Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:08:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5114288 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8650 Dátum: 2012.10.05 péntek, 15:06:17 »

Hol lehet ennyiért ennyimindent?

adagoló összes csúcs,tankpucolás,minden patikára.ennyit fizetett.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8651 Dátum: 2012.10.05 péntek, 20:10:20 »

EPS 815-el? hol nézitek?
Füldugót vigyél magaddal... eplus2

Nem... egy ódi 2,5 tdi  wow1 motoron néztük. Állati jó móka volt a motort hergelni, egy keretre van rászerelve.
Van rajta egy diag, és mindenféle live adatokat lehet nézegetni. Nagyon élveztem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8652 Dátum: 2012.10.05 péntek, 21:08:19 »

Nem... egy ódi 2,5 tdi  wow1 motoron néztük. Állati jó móka volt a motort hergelni, egy keretre van rászerelve.
Van rajta egy diag, és mindenféle live adatokat lehet nézegetni. Nagyon élveztem...

ja...pfff...adagolópad azért érdekesebb... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8653 Dátum: 2012.10.06 szombat, 00:14:06 »

ja...pfff...adagolópad azért érdekesebb... eplus2

Tudom... majd egyszer az is lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #8654 Dátum: 2012.10.06 szombat, 10:51:13 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.

Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?

Előre is köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #8655 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:27:38 »

Sziasztok!TDDI(115le) üzemanyagszivattyú áráról érdeklődnék...az ami a hátsó ülés alatt van,javítható egyáltalán?vagy egyből csere?mert a szűrő felé nem igazán nyomja a naftát Sad Segítsetek jótanácsokkal légyszi Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8656 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:44:25 »

Sziasztok!TDDI(115le) üzemanyagszivattyú áráról érdeklődnék...az ami a hátsó ülés alatt van,javítható egyáltalán?vagy egyből csere?mert a szűrő felé nem igazán nyomja a naftát Sad Segítsetek jótanácsokkal légyszi Smiley
csere. kocsiautosbolt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8657 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:45:30 »

Hol lehet ennyiért ennyimindent?

fehérváron
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8658 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 18:05:51 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.

Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?

Előre is köszönöm!

Vaskutya? Ammeg mi? szerintem neked is az üa szivattyúd döglődik. Nyomást kéne mérni. És így nem sokat autózni.
De mindenekelőtt szerezd meg a hibakódot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8659 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 08:23:02 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI motoros mondeo-m, a panaszok a következők: Menet közben leáll a monotor, villog az izzító visszajelző, de nem kell megálnom, kulcsal egyből tudom indítani. Volt számítógépre kötve, az valami vaskutyát írt ki.

Valakivel előfordult ilyen? Vagy tudja valaki, hogy ez mi lehet?

Előre is köszönöm!

CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #8660 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 23:17:19 »

CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.

hirdetesj2
egyetértek veled Smiley, tapasztalat beszél belőlem Cheesy

Amúgy meg ami az adagolót illeti, nekem lassan 3 éve, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, melegen indításnál, meg csúnyán 2-3, majd négy hengeresen indul. De le az össze kalappal, mert 3 év alatt még nem igen hagyott cserbe, pedig nem kíméltem. Azért merem leírni ezeket ide, mert úgysem adom el az autót, mert nagyon szeretem.
Most viszont eljött az adagoló újítás. Vagy ha valaki tud egy megbízható autóból származó adagolót, az akkor megkérem, hogy azonnal szóljon, mert helyben fizetem is ki.

Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8661 Dátum: 2012.10.09 kedd, 08:44:39 »

hirdetesj2
egyetértek veled Smiley, tapasztalat beszél belőlem Cheesy

Amúgy meg ami az adagolót illeti, nekem lassan 3 éve, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, melegen indításnál, meg csúnyán 2-3, majd négy hengeresen indul. De le az össze kalappal, mert 3 év alatt még nem igen hagyott cserbe, pedig nem kíméltem. Azért merem leírni ezeket ide, mert úgysem adom el az autót, mert nagyon szeretem.
Most viszont eljött az adagoló újítás. Vagy ha valaki tud egy megbízható autóból származó adagolót, az akkor megkérem, hogy azonnal szóljon, mert helyben fizetem is ki.



Írok pü-t
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8662 Dátum: 2012.10.09 kedd, 09:42:49 »

A kis nyikkanás lehet a fötengely szijtárcsa.

Viszont ma reggel érdekes dolog történt. A hétvégén valami csoda dolog miatt nem mentünk sehova 2 nap állás ilyenkor fantasztikus a fogysztás/ nap. De reggel indítom beindul majd azzal a lendülettel leáll. Na ez jól kezdődik mondom. Aztán adtam neki több időt hogy forogjon az önindító meg az aksi ennek nem örül de kb 20mp köszörülés után beröff jó nagy füstel. Szóval nyilván levegőt kapott de hol mert ahol a levegő bemegy ott az olaj ki is kéne jönni de sehol egy szivárgás. Így fogalmam sincs egyáltalán merre keressem a rést. Ötlet valakinek? AC kilőve fél éves és nyoja az anyagot mint atom!
No meg van a bűnös és ezennel kérek ha valakinek van felesleges gázolajcső amelyik "T" elosztós bedugható a szűrőbe és egy kunkorral megy vissza a tank felé. 2001 TDDI 115le. A hiba a "T" elosztó műanyagon van egy hajszálnyi repedés.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #8663 Dátum: 2012.10.09 kedd, 09:57:58 »

Kedves urak.
Valaki nem tudná megmondani pontosa, hogy az én autómra milyen adagoló talál pontosan? Itt az autó azonosítója: WFO4XXGBB4YT397664.
Fix, vagy változó geós a turbóm?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8664 Dátum: 2012.10.09 kedd, 10:37:01 »

No meg van a bűnös és ezennel kérek ha valakinek van felesleges gázolajcső amelyik "T" elosztós bedugható a szűrőbe és egy kunkorral megy vissza a tank felé. 2001 TDDI 115le. A hiba a "T" elosztó műanyagon van egy hajszálnyi repedés.
egy olyan T elem-em van külön setleg ha az segítség és megcsinálod normális csővel bilincsesre wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8665 Dátum: 2012.10.09 kedd, 12:33:05 »

egy olyan T elem-em van külön setleg ha az segítség és megcsinálod normális csővel bilincsesre wave
Én is gondolkodtam ilyen dolgon legalább nem az a merev cső lenne.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8666 Dátum: 2012.10.09 kedd, 13:42:04 »

90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
 
-90 és 115 Le TDDi motor között 2001/08 -ig három lényeges eltérés volt:  
  
- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
 
-115 Le VP44 -es Bosch adagolóval volt felszerelve, szemben a 90 Le -s VP30 -as adagolójával.

-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,

A mondeo wiki-ben megtalálsz mindent az autódról! Olvasd el érdemes!




Kedves urak.
Valaki nem tudná megmondani pontosa, hogy az én autómra milyen adagoló talál pontosan? Itt az autó azonosítója: WFO4XXGBB4YT397664.
Fix, vagy változó geós a turbóm?

Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #8667 Dátum: 2012.10.09 kedd, 14:18:51 »

90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
 
-90 és 115 Le TDDi motor között 2001/08 -ig három lényeges eltérés volt:  
  
- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
 
-115 Le VP44 -es Bosch adagolóval volt felszerelve, szemben a 90 Le -s VP30 -as adagolójával.

-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,

A mondeo wiki-ben megtalálsz mindent az autódról! Olvasd el érdemes!





Szia. Köszönöm szépen a választ, de mivel éppen adagoló vásárlásba vagyok és kaptam itt egy ajánlatot, nem tudjuk eldönteni, hogy akkor most az enyémbe melyik a jó adgoló.

„Melyik cikkszámos adagolóra van szükséged? 35 végűből van 2db-om. (ez a fix-turbós 115 LE-s TDDI-hez való). Az én autómra 21 vagy 24 végű kell, mert az vgt-s turbós, tehát nekem nem jó egyik sem. Semmi bajuk, az egyik egy törött osztrák 234000km-es szervizkönyves autóból van, a másik angolból, 172000mf azzal én jöttem haza angliából.”
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8668 Dátum: 2012.10.09 kedd, 18:52:23 »

90LE (motorkód: D5BA) illetve 115 Le -s (motorkód: D6BA)
 

- az erősebb motort változó geometriás turbóval látták el,
 
-2001/08-tól a 115 Le -s verzió már fix geometriás turbót kapott,



Picit üti egymást a két mondat..... eplus2 integet2
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #8669 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:05:21 »

Picit üti egymást a két mondat..... eplus2 integet2
Szia Bunyek. Látom neked fix lendkerék van az autódban. Lenne néhány kérdésem.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8670 Dátum: 2012.10.10 szerda, 13:30:00 »

CKP-jeladó hibánál szokott villogni az izzításjelző ha jók az emlékeim. Az üzemanyagszivattyú hibánál nagyon nem villog semmi, csak rángat majd megáll az autó.
Ezt tapasztalatból én is tudom igazolni  wave
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8671 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:40:49 »

Bemérettem a porlasztókat és az adagolót. Azt mondták ott minden rendben. El ne adjam a kocsit, mert ezzel még sokáig el lehet menni, nem is beszélve, hogy a TDCiékkel mennyi gond van. Itt olcsó a porlasztó meg az adagoló sem annyira vészes felújíttatni.
Viszont kicseréltek motor indító megszakítót, elektromos szivattyú megszakítót és gyújtáskapcsoló megszakítót. És valami félbehagyott felkonfigurálást is kidobott a computer, azt is végignyomták, de ezekben egyelőre semmi tapasztalatom. 


mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:

1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.



ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.

270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.

5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et vigyor3
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8672 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:06:24 »

Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön  hehe

115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..  eplus2


http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4

Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8673 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:36:15 »

Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?

Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön  hehe

115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..  eplus2


http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4


Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8674 Dátum: 2012.10.10 szerda, 23:03:15 »

Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?


Én sem szoktam kergetni 3500 fölé, de ha időre megy, el kell húzatni.   nyes
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #8675 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:19:35 »

Basszus, én 3500 fölé nem is nagyon húzatom. Az baj?

Én 2000 fölé se szeretem húzatni, túl sokat fogyaszt Smiley
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #8676 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:30:55 »

Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön  hehe

115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..  eplus2


http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4


Mi a véleményed a fix lendkerékről? Piszkálja a fantáziám mostanában.(sajnos)
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8677 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:59:02 »

Én 2000 fölé se szeretem húzatni, túl sokat fogyaszt Smiley
Csak az a gond, hogy a normál olajnyomás meleg olajnál magasabb fordulaton épül fel. Huzamosan nem tesz jót az alacsony fordulat. Én 100 km-enként 1x-2x "kikormolom" huzamosabb 140-150 es tempóval. Egyébként 1500-2500 közt használom. A fogyasztásom 5,5- 5,7 liter így. Persze könnyen beszélek, Ausztriában tankolok és városban szinte nem is megyek. 5% város 95% autóút.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8678 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:02:26 »

Mi a véleményed a fix lendkerékről? Piszkálja a fantáziám mostanában.(sajnos)
Háát... a váltó holtjátékát nem nyeli el. (Ami a foghézagból ered)
Kicsit hirtelen a gázreakció, meg amikor leveszem a lábam a gázról akkor is érzem. Szóval direktebb lett sokkal. Egyébként gond nélkül felmegy a kettőstömegű helyére, és minden csavarja megegyezik.
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #8679 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:18:25 »

Háát... a váltó holtjátékát nem nyeli el. (Ami a foghézagból ered)
Kicsit hirtelen a gázreakció, meg amikor leveszem a lábam a gázról akkor is érzem. Szóval direktebb lett sokkal. Egyébként gond nélkül felmegy a kettőstömegű helyére, és minden csavarja megegyezik.
Nemsokára esedékessé válik a kéttömegű lk cseréje szomoru1,és kacérkodom a gondolattal,hogy fixessé alakítom. Neked milyen márkájú van benne? Nekem a  Valeot ajánlották,de lehet hogy van jobb is?!
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8680 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:34:30 »

Nemsokára esedékessé válik a kéttömegű lk cseréje szomoru1,és kacérkodom a gondolattal,hogy fixessé alakítom. Neked milyen márkájú van benne? Nekem a  Valeot ajánlották,de lehet hogy van jobb is?!
ÉN nagyon jó állapotú bontottat vettem egy angol autóból, a márkát nem néztem. De szinte mindegy is, százezreket elmegy.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8681 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:48:02 »

ÉN nagyon jó állapotú bontottat vettem egy angol autóból, a márkát nem néztem. De szinte mindegy is, százezreket elmegy.

Hali!

Olvastam amit írtatok. Az ebay en lehet venni komplett kuplung szettel együtt kinyomó részel együtt fix lendkereket van amelyiken kevlár tárcsa van ami még jobb is. Átszámolva ami utoljára fennt volt kb 130ra jött ki postával.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8682 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 22:00:10 »

Csináltam egy normális 0-150 videót, mert nemigen van zsütübön  hehe

115 Le tddi turnier, 2 személy full tank, meg csomagok. Az egyetlen tuning a fix lendkerék..  eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=EqxpEsW0zz4


Látom, SMG váltó van benne (sebes marok gangolás)  hehe
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8683 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 22:07:48 »

Ez ha valakinek szüksége lenne rá ! Most találtam a neten.
Vagy valaki már volt náluk?
http://adagolojavitas.barki.hu/
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8684 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 22:17:33 »

Látom, SMG váltó van benne (sebes marok gangolás)  hehe


 nyes  nyes  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8685 Dátum: 2012.10.12 péntek, 18:33:07 »

Ma visszakerült a gyári fix turbó.... eplus2 ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja... szomoru1
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8686 Dátum: 2012.10.12 péntek, 19:25:12 »

Ma visszakerült a gyári fix turbó.... eplus2 ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja... szomoru1

A vezérléssel van gond?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8687 Dátum: 2012.10.12 péntek, 19:26:06 »

Ma visszakerült a gyári fix turbó.... eplus2 ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja... szomoru1
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.
turbo elado?? dragabbik mennyi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8688 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:56:39 »

Ma visszakerült a gyári fix turbó.... eplus2 ez lessz felpöckölve, vgt turbóból elegem van aszem, használja aki akarja... szomoru1
A tuning csúcsok is felejtősek, ma lehúztam amit visszahoztak ultrahanozásról és az egyik nem jó...túl sok pénzem áll benne fölösen aszem és nem akarok vitázni senkivel.....drágábban van minőségi ami tuti jó,ez valami gagyi kinai szerintem csak a csávó erőlködik a pénzem meg benne van.....ennyi ha valakit érdekel a drágább szól.


Engem is érdekelne hogy mit jelent a drágább, írhatnál valami irányárat rá. Azért is érdekes lenne, mert a tegnapi "őzvadászatom" valszeg az olcsóbb csúcsoknak is a többszörösébe fog megállni.... rinya
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8689 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:59:44 »

turbo elado?? dragabbik mennyi??

Eladó...de elvileg megvették...50-ért viheted csonkkal csövekkel,átalakitott katalizátorral,leömlővel,mindennel ahogy fennt volt...még egy emap-os labdát is adok hozzá....na?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8690 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:02:15 »


Engem is érdekelne hogy mit jelent a drágább, írhatnál valami irányárat rá. Azért is érdekes lenne, mert a tegnapi "őzvadászatom" valszeg az olcsóbb csúcsoknak is a többszörösébe fog megállni.... rinya

hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8691 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:03:24 »

Eladó...de elvileg megvették...50-ért viheted csonkkal csövekkel,átalakitott katalizátorral,leömlővel,mindennel ahogy fennt volt...még egy emap-os labdát is adok hozzá....na?
jöhet, ha jó állapotban van. ha nem jó, akkor visszaveszed??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8692 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:04:00 »

hát 15 körül lenne eurofüggő szerintem....de utánna kell néznem....Bosch csúcs aszem...
még mindig érdekes eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8693 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:05:32 »

na némi agyalás következik.

1, a kombi. visszajött az adagoló a műhelyből, szerintük hibátlan, ma próbáltam, még mindig rángat Sad valakinek ötlet, hogy mi lehet a hiba?? hibakód az nincs Sad gázpedál esetleg??

2, a sedan. ha a légtömeg mérő koszos/***, akkor milyen jelenség van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8694 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:08:19 »

jöhet, ha jó állapotban van. ha nem jó, akkor visszaveszed??

semmi baja ma lett levéve a kocsiról...ilyen turbót sehol nem kapsz,nemhogy ennyiért,csak a csövek meg az átalakitáshoz amik kellenének többe kerülne.....olyat tölt mint isten,de én beleuntam az egészbe már...
tengelye atomstabil, teljesen rendben van a turbó...
döntsd el hétvégén vagy hétfőn viszem az uj gazdájának ha nem kell....GOLF I tuningon lessz GTB2260 helyett..... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8695 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:09:33 »

semmi baja ma lett levéve a kocsiról...ilyen turbót sehol nem kapsz,nemhogy ennyiért,csak a csövek meg az átalakitáshoz amik kellenének többe kerülne.....olyat tölt mint isten,de én beleuntam az egészbe már...
tengelye atomstabil, teljesen rendben van a turbó...
döntsd el hétvégén vagy hétfőn viszem az uj gazdájának ha nem kell....GOLF I tuningon lessz GTB2260 helyett..... eplus2
jöhet, címem tudod, hétfőn dobom a pénzt Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8696 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:10:35 »

jöhet, címem tudod, hétfőn dobom a pénzt Wink

de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom átb@szni...privi...meg holnap küldök képet a komplett cuccról..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8697 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:11:21 »

de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom átb@szni...
mondom 100%, kell valami a sedan-ra, mert 100-nál már süvít a gyári szhar rajta.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8698 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:11:48 »

de akkor tutira mond mert a csávót nem akarom átb@szni...privi...meg holnap küldök képet a komplett cuccról..
oks, dobtam én is privátot az elején vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8699 Dátum: 2012.10.12 péntek, 22:12:15 »

mondom 100%, kell valami a sedan-ra, mert 100-nál már süvít a gyári szhar rajta.

ok
Naplózva
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.