Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:50:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103702 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6850 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:44:26 »
Idézetet írta: Horry - 2012.02.13 hétfő, 12:14:01
Szevasz, az szerelő azt mondta vissza nyomja! Én néztem a levegő szűrőt az nem olajos tehát közvetlen oda nem nyom vissza olajat. Hidegen ez is füstöl mint állat melegen kevésbé de ereje akkor sincs!
Kompressziót holnap mérnek 10ezer remélem az jó ár érte?
De valószínű valamelyik szelep lesz úgyhogy hengerfej le és akkor már gyűrűztettem is.
Köszi a hozzászólást.
10 ezer kicsit sok érte, de mondjuk ma már minden relatív drága. Ugyanaz a szerelő akar ennyiért kompressziót mérni, aki azt mondta, hogy rossz a motorod?
A turbócsöveid 100% rendben vannak? Izzító gyertyáid?
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6851 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 17:06:41 »
Csövek rendben vannak izzítógyertya cserélve lett de semmi! Cserélve lettek a porlasztók és a turbó is.
Relatív mérésre mondtak 5 ezret amihez nem kell semmit szétszedni rendes kompresszió mérés 10ezer.
Másik szerelő.
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.13 hétfő, 13:44:26
10 ezer kicsit sok érte, de mondjuk ma már minden relatív drága. Ugyanaz a szerelő akar ennyiért kompressziót mérni, aki azt mondta, hogy rossz a motorod?
A turbócsöveid 100% rendben vannak? Izzító gyertyáid?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6852 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 17:15:40 »
Idézetet írta: Horry - 2012.02.13 hétfő, 17:06:41
Csövek rendben vannak izzítógyertya cserélve lett de semmi! Cserélve lettek a porlasztók és a turbó is.
Relatív mérésre mondtak 5 ezret amihez nem kell semmit szétszedni rendes kompresszió mérés 10ezer.
Másik szerelő.
ha nem menne egy hengered azt azért éreznéd/hallanád.
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6853 Dátum:
2012.02.14 kedd, 00:37:21 »
Sziasztok!
Egy kérdés ha az autó 9-10 litert eszik TDDI motorral 115 LE vel az lehet azért mert a porlasztóknál van baj? Nem füstöl fehéret , jól gyorsul. Ja és a turbó levegőcsöveknél benne van egy kis olaj. Mitől eszik sokat???
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6854 Dátum:
2012.02.14 kedd, 06:48:29 »
Vàrosban jàrsz vele? Ha igen akkor tèlen ez normàlis, ès ha 10 litert mutat a fogyasztàs mèrö akkor anyitt nem eszik abbol 1 litert levonhatsz! A turbò pedig olajozàssal müködik ha nem sok az olaj ott az rendben van hissz a motorojabol olajozodik a turbo is!
Idézetet írta: Jym20 - 2012.02.14 kedd, 00:37:21
Sziasztok!
Egy kérdés ha az autó 9-10 litert eszik TDDI motorral 115 LE vel az lehet azért mert a porlasztóknál van baj? Nem füstöl fehéret , jól gyorsul. Ja és a turbó levegőcsöveknél benne van egy kis olaj. Mitől eszik sokat???
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6855 Dátum:
2012.02.14 kedd, 07:31:30 »
Tddi motornál okoz valami gondot, ha gyújtásállás után azonnal önindítózok?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6856 Dátum:
2012.02.14 kedd, 09:15:41 »
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 07:31:30
Tddi motornál okoz valami gondot, ha gyújtásállás után azonnal önindítózok?
Azért illik megvárni ilyenkor legalább az izzításlámpát, és ha elaludt akkor indítózni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6857 Dátum:
2012.02.14 kedd, 09:47:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.02.14 kedd, 09:15:41
Azért illik megvárni ilyenkor legalább az izzításlámpát, és ha elaludt akkor indítózni.
Illik, vagy károsodik a motor, ha nem várom meg?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6858 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:05:53 »
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 09:47:45
Illik, vagy károsodik a motor, ha nem várom meg?
Tisztelt Fórumtárs!
Azt javaslom, minden esetben várd meg az izzitási folyamat végét. Nem véletlen van kitalálva. Rövid távon talán nem károsodik a motor, de hosszú távon a motor és az akkumulátorod bánhatja. Nem egészséges az előmelegités(izzitás) nélküli inditózás (nagyobb motor kopás). Azon kivül a fogyasztásban is megjelenik, a környezet szennyezésről már nem is beszélek (füstölés). Nekem TDCI Mondeom van, de még nyáron is megvárom az izzitási folyamat végét az inditózás előtt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6859 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:09:26 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 12:05:53
Tisztelt Fórumtárs!
Azt javaslom, minden esetben várd meg az izzitási folyamat végét. Nem véletlen van kitalálva. Rövid távon talán nem károsodik a motor, de hosszú távon a motor és az akkumulátorod bánhatja. Nem egészséges az előmelegités(izzitás) nélküli inditózás (nagyobb motor kopás). Azon kivül a fogyasztásban is megjelenik, a környezet szennyezésről már nem is beszélek (füstölés). Nekem TDCI Mondeom van, de még nyáron is megvárom az izzitási folyamat végét az inditózás előtt.
Tisztelettel László!
Szoktam figyelni reggelente, hogy izzítás közben halk zúgás hallható. Majd elhallgat kb.10-15 mp-vel később.(saccra)
Ezalatt végig izzít, nem tudjátok (lemértétek-e)?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6860 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:39:15 »
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 09:47:45
Illik, vagy károsodik a motor, ha nem várom meg?
Egy-két indítástól biztos hogy semmi baja nem lesz! Néha próbaképpen én is úgy indítom mint egy benzinest. Elindul úgy is, de jobb a motornak ha izzítasz.
Az izzítás alatt pont kiteszem a zsebemből a telefont, meg bekötöm magam
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6861 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:08:27 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 12:05:53
Tisztelt Fórumtárs!
Azt javaslom, minden esetben várd meg az izzitási folyamat végét. Nem véletlen van kitalálva. Rövid távon talán nem károsodik a motor, de hosszú távon a motor és az akkumulátorod bánhatja. Nem egészséges az előmelegités(izzitás) nélküli inditózás (nagyobb motor kopás). Azon kivül a fogyasztásban is megjelenik, a környezet szennyezésről már nem is beszélek (füstölés). Nekem TDCI Mondeom van, de még nyáron is megvárom az izzitási folyamat végét az inditózás előtt.
Tisztelettel László!
Ne kötekedésnek vedd, csak a véleményszintnél kicsit mélyebbre szeretnék ásni a témában: miképp bánhatja a motorom és az akkumlátorom? Miért nagyobb a kopás? Az izzítógyertya önindítózás után azonnal befejezi az izzítást, vagy "rásegít" még amíg hideg a motor?
A többi állításnál sem értem, hogy milyen módon.
Írta valaki még a búgó hangot gyújtás ráadásakor. Azt én is hallom, de legtöbbször az izzításon túl is búg, és nem az önindítózással szűnik meg. Én arra tippeltem eddig, hogy a légzsák-készenlét kapcsolással van összefüggésben.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, és nem arcoskodni szeretnék, de konkrét megalapozott válaszokat reméltem, hiszen ez egy olyan kérdés volt, aminél nem gondolhatjátok, hogy a fenti evidens válaszok nem fordultak meg a fejemben, hacsak nem tartatok gyengeelméjűnek.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6862 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:37:40 »
van utoizzitas is, a nalamnal okosabbak majd megmondjak meddig is pontosan.
Ha nem lenne ertelme az izzitogyertyanak, hidd el kisporoltak volna a kocsibol mar regen!
Az akkut pedig azert rontja, mert nagyobb a terheles rajta egy bizonyos idoben.
A bugo hang lehet az uzemanyagszivattyu vagy eppen a levego-aramlas motorisztikaja.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6863 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:38:40 »
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070402b/?rnd=27
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 13:08:27
Ne kötekedésnek vedd, csak a véleményszintnél kicsit mélyebbre szeretnék ásni a témában: miképp bánhatja a motorom és az akkumlátorom? Miért nagyobb a kopás? Az izzítógyertya önindítózás után azonnal befejezi az izzítást, vagy "rásegít" még amíg hideg a motor?
A többi állításnál sem értem, hogy milyen módon.
Írta valaki még a búgó hangot gyújtás ráadásakor. Azt én is hallom, de legtöbbször az izzításon túl is búg, és nem az önindítózással szűnik meg. Én arra tippeltem eddig, hogy a légzsák-készenlét kapcsolással van összefüggésben.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, és nem arcoskodni szeretnék, de konkrét megalapozott válaszokat reméltem, hiszen ez egy olyan kérdés volt, aminél nem gondolhatjátok, hogy a fenti evidens válaszok nem fordultak meg a fejemben, hacsak nem tartatok gyengeelméjűnek.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6864 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:43:40 »
Tisztelt Kurru Fórumtárs!
Kezdkük az elején. Akkumulátor: Előizzitás nélkül nehezebben indul a gép és tovább kell inditózni, nagyobb terhelésaz akkunak, hosszú távon rövidebb akku élettartam.
Motor: Előizzitás nélkül inditózás közben kicsapódhat az üzemanyag a hengerfalra. Mivel az üzemanyag higitja a kenő olajat (hiába van olaj lehuzó gyürű) rontja a motor hengere és a dugattyu gyürük közötti kenést, eredmény nagyobb kopás, különösen -15° c esetén. Az előizzitás a beindult motor esetén nem kapcsol ki azonnal. A folyamat többlépcsős. Pl után izzitás stb.
Nagyvonalakban ennyi.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6865 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:57:36 »
Kurru,
Nem kötekedésként, de nekem nem megy a fejembe, miért nem bírsz 3 másodpercet várni
Ez nem kamrás diesel, ahol kellett néha 25-30 másodpercet is várni mínuszokban, mire az izzítás visszajelzője elaludt.
Miután a lámpa elaludt, izzít még egy ideig, de azt Te már nem látod. Az egyenetlen alapjáratot, és a László által írtakat hivatott kivédeni, megelőzni.
Amúgy is jobb, ha megvárod a többi kontroll lámpával együtt, hogy elaludjon, mert nem túl egészséges "self test" közben indítani.
Én speciel még benzinesnél is megvárom, míg a kontroll lámpák elalszanak, és zizzen egyet az AC.
Persze ha transzplantálásra váró szerveket szállítasz, akkor indíts egyből, mert ott az a 3mp is számít, a többit meg be kell kalkulálni kockázati tényezőnek
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 13:59:53 írta Mad-V
»
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6866 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:59:53 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 13:43:40
Tisztelt Kurru Fórumtárs!
Kezdkük az elején. Akkumulátor: Előizzitás nélkül nehezebben indul a gép és tovább kell inditózni, nagyobb terhelésaz akkunak, hosszú távon rövidebb akku élettartam.
Motor: Előizzitás nélkül inditózás közben kicsapódhat az üzemanyag a hengerfalra. Mivel az üzemanyag higitja a kenő olajat (hiába van olaj lehuzó gyürű) rontja a motor hengere és a dugattyu gyürük közötti kenést, eredmény nagyobb kopás, különösen -15° c esetén. Az előizzitás a beindult motor esetén nem kapcsol ki azonnal. A folyamat többlépcsős. Pl után izzitás stb.
Nagyvonalakban ennyi.
Tisztelettel László!
Világos, köszönöm!
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6867 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:02:19 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 13:43:40
Tisztelt Kurru Fórumtárs!
Kezdkük az elején. Akkumulátor: Előizzitás nélkül nehezebben indul a gép és tovább kell inditózni, nagyobb terhelésaz akkunak, hosszú távon rövidebb akku élettartam.
Motor: Előizzitás nélkül inditózás közben kicsapódhat az üzemanyag a hengerfalra. Mivel az üzemanyag higitja a kenő olajat (hiába van olaj lehuzó gyürű) rontja a motor hengere és a dugattyu gyürük közötti kenést, eredmény nagyobb kopás, különösen -15° c esetén. Az előizzitás a beindult motor esetén nem kapcsol ki azonnal. A folyamat többlépcsős. Pl után izzitás stb.
Nagyvonalakban ennyi.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
Arról nem is beszélve, hogy az izzítás egy kis bemelegítás az aksinak. Ugye egy kis hő fejlődik az aksiban, és a későbbi indítózásnál jobb kondiban van az aksi.
Tisztelettel: Angel!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6868 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:05:23 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.14 kedd, 13:57:36
Kurru,
Nem kötekedésként, de nekem nem megy a fejembe, miért nem bírsz 3 másodpercet várni
Ez nem kamrás diesel, ahol kellett néha 25-30 másodpercet is várni mínuszokban, mire az izzítás visszajelzője elaludt.
Miután a lámpa elaludt, izzít még egy ideig, de azt Te már nem látod. Az egyenetlen alapjáratot, és a László által írtakat hivatott kivédeni, megelőzni.
Amúgy is jobb, ha megvárod a többi kontroll lámpával együtt, hogy elaludjon, mert nem túl egészséges "self test" közben indítani.
Én speciel még benzinesnél is megvárom, míg a kontroll lámpák elalszanak, és zizzen egyet az AC.
Persze ha transzplantálásra váró szerveket szállítasz, akkor indíts egyből, mert ott az a 3mp is számít, a többit meg be kell kalkulálni kockázati tényezőnek
Nincs gond a türelemmel csak gondoltam, ha indul anélkül is (mert indul pöccre) és nem muszáj, akkor elhagyom. Arra számítottam különben, hogy többen megerősítitek majd, és én lesajnáltok, hogy én még kivárom...
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6869 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:06:54 »
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 14:05:23
Nincs gond a türelemmel csak gondoltam, ha indul anélkül is (mert indul pöccre) és nem muszáj, akkor elhagyom. Arra számítottam különben, hogy többen megerősítitek majd, és én lesajnáltok, hogy én még kivárom...
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6870 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:07:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 14:02:19
Tisztelt Fórumtárs!
Arról nem is beszélve, hogy az izzítás egy kis bemelegítás az aksinak. Ugye egy kis hő fejlődik az aksiban, és a későbbi indítózásnál jobb kondiban van az aksi.
Tisztelettel: Angel!
Maradok én is tisztelettel!
üdv, Kurru
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6871 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:09:16 »
Mint tudod a diesel autóknál a gázolaj az égéstérben kialakult nyomástól ég el, ehhez nem árt a megfelelő hőmérséklet. Az izzítástól a motor felmelegszik jobban és halkabban jár.És csökkenti a kipufogógázt.
A motor hideg induláskor egyenletesebben jár, és kevésbé füstöl. A egyenletesebb jobb járása az indítás után pozitív módon befolyásolja a motor élettartamát.
Szerinted mikor kitalálták a diesel motor működését csak azért raktak bele izzítógyertyákat mert foglalta a helyet a polcon?
Indítás után is működésben marad kb 1-2 percig ez is segíti a motor megfelelő működését, úgy hogy ha nem szeretnéd hogy a motorod idő előtt bedobja a kulcsot hallgass a többiekre és izzíts indítás előtt!!! :-)
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 13:08:27
Ne kötekedésnek vedd, csak a véleményszintnél kicsit mélyebbre szeretnék ásni a témában: miképp bánhatja a motorom és az akkumlátorom? Miért nagyobb a kopás? Az izzítógyertya önindítózás után azonnal befejezi az izzítást, vagy "rásegít" még amíg hideg a motor?
A többi állításnál sem értem, hogy milyen módon.
Írta valaki még a búgó hangot gyújtás ráadásakor. Azt én is hallom, de legtöbbször az izzításon túl is búg, és nem az önindítózással szűnik meg. Én arra tippeltem eddig, hogy a légzsák-készenlét kapcsolással van összefüggésben.
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, és nem arcoskodni szeretnék, de konkrét megalapozott válaszokat reméltem, hiszen ez egy olyan kérdés volt, aminél nem gondolhatjátok, hogy a fenti evidens válaszok nem fordultak meg a fejemben, hacsak nem tartatok gyengeelméjűnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 14:10:47 írta Horry
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6872 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:09:45 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.14 kedd, 13:38:40
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070402b/?rnd=27
a fenti linken érdemes olvasgatni
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6873 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:18:05 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.14 kedd, 14:09:45
a fenti linken érdemes olvasgatni
Frankó link. László azonos a "mi" Lászlónkkal?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6874 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:20:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 14:02:19
Tisztelt Fórumtárs!
Arról nem is beszélve, hogy az izzítás egy kis bemelegítás az aksinak. Ugye egy kis hő fejlődik az aksiban, és a későbbi indítózásnál jobb kondiban van az aksi.
Tisztelettel: Angel!
Tisztelt Fórumtárs!
Dijazom a kaján megjegyzést az akkumulátorral kapcsolatban.
De ha egy rendszer igy van kitalálva, mért ne hsználnák előirás szerint?
Ha az akksi nem birja az előizzitást, akkor már régen rossz.
Megfelelő állapotu akkumulátornak ez nem jelenthet problémát, csak a tulajnak ha majd cserélni kell.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6875 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:29:29 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 14:20:16
Tisztelt Fórumtárs!
Dijazom a kaján megjegyzést az akkumulátorral kapcsolatban.
De ha egy rendszer igy van kitalálva, mért ne hsználnák előirás szerint?
Ha az akksi nem birja az előizzitást, akkor már régen rossz.
Megfelelő állapotu akkumulátornak ez nem jelenthet problémát, csak a tulajnak ha majd cserélni kell.
Tisztelettel László!
Sziasztok!
Ez a téma már inkább az elektronyos topikba való inkább, de én is hallottam már / olvastam olyat, hogy célszerű hidegben indítás előtt kicsit rákapcsolni pár fogyasztót (pl.: tompított) és ezzel "bemelegíteni" az akkut. Ugyan sosem tettem így, de gondoltam megosztom veletek, ez kb egybevág azzal, amit Angel is írt.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6876 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:33:37 »
Idézetet írta: kurru - 2012.02.14 kedd, 14:18:05
Frankó link. László azonos a "mi" Lászlónkkal?
Sajnos, nem én irtam ezt a frankó hozzászolást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6877 Dátum:
2012.02.14 kedd, 15:59:19 »
Idézetet írta: László - 2012.02.14 kedd, 14:20:16
Tisztelt Fórumtárs!
Dijazom a kaján megjegyzést az akkumulátorral kapcsolatban.
De ha egy rendszer igy van kitalálva, mért ne hsználnák előirás szerint?
Ha az akksi nem birja az előizzitást, akkor már régen rossz.
Megfelelő állapotu akkumulátornak ez nem jelenthet problémát, csak a tulajnak ha majd cserélni kell.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
Amit az aksiról írtam, azt hótt komolyan gondoltam. Ha az autó nem indul, bejöhet az a tanács, hogy felkapcsolod az összes fogyasztót, így vársz egy percet, majd lekapcs minden, és így önindítózni. A nagy terhelés felmelegíti az aksit, és bizonyos esetben ez elég arra, hogy beinduljon a motor. Persze ez csak akkor műxik, ha éppen nem indul a verda.
Ha rossz az aksi, vagy teljesen lemerült, akkor ott már nincs mit tenni. Ebben semmi kajánság vagy humor nincs.
Persze a hsz eleje és vége az
, de remélem nem baj
Tisztelettel Angel!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6878 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:13:32 »
Szevasztok múltkor már érdeklődtem a porlasztó csere miatt. Azt itt leírtak alapján kicseréltük de szarabb lett mint volt!
Azt mondják hogy programozni kell őket.
Tud erről valaki valamit?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6879 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:14:48 »
Idézetet írta: Horry - 2012.02.14 kedd, 16:13:32
Szevasztok múltkor már érdeklődtem a porlasztó csere miatt. Azt itt leírtak alapján kicseréltük de szarabb lett mint volt!
Azt mondják hogy programozni kell őket.
Tud erről valaki valamit?
Írd már be a lábjegyzetedbe, hogy milyen autód van. Ha programozni kell a befecskendezőt, akkor az tdci, ez meg a tddi topic.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6880 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:27:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 16:14:48
Írd már be a lábjegyzetedbe, hogy milyen autód van. Ha programozni kell a befecskendezőt, akkor az tdci, ez meg a tddi topic.
inkább egy képet a motorteréről... lehet, hogy rosszul tudja és mégis tdci-je van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6881 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:48:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 15:59:19
Tisztelt Fórumtárs!
Amit az aksiról írtam, azt hótt komolyan gondoltam. Ha az autó nem indul, bejöhet az a tanács, hogy felkapcsolod az összes fogyasztót, így vársz egy percet, majd lekapcs minden, és így önindítózni. A nagy terhelés felmelegíti az aksit, és bizonyos esetben ez elég arra, hogy beinduljon a motor. Persze ez csak akkor műxik, ha éppen nem indul a verda.
Ha rossz az aksi, vagy teljesen lemerült, akkor ott már nincs mit tenni. Ebben semmi kajánság vagy humor nincs.
Persze a hsz eleje és vége az
, de remélem nem baj
Tisztelettel Angel!
Tisztelt Fórumtárs!
Félre értettél. A kaján, nem a magyarázatra vonatkozott. Csak a jó kedélyünk és még valami elne haggyon, bennünket.
Remélem érted.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6882 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:46:32 »
TDDI-m van csak amit beraktam porlasztót a donor motoromból szarabb volt mint a régi, rosszabb lett a motor mint volt! Kompresszió mérésen volt a kocsi ott monda az egyik faszi hogy programozni kell. De közben rájöttem én is hogy a TDCI-t kell csak programozni! Vissza raktam a régi porlasztott azzal jobb.
A kompresszió mérés
1henger 21
2henger 20
3henger 22
4henger 22
értékeket mutat ezek szerintem még határértéken belüliek.
Adagolón szeretnék diagnosztikát csinálni, hogy nem e az a ludas!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.14 kedd, 16:27:23
inkább egy képet a motorteréről... lehet, hogy rosszul tudja és mégis tdci-je van
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6883 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:16:45 »
Idézetet írta: Horry - 2012.02.14 kedd, 19:46:32
TDDI-m van csak amit beraktam porlasztót a donor motoromból szarabb volt mint a régi, rosszabb lett a motor mint volt! Kompresszió mérésen volt a kocsi ott monda az egyik faszi hogy programozni kell. De közben rájöttem én is hogy a TDCI-t kell csak programozni! Vissza raktam a régi porlasztott azzal jobb.
A kompresszió mérés
1henger 21
2henger 20
3henger 22
4henger 22
értékeket mutat ezek szerintem még határértéken belüliek.
Adagolón szeretnék diagnosztikát csinálni, hogy nem e az a ludas!
porlasztó miatt Bunyek-ot keresd meg, neki volt 4db eladó jó áron.
ahoz szerintem le kell venni az adagolót és padra rakni. az nem lesz óccó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6884 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:24:39 »
Elvileg lehet az adagolón úgy diagnosztikát csinálni hogy nem veszik ki, csatlakozót rákötik és mutatja az értékeket.
De ezt holnap megkérdezem a könyves kálmánon az autofort-nál.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.14 kedd, 20:16:45
porlasztó miatt Bunyek-ot keresd meg, neki volt 4db eladó jó áron.
ahoz szerintem le kell venni az adagolót és padra rakni. az nem lesz óccó
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6885 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:46:29 »
te nem az előtöltésszeleped állt be? hallottam már ilyet transitoknál, kalapál a motor mint a barom...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6886 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:54:01 »
tul sokat fogyaszt a mondim és ennek nagyon nem örülök! 450km en kb negyed tank van meg. ez tragédia. igaz ennek nagyrésze városi poroszkálás hideg motorrral sok egyhelybenjáratás meg van benne ugy 100km futóval. de nagyon-nagyon spórolós üzemmódban!!! de ez nekem akkoris sok, hnap sztem rátankolok lemérem de ez nekem igy nem tetszik, valami nem ok sztem! mi lehet ez??? EGR kidugózva, MAF takarítva, szivósor kitakaritva, új olaj, szűrők, termosztátok stb. Erő van amennyi kell, füst az nincs egy deka sem szoval elméletben minden rendben...tény hogy a futóművem is öszseviszsa áll még(friss hátsó futóműfelujitás) de ez akkoris sok, mitől lehet ez?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6887 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:58:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.13 hétfő, 10:35:47
Az aksi nagyon le van merülve, és a generátor a maximumon tölt. Ez teljesen normális.
Mérd majd meg, hány volt van az aksiban indítózás előtt, alatt, és után.
(Info menüben a szgép kiírja.)
erre én
is gondoltam de a minap kapott zsir ujj akksit a verda...valami hőmérsékletszenzor nem kavarhat be az adagolónak? csak a hengerfejben van hőmérsékletjeladó???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6888 Dátum:
2012.02.14 kedd, 21:01:15 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 20:58:46
erre én
is gondoltam de a minap kapott zsir ujj akksit a verda...valami hőmérsékletszenzor nem kavarhat be az adagolónak? csak a hengerfejben van hőmérsékletjeladó???
a MAP szenzor méri még a levegő hőmérsékletét is...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6889 Dátum:
2012.02.14 kedd, 21:22:12 »
és az hol van a mondeoban? tisztítható? kimérhető? ellenőrizhető valahogy? elvileg ez adja a jelet az adagolónak hogy megjött a +levegő, az adagoló meg elkezdi tolni befele a gázolajat...egyről beszélünk ugye?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6890 Dátum:
2012.02.14 kedd, 21:25:34 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 21:22:12
és az hol van a mondeoban? tisztítható? kimérhető? ellenőrizhető valahogy? elvileg ez adja a jelet az adagolónak hogy megjött a +levegő, az adagoló meg elkezdi tolni befele a gázolajat...egyről beszélünk ugye?
igen ez méri a turbonyomást is, és levegő hőmérséklete is befolyásolja elvileg a benyomott anyag mennyiséget.
a cooler után a trubócsőben van, kiszedhető, takarítani felesleges, mert újra olajos lesz, kimérni ki lehet, csak nem tom, hogy milyen hőmérséklethez milyen feszültség érték tartozik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6891 Dátum:
2012.02.14 kedd, 21:31:38 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 20:54:01
tul sokat fogyaszt a mondim és ennek nagyon nem örülök! 450km en kb negyed tank van meg. ez tragédia. igaz ennek nagyrésze városi poroszkálás hideg motorrral sok egyhelybenjáratás meg van benne ugy 100km futóval. de nagyon-nagyon spórolós üzemmódban!!! de ez nekem akkoris sok, hnap sztem rátankolok lemérem de ez nekem igy nem tetszik, valami nem ok sztem! mi lehet ez??? EGR kidugózva, MAF takarítva, szivósor kitakaritva, új olaj, szűrők, termosztátok stb. Erő van amennyi kell, füst az nincs egy deka sem szoval elméletben minden rendben...tény hogy a futóművem is öszseviszsa áll még(friss hátsó futóműfelujitás) de ez akkoris sok, mitől lehet ez?
Amilyen sz@r üzemanyagot kapsz ebbe a putri országban neis csodálkozz...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6892 Dátum:
2012.02.15 szerda, 00:42:09 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 21:22:12
és az hol van a mondeoban? tisztítható? kimérhető? ellenőrizhető valahogy? elvileg ez adja a jelet az adagolónak hogy megjött a +levegő, az adagoló meg elkezdi tolni befele a gázolajat...egyről beszélünk ugye?
Szia!
Az alábbi videjóban megtalálod hol van:
http://filmarchivum.fordalkatresz.com/player.php?c=2&v=turbocso.flv
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6893 Dátum:
2012.02.15 szerda, 00:58:34 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 20:54:01
tul sokat fogyaszt a mondim és ennek nagyon nem örülök! 450km en kb negyed tank van meg.
Fedcomp mennyit ír még vissza?
A mutató sajnos nem lineárisan megy, hanem kb össze-vissza, legalábbis ahányan vagyunk, annyi féle.
Ha 680-at elmész 55 literrel, az ~8literes fogyi. Szerintem az simán elképzelhető az általad említett körülmények között.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6894 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:02:58 »
Bunyek!
az a baj h elvileg kinti gázolajjal járok, és ezt is adalékolom. spuri+2T olaj. igy járok évek óta bámulatosan kevés fogyasztásokat produkáltam már az escorttal meg a focussal is...ez meg bámulatosan sok.
Mad-v!
ugy rámlik 9 liter körül mutogat de tudom h ennek tragédia a fedcompija, szoval ma derül ki pontosan felöntöm a tankot, aztán kiszámolom...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6895 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:29:25 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.15 szerda, 08:02:58
Bunyek!
az a baj h elvileg kinti gázolajjal járok, és ezt is adalékolom. spuri+2T olaj. igy járok évek óta bámulatosan kevés fogyasztásokat produkáltam már az escorttal meg a focussal is...ez meg bámulatosan sok.
Mad-v!
ugy rámlik 9 liter körül mutogat de tudom h ennek tragédia a fedcompija, szoval ma derül ki pontosan felöntöm a tankot, aztán kiszámolom...
Hát akkor az elméletem nem állja meg a helyét és megbukott....de nem tudhattam hogy olyan szerencsés vagy hogy nem nálunk tankolsz.
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6896 Dátum:
2012.02.15 szerda, 09:46:43 »
Adagolóról olvastam, ezt találtam, érdekes és jó tudni!
A fejlesztések eredményeképpen 1998-ban a Bosch piacra dobta az ún. VP 29/30, VP 44-es szériákat.
Érdekes technikai újítás az, hogy az adagolónak külön vezérlőegysége van (PSG5). Az ECU, Can-bus rendszeren keresztül kommunikál az adagolóval. A későbbi verziókban az adagoló hibatárolóját is ki lehet kérdezni.
Ez fontos a diagnosztika szempontjából, mert az adagoló nem minden hibakódot küld át az ECU-nak. A hibatároló lekérdezést akár kiszerelt adagolón is el lehet végezni.(Természetesen csak a Bosch Kts műszercsaláddal.)
Nagy különbség az előző rendszerhez képest, hogy az adagolóelem nem axiális, hanem radiális mozgást végez. Típustól függően 2-4 dugattyú található.
Ebből adódik az akár 1000bar-os végnyomás!
A mennyiségállító szelep, a szöghelyzet jeladó illetve az előtöltésállító mágnesszelep, egy egységet alkot az adagoló vezérlőegységével.
Ma már sok autómárka (Audi, BMW, Ford, Nissan, Opel, Rover stb.) használja ezeket az adagolókat, mivel magas végnyomása jó alternatívát kínált a Common-rail rendszer bevezetése előtt. A mennyiségi szabályzást mágnesszeleppel oldották meg. Az előtöltés állítás módját a EDC rendszerből vették át.
Előforduló hibák:
· PSG5 egyszerűen bemondja az unalmast. Ezt a részegységet javítani nem lehet így csak a csere marad…!
· Az előtöltés-szabályzó dugattyú berágódik, és az adagolóházat is tönkreteszi. Itt is csere van, mint javítási lehetőség! (Ez legtöbbször üzemanyag hibára utal. A gond az, hogy amíg az EDC adagoló elfut az adott, kúton tankolt gázolajjal, a VP már nem szereti azt. Vagyis nagyon érzékeny a rendszer a üzemanyag minőségére.)
Sajnos létezik az ún. PSG16-al szerelt VP44 is.
Ha ilyet látunk a kereskedésekben meneküljünk el!
Az adagoló nem javítható viszont 900 000Ft-ért már a miénk is lehet egy vadonatúj darab! Arról lehet felismerni a rendszert, hogy az adagolón 2 elektromos csatlakozó van egymással szembefordítva.
Mivel a VP javítás drága mulatság, megjelentek a piacon ügyeskezű elektronika javítók cégek.
Jómagam, ismerve a bonyolult javítástechnológiát és próbapadi beállítás menetét, nem tartom korrektnek a módszert.
Amikor a PSG megadja magát, nem kizárólag PSG-t kell cserélni hanem a mechanikai részeket is ellenőrizni kell. Nagyon ritka, ha nem kell máshoz is hozzányúlni! Nos, tettem már fel néhányszor olyan adagolót aminek a PSG-je javítva lett. NEM LETT JÓ! Igaz, hogy az autó beindul, működik de mindig maradtak zavaró hibák. Csörgő előtöltés hang, időnként felvillanó motorkontroll lámpa, bizonytalan alapjárat……
Jelenleg is van nálam egy autó amit kb. 6 hónapja a gazda megjavíttatott (Győrben). Eddig bírta, és már 2 hete birkóznak az újbóli talpraállítással. Ez már 2 le-felszerelés, autóhasználat kiesés.
Simán megérte volna megjavíttatni az adagolót rendesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 09:53:15 írta Horry
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6897 Dátum:
2012.02.15 szerda, 12:09:36 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.14 kedd, 21:22:12
és az hol van a mondeoban? tisztítható? kimérhető? ellenőrizhető valahogy? elvileg ez adja a jelet az adagolónak hogy megjött a +levegő, az adagoló meg elkezdi tolni befele a gázolajat...egyről beszélünk ugye?
Nekem mikor sz@r volt a MAP/kimostam féktisztítóval/, dobott hibakódot, de nem világított hibajelző! Tök szépen járt akkor is, csak nem volt semmi turbonyomás. Elviszem az angolét ha gondolod......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6898 Dátum:
2012.02.15 szerda, 12:13:27 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.15 szerda, 00:42:09
Szia!
Az alábbi videjóban megtalálod hol van:
http://filmarchivum.fordalkatresz.com/player.php?c=2&v=turbocso.flv
Egész jó videó, tanulságos!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6899 Dátum:
2012.02.15 szerda, 13:58:25 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.02.15 szerda, 12:13:27
Egész jó videó, tanulságos!
A múltkor valaki belinkelte, ővé az érdem, én csak megjegyeztem hol van
Naplózva
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
136
137
[
138
]
139
140
141
142
143
144
145
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ