Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102732 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8450 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 00:02:38 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.18 szombat, 21:38:46
szevasztok.
Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?
Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.
a tankban van valami ami el tud romlani?
Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?
Ez közel sem biztos nekem sem folyt semmi egyik csövön sem pedig az ac csontig kopott volt és nem forgott. Beraktam az újat azóta hibátlan.. Egyébbként érdekes mert tényleg kellene folynia de nem teszi. Hacsak nem,
nem lefelé jön ki a szívócső hanem felfelé akkor jogos, hogy nem kfolyik. Én úgy teszteltem le, hogy megy-e, hogy aksiról vittem neki villanyt és közvetlenűl az ac érintkezőjéhez érintve nem csinált semmit pedig akkor nyomnia kellene eszeveszetten a cuccot.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.19 vasárnap, 00:06:10 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8451 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 00:55:15 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.08.19 vasárnap, 00:02:38
Ez közel sem biztos nekem sem folyt semmi egyik csövön sem pedig az ac csontig kopott volt és nem forgott. Beraktam az újat azóta hibátlan.. Egyébbként érdekes mert tényleg kellene folynia de nem teszi. Hacsak nem,
nem lefelé jön ki a szívócső hanem felfelé akkor jogos, hogy nem kfolyik. Én úgy teszteltem le, hogy megy-e, hogy aksiról vittem neki villanyt és közvetlenűl az ac érintkezőjéhez érintve nem csinált semmit pedig akkor nyomnia kellene eszeveszetten a cuccot.
Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8452 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 07:28:04 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.08.19 vasárnap, 00:55:15
Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Nekem akkor épp korgott a gyomra!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8453 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 07:31:16 »
hali 1 kérdésem lenne a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8454 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 08:39:19 »
Idézetet írta: kishamu - 2012.08.19 vasárnap, 07:31:16
hali 1 kérdésem lenne a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi
ha így van az baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8455 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 09:01:18 »
Idézetet írta: kishamu - 2012.08.19 vasárnap, 07:31:16
hali 1 kérdésem lenne a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi
Igen ez a baja.
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8456 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 10:32:24 »
Nekem most félig van a tank! Szerintem is folyni kellene mert úgy emlékszem hogy régebben amkor cseréltem az AC pmpát, nyakig gázolaos lettem mivel aknám nincs allá kellet feküdnőm!
Megnézem az AC-t az akksin hogy pörög e.
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.08.19 vasárnap, 00:55:15
Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Naplózva
77zoli
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8457 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 11:45:49 »
Helló!
Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes...
Szia!
Azt tudom hogy kevés, de hogy lesz belőle több???
A belső westgate a kipufogó torokban lévő szelep amit a drucklabda nyitogat?
Ha igen, az lezár. A drucklabda 1,3-nál mozdítja meg a kart, ezt én is mértem, meg a wizard turbó is.
Egyébként a drucklabdám nem állítható, fix a tengelyhossza, de ettől még tudnék rajta állítani, csak értelmét nem látom.
Ha nincs tömítettségi gond, mitől nem lehet még kevés a nyomás?
Köszi
Z
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8458 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:17:03 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.19 vasárnap, 11:45:49
Helló!
Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes...
Szia!
Azt tudom hogy kevés, de hogy lesz belőle több???
A belső westgate a kipufogó torokban lévő szelep amit a drucklabda nyitogat?
Ha igen, az lezár. A drucklabda 1,3-nál mozdítja meg a kart, ezt én is mértem, meg a wizard turbó is.
Egyébként a drucklabdám nem állítható, fix a tengelyhossza, de ettől még tudnék rajta állítani, csak értelmét nem látom.
Ha nincs tömítettségi gond, mitől nem lehet még kevés a nyomás?
Köszi
Z
igen az a belső westgate...de hogy ott akármi kis kosz van vagy nem fekszik fel rendesen akkor elmegy a nyomás.
ok ha lelellenőrizted a labdát akkor az pipa...növelni sokféle képpen lehet...beraksz egy T elemet egy folytóval és azt állitod,stb,stb..
turbócsövek sehol nem eresztenek, szivócsonknál tömitések jók...ezeket ellenőrizted azt mondtad...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.19 vasárnap, 12:23:34 írta Bunyek
»
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8459 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 12:55:26 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.18 szombat, 21:38:46
szevasztok.
Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?
Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.
a tankban van valami ami el tud romlani?
Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?
Sokszor olvastam az AC hibát illetve cserét.
Ezt hogyan lehet ellenőrizni, hogy rendben van -e?
A kocsiba óra szerint lassan 200e lesz. Szóval érdekelne, hogyan lehetne megtudni, hogy rendben van e az AC?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8460 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 14:33:33 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.19 vasárnap, 10:32:24
Nekem most félig van a tank! Szerintem is folyni kellene mert úgy emlékszem hogy régebben amkor cseréltem az AC pmpát, nyakig gázolaos lettem mivel aknám nincs allá kellet feküdnőm!
Megnézem az AC-t az akksin hogy pörög e.
Az jó buli. Én télen csináltam szintén aláfeküdtem -5 fokban jó esett, csak kicsit fagytam szét.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8461 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 14:46:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 12:31:22
szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint
Tessék:
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8462 Dátum:
2012.08.19 vasárnap, 22:42:54 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.08.19 vasárnap, 12:55:26
Sokszor olvastam az AC hibát illetve cserét.
Ezt hogyan lehet ellenőrizni, hogy rendben van -e?
A kocsiba óra szerint lassan 200e lesz. Szóval érdekelne, hogyan lehetne megtudni, hogy rendben van e az AC?
Szia!
Azt, hogy rendben van, azt a mindennapokban érzékeled, mert simán indul és mindig van elég anyag az adagolónak
Ha kezd meghalni, vagy megáll, akkor én azt tapasztaltam, hogy elment a teljesítmény de rendesen, majd rángatni kezdett az autó és a végén le is állt a motor. Szerencsémre kis idő multával kocogtatásra újra indúlt és utána ezt nem is ismételte meg, de ezt a "lerobbanok este az út szélén érzést" nem akartam átélni még egyszer, így cseréltem. Az enyém: 11 év, 210 ezer km (+ a vételkori óra visszatekergetés).
Szerintem, ha tartani akarod a mondeot még pár évig, lassan keress egy új AC-t is
Én már számítottam rá és szerencsésem megúsztam, hogy nem kellett trélerrel hazavinni, mert az több AC ára is lehet.
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8463 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 10:53:43 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.08.19 vasárnap, 22:42:54
Szia!
Azt, hogy rendben van, azt a mindennapokban érzékeled, mert simán indul és mindig van elég anyag az adagolónak
Ha kezd meghalni, vagy megáll, akkor én azt tapasztaltam, hogy elment a teljesítmény de rendesen, majd rángatni kezdett az autó és a végén le is állt a motor. Szerencsémre kis idő multával kocogtatásra újra indúlt és utána ezt nem is ismételte meg, de ezt a "lerobbanok este az út szélén érzést" nem akartam átélni még egyszer, így cseréltem. Az enyém: 11 év, 210 ezer km (+ a vételkori óra visszatekergetés).
Szerintem, ha tartani akarod a mondeot még pár évig, lassan keress egy új AC-t is
Én már számítottam rá és szerencsésem megúsztam, hogy nem kellett trélerrel hazavinni, mert az több AC ára is lehet.
Köszönöm a kimeritő választ.
Maga a csere mennyire bonyolult?
Elvégezhető itthon is vagy szakember kell hozzá (Vik)?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8464 Dátum:
2012.08.20 hétfő, 14:23:11 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.08.20 hétfő, 10:53:43
Köszönöm a kimeritő választ.
Maga a csere mennyire bonyolult?
Elvégezhető itthon is vagy szakember kell hozzá (Vik)?
Nem bonyolult. Egy bilincs tartja fent a szivattyút, amit körbevesz egy szivacsozás, hogy ne legyen fémes kapcsolat - rezgés csillapítás. A szívócső gyorscsatis, szézhúzva folyik a gázolaj, egy dugasszal készülj! Nyomóoldal fémes csatlakozás - villáskulcs, adja mafgát. Én Bosch szivattyút vettem, volt benne nyomóoldalra tömítés, de a villamos csatlakozás saruzása nem egyezik, a gyári AC csúszó saruja helyett alátétes sarut kíván, azt át kellett szerelni, majd festéssel lett óvva a korrodálástól.
Akna előny, mert kényelmesebb, aláfeküdve kicsit macerás lehet.
Naplózva
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8465 Dátum:
2012.08.21 kedd, 17:46:42 »
Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában).
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8466 Dátum:
2012.08.21 kedd, 19:31:40 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.21 kedd, 17:46:42
Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában).
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
a kéttömegő főtengely szíjtárcsa halódik,és vagy a generátor szíjfeszítő!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8467 Dátum:
2012.08.22 szerda, 07:05:43 »
Főtengely ékszìj tárcsádnak annyi!
Ugyan ez volt nekem is kb fél éve, bevittem Viktorhoz kapásból mondta hogy ez ékszíj tárcsa!
Ilyenkor szoktak cserélni generátor szíjat, feszitőt, gőrgőket!
Ha meguszod csak az ékszij tárcsádat kell cserélni!
Viktor azt ajánlotta mihamarabb cseréljem ki mert nagyobb baja is lehet ha szét esik!
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.21 kedd, 17:46:42
Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában).
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8468 Dátum:
2012.08.22 szerda, 19:04:31 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.21 kedd, 17:46:42
Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában).
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
én órámban is ennyi van
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8469 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:08:31 »
Köszönöm a válaszokat.
Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.
Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8470 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:11:40 »
Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.22 szerda, 20:08:31
Köszönöm a válaszokat.
Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.
Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8471 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:15:35 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.08.22 szerda, 20:11:40
Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8472 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:16:57 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.08.22 szerda, 20:11:40
Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
most gyorsan összeadtam, nagyautónál kb 75 lenne... de ez olcsóbb..
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8473 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:20:41 »
És ami nem mindegy,hogy gyári beszállítós cuccok.
Idézetet írta: Leni - 2012.08.22 szerda, 20:16:57
most gyorsan összeadtam, nagyautónál kb 75 lenne... de ez olcsóbb..
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8474 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:22:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.08.22 szerda, 20:11:40
Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Ha itt veszem a szíjkészletet (Gates) és a cromaxnál a tárcsát akkor 57 000 ft.
Naplózva
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8475 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:24:34 »
A Cromaxos tárcsa valami ACRON-EU import.
szerintetek?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8476 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:27:56 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.22 szerda, 20:24:34
A Cromaxos tárcsa valami ACRON-EU import.
szerintetek?
Szerintem csak gyárit.....
de ha jól rémlik van valami olasz típusú, arra mintha jót mondtak volna a többiek, de úgyis mindjárt jönnek a vélemények...
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8477 Dátum:
2012.08.22 szerda, 20:50:54 »
Nekem 7.éve a gyári beszállítós van fönt azóta mentem vele 250000km-kb de semmi baja nincs.
Persze a feszítőket már cseréltem.
Idézetet írta: Leni - 2012.08.22 szerda, 20:27:56
Szerintem csak gyárit.....
de ha jól rémlik van valami olasz típusú, arra mintha jót mondtak volna a többiek, de úgyis mindjárt jönnek a vélemények...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8478 Dátum:
2012.08.22 szerda, 21:48:41 »
Szijat és a görgöket meg tudod venni ólcson, itt a forumon is van pár autó boltos kb 15 e! A szerelő perssze hogy mindent ki cserélne! Mikor az enyém szétt ment előtte cseréltem ki mindent szíj,feszitő,görgö stb csak a fötengely tárcsát nem! Perssze a szerelő azt mondta az egész szettet cseréljem ki nem volt neki probléma hogy a többi cucc 1 hetes! Á nem szokták átbaszni az embert!
A szíjfeszítő az huzosabb de az is fel lehet ujitani!
Bunyek és pár öregharcos tudd tippeke adni hogy hogyan;-)
De azt hiszem a wiki-n is fen van. Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.22 szerda, 20:08:31
Köszönöm a válaszokat.
Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.
Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8479 Dátum:
2012.08.22 szerda, 21:50:45 »
Ja és Bp tudok neked szerelő is aki olcsón dolgozik és nem *** át!
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.22 szerda, 20:08:31
Köszönöm a válaszokat.
Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.
Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8480 Dátum:
2012.08.22 szerda, 22:25:38 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.22 szerda, 21:48:41
Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!
Ez miért is jó?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8481 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 06:16:24 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.22 szerda, 21:48:41
Szijat és a görgöket meg tudod venni ólcson, itt a forumon is van pár autó boltos kb 15 e! A szerelő perssze hogy mindent ki cserélne! Mikor az enyém szétt ment előtte cseréltem ki mindent szíj,feszitő,görgö stb csak a fötengely tárcsát nem! Perssze a szerelő azt mondta az egész szettet cseréljem ki nem volt neki probléma hogy a többi cucc 1 hetes! Á nem szokták átbaszni az embert!
A szíjfeszítő az huzosabb de az is fel lehet ujitani!
Bunyek és pár öregharcos tudd tippeke adni hogy hogyan;-)
De azt hiszem a wiki-n is fen van. Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik)
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 06:18:43 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8482 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 06:53:57 »
Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!
Idézetet írta: László - 2012.08.23 csütörtök, 06:16:24
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik)
Tisztelettel László!
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8483 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 08:22:54 »
Idézetet írta: László - 2012.08.23 csütörtök, 06:16:24
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik)
Tisztelettel László!
Kedves László!
Kitöl lehetne szerezni ilyen alupogácsát?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8484 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 09:06:54 »
Alumínium pogácsát mindenki maga csinálja meg, szerintem ezt venni nem nagyon tudsz hacsak nincs valakinek +ba otthon!
Megméred a pontos méretét veszel hozzá alut levágod kifúrod azt berakod! Nem olyan nagy ördöngösség nem vagyok autószerelő de meg tudtam csinálni!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8485 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 13:03:14 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.23 csütörtök, 06:53:57
Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!
László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.
Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8486 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 14:26:05 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.23 csütörtök, 06:53:57
Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vagy kellően tájékozott az árak területén. 250 ezerből töbször fel lehetne újitani a generátor oldalt.
Utána kell járni, beszerezni, és magad megcsinálni. Ne, hogy azt hidd, mi nem ezt csináltuk.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 14:28:00 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8487 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 14:36:00 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.08.23 csütörtök, 08:22:54
Kedves László!
Kitöl lehetne szerezni ilyen alupogácsát?
Tisztelt Fórumtárs!
Egy ráérő pillanatodban, el ballagsz a Ferro centrum üzletébe, veszel kb 10-15cm hosszú 20mm átmérőjü aluminium rudat(párszáz forintos tétel), és ebből a rúdból 2mm-rel szélesebbet levágsz, mint a hidraulikus rugó vége, amibe a szilentblokk volt. A maradék, még az ük unokádnak is elég lessz, az alu pogácsázáshoz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8488 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 14:48:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.23 csütörtök, 13:03:14
László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.
Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8489 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 18:32:48 »
A piros vonal azért van mert Ipad-ról írom!
De azt is tudom ha neked nem lenne helyesirás javítod akkor neked is sokk piros vonal lenne!
És most már azt is tudom hogy a tipikus kötekedő magyar vagy!
Gratulálok így tovább.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.23 csütörtök, 13:03:14
László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.
Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8490 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 19:22:25 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.23 csütörtök, 18:32:48
A piros vonal azért van mert Ipad-ról írom!
De azt is tudom ha neked nem lenne helyesirás javítod akkor neked is sokk piros vonal lenne!
És most már azt is tudom hogy a tipikus kötekedő magyar vagy!
Gratulálok így tovább.
oké: az olvasás sem megy
hát ezt rosszul tudod, néha jól jön, de megvagyok nélküle nem kötekedésnek szántam, de ahogy érzed
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8491 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 19:49:16 »
Sziasztok Urak.
Mindjárt indulásnak szeretném megköszönni mindenki segítőkészségét és hozzászólását a bajomhoz, de nem szerettem volna egy ilyen markodós vitát indítani.
Nyilván emberi áron szeretném megúszni a javítást. Sajnos nincs számolatlanul a pénzem.
A helyzetem nem valami rózsás, de hát tudjátok két gyerek beiskolázása, törlesztő részlet
, stb...
De félre ezekkel...
Mindenkinek
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8492 Dátum:
2012.08.23 csütörtök, 21:06:10 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2012.08.23 csütörtök, 19:49:16
Sziasztok Urak.
Mindjárt indulásnak szeretném megköszönni mindenki segítőkészségét és hozzászólását a bajomhoz, de nem szerettem volna egy ilyen markodós vitát indítani.
Nyilván emberi áron szeretném megúszni a javítást. Sajnos nincs számolatlanul a pénzem.
A helyzetem nem valami rózsás, de hát tudjátok két gyerek beiskolázása, törlesztő részlet
, stb...
De félre ezekkel...
Mindenkinek
Így megy ez itt néha
De kaptál szerintem jótanácsot, gondolom érted a lényegét, próbáltuk leírni
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 21:08:02 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zsommi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8493 Dátum:
2012.08.24 péntek, 18:22:17 »
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
üdv: Zsolt
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8494 Dátum:
2012.08.24 péntek, 21:21:41 »
Idézetet írta: zsommi - 2012.08.24 péntek, 18:22:17
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
üdv: Zsolt
Lehet, hogy szökik a töltőlevegő a turbó után, vagy beállt az egr szelep. Adagoló ritkán hal meg. Esetleg az ac pumpa nem szállít elég cuccut az adagolónak.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8495 Dátum:
2012.08.24 péntek, 22:14:49 »
Idézetet írta: zsommi - 2012.08.24 péntek, 18:22:17
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
üdv: Zsolt
Hello!
ha később aktív fórumozó/clubtag leszel, Te is segítesz másoknak, nem csak a problémamegoldás miatt vagy most itt, akkor szerintem hamarosan segít majd Bunyek.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8496 Dátum:
2012.08.24 péntek, 23:35:07 »
Idézetet írta: zsommi - 2012.08.24 péntek, 18:22:17
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
üdv: Zsolt
Hát akkor neked semmilyen tartományban nem megy a kocsid nem?
milyen turbó? stb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8497 Dátum:
2012.08.25 szombat, 12:02:13 »
Idézetet írta: zsommi - 2012.08.24 péntek, 18:22:17
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Ha az AC nem szállít eleget, az pont ilyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8498 Dátum:
2012.08.25 szombat, 12:02:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.24 péntek, 23:35:07
Hát akkor neked semmilyen tartományban nem megy a kocsid nem?
milyen turbó? stb?
Mi van a te verdáddal? Hogy váltak be az új csúcsok? Megy, mint a meszes?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8499 Dátum:
2012.08.25 szombat, 12:59:32 »
Hello
A wikiben leirt szervoszijfeszito felujitasa ci-hez, jol gondolom hogy ugyan ugy hasznalhato a di-hez is? csapagyexpress.hu-n talaltam hozza 3790-ert.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 13:01:29 írta ice850303
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ