Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:35:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
180
181
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102767 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8650 Dátum:
2012.10.05 péntek, 15:06:17 »
Hol lehet ennyiért ennyimindent?
Idézetet írta: alf - 2012.10.05 péntek, 15:00:06
adagoló összes csúcs,tankpucolás,minden patikára.ennyit fizetett.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8651 Dátum:
2012.10.05 péntek, 20:10:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.04 csütörtök, 20:47:52
EPS 815-el? hol nézitek?
Füldugót vigyél magaddal...
Nem... egy ódi 2,5 tdi
motoron néztük. Állati jó móka volt a motort hergelni, egy keretre van rászerelve.
Van rajta egy diag, és mindenféle live adatokat lehet nézegetni. Nagyon élveztem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8652 Dátum:
2012.10.05 péntek, 21:08:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.05 péntek, 20:10:20
Nem... egy ódi 2,5 tdi
motoron néztük. Állati jó móka volt a motort hergelni, egy keretre van rászerelve.
Van rajta egy diag, és mindenféle live adatokat lehet nézegetni. Nagyon élveztem...
ja...pfff...adagolópad azért érdekesebb...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8653 Dátum:
2012.10.06 szombat, 00:14:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.05 péntek, 21:08:19
ja...pfff...adagolópad azért érdekesebb...
Tudom... majd egyszer az is lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8654 Dátum:
2012.10.06 szombat, 10:51:13 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.
Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8655 Dátum:
2012.10.06 szombat, 20:27:38 »
Sziasztok!TDDI(115le) üzemanyagszivattyú áráról érdeklődnék...az ami a hátsó ülés alatt van,javítható egyáltalán?vagy egyből csere?mert a szűrő felé nem igazán nyomja a naftát
Segítsetek jótanácsokkal légyszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8656 Dátum:
2012.10.06 szombat, 20:44:25 »
Idézetet írta: akos0704 - 2012.10.06 szombat, 20:27:38
Sziasztok!TDDI(115le) üzemanyagszivattyú áráról érdeklődnék...az ami a hátsó ülés alatt van,javítható egyáltalán?vagy egyből csere?mert a szűrő felé nem igazán nyomja a naftát
Segítsetek jótanácsokkal légyszi
csere. kocsiautosbolt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8657 Dátum:
2012.10.06 szombat, 20:45:30 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.05 péntek, 15:06:17
Hol lehet ennyiért ennyimindent?
fehérváron
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8658 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 18:05:51 »
Idézetet írta: Piro88 - 2012.10.06 szombat, 10:51:13
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.
Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?
Előre is köszönöm!
Vaskutya? Ammeg mi? szerintem neked is az üa szivattyúd döglődik. Nyomást kéne mérni. És így nem sokat autózni.
De mindenekelőtt szerezd meg a hibakódot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8659 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 08:23:02 »
Idézetet írta: Piro88 - 2012.10.06 szombat, 10:51:13
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.
Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?
Előre is köszönöm!
CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8660 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 23:17:19 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.10.08 hétfő, 08:23:02
CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.
hirdetesj2
egyetértek veled
, tapasztalat beszél belőlem
Amúgy meg ami az adagolót illeti, nekem lassan 3 éve, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, melegen indításnál, meg csúnyán 2-3, majd négy hengeresen indul. De le az össze kalappal, mert 3 év alatt még nem igen hagyott cserbe, pedig nem kíméltem. Azért merem leírni ezeket ide, mert úgysem adom el az autót, mert nagyon szeretem.
Most viszont eljött az adagoló újítás. Vagy ha valaki tud egy megbízható autóból származó adagolót, az akkor megkérem, hogy azonnal szóljon, mert helyben fizetem is ki.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8661 Dátum:
2012.10.09 kedd, 08:44:39 »
Idézetet írta: szbela - 2012.10.08 hétfő, 23:17:19
hirdetesj2
egyetértek veled
, tapasztalat beszél belőlem
Amúgy meg ami az adagolót illeti, nekem lassan 3 éve, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, melegen indításnál, meg csúnyán 2-3, majd négy hengeresen indul. De le az össze kalappal, mert 3 év alatt még nem igen hagyott cserbe, pedig nem kíméltem. Azért merem leírni ezeket ide, mert úgysem adom el az autót, mert nagyon szeretem.
Most viszont eljött az adagoló újítás. Vagy ha valaki tud egy megbízható autóból származó adagolót, az akkor megkérem, hogy azonnal szóljon, mert helyben fizetem is ki.
Írok pü-t
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8662 Dátum:
2012.10.09 kedd, 09:42:49 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.01 hétfő, 10:03:50
A kis nyikkanás lehet a fötengely szijtárcsa.
Viszont ma reggel érdekes dolog történt. A hétvégén valami csoda dolog miatt nem mentünk sehova 2 nap állás ilyenkor fantasztikus a fogysztás/ nap. De reggel indítom beindul majd azzal a lendülettel leáll. Na ez jól kezdődik mondom. Aztán adtam neki több időt hogy forogjon az önindító meg az aksi ennek nem örül de kb 20mp köszörülés után beröff jó nagy füstel. Szóval nyilván levegőt kapott de hol mert ahol a levegő bemegy ott az olaj ki is kéne jönni de sehol egy szivárgás. Így fogalmam sincs egyáltalán merre keressem a rést. Ötlet valakinek? AC kilőve fél éves és nyoja az anyagot mint atom!
No meg van a bűnös és ezennel kérek ha valakinek van felesleges gázolajcső amelyik "T" elosztós bedugható a szűrőbe és egy kunkorral megy vissza a tank felé. 2001 TDDI 115le. A hiba a "T" elosztó műanyagon van egy hajszálnyi repedés.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8663 Dátum:
2012.10.09 kedd, 09:57:58 »
Kedves urak.
Valaki nem tudná megmondani pontosa, hogy az én autómra milyen adagoló talál pontosan? Itt az autó azonosítója: WFO4XXGBB4YT397664.
Fix, vagy változó geós a turbóm?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8664 Dátum:
2012.10.09 kedd, 10:37:01 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.09 kedd, 09:42:49
No meg van a bűnös és ezennel kérek ha valakinek van felesleges gázolajcső amelyik "T" elosztós bedugható a szűrőbe és egy kunkorral megy vissza a tank felé. 2001 TDDI 115le. A hiba a "T" elosztó műanyagon van egy hajszálnyi repedés.
egy olyan T elem-em van külön setleg ha az segítség és megcsinálod normális csővel bilincsesre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8665 Dátum:
2012.10.09 kedd, 12:33:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.09 kedd, 10:37:01
egy olyan T elem-em van külön setleg ha az segítség és megcsinálod normális csővel bilincsesre
Én is gondolkodtam ilyen dolgon legalább nem az a merev cső lenne.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8666 Dátum:
2012.10.09 kedd, 13:42:04 »
90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
-90 és 115 Le TDDi motor között 2001/08 -ig három lényeges eltérés volt:
- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
-115 Le VP44 -es Bosch adagolóval volt felszerelve, szemben a 90 Le -s VP30 -as adagolójával.
-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,
A mondeo wiki-ben megtalálsz mindent az autódról! Olvasd el érdemes!
Idézetet írta: szbela - 2012.10.09 kedd, 09:57:58
Kedves urak.
Valaki nem tudná megmondani pontosa, hogy az én autómra milyen adagoló talál pontosan? Itt az autó azonosítója: WFO4XXGBB4YT397664.
Fix, vagy változó geós a turbóm?
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8667 Dátum:
2012.10.09 kedd, 14:18:51 »
Idézetet írta: Horry - 2012.10.09 kedd, 13:42:04
90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
-90 és 115 Le TDDi motor között 2001/08 -ig három lényeges eltérés volt:
- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
-115 Le VP44 -es Bosch adagolóval volt felszerelve, szemben a 90 Le -s VP30 -as adagolójával.
-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,
A mondeo wiki-ben megtalálsz mindent az autódról! Olvasd el érdemes!
Szia. Köszönöm szépen a választ, de mivel éppen adagoló vásárlásba vagyok és kaptam itt egy ajánlatot, nem tudjuk eldönteni, hogy akkor most az enyémbe melyik a jó adgoló.
„Melyik cikkszámos adagolóra van szükséged? 35 végűből van 2db-om. (ez a fix-turbós 115 LE-s TDDI-hez való). Az én autómra 21 vagy 24 végű kell, mert az vgt-s turbós, tehát nekem nem jó egyik sem. Semmi bajuk, az egyik egy törött osztrák 234000km-es szervizkönyves autóból van, a másik angolból, 172000mf azzal én jöttem haza angliából.”
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8668 Dátum:
2012.10.09 kedd, 18:52:23 »
Idézetet írta: Horry - 2012.10.09 kedd, 13:42:04
90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,
Picit üti egymást a két mondat.....
Naplózva
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8669 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:05:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.09 kedd, 18:52:23
Picit üti egymást a két mondat.....
Szia Bunyek. Látom neked fix lendkerék van az autódban. Lenne néhány kérdésem.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8670 Dátum:
2012.10.10 szerda, 13:30:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.10.08 hétfő, 08:23:02
CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.
Ezt tapasztalatból én is tudom igazolni
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8671 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:40:49 »
Bemérettem a porlasztókat és az adagolót. Azt mondták ott minden rendben. El ne adjam a kocsit, mert ezzel még sokáig el lehet menni, nem is beszélve, hogy a TDCiékkel mennyi gond van. Itt olcsó a porlasztó meg az adagoló sem annyira vészes felújíttatni.
Viszont kicseréltek motor indító megszakítót, elektromos szivattyú megszakítót és gyújtáskapcsoló megszakítót. És valami félbehagyott felkonfigurálást is kidobott a computer, azt is végignyomták, de ezekben egyelőre semmi tapasztalatom.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 15:52:56
mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:
1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.
ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.
270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.
5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8672 Dátum:
2012.10.10 szerda, 22:06:24 »
Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön
115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..
http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8673 Dátum:
2012.10.10 szerda, 22:36:15 »
Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?
Idézetet írta: Dini02 - 2012.10.10 szerda, 22:06:24
Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön
115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..
http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8674 Dátum:
2012.10.10 szerda, 23:03:15 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.10 szerda, 22:36:15
Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?
Én sem szoktam kergetni 3500 fölé, de ha időre megy, el kell húzatni.
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8675 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 20:19:35 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.10 szerda, 22:36:15
Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?
Én 2000 fölé se szeretem húzatni, túl sokat fogyaszt
Naplózva
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8676 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 20:30:55 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.10.10 szerda, 22:06:24
Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön
115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..
http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4
Mi a véleményed a fix lendkerékről? Piszkálja a fantáziám mostanában.(sajnos)
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8677 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 20:59:02 »
Idézetet írta: sztupy - 2012.10.11 csütörtök, 20:19:35
Én 2000 fölé se szeretem húzatni, túl sokat fogyaszt
Csak az a gond, hogy a normál olajnyomás meleg olajnál magasabb fordulaton épül fel. Huzamosan nem tesz jót az alacsony fordulat. Én 100 km-enként 1x-2x "kikormolom" huzamosabb 140-150 es tempóval. Egyébként 1500-2500 közt használom. A fogyasztásom 5,5- 5,7 liter így. Persze könnyen beszélek, Ausztriában tankolok és városban szinte nem is megyek. 5% város 95% autóút.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8678 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 21:02:26 »
Idézetet írta: dzsozy - 2012.10.11 csütörtök, 20:30:55
Mi a véleményed a fix lendkerékről? Piszkálja a fantáziám mostanában.(sajnos)
Háát... a váltó holtjátékát nem nyeli el. (Ami a foghézagból ered)
Kicsit hirtelen a gázreakció, meg amikor leveszem a lábam a gázról akkor is érzem. Szóval direktebb lett sokkal. Egyébként gond nélkül felmegy a kettőstömegű helyére, és minden csavarja megegyezik.
Naplózva
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8679 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 21:18:25 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.10.11 csütörtök, 21:02:26
Háát... a váltó holtjátékát nem nyeli el. (Ami a foghézagból ered)
Kicsit hirtelen a gázreakció, meg amikor leveszem a lábam a gázról akkor is érzem. Szóval direktebb lett sokkal. Egyébként gond nélkül felmegy a kettőstömegű helyére, és minden csavarja megegyezik.
Nemsokára esedékessé válik a kéttömegű lk cseréje
,és kacérkodom a gondolattal,hogy fixessé alakítom. Neked milyen márkájú van benne? Nekem a Valeot ajánlották,de lehet hogy van jobb is?!
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8680 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 21:34:30 »
Idézetet írta: dzsozy - 2012.10.11 csütörtök, 21:18:25
Nemsokára esedékessé válik a kéttömegű lk cseréje
,és kacérkodom a gondolattal,hogy fixessé alakítom. Neked milyen márkájú van benne? Nekem a Valeot ajánlották,de lehet hogy van jobb is?!
ÉN nagyon jó állapotú bontottat vettem egy angol autóból, a márkát nem néztem. De szinte mindegy is, százezreket elmegy.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8681 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 21:48:02 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.10.11 csütörtök, 21:34:30
ÉN nagyon jó állapotú bontottat vettem egy angol autóból, a márkát nem néztem. De szinte mindegy is, százezreket elmegy.
Hali!
Olvastam amit írtatok. Az ebay en lehet venni komplett kuplung szettel együtt kinyomó részel együtt fix lendkereket van amelyiken kevlár tárcsa van ami még jobb is. Átszámolva ami utoljára fennt volt kb 130ra jött ki postával.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8682 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 22:00:10 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.10.10 szerda, 22:06:24
Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön
115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..
http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4
Látom, SMG váltó van benne (sebes marok gangolás)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8683 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 22:07:48 »
Ez ha valakinek szüksége lenne rá ! Most találtam a neten.
Vagy valaki már volt náluk?
http://adagolojavitas.barki.hu/
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8684 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 22:17:33 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.10.11 csütörtök, 22:00:10
Látom, SMG váltó van benne (sebes marok gangolás)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8685 Dátum:
2012.10.12 péntek, 18:33:07 »
Ma visszakerült a gyári fix turbó....
ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja...
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8686 Dátum:
2012.10.12 péntek, 19:25:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 18:33:07
Ma visszakerült a gyári fix turbó....
ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja...
A vezérléssel van gond?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8687 Dátum:
2012.10.12 péntek, 19:26:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 18:33:07
Ma visszakerült a gyári fix turbó....
ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja...
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.
turbo elado?? dragabbik mennyi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8688 Dátum:
2012.10.12 péntek, 21:56:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 18:33:07
Ma visszakerült a gyári fix turbó....
ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja...
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.
Engem is érdekelne hogy mit jelent a drágább, írhatnál valami irányárat rá. Azért is érdekes lenne, mert a tegnapi "őzvadászatom" valszeg az olcsóbb csúcsoknak is a többszörösébe fog megállni....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8689 Dátum:
2012.10.12 péntek, 21:59:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.12 péntek, 19:26:06
turbo elado?? dragabbik mennyi??
Eladó...de elvileg megvették...50-ért viheted csonkkal csövekkel,átalakitott katalizátorral,leömlővel,mindennel ahogy fennt volt...még egy emap-os labdát is adok hozzá....na?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8690 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:02:15 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.10.12 péntek, 21:56:39
Engem is érdekelne hogy mit jelent a drágább, írhatnál valami irányárat rá. Azért is érdekes lenne, mert a tegnapi "őzvadászatom" valszeg az olcsóbb csúcsoknak is a többszörösébe fog megállni....
hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8691 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:03:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 21:59:44
Eladó...de elvileg megvették...50-ért viheted csonkkal csövekkel,átalakitott katalizátorral,leömlővel,mindennel ahogy fennt volt...még egy emap-os labdát is adok hozzá....na?
jöhet, ha jó állapotban van. ha nem jó, akkor visszaveszed??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8692 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:04:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 22:02:15
hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...
még mindig érdekes
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8693 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:05:32 »
na némi agyalás következik.
1, a kombi. visszajött az adagoló a műhelyből, szerintük hibátlan, ma próbáltam, még mindig rángat
valakinek ötlet, hogy mi lehet a hiba?? hibakód az nincs
gázpedál esetleg??
2, a sedan. ha a légtömeg mérő koszos/***, akkor milyen jelenség van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8694 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:08:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.12 péntek, 22:03:24
jöhet, ha jó állapotban van. ha nem jó, akkor visszaveszed??
semmi baja ma lett levéve a kocsiról...ilyen turbót sehol nem kapsz,nemhogy ennyiért,csak a csövek meg az átalakitáshoz amik kellenének többe kerülne.....olyat tölt mint isten,de én beleuntam az egészbe már...
tengelye atomstabil, teljesen rendben van a turbó...
döntsd el hétvégén vagy hétfőn viszem az uj gazdájának ha nem kell....GOLF I tuningon lessz GTB2260 helyett.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8695 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:09:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 22:08:19
semmi baja ma lett levéve a kocsiról...ilyen turbót sehol nem kapsz,nemhogy ennyiért,csak a csövek meg az átalakitáshoz amik kellenének többe kerülne.....olyat tölt mint isten,de én beleuntam az egészbe már...
tengelye atomstabil, teljesen rendben van a turbó...
döntsd el hétvégén vagy hétfőn viszem az uj gazdájának ha nem kell....GOLF I tuningon lessz GTB2260 helyett.....
jöhet, címem tudod, hétfőn dobom a pénzt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8696 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:10:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.12 péntek, 22:09:33
jöhet, címem tudod, hétfőn dobom a pénzt
de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom
átb@szni...privi...meg
holnap küldök képet a komplett cuccról..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8697 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:11:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 22:10:35
de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom átb@szni...
mondom 100%, kell valami a sedan-ra, mert 100-nál már süvít a gyári szhar rajta.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8698 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:11:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.12 péntek, 22:10:35
de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom
átb@szni...privi...meg
holnap küldök képet a komplett cuccról..
oks, dobtam én is privátot az elején
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8699 Dátum:
2012.10.12 péntek, 22:12:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.12 péntek, 22:11:21
mondom 100%, kell valami a sedan-ra, mert 100-nál már süvít a gyári szhar rajta.
ok
Naplózva
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
180
181
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ