Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:34:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108145 alkalommal)
0 Felhasználó és 228 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7100 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 23:04:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.01 csütörtök, 22:47:31
nem, de ez a része az enyémen is ilyen. csak egyszerűbb volt egy ilyen képet kirakni, mint kimenni és lefotózni
EMAP mennyiből áll össze??
csonkról lekell venni a nyomást,és kell egy nyomásos labda...meg bekell lőni.
Naplózva
gyoha
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7101 Dátum:
2012.03.02 péntek, 02:16:49 »
Sziasztok!
Hol találok valami leírást/videót EGR dugózásról?
Naplózva
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7102 Dátum:
2012.03.02 péntek, 12:18:14 »
Idézetet írta: gyoha - 2012.03.02 péntek, 02:16:49
Sziasztok!
Hol találok valami leírást/videót EGR dugózásról?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7103 Dátum:
2012.03.02 péntek, 16:54:41 »
Üdv Mindenkinek!
Nem tudja valaki,hogy Facelift előtti Mondeohoz volt faberakásos középkonzol?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7104 Dátum:
2012.03.02 péntek, 16:58:05 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2012.03.02 péntek, 16:54:41
Üdv Mindenkinek!
Nem tudja valaki,hogy Facelift előtti Mondeohoz volt faberakásos középkonzol?
nem volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7105 Dátum:
2012.03.02 péntek, 17:05:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.02 péntek, 16:58:05
nem volt
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7106 Dátum:
2012.03.02 péntek, 17:28:57 »
A facelift előtti Ghiákban fekete fautánzat van középen. Vagy az utánzat nem ér?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7107 Dátum:
2012.03.02 péntek, 19:22:49 »
ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7108 Dátum:
2012.03.03 szombat, 00:36:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.26 vasárnap, 11:39:30
Nemtudom van e értelme kb még idén akarom megtartani a kocsit...utánna mercit akarok(de egy alfa is tetszik hogy rohadjon meg de utálom az olaszokat pedig)....abba megy át minden ebből(turbó,cooler,stb) mondeo meg vissza eredetire....
naszóval kicsit körbejártam a féktémát...
brembo 4dugos első pár nyereg 40-70eft/pár
egyedi konzol gyártása hozzá 50-70eft+fa (ebből szerintem lehet találni olcsóbban is, az első céget kérdeztem meg...)
egyedi fékcsövek...
megfelelő fékbetét a nyereghez...
focus st 320-as első tárcsái kellenek...
lehet meglépem az átalakítást, csak akkor évente 1x visszakéneraknom a gyári féket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7109 Dátum:
2012.03.03 szombat, 09:41:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.02 péntek, 16:58:05
nem volt
Lehet hozzá venni fabetéteket, de felettébb kellemetlenül néz ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.03 szombat, 09:44:56 írta Mad-V
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7110 Dátum:
2012.03.03 szombat, 09:43:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.02 péntek, 17:28:57
A facelift előtti Ghiákban fekete fautánzat van középen. Vagy az utánzat nem ér?
Ilyen fekete "erezett" hatású történet van benne.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7111 Dátum:
2012.03.03 szombat, 09:44:25 »
Idézetet írta: Leni - 2012.03.02 péntek, 19:22:49
ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?
Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7112 Dátum:
2012.03.03 szombat, 10:04:14 »
Idézetet írta: Leni - 2012.03.02 péntek, 19:22:49
ha az olaj leengedése nélkül veszel le az olajszűrőt, mennyi olaj folyik el?
kb 1 liter.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7113 Dátum:
2012.03.03 szombat, 10:05:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.03 szombat, 09:44:25
Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...
hmmmm..... nekem 1x folyatott a tömítés,és az olaj lecserélése nélkül vettem le a szűrőt,és cseréltem ki a tömítést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7114 Dátum:
2012.03.03 szombat, 10:46:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.03 szombat, 09:44:25
Jaj, azt meg miért? Kéne vissza az olaj? Akkor engedd le egy kannába az egészet, aztán szűrve vissza. De csak ha muszáj...
tegnap olajat cseréltem, de a legutóbbi olajcserénél annyira meghúztam a szűrőt, hogy nem bírtam levenni. Mivel már este volt szétbarmolni nem akartam (csak sarkalltam a csavart). de ugyi az olajat már ekkor leengedtem. Így most benne van a friss olaj régi szűrővel. veszek szűrőházat azt lesz ami lesz valahogy leszedem a régit(bár most tuti meg fog indulni könnyen)
Szóval nem szivesen engedném le a friss olajat.....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7115 Dátum:
2012.03.03 szombat, 18:52:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.03 szombat, 00:36:08
naszóval kicsit körbejártam a féktémát...
brembo 4dugos első pár nyereg 40-70eft/pár
egyedi konzol gyártása hozzá 50-70eft+fa (ebből szerintem lehet találni olcsóbban is, az első céget kérdeztem meg...)
egyedi fékcsövek...
megfelelő fékbetét a nyereghez...
focus st 320-as első tárcsái kellenek...
lehet meglépem az átalakítást, csak akkor évente 1x visszakéneraknom a gyári féket
4 dugattyús annyi van mint a sz@r...
Konzol a macera...kemény anyagból kell maratni és nem olcsó,és megkell tervezni persze...
most épp adagolót cserélek ha megjön,gumikat kell vennem....szal van mire költeni mindig...
De ott tartok hogy nagyon kéne a chip meg az uj labda mert lerecseg az adagoló nagy terhelésen ezzel a gyári szoftal,kevés kaját ad neki ez meg menne de nagyon...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7116 Dátum:
2012.03.03 szombat, 19:11:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.03 szombat, 18:52:26
4 dugattyús annyi van mint a sz@r...
Konzol a macera...kemény anyagból kell maratni és nem olcsó,és megkell tervezni persze...
most épp adagolót cserélek ha megjön,gumikat kell vennem....szal van mire költeni mindig...
De ott tartok hogy nagyon kéne a chip meg az uj labda mert lerecseg az adagoló nagy terhelésen ezzel a gyári szoftal,kevés kaját ad neki ez meg menne de nagyon...
tudom, bmw e38, alfa, lamborghini, porsche, stb ugyan az a 4dugós brembo nyereg van elöl, az ár csak attól függ, hogy miről veszed meg. itthon ha meglátják a brembo feliratot rögtön hanyatt esnek és mindjárt 70/pár áron akarják adni. kintről 40/pár körül be lehet szerezni.
konzolra kell találni valami megoldást, gepesztuning.hu-t kérdeztem, ők írtak 50-70+fa árat. az szerintem sok. megkérdezek még 1-2 helyet, hátha kijönne olcsóbban...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7117 Dátum:
2012.03.03 szombat, 19:41:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.03 szombat, 09:43:26
Ilyen fekete "erezett" hatású történet van benne.
Tudom, nekünk is olyan van. Azért írtam, mert a katalógus szerint az fa(hatású).
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7118 Dátum:
2012.03.03 szombat, 20:40:18 »
Ki tud ablakmosó szivattyút ?? Az egybe van a váltó szeleppel, hogy az elsőre vagy a hátsó ablakra nyomja a vizet ??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7119 Dátum:
2012.03.03 szombat, 20:43:30 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.03.03 szombat, 20:40:18
Ki tud ablakmosó szivattyút ?? Az egybe van a váltó szeleppel, hogy az elsőre vagy a hátsó ablakra nyomja a vizet ??
Motorcraftnak írj pü-t, neki tuti lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7120 Dátum:
2012.03.03 szombat, 20:53:11 »
Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7121 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:00:01 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.03.03 szombat, 20:53:11
Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi
Ha megvan a turbonyomás, akkor a kar jól áll a geónál.
Porlasztók?
Nekem 2 év szívás után az oldotta meg hogy kicseréltem őket, hozzáteszem többször voltak bevizsgálva és többen mondták hogy jók. Mégis amikor áttettem az angol autóból, megjavult az enyém..
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7122 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:04:41 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.03.03 szombat, 21:00:01
Ha megvan a turbonyomás, akkor a kar jól áll a geónál.
Porlasztók?
Nekem 2 év szívás után az oldotta meg hogy kicseréltem őket, hozzáteszem többször voltak bevizsgálva és többen mondták hogy jók. Mégis amikor áttettem az angol autóból, megjavult az enyém..
Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7123 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:08:16 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.03.03 szombat, 20:53:11
Miért lehet az, hogy a mondim kicsit nyomaték szegény? Ujak a turbó csövek teszteltem is nyomás alatt volt nem fuj ki sehol, ujak a vákum szelepjeim és a vákum csöveim is. Mi lehet a baj ? Üzemanyag pumpa nem szállít eleget, cserélni kellene, vagy elötöltés szabályzó állítás lehet? Ami egyszer volt,hogy a turbónál az a kis kar amin 2 kontra anya is van valahogy elállítodott meglazultak, én visszahuztam őket csak lehet, hogy nem jó helyen és amikor kellene a levegő terhelésnél a lapátokat nem mozdítja meg annyira mivel elvan állítva??
Előre is köszi
be kéne állítani rendesen a labdát, azt nem csak találomra kéne tekergetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7124 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:08:40 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.03.03 szombat, 21:04:41
Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?
akkor ott már nem kerek valami, tddi-n 1,3-nak kéne lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7125 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:10:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.03 szombat, 21:08:16
be kéne állítani rendesen a labdát, azt nem csak találomra kéne tekergetni
És hogy lehet azt 100 %-ra beállítani?? Tudom hogy bekellene.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7126 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:13:22 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.03.03 szombat, 21:10:32
És hogy lehet azt 100 %-ra beállítani?? Tudom hogy bekellene.
alf-nak írj pü-t, ő megcsinálta magának
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7127 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:15:39 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.03.03 szombat, 21:04:41
Turbó nyomást mértem menet közben, eléggé erős gázadásra jelenik meg az 1,4-1,5 bar .Te is gyengén találtad a mondid?
Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7128 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:18:59 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.03.03 szombat, 21:15:39
Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.
Pontosan így vagyok én is ezzel.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7129 Dátum:
2012.03.03 szombat, 21:28:10 »
wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7130 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:01:47 »
Idézetet írta: henki - 2012.03.03 szombat, 21:28:10
wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis
Hát, ha a mondeodra gondolsz olyat azon nem fogsz találni...mert vgt-s a turbód...láttam
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7131 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:03:18 »
dik...igazad van, hülye vagyok
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7132 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:57:37 »
Idézetet írta: henki - 2012.03.03 szombat, 21:28:10
wastegate szelepet kötötte már ki valaki? elgondolkodtam rajta kell e az nekem oda...nem vagyok egy versenyző tipus de azé mégis
pikk-pakk leesne a turbod ha szabályzatlanul használnád
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7133 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:58:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.03 szombat, 22:01:47
Hát, ha a mondeodra gondolsz olyat azon nem fogsz találni...mert vgt-s a turbód...láttam
onnan meg a labdát kell kiiktatni és a geokart lerögzíteni full álláson
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7134 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 07:44:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.03 szombat, 22:58:24
onnan meg a labdát kell kiiktatni és a geokart lerögzíteni full álláson
Igen, és a végeredmény ugyanaz, mint amit az előbb írtál....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7135 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 08:05:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.04 vasárnap, 07:44:18
Igen, és a végeredmény ugyanaz, mint amit az előbb írtál....
valszeg az első teligázas gyorsításnál, de az már nem az én gondom
labdába van erősebb rugód??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7136 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 10:46:12 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.03.03 szombat, 21:15:39
Akkor nekem is felment 1,4-1,5-ig, most a másik porlasztókkal nagyon nem megy 1,3 fölé, pedig a turbón nem változtattam semmit. Ne kérdezd hogy miért van így.....
Annyira gyenge volt, hogy a klímát nem is tudtam használni, előzéskor ki kellett kapcsolni mint egy suzukiban.
Egészen véletlenül nem tudsz porlasztókat, vagy csak csucsokat mondták, hogy tddi-ben elég csak a csucsokat cserélni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7137 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 12:56:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.04 vasárnap, 08:05:43
valszeg az első teligázas gyorsításnál, de az már nem az én gondom
labdába van erősebb rugód??
Nem tudom, de bármi előfordulhat....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7138 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 13:54:46 »
Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7139 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 14:02:01 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 13:54:46
Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.
Kifogtál egy rossz példányt... írd le a bajaid, és a többségére kapsz jóárasított megoldást. Mivel van gond?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7140 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 14:21:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.04 vasárnap, 14:02:01
Kifogtál egy rossz példányt... írd le a bajaid, és a többségére kapsz jóárasított megoldást. Mivel van gond?
Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7141 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 14:56:17 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 13:54:46
Gyerekek én idáig bmw-s voltam és nyugtom volt.Most van egy mondeom de legszivesebben felgyújtanám.Ezektől az autóktól még a suzuki is jobb anyi külömbséggel hogy azokból nem szálsz ki ha valami gebasz van az úton.A ford is egy fostalicska autó.
Tisztelt Fórumtárs!
Megértem a felháborodottságod, de az tudnod kell, hogy ezen a Fórumon nem szokás ócsárolni, és lefikázni a Fordot.
Hoztál egy meggondolatlan döntést, és megvettél egy agyon hajszolt gépet, amiből nem szabad általánositani. Nagyon sok Fórumtársnak több száz ezer Km óta teszi a gépezet a dolgát kifogástalanul. Ha elégedett voltál a BMV-vel mért is nem maradtál meg a márka mellett? A Ford is teljesit ugy mint egy BMV és ezt olcsóbb alkatrész ár és fentartási költség mellett teszi. Ha problémád van a géppel, ami sajnálatos dolog, kérj tanácsot és meglátod sokan segitenek, a probléma megoldásában, és az esetleges alkatrész beszerzésben. Nem kell, és nem illik mindjárt a magas C-én kezdeni. A vélemenyemmet nem rejtem véka alá, de ezzel nem áll szándékomban, egy új Mondeo tulajdonost megbántani. Bizom benne, hogy hamarosan megváltozik a vélemenyed a gépezetről.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.04 vasárnap, 14:57:55 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7142 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 15:40:42 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 14:21:38
Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele
A hengerfej repedés az öléggé ritka... lehet, hogy csak tömítés. És ennek szinte biztos valami oka van. Pl nem jó a termoszát, vagy a vízpumpa nem szállít eleget.
Ha mégis hengerfej, van bőven bontott alkatrész.
Ja, még valami. Van errefelé egy csomó olyan felhasználó, akik eléggé értik a témát. Nagyon sokat tudnak segíteni mind hibafeltárásban, mind alkatrészbeszerzésben.
A kárt a töredékére lehet csökkenteni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7143 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 15:53:06 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 14:21:38
Most speciel eszi a vizet de nem folyik sehol.Az ereje is elment egy kicsit de sztm csak szívósor tömítést kell cserélni benne mert elég olajos körülötte, turbo rendben van.Csak ez a majom víz idegesít.Valószinűleg repedt a hengerfej.
Idáig 300-at költöttem rá és nem szerelő szokta csinálni hanem én.Amióta nálam van 30e km-t mentem vele
Szia!
Az enyém is ette a vizet kb. fél lityit 1000km-en. A szerelő is nézte én is néztem, sokáig nem sikerült megtalálni, hol folyik. A tél beállta előtt mindenképpen pontot akartam tenni a dolog végére, addig lesekedtem, hogy meglett. Avízpumpa és a blokk között van 1 fémtömítés gumiszerű anyaggal bevonva, ővolt a ludas. Néhány 100 forint az új. Azóta kiszögezték a vizemet. Nézz rá, hátha neked is ennyi a baja
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7144 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 16:13:50 »
Idézetet írta: tibike71 - 2012.03.04 vasárnap, 15:53:06
Szia!
Az enyém is ette a vizet kb. fél lityit 1000km-en. A szerelő is nézte én is néztem, sokáig nem sikerült megtalálni, hol folyik. A tél beállta előtt mindenképpen pontot akartam tenni a dolog végére, addig lesekedtem, hogy meglett. Avízpumpa és a blokk között van 1 fémtömítés gumiszerű anyaggal bevonva, ővolt a ludas. Néhány 100 forint az új. Azóta kiszögezték a vizemet. Nézz rá, hátha neked is ennyi a baja
most néztem rá aksi nélkül jobb a rálátás de vizet nem látok viszont valamelyik nap amikor nézegettem egy hangyaf@sznyi vízgőzt láttam arrafele.Már raktam ételszinezőt is a vízbe hátha megmutatja de semmi.Nekem 50-100 km alatt eszik 2-3 dl.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7145 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 16:18:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.04 vasárnap, 15:40:42
A hengerfej repedés az öléggé ritka... lehet, hogy csak tömítés. És ennek szinte biztos valami oka van. Pl nem jó a termoszát, vagy a vízpumpa nem szállít eleget.
Ha mégis hengerfej, van bőven bontott alkatrész.
Ja, még valami. Van errefelé egy csomó olyan felhasználó, akik eléggé értik a témát. Nagyon sokat tudnak segíteni mind hibafeltárásban, mind alkatrészbeszerzésben.
A kárt a töredékére lehet csökkenteni...
A termostátot néztem mind2őt hibátlan.A vízpumpa műanyag házát leszettem tengely nem lóg lapát nincs elkopva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7146 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 16:46:33 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 16:18:28
A termostátot néztem mind2őt hibátlan.A vízpumpa műanyag házát leszettem tengely nem lóg lapát nincs elkopva.
Na.
Nekem pont ugyan így fogyott a vizem.És nem volt nyoma.És miért?
Mert a vízpumpa folyat,és rácsöpög az önindítóra,és azonnal elpárolog róla.
Nyúlj alá a vízpumpának!Ha taknyos,akkor erről van szó.
Egy vízpumpa már 18tól indul.Nem a világ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7147 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 16:54:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.04 vasárnap, 16:46:33
Na.
Nekem pont ugyan így fogyott a vizem.És nem volt nyoma.És miért?
Mert a vízpumpa folyat,és rácsöpög az önindítóra,és azonnal elpárolog róla.
Nyúlj alá a vízpumpának!Ha taknyos,akkor erről van szó.
Egy vízpumpa már 18tól indul.Nem a világ.
Most mondasz valamit.Tegnap nyígó hangot hallok a kocsiból, megálok leállítom a kocsit és mi van?MEGY AZ ÖNINDÍTÓ kulcs nélkül!Valószinűleg zárlatos lett a víztől.Reméljük hogy ez a baja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7148 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 16:57:53 »
Idézetet írta: 1000 - 2012.03.04 vasárnap, 16:54:47
Most mondasz valamit.Tegnap nyígó hangot hallok a kocsiból, megálok leállítom a kocsit és mi van?MEGY AZ ÖNINDÍTÓ kulcs nélkül!Valószinűleg zárlatos lett a víztől.Reméljük hogy ez a baja.
több mint esélyes.nem kell mindjárt felkapni a vizet.......
Akkor viszont hamar csekkold,mert kinyírhatja a szervószivattyút is,meg az önindítót is.Úgy már sokkal többe lesz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7149 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 17:05:30 »
Hali!!
TDDI-ből létezik olyan ami láncos??
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
149
150
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ