon erőtlen volt, rángatott, majd végül leállt és nem indult.


Én AC pumpa megállásra gondolnék.

Jó, elviszem egy Bosch szervizbe, megkértem kollégámat vontasson el. Kb. 2 óra telt el a leállás óta, vontatás előtt megpróbáltam beindítani, gond nélkül beindult, ment. Ettől függetlenül elmentem a szervizbe (Istvánkó-Budakalász), derítsék mi történt. A hibakódokat most nem írnám le (lehet, hogy itt a józan paraszti ész többet ér), de azt gyanították, hogy az adagolóval lehet valamilyen mechanikus probléma, de figyeljem az autót, aztán majd meglátjuk. Mivel eddig szinte semmit nem költöttem az autóra a kopó alkatrészeken kívül, lelkileg teljesen készen álltam a több százezres kiadásra, de azért csak motoszkált bennem, hogy azért ez kicsit furcsa.

Ha az adagolóval mechanikai probléma van és mondjuk törik valami, akkor az nem javul meg magától, ha meg kopik valami, akkor az szép lassan jelentkezik.  Az elektronikai problémát a hibakódok alapján elvetettük.

"Roppant nyugodt" voltam mivel 3 nap múlva egy 1500 km-es olaszországi útra készültem az autóval, este kimentem az M0-ra, mentem kb. 100 km-t de semmi gond. Beszéltem még pár szakival és egyre inkább az kezdett sejleni, hogy valami dugulás lehet inkább a gond.

Olaszországot megjártam gond nélkül (valószínűleg elég nagy bátorság volt így elmenni), míg múlt héten ismét megállt az autó (az előzőhöz hasonló tünetek mellett), most viszont az előzővel ellentétben kifejezetten kevés 3-4 liter üzemanyaggal a tankban. Már rutinosan vártam 1 órát, utána pöccre indult az autó, azóta is megy.

Nekem az a teóriám, hogy valami szennyeződés lehet az üzemanyagban, ami egyszer csak eltömít valahol valamit, majd ahogy leáll az autó az üzemanyag szép lassan visszafolyik a tankba a szennyeződéssel együtt és vidáman megy minden, amíg a szivattyú ismét fel nem szívja. A megoldás talán egy üzemanyagtank tisztítás lenne.

Napokon belül esedékes az olajcsere, így a gázolajszűrőben is közel 20 000 km van, tehát cserélve lesz.

Az a kérdésem, hogy volt-e valakinek hasonló gondja és ha igen mi lett a megoldás?

Várom a tippeket, amiket előre is köszönök!

Gábor




Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2012.02.07 kedd, 08:19:29 »

Sziasztok!

Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.

2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.

Ahogy már Soho is írta, az AC-vel lesz gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2012.02.07 kedd, 12:00:42 »

Sziasztok!

Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.
...

szennyeződés tuti nem lehet, mert ha a tankba visszafolyna az üanyag, azaz lelevegősödne, akkor legközelebb be sem indulna...

én is az ac felé keresgélnék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:44:15 »

dobj bele egy új AC-t. ez nem adagolóhibára utal...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.