Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102854 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2012.11.30 péntek, 17:22:44 »

Arról van szó, hogy az elektronikával vezérelt VGT turbót tetted fel a vákuummal vezérelt helyére? Mindegyik VGT, nem? Ebben az esetben a geo karjának hosszával tudod változtatni a nyomást. Csak ezen gyárilag nincs állítási lehetőség.... Tegyél be nyomásmérő órát az autóba, hogy lásd mennyit tölt valójában. Vákuumos VGT nekem max 1.5bart tölt az órám szerint.
De nincs ám állítási lehetőség, nekem oda is lett a turbóm, még megy, de már keresem a következőt bele, mivel nem tudom-tudja saját maga szabályozni, így sztem nincs értelme sz.r.kodni egy másik motorhoz valóval, jobb a békesség Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2012.12.01 szombat, 22:02:28 »

Sziasztok!

2001-es 90LE-s TDDI motort csak egyfajta adagolóval szerelték? Pontos számot tudnátok mondani, ami alapján beazonosítható?

Köszönöm!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2012.12.01 szombat, 22:09:40 »

Sziasztok!

2001-es 90LE-s TDDI motort csak egyfajta adagolóval szerelték? Pontos számot tudnátok mondani, ami alapján beazonosítható?

Köszönöm!
vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2012.12.01 szombat, 22:54:05 »

vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva

Köszi az infót!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2012.12.01 szombat, 23:29:22 »

vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva

szétszedtem a porlasztókat amiket küldtél...kivettem a 2-es rugót,hézagolót,stb...kavics,rozsda,tele trutyival.....jó hogy nem tettem be és megnézek mindent... szomoru1  ilyen rittyósat még sose láttam...most kipucoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 23:32:36 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 11:14:23 »

szétszedtem a porlasztókat amiket küldtél...kivettem a 2-es rugót,hézagolót,stb...kavics,rozsda,tele trutyival.....jó hogy nem tettem be és megnézek mindent... szomoru1  ilyen rittyósat még sose láttam...most kipucoltam.

wow1 kavics?? rozsda??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 11:31:27 »

wow1 kavics?? rozsda??

Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 11:36:33 »

Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.

wow1 nem tom, azokkal a porlasztókkal is úgyan úgy járt, mint ami most belekerült wow1 lehet valami gagyi go ült ki oda wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 11:36:49 »

Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.

berakod a nagycsúcsokat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 11:45:49 »

berakod a nagycsúcsokat??

azon voltam hogy lehúzom őket megnézem, a porlasztó vizsgálóm épp besz@rt igy kértem egyet kölcsön, és 4-ből 3 nem volt jó...mondom mi a fuck? 1-2 hónapja még jó volt mind a 4.....szétszedtem és akkor fogadott a látvány...egyet megtudtam csinálni az jó lett, de komplett szétkellett szednem porlasztót,csúcsot,mindent....másik kettőt még nem húztam le.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:50:44 »

vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva

Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 14:19:42 »

Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?

Az indításgátlóval össze kell programozni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:57:21 »

Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.


Valszeg a hollander alatt megállt a kosz, és egy légtelenítésnél vagy nyomócső leszerelésénél belekerült a porlasztóba.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:02:45 »

Valszeg a hollander alatt megállt a kosz, és egy légtelenítésnél vagy nyomócső leszerelésénél belekerült a porlasztóba.....

És a kavics?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:07:03 »

Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek! A kocsimon lendkerék+kuplungszerkezet+kinyomócsapágy volt cserélve az elmúlt hetekben. Gondoltam ha már a szerelőnél van, akkor megcsináltatom az EGR dugózást is. A munka elkészült a kocsi kész lett én happy voltam, de már az első  napokban észleltem egy kis erőtlenséget a szeretett gépjárművön, na de gondoltam majd egy hosszabb úton minden kiderül. A változás a következő: akármennyire padlózom le, akkor se nyom ki egy kevés füstöt se illetve nincs is olyan erő benne. Érződik hogy 2000-es fordulaton megindul kettesbe, de háromba váltva nem gyorsul úgy mint a szervíz előtt. Eddig nem volt gond elérni a 140-150 km/h sebességet, de most 120 felett olyan mintha kimenne a kocsiból az erő. Elvileg az előző tulaj rakatott a kocsiba chipet, ezt ez a szervizelés befolyásolhatja? Kérlek segítsetek!!!
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:08:23 »

Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?
adok vele motorvezérlőt(chipes, ~130le jelenleg), meg kulcsot és csak cserélni kell
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 17:48:05 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:41:36 »

Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek! A kocsimon lendkerék+kuplungszerkezet+kinyomócsapágy volt cserélve az elmúlt hetekben. Gondoltam ha már a szerelőnél van, akkor megcsináltatom az EGR dugózást is. A munka elkészült a kocsi kész lett én happy voltam, de már az első  napokban észleltem egy kis erőtlenséget a szeretett gépjárművön, na de gondoltam majd egy hosszabb úton minden kiderül. A változás a következő: akármennyire padlózom le, akkor se nyom ki egy kevés füstöt se illetve nincs is olyan erő benne. Érződik hogy 2000-es fordulaton megindul kettesbe, de háromba váltva nem gyorsul úgy mint a szervíz előtt. Eddig nem volt gond elérni a 140-150 km/h sebességet, de most 120 felett olyan mintha kimenne a kocsiból az erő. Elvileg az előző tulaj rakatott a kocsiba chipet, ezt ez a szervizelés befolyásolhatja? Kérlek segítsetek!!!
valami turbócsövet nem raktak fel rá vissza rendesen,vagy lelazult a bilincs.
A csipp akkor ugrik,ha gyári célműszerrel lefrissítik az ecu sw-jét.gondolom ilyen nem történt így semmi köze nincs hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:53:27 »

valami turbócsövet nem raktak fel rá vissza rendesen,vagy lelazult a bilincs.
A csipp akkor ugrik,ha gyári célműszerrel lefrissítik az ecu sw-jét.gondolom ilyen nem történt így semmi köze nincs hozzá

Akkor a következő napokban vizsgálódhatok a kocsi alatt! szomoru1 Keresek hozzá egy kis útmutatót, hogy mit hol keressek, mivel nem igazán értek hozzá! De köszönöm gyors válaszod!!
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:55:51 »

a segédkereten menp műanyag turbocső szokott sérülni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 18:53:38 »

sziasztok! van a műszerfalon  egy jelzés sárga hópehely szerű  jelzés  mit jelenthet?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 18:57:31 »

sziasztok! van a műszerfalon  egy jelzés sárga hópehely szerű  jelzés  mit jelenthet?


Szia!
mikori a kocsid??? meg milyen fajta, ezeket az adatokat légyszi írd le alulra, h ne kelljen folyton kérdezgetni Cheesy amúgy az a hópehely azt jelzi, h kint mennyire van hideg Cheesy ha van piros is akk 0 fok alatti  a hőmérséklet kint, de ha csak a sárga világít akkor +4 és 0 fok közötti a kinti levegő Cheesy ez a jelzés az izzításjelző fölött van bal oldalt ugye Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 19:07:11 »

2002-s, évjárat 2000 di,  köszi a  gyors választ..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:31:06 »

2002-s, évjárat 2000 di,  köszi a  gyors választ..
Ez a te kocsid mert az aláírásodban 2003 van csak nem derül ki belőle mikori pontossan???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:52:33 »

2002-s, évjárat 2000 di,  köszi a  gyors választ..
látom sikerült aláírnod a kocsid típusát Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:53:27 »

Ez a te kocsid mert az aláírásodban 2003 van csak nem derül ki belőle mikori pontossan???
Amikor kérdezte még nem volt semmi az aláírásában, később írtam PÜ-t neki, h írja bele, és nem lesznek fölösleges futkosós körök  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:52:12 »

a segédkereten menp műanyag turbocső szokott sérülni??

Igen, kidörzsöli a bölcső.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:17:26 »

És a kavics?

Az is ugyanígy.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:50:12 »

Első körben,ezt még mindig a generátor okozza!
Másodikban pedig ellenőrizni kellene,hogy van-e elektromos kiegészítő fűtésed!Ha van,akkor a kocsi hasa alján van ott ahol belülről taposod a pedálokat,csak kívülről!El sem lehet téveszteni ha ott van.Ha nincs akkor csak egy sima gumicsövet lehet látni a helyén!
Így kéne kinéznie:
Szóval ha van,akkor kösd le a tápvezetékeit,vagy vedd ki a biztieit a motortéri biztitáblából!Ha megszűnik a jelenség-magától gyorsítás,akkor megtaláltad az okát.Valamelyik izzítógyertyája zárlatos.....

Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen... Sad Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva. Sad
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből... Sad

Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2012.12.04 kedd, 15:43:18 »

Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen... Sad Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva. Sad
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből... Sad

Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
A ménes ki akar szabadúlni! nyes

Kéne mérni hogy generárol mennyi áram megy valamerre, hátha valami eszi a villanyt. Ha ez sem akkor Huh???
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2012.12.04 kedd, 17:40:45 »

Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2012.12.04 kedd, 17:44:30 »

Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
vízpumpánál foyik rá a forrá motorra és el is párolog.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2012.12.04 kedd, 18:04:24 »

Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőbb kikell cserélni a vizkeringtető szivattyút. Ha továbbra is igy üzemelted a gépet a szervó szivattyú is tönkre megy. A meghajtásuk közös tengelyről tőrténik. Csak a tömitésen mulik, meddik birja a szervósziuvattyú a kiképzést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:03:13 »

Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
megerősítem az előttem szólókat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:04:45 »

Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen... Sad Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva. Sad
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből... Sad

Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
Pedig a generátorral van gond!Vagy valami zárlatban van,és azért emelgeti a fordulatot a generátor.
pl: szélvédőfűtés-kábele,vagy izzítógyertya,vagy valami egyéb a kábelrendszerben!

Ha nem találtok hibát,Próbára szerezz egy generátort,és teszteld!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:46:44 »

Köszönöm a segítséget Urak! worship
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 12:22:25 »

Sziasztok!


Lenne valami ötletetek a következő jelenségre?
Mostanában olyat művel az autó, hogy mikor beindítom(pöccre indul -8-ba is) akkor egy 5-10 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat. Igazából felfelé megy csak olyan mint ha egy picit nyomkodnám a pedált. 1000-ről kb 1250-ig ugrál. Ezt csinálja 5-10 másodpercig aztán szépen beáll a helyére. Lehet, hogy ez valami hibának a kezdete?

Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 15:13:22 »

Sziasztok!


Lenne valami ötletetek a következő jelenségre?
Mostanában olyat művel az autó, hogy mikor beindítom(pöccre indul -8-ba is) akkor egy 5-10 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat. Igazából felfelé megy csak olyan mint ha egy picit nyomkodnám a pedált. 1000-ről kb 1250-ig ugrál. Ezt csinálja 5-10 másodpercig aztán szépen beáll a helyére. Lehet, hogy ez valami hibának a kezdete?

Köszi!
van kiegfutesed?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:18:12 »

van kiegfutesed?

Nincsen.Sad
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:36:15 »

Nincsen.Sad
Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:53:39 »

Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!
ez nem azert van annyiert megmar uj adagolot kapsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:53:50 »

Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!

Akkor bízzunk a legjobbakba. Bár akitől vettem azt mondta, hogy már egyszer a közelmúltban fel lett újítva az adagoló. Persze lehet, hogy nem.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:58:38 »

ez nem azert van annyiert megmar uj adagolot kapsz
1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:01:04 »

Elvileg 80eft-ért újították fel az elmondás alapján.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:04:18 »

1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
mi mar újítottattunk fel adagolot. 150ertvujitottak fel, 300ert uj dobozosat kaptam volna. ez a tapasztalat, masok hallomasai nem erdekelnek. wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:21:05 »

mi mar újítottattunk fel adagolot. 150ertvujitottak fel, 300ert uj dobozosat kaptam volna. ez a tapasztalat, masok hallomasai nem erdekelnek. wave
Mi van veled! Ittál!  eplus2 Tavaly télen 4 adagoló azervízben jártam, és mind a 4 szinte ugyan ezeket az árakat mondta!   wave
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:23:03 »

Mi van veled! Ittál!  eplus2 Tavaly télen 4 adagoló azervízben jártam, és mind a 4 szinte ugyan ezeket az árakat mondta!   wave
nem olyan helyre kell menni, ahol egy melon akarnak meggazdagodni nyes nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:28:02 »

1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
ennyiért autót kapsz ami működik nem adagolót! Ezt nemtudom kitől hallottad de nagy barom lehetett falbav
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:35:27 »

ennyiért autót kapsz ami működik nem adagolót! Ezt nemtudom kitől hallottad de nagy barom lehetett falbav
Pl:www.adagolocentrum.hu
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:37:59 »

ez nem azert van
Akkor miért?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:38:18 »

Pl:www.adagolocentrum.hu
http://www.adagolojavitas.eu/arlista.html
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.