Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113409 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9300 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:53:29 »

nem, nincs kedvem szívni vele vigyor3

gyári vákumossal mit kell szivni?  az a legjobb....
Emap-al azzal lehet cumizni meg hamar megfőzni a motort...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9301 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 15:03:35 »

gyári vákumossal mit kell szivni?  az a legjobb....
Emap-al azzal lehet cumizni meg hamar megfőzni a motort...
imap lesz. csak még nem tudom, hogy továbbra is a szívósorról, vagy a komp házról lesz vezérelve, amit ti csináltatok rá...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9302 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 15:04:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előzőekben irtam, előszőr minden működjön precizen. A forma egyenlőre részletkérdés. A csinositás bőven rá ér a munka legvégén. Egyébbként nekem semmi bajom a tartóval. Szerintem ha kész lessz, és minden kifogástalanul működik, akkor nagyon sokan fogják irigyelni.
Sok sikert az erdményes átalakitáshoz. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
worship
még kap egy fekete festést és kész vigyor3 azóta lett még kicsit alakítva, mostmár átmenő csavarok fogják a tartót.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #9303 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:35:57 »

Sziasztok Buék Mindenkinek!

Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9304 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:54:12 »

Sziasztok Buék Mindenkinek!

Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi

valahol kilukadt a vákumcső,sziszegő sistergő hangot keress...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9305 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:56:38 »

Sziasztok Buék Mindenkinek!

Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi


Ha minden úgy van ahogy írod, akkor a vezetékeket ellenőrizd a motorvezérlő és a szabályzó szelep között.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9306 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:58:09 »

valahol kilukadt a vákumcső,sziszegő sistergő hangot keress...

"a motor elektronikája nem kapcsolja."

A kígyó most nincs itt....a leírás alapján.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9307 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:03:25 »

"a motor elektronikája nem kapcsolja."

A kígyó most nincs itt....a leírás alapján.  Wink
azt csak gondolja,hogy nem kapcsolja szerintem.meg miért is ne tenné?hamarabb likad ki,mint elektromosan elromlik az PCM.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9308 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:09:19 »

azt csak gondolja,hogy nem kapcsolja szerintem.meg miért is ne tenné?hamarabb likad ki,mint elektromosan elromlik az PCM.

Persze a lyukadás sűrűbben előfordul.
Szó sincs motorvezérlő romlásról, de a vezetékek szakadhatnak, csatlakozók korrodálódhatnak ...stb. és máris nincs vezérlés. Nem kell ehhez elromlania a motorvezérlőnek.
Egy szkóppal pikk-pakk kiderülne, hogy van-e kivezérlés. Ha a vákuumcsövezés rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9309 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:28:53 »

Persze a lyukadás sűrűbben előfordul.
Szó sincs motorvezérlő romlásról, de a vezetékek szakadhatnak, csatlakozók korrodálódhatnak ...stb. és máris nincs vezérlés. Nem kell ehhez elromlania a motorvezérlőnek.
Egy szkóppal pikk-pakk kiderülne, hogy van-e kivezérlés. Ha a vákuumcsövezés rendben.
így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9310 Dátum: 2013.01.01 kedd, 21:20:01 »

Sziasztok Buék Mindenkinek!

Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi

Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.    wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9311 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:16:09 »

sziasztok

még mindig levegősödési problémák vigyor3

szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.

ez mitől lehet??

valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.

mit kéne csinálni, hogy jó legyen?? falbav minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9312 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:21:00 »

sziasztok

még mindig levegősödési problémák vigyor3

szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.

ez mitől lehet??

valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.

mit kéne csinálni, hogy jó legyen?? falbav minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás falbav
Az az érdekes, hogy ha megy az ac akkor csak a tankból szívhat levegőt, mert az ac után már túlnyomás van ott már csak kifelé szivároghat. Tehát vagy nem megy az ac és az adagoló szívja csak a naftát és valahol a vákum miatt levegő is kerül bele szerintem a gázolajszűrőnél nekem is ott levegősödött de ha beindult csöpögött is. Vagy az ac ig kerül bele a levegő. Viszont ha megy az ac akkor villámgyorsan végigmegy a bubi mert az nyomja ezerrel a naftát. NEkem az ac gyanús és a légszűrő csatlakozó "O" gyűrű!!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #9313 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:05:33 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_ghia_bor._klima._tddi_motoros_full-6410333

Na ezt vette meg az is merősöm.
Remélem nem fog vele rosszul járni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #9314 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:43:19 »

Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.    wave

Köszönöm a segítő ötletet. Erre nem gondoltam, már levegővel akartam megnyomatni a csöveket, de így egyszerűbb lesz.
Ma már nem próbálom ki de holnap biztosan.
Még egyszer kösz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9315 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:48:29 »

Az az érdekes, hogy ha megy az ac akkor csak a tankból szívhat levegőt, mert az ac után már túlnyomás van ott már csak kifelé szivároghat. Tehát vagy nem megy az ac és az adagoló szívja csak a naftát és valahol a vákum miatt levegő is kerül bele szerintem a gázolajszűrőnél nekem is ott levegősödött de ha beindult csöpögött is. Vagy az ac ig kerül bele a levegő. Viszont ha megy az ac akkor villámgyorsan végigmegy a bubi mert az nyomja ezerrel a naftát. NEkem az ac gyanús és a légszűrő csatlakozó "O" gyűrű!!
jah, egyelőre 90le-s, nincs ac-m vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9316 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:03:27 »


Az a szánalmas hogy valaki elad egy ilyen autót ennyiért mikor többet érhetne...Ismerősődnek ez jó persze eljen
Azt még odairja hogy : Nagyon megkímélt állapotban eladó, TDDI motoros a legmegbízhatobb...akkor minek adja el? főleg egy kisebb opelre?  plussz új kuplung+lendkerék, felujított klímakompresszor, új fékbetét....pffff.
Reméljük az ismerősőd sokáig élvezni fogja.. eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9317 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:05:31 »

sziasztok

még mindig levegősödési problémák vigyor3

szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.

ez mitől lehet??

valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.

mit kéne csinálni, hogy jó legyen?? falbav minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás falbav

Inditsd közvetlen kannából...Ha akkor is csinálja akkor sz@r van a palacsintában eplus2...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9318 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:15:01 »

Inditsd közvetlen kannából...Ha akkor is csinálja akkor sz@r van a palacsintában eplus2...
az már volt, + egy hónapja volt az adagoló  garanciális átvizsgáláson padono és az hibátlan... Roll Eyes

+ hiába indítom kannából, ha már le van levegősödve valahol, nem?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #9319 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:30:22 »

Az autóval dolgoztak televolt redőny javító szerszámokkal.Én is ott voltam és tudom milyen a TDDI.Nagyon szépen be indult semmi korom semmi fölösleges füst semmi zakatolás semmi fölös zúgás.Na de lehet neki más baja azt nem mondom.Különben másik autó vásárlása történt és azért adták el.Még ettől is nagyobb autó kellet nekik a sok szerszám végett.De csak örülni fog neki.


Az a szánalmas hogy valaki elad egy ilyen autót ennyiért mikor többet érhetne...Ismerősődnek ez jó persze eljen
Azt még odairja hogy : Nagyon megkímélt állapotban eladó, TDDI motoros a legmegbízhatobb...akkor minek adja el? főleg egy kisebb opelre?  plussz új kuplung+lendkerék, felujított klímakompresszor, új fékbetét....pffff.
Reméljük az ismerősőd sokáig élvezni fogja.. eljen
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9320 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:41:56 »

az már volt, + egy hónapja volt az adagoló  garanciális átvizsgáláson padono és az hibátlan... Roll Eyes

+ hiába indítom kannából, ha már le van levegősödve valahol, nem?

Most komoly?  kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...  taps
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9321 Dátum: 2013.01.02 szerda, 19:51:01 »

Most komoly?  kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...  taps
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt... szomoru1
ha otthon leszek, akkor kipróbálom. meg kicserélem a visszatérő ágat is átlátszóra.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9322 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:13:15 »

Most komoly?  kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...  taps
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt... szomoru1
De ne vedd ki a kannából a csövet mert kezdheted előrről!  smile
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9323 Dátum: 2013.01.02 szerda, 21:37:06 »

ha otthon leszek, akkor kipróbálom. meg kicserélem a visszatérő ágat is átlátszóra.

a kanna feljebb legyen mint az adagoló és ne legyen benne levegő, úgy csináld meg.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9324 Dátum: 2013.01.02 szerda, 22:04:22 »

a kanna feljebb legyen mint az adagoló és ne legyen benne levegő, úgy csináld meg.
Mint az infúziós üveg, csöpögtető nélkül.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9325 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:25:47 »

Mint az infúziós üveg, csöpögtető nélkül.. vigyor3

kb..ja... eplus2
De lehet tényleg egyszerűbb egy pillepalackot fejtetőre állitani slagot az aljára és felkötni éjszakára....
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.03 csütörtök, 20:27:36 írta Bunyek » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9326 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:41:12 »

kb..ja... eplus2
De lehet tényleg egyszerűbb egy pillepalackot fejtetőre állitani slagot az aljára és felkötni éjszakára....
Ja erre gondoltam, a motorháztető zár vashoz fel lehet akasztani... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9327 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:49:51 »

Ja erre gondoltam, a motorháztető zár vashoz fel lehet akasztani... Wink

ok... eljen  irsz róla egy cikket wiki-be?  eplus2 pias
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9328 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:55:20 »

ok... eljen  irsz róla egy cikket wiki-be?  eplus2 pias
eplus2 még az üveg típusán gondolkodom.. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9329 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 20:58:35 »

eplus2 még az üveg típusán gondolkodom.. hehe
Az üveg mindegy,csak írd rá,hogy HP és Bunyek már ki is próbálja!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9330 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 21:32:31 »

Az üveg mindegy,csak írd rá,hogy HP és Bunyek már ki is próbálja!  eplus2

a "HP" az házipálinka? mert akkor értem.. pias action
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9331 Dátum: 2013.01.04 péntek, 00:28:31 »

a "HP" az házipálinka? mert akkor értem.. pias action

Harry Potter!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #9332 Dátum: 2013.01.04 péntek, 06:04:58 »

Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van help
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9333 Dátum: 2013.01.04 péntek, 07:38:01 »

a "HP" az házipálinka? mert akkor értem.. pias action
Igen!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9334 Dátum: 2013.01.04 péntek, 07:51:02 »

Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van help
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!

AC megy?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9335 Dátum: 2013.01.04 péntek, 10:47:15 »

Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van help
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!


Feltöltötted gázolajjal a szűrőt? Mindent a helyére tettél rendesen? Levegősödés nem lehet?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9336 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:45:35 »

a "HP" az házipálinka? mert akkor értem.. pias action
Hülye Picsa... vigyor3  nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9337 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:50:50 »

Hülye Picsa... vigyor3  nyes
hétközna-picsa-lódások  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9338 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:57:14 »

Hülye Picsa... vigyor3  nyes

ki a hülye picsa? és miért kell kipróbálnom?
Naplózva
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #9339 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:30:47 »

Köszönöm a segítő ötletet. Erre nem gondoltam, már levegővel akartam megnyomatni a csöveket, de így egyszerűbb lesz.
Ma már nem próbálom ki de holnap biztosan.
Még egyszer kösz.

Hello

Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.






Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9340 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:42:55 »

Hello

Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.

Le is szerelheted a másik mágnesszelepet és minden maradék csövet vakolj le...ez a legjobb amit tehetsz az autóddal, ha eddig még nem dugóztad volna le az egr-t. Nekem 8 éve nincs egr-em, le is szereltem mindent ami az miatt volt a motoron, nem kell az rá, csak tönkre teszi a motort...vagy elég ha ledugózod, már akkor sem kormolja a motort.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9341 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:29:25 »

Hello

Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.







eljen
szóval bejött a papírforma.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #9342 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:00:39 »

eljen
szóval bejött a papírforma.....

Bejött és köszönök minden segítő ötletet.

Már láttam magam előtt  kirepülni a 20000.-eket a zsebemből.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9343 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 09:57:53 »

Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.    wave

Szia!

Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan  a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !

Joe

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9344 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:12:07 »

Szia!

Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan  a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !

Joe


Hali!

Egy tipp. A turbócső belső oldalán a "kanyarnál" nincs elrepedve? Nekünk egyszer(ha jó emlékszem) ott volt egy 2-3 centis lyuk,és jó időbe telt,mire megtaláltuk  integet2
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9345 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:19:13 »

Hali!

Egy tipp. A turbócső belső oldalán a "kanyarnál" nincs elrepedve? Nekünk egyszer(ha jó emlékszem) ott volt egy 2-3 centis lyuk,és jó időbe telt,mire megtaláltuk  integet2

Szia!

Köszi a tippet, de szerencsére ott nincs repedés. (még)Smiley

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9346 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:20:16 »

Szia!

Köszi a tippet, de szerencsére ott nincs repedés. (még)Smiley



Bilincsek nem lazák? Smiley (nem nézlek hülyének,csak ezek a megszokott "szökési pontok")
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9347 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:24:31 »

Bilincsek nem lazák? Smiley (nem nézlek hülyének,csak ezek a megszokott "szökési pontok")

Azok rendben vannak. Átnéztem mindet. Az biztos, hogy a turbóról jövő vákumcső az is rendben. Viszont amire rámegy(mint a képen) azt  nem tudom, hogy micsoda és mintha abból jönne a hang. Ha lehúzom akkor két cső áll ki belőle.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9348 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:31:11 »

Konkrétan erre gondolok. Lehet, hogy itt ereszt valahol. A hang innét jön valószínű.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 10:34:41 írta joeboy » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9349 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:48:30 »

Szia!

Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan  a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !

Joe


Nézd meg nem akad-e a turbód a geometriánál (leveszed az állítókarról a zégergyűrűt, leakasztod,  és koppanástól koppanásig szinte 0 erővel kell mozdulnia.) Ha ez jó, akkor leszereled azt a szeleptartót amit lefényképeztél (2db csavar rögzíti a váltóhoz...lehet 3  vigyor3) felhúzod és mikor mozgatod a vákumdob tengelyét, ott már ki tudod szűrni, honnan jön a hang, nem csak találgatsz , hogy onnan lentről valahonnan... vigyor3
Nem rég volt itt olyan gép aminek az egyik pici csonk amire a vékony vákumcső megy le volt törve a mágnesszelepről...ott elment a vákum és nem húzta a turbóállító kart, nem is volt erő...ledugóztam mindent csak a turbószabályzót hagytam, és jó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.