Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113459 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 00:02:38 »

szevasztok.


Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?

Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.

a tankban van valami ami el tud romlani?


Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?


Ez közel sem biztos nekem sem folyt semmi egyik csövön sem pedig az ac csontig kopott volt és nem forgott. Beraktam az újat azóta hibátlan.. Egyébbként érdekes mert tényleg kellene folynia de nem teszi. Hacsak nem,
 nem lefelé jön ki a szívócső hanem felfelé akkor jogos, hogy nem kfolyik. Én úgy teszteltem le, hogy megy-e, hogy aksiról vittem neki villanyt és közvetlenűl az ac érintkezőjéhez érintve nem csinált semmit pedig akkor nyomnia kellene eszeveszetten a cuccot.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.19 vasárnap, 00:06:10 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 00:55:15 »

Ez közel sem biztos nekem sem folyt semmi egyik csövön sem pedig az ac csontig kopott volt és nem forgott. Beraktam az újat azóta hibátlan.. Egyébbként érdekes mert tényleg kellene folynia de nem teszi. Hacsak nem,
 nem lefelé jön ki a szívócső hanem felfelé akkor jogos, hogy nem kfolyik. Én úgy teszteltem le, hogy megy-e, hogy aksiról vittem neki villanyt és közvetlenűl az ac érintkezőjéhez érintve nem csinált semmit pedig akkor nyomnia kellene eszeveszetten a cuccot.

Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 07:28:04 »

Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Nekem akkor épp korgott a gyomra! eplus2
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 07:31:16 »

hali 1 kérdésem lenne  a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 08:39:19 »

hali 1 kérdésem lenne  a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi

ha így van az baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 09:01:18 »

hali 1 kérdésem lenne  a szívósor alatt *** a tömítésem ki fúja az olajat egy picit és olyan hangja van mintha a turbó nyomás el menne ez lehet a baja ?turbócsövek újak. elöre is köszi

Igen ez a baja.
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 10:32:24 »

Nekem most félig van a tank! Szerintem is folyni kellene mert úgy emlékszem hogy régebben amkor cseréltem az AC pmpát, nyakig gázolaos lettem mivel aknám nincs allá kellet feküdnőm!
Megnézem az AC-t az akksin hogy pörög e.









 Embarrassed
Csak hozzátenném az én tapasztalatomat, ha nem gond.
Nekem folyt a gázolaj a tank felől jövő csőből, amikor az AC-t kiszerelték (tele volt a tank, ha ez számít valamit is).
Naplózva
77zoli
Vendég
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 11:45:49 »

Helló!

Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes... eplus2


Szia!

Azt tudom hogy kevés, de hogy lesz belőle több???  smile
A belső westgate a kipufogó torokban lévő szelep amit a drucklabda nyitogat?
Ha igen, az lezár. A drucklabda 1,3-nál mozdítja meg a kart, ezt én is mértem, meg a wizard turbó is.
Egyébként a drucklabdám nem állítható, fix a tengelyhossza, de ettől még tudnék rajta állítani, csak értelmét nem látom.

Ha nincs tömítettségi gond, mitől nem lehet még kevés a nyomás?

Köszi
Z
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 12:17:03 »

Helló!

Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes... eplus2


Szia!

Azt tudom hogy kevés, de hogy lesz belőle több???  smile
A belső westgate a kipufogó torokban lévő szelep amit a drucklabda nyitogat?
Ha igen, az lezár. A drucklabda 1,3-nál mozdítja meg a kart, ezt én is mértem, meg a wizard turbó is.
Egyébként a drucklabdám nem állítható, fix a tengelyhossza, de ettől még tudnék rajta állítani, csak értelmét nem látom.

Ha nincs tömítettségi gond, mitől nem lehet még kevés a nyomás?

Köszi
Z

igen az a belső westgate...de hogy ott akármi kis kosz van vagy nem fekszik fel rendesen akkor elmegy a nyomás.
ok ha lelellenőrizted a labdát akkor az pipa...növelni sokféle képpen lehet...beraksz egy T elemet egy folytóval és azt állitod,stb,stb..
turbócsövek sehol nem eresztenek, szivócsonknál tömitések jók...ezeket ellenőrizted azt mondtad...
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.19 vasárnap, 12:23:34 írta Bunyek » Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 12:55:26 »

szevasztok.


Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?

Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.

a tankban van valami ami el tud romlani?

Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?



Sokszor olvastam az AC hibát illetve cserét.

Ezt hogyan lehet ellenőrizni, hogy rendben van -e?
A kocsiba óra szerint lassan 200e lesz. Szóval  érdekelne, hogyan lehetne megtudni, hogy rendben van e az AC?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 14:33:33 »

Nekem most félig van a tank! Szerintem is folyni kellene mert úgy emlékszem hogy régebben amkor cseréltem az AC pmpát, nyakig gázolaos lettem mivel aknám nincs allá kellet feküdnőm!
Megnézem az AC-t az akksin hogy pörög e.









 Embarrassed
Az jó buli. Én télen csináltam szintén aláfeküdtem -5 fokban jó esett, csak kicsit fagytam szét.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 14:46:23 »

szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint vigyor3 eplus2

Tessék:


Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 22:42:54 »

Sokszor olvastam az AC hibát illetve cserét.

Ezt hogyan lehet ellenőrizni, hogy rendben van -e?
A kocsiba óra szerint lassan 200e lesz. Szóval  érdekelne, hogyan lehetne megtudni, hogy rendben van e az AC?

Szia!

Azt, hogy rendben van, azt a mindennapokban érzékeled, mert simán indul és mindig van elég anyag az adagolónak  Wink
Ha kezd meghalni, vagy megáll, akkor én azt tapasztaltam, hogy elment a teljesítmény de rendesen, majd rángatni kezdett az autó és a végén le is állt a motor. Szerencsémre kis idő multával kocogtatásra újra indúlt és utána ezt nem is ismételte meg, de ezt a "lerobbanok este az út szélén érzést" nem akartam átélni még egyszer, így cseréltem. Az enyém: 11 év, 210 ezer km (+ a vételkori óra visszatekergetés).
Szerintem, ha tartani akarod a mondeot még pár évig, lassan keress egy új AC-t is  szomoru1 Én már számítottam rá és szerencsésem megúsztam, hogy nem kellett trélerrel hazavinni, mert az több AC ára is lehet.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 10:53:43 »

Szia!

Azt, hogy rendben van, azt a mindennapokban érzékeled, mert simán indul és mindig van elég anyag az adagolónak  Wink
Ha kezd meghalni, vagy megáll, akkor én azt tapasztaltam, hogy elment a teljesítmény de rendesen, majd rángatni kezdett az autó és a végén le is állt a motor. Szerencsémre kis idő multával kocogtatásra újra indúlt és utána ezt nem is ismételte meg, de ezt a "lerobbanok este az út szélén érzést" nem akartam átélni még egyszer, így cseréltem. Az enyém: 11 év, 210 ezer km (+ a vételkori óra visszatekergetés).
Szerintem, ha tartani akarod a mondeot még pár évig, lassan keress egy új AC-t is  szomoru1 Én már számítottam rá és szerencsésem megúsztam, hogy nem kellett trélerrel hazavinni, mert az több AC ára is lehet.

Köszönöm a kimeritő választ.
Maga a csere mennyire bonyolult?

Elvégezhető itthon is vagy szakember kell hozzá (Vik)?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 14:23:11 »

Köszönöm a kimeritő választ.
Maga a csere mennyire bonyolult?

Elvégezhető itthon is vagy szakember kell hozzá (Vik)?

Nem bonyolult. Egy bilincs tartja fent a szivattyút, amit körbevesz egy szivacsozás, hogy ne legyen fémes kapcsolat - rezgés csillapítás. A szívócső gyorscsatis, szézhúzva folyik a gázolaj, egy dugasszal készülj! Nyomóoldal fémes csatlakozás - villáskulcs, adja mafgát. Én Bosch szivattyút vettem, volt benne nyomóoldalra tömítés, de a villamos csatlakozás saruzása nem egyezik, a gyári AC csúszó saruja helyett alátétes sarut kíván, azt át kellett szerelni, majd festéssel lett óvva a korrodálástól.
Akna előny, mert kényelmesebb, aláfeküdve kicsit macerás lehet.
Naplózva
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2012.08.21 kedd, 17:46:42 »

Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában). Sad
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:31:40 »

Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában). Sad
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
a kéttömegő főtengely szíjtárcsa halódik,és vagy a generátor szíjfeszítő!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2012.08.22 szerda, 07:05:43 »

Főtengely ékszìj tárcsádnak annyi!
Ugyan ez volt nekem is kb fél éve, bevittem Viktorhoz kapásból mondta hogy ez ékszíj tárcsa!
Ilyenkor szoktak cserélni generátor szíjat, feszitőt, gőrgőket!
Ha meguszod csak az ékszij tárcsádat kell cserélni!
Viktor azt ajánlotta mihamarabb cseréljem ki mert nagyobb baja is lehet ha szét esik!




Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában). Sad
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2012.08.22 szerda, 19:04:31 »

Sziasztok Urak. Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap hazafelé tartva vettem észre, hogy alapjáraton valami kattogó-csattogó hangot hallat az autó. Megállva és a géptetőt kinyitva a vezérműlánc oldalról hallom erősebben a hangot. Ha minimálisan emelem a fordulatot (kb 1000/ford) a hang megszűnik. Klímát bekapcsolva erősödik. Az elmúlt hónapban kb 5000 kilómétert tettünk meg az autóval többségében klímázva kevés autópálya menetben. Az autóban 220 ezer km van (órában). Sad
Ha valaki tudna segíteni, hogy mit nézzek nézessek meg, nagyon megköszönném.

én órámban is ennyi van  Wink
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:08:31 »

Köszönöm a válaszokat.

Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.

Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:11:40 »

Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor


Köszönöm a válaszokat.

Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.

Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:15:35 »

Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor



 worship worship worship worship worship
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:16:57 »

Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor



 most gyorsan összeadtam, nagyautónál kb 75 lenne... de ez olcsóbb..  wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:20:41 »

És ami nem mindegy,hogy gyári beszállítós cuccok.

most gyorsan összeadtam, nagyautónál kb 75 lenne... de ez olcsóbb..  wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:22:39 »

Egy párszor már be másoltam ezt a linket nézd meg te is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor



Ha itt veszem a szíjkészletet (Gates) és a cromaxnál a tárcsát akkor 57 000 ft.
Naplózva
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:24:34 »

A Cromaxos tárcsa valami ACRON-EU import.


szerintetek?
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:27:56 »

A Cromaxos tárcsa valami ACRON-EU import.


szerintetek?

Szerintem csak gyárit.....
 de ha jól rémlik van valami olasz típusú, arra mintha jót mondtak volna a többiek, de úgyis mindjárt jönnek a vélemények...
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:50:54 »

Nekem 7.éve a gyári beszállítós van fönt azóta mentem vele 250000km-kb de semmi baja nincs.
Persze a feszítőket már cseréltem.



Szerintem csak gyárit.....
 de ha jól rémlik van valami olasz típusú, arra mintha jót mondtak volna a többiek, de úgyis mindjárt jönnek a vélemények...
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2012.08.22 szerda, 21:48:41 »

Szijat és a görgöket meg tudod venni ólcson, itt a forumon is van pár autó boltos kb 15 e! A szerelő perssze hogy mindent ki cserélne! Mikor az enyém szétt ment előtte cseréltem ki mindent szíj,feszitő,görgö stb csak a fötengely tárcsát nem! Perssze a szerelő azt mondta az egész szettet cseréljem ki nem volt neki probléma hogy a többi cucc 1 hetes! Á nem szokták átbaszni az embert!
A szíjfeszítő az huzosabb de az is fel lehet ujitani!
Bunyek és pár öregharcos tudd tippeke adni hogy hogyan;-)
De azt hiszem a wiki-n is fen van. Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!









Köszönöm a válaszokat.

Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.

Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2012.08.22 szerda, 21:50:45 »

Ja és Bp tudok neked szerelő is aki olcsón dolgozik és nem *** át!




Köszönöm a válaszokat.

Ma voltam szerelőnél, az ékszíjtárcsának annyi, de a feszítő és a vezető görgők is szólnak.
Összeadva majd 100 000 ft az anyag (Cromax) és akkor még hol a munkadíj?
És a legrosszabb az egészben, hogy csak jövő hét végére vállalták, én minden nap használom az autót úgy 10-15 km-re.
Remélem nem hullik szét addig.

Esetleg valakinek olcsóbb beszerző helye?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2012.08.22 szerda, 22:25:38 »

Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!
Ez miért is jó?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 06:16:24 »

Szijat és a görgöket meg tudod venni ólcson, itt a forumon is van pár autó boltos kb 15 e! A szerelő perssze hogy mindent ki cserélne! Mikor az enyém szétt ment előtte cseréltem ki mindent szíj,feszitő,görgö stb csak a fötengely tárcsát nem! Perssze a szerelő azt mondta az egész szettet cseréljem ki nem volt neki probléma hogy a többi cucc 1 hetes! Á nem szokták átbaszni az embert!
A szíjfeszítő az huzosabb de az is fel lehet ujitani!
Bunyek és pár öregharcos tudd tippeke adni hogy hogyan;-)
De azt hiszem a wiki-n is fen van. Szíj tárcsát pedig vegyél bontottat Motorcraft vagy Alkatrész talán tud segítenni benne,őket keresd igy aránylag olcsobb lenne!









Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik) wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 06:18:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 06:53:57 »

Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!










 Embarrassed
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik) wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 08:22:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer a generátor oldal szét van szedve, érdemes az egész rendszer összes alkatrészét újra, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra cserélni, valamint a hidraulikus rugó szilentjeit alupogácsázni. Egyszer kell jól megcsinálni, és igen hosszú időre el lehet felejteni ezt az oldalt. A rendszer leggyengébb alkatrésze, menet közben szétveri az újonan cserélt alkatrészeket is.(pl használt kiverődött főtengely ékszijtárcsa). Ezt az átalakitást már nagyon sok Fórumtárs megcsinálta velem együtt, és a rendszer azóta kifogástalanul, és legfőképp zajtalanul teszi a dolgát. Én mindenképp megfontolnám a dolgot.(nem mindig az az olcsó, ami annak tünik) wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Kitöl lehetne szerezni ilyen alupogácsát?

Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 09:06:54 »

Alumínium pogácsát mindenki maga csinálja meg, szerintem ezt venni nem nagyon tudsz hacsak nincs valakinek +ba otthon!
Megméred a pontos méretét veszel hozzá alut levágod kifúrod azt berakod! Nem olyan nagy ördöngösség  nem vagyok autószerelő de meg tudtam csinálni!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 13:03:14 »

Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!

László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.  wave

Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 14:26:05 »

Perssze érdemes mindenböl újatt venni meg szabadonfutott ranki a generátorra! Gondolom ha mindezt gond nélkül megtehetné, megvehetné akkor nem itt a forumon érdeklödne hanem bemenne a ford szervizbe Vikhez azt csináld meg gyári alkarészekkel 250 ezer!
Én azért írtam neki ezt mer így talán olcsóbban ki jön, és használhatja az autót! Nekem sem volt anno sokk pénzem rá hogy megcsináltassam így bontott cuccokat vettem, azotta 30 ezret mentem és még jó!
Természetesen ha tehetti tegyen úgy ahogy a többiek írták mindenböl újatt és gyárit! Ha low budget költség vetés van akkor sajnos marad a buhera és a próbálkozás ezzel azzal!










 Embarrassed
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vagy kellően tájékozott az árak területén. 250 ezerből töbször fel lehetne újitani a generátor oldalt. falbav Utána kell járni, beszerezni, és magad megcsinálni. Ne, hogy azt hidd, mi nem ezt csináltuk. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 14:28:00 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 14:36:00 »

Kedves László!

Kitöl lehetne szerezni ilyen alupogácsát?


Tisztelt Fórumtárs!
Egy ráérő pillanatodban, el ballagsz a Ferro centrum üzletébe, veszel kb 10-15cm hosszú  20mm átmérőjü aluminium rudat(párszáz forintos tétel), és ebből a rúdból 2mm-rel szélesebbet levágsz, mint a hidraulikus rugó vége, amibe a szilentblokk volt. A maradék, még az ük unokádnak is elég lessz, az alu pogácsázáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 14:48:16 »

László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.  wave

Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm. worship worship worship
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 18:32:48 »

A piros vonal azért van mert Ipad-ról írom!
De azt is tudom ha neked nem lenne helyesirás javítod akkor neked is sokk piros vonal lenne!
És most már azt is tudom hogy a tipikus kötekedő magyar vagy!
Gratulálok így tovább.





László nem azt mondta, h be kell menni a ford-ba megcsináltatni, vagy megvenni a gyári újat. 1x megvenni normális minőségben elérhető áron, + az átalakítások, és rengeteget kibír. Olyan ez mint amikor sokan veszik az olcsó cipőt mondjuk 4000-ért mert olcsó, de kell belőle 1 évbe 4pár. A normális meg 12.000- és kibír 1 évet+nem megy szét a ember lába.  wave

Amúgy mikor írod a hozzászólást, akkor rengeteg piros hullámos vonalat kell, h láss a szavak alatt. Na annak az az oka, h mocskos sok a helyesírási hiba
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:22:25 »

A piros vonal azért van mert Ipad-ról írom!
De azt is tudom ha neked nem lenne helyesirás javítod akkor neked is sokk piros vonal lenne!
És most már azt is tudom hogy a tipikus kötekedő magyar vagy!
Gratulálok így tovább.
oké: az olvasás sem megy hehe   hát ezt rosszul tudod, néha jól jön, de megvagyok nélküle      nem kötekedésnek szántam, de ahogy érzed
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:49:16 »

Sziasztok Urak.
Mindjárt indulásnak szeretném megköszönni mindenki segítőkészségét és hozzászólását a bajomhoz, de nem szerettem volna egy ilyen markodós vitát indítani.
Nyilván emberi áron szeretném megúszni a javítást. Sajnos nincs számolatlanul a pénzem. szomoru1
A helyzetem nem valami rózsás, de hát tudjátok két gyerek beiskolázása, törlesztő részlet  gun, stb...
De félre ezekkel...

Mindenkinek  worship  wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:06:10 »

Sziasztok Urak.
Mindjárt indulásnak szeretném megköszönni mindenki segítőkészségét és hozzászólását a bajomhoz, de nem szerettem volna egy ilyen markodós vitát indítani.
Nyilván emberi áron szeretném megúszni a javítást. Sajnos nincs számolatlanul a pénzem. szomoru1
A helyzetem nem valami rózsás, de hát tudjátok két gyerek beiskolázása, törlesztő részlet  gun, stb...
De félre ezekkel...

Mindenkinek  worship  wave
Így megy ez itt néha  vigyor3  De kaptál szerintem jótanácsot, gondolom érted a lényegét, próbáltuk leírni   wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.23 csütörtök, 21:08:02 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsommi
Vendég
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:22:17 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.

Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?

üdv: Zsolt
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:21:41 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.

Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?

üdv: Zsolt
Lehet, hogy szökik a töltőlevegő a turbó után, vagy beállt az egr szelep. Adagoló ritkán hal meg. Esetleg az ac pumpa nem szállít elég cuccut az adagolónak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:14:49 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.

Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?

üdv: Zsolt
Hello!

ha később  aktív fórumozó/clubtag leszel, Te is segítesz másoknak,  nem csak a problémamegoldás miatt vagy most itt, akkor szerintem hamarosan segít majd Bunyek.  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:35:07 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.

Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?

üdv: Zsolt

Hát akkor neked semmilyen tartományban nem megy a kocsid nem?
milyen turbó? stb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:02:13 »

Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.

Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?

Ha az AC nem szállít eleget, az pont ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:02:50 »

Hát akkor neked semmilyen tartományban nem megy a kocsid nem?
milyen turbó? stb?

Mi van a te verdáddal? Hogy váltak be az új csúcsok? Megy, mint a meszes?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:59:32 »

Hello

A wikiben leirt szervoszijfeszito felujitasa ci-hez, jol gondolom hogy ugyan ugy hasznalhato a di-hez is? csapagyexpress.hu-n talaltam hozza 3790-ert.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 13:01:29 írta ice850303 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.