Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113541 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 05:05:01 »

az EGRt meg az adagolot irta hibának!
akkor lehúztam az EGRröl a csatit egy darabig jó volt már az hittük az volt a baj aztán EGR nélkül is megállt! falbav
a szerelőm azt mondta ,ha az adagoló lenne *** akkor mindig megállna.           
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 09:14:59 »

az EGRt meg az adagolot irta hibának!
akkor lehúztam az EGRröl a csatit egy darabig jó volt már az hittük az volt a baj aztán EGR nélkül is megállt! falbav
a szerelőm azt mondta ,ha az adagoló lenne *** akkor mindig megállna.           

CKP jeladót azért belepróbálnék egyet
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 09:29:12 »

Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Alapjáratom ingadozik , nem durván (850-1000rpm) közt,de van mikor csak épphogy megmoccan a fordulatszám mérőm. Amit még észre vettem, hogy pl.:70km/h alatt ötödikben, ha leveszem a lábam a gázról, akkor nem igazán akar lassulni, mintha tolná valami az autót. Ja és mégegy észrevétel a garázsba beállva, a kilóméterszámlálót megvilágító zöld háttérfény vibrál. Kérdés mi lehet a gond, merre érdemes elindulni??? Huh?
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 09:53:09 »

Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Alapjáratom ingadozik , nem durván (850-1000rpm) közt,de van mikor csak épphogy megmoccan a fordulatszám mérőm. Amit még észre vettem, hogy pl.:70km/h alatt ötödikben, ha leveszem a lábam a gázról, akkor nem igazán akar lassulni, mintha tolná valami az autót. Ja és mégegy észrevétel a garázsba beállva, a kilóméterszámlálót megvilágító zöld háttérfény vibrál. Kérdés mi lehet a gond, merre érdemes elindulni??? Huh?


Generátor felújításával kezdenék, WIKI-ben van róla cikk integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:09:32 »

Generátor felújításával kezdenék, WIKI-ben van róla cikk integet2
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:15:29 »

eljen

És a tolás? Az is a generátortól van? Nekem is volt ilyen, 1-2 alkalommal csinálta, majd megszűnt (nem tudom, mitől).
Nem emlékszem, hogy ez akkor volt-e, amikor cseréltem az aksit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:20:20 »

És a tolás? Az is a generátortól van? Nekem is volt ilyen, 1-2 alkalommal csinálta, majd megszűnt (nem tudom, mitől).
Nem emlékszem, hogy ez akkor volt-e, amikor cseréltem az aksit.
igen.emeli a fordulatot.sebességben nyilván tol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:27:49 »

igen.emeli a fordulatot.sebességben nyilván tol.

Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:33:41 »

Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.
ha az akku miatt ma
xi a terhelés a generatoron,ugyan úgy emeli a fordulatot,közben pedig lekapcsolja a nagyobb fogyasztókat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:43:30 »

eljen
Ezt a generátor dolgot meg fogom nézni, remélem csak ennyi lesz. Addig is köszi a segítségeteket! worship
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
csikizsu
Vendég
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 12:16:57 »

Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt Wink Wink Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 12:26:14 »

Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt Wink Wink Wink

5W30
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 13:06:26 »

Sziasztok!Most vettünk egy 2001-es TDDI Mondeot.Szeretném lecserélni az olajat,de amit vettem állítólag nem jó bele(10V40)Légyszíves írjátok meg milyen olajat vegyek bele.Köszönettel!Csiki Zsolt Wink Wink Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat. wave
Tisztelettel László






« Utoljára szerkesztve: 2012.06.11 hétfő, 13:16:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
csikizsu
Vendég
« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 16:22:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat. wave
Tisztelettel László



Köszönöm szépen!Csiki Zsolt integet2



Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 17:47:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ford Formula 5W30. A teljes cseréhez, az olaj szürő cserével együtt, 6 l olaj kell. Nagyon sokan ezt az olajat használjuk a mondeókhoz és általában 10-15 ezer Km után ismét olaj csere. A Ford ezt az olajat ajálja a géphez. A Fórumon fordulj bizalommal, Wyctor Fórumtárshoz, kedvező áron tud prezentálni olajat. wave
Tisztelettel László




vagy pedig http://www.cromax.hu/index.php?katid=49393556&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes


Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:23:46 »


Szűrőkkel együtt wyctor jobbat fog mondani
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2012.06.12 kedd, 12:10:58 »

Tört már bele valaki izzítógyertyát a TDDI hengerfejbe? falbav
Melegen vagy hidegen próbálkozzak tovább a maradvánnyal?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2012.06.12 kedd, 12:43:48 »

en "langyos" motornal vettem ki mind a 4-et, szigoruan a kovetkezo recept szerint : fel fordulat kifele, egy negyed vissza. hiba nelkul kijott mind a 4. Kicsit sok ido igy tokolni veluk, de rizikos ha az ember egybol akarja kitekerni, mert valamiert szorulnak mint allat. Tekeres kozben locsolni kell WD40-el bosegesen.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2012.06.12 kedd, 13:28:11 »

Tört már bele valaki izzítógyertyát a TDDI hengerfejbe? falbav
Melegen vagy hidegen próbálkozzak tovább a maradvánnyal?
Tisztelt Fórumtárs! rinya
Együttérzésem a gyertya törés miatt. Én azt javaslom, ha már egyszer sajnálatos módon beletört, akkor keresni kell egy megbizható szervizt, ahol megfelelő szerszámozottsággal válalják a gyertya kivételét, a hengerfej megbontása nélkül. Nem olcsó játék, pár tizezer Ft lehet a vége a számlának, de még minig jóval olcsóbb mint a hengerfej levétellel történő javitás. Szerintem megfelelő szerszámozottság nélkül, csak ronthatsz a helyzeten. Persze a döntés joga nálad van. Nekem úgy rémlik, mintha valamelyik Fórumtársnak igy javitották volna a gépezetét, és tökéleteslett az izzitó gyertya csere. worship
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:14:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:15:37 »

http://szerszambolt.com/2011/10/izzitogyertya-kiszedo-keszlet-2088/
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:53:35 »


 eljen de akkor inkább átteszem a másik autóról a hengerfejet smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:00:12 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:56:02 »

Tisztelt Fórumtárs! rinya
Együttérzésem a gyertya törés miatt. Én azt javaslom, ha már egyszer sajnálatos módon beletört, akkor keresni kell egy megbizható szervizt, ahol megfelelő szerszámozottsággal válalják a gyertya kivételét, a hengerfej megbontása nélkül. Nem olcsó játék, pár tizezer Ft lehet a vége a számlának, de még minig jóval olcsóbb mint a hengerfej levétellel történő javitás. Szerintem megfelelő szerszámozottság nélkül, csak ronthatsz a helyzeten. Persze a döntés joga nálad van. Nekem úgy rémlik, mintha valamelyik Fórumtársnak igy javitották volna a gépezetétés, és tökéleteslett az izzitó gyertya csere. worship
Tisztelettel László!

Köszönöm szépen! Pár tízezer Ft-ot még talán rászánnék, mert már 2 éve ki kellett volna cserélni ezt a gyertyát, a többi akkor kijött rendesen wow1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:59:00 »

en "langyos" motornal vettem ki mind a 4-et, szigoruan a kovetkezo recept szerint : fel fordulat kifele, egy negyed vissza. hiba nelkul kijott mind a 4. Kicsit sok ido igy tokolni veluk, de rizikos ha az ember egybol akarja kitekerni, mert valamiert szorulnak mint allat. Tekeres kozben locsolni kell WD40-el bosegesen.

Langyos volt a motor, meg sem mozdult a gyertya, csak roppant egyet. Működik a gép még, de nem akarom így hagyni..... Ha ez kijön, tuti minden olajcserénél megjáratom a gyertyákat taps
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:10:08 »

Köszönöm szépen! Pár tízezer Ft-ot még talán rászánnék, mert már 2 éve ki kellett volna cserélni ezt a gyertyát, a többi akkor kijött rendesen wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Kérd meg itt a TDDI és a TDCI topikban a Fórumtársakat, jelentkezzen az, akinek hengerfej levétel nélkül javitották a beletört izzitógyertyát, a kocsiján. Privátban meg megbeszélitek a részleteket. wave
Tiszlettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 16:11:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:36:46 »

Langyos volt a motor, meg sem mozdult a gyertya, csak roppant egyet. Működik a gép még, de nem akarom így hagyni..... Ha ez kijön, tuti minden olajcserénél megjáratom a gyertyákat taps
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 100.000 Km-nél lett cserélve langyos motornál  a 4 db izzitógyertya. Simán kijöttek, de a 4-ből 2 már halott volt. Minden olaj cserénél talán nem kéne megmozgatni, a gyertyákat. Létezik egy speciális kenőanyag ami megakadályozza az aluminium hengerfej, és az acél izzitógyertya közötti, kémiai helyielem kialakulását, ami miatt összerohad a rendszer. Ezzel a masszával kezelt gyertyák nem rohadnak be, és könnyen cserélhatők a hengerfejben. Ne kérdezd mi a neve, nem tudom. Vik talán többet tud róla mondani.  Auto Fort Bp Könyves Kálmán krt  Lurdy házzal szembeni Ford szerviz. wave
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:56:42 »

en kimertem a gyertyaimat multimeterrel, tudtam hogy 2 mar hibas es erzodott ezen a telen a motoron is hogy nehezebben indul hidegben.
Az operacio elkezdese elott a gyertyak veget azni hagytam 1 ejszakat wd40-ben, majd a kocsit 10 percig jarattam es utana lattam neki. erdekes modon az egyik rossz gyertyanal a wd40 tocsa bugyborekolt! Most vagy nem volt rendesen megszoritva vagy el volt repedve a haza.
Beszereles utan ugyanugy vizsgaltam meg a jo beszerelest (wd40 tocsa).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:13:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kérd meg itt a TDDI és a TDCI topikban a Fórumtársakat, jelentkezzen az, akinek hengerfej levétel nélkül javitották a beletört izzitógyertyát, a kocsiján. Privátban meg megbeszélitek a részleteket. wave
Tiszlettel László!
én attila82-ről tudok: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=8833
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:44:01 »


eljen
Írtam neki PÜ-t
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:54:19 »

en kimertem a gyertyaimat multimeterrel, tudtam hogy 2 mar hibas es erzodott ezen a telen a motoron is hogy nehezebben indul hidegben.
Az operacio elkezdese elott a gyertyak veget azni hagytam 1 ejszakat wd40-ben, majd a kocsit 10 percig jarattam es utana lattam neki. erdekes modon az egyik rossz gyertyanal a wd40 tocsa bugyborekolt! Most vagy nem volt rendesen megszoritva vagy el volt repedve a haza.
Beszereles utan ugyanugy vizsgaltam meg a jo beszerelest (wd40 tocsa).

Szerintem nem wd40 kellett volna, hanem pl csavarlazító, vagy fékolaj. Jobban beszivárog... persze valószínűleg ugyanúgy eltört volna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2012.06.13 szerda, 10:03:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 100.000 Km-nél lett cserélve langyos motornál  a 4 db izzitógyertya. Simán kijöttek, de a 4-ből 2 már halott volt. Minden olaj cserénél talán nem kéne megmozgatni, a gyertyákat. Létezik egy speciális kenőanyag ami megakadályozza az aluminium hengerfej, és az acél izzitógyertya közötti, kémiai helyielem kialakulását, ami miatt összerohad a rendszer. Ezzel a masszával kezelt gyertyák nem rohadnak be, és könnyen cserélhatők a hengerfejben. Ne kérdezd mi a neve, nem tudom. Vik talán többet tud róla mondani.  Auto Fort Bp Könyves Kálmán krt  Lurdy házzal szembeni Ford szerviz. wave
Tisztelettel László!

ilyet találtam első körben szerintem ezzel való összeszereléssel megakadályozható a későbbi bosszúság
http://www.nicro.hu/keno-es-szereloanyagok/szereloanyagok/thermocup-1200-fembazisu-szerelopaszta
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2012.06.13 szerda, 10:59:34 »

Erre gondoltam én is, de emlékeim szerint nem engedte mondjuk 1400 aéá a fordulatot... ja, és ez 1 órás autópályázás után volt.
Nagyjából az akucsere előtt... egyszer majd 4 hetet állt a verda. Épphogy beindult utána. Úgy emlékszem, ez akkor volt, vagyis az aksi szinte teljesen üres volt.
A következő télen új aksit kellett venni.

Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, csinálja minden fokozatban, de ne nem egyből, csak ha már mentem a verdával legalább 20-30 percet. De mivel csak egyszerű User vagyok, megkérdezem hülyegyerek módjára: ha nem engedi leesni a fodulatszámot, akkor ezek szerint az akksival van baj? Dobjam ki és csere? Smiley

És lenne egy kérdésem is, néha a digit klíma kijelzője villogni kezd, de egy idő után abbahagyja. Valami elektromos hiba lehet? Jellemzően eső után jön elő, álló helyzetben is...

Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2012.06.13 szerda, 11:01:25 »

Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, csinálja minden fokozatban, de ne nem egyből, csak ha már mentem a verdával legalább 20-30 percet. De mivel csak egyszerű User vagyok, megkérdezem hülyegyerek módjára: ha nem engedi leesni a fodulatszámot, akkor ezek szerint az akksival van baj? Dobjam ki és csere? Smiley

És lenne egy kérdésem is, néha a digit klíma kijelzője villogni kezd, de egy idő után abbahagyja. Valami elektromos hiba lehet? Jellemzően eső után jön elő, álló helyzetben is...

Mekkora fordulaton tartja?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2012.06.13 szerda, 11:13:02 »

Mekkora fordulaton tartja?

Felviszi egészen 1500-ig, aztán visszaengedi 1200-ig, aztán vissza...mint a tempomat, csak nem akarok 60-al közlekedni a belvárosban Smiley Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2012.06.13 szerda, 12:58:35 »

Felviszi egészen 1500-ig, aztán visszaengedi 1200-ig, aztán vissza...mint a tempomat, csak nem akarok 60-al közlekedni a belvárosban Smiley Sad
nekem a generátort kellett felújítani.de okozhatja a halódó akku is.de a fordulatot akkor is a generátor töltő arama miatt emeli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2012.06.13 szerda, 15:22:49 »

nekem a generátort kellett felújítani.de okozhatja a halódó akku is.de a fordulatot akkor is a generátor töltő arama miatt emeli.

köszi! akkor megpróbálkozom először az akkuval. a kocsi németből jött, ki tudja, mennyi idős lehet szegény... meg gondolom, az az olcsóbb tétel. habár indulásnál sosincs gond a géppel, pöccre indul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2012.06.13 szerda, 15:45:14 »

köszi! akkor megpróbálkozom először az akkuval. a kocsi németből jött, ki tudja, mennyi idős lehet szegény... meg gondolom, az az olcsóbb tétel. habár indulásnál sosincs gond a géppel, pöccre indul.

nem kell találgatni,ráadásul szerintem az akku sem sokkal olcsóbb minta a generátor javítás.
exakt módszerekkel egy autovillamossagis megmondja,hogy jó e az akku,és,hogy rendben van e a generátorod,és vagy a töltésed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2012.06.13 szerda, 16:12:10 »

nem kell találgatni,ráadásul szerintem az akku sem sokkal olcsóbb minta a generátor javítás.
exakt módszerekkel egy autovillamossagis megmondja,hogy jó e az akku,és,hogy rendben van e a generátorod,és vagy a töltésed.

végülis igaz Smiley megyek a szakihoz, nem méricskélek...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:04:20 »


7000 Ft-ért  wow1 csinálták meg Neki, még ha egy 10-es az út, akkor is jobban megéri mint levenni a hengerfejet. 25 alatt nem úszom meg ha én csinálom akkor sem.......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:04:08 »

ilyet találtam első körben szerintem ezzel való összeszereléssel megakadályozható a későbbi bosszúság
http://www.nicro.hu/keno-es-szereloanyagok/szereloanyagok/thermocup-1200-fembazisu-szerelopaszta

 eljen
linket lementettem integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 15:57:52 »

Üdv!

Valaki nem tud jó árban 2002 es 115le re főtengely szíjtárcsát??? köszi

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:21:40 »

Kaptam egy diagnosztikai cuccot tesztre...ne rossz főleg a 2 csatornás scop benne....
Csináltam egy videot ha valakit érdekel TDDI-re...

http://www.youtube.com/watch?v=xX4R8H1kiyg&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:54:27 »

Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.  eplus2
Jó kis meló volt, szuper lett!  taps
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:04:45 »

Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.  eplus2
Jó kis meló volt, szuper lett!  taps

akkor jól elhúzódott a meló én meg vártam a telefont hogy jön az 5-ös váltóm délután  szomoru1
persze gratz a sikeres műtéthez
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:08:17 »

Az előbb kipróbáltam a második MMT6-os TDDi-t.  eplus2
Jó kis meló volt, szuper lett!  taps

Kié a gépsárkány? Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:12:13 »

akkor jól elhúzódott a meló én meg vártam a telefont hogy jön az 5-ös váltóm délután  szomoru1
persze gratz a sikeres műtéthez

Lehet vele szöszmötölni azért... eplus2
Szerintem nem sokára Hatvannál lesz, hivd fel, aztán kiteszi... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:13:20 »

Kié a gépsárkány? Smiley
Hzsolt
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:18:35 »

Hzsolt

Nem is értem,hogyan gondolhattam,hogy másé lehet... eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:32:54 »

Nem is értem,hogyan gondolhattam,hogy másé lehet... eplus2
eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2012.06.16 szombat, 10:24:05 »

eplus2

hm....2 hete a jeladó kerékre várok a ford-tól.....kezdem unni...bár vizsgáim voltak egész héten ugyhogy tökmindegy.
jövő héten rámegyek a témára énis szerintem már... eplus2
Én szerintem a hűtöt nem fogom kicserélni, pedig vettem egy komplettet csövekkel....átcsövezem szerintem, egy cső nem stimmel ahogy néztem meg a termosztát ház amit kérdeztem is tőled...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2012.06.16 szombat, 10:32:04 »

Szóltak hogy lenne BOSCH külső AC 3,2bar-os ujjak de egyszer nyomáspróbázottak(működés miatt) autóban sosem voltak.
Ezek mint irtam 3,2bar-t nyomnak a gyári 0,8-baros....tehát erősebb de pl egy nyomáscsökkentővel belehet állitani a nyomást röhögve.
10.000ft lenne darabja, nemtudom lenne rá érdeklődés mert akkor beszélek emberrel...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.