Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:52:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103827 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7650 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:21:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.27 péntek, 23:07:12
Ma csináltam magamnak egy poharazó szettet mondom megnézem a résolaj mennyiséget akkor már.....kicsit meglepődtem....
http://www.youtube.com/watch?v=GBcYbgFK1dQ&feature=youtu.be
Öreg Escorton sem volt ezek a régi bevált mechanikus adagolók kicsit másképp működnek. Meg ugye itt nem elektronikus szelep nyitja az olaj útját hanem az adagoló nyomja egy pillanat alatt azt a mennyiségű olajat ami épp akkor kell. Nincs folyamatos nyomás alatt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7651 Dátum:
2012.04.28 szombat, 19:27:55 »
Sziasztok!Kéne nekem egy kis segítség,p.csúcs kellene 4db, mert valószínűleg rosszak.HA valakinek lenne jó állapotúja érdekelne.Üdv!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7652 Dátum:
2012.04.28 szombat, 19:56:33 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.27 péntek, 23:21:34
Öreg Escorton sem volt ezek a régi bevált mechanikus adagolók kicsit másképp működnek. Meg ugye itt nem elektronikus szelep nyitja az olaj útját hanem az adagoló nyomja egy pillanat alatt azt a mennyiségű olajat ami épp akkor kell. Nincs folyamatos nyomás alatt.
escort-é sima mechanikus egyrugós...ez kétrugós porlasztó...nagyon kevés résolajnak kell lennie, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le...
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7653 Dátum:
2012.04.28 szombat, 20:49:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.28 szombat, 19:56:33
escort-é sima mechanikus egyrugós...ez kétrugós porlasztó...nagyon kevés résolajnak kell lennie, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le...
Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel
hogy csináljunk pár darabot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7654 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:13:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.28 szombat, 19:56:33
, de nálam semmi nincs terhelésen sem...ez aggasztott...de beszéltem adagolóssal mondta hogy sz@rjam le...
azért valaminek kéne, mert mi keni különben?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7655 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:32:11 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.28 szombat, 20:49:29
Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel
hogy csináljunk pár darabot.
a hegyére is tudsz megfelelő helyre furatot csinálni??
pl 5x0,26-osakat??
mert ezt a részét nehéz megcsinálni, hogy jó legyen a porlasztási kép, nem magát a csúcsrészt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7656 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 00:21:21 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.28 szombat, 20:49:29
Nem tudnál valami képet küldeni egy porlasztóról? Hogy hogy is nézz ez ki szét szedve meg hogy nézz ki amit csináltatni szerettünk volna... Mert én cnc forgácsoló vagyok és egyedi fémmegmunkálással is foglalkozzunk ha meg tudnátok mondani milyen nyersanyagból van lehet tudnák beszélni a főnökkel
hogy csináljunk pár darabot.
porlasztó csúcsot akarsz csinálni?
Letudom méretezni, de kétlem hogy megtudjátok csinálni....furatok mérete,szöge nagyon nem mindegy és nincs semmi adat róla...plussz a csúcs valami spec bevonattal van kezelve amit senki nem tud mi...leesztergáltunk egy csúcsot de onnantól kezdve kiis lukadt, szal az a bevonat valami spec rajta...
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7657 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 02:37:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.29 vasárnap, 00:21:21
porlasztó csúcsot akarsz csinálni?
Letudom méretezni, de kétlem hogy megtudjátok csinálni....furatok mérete,szöge nagyon nem mindegy és nincs semmi adat róla...plussz a csúcs valami spec bevonattal van kezelve amit senki nem tud mi...leesztergáltunk egy csúcsot de onnantól kezdve kiis lukadt, szal az a bevonat valami spec rajta...
Maga a megvalósítási rész nem hiszem hogy nagy gondot okozna elég komoly gép park van. inkább a nyers anyag lenne kérdéses hogy milyen fémből van, a bevonat meg nem teflonozva van? a cross motoroknak a hüvelye és a dugattyúja azzal van bevonva elég nagy hőmérsékletet és teljesítményt bírnak.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7658 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 10:06:18 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.29 vasárnap, 02:37:09
Maga a megvalósítási rész nem hiszem hogy nagy gondot okozna elég komoly gép park van. inkább a nyers anyag lenne kérdéses hogy milyen fémből van, a bevonat meg nem teflonozva van? a cross motoroknak a hüvelye és a dugattyúja azzal van bevonva elég nagy hőmérsékletet és teljesítményt bírnak.
Nem tudom milyen anyagból van, a bevonatot se....
Tudtok fúrni 0.260mm-es furatokat? és a szöget is betudjátok állitani?
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7659 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 11:50:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.29 vasárnap, 10:06:18
Nem tudom milyen anyagból van, a bevonatot se....
Tudtok fúrni 0.260mm-es furatokat? és a szöget is betudjátok állitani?
Lehet kapni bolti forgalomban 0.25 ös fúrót. A szögben való fúrás fokokban pedig nem egy nagy dolog. Akár sima hagyományos marógépen szögben döntött fejjel osztófejjel pedig 5x akár milyen fokonként meg lehet fúrni. Az anyagát jó lenne tudni hogy egyáltalán tudok e olyat venni. Meg hogy a bevonat hiányában akkor érdemes e egyáltalán neki állni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7660 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 21:53:46 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.29 vasárnap, 11:50:57
Lehet kapni bolti forgalomban 0.25 ös fúrót. A szögben való fúrás fokokban pedig nem egy nagy dolog. Akár sima hagyományos marógépen szögben döntött fejjel osztófejjel pedig 5x akár milyen fokonként meg lehet fúrni. Az anyagát jó lenne tudni hogy egyáltalán tudok e olyat venni. Meg hogy a bevonat hiányában akkor érdemes e egyáltalán neki állni.
ennyi infóm van...semmi több...szöget,anyagát,semmi mást nem tudok...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7661 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 22:37:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.29 vasárnap, 21:53:46
ennyi infóm van...semmi több...szöget,anyagát,semmi mást nem tudok...
gyárit nem lehet felfúratni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7662 Dátum:
2012.04.29 vasárnap, 22:43:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.29 vasárnap, 22:37:00
gyárit nem lehet felfúratni??
passz
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7663 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 08:31:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.29 vasárnap, 22:37:00
gyárit nem lehet felfúratni??
De fel lehetne, de pont az lett volna a cél hogy sikerüljön meg csinálni egy jó porlasztócsúcsot fillérekből mert akkor lehetne gondolkodni nagyobbat csinálni. Még nem láttam porlasztócsúcsot nem tudom mekkora furatok vannak rajta 0.25 öst lehet venni az simán visz egy századdal nagyobbra 0.26 azt mondtátok akkora van rajta. Hogy mekkora szögben van rajta befúrva bele dugom a gyáriba a fúrót és rá mérek szögmérővel hány fokot mutat, mélységre ugyanígy. A bevonatot nem tudom mi lehet rajta meg kellene nézni egy gyárit lehet simán be van teflonoztatva vagy aeloxálva ezek szintén filléres dolgok. Anyagát nézegettem netten de nem találtam semmit. Ha majd valamit találtok akkor szóljatok. Azt próbálkozzunk!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7664 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 11:05:15 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.30 hétfő, 08:31:23
De fel lehetne, de pont az lett volna a cél hogy sikerüljön meg csinálni egy jó porlasztócsúcsot fillérekből mert akkor lehetne gondolkodni nagyobbat csinálni. Még nem láttam porlasztócsúcsot nem tudom mekkora furatok vannak rajta 0.25 öst lehet venni az simán visz egy századdal nagyobbra 0.26 azt mondtátok akkora van rajta. Hogy mekkora szögben van rajta befúrva bele dugom a gyáriba a fúrót és rá mérek szögmérővel hány fokot mutat, mélységre ugyanígy. A bevonatot nem tudom mi lehet rajta meg kellene nézni egy gyárit lehet simán be van teflonoztatva vagy aeloxálva ezek szintén filléres dolgok. Anyagát nézegettem netten de nem találtam semmit. Ha majd valamit találtok akkor szóljatok. Azt próbálkozzunk!!!!
Hát ha tudsz 0,25 mm2-es furatot csinálni és porlasztási szöget is betudod lőni, adok egy csúcsot és megnézheted...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7665 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 11:33:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.30 hétfő, 11:05:15
Hát ha tudsz 0,25 mm2-es furatot csinálni és porlasztási szöget is betudod lőni, adok egy csúcsot és megnézheted...
0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7666 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 11:54:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.30 hétfő, 11:33:51
0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?
Ha elkészült lehet rajta csinálni edzést hogy kemény legyen nem csak felületi edzés van. Van 0.565 ös fúró is 0.1 től 5századonként nő az átmérője. Akár be is lehet teflonoztatni kívülről még mert a teflon bevonat egy védő réteget képezz a csúcson akár nagy igénybevételkor is. Ezek a dolgok már kivitelezhetőek.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7667 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 11:56:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.30 hétfő, 11:33:51
0,25 mm2? Az 0,564 mm átmérőjű fúró.
Szerintem nem a szöggel és a fúróval lesz a gond, hanem az anyaggal.
1000 bár, vékony furat, nagy nyomásesés... ez hamar megeheti a csúcsot, ha nem bitangkemény anyag.
A felfúrással is az a gond, hogy eltávolítod a kemény réteget, és alatta puha van, ami gyorsan elkopik.
Az anyagválasztás meg valószínűleg a műhelytitkok grálja.
Van utángyártott csúcs? Mintha írtál volna erről... az hogy/hol készül?
jah sztem az nem négyzet mm akart lenni....
hanem sima 0.26 századmm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7668 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 18:26:11 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.30 hétfő, 11:54:23
Ha elkészült lehet rajta csinálni edzést hogy kemény legyen nem csak felületi edzés van. Van 0.565 ös fúró is 0.1 től 5századonként nő az átmérője. Akár be is lehet teflonoztatni kívülről még mert a teflon bevonat egy védő réteget képezz a csúcson akár nagy igénybevételkor is. Ezek a dolgok már kivitelezhetőek.
szerintem meg szikrázzák a furatokat,és vagy start lyuk fúróval készítik,a már kemény anyagba!Pontos,és megbízható a mérettartás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7669 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:30:11 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.30 hétfő, 11:56:36
jah sztem az nem négyzet mm akart lenni....
hanem sima 0.26 századmm
Nem kötekedésképpen... v 0,26 mm, vagy 26 századmilliméter... a kettő együtt igencsak vékonnyá tenné a likat!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7670 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 22:39:13 »
Na ma tuning napot tartottunk....6 órán keresztül állitottuk a turbómat, iszonyat besz@ptuk hogy rohadjon meg, de most nagyon király lett...
De a lényeg...lessz csúcs úgynéz ki.....ma lehuzattunk egyet és elég szépet porlaszt....rendelünk lassan belőle próbának az én kocsimba ,meg pár darabot mert németek már ráis pattantak úgynéz ki....szal lessz valami reméljük...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7671 Dátum:
2012.05.01 kedd, 00:09:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.30 hétfő, 22:39:13
De a lényeg...lessz csúcs úgynéz ki.....ma lehuzattunk egyet és elég szépet porlaszt....rendelünk lassan belőle próbának az én kocsimba ,meg pár darabot mert németek már ráis pattantak úgynéz ki....szal lessz valami reméljük...
erről mesélhetnél egy kicsit, hogy honnan, kitől, mennyiért és mit tud??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7672 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:21:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 00:09:00
erről mesélhetnél egy kicsit, hogy honnan, kitől, mennyiért és mit tud??
Csak tőlem majd....8-10.000ft lessz darabja (gyári árának a fele igy is kb).....és azt tudja mint az 502-es csúcs TDI-k be csak 6 lukas nem 5 és ezért jobb is sokkal......
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7673 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:43:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.01 kedd, 10:21:20
Csak tőlem majd....8-10.000ft lessz darabja (gyári árának a fele igy is kb).....és azt tudja mint az 502-es csúcs TDI-k be csak 6 lukas nem 5 és ezért jobb is sokkal......
az 502-esek 150-160 le-ig korom mentesek nem?? ennyit a 115le-s gyári csúcs is tud
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7674 Dátum:
2012.05.01 kedd, 15:38:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 12:43:36
az 502-esek 150-160 le-ig korom mentesek nem?? ennyit a 115le-s gyári csúcs is tud
8-10 ért még mindig jobb...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7675 Dátum:
2012.05.01 kedd, 15:41:04 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.01 kedd, 15:38:10
8-10 ért még mindig jobb...
nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7676 Dátum:
2012.05.01 kedd, 20:39:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 15:41:04
nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.
ahhoz a teljesitményhez kellene egy normális turbó,cooler,adagoló,chip...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7677 Dátum:
2012.05.01 kedd, 20:44:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 15:41:04
nem az árával van gondom, hanem az elérhető teljesítményével.
Tegyél bele Kamaz porlasztót, az biztos eleget nyom
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7678 Dátum:
2012.05.01 kedd, 21:23:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.01 kedd, 20:39:26
ahhoz a teljesitményhez kellene egy normális turbó,cooler,adagoló,chip...
szóval akkor nincs normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??
amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7679 Dátum:
2012.05.01 kedd, 21:57:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 21:23:23
szóval akkor nincs normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??
amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...
A 150-160lóhoz elég lenne egy wolf program is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7680 Dátum:
2012.05.01 kedd, 22:14:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.05.01 kedd, 21:57:13
A 150-160lóhoz elég lenne egy wolf program is.
olyat sajna nehéz összevadászni.
annyi kijött a gyári 115le cuccokból, én is annyit akarok, szóval gond nem lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7681 Dátum:
2012.05.01 kedd, 22:21:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 21:23:23
szóval akkor nincs normális turbó,cooler,adagoló,chip-ed?? vagy neked hogy lesz elég a megcélzott teljesítményhez??
amennyit én akarok, az kijön ezekkel a cuccokkal, amik már megvannak...
Nekem megvan minden ami kell/kellhet és én nem célzok meg semmilyen teljesitményt....De mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
De annyira sokan tudnak lassan már mindent hogy ilyenkor már csak kérdez inkább az ember....
És ha kérdezel abból nagy baj nem lehet.....talán..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7682 Dátum:
2012.05.01 kedd, 22:22:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 22:14:37
olyat sajna nehéz összevadászni.
annyi kijött a gyári 115le cuccokból, én is annyit akarok, szóval gond nem lehet
Te milyen teljesitményt szeretnél elérni és hogy?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7683 Dátum:
2012.05.01 kedd, 22:25:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.01 kedd, 22:21:07
Nekem megvan minden ami kell/kellhet és én nem célzok meg semmilyen teljesitményt....De mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
De annyira sokan tudnak lassan már mindent hogy ilyenkor már csak kérdez inkább az ember....
És ha kérdezel abból nagy baj nem lehet.....talán..
ezért írtam, mert gondolom a mostani ~140le helyett nem ~150-et akarsz, ha már ennyit foglalkoztál vele. ha meg annyit fog tudni, mint egy 502-es, akkor neked bőven kevés lesz
w210 és om606 ügyben kit lenne érdemes megkérdezni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7684 Dátum:
2012.05.01 kedd, 22:26:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.01 kedd, 22:22:40
Te milyen teljesitményt szeretnél elérni és hogy?
~150lovat, ami kifér a gyári cuccokon (vgt turbo meg 115le di csúcsok). annyi nekem elég lesz a 90 helyett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7685 Dátum:
2012.05.02 szerda, 15:06:00 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2001-es 2 literes Ghia TDDi (115Le) kombit és lenne pár kérdésem=hibajelenség, hátha tudjátok a választ. Ezek persze a vásárlásnál nem jöttek ki, pedig nem egyszer mentem vele nem 2 km-t.
Alapjárat ingadozik, kb. 500 rpm-et, nem nem mindig. Motor ereje megmarad, azzal nincs gond.
Másodikban és harmadikban érezhető turbólyuk (?) van, volt már többféle dízelem, de ott nem éreztem ilyen brutálisan.
1100-as fordulatnál, kb. 50km/h-nál felváltok ötödikbe és elkezd a motor felpörögni, de 60km/h fölött leáll. Lehet, hogy ez nem hiba, de fura, én meg lamer vagyok
És az első hónapban nem csinálta. Vagy csak nem figyeltem, mert ismerkedtem az autóval.
Néha a belső szellőzés sebessége magától felmegy, egy ki-bekapcs. megoldja. És néha borzasztóan kerepel, mintha falevél lenne a szellőzőben...Gondolom elektromos hiba lehet ugyanúgy, mint ahogy néha a központi zár nem nyitja a bal hátsó ajtót...
És egy tényleg hülye kérdés a végére: tényleg nem lehet az átlagfogyasztást kinullázni a computerben???
Egyébként első látásra szerelem volt a Mondeo, előtte 230.00km-t nyúztam egy 2006-os Focus kombit, elsirattam, amikor elvette a CÉG.
Várom a válaszaitokat! Előre is köszi!
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7686 Dátum:
2012.05.02 szerda, 19:06:18 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.05.02 szerda, 15:06:00
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2001-es 2 literes Ghia TDDi (115Le) kombit és lenne pár kérdésem=hibajelenség, hátha tudjátok a választ. Ezek persze a vásárlásnál nem jöttek ki, pedig nem egyszer mentem vele nem 2 km-t.
Alapjárat ingadozik, kb. 500 rpm-et, nem nem mindig. Motor ereje megmarad, azzal nincs gond.
Másodikban és harmadikban érezhető turbólyuk (?) van, volt már többféle dízelem, de ott nem éreztem ilyen brutálisan.
1100-as fordulatnál, kb. 50km/h-nál felváltok ötödikbe és elkezd a motor felpörögni, de 60km/h fölött leáll. Lehet, hogy ez nem hiba, de fura, én meg lamer vagyok
És az első hónapban nem csinálta. Vagy csak nem figyeltem, mert ismerkedtem az autóval.
Néha a belső szellőzés sebessége magától felmegy, egy ki-bekapcs. megoldja. És néha borzasztóan kerepel, mintha falevél lenne a szellőzőben...Gondolom elektromos hiba lehet ugyanúgy, mint ahogy néha a központi zár nem nyitja a bal hátsó ajtót...
És egy tényleg hülye kérdés a végére: tényleg nem lehet az átlagfogyasztást kinullázni a computerben???
Egyébként első látásra szerelem volt a Mondeo, előtte 230.00km-t nyúztam egy 2006-os Focus kombit, elsirattam, amikor elvette a CÉG.
Várom a válaszaitokat! Előre is köszi!
Hali.
Sok problémádra nem tudom a megoldást, de a zárad az valószínű cserés lesz, én is küszködök hasonló gondokkal...
A Fogyasztás meg lehet nullázni... Info gombbal lépj az átlagfogyasztásra és a kilóméteróránál a computer kijelzőjének a gombjával lehet nullázni szimplán hosszan kell nyomni, ha elsőre nem is nullázódik akkor próbál újra. Nullázódni fog, vagy ha áll az autó akkor 99.9l fog vissza fele haladni.
Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7687 Dátum:
2012.05.02 szerda, 19:15:39 »
Nincs valakinek jó kombi csomagtartó ajtóba való zár??? Mostanában van hogy meg makacsolja magát és nem nyílik ki. A kapcsoló tuti jó mert hallom hogy mozog a mechanika csak az ajtó marad zárva... Ha már itt tartunk akkor jobb első zár is jól jönne
Vagy esetleg olajzás meddig segít neki?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7688 Dátum:
2012.05.02 szerda, 19:17:23 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.02 szerda, 19:15:39
Nincs valakinek jó kombi csomagtartó ajtóba való zár??? Mostanában van hogy meg makacsolja magát és nem nyílik ki. A kapcsoló tuti jó mert hallom hogy mozog a mechanika csak az ajtó marad zárva... Ha már itt tartunk akkor jobb első zár is jól jönne
Vagy esetleg olajzás meddig segít neki?
az, hogy kattan a kapcsoló még nem jelent semmit sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7689 Dátum:
2012.05.02 szerda, 19:22:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.02 szerda, 19:17:23
az, hogy kattan a kapcsoló még nem jelent semmit sem
Nem a kapcsoló kattan hanem mozog a mechanika nem a kapcsolóban hanem az ajtóban, kinyitva meg néztem maga a zár is szorulva jár...
Ha nem nyílik akkor a mikrokapcsolóval sem a kulccsal sem és a műszerfali kapcsolóval sem nyílik.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7690 Dátum:
2012.05.02 szerda, 20:25:48 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.02 szerda, 19:22:56
Ha nem nyílik akkor a mikrokapcsolóval sem a kulccsal sem és a műszerfali kapcsolóval sem nyílik.
Az bizony bal első ajtőban lévő zárcsere. Az vezérli az egészet. Nem küld jelet hátra a csomiajtó felé.
Nálam hidegben csinálta uezt, de még egy kis fegyverolajjal orvosolni tudtam a problémát.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7691 Dátum:
2012.05.02 szerda, 21:58:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.01 kedd, 22:25:35
ezért írtam, mert gondolom a mostani ~140le helyett nem ~150-et akarsz, ha már ennyit foglalkoztál vele. ha meg annyit fog tudni, mint egy 502-es, akkor neked bőven kevés lesz
w210 és om606 ügyben kit lenne érdemes megkérdezni??
Az hogy van 502-es csúcs f@svágenbe az egy dolog...az 5X210-es de ott van hdk-s és mechanikus adagoló......mondeoba VP44 van ami sokkal többet nyom és teljesen más elven működik.....ráadásul 6X210-es lessz a csúcs, ami majdnem akkora mint a 5X260-as race csúcs f@svágenbe, ami elég izmos....és azt jelenti hogy elégé durván megindulhat tőle a mondi.....
Nemtudom érthető voltam e?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7692 Dátum:
2012.05.02 szerda, 22:00:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.02 szerda, 21:58:39
Az hogy van 502-es csúcs f@svágenbe az egy dolog...az 5X210-es de ott van hdk-s és mechanikus adagoló......mondeoba VP44 van ami sokkal többet nyom és teljesen más elven működik.....ráadásul 6X210-es lessz a csúcs, ami majdnem akkora mint a 5X260-as race csúcs f@svágenbe, ami elég izmos....és azt jelenti hogy elégé durván megindulhat tőle a mondi.....
Nemtudom érthető voltam e?
de akkor nem azt tudja, mint az 502-esek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7693 Dátum:
2012.05.02 szerda, 22:30:00 »
irtam regebben hogy az autom rangatozik/csuklik/kihagy alapjaratrol valo terhelesnel. A szimptoma olyan mintha kimaradna egy par szazadmasodpercig az uzemanyag, aztan utana minden ok. ha valtasnal eloszor turazok mondjuk 1500-ra es ott engedem fel a kuplungot, akkor nincs a jelenseg.
mi okozhatja ezt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7694 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 07:24:11 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.02 szerda, 22:30:00
irtam regebben hogy az autom rangatozik/csuklik/kihagy alapjaratrol valo terhelesnel. A szimptoma olyan mintha kimaradna egy par szazadmasodpercig az uzemanyag, aztan utana minden ok. ha valtasnal eloszor turazok mondjuk 1500-ra es ott engedem fel a kuplungot, akkor nincs a jelenseg.
mi okozhatja ezt?
sw frissítés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7695 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 11:52:19 »
Idézetet írta: turpy - 2012.05.02 szerda, 19:06:18
Köszi!
Azt hiszem a zárat megpróbálom szétkapni, hátha segít egy kis olajozás vagy zsírba rakás. A nullázást ilyen módon már próbáltam, de nem megy. És csak az átlagfogyasztást nem tudom kinullázni. És ahogy olvashattad, sajnos nem ez az egyetlen para-ford-ális jelenség
Hali.
Sok problémádra nem tudom a megoldást, de a zárad az valószínű cserés lesz, én is küszködök hasonló gondokkal...
A Fogyasztás meg lehet nullázni... Info gombbal lépj az átlagfogyasztásra és a kilóméteróránál a computer kijelzőjének a gombjával lehet nullázni szimplán hosszan kell nyomni, ha elsőre nem is nullázódik akkor próbál újra. Nullázódni fog, vagy ha áll az autó akkor 99.9l fog vissza fele haladni.
Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7696 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 11:59:15 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.03 csütörtök, 07:24:11
sw frissítés.
ez az oka vagy ez oldja meg? nem nyilvanvalo a valasz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7697 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 13:56:20 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.03 csütörtök, 11:59:15
ez az oka vagy ez oldja meg? nem nyilvanvalo a valasz...
a rövid válaszokat telóról írom....
Meg is oldhatja a problémát,és az oka is lehet(már a régi sw).mindenképpen előnyös a frissebb sw,mert egy csomó mindent módosítottak rajta.De ezt a számítógép rádugásakor ki is írja a gyári célszoftver.
Csippnél figyelni,mert sw frissítéskor ugrik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7698 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 14:52:05 »
mennyibe szokott ez fajni fordeknal?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7699 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 15:54:19 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.03 csütörtök, 14:52:05
mennyibe szokott ez fajni fordeknal?
Vik: cirka 5e
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ