stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:16:45 » |
|
énis sokallom főleg egy ilyen kakapuki turbótól...de ha azt mondta elhisszük...Az én GT20-am 2bar-ig kimegy kiakasztott westgate-val és nem volt full parketta.
Meggyőztél, végül is karácsony van, mikor ha nem ilyenkor hisz az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:21:17 » |
|
ez jó, ahogy látom a végén 1,7-1,8 között van. az emap mérő pont az mivel lett ledugózva? vag milyen csatlakozóval tudok rácsatlakozni?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:22:00 » |
|
Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.
festo 2,5baros óra lett berakva
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:22:21 » |
|
Meggyőztél, végül is karácsony van, mikor ha nem ilyenkor hisz az ember. holnap levideózom
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:24:50 » |
|
ez jó, ahogy látom a végén 1,7-1,8 között van. az emap mérő pont az mivel lett ledugózva? vag milyen csatlakozóval tudok rácsatlakozni?
Egy vas golyó és egy csavar....vágógyűrűs réz csővel csináltam az EMAP-ot onnan...azért lett odahegesztev az a menetes csonk..EMAP miatt ha az kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:25:38 » |
|
gyárilag igen nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5 Hamar ledobná az a fejet...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:26:40 » |
|
Egy vas golyó és egy csavar....vágógyűrűs réz csővel csináltam az EMAP-ot onnan...azért lett odahegesztev az a menetes csonk..EMAP miatt ha az kell.
köszi hnap legózom össze a tartalék motoron a turbot, csinálok labdatartót, meg a gyári alu hővédőpajzsnak tartót, hogy megmaradjon a gyári kinézet
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:26:53 » |
|
Hamar ledobná az a fejet...
miért is?? vw-nél tudod hányan mennek 2bar felett??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:12:27 » |
|
Nemsokára cserélnem kellene a szijjakat meg vele együtt a görgőket miből mennyi kell esetleg cikkszámok elérhetőségek? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:46:17 » |
|
Én már 8-évde mindig itt és ezt veszem. http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor Nemsokára cserélnem kellene a szijjakat meg vele együtt a görgőket miből mennyi kell esetleg cikkszámok elérhetőségek? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
csacsii
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:49:19 » |
|
Sziasztok. Van egy 2.0 tddi Mondeom és az lenne a történet, hogy nem voltam itthon félévig, fater használta és mikor beindítottam azt vettem észre, hogy hidegen 800-1100 fordulat között ugrál a mutató és kéken füstöl. Melegen már nem csinálja ezt. Valamint mikor úgy tartja kedve egyik sebességben sem engedi tovább 2500-2600tól és akkor is füstöl kéken mint az állat. Nem tudtok tippeket adni, hogy mi okozhatja ezt a problémát? Addig nem vinném szerelőhöz. De az utóbbit egyre többször csinálja, a reggeli hideg indítás után pedig állandóan füstöl és ugrál a fordulat. :S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:00:34 » |
|
Sziasztok. Van egy 2.0 tddi Mondeom és az lenne a történet, hogy nem voltam itthon félévig, fater használta és mikor beindítottam azt vettem észre, hogy hidegen 800-1100 fordulat között ugrál a mutató és kéken füstöl. Melegen már nem csinálja ezt. Valamint mikor úgy tartja kedve egyik sebességben sem engedi tovább 2500-2600tól és akkor is füstöl kéken mint az állat. Nem tudtok tippeket adni, hogy mi okozhatja ezt a problémát? Addig nem vinném szerelőhöz. De az utóbbit egyre többször csinálja, a reggeli hideg indítás után pedig állandóan füstöl és ugrál a fordulat. :S
Ebből pedig szerelő lesz (lehetőleg hozzáértő szerelő) és diagnosztika. A teljesítmény korlátozás eleve hibára utal. A kék fűst olaj. Tömítetlenségi probléma is lehet és még sok egyéb. Átfogó diagnosztika szükséges.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:55:21 » |
|
Ebből pedig szerelő lesz (lehetőleg hozzáértő szerelő) és diagnosztika. A teljesítmény korlátozás eleve hibára utal. A kék fűst olaj. Tömítetlenségi probléma is lehet és még sok egyéb. Átfogó diagnosztika szükséges.
Vagy az AC rendetlenkedik és kevés a nafta!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:59:15 » |
|
Vagy az AC rendetlenkedik és kevés a nafta!
Tehát diagnosztika. Kezdve a előszállító szivattyú nyomásméréssel. A kék füst viszont mindenképpen olaj.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
csacsii
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:00:49 » |
|
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:04:34 » |
|
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek Azért írtam az AC-t mert amikor megpusztult nekem is kék füstöt nyomott meg nekem is először 2000 felett kezdett dadogni majd egyre lejjebb és 1 km arrébb alapjárat majd megállt és nem indult. 1 órával később pöc röff és szépen hazavitt hibátlanúl. És utánna egyből az AC-t néztem hosszú vezetékkel az akkuról adtam neki villanyt a csatlakozójára csöndben maradt semmi reakció, Kocsi kft utángyártott 25pénzér berak és azóta hibátlan. Mindez -5 fokban hóban jégben előadva. Gázolajszűrő mikor volt cserélve abba is besürüsödhet a trutyi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 21:13:53 írta Lacimanó »
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
kishamu
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2012.12.28 péntek, 05:53:47 » |
|
sziasztok segítségeteket szeretném kérni van 1 mondeóm 2 tddi.115 ló. 2001.05-havi olyan mintha 1900 fordulaton egy pillanatra kihagyna ,és meg is változik a hangja sokkal tranzitosba lesz.tegnap jöttem haza és azt tapasztaltam hogy nem úgy gyorsul mint szokót és nem pörög fel a motor üresben 4000-fölé sebességben terhelten 3500 fölé mi lehet ez valami sziszegő hangot halok a ha gyorsítok de a csöveket már 3-szor néztem át 2-töt cseréltem és jónak tűnnek hol a bibi?turbónyomás probléma esetleg?segítségeteket előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2012.12.28 péntek, 07:00:11 » |
|
sziasztok segítségeteket szeretném kérni van 1 mondeóm 2 tddi.115 ló. 2001.05-havi olyan mintha 1900 fordulaton egy pillanatra kihagyna ,és meg is változik a hangja sokkal tranzitosba lesz.tegnap jöttem haza és azt tapasztaltam hogy nem úgy gyorsul mint szokót és nem pörög fel a motor üresben 4000-fölé sebességben terhelten 3500 fölé mi lehet ez valami sziszegő hangot halok a ha gyorsítok de a csöveket már 3-szor néztem át 2-töt cseréltem és jónak tűnnek hol a bibi?turbónyomás probléma esetleg?segítségeteket előre is köszi
Hát ha sziszeg az vagy kígyó vagy még mindig turbócső, szökik a levegő valahol. Olajnyomokat keress a turbócsövek környékén árulkodnak.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
kishamu
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:21:51 » |
|
Hát ha sziszeg az vagy kígyó vagy még mindig turbócső, szökik a levegő valahol. Olajnyomokat keress a turbócsövek környékén árulkodnak.
Ha a vákuumcsövet lehúzom a légszűrőházról, meg a turbóról az egyik végét befogom a másik végébe belefújok akkor sziszegő hangot hallok. Ez normális???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kishamu
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:50:45 » |
|
Ha a vákuumcsövet lehúzom a légszűrőházról, meg a turbóról az egyik végét befogom a másik végébe belefújok akkor sziszegő hangot hallok. Ez normális???
megvan a hiba a vákuumcsö lyukas ami megy a turbóra ez lehet a probléma ezért nem úgy megy az autó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2012.12.28 péntek, 09:12:56 » |
|
megvan a hiba a vákuumcsö lyukas ami megy a turbóra ez lehet a probléma ezért nem úgy megy az autó?
igen.a vakum nem mozgatja a geot állító kart.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
edem
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:40:31 » |
|
Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsozy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:47:52 » |
|
Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság Kell hozzá egy spec szerszám,hogy vissza tudd tenni a szíjat. Pl. egy ilyen:http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2012.12.28 péntek, 16:05:52 » |
|
Kell hozzá egy spec szerszám,hogy vissza tudd tenni a szíjat. Pl. egy ilyen:http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
vagy a főtengelyszíjtárcsát 1laza csavarral kell felfogatni.a szíjat rátéve visszaforgatva a helyére a szíj fenn is van..........
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
|
|
« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2012.12.28 péntek, 16:50:53 » |
|
Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság Szia! Generátor vissza, generátor fölötti alumínium házat leszedni (ami a turbo közelébe van), feszítőcsavart leszedni, és így át tudod fűzni a görgőkön a szíjjat.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
|
|
|
edem
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2012.12.28 péntek, 19:30:19 » |
|
Mára abbahagytam a bütykölést a generátor fönt van.Megpróbálom a ti módszereteket mert sajnos nincs megfelelő célszerszámom a feszitő összehúzására
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:44:38 » |
|
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek Helló! Sikerült megoldani az alapjárati problémát? Kíváncsi lennék.... mert az én autóm is ezt produkálja... Üdv:Roby.
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:57:27 » |
|
Sziasztok! Mk3 TDDI 2001.... A TPS szenzort hol találom? Előre is köszi, üdv: Roby.
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:58:08 » |
|
Sziasztok! Mk3 TDDI 2001.... A TPS szenzort hol találom? Előre is köszi, üdv: Roby. szerintem a gázpedálban miért??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:12:25 » |
|
szerintem a gázpedálban miért?? TPS nem lehet APS..... Ami a pedálban van az APS (Acceleration Position Sensor) A másik neve is adja magát, TPS (Trottle Position Sensor), ami fojtószelep pozíció érzékelő. De a TDDi-ben ilyen nincs TPS, minek is lenne....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:14:45 » |
|
TPS nem lehet APS..... Ami a pedálban van az APS (Acceleration Position Sensor) A másik neve is adja magát, TPS (Trottle Position Sensor), ami fojtószelep pozíció érzékelő. De a TDDi-ben ilyen nincs TPS, minek is lenne.... tényleg nem lehet, hogy arra gondol??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:19:21 » |
|
szerintem a gázpedálban miért?? Olvastam korábban hogy esetleg e szenzor meghibásodása, vagy nem megfelelő működése okozhatja a hideg alapjárati ingadozást.... ...Gondoltam megkeresem, és elmagyarázom neki mi lenne a dolga...
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:20:46 » |
|
Olvastam korábban hogy esetleg e szenzor meghibásodása, vagy nem megfelelő működése okozhatja a hideg alapjárati ingadozást.... ...Gondoltam megkeresem, és elmagyarázom neki mi lenne a dolga... húzd le a generátorról a csatit. ha akkor abbahagyja az ingadozást, akkor valami az elektromos rendszerben lesz. zárlatos valami, vagy rossz akksi...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:26:12 » |
|
húzd le a generátorról a csatit. ha akkor abbahagyja az ingadozást, akkor valami az elektromos rendszerben lesz. zárlatos valami, vagy rossz akksi...
Ez a jelenség nem most kezdődött... de sokat nem foglalkoztam vele, mert nem sokáig csinálja..2-3perc aztán már jól ketyeg... viszont ha lábbal adok neki pici fordulatot, ez már nagyon megy nekem, pl: 1000/perc, itt ebben a tartományban teljesen jól megy... akksit 2 hete cseréltem...
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:34:29 » |
|
Ez a jelenség nem most kezdődött... de sokat nem foglalkoztam vele, mert nem sokáig csinálja..2-3perc aztán már jól ketyeg... viszont ha lábbal adok neki pici fordulatot, ez már nagyon megy nekem, pl: 1000/perc, itt ebben a tartományban teljesen jól megy... akksit 2 hete cseréltem... a generátorról húzd le a csatit és próbáld úgy
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:37:42 » |
|
Esetleg a télre való tekintettel nem kapcsolsz be valami fűtést? Hátsó ablak+tükrök, első ablak...ilyesmi Nekem a benzinesnél is változik a fűtésekkel, aztán mikor kikapcsolnak egy pillanatra emelkedik de már áll is vissza alapra.
Jól mondja HZsolt92, lehet terhelésváltakozás is az oka.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:38:28 » |
|
a generátorról húzd le a csatit és próbáld úgy Oksa, 1 próbát megér... Köszi, elköszönök...vár a ágy.. további minden jót...jó egészséget...meg buék! Üdv: Roby.
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
hayabusa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:41:52 » |
|
Oksa, 1 próbát megér... Köszi, elköszönök...vár a ágy.. további minden jót...jó egészséget...meg buék! Üdv: Roby.
Szia. Semmit nem kapcsolok olyankor... direkt nem.. az a fajta vaok aki, hagyja melegedni a motort 10percig és csak utána terhelem....
|
|
|
Naplózva
|
2001.05. MKIII TDDI kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:51:33 » |
|
Szia.
Semmit nem kapcsolok olyankor... direkt nem.. az a fajta vaok aki, hagyja melegedni a motort 10percig és csak utána terhelem....
Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat. (Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 09:00:59 » |
|
Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat. (Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)
ugyan olyan, mint a tdci. a smart charge miatt bármikor bármit kapcsolgathat
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:20:50 » |
|
Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat. (Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)
Ennyire biztosan nincs intelligens. Viszont a tdci-nél már vannak ehhez hasonló funkciók, ide-oda tudja tolni a befecskendezést.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:51:28 » |
|
Ennyire biztosan nincs intelligens. Viszont a tdci-nél már vannak ehhez hasonló funkciók, ide-oda tudja tolni a befecskendezést.
A korrekciót minden cr rendszer tudja, talán még cp1 nem. Amiről én írtam az más. De szerintem tudhatja a tdci is, mert a nagyobb ccm-es cdti-k is tudják és azok már vannak 2003-tól
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:15:58 » |
|
Labdatartó Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:51:15 » |
|
Labdatartó Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból De most akkor mégse vákumos lessz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:55:12 » |
|
Labdatartó Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból Csak László meg ne lássa
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:52:05 » |
|
Csak László meg ne lássa Tisztelt Fórumtárs! Nem kell lebecsülni az alkotó szellemet. Ha már minden precizen működik, és az inteligencia csupán a szépségen meditál, akkor majd csinál egy preciz tartót is. Mindenkinek eredményekben gazdag boldog új esztendőt kivánok. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 16:58:07 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:44:19 » |
|
De most akkor mégse vákumos lessz? nem, nincs kedvem szívni vele
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:46:45 » |
|
Csak László meg ne lássa Tisztelt Fórumtárs! Nem kell lebecsülni az alkotó szellemet. Ha már minden precizen működik, és az inteligencia csupán a szépségen meditál, akkor majd csinál egy preciz tartót is. Mindenkinek eredményekben gazdag boldog új esztendőt kivánok. Tisztelettel László! igen lehetne még rajta ügyködni, sajna a jelölés elment, így mire a sítupadon átalakításra került már 2mm-rel rövidebb lett amúgy, ha levágnám a labda felöli részén a túllógást, meg lefújnám egyszínűre, akkor senki sem mondaná meg, hogy nem egy darab
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:31:16 » |
|
igen lehetne még rajta ügyködni, sajna a jelölés elment, így mire a sítupadon átalakításra került már 2mm-rel rövidebb lett amúgy, ha levágnám a labda felöli részén a túllógást, meg lefújnám egyszínűre, akkor senki sem mondaná meg, hogy nem egy darab Tisztelt Fórumtárs! Mint az előzőekben irtam, előszőr minden működjön precizen. A forma egyenlőre részletkérdés. A csinositás bőven rá ér a munka legvégén. Egyébbként nekem semmi bajom a tartóval. Szerintem ha kész lessz, és minden kifogástalanul működik, akkor nagyon sokan fogják irigyelni. Sok sikert az erdményes átalakitáshoz. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 18:33:42 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
|