Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:20:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102595 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 23:04:24 »

nem, de ez a része az enyémen is ilyen. csak egyszerűbb volt egy ilyen képet kirakni, mint kimenni és lefotózni vigyor3

EMAP mennyiből áll össze??

csonkról lekell venni a nyomást,és kell egy nyomásos labda...meg bekell lőni.
Naplózva
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2012.03.02 péntek, 02:16:49 »

Sziasztok!

Hol találok valami leírást/videót EGR dugózásról?
Naplózva
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2012.03.02 péntek, 12:18:14 »

Sziasztok!

Hol találok valami leírást/videót EGR dugózásról?

http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
 wave
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2012.03.02 péntek, 16:54:41 »

Üdv Mindenkinek!
Nem tudja valaki,hogy Facelift előtti Mondeohoz volt faberakásos középkonzol?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2012.03.02 péntek, 16:58:05 »

Üdv Mindenkinek!
Nem tudja valaki,hogy Facelift előtti Mondeohoz volt faberakásos középkonzol?
nem volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2012.03.02 péntek, 17:05:17 »

nem volt
Köszi  wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2012.03.02 péntek, 17:28:57 »

A facelift előtti Ghiákban fekete fautánzat van középen. Vagy az utánzat nem ér?
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2012.03.02 péntek, 19:22:49 »

ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2012.03.03 szombat, 00:36:08 »

Nemtudom van e értelme kb még idén akarom megtartani a kocsit...utánna mercit akarok(de egy alfa is tetszik hogy rohadjon meg de utálom az olaszokat pedig)....abba megy át minden ebből(turbó,cooler,stb) mondeo meg vissza eredetire....
naszóval kicsit körbejártam a féktémát...

brembo 4dugos első pár nyereg 40-70eft/pár
egyedi konzol gyártása hozzá 50-70eft+fa (ebből szerintem lehet találni olcsóbban is, az első céget kérdeztem meg...)
egyedi fékcsövek...
megfelelő fékbetét a nyereghez...
focus st 320-as első tárcsái kellenek...

lehet meglépem az átalakítást, csak akkor évente 1x visszakéneraknom a gyári féket Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2012.03.03 szombat, 09:41:57 »

nem volt

Lehet hozzá venni fabetéteket, de felettébb kellemetlenül néz ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.03 szombat, 09:44:56 írta Mad-V » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2012.03.03 szombat, 09:43:26 »

A facelift előtti Ghiákban fekete fautánzat van középen. Vagy az utánzat nem ér?

Ilyen fekete "erezett" hatású történet van benne.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2012.03.03 szombat, 09:44:25 »

ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?

Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2012.03.03 szombat, 10:04:14 »

ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?
kb 1 liter.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2012.03.03 szombat, 10:05:08 »

Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...
hmmmm..... nekem 1x folyatott a tömítés,és az olaj lecserélése nélkül vettem le a szűrőt,és cseréltem ki a tömítést. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2012.03.03 szombat, 10:46:08 »

Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...

tegnap olajat cseréltem, de a legutóbbi olajcserénél annyira meghúztam a szűrőt, hogy nem bírtam levenni. Mivel már este volt szétbarmolni nem akartam (csak sarkalltam a csavart). de ugyi az olajat már ekkor leengedtem. Így most benne van a friss olaj régi szűrővel. veszek szűrőházat azt lesz ami lesz valahogy leszedem a régit(bár most tuti meg fog indulni könnyen)  beka3
Szóval nem szivesen engedném le a friss olajat.....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2012.03.03 szombat, 18:52:26 »

naszóval kicsit körbejártam a féktémát...

brembo 4dugos első pár nyereg 40-70eft/pár
egyedi konzol gyártása hozzá 50-70eft+fa (ebből szerintem lehet találni olcsóbban is, az első céget kérdeztem meg...)
egyedi fékcsövek...
megfelelő fékbetét a nyereghez...
focus st 320-as első tárcsái kellenek...

lehet meglépem az átalakítást, csak akkor évente 1x visszakéneraknom a gyári féket Undecided

4 dugattyús annyi van mint a sz@r...
Konzol a macera...kemény anyagból kell maratni és nem olcsó,és megkell tervezni persze...
most épp adagolót cserélek ha megjön,gumikat kell vennem....szal van mire költeni mindig...
De ott tartok hogy nagyon kéne a chip meg az uj labda mert lerecseg az adagoló nagy terhelésen ezzel a gyári szoftal,kevés kaját ad neki ez meg menne de nagyon... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2012.03.03 szombat, 19:11:00 »

4 dugattyús annyi van mint a sz@r...
Konzol a macera...kemény anyagból kell maratni és nem olcsó,és megkell tervezni persze...
most épp adagolót cserélek ha megjön,gumikat kell vennem....szal van mire költeni mindig...
De ott tartok hogy nagyon kéne a chip meg az uj labda mert lerecseg az adagoló nagy terhelésen ezzel a gyári szoftal,kevés kaját ad neki ez meg menne de nagyon... eplus2

tudom, bmw e38, alfa, lamborghini, porsche, stb ugyan az a 4dugós brembo nyereg van elöl, az ár csak attól függ, hogy miről veszed meg. itthon ha meglátják a brembo feliratot rögtön hanyatt esnek és mindjárt 70/pár áron akarják adni. kintről 40/pár körül be lehet szerezni.

konzolra kell találni valami megoldást, gepesztuning.hu-t kérdeztem, ők írtak 50-70+fa árat. az szerintem sok. megkérdezek még 1-2 helyet, hátha kijönne olcsóbban...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2012.03.03 szombat, 19:41:34 »

Ilyen fekete "erezett" hatású történet van benne.

Tudom, nekünk is olyan van. Azért írtam, mert a katalógus szerint az fa(hatású).
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2012.03.03 szombat, 20:40:18 »


 Ki tud ablakmosó szivattyút ?? Az egybe van a váltó szeleppel, hogy az elsőre vagy a hátsó ablakra nyomja a vizet ??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2012.03.03 szombat, 20:43:30 »

Ki tud ablakmosó szivattyút ?? Az egybe van a váltó szeleppel, hogy az elsőre vagy a hátsó ablakra nyomja a vizet ??
Motorcraftnak írj pü-t, neki tuti lesz Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2012.03.03 szombat, 20:53:11 »

 Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:00:01 »

Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi

Ha megvan a turbonyomás, akkor a kar jól áll a geónál.
Porlasztók?
Nekem 2 év szívás után az oldotta meg hogy kicseréltem őket, hozzáteszem többször voltak bevizsgálva és többen mondták hogy jók. Mégis amikor áttettem az angol autóból, megjavult az enyém..
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:04:41 »

Ha megvan a turbonyomás, akkor a kar jól áll a geónál.
Porlasztók?
Nekem 2 év szívás után az oldotta meg hogy kicseréltem őket, hozzáteszem többször voltak bevizsgálva és többen mondták hogy jók. Mégis amikor áttettem az angol autóból, megjavult az enyém..

Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:08:16 »

Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi
be kéne állítani rendesen a labdát, azt nem csak találomra kéne tekergetni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:08:40 »

Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?
akkor ott már nem kerek valami, tddi-n 1,3-nak kéne lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:10:32 »

be kéne állítani rendesen a labdát, azt nem csak találomra kéne tekergetni Wink


 És hogy lehet azt 100 %-ra beállítani?? Tudom hogy bekellene.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:13:22 »


 És hogy lehet azt 100 %-ra beállítani?? Tudom hogy bekellene.
alf-nak írj pü-t, ő megcsinálta magának
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:15:39 »

Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?

Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:18:59 »

Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.


Pontosan így vagyok én is ezzel.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:28:10 »

wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis nyes
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:01:47 »

wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis nyes
Hát, ha a mondeodra gondolsz olyat azon nem fogsz találni...mert vgt-s a turbód...láttam  eplus2 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:03:18 »

dik...igazad van, hülye vagyok worship
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:57:37 »

wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis nyes
pikk-pakk leesne a turbod ha szabályzatlanul használnád
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:58:24 »

Hát, ha a mondeodra gondolsz olyat azon nem fogsz találni...mert vgt-s a turbód...láttam  eplus2 Wink
onnan meg a labdát kell kiiktatni és a geokart lerögzíteni full álláson eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 07:44:18 »

onnan meg a labdát kell kiiktatni és a geokart lerögzíteni full álláson eplus2
Igen, és a végeredmény ugyanaz, mint amit az előbb írtál.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 08:05:43 »

Igen, és a végeredmény ugyanaz, mint amit az előbb írtál.... eplus2
valszeg az első teligázas gyorsításnál, de az már nem az én gondom eplus2

labdába van erősebb rugód??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 10:46:12 »

Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.

Egészen véletlenül nem tudsz porlasztókat, vagy csak csucsokat mondták, hogy tddi-ben elég csak a csucsokat cserélni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 12:56:48 »

valszeg az első teligázas gyorsításnál, de az már nem az én gondom eplus2

labdába van erősebb rugód??  vigyor3
Nem tudom, de bármi előfordulhat.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 13:54:46 »

Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 14:02:01 »

Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.

Kifogtál egy rossz példányt... írd le a bajaid, és a többségére kapsz jóárasított megoldást. Mivel van gond?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 14:21:38 »

Kifogtál egy rossz példányt... írd le a bajaid, és a többségére kapsz jóárasított megoldást. Mivel van gond?
Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 14:56:17 »

Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.
Tisztelt Fórumtárs!
Megértem a felháborodottságod, de az tudnod kell, hogy ezen a Fórumon nem szokás ócsárolni, és lefikázni a Fordot.
Hoztál egy meggondolatlan döntést, és megvettél egy agyon hajszolt gépet, amiből nem szabad általánositani. Nagyon sok Fórumtársnak több száz ezer Km óta teszi a gépezet a dolgát kifogástalanul. Ha elégedett voltál a BMV-vel mért is nem maradtál meg a márka mellett? A Ford is teljesit ugy mint egy BMV és ezt olcsóbb alkatrész ár és fentartási költség mellett teszi. Ha problémád van a géppel, ami sajnálatos dolog, kérj tanácsot és meglátod sokan segitenek, a probléma megoldásában, és az esetleges alkatrész beszerzésben. Nem kell, és nem illik mindjárt a magas C-én kezdeni. A vélemenyemmet nem rejtem véka alá, de ezzel nem áll szándékomban, egy új Mondeo tulajdonost megbántani. Bizom benne, hogy hamarosan megváltozik a vélemenyed a gépezetről.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.04 vasárnap, 14:57:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 15:40:42 »

Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele

A hengerfej repedés az öléggé ritka... lehet, hogy csak tömítés. És ennek szinte biztos valami oka van. Pl nem jó a termoszát, vagy a vízpumpa nem szállít eleget.
Ha mégis hengerfej, van bőven bontott alkatrész.
Ja, még valami. Van errefelé egy csomó olyan felhasználó, akik eléggé értik a témát. Nagyon sokat tudnak segíteni mind hibafeltárásban, mind alkatrészbeszerzésben.
A kárt a töredékére lehet csökkenteni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 15:53:06 »

Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele

  Szia!
 Az enyém is ette a vizet kb. fél lityit 1000km-en. A szerelő is nézte én is néztem, sokáig nem sikerült megtalálni, hol folyik. A tél beállta előtt mindenképpen pontot akartam tenni a dolog végére, addig lesekedtem, hogy meglett. Avízpumpa és a blokk között van 1 fémtömítés gumiszerű anyaggal bevonva, ővolt a ludas. Néhány 100 forint az új. Azóta kiszögezték a vizemet. Nézz rá, hátha neked is ennyi a baja wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 16:13:50 »

  Szia!
 Az enyém is ette a vizet kb. fél lityit 1000km-en. A szerelő is nézte én is néztem, sokáig nem sikerült megtalálni, hol folyik. A tél beállta előtt mindenképpen pontot akartam tenni a dolog végére, addig lesekedtem, hogy meglett. Avízpumpa és a blokk között van 1 fémtömítés gumiszerű anyaggal bevonva, ővolt a ludas. Néhány 100 forint az új. Azóta kiszögezték a vizemet. Nézz rá, hátha neked is ennyi a baja wave
most néztem rá aksi nélkül jobb a rálátás de vizet  nem látok viszont valamelyik nap amikor nézegettem egy hangyaf@sznyi vízgőzt láttam arrafele.Már raktam ételszinezőt is a vízbe hátha megmutatja de semmi.Nekem 50-100 km alatt eszik 2-3 dl.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 16:18:28 »

A hengerfej repedés az öléggé ritka... lehet, hogy csak tömítés. És ennek szinte biztos valami oka van. Pl nem jó a termoszát, vagy a vízpumpa nem szállít eleget.
Ha mégis hengerfej, van bőven bontott alkatrész.
Ja, még valami. Van errefelé egy csomó olyan felhasználó, akik eléggé értik a témát. Nagyon sokat tudnak segíteni mind hibafeltárásban, mind alkatrészbeszerzésben.
A kárt a töredékére lehet csökkenteni...
A termostátot néztem mind2őt hibátlan.A vízpumpa műanyag házát leszettem tengely nem lóg lapát nincs elkopva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 16:46:33 »

A termostátot néztem mind2őt hibátlan.A vízpumpa műanyag házát leszettem tengely nem lóg lapát nincs elkopva.
Na.
Nekem pont ugyan így fogyott a vizem.És nem volt nyoma.És miért?
Mert a vízpumpa folyat,és rácsöpög az önindítóra,és azonnal elpárolog róla.
Nyúlj alá a vízpumpának!Ha taknyos,akkor erről van szó.
Egy vízpumpa már 18tól indul.Nem a világ.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 16:54:47 »

Na.
Nekem pont ugyan így fogyott a vizem.És nem volt nyoma.És miért?
Mert a vízpumpa folyat,és rácsöpög az önindítóra,és azonnal elpárolog róla.
Nyúlj alá a vízpumpának!Ha taknyos,akkor erről van szó.
Egy vízpumpa már 18tól indul.Nem a világ.
Most mondasz valamit.Tegnap nyígó hangot hallok a kocsiból, megálok leállítom a kocsit és mi van?MEGY AZ ÖNINDÍTÓ kulcs nélkül!Valószinűleg zárlatos lett a víztől.Reméljük hogy ez a baja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 16:57:53 »

Most mondasz valamit.Tegnap nyígó hangot hallok a kocsiból, megálok leállítom a kocsit és mi van?MEGY AZ ÖNINDÍTÓ kulcs nélkül!Valószinűleg zárlatos lett a víztől.Reméljük hogy ez a baja.
több mint esélyes.nem kell mindjárt felkapni a vizet....... nyes

Akkor viszont hamar csekkold,mert kinyírhatja a szervószivattyút is,meg az önindítót is.Úgy már sokkal többe lesz.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 17:05:30 »

Hali!!
TDDI-ből létezik olyan ami láncos??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.