Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113515 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9050 Dátum:
2012.11.30 péntek, 17:22:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.30 péntek, 08:24:12
Arról van szó, hogy az elektronikával vezérelt VGT turbót tetted fel a vákuummal vezérelt helyére? Mindegyik VGT, nem? Ebben az esetben a geo karjának hosszával tudod változtatni a nyomást. Csak ezen gyárilag nincs állítási lehetőség.... Tegyél be nyomásmérő órát az autóba, hogy lásd mennyit tölt valójában. Vákuumos VGT nekem max 1.5bart tölt az órám szerint.
De nincs ám állítási lehetőség, nekem oda is lett a turbóm, még megy, de már keresem a következőt bele, mivel nem tudom-tudja saját maga szabályozni, így sztem nincs értelme sz.r.kodni egy másik motorhoz valóval, jobb a békesség
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9051 Dátum:
2012.12.01 szombat, 22:02:28 »
Sziasztok!
2001-es 90LE-s TDDI motort csak egyfajta adagolóval szerelték? Pontos számot tudnátok mondani, ami alapján beazonosítható?
Köszönöm!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9052 Dátum:
2012.12.01 szombat, 22:09:40 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.12.01 szombat, 22:02:28
Sziasztok!
2001-es 90LE-s TDDI motort csak egyfajta adagolóval szerelték? Pontos számot tudnátok mondani, ami alapján beazonosítható?
Köszönöm!
vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9053 Dátum:
2012.12.01 szombat, 22:54:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.01 szombat, 22:09:40
vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva
Köszi az infót!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9054 Dátum:
2012.12.01 szombat, 23:29:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.01 szombat, 22:09:40
vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva
szétszedtem a porlasztókat amiket küldtél...kivettem a 2-es rugót,hézagolót,stb...kavics,rozsda,tele trutyival.....jó hogy nem tettem be és megnézek mindent...
ilyen rittyósat még sose láttam...most kipucoltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 23:32:36 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9055 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 11:14:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.01 szombat, 23:29:22
szétszedtem a porlasztókat amiket küldtél...kivettem a 2-es rugót,hézagolót,stb...kavics,rozsda,tele trutyival.....jó hogy nem tettem be és megnézek mindent...
ilyen rittyósat még sose láttam...most kipucoltam.
kavics?? rozsda??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9056 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 11:31:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.02 vasárnap, 11:14:23
kavics?? rozsda??
Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9057 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 11:36:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.02 vasárnap, 11:31:27
Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.
nem tom, azokkal a porlasztókkal is úgyan úgy járt, mint ami most belekerült
lehet valami gagyi go ült ki oda
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9058 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 11:36:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.02 vasárnap, 11:31:27
Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.
berakod a nagycsúcsokat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9059 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 11:45:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.02 vasárnap, 11:36:49
berakod a nagycsúcsokat??
azon voltam hogy lehúzom őket megnézem, a porlasztó vizsgálóm épp besz@rt igy kértem egyet kölcsön, és 4-ből 3 nem volt jó...mondom mi a fuck? 1-2 hónapja még jó volt mind a 4.....szétszedtem és akkor fogadott a látvány...egyet megtudtam csinálni az jó lett, de komplett szétkellett szednem porlasztót,csúcsot,mindent....másik kettőt még nem húztam le.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9060 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 13:50:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.01 szombat, 22:09:40
vp30-as kell rá. nekem lesz egy leadó, bemérve, adatlappal, 1 éve teljesen felújítva
Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9061 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 14:19:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.12.02 vasárnap, 13:50:44
Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?
Az indításgátlóval össze kell programozni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9062 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 15:57:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.02 vasárnap, 11:31:27
Hát bakker ilyet még énse láttam...apró kis kavicsok egybeállva nyálkás dzsuvában...gondoltam csinálok róla képet,de telefon volt csak nálam.
Valszeg a hollander alatt megállt a kosz, és egy légtelenítésnél vagy nyomócső leszerelésénél belekerült a porlasztóba.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9063 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:02:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.12.02 vasárnap, 15:57:21
Valszeg a hollander alatt megállt a kosz, és egy légtelenítésnél vagy nyomócső leszerelésénél belekerült a porlasztóba.....
És a kavics?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9064 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:07:03 »
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek! A kocsimon lendkerék+kuplungszerkezet+kinyomócsapágy volt cserélve az elmúlt hetekben. Gondoltam ha már a szerelőnél van, akkor megcsináltatom az EGR dugózást is. A munka elkészült a kocsi kész lett én happy voltam, de már az első napokban észleltem egy kis erőtlenséget a szeretett gépjárművön, na de gondoltam majd egy hosszabb úton minden kiderül. A változás a következő: akármennyire padlózom le, akkor se nyom ki egy kevés füstöt se illetve nincs is olyan erő benne. Érződik hogy 2000-es fordulaton megindul kettesbe, de háromba váltva nem gyorsul úgy mint a szervíz előtt. Eddig nem volt gond elérni a 140-150 km/h sebességet, de most 120 felett olyan mintha kimenne a kocsiból az erő. Elvileg az előző tulaj rakatott a kocsiba chipet, ezt ez a szervizelés befolyásolhatja? Kérlek segítsetek!!!
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9065 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:08:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.12.02 vasárnap, 13:50:44
Még egy kérdésem felmerült az adagolóval kapcsolatban.
Csak a régit kiveszem, újat berakom és vége a mókának vagy kell valamit programoztatni, immót bütykölni, bármit csinálni ezen kívül?
adok vele motorvezérlőt(chipes, ~130le jelenleg), meg kulcsot és csak cserélni kell
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 17:48:05 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9066 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:41:36 »
Idézetet írta: Fzsolt - 2012.12.02 vasárnap, 17:07:03
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek! A kocsimon lendkerék+kuplungszerkezet+kinyomócsapágy volt cserélve az elmúlt hetekben. Gondoltam ha már a szerelőnél van, akkor megcsináltatom az EGR dugózást is. A munka elkészült a kocsi kész lett én happy voltam, de már az első napokban észleltem egy kis erőtlenséget a szeretett gépjárművön, na de gondoltam majd egy hosszabb úton minden kiderül. A változás a következő: akármennyire padlózom le, akkor se nyom ki egy kevés füstöt se illetve nincs is olyan erő benne. Érződik hogy 2000-es fordulaton megindul kettesbe, de háromba váltva nem gyorsul úgy mint a szervíz előtt. Eddig nem volt gond elérni a 140-150 km/h sebességet, de most 120 felett olyan mintha kimenne a kocsiból az erő. Elvileg az előző tulaj rakatott a kocsiba chipet, ezt ez a szervizelés befolyásolhatja? Kérlek segítsetek!!!
valami turbócsövet nem raktak fel rá vissza rendesen,vagy lelazult a bilincs.
A csipp akkor ugrik,ha gyári célműszerrel lefrissítik az ecu sw-jét.gondolom ilyen nem történt így semmi köze nincs hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9067 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:53:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.02 vasárnap, 17:41:36
valami turbócsövet nem raktak fel rá vissza rendesen,vagy lelazult a bilincs.
A csipp akkor ugrik,ha gyári célműszerrel lefrissítik az ecu sw-jét.gondolom ilyen nem történt így semmi köze nincs hozzá
Akkor a következő napokban vizsgálódhatok a kocsi alatt!
Keresek hozzá egy kis útmutatót, hogy mit hol keressek, mivel nem igazán értek hozzá! De köszönöm gyors válaszod!!
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9068 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 17:55:51 »
a segédkereten menp műanyag turbocső szokott sérülni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9069 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 18:53:38 »
sziasztok! van a műszerfalon egy jelzés sárga hópehely szerű jelzés mit jelenthet?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9070 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 18:57:31 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.12.02 vasárnap, 18:53:38
sziasztok! van a műszerfalon egy jelzés sárga hópehely szerű jelzés mit jelenthet?
Szia!
mikori a kocsid??? meg milyen fajta, ezeket az adatokat légyszi írd le alulra, h ne kelljen folyton kérdezgetni
amúgy az a hópehely azt jelzi, h kint mennyire van hideg
ha van piros is akk 0 fok alatti a hőmérséklet kint, de ha csak a sárga világít akkor +4 és 0 fok közötti a kinti levegő
ez a jelzés az izzításjelző fölött van bal oldalt ugye
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9071 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 19:07:11 »
2002-s, évjárat 2000 di, köszi a gyors választ..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9072 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 22:31:06 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.12.02 vasárnap, 19:07:11
2002-s, évjárat 2000 di, köszi a gyors választ..
Ez a te kocsid mert az aláírásodban 2003 van csak nem derül ki belőle mikori pontossan???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9073 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 22:52:33 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.12.02 vasárnap, 19:07:11
2002-s, évjárat 2000 di, köszi a gyors választ..
látom sikerült aláírnod a kocsid típusát
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9074 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 22:53:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.02 vasárnap, 22:31:06
Ez a te kocsid mert az aláírásodban 2003 van csak nem derül ki belőle mikori pontossan???
Amikor kérdezte még nem volt semmi az aláírásában, később írtam PÜ-t neki, h írja bele, és nem lesznek fölösleges futkosós körök
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9075 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 20:52:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.02 vasárnap, 17:55:51
a segédkereten menp műanyag turbocső szokott sérülni??
Igen, kidörzsöli a bölcső.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9076 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 21:17:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.02 vasárnap, 17:02:45
És a kavics?
Az is ugyanígy.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9077 Dátum:
2012.12.04 kedd, 13:50:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.15 csütörtök, 18:58:28
Első körben,ezt még mindig a generátor okozza!
Másodikban pedig ellenőrizni kellene,hogy van-e elektromos kiegészítő fűtésed!Ha van,akkor a kocsi hasa alján van ott ahol belülről taposod a pedálokat,csak kívülről!El sem lehet téveszteni ha ott van.Ha nincs akkor csak egy sima gumicsövet lehet látni a helyén!
Így kéne kinéznie:
Szóval ha van,akkor kösd le a tápvezetékeit,vagy vedd ki a biztieit a motortéri biztitáblából!Ha megszűnik a jelenség-magától gyorsítás,akkor megtaláltad az okát.Valamelyik izzítógyertyája zárlatos.....
Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen...
Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva.
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből...
Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9078 Dátum:
2012.12.04 kedd, 15:43:18 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.12.04 kedd, 13:50:12
Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen...
Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva.
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből...
Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
A ménes ki akar szabadúlni!
Kéne mérni hogy generárol mennyi áram megy valamerre, hátha valami eszi a villanyt. Ha ez sem akkor
??
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9079 Dátum:
2012.12.04 kedd, 17:40:45 »
Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9080 Dátum:
2012.12.04 kedd, 17:44:30 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.12.04 kedd, 17:40:45
Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
vízpumpánál foyik rá a forrá motorra és el is párolog.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9081 Dátum:
2012.12.04 kedd, 18:04:24 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.12.04 kedd, 17:40:45
Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőbb kikell cserélni a vizkeringtető szivattyút. Ha továbbra is igy üzemelted a gépet a szervó szivattyú is tönkre megy. A meghajtásuk közös tengelyről tőrténik. Csak a tömitésen mulik, meddik birja a szervósziuvattyú a kiképzést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9082 Dátum:
2012.12.04 kedd, 20:03:13 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.12.04 kedd, 17:40:45
Halihó mindenki!A segítségeteket szeretném kérni!A problémám az hogy 2 naponta öntök 4 liter vizet kedves kisautómba és egyszerűen nem tudom hogy hova tűnik! Folyni nem folyik mert tócsát nem látok!Mi lehet a problem?
köszönöm
megerősítem az előttem szólókat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9083 Dátum:
2012.12.04 kedd, 20:04:45 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.12.04 kedd, 13:50:12
Generátor kiszedve, kutya baja, jól van, köszöni szépen...
Kiegészítő fűtés nincs a kocsiban, lecsekkolva.
Viszont most már folymatos a probléma, de ha rákötjük a diagnosztikára, nem ad ki hibakódot. Sőt! Annyival lett komolyabb a baj, hogy az alapjárati fordulatszámom is elkezdett ingadozni az alapjárat és kb.1100 között. Sőt, ami fura, ha fékezek, üresbe pakolom, megláásá előtt felugrik 1200 környékére, aztán visszaáll alapjáratira és érezhetően rángat a motor, mintha ki akarna mászni a motortérből...
Vigyem el egy szakszervízbe, hogy bombázzák szét???
Pedig a generátorral van gond!Vagy valami zárlatban van,és azért emelgeti a fordulatot a generátor.
pl: szélvédőfűtés-kábele,vagy izzítógyertya,vagy valami egyéb a kábelrendszerben!
Ha nem találtok hibát,Próbára szerezz egy generátort,és teszteld!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9084 Dátum:
2012.12.04 kedd, 20:46:44 »
Köszönöm a segítséget Urak!
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9085 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 12:22:25 »
Sziasztok!
Lenne valami ötletetek a következő jelenségre?
Mostanában olyat művel az autó, hogy mikor beindítom(pöccre indul -8-ba is) akkor egy 5-10 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat. Igazából felfelé megy csak olyan mint ha egy picit nyomkodnám a pedált. 1000-ről kb 1250-ig ugrál. Ezt csinálja 5-10 másodpercig aztán szépen beáll a helyére. Lehet, hogy ez valami hibának a kezdete?
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9086 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 15:13:22 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.12.06 csütörtök, 12:22:25
Sziasztok!
Lenne valami ötletetek a következő jelenségre?
Mostanában olyat művel az autó, hogy mikor beindítom(pöccre indul -8-ba is) akkor egy 5-10 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat. Igazából felfelé megy csak olyan mint ha egy picit nyomkodnám a pedált. 1000-ről kb 1250-ig ugrál. Ezt csinálja 5-10 másodpercig aztán szépen beáll a helyére. Lehet, hogy ez valami hibának a kezdete?
Köszi!
van kiegfutesed?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9087 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 16:18:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.06 csütörtök, 15:13:22
van kiegfutesed?
Nincsen.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9088 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 16:36:15 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.12.06 csütörtök, 16:18:12
Nincsen.
Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9089 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 16:53:39 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 16:36:15
Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!
ez nem azert van annyiert megmar uj adagolot kapsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9090 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 16:53:50 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 16:36:15
Szerintem ez adagoló probléma,az előtöltéssel van gond! Nekem is úgyan ez a problémám,de azért a kis alapjárat ingadozásért nem fogom felújíttatni 250-300 ezer forintért! Ennyit elnézek neki! Majd +10fok felett nem fogja csinálni! Én a tavalyi telet is így vészeltem átt!
Akkor bízzunk a legjobbakba. Bár akitől vettem azt mondta, hogy már egyszer a közelmúltban fel lett újítva az adagoló. Persze lehet, hogy nem.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9091 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 16:58:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.06 csütörtök, 16:53:39
ez nem azert van annyiert megmar uj adagolot kapsz
1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9092 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:01:04 »
Elvileg 80eft-ért újították fel az elmondás alapján.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9093 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:04:18 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 16:58:38
1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
mi mar újítottattunk fel adagolot. 150ertvujitottak fel, 300ert uj dobozosat kaptam volna. ez a tapasztalat, masok hallomasai nem erdekelnek.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9094 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:21:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.06 csütörtök, 17:04:18
mi mar újítottattunk fel adagolot. 150ertvujitottak fel, 300ert uj dobozosat kaptam volna. ez a tapasztalat, masok hallomasai nem erdekelnek.
Mi van veled! Ittál!
Tavaly télen 4 adagoló azervízben jártam, és mind a 4 szinte ugyan ezeket az árakat mondta!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9095 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:23:03 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 17:21:05
Mi van veled! Ittál!
Tavaly télen 4 adagoló azervízben jártam, és mind a 4 szinte ugyan ezeket az árakat mondta!
nem olyan helyre kell menni, ahol egy melon akarnak meggazdagodni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9096 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:28:02 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 16:58:38
1 zsír új 800.000 környékén mozog! A le-fel szerelés + hibafeltárás 80.000!
ennyiért autót kapsz ami működik nem adagolót! Ezt nemtudom kitől hallottad de nagy barom lehetett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9097 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:35:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.06 csütörtök, 17:28:02
ennyiért autót kapsz ami működik nem adagolót! Ezt nemtudom kitől hallottad de nagy barom lehetett
Pl:www.adagolocentrum.hu
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9098 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:37:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.06 csütörtök, 16:53:39
ez nem azert van
Akkor miért?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9099 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 17:38:18 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.06 csütörtök, 17:35:27
Pl:www.adagolocentrum.hu
http://www.adagolojavitas.eu/arlista.html
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ