Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:04:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105071 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8000 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 05:05:01 »
az EGRt meg az adagolot irta hibának!
akkor lehúztam az EGRröl a csatit egy darabig jó volt már az hittük az volt a baj aztán EGR nélkül is megállt!
a szerelőm azt mondta ,ha az adagoló lenne *** akkor mindig megállna.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8001 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 09:14:59 »
Idézetet írta: jamy - 2012.06.11 hétfő, 05:05:01
az EGRt meg az adagolot irta hibának!
akkor lehúztam az EGRröl a csatit egy darabig jó volt már az hittük az volt a baj aztán EGR nélkül is megállt!
a szerelőm azt mondta ,ha az adagoló lenne *** akkor mindig megállna.
CKP jeladót azért belepróbálnék egyet
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8002 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 09:29:12 »
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Alapjáratom ingadozik , nem durván (850-1000rpm) közt,de van mikor csak épphogy megmoccan a fordulatszám mérőm. Amit még észre vettem, hogy pl.:70km/h alatt ötödikben, ha leveszem a lábam a gázról, akkor nem igazán akar lassulni, mintha tolná valami az autót. Ja és mégegy észrevétel a garázsba beállva, a kilóméterszámlálót megvilágító zöld háttérfény vibrál. Kérdés mi lehet a gond, merre érdemes elindulni???
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8003 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 09:53:09 »
Idézetet írta: Moco - 2012.06.11 hétfő, 09:29:12
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Alapjáratom ingadozik , nem durván (850-1000rpm) közt,de van mikor csak épphogy megmoccan a fordulatszám mérőm. Amit még észre vettem, hogy pl.:70km/h alatt ötödikben, ha leveszem a lábam a gázról, akkor nem igazán akar lassulni, mintha tolná valami az autót. Ja és mégegy észrevétel a garázsba beállva, a kilóméterszámlálót megvilágító zöld háttérfény vibrál. Kérdés mi lehet a gond, merre érdemes elindulni???
Generátor felújításával kezdenék, WIKI-ben van róla cikk
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8004 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:09:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.06.11 hétfő, 09:53:09
Generátor felújításával kezdenék, WIKI-ben van róla cikk
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8005 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:15:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 10:09:32
És a tolás? Az is a generátortól van? Nekem is volt ilyen, 1-2 alkalommal csinálta, majd megszűnt (nem tudom, mitől).
Nem emlékszem, hogy ez akkor volt-e, amikor cseréltem az aksit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8006 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:20:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 10:15:29
És a tolás? Az is a generátortól van? Nekem is volt ilyen, 1-2 alkalommal csinálta, majd megszűnt (nem tudom, mitől).
Nem emlékszem, hogy ez akkor volt-e, amikor cseréltem az aksit.
igen.emeli a fordulatot.sebességben nyilván tol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8007 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:27:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 10:20:20
igen.emeli a fordulatot.sebességben nyilván tol.
Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8008 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:33:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 10:27:49
Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.
ha az akku miatt ma
xi a terhelés a generatoron,ugyan úgy emeli a fordulatot,közben pedig lekapcsolja a nagyobb fogyasztókat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8009 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:43:30 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 10:09:32
Ezt a generátor dolgot meg fogom nézni, remélem csak ennyi lesz. Addig is köszi a segítségeteket!
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
csikizsu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8010 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 12:16:57 »
Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8011 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 12:26:14 »
Idézetet írta: csikizsu - 2012.06.11 hétfő, 12:16:57
Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt
5W30
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8012 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 13:06:26 »
Idézetet írta: csikizsu - 2012.06.11 hétfő, 12:16:57
Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt
Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat.
Tisztelettel László
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.11 hétfő, 13:16:43 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
csikizsu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8013 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:22:42 »
Idézetet írta: László - 2012.06.11 hétfő, 13:06:26
Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat.
Tisztelettel László
Köszönöm szépen!Csiki Zsolt
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8014 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 17:47:48 »
Idézetet írta: László - 2012.06.11 hétfő, 13:06:26
Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat.
Tisztelettel László
vagy pedig
http://www.cromax.hu/index.php?katid=49393556&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8015 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 22:23:46 »
Idézetet írta: Guen - 2012.06.11 hétfő, 17:47:48
Szűrőkkel együtt wyctor jobbat fog mondani
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8016 Dátum:
2012.06.12 kedd, 12:10:58 »
Tört már bele valaki izzítógyertyát a TDDI hengerfejbe?
Melegen vagy hidegen próbálkozzak tovább a maradvánnyal?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8017 Dátum:
2012.06.12 kedd, 12:43:48 »
en "langyos" motornal vettem ki mind a 4-et, szigoruan a kovetkezo recept szerint : fel fordulat kifele, egy negyed vissza. hiba nelkul kijott mind a 4. Kicsit sok ido igy tokolni veluk, de rizikos ha az ember egybol akarja kitekerni, mert valamiert szorulnak mint allat. Tekeres kozben locsolni kell WD40-el bosegesen.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8018 Dátum:
2012.06.12 kedd, 13:28:11 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.06.12 kedd, 12:10:58
Tört már bele valaki izzítógyertyát a TDDI hengerfejbe?
Melegen vagy hidegen próbálkozzak tovább a maradvánnyal?
Tisztelt Fórumtárs!
Együttérzésem a gyertya törés miatt. Én azt javaslom, ha már egyszer sajnálatos módon beletört, akkor keresni kell egy megbizható szervizt, ahol megfelelő szerszámozottsággal válalják a gyertya kivételét, a hengerfej megbontása nélkül. Nem olcsó játék, pár tizezer Ft lehet a vége a számlának, de még minig jóval olcsóbb mint a hengerfej levétellel történő javitás. Szerintem megfelelő szerszámozottság nélkül, csak ronthatsz a helyzeten. Persze a döntés joga nálad van. Nekem úgy rémlik, mintha valamelyik Fórumtársnak igy javitották volna a gépezetét, és tökéleteslett az izzitó gyertya csere.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:14:42 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8019 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:15:37 »
http://szerszambolt.com/2011/10/izzitogyertya-kiszedo-keszlet-2088/
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8020 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:53:35 »
Idézetet írta: netcore - 2012.06.12 kedd, 15:15:37
http://szerszambolt.com/2011/10/izzitogyertya-kiszedo-keszlet-2088/
de akkor inkább átteszem a másik autóról a hengerfejet
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:00:12 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8021 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:56:02 »
Idézetet írta: László - 2012.06.12 kedd, 13:28:11
Tisztelt Fórumtárs!
Együttérzésem a gyertya törés miatt. Én azt javaslom, ha már egyszer sajnálatos módon beletört, akkor keresni kell egy megbizható szervizt, ahol megfelelő szerszámozottsággal válalják a gyertya kivételét, a hengerfej megbontása nélkül. Nem olcsó játék, pár tizezer Ft lehet a vége a számlának, de még minig jóval olcsóbb mint a hengerfej levétellel történő javitás. Szerintem megfelelő szerszámozottság nélkül, csak ronthatsz a helyzeten. Persze a döntés joga nálad van. Nekem úgy rémlik, mintha valamelyik Fórumtársnak igy javitották volna a gépezetétés, és tökéleteslett az izzitó gyertya csere.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen! Pár tízezer Ft-ot még talán rászánnék, mert már 2 éve ki kellett volna cserélni ezt a gyertyát, a többi akkor kijött rendesen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8022 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:59:00 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.06.12 kedd, 12:43:48
en "langyos" motornal vettem ki mind a 4-et, szigoruan a kovetkezo recept szerint : fel fordulat kifele, egy negyed vissza. hiba nelkul kijott mind a 4. Kicsit sok ido igy tokolni veluk, de rizikos ha az ember egybol akarja kitekerni, mert valamiert szorulnak mint allat. Tekeres kozben locsolni kell WD40-el bosegesen.
Langyos volt a motor, meg sem mozdult a gyertya, csak roppant egyet. Működik a gép még, de nem akarom így hagyni..... Ha ez kijön, tuti minden olajcserénél megjáratom a gyertyákat
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8023 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:10:08 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.06.12 kedd, 15:56:02
Köszönöm szépen! Pár tízezer Ft-ot még talán rászánnék, mert már 2 éve ki kellett volna cserélni ezt a gyertyát, a többi akkor kijött rendesen
Tisztelt Fórumtárs!
Kérd meg itt a TDDI és a TDCI topikban a Fórumtársakat, jelentkezzen az, akinek hengerfej levétel nélkül javitották a beletört izzitógyertyát, a kocsiján. Privátban meg megbeszélitek a részleteket.
Tiszlettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:11:54 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8024 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:36:46 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.06.12 kedd, 15:59:00
Langyos volt a motor, meg sem mozdult a gyertya, csak roppant egyet. Működik a gép még, de nem akarom így hagyni..... Ha ez kijön, tuti minden olajcserénél megjáratom a gyertyákat
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 100.000 Km-nél lett cserélve langyos motornál a 4 db izzitógyertya. Simán kijöttek, de a 4-ből 2 már halott volt. Minden olaj cserénél talán nem kéne megmozgatni, a gyertyákat. Létezik egy speciális kenőanyag ami megakadályozza az aluminium hengerfej, és az acél izzitógyertya közötti, kémiai helyielem kialakulását, ami miatt összerohad a rendszer. Ezzel a masszával kezelt gyertyák nem rohadnak be, és könnyen cserélhatők a hengerfejben. Ne kérdezd mi a neve, nem tudom. Vik talán többet tud róla mondani. Auto Fort Bp Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szembeni Ford szerviz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8025 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:56:42 »
en kimertem a gyertyaimat multimeterrel, tudtam hogy 2 mar hibas es erzodott ezen a telen a motoron is hogy nehezebben indul hidegben.
Az operacio elkezdese elott a gyertyak veget azni hagytam 1 ejszakat wd40-ben, majd a kocsit 10 percig jarattam es utana lattam neki. erdekes modon az egyik rossz gyertyanal a wd40 tocsa bugyborekolt! Most vagy nem volt rendesen megszoritva vagy el volt repedve a haza.
Beszereles utan ugyanugy vizsgaltam meg a jo beszerelest (wd40 tocsa).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8026 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:13:05 »
Idézetet írta: László - 2012.06.12 kedd, 16:10:08
Tisztelt Fórumtárs!
Kérd meg itt a TDDI és a TDCI topikban a Fórumtársakat, jelentkezzen az, akinek hengerfej levétel nélkül javitották a beletört izzitógyertyát, a kocsiján. Privátban meg megbeszélitek a részleteket.
Tiszlettel László!
én attila82-ről tudok:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8833
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8027 Dátum:
2012.06.13 szerda, 09:44:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.12 kedd, 18:13:05
én attila82-ről tudok:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8833
Írtam neki PÜ-t
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8028 Dátum:
2012.06.13 szerda, 09:54:19 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.06.12 kedd, 16:56:42
en kimertem a gyertyaimat multimeterrel, tudtam hogy 2 mar hibas es erzodott ezen a telen a motoron is hogy nehezebben indul hidegben.
Az operacio elkezdese elott a gyertyak veget azni hagytam 1 ejszakat wd40-ben, majd a kocsit 10 percig jarattam es utana lattam neki. erdekes modon az egyik rossz gyertyanal a wd40 tocsa bugyborekolt! Most vagy nem volt rendesen megszoritva vagy el volt repedve a haza.
Beszereles utan ugyanugy vizsgaltam meg a jo beszerelest (wd40 tocsa).
Szerintem nem wd40 kellett volna, hanem pl csavarlazító, vagy fékolaj. Jobban beszivárog... persze valószínűleg ugyanúgy eltört volna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8029 Dátum:
2012.06.13 szerda, 10:03:30 »
Idézetet írta: László - 2012.06.12 kedd, 16:36:46
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 100.000 Km-nél lett cserélve langyos motornál a 4 db izzitógyertya. Simán kijöttek, de a 4-ből 2 már halott volt. Minden olaj cserénél talán nem kéne megmozgatni, a gyertyákat. Létezik egy speciális kenőanyag ami megakadályozza az aluminium hengerfej, és az acél izzitógyertya közötti, kémiai helyielem kialakulását, ami miatt összerohad a rendszer. Ezzel a masszával kezelt gyertyák nem rohadnak be, és könnyen cserélhatők a hengerfejben. Ne kérdezd mi a neve, nem tudom. Vik talán többet tud róla mondani. Auto Fort Bp Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szembeni Ford szerviz.
Tisztelettel László!
ilyet találtam első körben szerintem ezzel való összeszereléssel megakadályozható a későbbi bosszúság
http://www.nicro.hu/keno-es-szereloanyagok/szereloanyagok/thermocup-1200-fembazisu-szerelopaszta
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8030 Dátum:
2012.06.13 szerda, 10:59:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 10:27:49
Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.
Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, csinálja minden fokozatban, de ne nem egyből, csak ha már mentem a verdával legalább 20-30 percet. De mivel csak egyszerű User vagyok, megkérdezem hülyegyerek módjára: ha nem engedi leesni a fodulatszámot, akkor ezek szerint az akksival van baj? Dobjam ki és csere?
És lenne egy kérdésem is, néha a digit klíma kijelzője villogni kezd, de egy idő után abbahagyja. Valami elektromos hiba lehet? Jellemzően eső után jön elő, álló helyzetben is...
Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8031 Dátum:
2012.06.13 szerda, 11:01:25 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.06.13 szerda, 10:59:34
Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, csinálja minden fokozatban, de ne nem egyből, csak ha már mentem a verdával legalább 20-30 percet. De mivel csak egyszerű User vagyok, megkérdezem hülyegyerek módjára: ha nem engedi leesni a fodulatszámot, akkor ezek szerint az akksival van baj? Dobjam ki és csere?
És lenne egy kérdésem is, néha a digit klíma kijelzője villogni kezd, de egy idő után abbahagyja. Valami elektromos hiba lehet? Jellemzően eső után jön elő, álló helyzetben is...
Mekkora fordulaton tartja?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8032 Dátum:
2012.06.13 szerda, 11:13:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.13 szerda, 11:01:25
Mekkora fordulaton tartja?
Felviszi egészen 1500-ig, aztán visszaengedi 1200-ig, aztán vissza...mint a tempomat, csak nem akarok 60-al közlekedni a belvárosban
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8033 Dátum:
2012.06.13 szerda, 12:58:35 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.06.13 szerda, 11:13:02
Felviszi egészen 1500-ig, aztán visszaengedi 1200-ig, aztán vissza...mint a tempomat, csak nem akarok 60-al közlekedni a belvárosban
nekem a generátort kellett felújítani.de okozhatja a halódó akku is.de a fordulatot akkor is a generátor töltő arama miatt emeli.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8034 Dátum:
2012.06.13 szerda, 15:22:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.13 szerda, 12:58:35
nekem a generátort kellett felújítani.de okozhatja a halódó akku is.de a fordulatot akkor is a generátor töltő arama miatt emeli.
köszi! akkor megpróbálkozom először az akkuval. a kocsi németből jött, ki tudja, mennyi idős lehet szegény... meg gondolom, az az olcsóbb tétel. habár indulásnál sosincs gond a géppel, pöccre indul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8035 Dátum:
2012.06.13 szerda, 15:45:14 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.06.13 szerda, 15:22:49
köszi! akkor megpróbálkozom először az akkuval. a kocsi németből jött, ki tudja, mennyi idős lehet szegény... meg gondolom, az az olcsóbb tétel. habár indulásnál sosincs gond a géppel, pöccre indul.
nem kell találgatni,ráadásul szerintem az akku sem sokkal olcsóbb minta a generátor javítás.
exakt módszerekkel egy autovillamossagis megmondja,hogy jó e az akku,és,hogy rendben van e a generátorod,és vagy a töltésed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8036 Dátum:
2012.06.13 szerda, 16:12:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.13 szerda, 15:45:14
nem kell találgatni,ráadásul szerintem az akku sem sokkal olcsóbb minta a generátor javítás.
exakt módszerekkel egy autovillamossagis megmondja,hogy jó e az akku,és,hogy rendben van e a generátorod,és vagy a töltésed.
végülis igaz
megyek a szakihoz, nem méricskélek...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8037 Dátum:
2012.06.13 szerda, 21:04:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.12 kedd, 18:13:05
én attila82-ről tudok:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8833
7000 Ft-ért
csinálták meg Neki, még ha egy 10-es az út, akkor is jobban megéri mint levenni a hengerfejet. 25 alatt nem úszom meg ha én csinálom akkor sem.......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8038 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 11:04:08 »
Idézetet írta: Guen - 2012.06.13 szerda, 10:03:30
ilyet találtam első körben szerintem ezzel való összeszereléssel megakadályozható a későbbi bosszúság
http://www.nicro.hu/keno-es-szereloanyagok/szereloanyagok/thermocup-1200-fembazisu-szerelopaszta
linket lementettem
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8039 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 15:57:52 »
Üdv!
Valaki nem tud jó árban 2002 es 115le re főtengely szíjtárcsát??? köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8040 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:21:40 »
Kaptam egy diagnosztikai cuccot tesztre...ne rossz főleg a 2 csatornás scop benne....
Csináltam egy videot ha valakit érdekel TDDI-re...
http://www.youtube.com/watch?v=xX4R8H1kiyg&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8041 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:54:27 »
Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.
Jó kis meló volt, szuper lett!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8042 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:04:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.15 péntek, 23:54:27
Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.
Jó kis meló volt, szuper lett!
akkor jól elhúzódott a meló én meg vártam a telefont hogy jön az 5-ös váltóm délután
persze gratz a sikeres műtéthez
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8043 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:08:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.15 péntek, 23:54:27
Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.
Jó kis meló volt, szuper lett!
Kié a gépsárkány?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8044 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:12:13 »
Idézetet írta: Guen - 2012.06.16 szombat, 00:04:45
akkor jól elhúzódott a meló én meg vártam a telefont hogy jön az 5-ös váltóm délután
persze gratz a sikeres műtéthez
Lehet vele szöszmötölni azért...
Szerintem nem sokára Hatvannál lesz, hivd fel, aztán kiteszi...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8045 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:13:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.16 szombat, 00:08:17
Kié a gépsárkány?
Hzsolt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8046 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:18:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.16 szombat, 00:13:20
Hzsolt
Nem is értem,hogyan gondolhattam,hogy másé lehet...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8047 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:32:54 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.16 szombat, 00:18:35
Nem is értem,hogyan gondolhattam,hogy másé lehet...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8048 Dátum:
2012.06.16 szombat, 10:24:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.16 szombat, 00:32:54
hm....2 hete a jeladó kerékre várok a ford-tól.....kezdem unni...bár vizsgáim voltak egész héten ugyhogy tökmindegy.
jövő héten rámegyek a témára énis szerintem már...
Én szerintem a hűtöt nem fogom kicserélni, pedig vettem egy komplettet csövekkel....átcsövezem szerintem, egy cső nem stimmel ahogy néztem meg a termosztát ház amit kérdeztem is tőled...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8049 Dátum:
2012.06.16 szombat, 10:32:04 »
Szóltak hogy lenne BOSCH külső AC
3,2bar-os
ujjak de egyszer nyomáspróbázottak(működés miatt) autóban sosem voltak.
Ezek mint irtam 3,2bar-t nyomnak a gyári 0,8-baros....tehát erősebb de pl egy nyomáscsökkentővel belehet állitani a nyomást röhögve.
10.000ft lenne darabja, nemtudom lenne rá érdeklődés mert akkor beszélek emberrel...
Naplózva
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ