Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:33:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108117 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9450 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:55:43 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.15 kedd, 17:41:34
akkor gondolom megérkezett a cash
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9451 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:06:25 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.14 hétfő, 17:19:48
Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!
Én nyertem!
3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.
9L
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9452 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:50:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.01.15 kedd, 20:06:25
Én nyertem!
3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.
9L
Mint az asszony,csodálkozik ,hogy sokat eszik,én meg ha beülök hétvégén mindig azt hiszem ,hogy rajta van az utánfutó lusta dög ,alig akar menni
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9453 Dátum:
2013.01.15 kedd, 21:20:17 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.01.15 kedd, 20:06:25
Én nyertem!
3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.
9L
A fedcomp szerint télen városba 11-12L! Bár azt hozzá teszem,hogy nekem reggelente 10-15 percet ketyeg alapjáraton,hogy mire a gyerek beleűl jó meleg legyen benne!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9454 Dátum:
2013.01.15 kedd, 21:55:15 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.15 kedd, 21:20:17
A fedcomp szerint télen városba 11-12L! Bár azt hozzá teszem,hogy nekem reggelente 10-15 percet ketyeg alapjáraton,hogy mire a gyerek beleűl jó meleg legyen benne!
Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9455 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:10:05 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.15 kedd, 21:55:15
Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből
Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból
de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9456 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:17:14 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.15 kedd, 22:10:05
Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból
de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog
Na azért nem 10-12liter,tankolás számolás kb 7-8liter
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9457 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:44:57 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.15 kedd, 22:17:14
Na azért nem 10-12liter,tankolás számolás kb 7-8liter
A fedcomp sokat téved. Városba nekem is szokott nullázás után 10-12 l-et írni, közben a valós 8 körül szokott mozogni. Szóval a fedcomp egy rakás
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9458 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:57:00 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.15 kedd, 22:44:57
A fedcomp sokat téved. Városba nekem is szokott nullázás után 10-12 l-et írni, közben a valós 8 körül szokott mozogni. Szóval a fedcomp egy rakás
Akkor sokat nem vesztek vele,hogy nekem nincs
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9459 Dátum:
2013.01.15 kedd, 23:00:39 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.15 kedd, 22:57:00
Akkor sokat nem vesztek vele,hogy nekem nincs
Múltkor kiszámoltam egy vegyes fogyim (90% o.út, 10% város) a beletankolt go mennyiségével és a megtett km-ek számával. 5,4re jött ki, míg a fedcomp 7,2-őt számolt!!!! Természetesen nulláztam tankolás után. Szóval, ez nem egy atomóra pontosságú ketyere!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9460 Dátum:
2013.01.16 szerda, 06:48:15 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.15 kedd, 22:10:05
Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból
de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog
nekem is garázsból indul ha kint -15 van akkor a gariban kb +12-3, de azért erősen tervben van a melóhely miatt egy 220-as motor előmelegítő mert ott viszont sajnos csillag garázs van. Meg persze ha már benne van itthon is használnám ha tervezett út van
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9461 Dátum:
2013.01.16 szerda, 08:09:03 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.16 szerda, 06:48:15
nekem is garázsból indul ha kint -15 van akkor a gariban kb +12-3, de azért erősen tervben van a melóhely miatt egy 220-as motor előmelegítő mert ott viszont sajnos csillag garázs van. Meg persze ha már benne van itthon is használnám ha tervezett út van
Az nagyon hálás a 220-as előmelegítő. Én nemrég tettem bele, 20 percet megy indítás előtt, és 1km után 60 fokos a víz 0fok körüli kinti hőmérsékletnél. Azóta nem mértem fogyit, de szerintem számítania kell valamit. Emellett, a gyári izzítógyertyás is benne van. Kistermosztát új, a nagyot meg cserélnem kellene, mert hungarocell van a hűtő előtt hogy ne hüljön vissza.
Nekem ha -15 van kint, akkor kb -14 van a garázsban mert ajtóra már nem jutott
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9462 Dátum:
2013.01.16 szerda, 09:11:49 »
Tisztelt Fórumtársak!
A
www.conrad.hu
weboldalon van egy preciz, német, keringtető szivattyúval ellátott, 220V motor előmelegitő berendezés, aránylag elfogadható áron. Fixen beépithető a vizkörbe és igy bármikor használható. Nekem sajna nincs vele tapasztalatom, mivel van saját készitésű elektronikus kieg fűtésem amivel igen elégedett vagyok. Az én gépembe alapon nem épitettek fed kompot. Egyáltalán nem hiányzik és nincs vele gondom. A számitott fogyasztásom vegyes használat városi, országúti esetén általában 5.5-6 liter között mozog amivel elégedett vagyok.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9463 Dátum:
2013.01.16 szerda, 09:35:35 »
Idézetet írta: László - 2013.01.16 szerda, 09:11:49
Tisztelt Fórumtársak!
A
www.conrad.hu
weboldalon van egy preciz, német, keringtető szivattyúval ellátott, 220V motor előmelegitő berendezés, aránylag elfogadható áron. Fixen beépithető a vizkörbe és igy bármikor használható. Nekem sajna nincs vele tapasztalatom, mivel van saját készitésű elektronikus kieg fűtésem amivel igen elégedett vagyok. Az én gépembe alapon nem épitettek fed kompot. Egyáltalán nem hiányzik és nincs vele gondom. A számitott fogyasztásom vegyes használat városi, országúti esetén általában 5.5-6 liter között mozog amivel elégedett vagyok.
Tisztelettel László!
conrad-on nem találtam ezt találtam vélemény?
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-800W.html
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9464 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:31:00 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.16 szerda, 09:35:35
conrad-on nem találtam ezt találtam vélemény?
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-800W.html
Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról. Az általad irt előmelegitőnek egy nagy problémaja van. Mivel nincs benne keringtető szivattyú, nagyon nem mindegy hova, és hogyan épited be a viz körbe. Az előmelegitő ha emlékeim nem csalnak, csak fűggőleges helyzetben szerelhető. Ráadásul az előmelegitő helyzete sem mindegy, a térben.(a legalsó ponton kell elhelyezni, az etázs keringés miatt) Ezeket a problémákat leszámitva, hosszú élettartamú megbizható készülék.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9465 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:41:43 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.15 kedd, 21:55:15
Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből
Nekem is garázsból indúl,de nem fűtöttből!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9466 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:03:17 »
Sziasztok!Van valakinek elfekvőbe egy vákumcsöve, a pumpa és a devander között?
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9467 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:17:53 »
Idézetet írta: László - 2013.01.16 szerda, 10:31:00
Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról. Az általad irt előmelegitőnek egy nagy problémaja van. Mivel nincs benne keringtető szivattyú, nagyon nem mindegy hova, és hogyan épited be a viz körbe. Az előmelegitő ha emlékeim nem csalnak, csak fűggőleges helyzetben szerelhető. Ráadásul az előmelegitő helyzete sem mindegy, a térben.(a legalsó ponton kell elhelyezni, az etázs keringés miatt) Ezeket a problémákat leszámitva, hosszú élettartamú megbizható készülék.
Tisztelettel László!
érdekes hogy a papír alapú katalógusban még benne van meg a pdf-ben is ami az oldalukon elérhető viszont a webshopban már nincs... mondin a hűtő alatt jó helye lenne a szivattyú nélkülinek is nem?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9468 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:27:51 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.16 szerda, 11:17:53
érdekes hogy a papír alapú katalógusban még benne van meg a pdf-ben is ami az oldalukon elérhető viszont a webshopban már nincs... mondin a hűtő alatt jó helye lenne a szivattyú nélkülinek is nem?
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem tudok róla, hogy valaki is beépitett volna ilyen szivattyú nélküli előmelegitőt a mondeoba. A barátomnak a kamionjában évek óta teszi a dolgát, hiba nélkül.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gabesz7808
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9469 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:17:48 »
Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9470 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:38:19 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2013.01.16 szerda, 18:17:48
Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvözlünk a klubban! Biztos fogsz találni segítséget meg alkatrészt is csak a megfelelő helyen keresd
kezdésnek nem a tddi topikban kell keresni inkább a keres-kínál -ban ha kérdés is van az alkatrész hiányon felül akkor arra is megvan a megfelelő topik.
Alkatrész ügyben egyébként Motorcraft kollégát érdemes keresni biztosan tud segíteni
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 szerda, 18:40:51 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Gabesz7808
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9471 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:45:01 »
Köszi a gyors választ
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9472 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:08:13 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.16 szerda, 10:41:43
Nekem is garázsból indúl,de nem fűtöttből!
Szint úgy.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9473 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:16:47 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2013.01.16 szerda, 18:17:48
Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm
Dini02 kollégát is kérdezheted alkatrészek miatt
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9474 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:28:06 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.16 szerda, 18:38:19
Üdvözlünk a klubban! Biztos fogsz találni segítséget meg alkatrészt is csak a megfelelő helyen keresd
kezdésnek nem a tddi topikban kell keresni inkább a keres-kínál -ban ha kérdés is van az alkatrész hiányon felül akkor arra is megvan a megfelelő topik.
Alkatrész ügyben egyébként Motorcraft kollégát érdemes keresni biztosan tud segíteni
Ugyanígy tudhat segíteni mk2 is. Neki tutibb, hogy van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9475 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 09:52:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.16 szerda, 21:28:06
Ugyanígy tudhat segíteni mk2 is. Neki tutibb, hogy van.
mk2 sose bontott tddi-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9476 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 13:38:35 »
Idézetet írta: László - 2013.01.16 szerda, 10:31:00
Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról.
Szeretem, hogy László olyan szabatosan fogalmaz.
Más így írná: "Jé, bmeg, tényleg eltűnt az a sz a r a weboldalukról"
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9477 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:16:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.01.17 csütörtök, 13:38:35
Szeretem, hogy László olyan szabatosan fogalmaz.
Más így írná: "Jé, bmeg, tényleg eltűnt az a sz a r a weboldalukról"
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9478 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:19:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.15 kedd, 17:55:43
azért képeket dobhatnál fel ha már beígérted
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9479 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:35:27 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.17 csütörtök, 14:19:32
azért képeket dobhatnál fel ha már beígérted
fogok, csak sajna mostanában messze van a kocsi tőlem
ennyi van egyelőre:
ez a beépítés után készült.
beépítés:
1, a gyári talpat levágod a labdáról
2, végigvágod a száron a 6-os menetet. (satu kell hozzá, mert különben megforog a labdában a szár)
3, leveszed a gyári vákumos labdát (oldalról fogja 2db csavar a turbora
4, leveszed a tartóról, és lelazítod a kontraanyát a fekete tekerhető cuccról. fontos!! ne tekerd el nyagyon a kontraanyát, ha netán egyszer visszaakarod rakni, akkor ne sokat kelljen legózni...
5, vagy levágod a vákumlabda alját és azt ráheggeszted a labdára és úgy rakod a tartóra, vagy rögtön a tartóra heggeszted. fontos!!! csak pöttyökben, közben hűtve, nehogy átszakadjon a gumimembrán benne!!!
6, levágod méretre a menetes szárat a labdán. (úgy, hogy full előre húzott geometria karra rátéve a fekete állítható részt, kb 0,5cm lógjon bele.
7, beállítani, úgy, hogy kompresszorról adsz rá nyomást, és addig tekerni ráfele a fekete valamit, hogy még végállásban maradjon a kar.
8, szívósorra nyomásmérőpontot csinálni. van benne 2db 8-as bronz persely, én azoknál fúrtam át és abba tettem középen átfúrt csavart és arra ment a cső. egyikről vinni a nyomásos labdára, a másikra egy nyomásmérő órát kell tenni.
9, próba a végnyomás 1-1,1 bar között legyen
10, örülés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9480 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 16:18:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.17 csütörtök, 14:35:27
fogok, csak sajna mostanában messze van a kocsi tőlem
ennyi van egyelőre:
ez a beépítés után készült.
beépítés:
1, a gyári talpat levágod a labdáról
2, végigvágod a száron a 6-os menetet. (satu kell hozzá, mert különben megforog a labdában a szár)
3, leveszed a gyári vákumos labdát (oldalról fogja 2db csavar a turbora
4, leveszed a tartóról, és lelazítod a kontraanyát a fekete tekerhető cuccról. fontos!! ne tekerd el nyagyon a kontraanyát, ha netán egyszer visszaakarod rakni, akkor ne sokat kelljen legózni...
5, vagy levágod a vákumlabda alját és azt ráheggeszted a labdára és úgy rakod a tartóra, vagy rögtön a tartóra heggeszted. fontos!!! csak pöttyökben, közben hűtve, nehogy átszakadjon a gumimembrán benne!!!
6, levágod méretre a menetes szárat a labdán. (úgy, hogy full előre húzott geometria karra rátéve a fekete állítható részt, kb 0,5cm lógjon bele.
7, beállítani, úgy, hogy kompresszorról adsz rá nyomást, és addig tekerni ráfele a fekete valamit, hogy még végállásban maradjon a kar.
8, szívósorra nyomásmérőpontot csinálni. van benne 2db 8-as bronz persely, én azoknál fúrtam át és abba tettem középen átfúrt csavart és arra ment a cső. egyikről vinni a nyomásos labdára, a másikra egy nyomásmérő órát kell tenni.
9, próba a végnyomás 1-1,1 bar között legyen
10, örülés
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9481 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 18:21:50 »
Na aszem kezdek vásárolni turbókat, mert pár embernek kelleni fog ahogy elnézem hamarosan...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9482 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 19:26:06 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2013.01.16 szerda, 18:17:48
Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm
írtam PÜ-t
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9483 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 19:49:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.17 csütörtök, 18:21:50
Na aszem kezdek vásárolni turbókat, mert pár embernek kelleni fog ahogy elnézem hamarosan...
le lehet vele szórni, ha valaki nagyon lelkes
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9484 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 22:12:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.17 csütörtök, 19:49:02
le lehet vele szórni, ha valaki nagyon lelkes
Az ilyen labdákkal ha simán felrakod kizárt hogy jó legyen....nem véletlen csinálnak EMAP labdát.
Naplózva
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9485 Dátum:
2013.01.18 péntek, 10:08:41 »
Sziasztok!Mennyi km bírnak a gyári tddi-s pcs-ok kb?Üdv!
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9486 Dátum:
2013.01.18 péntek, 10:50:47 »
Idézetet írta: gox2 - 2013.01.18 péntek, 10:08:41
Sziasztok!Mennyi km bírnak a gyári tddi-s pcs-ok kb?Üdv!
amennyire tudom nem jellemző a csere igen sokat kibírnak
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9487 Dátum:
2013.01.18 péntek, 12:45:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.17 csütörtök, 22:12:48
Az ilyen labdákkal ha simán felrakod kizárt hogy jó legyen....nem véletlen csinálnak EMAP labdát.
??
ez is sima nyomásos labda, az ilyenekből szedik ki a membránt az egyedi labdákba. annyi a különbség, hogy ezekben gyengébb a rugó, kisebb nyomást lehet vele csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9488 Dátum:
2013.01.18 péntek, 15:09:52 »
mondinak mekkora akksi kell ?? gyári Ah??
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.18 péntek, 15:22:13 írta Peter tddi
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9489 Dátum:
2013.01.18 péntek, 15:49:49 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.01.18 péntek, 15:09:52
mondinak mekkora akksi kell ?? gyári Ah??
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak,akkor a gyári A/Ó kapacitás 72-74 A/Ó. Viszont ha új akksit veszel a 85A/Ó 315x175x175 méretű tökéletesen befér a tartóba, és később se lessz problémád, ha különbözö extra fogyasztókat építesz be a gépezetbe. Amire nagyon oda kell figyelni! Az akku csak Calcium-Calcium vagy Silver Calcium technológiával készült lehet. A hagyományos ólom akksik nem megfelelőek, a mondeo inteligens Smart-Charge töltője miatt. Hogy milyen márkát választasz, az csupán pénztárca kérdése. Bosch, Varta, Exid stb...stb
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9490 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:22:31 »
Idézetet írta: László - 2013.01.18 péntek, 15:49:49
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak,akkor a gyári A/Ó kapacitás 72-74 A/Ó. Viszont ha új akksit veszel a 85A/Ó 315x175x175 méretű tökéletesen befér a tartóba, és később se lessz problémád, ha különbözö extra fogyasztókat építesz be a gépezetbe. Amire nagyon oda kell figyelni! Az akku csak Calcium-Calcium vagy Silver Calcium technológiával készült lehet. A hagyományos ólom akksik nem megfelelőek, a mondeo inteligens Smart-Charge töltője miatt. Hogy milyen márkát választasz, az csupán pénztárca kérdése. Bosch, Varta, Exid stb...stb
Tisztelettel László!
Köszönöm !!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9491 Dátum:
2013.01.18 péntek, 20:32:13 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.01.18 péntek, 20:22:31
Köszönöm !!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9492 Dátum:
2013.01.18 péntek, 21:25:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.18 péntek, 12:45:26
??
ez is sima nyomásos labda, az ilyenekből szedik ki a membránt az egyedi labdákba. annyi a különbség, hogy ezekben gyengébb a rugó, kisebb nyomást lehet vele csinálni
Nem tudom ki mondta neked ezt, de jó nagy hülye volt...
az a membrán nemsokat ér, LDA membránt használnak...a rugó tök mindegy lényeg hogy a labdába az utja megfelelő utat tudjon járni és megfelelő erősségű legyen/ek.....na ez a nem mindegy.
Egy nyomásos labda összerakása, beépitése és beállitása nem két perces dolog...persze sz@rul sokkal gyorsabb, de akkor nem kell csodálkozni hogy nem jó.
kezdésnek EMAP-IMAP órát berakni, és beállitani...na utánna jön a mélytorok része mire belövöd....legoptimálisabb lenne mindkettő ugyanannyi lenne ami szinte lehetetlen....és nyomásról még nemis beszéltünk eddig...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9493 Dátum:
2013.01.19 szombat, 10:03:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.18 péntek, 21:25:13
Nem tudom ki mondta neked ezt, de jó nagy hülye volt...
az a membrán nemsokat ér, LDA membránt használnak...a rugó tök mindegy lényeg hogy a labdába az utja megfelelő utat tudjon járni és megfelelő erősségű legyen/ek.....na ez a nem mindegy.
Egy nyomásos labda összerakása, beépitése és beállitása nem két perces dolog...persze sz@rul sokkal gyorsabb, de akkor nem kell csodálkozni hogy nem jó.
kezdésnek EMAP-IMAP órát berakni, és beállitani...na utánna jön a mélytorok része mire belövöd....legoptimálisabb lenne mindkettő ugyanannyi lenne ami szinte lehetetlen....és nyomásról még nemis beszéltünk eddig...
2x annyit mozdul, mint ami kéne a teljes út bejárásához.
amit adtál a turbohoz, azt sokkal nagyobb szívás volt felrakni, mert az kb annyit mozdul, mint amit kell
simán be lehet állítani az asztalon, anélkül, hogy mennél vele egy métert is.
emap nélkül a vgt turbo meg nem fog megindulni. gyárilag vannak x2-3-os emapok, szóval nem kell ettől félni. beraknál egy 2.2tdci-be a gt17-hez egy emap mérőt és lefordulnál a székről
amúgy emap nélkül meg nem megy a motor normálisan, kell neki némi fojtás, szóval ez az 1:1 hülyeség. krézi írta...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9494 Dátum:
2013.01.19 szombat, 12:54:39 »
Ma csináltam egy ilyent! Most vetettem rá magam egy kis koszolásra.
Á nem Vaterán leütöttem egy szívósort mert az enyémet valamelyik elődöm kicsit megdolgozta az elején az izzitógyertya lukában és valószínű, hogy sérült is mert mint látható a képen mindig olajlucskos volt az eleje.
Amit vettem, meg szétszedtem, ott is takarítottam rajt meg pasztával leszigeteltem és most kicseréltem.
Elötte:
http://kepfeltoltes.hu/view/130119/DSC_1938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Utána:
http://kepfeltoltes.hu/view/130119/DSC_1939_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most sokkal több levegőt szivok el a környezettől ha elindulok a szekérrel.
Viszont ami feltünt, hogy mikor hozámkerült a járgány nem volt ledugózva az egér akkor sokkal csúnyább volt belül kb másfél éve le van dugózva azóta mintha elégettem volna egy kis koszt is menet közben. Valamit tisztúlt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9495 Dátum:
2013.01.19 szombat, 16:56:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.19 szombat, 10:03:01
2x annyit mozdul, mint ami kéne a teljes út bejárásához.
amit adtál a turbohoz, azt sokkal nagyobb szívás volt felrakni, mert az kb annyit mozdul, mint amit kell
simán be lehet állítani az asztalon, anélkül, hogy mennél vele egy métert is.
emap nélkül a vgt turbo meg nem fog megindulni. gyárilag vannak x2-3-os emapok, szóval nem kell ettől félni. beraknál egy 2.2tdci-be a gt17-hez egy emap mérőt és lefordulnál a székről
amúgy emap nélkül meg nem megy a motor normálisan, kell neki némi fojtás, szóval ez az 1:1 hülyeség. krézi írta...
Ja ha ő azt mondta akkor ennyi...mondott ő már sokmindent...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9496 Dátum:
2013.01.19 szombat, 18:36:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.19 szombat, 16:56:19
Ja ha ő azt mondta akkor ennyi...mondott ő már sokmindent...
nem nagyon tudok tőle jobbat ilyen téren
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9497 Dátum:
2013.01.19 szombat, 18:58:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.19 szombat, 18:36:48
nem nagyon tudok tőle jobbat ilyen téren
mármint milyen téren? mert adagolót tud csinálni ez tény...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9498 Dátum:
2013.01.19 szombat, 19:06:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.19 szombat, 18:58:17
mármint milyen téren? mert adagolót tud csinálni ez tény...
dízel tuningban...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishamu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9499 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 10:17:45 »
sziasztok valaki tudna segíteni mostanában nem úgy megy az autó mint kellene.2 hónapja az autó Huszú út után hazaérve a motor lehűlt és nem akart be indulni sehogy sem. elhúztuk az adagolóshoz és meg nézte szívósorba féktisztító és máris ketyegett. annyit mondott hogy keményen jár az adagolóm azóta semmi probléma csak nem úgy megy mint kellene mostanában csinál olyat ha be indítom meging az alapjárat és elhalványodik a világítás az ác pumpa meg hangosan zúg néha,néha meg nem halok semmit ez normális?mi lehet a baj hogy orvosoljam? előre is köszi
Naplózva
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ