Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
166
167
[
168
]
169
170
171
172
173
174
175
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113532 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8350 Dátum:
2012.07.27 péntek, 07:45:58 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.26 csütörtök, 23:24:36
Nem füztem hozzá sok reményt hogy jó lesz csak gondoltam hátha meguszom olcsobban,mert nem volt drága,de marad az adagoló szerviz!
Elektronikát tudok adni egy jót énis, de ahhoz is pad kell hogy hozzáillesszék, ugyanis IWZ forgásjeladót is kikell venni és azt kalibrálni kell utánna mindenképp...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8351 Dátum:
2012.07.27 péntek, 09:26:54 »
Idézetet írta: dagobert - 2012.07.27 péntek, 01:14:24
Üdv,mindenkinek! Ma elvittem a vasat egy szakihoz.Rá is csatlakozott a szervíz műszerrel. Sajnos,két hibakódot is dob,ill. azt írta,hogy csökkentett üzemanyag befecskendezés üzemmódban van! Mivel sok évet Ford márka szervízben dolgozott,sajnos azt mondja,hogy ezt a két hibakódot mindíg akkor dobta a műszer,amikor az adagolót kellett elküldeni nagyjavításra. Annyival egészíteném ki az előzőeket,hogy menet közben is megnéztem,és 4000-nél üresben is leszabályoz,ha egy pillanatra leállítom menet közben,és újraindítom,akkor simán kiszalad a fordulatszám 5000-ig,de utána megint pár perc után,csak 4000-a max. Szóval,merre tovább? A kocsi elvileg megy,de lusta,fele annyira gyorsul mint kéne,5.-ben max. 160-at megy,és vége,az is igen öreg urasan.Azt mondja a komám,hogy előbb utóbb be sem fog indulni. Nos,merre tovább? Hol,mennyiért éri meg ezt a csoda VP44-es adagolót,felújítattni,esetleg bontottat keressek? Nagyon hálás lennék,ha volna a tapasztaltabb Mondeósoktól,valami okosság. Köszönöm előre is.
Én azért megmérném, megvan-e a kellő nyomás az adagoló előtt. De amíg a probléma nem oldódik meg, nem nagyon használnám.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8352 Dátum:
2012.07.27 péntek, 09:52:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.27 péntek, 09:26:54
Én azért megmérném, megvan-e a kellő nyomás az adagoló előtt. De amíg a probléma nem oldódik meg, nem nagyon használnám.
Mint kívülálló és hozzánemértő, h lehet megmérni a nyomást előtte?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8353 Dátum:
2012.07.27 péntek, 10:42:09 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.27 péntek, 09:52:34
Mint kívülálló és hozzánemértő, h lehet megmérni a nyomást előtte?
A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8354 Dátum:
2012.07.27 péntek, 11:04:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.27 péntek, 10:42:09
A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.
Köszönöm szépen!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8355 Dátum:
2012.07.27 péntek, 11:05:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.27 péntek, 10:42:09
A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.
De indítóznod kell, mert gyújtáson nem megy az AC.
Sokági próbálgasd, mert a legvalószínűbb, ha tényleg ez a gond, hogy néha megy, néha nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8356 Dátum:
2012.07.27 péntek, 11:38:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.07.27 péntek, 11:05:36
De indítóznod kell, mert gyújtáson nem megy az AC.
Sokági próbálgasd, mert a legvalószínűbb, ha tényleg ez a gond, hogy néha megy, néha nem.
Tudom... ennek egyébiránt védelmi szerepe van. Ha baleset van, és leáll a motor, leáll a szippancs is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8357 Dátum:
2012.07.27 péntek, 16:50:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.27 péntek, 11:38:35
Tudom... ennek egyébiránt védelmi szerepe van. Ha baleset van, és leáll a motor, leáll a szippancs is.
Ez minden autónál igy van te...
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8358 Dátum:
2012.07.27 péntek, 17:10:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.27 péntek, 16:50:51
Ez minden autónál igy van te...
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.
Benzinesekben is ott van.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8359 Dátum:
2012.07.27 péntek, 17:14:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.27 péntek, 17:10:55
Benzinesekben is ott van.
Másoknál is, volt Fiatomnál az ülés alatt volt, a Citroncsba a motortérben, a Rönyónál meg ugyanúgy bal lábnál elől.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8360 Dátum:
2012.07.27 péntek, 17:19:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.27 péntek, 17:14:49
Másoknál is, volt Fiatomnál az ülés alatt volt, a Citroncsba a motortérben, a Rönyónál meg ugyanúgy bal lábnál elől.
Én arra írtam, hogy nem csak a TDDi-ben van az MK3-asok közül.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8361 Dátum:
2012.07.27 péntek, 17:22:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.27 péntek, 17:19:35
Én arra írtam, hogy nem csak a TDDi-ben van az MK3-asok közül.
Tudom, csak egyszerűbb volt a tiedre választ írni, mint egy új hozzászólást nyitni.
Az a kb 0.5 mp!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 19:58:37 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8362 Dátum:
2012.07.27 péntek, 17:28:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.27 péntek, 17:10:55
Benzinesekben is ott van.
dieselre gondoltam, benzinest nem tudom..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8363 Dátum:
2012.07.28 szombat, 11:19:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.27 péntek, 16:50:51
Ez minden autónál igy van te...
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.
Tudom, hogy minden autónál így van, ahol van AC. Már bazi régóta, több tíz éve.
A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8364 Dátum:
2012.07.28 szombat, 13:41:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.28 szombat, 11:19:55
Tudom, hogy minden autónál így van, ahol van AC. Már bazi régóta, több tíz éve.
A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani.
sajnos nem...ez alapban bevan nyomva és csattnál ugrik ki és szakitja a fő áramkört...ezt kézzel nem tudod leállitani csak visszanyomni és aktiválni ha kiugrott....
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8365 Dátum:
2012.07.28 szombat, 18:19:17 »
Nincs valakinek -- LEVEGŐ MENNYISÉG MÉRŐ SZENZOR -a --?? 2.0 tddi-hez D6Ba ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8366 Dátum:
2012.07.28 szombat, 19:21:03 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.07.28 szombat, 18:19:17
Nincs valakinek -- LEVEGŐ MENNYISÉG MÉRŐ SZENZOR -a --?? 2.0 tddi-hez D6Ba ??
Maf?van maf szenzorod?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8367 Dátum:
2012.07.28 szombat, 21:00:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.28 szombat, 19:21:03
Maf?van maf szenzorod?
A levegőszürő után ami van a csöben, az MAF , ugye??
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8368 Dátum:
2012.07.28 szombat, 22:00:09 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.07.28 szombat, 21:00:59
A levegőszürő után ami van a csöben, az MAF , ugye??
igen
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8369 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 00:56:19 »
Hazafelé a
fügelaci-buli
ról annyira siettem, hogy egy rövid szakaszon teszteltem az M5-ön, mit bír a verda
és 192 km/h lett (bár voltak előttem a belső sávban és rögtön lassítanom kellett). Majd egyszer Németországban feljebb tolom 1-2 km/h-val
Az EGR dugózás előtt mintha nem húzott volna így, meg a 190-et sem értem el eddig szerintem.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8370 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 12:41:56 »
Idézetet írta: csehors - 2012.07.29 vasárnap, 00:56:19
Hazafelé a
fügelaci-buli
ról annyira siettem, hogy egy rövid szakaszon teszteltem az M5-ön, mit bír a verda
és 192 km/h lett (bár voltak előttem a belső sávban és rögtön lassítanom kellett). Majd egyszer Németországban feljebb tolom 1-2 km/h-val
Az EGR dugózás előtt mintha nem húzott volna így, meg a 190-et sem értem el eddig szerintem.
Egyszer én is teszteltem nekem is kb így állt meg. Ez reális? Azt hittem hogy azért a 200 meglesz... igaz ezt az alkalmat leszámítva még egyszer mentem vele 170-et amikor a kunmadarasi talira igyekeztem akkor bele is szaladtam trafiba... vagyis nem mert nem jött semmi tavaly május 14. óta de 170-el mentem el a 3 lábú mellett úgyhogy akkor el is könyveltem a csekket
Azóta nekem is le lett dugózva az egr meg ki lett takarítva a szívósor+ kapott új tömítéseket is, ja meg persze lehet hogy a p7 cinturatok is hozzátesznek 1-2km/h-t az alacsony gördülési ellenállásukkal
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8371 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:14:26 »
Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8372 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:54:02 »
Idézetet írta: sodomy - 2012.07.29 vasárnap, 21:14:26
Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin
szia!
én pl csak akkor hallom a szivattyút ha oda fekszem mellé, amúgy nekem hallhatatlan
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8373 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 09:23:39 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.07.29 vasárnap, 21:54:02
szia!
én pl csak akkor hallom a szivattyút ha oda fekszem mellé, amúgy nekem hallhatatlan
nekem sem hallani hogy megy az AC, csak ha aláfekszem
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8374 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 10:03:50 »
Idézetet írta: sodomy - 2012.07.29 vasárnap, 21:14:26
Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin
Nekem is lehet hallani ha 2-3m ről is. Mondjuk nekem utángyártott van fenn a kocsi. Az előzőt nem lehetett hallani mondjuk lehet azért mert nem is ment...
. De semmi problémám nincs vele, de nem is gyári!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8375 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 10:42:11 »
Idézetet írta: Guen - 2012.07.29 vasárnap, 12:41:56
Egyszer én is teszteltem nekem is kb így állt meg. Ez reális? Azt hittem hogy azért a 200 meglesz... igaz ezt az alkalmat leszámítva még egyszer mentem vele 170-et amikor a kunmadarasi talira igyekeztem akkor bele is szaladtam trafiba... vagyis nem mert nem jött semmi tavaly május 14. óta de 170-el mentem el a 3 lábú mellett úgyhogy akkor el is könyveltem a csekket
Azóta nekem is le lett dugózva az egr meg ki lett takarítva a szívósor+ kapott új tömítéseket is, ja meg persze lehet hogy a p7 cinturatok is hozzátesznek 1-2km/h-t az alacsony gördülési ellenállásukkal
Én mentem az enyémmel 215-öt óra szerint, (kombi) de 200 felett már nagyon hervadtan mászott tovább. Az Egér már vakolva volt akkor.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8376 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 11:00:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.28 szombat, 13:41:00
sajnos nem...ez alapban bevan nyomva és csattnál ugrik ki és szakitja a fő áramkört...ezt kézzel nem tudod leállitani csak visszanyomni és aktiválni ha kiugrott....
Sajnos de. Ez csak egy plusz védelem. A számítógép is leállítja az AC-t.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8377 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:15:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 11:00:52
Sajnos de. Ez csak egy plusz védelem. A számítógép is leállítja az AC-t.
Dehogy állitja le az ECU.....azt se tudja hogy van olyan a kocsiban...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8378 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:21:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.30 hétfő, 13:15:56
Dehogy állitja le az ECU.....azt se tudja hogy van olyan a kocsiban...
A szippancs csak indítózáskor és járó motornál megy. Mind1, hogy ezt mi csinálja, de csinálja. A lényeg, ha leáll a motor (mondjuk lefullad), leáll a szippancs is.
Ennyi elég is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8379 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:28:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 13:21:17
A szippancs csak indítózáskor és járó motornál megy. Mind1, hogy ezt mi csinálja, de csinálja. A lényeg, ha leáll a motor (mondjuk lefullad), leáll a szippancs is.
Ennyi elég is.
Ez igy van mert direkt áramot kap....de ha fejreállsz, vagy csattansz attól még nem biztos hogy leáll a motor.....na erre van a csatt gomb ami kiugrik(természetesen akkora erő kell hogy érje a kocsit hogy az kiugorjon) és szakitja a fő áramkört és leáll minden....ez igy működik normál esetben...és ezt nem tudod kézzel aktiválni, csak visszanyomni hogy induljon a kocsi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8380 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:51:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.30 hétfő, 13:28:12
Ez igy van mert direkt áramot kap....de ha fejreállsz, vagy csattansz attól még nem biztos hogy leáll a motor.....na erre van a csatt gomb ami kiugrik(természetesen akkora erő kell hogy érje a kocsit hogy az kiugorjon) és szakitja a fő áramkört és leáll minden....ez igy működik normál esetben...és ezt nem tudod kézzel aktiválni, csak visszanyomni hogy induljon a kocsi.
De hát ebből indultunk ki... ha csatt van, magától is leáll a motor, mert elszakad ez-az, lejön a drót, eltörik a mittudoménmi, viszont én azt gondolom, hogy miután az autó érzékelte hogy baleset van, nyitja a zsákokat, egyszercsak le fogja állítani a motort. Mondjuk a nem hajtott kerekek nem gurulnak 2 másodpercig, és nyílt a légzsák, v ilyesmi.
De ha nem, hanem elszakadt az üa vezeték, akkor is le fog állni a motor, mert megszűnik a nyomás. Na ilyenkor már áll is le az AC, hogy ne nyomja ki az üzemanyagot.
Szóval az esetek többségében a motor leáll a baleset után. Ha fejreálltál, akkor is leáll, mert hirtelen a motor is a feje tetejére állt, az összes olaj a dugattyú aljára került.
Valószínűleg már ez megállítja.
Tehát az a kapcsoló csak egy plusz védelem, ha mégsem így alakulna (van úgy baleset, hogy nem nyílnak a zsákok).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8381 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 14:52:33 »
Az egész ezzel indult: "A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani."
És én erre irtam le hogy működik, tehát te nem tudod leállitani....max kulcsal...
De már túl sokat beszéltünk erről szerintem....hadjuk...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8382 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 14:56:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.30 hétfő, 14:52:33
És én erre irtam le hogy működik, tehát te nem tudod leállitani....max kulcsal...
Ezt nem értem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8383 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:14:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 14:56:19
Ezt nem értem...
ezen nem tudok segiteni sajnos...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8384 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:15:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.30 hétfő, 15:14:04
ezen nem tudok segiteni sajnos...
Modnjuk hogy érthetőbben fogalmazol... mi működik, és ebből miért következik, hogy nem tudod leállítani?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8385 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:21:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 13:51:57
De hát ebből indultunk ki... ha csatt van, magától is leáll a motor, mert elszakad ez-az, lejön a drót, eltörik a mittudoménmi, viszont én azt gondolom, hogy miután az autó érzékelte hogy baleset van, nyitja a zsákokat, egyszercsak le fogja állítani a motort. Mondjuk a nem hajtott kerekek nem gurulnak 2 másodpercig, és nyílt a légzsák, v ilyesmi.
De ha nem, hanem elszakadt az üa vezeték, akkor is le fog állni a motor, mert megszűnik a nyomás. Na ilyenkor már áll is le az AC, hogy ne nyomja ki az üzemanyagot.
Szóval az esetek többségében a motor leáll a baleset után. Ha fejreálltál, akkor is leáll, mert hirtelen a motor is a feje tetejére állt, az összes olaj a dugattyú aljára került.
Valószínűleg már ez megállítja.
Tehát az a kapcsoló csak egy plusz védelem, ha mégsem így alakulna (van úgy baleset, hogy nem nyílnak a zsákok).
Ha magától is leállna akkor miért rakták volna bele még ezt pluszba? Nem mindig áll le még tetőn sem. Lehet is venni csapágyas motorral borult kocsit....
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8386 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:27:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.30 hétfő, 15:21:45
Ha magától is leállna akkor miért rakták volna bele még ezt pluszba? Nem mindig áll le még tetőn sem. Lehet is venni csapágyas motorral borult kocsit....
Mert nem mindig áll le...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
boombee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8387 Dátum:
2012.08.03 péntek, 18:17:24 »
Sziasztok!!!!
Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 18:19:20 írta boombee
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8388 Dátum:
2012.08.03 péntek, 19:43:18 »
Idézetet írta: boombee - 2012.08.03 péntek, 18:17:24
Sziasztok!!!!
Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
Ajaj.........
Ott akarod hagyni, vagy mire gondolsz? Szerintem csak tréler, lábon semmiképp.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8389 Dátum:
2012.08.03 péntek, 19:44:14 »
Idézetet írta: boombee - 2012.08.03 péntek, 18:17:24
Sziasztok!!!!
Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
Csökkent a kompresszió azért füstöl...a kompresszió meg azért csökkent mert elhajlott a hajtókar, és nem jár fel holtpontra a dugó...
Cserélj légszűrőt, nézd meg az olajat....azt meg meg kéne nézni, hogy el lehet-e vele indulni haza...de ezt Te érzed.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8390 Dátum:
2012.08.03 péntek, 20:43:41 »
Idézetet írta: boombee - 2012.08.03 péntek, 18:17:24
Sziasztok!!!!
Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
ezt semmi nem ússza meg.....sajnálom,de jótanács: bérelj vagy szerezz egy másik autót,amivel haza tudsz jönni.azzal már nem mész messzire.
Ervin pontosan leírta,hogy mi a tényállás.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8391 Dátum:
2012.08.04 szombat, 14:43:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.08.03 péntek, 19:44:14
Csökkent a kompresszió azért füstöl...a kompresszió meg azért csökkent mert elhajlott a hajtókar, és nem jár fel holtpontra a dugó...
Cserélj légszűrőt, nézd meg az olajat....azt meg meg kéne nézni, hogy el lehet-e vele indulni haza...de ezt Te érzed.
Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8392 Dátum:
2012.08.04 szombat, 16:44:35 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.04 szombat, 14:43:11
Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az?
Tisztelt Fórumtárs!
Csak akkora vizátfolyás lehetett, amiben áthaladáskor felszivta a motor a vizet a hengerbe. Mivel a viz nem össze nyomható valaminek engedni kellet. Jó, hogy nem repült szét a motor.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8393 Dátum:
2012.08.04 szombat, 19:57:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.04 szombat, 14:43:11
Vagy mekkora vízátfolyás volt az?
Ha megvan minden levegőcső, akkor lámpáig érő
kb olyan magasságban szívja a levegőt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8394 Dátum:
2012.08.04 szombat, 20:48:13 »
Idézetet írta: László - 2012.08.04 szombat, 16:44:35
Tisztelt Fórumtárs!
Csak akkora vizátfolyás lehetett, amiben áthaladáskor felszivta a motor a vizet a hengerbe. Mivel a viz nem össze nyomható valaminek engedni kellet. Jó, hogy nem repült szét a motor.
Tisztelettel László!
Azért kérdeztem hogy mekkora lehetett mert az már inkább pataknak vagy kisebb folyónak mondható nem vízátfolyásnak!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8395 Dátum:
2012.08.04 szombat, 21:25:41 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.04 szombat, 20:48:13
Azért kérdeztem hogy mekkora lehetett mert az már inkább pataknak vagy kisebb folyónak mondható nem vízátfolyásnak!
Nem kell olyan magasan lennie, elég ha túl nagy lendülettel gázol bele, és máris tud vizet szippantani alacsonyabb vízállásnál is.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8396 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 11:10:02 »
Tisztelt Fórumtársak!
Nekem az a személyes véleményem, hogy bármelyik személy autóval, felelőtlenség egy ilyen átfolyáson keresztül hajtani, aminek még a mélységét se ismerem. Ha pedig mégis átakarok hajtani, minimum terepjáró kell.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8397 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 16:37:27 »
Idézetet írta: László - 2012.08.05 vasárnap, 11:10:02
Tisztelt Fórumtársak!
Nekem az a személyes véleményem, hogy bármelyik személy autóval, felelőtlenség egy ilyen átfolyáson keresztül hajtani, aminek még a mélységét se ismerem. Ha pedig mégis átakarok hajtani, minimum terepjáró kell.
Tisztelettel László!
HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.05 vasárnap, 16:43:30 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8398 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 18:27:57 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.08.05 vasárnap, 16:37:27
HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.
van az a mélység,amin már az sem segít.Ha nincs,vegyél,de ne csak ezért!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8399 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 18:29:53 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.08.05 vasárnap, 16:37:27
HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az esetben a motorvédő burkolat nem sokat segit. A viz előbb vagy utóbb, minden hova behatol. Jobb a békesség és az óvatosság.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
166
167
[
168
]
169
170
171
172
173
174
175
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ