Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113399 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9300 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 20:53:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.30 vasárnap, 17:44:19
nem, nincs kedvem szívni vele
gyári vákumossal mit kell szivni? az a legjobb....
Emap-al azzal lehet cumizni meg hamar megfőzni a motort...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9301 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 15:03:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.30 vasárnap, 20:53:29
gyári vákumossal mit kell szivni? az a legjobb....
Emap-al azzal lehet cumizni meg hamar megfőzni a motort...
imap lesz. csak még nem tudom, hogy továbbra is a szívósorról, vagy a komp házról lesz vezérelve, amit ti csináltatok rá...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9302 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 15:04:52 »
Idézetet írta: László - 2012.12.30 vasárnap, 18:31:16
Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előzőekben irtam, előszőr minden működjön precizen. A forma egyenlőre részletkérdés. A csinositás bőven rá ér a munka legvégén. Egyébbként nekem semmi bajom a tartóval. Szerintem ha kész lessz, és minden kifogástalanul működik, akkor nagyon sokan fogják irigyelni.
Sok sikert az erdményes átalakitáshoz.
Tisztelettel László!
még kap egy fekete festést és kész
azóta lett még kicsit alakítva, mostmár átmenő csavarok fogják a tartót.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9303 Dátum:
2013.01.01 kedd, 18:35:57 »
Sziasztok Buék Mindenkinek!
Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9304 Dátum:
2013.01.01 kedd, 18:54:12 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.01 kedd, 18:35:57
Sziasztok Buék Mindenkinek!
Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi
valahol kilukadt a vákumcső,sziszegő sistergő hangot keress...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9305 Dátum:
2013.01.01 kedd, 18:56:38 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.01 kedd, 18:35:57
Sziasztok Buék Mindenkinek!
Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi
Ha minden úgy van ahogy írod, akkor a vezetékeket ellenőrizd a motorvezérlő és a szabályzó szelep között.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9306 Dátum:
2013.01.01 kedd, 18:58:09 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 18:54:12
valahol kilukadt a vákumcső,sziszegő sistergő hangot keress...
"a motor elektronikája nem kapcsolja."
A kígyó most nincs itt....a leírás alapján.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9307 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:03:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 18:58:09
"a motor elektronikája nem kapcsolja."
A kígyó most nincs itt....a leírás alapján.
azt csak gondolja,hogy nem kapcsolja szerintem.meg miért is ne tenné?hamarabb likad ki,mint elektromosan elromlik az PCM.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9308 Dátum:
2013.01.01 kedd, 19:09:19 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 19:03:25
azt csak gondolja,hogy nem kapcsolja szerintem.meg miért is ne tenné?hamarabb likad ki,mint elektromosan elromlik az PCM.
Persze a lyukadás sűrűbben előfordul.
Szó sincs motorvezérlő romlásról, de a vezetékek szakadhatnak, csatlakozók korrodálódhatnak ...stb. és máris nincs vezérlés. Nem kell ehhez elromlania a motorvezérlőnek.
Egy szkóppal pikk-pakk kiderülne, hogy van-e kivezérlés. Ha a vákuumcsövezés rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9309 Dátum:
2013.01.01 kedd, 20:28:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.01 kedd, 19:09:19
Persze a lyukadás sűrűbben előfordul.
Szó sincs motorvezérlő romlásról, de a vezetékek szakadhatnak, csatlakozók korrodálódhatnak ...stb. és máris nincs vezérlés. Nem kell ehhez elromlania a motorvezérlőnek.
Egy szkóppal pikk-pakk kiderülne, hogy van-e kivezérlés. Ha a vákuumcsövezés rendben.
így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9310 Dátum:
2013.01.01 kedd, 21:20:01 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.01 kedd, 18:35:57
Sziasztok Buék Mindenkinek!
Van egy kis gondom a mondeómmal. Nem tudom tudna-e valaki segíteni.2000.tddi motor. Elveszett belőle a turbó vezérlő vákum. Szétszedtem ma és végigmentem a vákumcsöveken. A csövek lemennek a motor
aljához, ott találtam 2 db vezérlő mágnesszelepet. Nem tudom mitől kapcsolnak és mit csinálnak csak az biztos hogy a vákum ott elveszik valamitől. Kimértem őket és mindkettő kapcsol direkt áramnál,de nem tudom mi vezérli, mert a motor elektronikája nem kapcsolja.
Ha kikötöm az egészet és direkt vákumot adok a turbónak akkor az kinyit teljesen és úgy is marad. Így viszont félek hogy tönkremegy a turbó.
Segítsen valaki, hogy merre induljak el.
Előre is köszi
Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9311 Dátum:
2013.01.02 szerda, 09:16:09 »
sziasztok
még mindig levegősödési problémák
szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.
ez mitől lehet??
valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.
mit kéne csinálni, hogy jó legyen??
minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9312 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:21:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.02 szerda, 09:16:09
sziasztok
még mindig levegősödési problémák
szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.
ez mitől lehet??
valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.
mit kéne csinálni, hogy jó legyen??
minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás
Az az érdekes, hogy ha megy az ac akkor csak a tankból szívhat levegőt, mert az ac után már túlnyomás van ott már csak kifelé szivároghat. Tehát vagy nem megy az ac és az adagoló szívja csak a naftát és valahol a vákum miatt levegő is kerül bele szerintem a gázolajszűrőnél nekem is ott levegősödött de ha beindult csöpögött is. Vagy az ac ig kerül bele a levegő. Viszont ha megy az ac akkor villámgyorsan végigmegy a bubi mert az nyomja ezerrel a naftát. NEkem az ac gyanús és a légszűrő csatlakozó "O" gyűrű!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9313 Dátum:
2013.01.02 szerda, 17:05:33 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_ghia_bor._klima._tddi_motoros_full-6410333
Na ezt vette meg az is merősöm.
Remélem nem fog vele rosszul járni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9314 Dátum:
2013.01.02 szerda, 18:43:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.01 kedd, 21:20:01
Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.
Köszönöm a segítő ötletet. Erre nem gondoltam, már levegővel akartam megnyomatni a csöveket, de így egyszerűbb lesz.
Ma már nem próbálom ki de holnap biztosan.
Még egyszer kösz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9315 Dátum:
2013.01.02 szerda, 18:48:29 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.01.02 szerda, 13:21:00
Az az érdekes, hogy ha megy az ac akkor csak a tankból szívhat levegőt, mert az ac után már túlnyomás van ott már csak kifelé szivároghat. Tehát vagy nem megy az ac és az adagoló szívja csak a naftát és valahol a vákum miatt levegő is kerül bele szerintem a gázolajszűrőnél nekem is ott levegősödött de ha beindult csöpögött is. Vagy az ac ig kerül bele a levegő. Viszont ha megy az ac akkor villámgyorsan végigmegy a bubi mert az nyomja ezerrel a naftát. NEkem az ac gyanús és a légszűrő csatlakozó "O" gyűrű!!
jah, egyelőre 90le-s, nincs ac-m
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9316 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:03:27 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.01.02 szerda, 17:05:33
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_ghia_bor._klima._tddi_motoros_full-6410333
Na ezt vette meg az is merősöm.
Remélem nem fog vele rosszul járni.
Az a szánalmas hogy valaki elad egy ilyen autót ennyiért mikor többet érhetne...Ismerősődnek ez jó persze
Azt még odairja hogy : Nagyon megkímélt állapotban eladó, TDDI motoros a legmegbízhatobb...akkor minek adja el? főleg egy kisebb opelre? plussz új kuplung+lendkerék, felujított klímakompresszor, új fékbetét....pffff.
Reméljük az ismerősőd sokáig élvezni fogja..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9317 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:05:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.02 szerda, 09:16:09
sziasztok
még mindig levegősödési problémák
szűrő-adagoló között, a bemenő cső átlátszóra cserélve, légtelenítés után több nap állás után csm jelennek meg buborékok. amikor jár a motor, akkor viszont látszik, hogy a szűrőből jön 1-1 nagy buborék.
ez mitől lehet??
valamint lehetséges, hogy az adagoló visszafolyó ágon levegősödik le valahol?? az még nem átlátszó cső.
porlasztón a hollanderek meghúzva, visszafolyó ágon az áteresz csavarok is.
mit kéne csinálni, hogy jó legyen??
minél hidegebb van, annál rosszabb az indítás
Inditsd közvetlen kannából...Ha akkor is csinálja akkor sz@r van a palacsintában
...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9318 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:15:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.02 szerda, 19:05:31
Inditsd közvetlen kannából...Ha akkor is csinálja akkor sz@r van a palacsintában
...
az már volt, + egy hónapja volt az adagoló garanciális átvizsgáláson padono és az hibátlan...
+ hiába indítom kannából, ha már le van levegősödve valahol, nem?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9319 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:30:22 »
Az autóval dolgoztak televolt redőny javító szerszámokkal.Én is ott voltam és tudom milyen a TDDI.Nagyon szépen be indult semmi korom semmi fölösleges füst semmi zakatolás semmi fölös zúgás.Na de lehet neki más baja azt nem mondom.Különben másik autó vásárlása történt és azért adták el.Még ettől is nagyobb autó kellet nekik a sok szerszám végett.De csak örülni fog neki.
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.02 szerda, 19:03:27
Az a szánalmas hogy valaki elad egy ilyen autót ennyiért mikor többet érhetne...Ismerősődnek ez jó persze
Azt még odairja hogy : Nagyon megkímélt állapotban eladó, TDDI motoros a legmegbízhatobb...akkor minek adja el? főleg egy kisebb opelre? plussz új kuplung+lendkerék, felujított klímakompresszor, új fékbetét....pffff.
Reméljük az ismerősőd sokáig élvezni fogja..
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9320 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:41:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.02 szerda, 19:15:01
az már volt, + egy hónapja volt az adagoló garanciális átvizsgáláson padono és az hibátlan...
+ hiába indítom kannából, ha már le van levegősödve valahol, nem?
Most komoly? kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9321 Dátum:
2013.01.02 szerda, 19:51:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.02 szerda, 19:41:56
Most komoly? kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt...
ha otthon leszek, akkor kipróbálom. meg kicserélem a visszatérő ágat is átlátszóra.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9322 Dátum:
2013.01.02 szerda, 20:13:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.02 szerda, 19:41:56
Most komoly? kannából járatod 5 percig...azt leállitod, és másnap kannából inditod ugyanúgy...
Ha úgyis akkor a palacsintás sztori maradt...
De ne vedd ki a kannából a csövet mert kezdheted előrről!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9323 Dátum:
2013.01.02 szerda, 21:37:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.02 szerda, 19:51:01
ha otthon leszek, akkor kipróbálom. meg kicserélem a visszatérő ágat is átlátszóra.
a kanna feljebb legyen mint az adagoló és ne legyen benne levegő, úgy csináld meg.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9324 Dátum:
2013.01.02 szerda, 22:04:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.02 szerda, 21:37:06
a kanna feljebb legyen mint az adagoló és ne legyen benne levegő, úgy csináld meg.
Mint az infúziós üveg, csöpögtető nélkül..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9325 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:25:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.02 szerda, 22:04:22
Mint az infúziós üveg, csöpögtető nélkül..
kb..ja...
De lehet tényleg egyszerűbb egy pillepalackot fejtetőre állitani slagot az aljára és felkötni éjszakára....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.03 csütörtök, 20:27:36 írta Bunyek
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9326 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:41:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.03 csütörtök, 20:25:47
kb..ja...
De lehet tényleg egyszerűbb egy pillepalackot fejtetőre állitani slagot az aljára és felkötni éjszakára....
Ja erre gondoltam, a motorháztető zár vashoz fel lehet akasztani...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9327 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:49:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.03 csütörtök, 20:41:12
Ja erre gondoltam, a motorháztető zár vashoz fel lehet akasztani...
ok...
irsz róla egy cikket wiki-be?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9328 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:55:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.03 csütörtök, 20:49:51
ok...
irsz róla egy cikket wiki-be?
még az üveg típusán gondolkodom..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9329 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:58:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.03 csütörtök, 20:55:20
még az üveg típusán gondolkodom..
Az üveg mindegy,csak írd rá,hogy HP és Bunyek már ki is próbálja!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9330 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 21:32:31 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.03 csütörtök, 20:58:35
Az üveg mindegy,csak írd rá,hogy HP és Bunyek már ki is próbálja!
a "HP" az házipálinka? mert akkor értem..
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9331 Dátum:
2013.01.04 péntek, 00:28:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.03 csütörtök, 21:32:31
a "HP" az házipálinka? mert akkor értem..
Harry Potter!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kishosszu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9332 Dátum:
2013.01.04 péntek, 06:04:58 »
Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9333 Dátum:
2013.01.04 péntek, 07:38:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.03 csütörtök, 21:32:31
a "HP" az házipálinka? mert akkor értem..
Igen!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9334 Dátum:
2013.01.04 péntek, 07:51:02 »
Idézetet írta: kishosszu - 2013.01.04 péntek, 06:04:58
Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!
AC megy?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9335 Dátum:
2013.01.04 péntek, 10:47:15 »
Idézetet írta: kishosszu - 2013.01.04 péntek, 06:04:58
Helló mindeni!!
sory csak akkor jövök ha baj van
üzemanyag szürő csere után 20 Km mentem vele a motor meg állt azóta sehová a jó a helyről!!!!!!!!!!!!!
Feltöltötted gázolajjal a szűrőt? Mindent a helyére tettél rendesen? Levegősödés nem lehet?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9336 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:45:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.03 csütörtök, 21:32:31
a "HP" az házipálinka? mert akkor értem..
Hülye Picsa...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9337 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:50:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.04 péntek, 21:45:35
Hülye Picsa...
hétközna-picsa-lódások
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9338 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:57:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.04 péntek, 21:45:35
Hülye Picsa...
ki a hülye picsa? és miért kell kipróbálnom?
Naplózva
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9339 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:30:47 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.02 szerda, 18:43:19
Köszönöm a segítő ötletet. Erre nem gondoltam, már levegővel akartam megnyomatni a csöveket, de így egyszerűbb lesz.
Ma már nem próbálom ki de holnap biztosan.
Még egyszer kösz.
Hello
Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9340 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:42:55 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.05 szombat, 18:30:47
Hello
Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.
Le is szerelheted a másik mágnesszelepet és minden maradék csövet vakolj le...ez a legjobb amit tehetsz az autóddal, ha eddig még nem dugóztad volna le az egr-t. Nekem 8 éve nincs egr-em, le is szereltem mindent ami az miatt volt a motoron, nem kell az rá, csak tönkre teszi a motort...vagy elég ha ledugózod, már akkor sem kormolja a motort.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9341 Dátum:
2013.01.05 szombat, 19:29:25 »
Idézetet írta: borbast - 2013.01.05 szombat, 18:30:47
Hello
Megtaláltam hol szökik el a vákum.
A turbó vezérlő mágnes alatt találtam egy másik vezérlő mágnest.
Az EGR szelepnél szabályoz valamit. Ennek a labdája van átszakadva és mivel egy rendszeren van elengedte a levegőt. Most levakoltam az EGR szelepnél a csövet és
igy most szépen vezérli a turbót. Viszont nem tudom mit vakoltam le és nem tudom
hosszú távon ez nem tesz-e kárt a motorba.
szóval bejött a papírforma.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9342 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:00:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.05 szombat, 19:29:25
szóval bejött a papírforma.....
Bejött és köszönök minden segítő ötletet.
Már láttam magam előtt kirepülni a 20000.-eket a zsebemből.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9343 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 09:57:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.01 kedd, 21:20:01
Leállítod a motort, leveszed a hővédőpajzsot a turbó fölül, és kézzel elkezded visszafele működtetni a kis kart amihez a szabályzórúd csatlakozik (nem kell levenni a rudat a karról!!!) ekkor visszafele nyomatod a levegőt a vákumrendszerbe és tökéletesen kiadja a súgó hangot ahol enged a rendszer..eddig kb 10-ből 10-szer 1 perc alatt megtaláltuk így a vákumszökés helyét.
Szia!
Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !
Joe
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9344 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:12:07 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.01.06 vasárnap, 09:57:53
Szia!
Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !
Joe
Hali!
Egy tipp. A turbócső belső oldalán a "kanyarnál" nincs elrepedve? Nekünk egyszer(ha jó emlékszem) ott volt egy 2-3 centis lyuk,és jó időbe telt,mire megtaláltuk
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9345 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:19:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.06 vasárnap, 10:12:07
Hali!
Egy tipp. A turbócső belső oldalán a "kanyarnál" nincs elrepedve? Nekünk egyszer(ha jó emlékszem) ott volt egy 2-3 centis lyuk,és jó időbe telt,mire megtaláltuk
Szia!
Köszi a tippet, de szerencsére ott nincs repedés. (még)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9346 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:20:16 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.01.06 vasárnap, 10:19:13
Szia!
Köszi a tippet, de szerencsére ott nincs repedés. (még)
Bilincsek nem lazák?
(nem nézlek hülyének,csak ezek a megszokott "szökési pontok")
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9347 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:24:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.06 vasárnap, 10:20:16
Bilincsek nem lazák?
(nem nézlek hülyének,csak ezek a megszokott "szökési pontok")
Azok rendben vannak. Átnéztem mindet. Az biztos, hogy a turbóról jövő vákumcső az is rendben. Viszont amire rámegy(mint a képen) azt nem tudom, hogy micsoda és mintha abból jönne a hang. Ha lehúzom akkor két cső áll ki belőle.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9348 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:31:11 »
Konkrétan erre gondolok. Lehet, hogy itt ereszt valahol. A hang innét jön valószínű.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 10:34:41 írta joeboy
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9349 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:48:30 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.01.06 vasárnap, 09:57:53
Szia!
Segítségedet szeretném kérni. Tegnap kipróbáltam amit itt leírtál és találtam egy helyet ahol a kar mozgatása közben határozottan a képen látható helyről susogó, kifújó hang hallatszik. Viszont nem találtam meg, hogy honnét jön konkrétan. Esetleg nem találkoztál, találkoztatok hasonló jelenséggel? A gyanúm, hogy nem tölt úgy a turbóm pár napja ahogyan eddig. Hátha csak annyi a gond, hogy valahol lyuk van.
Köszi !
Joe
Nézd meg nem akad-e a turbód a geometriánál (leveszed az állítókarról a zégergyűrűt, leakasztod, és koppanástól koppanásig szinte 0 erővel kell mozdulnia.) Ha ez jó, akkor leszereled azt a szeleptartót amit lefényképeztél (2db csavar rögzíti a váltóhoz...lehet 3
) felhúzod és mikor mozgatod a vákumdob tengelyét, ott már ki tudod szűrni, honnan jön a hang, nem csak találgatsz , hogy onnan lentről valahonnan...
Nem rég volt itt olyan gép aminek az egyik pici csonk amire a vékony vákumcső megy le volt törve a mágnesszelepről...ott elment a vákum és nem húzta a turbóállító kart, nem is volt erő...ledugóztam mindent csak a turbószabályzót hagytam, és jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
180
181
182
183
184
185
186
[
187
]
188
189
190
191
192
193
194
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ