Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:00:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104688 alkalommal)
0 Felhasználó és 221 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7650 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:21:34 »

Ma csináltam magamnak egy poharazó szettet mondom megnézem a résolaj mennyiséget akkor már.....kicsit meglepődtem.... szomoru1 falbav

http://www.youtube.com/watch?v=GBcYbgFK1dQ&feature=youtu.be
Öreg Escorton sem volt ezek a régi bevált mechanikus adagolók kicsit másképp működnek. Meg ugye itt nem elektronikus szelep nyitja az olaj útját hanem az adagoló nyomja egy pillanat alatt azt a mennyiségű olajat ami épp akkor kell. Nincs folyamatos nyomás alatt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #7651 Dátum: 2012.04.28 szombat, 19:27:55 »

Sziasztok!Kéne nekem egy kis segítség,p.csúcs kellene 4db, mert valószínűleg rosszak.HA valakinek lenne jó állapotúja érdekelne.Üdv!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7652 Dátum: 2012.04.28 szombat, 19:56:33 »

Öreg Escorton sem volt ezek a régi bevált mechanikus adagolók kicsit másképp működnek. Meg ugye itt nem elektronikus szelep nyitja az olaj útját hanem az adagoló nyomja egy pillanat alatt azt a mennyiségű olajat ami épp akkor kell. Nincs folyamatos nyomás alatt.

escort-é sima mechanikus egyrugós...ez kétrugós porlasztó...nagyon kevés résolajnak kell lennie, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le... eplus2
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7653 Dátum: 2012.04.28 szombat, 20:49:29 »

escort-é sima mechanikus egyrugós...ez kétrugós porlasztó...nagyon kevés résolajnak kell lennie, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le... eplus2

Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel vigyor3 vigyor3 vigyor3 hogy csináljunk pár darabot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #7654 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:13:28 »

, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le... eplus2
azért valaminek kéne, mert mi keni különben?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7655 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:32:11 »

Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel vigyor3 vigyor3 vigyor3 hogy csináljunk pár darabot.
a hegyére is tudsz megfelelő helyre furatot csinálni?? vigyor3 pl 5x0,26-osakat?? vigyor3 mert ezt a részét nehéz megcsinálni, hogy jó legyen a porlasztási kép, nem magát a csúcsrészt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7656 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 00:21:21 »

Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel vigyor3 vigyor3 vigyor3 hogy csináljunk pár darabot.

porlasztó csúcsot akarsz csinálni? 
Letudom méretezni, de kétlem hogy megtudjátok csinálni....furatok mérete,szöge nagyon nem mindegy és nincs semmi adat róla...plussz a csúcs valami spec bevonattal van kezelve amit senki nem tud mi...leesztergáltunk egy csúcsot de onnantól kezdve kiis lukadt, szal az a bevonat valami spec rajta...
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7657 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 02:37:09 »

porlasztó csúcsot akarsz csinálni? 
Letudom méretezni, de kétlem hogy megtudjátok csinálni....furatok mérete,szöge nagyon nem mindegy és nincs semmi adat róla...plussz a csúcs valami spec bevonattal van kezelve amit senki nem tud mi...leesztergáltunk egy csúcsot de onnantól kezdve kiis lukadt, szal az a bevonat valami spec rajta...


Maga a megvalósítási rész nem hiszem hogy nagy gondot okozna elég komoly gép park van. inkább a nyers anyag lenne kérdéses hogy milyen fémből van, a bevonat meg nem teflonozva van? a cross motoroknak a hüvelye és a dugattyúja azzal van bevonva elég nagy hőmérsékletet és teljesítményt bírnak.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7658 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:06:18 »

Maga a megvalósítási rész nem hiszem hogy nagy gondot okozna elég komoly gép park van. inkább a nyers anyag lenne kérdéses hogy milyen fémből van, a bevonat meg nem teflonozva van? a cross motoroknak a hüvelye és a dugattyúja azzal van bevonva elég nagy hőmérsékletet és teljesítményt bírnak.

Nem tudom milyen anyagból van, a bevonatot se....
Tudtok fúrni 0.260mm-es furatokat? és a szöget is betudjátok állitani?
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7659 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 11:50:57 »

Nem tudom milyen anyagból van, a bevonatot se....
Tudtok fúrni 0.260mm-es furatokat? és a szöget is betudjátok állitani?

Lehet kapni bolti forgalomban 0.25 ös fúrót. A szögben való fúrás fokokban pedig nem egy nagy dolog. Akár sima hagyományos marógépen szögben döntött fejjel osztófejjel pedig 5x akár milyen fokonként meg lehet fúrni. Az anyagát jó lenne tudni hogy egyáltalán tudok e olyat venni.  Meg hogy a bevonat hiányában akkor érdemes e egyáltalán neki állni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7660 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:53:46 »

Lehet kapni bolti forgalomban 0.25 ös fúrót. A szögben való fúrás fokokban pedig nem egy nagy dolog. Akár sima hagyományos marógépen szögben döntött fejjel osztófejjel pedig 5x akár milyen fokonként meg lehet fúrni. Az anyagát jó lenne tudni hogy egyáltalán tudok e olyat venni.  Meg hogy a bevonat hiányában akkor érdemes e egyáltalán neki állni.

ennyi infóm van...semmi több...szöget,anyagát,semmi mást nem tudok... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7661 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 22:37:00 »

ennyi infóm van...semmi több...szöget,anyagát,semmi mást nem tudok... szomoru1

gyárit nem lehet felfúratni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7662 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 22:43:27 »

gyárit nem lehet felfúratni??

passz

Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7663 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 08:31:23 »

gyárit nem lehet felfúratni??

De fel lehetne, de pont az lett volna a cél hogy sikerüljön meg csinálni egy jó porlasztócsúcsot fillérekből mert akkor lehetne gondolkodni nagyobbat csinálni. Még nem láttam porlasztócsúcsot nem tudom mekkora furatok vannak rajta 0.25 öst lehet venni az simán visz egy századdal nagyobbra 0.26 azt mondtátok akkora van rajta. Hogy mekkora szögben van rajta befúrva bele dugom a gyáriba a fúrót és rá mérek szögmérővel hány fokot mutat, mélységre ugyanígy. A bevonatot nem tudom mi lehet rajta meg kellene nézni egy gyárit lehet simán be van teflonoztatva vagy aeloxálva ezek szintén filléres dolgok. Anyagát nézegettem netten de nem találtam semmit. Ha majd valamit találtok akkor szóljatok. Azt próbálkozzunk!!!!  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7664 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 11:05:15 »

De fel lehetne, de pont az lett volna a cél hogy sikerüljön meg csinálni egy jó porlasztócsúcsot fillérekből mert akkor lehetne gondolkodni nagyobbat csinálni. Még nem láttam porlasztócsúcsot nem tudom mekkora furatok vannak rajta 0.25 öst lehet venni az simán visz egy századdal nagyobbra 0.26 azt mondtátok akkora van rajta. Hogy mekkora szögben van rajta befúrva bele dugom a gyáriba a fúrót és rá mérek szögmérővel hány fokot mutat, mélységre ugyanígy. A bevonatot nem tudom mi lehet rajta meg kellene nézni egy gyárit lehet simán be van teflonoztatva vagy aeloxálva ezek szintén filléres dolgok. Anyagát nézegettem netten de nem találtam semmit. Ha majd valamit találtok akkor szóljatok. Azt próbálkozzunk!!!!  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Hát ha tudsz 0,25 mm2-es furatot csinálni és porlasztási szöget is betudod lőni, adok egy csúcsot és megnézheted...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7665 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 11:33:51 »

Hát ha tudsz 0,25 mm2-es furatot csinálni és porlasztási szöget is betudod lőni, adok egy csúcsot és megnézheted...

0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7666 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 11:54:23 »

0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?

Ha elkészült lehet rajta csinálni edzést hogy kemény legyen nem csak felületi edzés van. Van 0.565 ös fúró is 0.1 től 5századonként nő az átmérője. Akár be is lehet teflonoztatni kívülről még mert a teflon bevonat egy védő réteget képezz a csúcson akár nagy igénybevételkor is. Ezek a dolgok már kivitelezhetőek.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7667 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 11:56:36 »

0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?

jah sztem az nem négyzet mm akart lenni.... Smiley vigyor3 vigyor3 hanem sima 0.26 századmm  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7668 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 18:26:11 »

Ha elkészült lehet rajta csinálni edzést hogy kemény legyen nem csak felületi edzés van. Van 0.565 ös fúró is 0.1 től 5századonként nő az átmérője. Akár be is lehet teflonoztatni kívülről még mert a teflon bevonat egy védő réteget képezz a csúcson akár nagy igénybevételkor is. Ezek a dolgok már kivitelezhetőek.
szerintem meg szikrázzák a furatokat,és vagy start lyuk fúróval készítik,a már kemény anyagba!Pontos,és megbízható a mérettartás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7669 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:30:11 »

jah sztem az nem négyzet mm akart lenni.... Smiley vigyor3 vigyor3 hanem sima 0.26 századmm  vigyor3

Nem kötekedésképpen... v 0,26 mm, vagy 26 századmilliméter... a kettő együtt igencsak vékonnyá tenné a likat!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7670 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 22:39:13 »

Na ma tuning napot tartottunk....6 órán keresztül állitottuk a turbómat, iszonyat besz@ptuk hogy rohadjon meg, de most nagyon király lett...
De a lényeg...lessz csúcs úgynéz ki.....ma lehuzattunk egyet és elég szépet porlaszt....rendelünk lassan belőle próbának az én kocsimba ,meg pár darabot mert németek már ráis pattantak úgynéz ki....szal lessz valami reméljük...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7671 Dátum: 2012.05.01 kedd, 00:09:00 »

De a lényeg...lessz csúcs úgynéz ki.....ma lehuzattunk egyet és elég szépet porlaszt....rendelünk lassan belőle próbának az én kocsimba ,meg pár darabot mert németek már ráis pattantak úgynéz ki....szal lessz valami reméljük...
erről mesélhetnél egy kicsit, hogy honnan, kitől, mennyiért és mit tud??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7672 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:21:20 »

erről mesélhetnél egy kicsit, hogy honnan, kitől, mennyiért és mit tud??

Csak tőlem majd....8-10.000ft lessz darabja (gyári árának a fele igy is kb).....és azt tudja mint az 502-es csúcs TDI-k be csak 6 lukas nem 5 és ezért jobb is sokkal......
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7673 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:43:36 »

Csak tőlem majd....8-10.000ft lessz darabja (gyári árának a fele igy is kb).....és azt tudja mint az 502-es csúcs TDI-k be csak 6 lukas nem 5 és ezért jobb is sokkal......
az 502-esek 150-160 le-ig korom mentesek nem?? ennyit a 115le-s gyári csúcs is tud
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7674 Dátum: 2012.05.01 kedd, 15:38:10 »

az 502-esek 150-160 le-ig korom mentesek nem?? ennyit a 115le-s gyári csúcs is tud

8-10 ért még mindig jobb... Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7675 Dátum: 2012.05.01 kedd, 15:41:04 »

8-10 ért még mindig jobb... Wink
nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7676 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:39:26 »

nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.

ahhoz a teljesitményhez kellene egy normális turbó,cooler,adagoló,chip...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7677 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:44:02 »

nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.

Tegyél bele Kamaz porlasztót, az biztos eleget nyom eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7678 Dátum: 2012.05.01 kedd, 21:23:23 »

ahhoz a teljesitményhez kellene egy normális turbó,cooler,adagoló,chip...
szóval akkor nincs  normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??

amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7679 Dátum: 2012.05.01 kedd, 21:57:13 »

szóval akkor nincs  normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??

amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...
A 150-160lóhoz elég lenne egy wolf program is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7680 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:14:37 »

A 150-160lóhoz elég lenne egy wolf program is.
olyat sajna nehéz összevadászni.

annyi kijött a gyári 115le cuccokból, én is annyit akarok, szóval gond nem lehet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7681 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:21:07 »

szóval akkor nincs  normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??

amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...

Nekem megvan minden ami kell/kellhet és én nem célzok meg semmilyen teljesitményt....De mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
De annyira sokan tudnak lassan már mindent hogy ilyenkor már csak kérdez inkább az ember.... szomoru1
És ha kérdezel abból nagy baj nem lehet.....talán.. wow1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7682 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:22:40 »

olyat sajna nehéz összevadászni.

annyi kijött a gyári 115le cuccokból, én is annyit akarok, szóval gond nem lehet vigyor3

Te milyen teljesitményt szeretnél elérni és hogy?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7683 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:25:35 »

Nekem megvan minden ami kell/kellhet és én nem célzok meg semmilyen teljesitményt....De mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
De annyira sokan tudnak lassan már mindent hogy ilyenkor már csak kérdez inkább az ember.... szomoru1
És ha kérdezel abból nagy baj nem lehet.....talán.. wow1
ezért írtam, mert gondolom a mostani ~140le helyett nem ~150-et akarsz, ha már ennyit foglalkoztál vele. ha meg annyit fog tudni, mint egy 502-es, akkor neked bőven kevés lesz Sad

w210 és om606 ügyben kit lenne érdemes megkérdezni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7684 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:26:34 »

Te milyen teljesitményt szeretnél elérni és hogy?
~150lovat, ami kifér a gyári cuccokon (vgt turbo meg 115le di csúcsok). annyi nekem elég lesz a 90 helyett vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #7685 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:06:00 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001-es 2 literes Ghia TDDi (115Le) kombit és lenne pár kérdésem=hibajelenség, hátha tudjátok a választ. Ezek persze a vásárlásnál nem jöttek ki, pedig nem egyszer mentem vele nem 2 km-t.
Alapjárat ingadozik, kb. 500 rpm-et, nem nem mindig. Motor ereje megmarad, azzal nincs gond.
Másodikban és harmadikban érezhető turbólyuk (?) van, volt már többféle dízelem, de ott nem éreztem ilyen brutálisan.
1100-as fordulatnál, kb. 50km/h-nál felváltok ötödikbe és elkezd a motor felpörögni, de 60km/h fölött leáll. Lehet, hogy ez nem hiba, de fura, én meg lamer vagyok Smiley És az első hónapban nem csinálta. Vagy csak nem figyeltem, mert ismerkedtem az autóval.
Néha a belső szellőzés sebessége magától felmegy, egy ki-bekapcs. megoldja. És néha borzasztóan kerepel, mintha falevél lenne a szellőzőben...Gondolom elektromos hiba lehet ugyanúgy, mint ahogy néha a központi zár nem nyitja a bal hátsó ajtót...
És egy tényleg hülye kérdés a végére: tényleg nem lehet az átlagfogyasztást kinullázni a computerben???  Smiley

Egyébként első látásra szerelem volt a Mondeo, előtte 230.00km-t nyúztam egy 2006-os Focus kombit, elsirattam, amikor elvette a CÉG. Sad

Várom a válaszaitokat! Előre is köszi!


Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7686 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:06:18 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001-es 2 literes Ghia TDDi (115Le) kombit és lenne pár kérdésem=hibajelenség, hátha tudjátok a választ. Ezek persze a vásárlásnál nem jöttek ki, pedig nem egyszer mentem vele nem 2 km-t.
Alapjárat ingadozik, kb. 500 rpm-et, nem nem mindig. Motor ereje megmarad, azzal nincs gond.
Másodikban és harmadikban érezhető turbólyuk (?) van, volt már többféle dízelem, de ott nem éreztem ilyen brutálisan.
1100-as fordulatnál, kb. 50km/h-nál felváltok ötödikbe és elkezd a motor felpörögni, de 60km/h fölött leáll. Lehet, hogy ez nem hiba, de fura, én meg lamer vagyok Smiley És az első hónapban nem csinálta. Vagy csak nem figyeltem, mert ismerkedtem az autóval.
Néha a belső szellőzés sebessége magától felmegy, egy ki-bekapcs. megoldja. És néha borzasztóan kerepel, mintha falevél lenne a szellőzőben...Gondolom elektromos hiba lehet ugyanúgy, mint ahogy néha a központi zár nem nyitja a bal hátsó ajtót...
És egy tényleg hülye kérdés a végére: tényleg nem lehet az átlagfogyasztást kinullázni a computerben???  Smiley

Egyébként első látásra szerelem volt a Mondeo, előtte 230.00km-t nyúztam egy 2006-os Focus kombit, elsirattam, amikor elvette a CÉG. Sad

Várom a válaszaitokat! Előre is köszi!







Hali.

Sok problémádra nem tudom a megoldást, de a zárad az valószínű cserés lesz, én is küszködök hasonló gondokkal...

A Fogyasztás meg lehet nullázni... Info gombbal lépj az átlagfogyasztásra és a kilóméteróránál a computer kijelzőjének a gombjával lehet nullázni szimplán hosszan kell nyomni, ha elsőre nem is nullázódik akkor próbál újra. Nullázódni fog, vagy ha áll az autó akkor 99.9l fog vissza fele haladni.

Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7687 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:15:39 »

Nincs valakinek jó kombi csomagtartó ajtóba való zár??? Mostanában van hogy meg makacsolja magát és nem nyílik ki. A kapcsoló tuti jó mert hallom hogy mozog a mechanika csak az ajtó marad zárva... Ha már itt tartunk akkor jobb első zár is jól jönne  vigyor3 Vagy esetleg olajzás meddig segít neki?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7688 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:17:23 »

Nincs valakinek jó kombi csomagtartó ajtóba való zár??? Mostanában van hogy meg makacsolja magát és nem nyílik ki. A kapcsoló tuti jó mert hallom hogy mozog a mechanika csak az ajtó marad zárva... Ha már itt tartunk akkor jobb első zár is jól jönne  vigyor3 Vagy esetleg olajzás meddig segít neki?
az, hogy kattan a kapcsoló még nem jelent semmit sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7689 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:22:56 »

az, hogy kattan a kapcsoló még nem jelent semmit sem

Nem a kapcsoló kattan hanem mozog a mechanika nem a kapcsolóban hanem az ajtóban, kinyitva meg néztem maga a zár is szorulva jár...
Ha nem nyílik akkor a mikrokapcsolóval sem a kulccsal sem és a műszerfali kapcsolóval sem nyílik.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7690 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:25:48 »

Ha nem nyílik akkor a mikrokapcsolóval sem a kulccsal sem és a műszerfali kapcsolóval sem nyílik.


Az bizony bal első ajtőban lévő zárcsere. Az vezérli az egészet. Nem küld jelet hátra a csomiajtó felé.
Nálam hidegben csinálta uezt, de még egy kis fegyverolajjal orvosolni tudtam a problémát.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7691 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:58:39 »

ezért írtam, mert gondolom a mostani ~140le helyett nem ~150-et akarsz, ha már ennyit foglalkoztál vele. ha meg annyit fog tudni, mint egy 502-es, akkor neked bőven kevés lesz Sad

w210 és om606 ügyben kit lenne érdemes megkérdezni??

Az hogy van 502-es csúcs f@svágenbe az egy dolog...az 5X210-es de ott van hdk-s és mechanikus adagoló......mondeoba VP44 van ami sokkal többet nyom és teljesen más elven működik.....ráadásul 6X210-es lessz a csúcs, ami majdnem akkora mint a 5X260-as race csúcs f@svágenbe, ami elég izmos....és azt jelenti hogy elégé durván megindulhat tőle a mondi..... eplus2
Nemtudom érthető voltam e?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7692 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:00:27 »

Az hogy van 502-es csúcs f@svágenbe az egy dolog...az 5X210-es de ott van hdk-s és mechanikus adagoló......mondeoba VP44 van ami sokkal többet nyom és teljesen más elven működik.....ráadásul 6X210-es lessz a csúcs, ami majdnem akkora mint a 5X260-as race csúcs f@svágenbe, ami elég izmos....és azt jelenti hogy elégé durván megindulhat tőle a mondi..... eplus2
Nemtudom érthető voltam e?
de akkor nem azt tudja, mint az 502-esek vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7693 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:30:00 »

irtam regebben hogy az autom rangatozik/csuklik/kihagy alapjaratrol valo terhelesnel. A szimptoma olyan mintha kimaradna egy par szazadmasodpercig az uzemanyag, aztan utana minden ok. ha valtasnal eloszor turazok mondjuk 1500-ra es ott engedem fel a kuplungot, akkor nincs a jelenseg.

mi okozhatja ezt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7694 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 07:24:11 »

irtam regebben hogy az autom rangatozik/csuklik/kihagy alapjaratrol valo terhelesnel. A szimptoma olyan mintha kimaradna egy par szazadmasodpercig az uzemanyag, aztan utana minden ok. ha valtasnal eloszor turazok mondjuk 1500-ra es ott engedem fel a kuplungot, akkor nincs a jelenseg.

mi okozhatja ezt?
sw frissítés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #7695 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 11:52:19 »


Köszi!
Azt hiszem a zárat megpróbálom szétkapni, hátha segít egy kis olajozás vagy zsírba rakás. A nullázást ilyen módon már próbáltam, de nem megy. És csak az átlagfogyasztást nem tudom kinullázni. És ahogy olvashattad, sajnos nem ez az egyetlen para-ford-ális jelenség  Sad


Hali.

Sok problémádra nem tudom a megoldást, de a zárad az valószínű cserés lesz, én is küszködök hasonló gondokkal...

A Fogyasztás meg lehet nullázni... Info gombbal lépj az átlagfogyasztásra és a kilóméteróránál a computer kijelzőjének a gombjával lehet nullázni szimplán hosszan kell nyomni, ha elsőre nem is nullázódik akkor próbál újra. Nullázódni fog, vagy ha áll az autó akkor 99.9l fog vissza fele haladni.

Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7696 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 11:59:15 »

sw frissítés.

ez az oka vagy ez oldja meg? nem nyilvanvalo a valasz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7697 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 13:56:20 »

ez az oka vagy ez oldja meg? nem nyilvanvalo a valasz...
a rövid válaszokat telóról írom.... vigyor3
Meg is oldhatja a problémát,és az oka is lehet(már a régi sw).mindenképpen előnyös a frissebb sw,mert egy csomó mindent módosítottak rajta.De ezt a számítógép rádugásakor ki is írja a gyári célszoftver.
Csippnél figyelni,mert sw frissítéskor ugrik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7698 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 14:52:05 »

mennyibe szokott ez fajni fordeknal?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7699 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 15:54:19 »

mennyibe szokott ez fajni fordeknal?

Vik: cirka 5e
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.