Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113433 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9850 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:29:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.12 kedd, 19:16:28
azért mert kened vágod a szerelését
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9851 Dátum:
2013.03.13 szerda, 17:21:42 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.13 szerda, 13:29:46
azért mert kened vágod a szerelését
Jah.....csak mindig ingyen,telefonon át szerelek kocsit,meg másét azonnal....ebből se fogok meggazdagodni bakker...
Más meg.....
na mindegy.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9852 Dátum:
2013.03.13 szerda, 18:41:47 »
Idézetet írta: ice850303 - 2013.03.11 hétfő, 17:26:57
A motorhazteto zarreszet amibe a kulcsot dugjuk, csak a ket oldalan elhelyezkedo nemtudomhogyhivjak atfurasa utan vehetjuk ki? Koszi
Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.13 szerda, 18:43:19 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9853 Dátum:
2013.03.13 szerda, 20:33:21 »
Idézetet írta: László - 2013.03.13 szerda, 18:41:47
Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9854 Dátum:
2013.03.13 szerda, 21:01:13 »
Idézetet írta: ice850303 - 2013.03.13 szerda, 20:33:21
Köszönöm szépen!
Idézetet írta: László - 2013.03.13 szerda, 18:41:47
Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László!
Én vettem imbusz csavart, betekertem meghúztam, és belefúrtam fúróval. na azt sem kell kitekerni+olcsó
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9855 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 10:05:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.13 szerda, 21:01:13
Én vettem imbusz csavart, betekertem meghúztam, és belefúrtam fúróval. na azt sem kell kitekerni+olcsó
Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9856 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 10:09:33 »
Idézetet írta: László - 2013.03.14 csütörtök, 10:05:03
Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is.
Tisztelettel László!
szerintem azt is lehet puha anyagból kapni. 5,5-ös alattit pl... de már az 5.5-öst is lehet fúrni. én a múltkor 8,8-as és 10-es minőségűbe furtam áteresztő furatot, az is megvolt hamar, csak tudni kell fúrni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9857 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 10:47:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.14 csütörtök, 10:09:33
szerintem azt is lehet puha anyagból kapni. 5,5-ös alattit pl... de már az 5.5-öst is lehet fúrni. én a múltkor 8,8-as és 10-es minőségűbe furtam áteresztő furatot, az is megvolt hamar, csak tudni kell fúrni
Nem vitatom. Ez csupán fúró kérdése.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9858 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 19:11:51 »
Idézetet írta: László - 2013.03.14 csütörtök, 10:05:03
Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is.
Tisztelettel László!
Én könnyen vagyok ezzel, mert ha ki kell szednem akkor gyors ráhegesztek 1 csavart és kitekerem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9859 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:32:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.13 szerda, 17:21:42
Jah.....csak mindig ingyen,telefonon át szerelek kocsit,meg másét azonnal....ebből se fogok meggazdagodni bakker...
Más meg.....
na mindegy.
Bocsánat,de ha tényleg vágod a szerelést,nyáron veszek egykét kacatot kocsimba,akkor lessz CASH,főleg és ha elérhető távolban vagy én elviszem kocsimat hozzád,és megeggyezhetünk a szerelésben,és nem ingyen
,annak meg csak örülnék ha valaki elöttem szerelné a járgányt ,hogy lássam mit csinál,hogy tudjam mi hogy van a gépben,most meg ,csak informálodom a lehetőségekről ,árakról és afolyamatoról,na meg persze az arcokról..bár nagyon köszönöm már jó pár tanácsot kaptam így kezdőként amiknek örülök és köszönöm a hozzászoloknak.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9860 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:56:39 »
Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9861 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:38:53 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.16 szombat, 09:56:39
Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj?
igen.kilukadt.csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9862 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:42:57 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.16 szombat, 09:56:39
Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj?
Te a Dávidot nem ismered véletlen...Ő is Sárbogárdi és 2.2-je van amit mi chippeltünk, meg tőlem van az St220 lököse is.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9863 Dátum:
2013.03.16 szombat, 15:07:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.16 szombat, 12:42:57
Te a Dávidot nem ismered véletlen...Ő is Sárbogárdi és 2.2-je van amit mi chippeltünk, meg tőlem van az St220 lököse is.
nem ismerem szerintem ...,de van egy kékesszürke mondeo nem kombi aminek tdci a mocija assszem és 18askerekek vannak rajta kb. sok küllős,lehet ő az? ritkán látom a városban...
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9864 Dátum:
2013.03.16 szombat, 19:53:27 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.16 szombat, 15:07:07
nem ismerem szerintem ...,de van egy kékesszürke mondeo nem kombi aminek tdci a mocija assszem és 18askerekek vannak rajta kb. sok küllős,lehet ő az? ritkán látom a városban...
Szerintem az..főleg ha st lökös van rajta...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9865 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 14:29:19 »
sziasztok!
a gázolajszűrőre menő viszafolyócsőre való 2 darab gumigyűrű méreteit nem tudja véletlenül valaki csípőből??? elkezdett ereszteni
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9866 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 15:34:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.16 szombat, 19:53:27
Szerintem az..főleg ha st lökös van rajta...
értem én ,hogy st lökös de az milyen?kezdö ford mondis vagyok
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9867 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 18:12:21 »
http://www.magnatuning.ro/hu/product/11984/Ford-Mondeo-MK3-ST-Elso-Spoiler
Naplózva
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9868 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 19:35:13 »
Szevasztok Urak,
Most értem haza Ukrajnából és még nem volt időm megnézni, hogy mi is a problem .... de az autó megint produkálja magát:)
kb 2000es fordulat körül/felett hallok valami szívó (süvítő) hangot a motortérből és nagyobb gázadásnál (előzés) olyat füstöl a gép, hogy megijedtem
mikor a visszapillantóba néztem ... kormol mint egy mozdony.
Lehet, hogy megint valami cső hasadt ki? vagy mi lehet a gond szerintetek?
A motortérből érkező szívó hangból gondolom, hagy valami hasonló problem lehet ....
Esetleg vélemény? .... mit keresgéljek a motortérben?
Előre is köszöntem!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9869 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 19:58:31 »
Idézetet írta: ursu - 2013.03.17 vasárnap, 19:35:13
Szevasztok Urak,
Most értem haza Ukrajnából és még nem volt időm megnézni, hogy mi is a problem .... de az autó megint produkálja magát:)
kb 2000es fordulat körül/felett hallok valami szívó (süvítő) hangot a motortérből és nagyobb gázadásnál (előzés) olyat füstöl a gép, hogy megijedtem
mikor a visszapillantóba néztem ... kormol mint egy mozdony.
Lehet, hogy megint valami cső hasadt ki? vagy mi lehet a gond szerintetek?
A motortérből érkező szívó hangból gondolom, hagy valami hasonló problem lehet ....
Esetleg vélemény? .... mit keresgéljek a motortérben?
Előre is köszöntem!!
eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9870 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 20:15:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.17 vasárnap, 19:58:31
eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.
én is valami hasonlóra gondoltam első körben.... majd holnap jól megsasolom, hogy mi lehet .....
köszi az infót!!!
Naplózva
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9871 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 14:08:26 »
Üdv mindenkinek. Valahonnan az adagoló alól szivárog a gázolaj,sajnos nem látom pontosan honnan. 10 másodpercenként cseppen egyet,ha jár a motor.
Fölül és a nyomócsöveknél száraz. Van esetleg valakinek ötlete,hogy mi adhatta meg magát?
Naplózva
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9872 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:12:19 »
Üdv Emberek!
A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)
Előre is köszi.
Peti
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9873 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:16:07 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.18 hétfő, 18:12:19
Üdv Emberek!
A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)
Előre is köszi.
Peti
az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9874 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:18:36 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.18 hétfő, 18:12:19
Üdv Emberek!
A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)
Előre is köszi.
Peti
Isten hozott a klubban
Én is 5W 30ast használok az enyémben
amúgy meg a segítségnyújtás könnyebb tétele végett légy szíves írd le a kocsid főbb adatait az aláírásban, így nem kell mindig visszakérdezni, h mikori, milyen motoros a verdád
ha bármi segítség kell, itt megkapod mindig, nem kell megilyedni, lesznek mikor kicsit "ugatni" fognak páran, de NE vedd a szívedre
kinek mikor jön meg a "csomagja" olyan kedvében van
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9875 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:20:51 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.18 hétfő, 18:16:07
az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9876 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:24:00 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.03.17 vasárnap, 18:12:21
http://www.magnatuning.ro/hu/product/11984/Ford-Mondeo-MK3-ST-Elso-Spoiler
na mostmár vágom eztaz oldalt is megnéztem az oldalt behalok mik vannak a FORDomhoz!!!!
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9877 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:30:58 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.18 hétfő, 18:20:51
Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)
dec óta beleraktam énis egy tizest de nem bizok az olajban 10nél cserélem ja szüröket meg alapból,főleg az üzemanyagét!bár most beszivtam mert biztosíto még nem jelzett vissza eleje hátulja repedt az autonak jan 15óta most meg ugy süvít tuti turbó cső repedés,de nincs még cashem rendelni,majd fizukor kérdés addíg bírja e?vagy ha beférek a hütő mögé kiveszem aztán rátekerek a csöre áttmenetileg egy marék szigetelős szalagot vagy valamit...
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9878 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:32:49 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.18 hétfő, 18:18:36
Isten hozott a klubban
Én is 5W 30ast használok az enyémben
amúgy meg a segítségnyújtás könnyebb tétele végett légy szíves írd le a kocsid főbb adatait az aláírásban, így nem kell mindig visszakérdezni, h mikori, milyen motoros a verdád
ha bármi segítség kell, itt megkapod mindig, nem kell megilyedni, lesznek mikor kicsit "ugatni" fognak páran, de NE vedd a szívedre
kinek mikor jön meg a "csomagja" olyan kedvében van
Köszi a segítséget
Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.18 hétfő, 18:16:07
az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9879 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:35:28 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.18 hétfő, 18:32:49
Köszi a segítséget
Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú
Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú
Motorkód nem kell ide nekünk
nézd meg h kinek h van leírva, csak a főbb vonalak kellenek, évjárat, motor, kasztni
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9880 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:51:05 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.18 hétfő, 18:32:49
Köszi a segítséget
Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú
Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=60DCA8D7FA18B3168EEADA9629591EBC.eccvas508
itt beírod az alvázszámod és vagy motorszámod ami a forgalmibaN VAN ÉS KIÍR MIN DENT AZ ADOTT AUTÓRÓL
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9881 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:14:04 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.18 hétfő, 14:08:26
Üdv mindenkinek. Valahonnan az adagoló alól szivárog a gázolaj,sajnos nem látom pontosan honnan. 10 másodpercenként cseppen egyet,ha jár a motor.
Fölül és a nyomócsöveknél száraz. Van esetleg valakinek ötlete,hogy mi adhatta meg magát?
A résolajcsövek összefutnak egy csőbe és az asszem bemegy még az adagolóhoz.Talán ott szétcsúszott a csatija......
Vagy az adagolóra menő nyomócsovek 1ike ereszt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9882 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:27:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.18 hétfő, 19:14:04
A résolajcsövek összefutnak egy csőbe és az asszem bemegy még az adagolóhoz.Talán ott szétcsúszott a csatija......
Vagy az adagolóra menő nyomócsovek 1ike ereszt.
A résolaj rámegy a visszatérő ágra,ami a szűrő felé megy. Azt néztem,nincs szivárgás. Amúgy az adagolóból tud folyni valahonnan?Vagy inkább a csatlakozásoknál kell keresni a hibát?!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9883 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:44:50 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.18 hétfő, 18:20:51
Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.18 hétfő, 18:16:07
az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
10.000nél olaj, 5 nél légszűrő, 10 nél üza szűrő? dobáljátok ám a pénzt az ablakon.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9884 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:56:53 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.18 hétfő, 19:44:50
10.000nél olaj, 5 nél légszűrő, 10 nél üza szűrő? dobáljátok ám a pénzt az ablakon.
kicsit ócsóbany megkapom
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9885 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:59:52 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.18 hétfő, 19:27:50
A résolaj rámegy a visszatérő ágra,ami a szűrő felé megy. Azt néztem,nincs szivárgás. Amúgy az adagolóból tud folyni valahonnan?Vagy inkább a csatlakozásoknál kell keresni a hibát?!
pl a nyomócsövek hollandija alól....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9886 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 21:15:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.17 vasárnap, 19:58:31
eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.
na megsasoltuk ma a motorteret és repedésnek, hasadásnak, szivárgásnak semmi nyoma .... de a biztonság kedvéért meghúztunk minden bilincset, hátha csak ilyen helyen sziszegett a rendszer. Ki lett pucolva az EGR szelep is, na ebben volt korom rendesen.
délután jöttem haza melóból az m3-on és a sziszegést már nem hallom és füstölni sem füstöl már annyira vészesen. Holnap azért rádugjuk még a compúterre
hátha mutat valamit a berendezés. Alapvetően most mintha megjavult volna.
Komolyan mondom, hogy az ukrán naftával jobban szedi a lábát mint az itthonival.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9887 Dátum:
2013.03.19 kedd, 15:46:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.18 hétfő, 19:44:50
10.000nél olaj, 5 nél légszűrő, 10 nél üza szűrő? dobáljátok ám a pénzt az ablakon.
Dentcraft! te nem cserélnéd le ezeket,vagy több időt kell vele várni??
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9888 Dátum:
2013.03.19 kedd, 17:44:08 »
Ma lekerült a szabadonfutó a generátoromról...nem tetszett már rég óta valami vele, és ma pont is került a végére.
Itt Pécsen ma kiméregettük padon egy szakival...és nem jó.
A töltésem 14,4V volt de terhelésen nem volt jó...paddal betehelte többféle képpen és csúsztott mint a
sz@r....fix
tárcsával tökéletes...tehát vettem rá egy zsir ujjat 6000Ft-ért...és most jó...A generátor amúgy teljesen jó volt.
Szaki azt mondta ezt a generátort nem kéne szabadonfutósitani mert nem lessz jó és nem véletlenül nincs rajta...ÉN neki hiszek inkább mint másoknak.
Enyémben kb 20.000km van...Egy átlag ember észre sem veszi hogy sz@r szerintem.
Ezek után én nem tennék mondeora szabadonfutót....TDDI-re meg amugy is fölös...csak kiváncsi voltam énis.
De mindenki saját belátása szerint cselekedjen.
Szerinetm a reggeli füstös,dadogós,rángatozós indulás is ennek köszönhető...de ha visszakerült az uj turbóval a héten utánna fog kiderülni...azt majd jelzem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 17:46:43 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9889 Dátum:
2013.03.19 kedd, 18:06:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 17:44:08
Ma lekerült a szabadonfutó a generátoromról...nem tetszett már rég óta valami vele, és ma pont is került a végére.
Itt Pécsen ma kiméregettük padon egy szakival...és nem jó.
A töltésem 14,4V volt de terhelésen nem volt jó...paddal betehelte többféle képpen és csúsztott mint a
sz@r....fix
tárcsával tökéletes...tehát vettem rá egy zsir ujjat 6000Ft-ért...és most jó...A generátor amúgy teljesen jó volt.
Szaki azt mondta ezt a generátort nem kéne szabadonfutósitani mert nem lessz jó és nem véletlenül nincs rajta...ÉN neki hiszek inkább mint másoknak.
Enyémben kb 20.000km van...Egy átlag ember észre sem veszi hogy sz@r szerintem.
Ezek után én nem tennék mondeora szabadonfutót....TDDI-re meg amugy is fölös...csak kiváncsi voltam énis.
De mindenki saját belátása szerint cselekedjen.
Szerinetm a reggeli füstös,dadogós,rángatozós indulás is ennek köszönhető...de ha visszakerült az uj turbóval a héten utánna fog kiderülni...azt majd jelzem.
a gtb20-nál neked hol volt meg az 1bar??
falraktam azt a labdát rá, amit adtál vele és kb 2400 körül van meg az 1 bar...max nyomás 1,6-1,7
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9890 Dátum:
2013.03.19 kedd, 18:18:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 18:06:58
a gtb20-nál neked hol volt meg az 1bar??
falraktam azt a labdát rá, amit adtál vele és kb 2400 körül van meg az 1 bar...max nyomás 1,6-1,7
EMAP vagy IMAP-ra kötötted?
1800-nál kb..aszem.
1,6-ra rugóztam be a labdát,de ezt mondtam is....több nemis kell.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9891 Dátum:
2013.03.19 kedd, 19:04:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 18:18:46
EMAP vagy IMAP-ra kötötted?
1800-nál kb..aszem.
1,6-ra rugóztam be a labdát,de ezt mondtam is....több nemis kell.
imapra a komp ház oldalából, ahonnan szerintem legutoljára neked is.
mondjuk lehet azért ilyen a megindulás, mert egy chipmentes 115le-sre került??
azt tudom
a coolercsövezést kellett megoldanom, mert ami volt a szettben, az szerintem az 5ganghoz való volt..
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9892 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:11:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 19:04:12
imapra a komp ház oldalából, ahonnan szerintem legutoljára neked is.
mondjuk lehet azért ilyen a megindulás, mert egy chipmentes 115le-sre került??
azt tudom
a coolercsövezést kellett megoldanom, mert ami volt a szettben, az szerintem az 5ganghoz való volt..
Igen akkor még 5 sebességes volt az enyém és ahoz készült...de eztis beszéltük.
Coolert mit raktál be? ahhoz azért kell egy normális...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9893 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:15:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 20:11:36
Igen akkor még 5 sebességes volt az enyém és ahoz készült...de eztis beszéltük.
Coolert mit raktál be? ahhoz azért kell egy normális...
még a gyári van bent, majd lesz gyártatva nagy janival. a gyárit azt diaggal láttam, hogy szhar, gyári chippel -10fokban egy padlógáz és 10-ről 50-re ment a beszívott léghőmérséklet
a légszűrő ház aljára is csináltam 3db 70mm-es lyukat, jó hangja lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9894 Dátum:
2013.03.19 kedd, 22:32:53 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.19 kedd, 15:46:17
Dentcraft! te nem cserélnéd le ezeket,vagy több időt kell vele várni??
Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.
Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9895 Dátum:
2013.03.19 kedd, 22:36:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.03.19 kedd, 22:32:53
Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.
Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.
Ha nem autókázik az ember városban túl sokat, akkor szerintem is megfelelő a gyári előírás.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9896 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:38:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.03.19 kedd, 22:32:53
Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.
Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.
ha te mondod én csak óvatoskodom az autóval,hosszabb legyen élettartama meg szeretem is,amugy meg most költhetek rá vagy 200ezret az olaj már nem oszt nem szoroz
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9897 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:44:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 20:15:51
még a gyári van bent, majd lesz gyártatva nagy janival. a gyárit azt diaggal láttam, hogy szhar, gyári chippel -10fokban egy padlógáz és 10-ről 50-re ment a beszívott léghőmérséklet
a légszűrő ház aljára is csináltam 3db 70mm-es lyukat, jó hangja lett
a légszürőn a lyukakon több levegőt kap?nem elég neki az amit beszív?nem lessz baja a motornak?láttam komplett légszürő ház áttalakító cuccot egy oldalon olyat amire a direktszűrő rámegy,az nem jobb? köszi ha válaszolsz
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9898 Dátum:
2013.03.20 szerda, 16:55:52 »
tele van a hócipőm,ezeket a turbó csöveket nem lehet bika anyagból gyártani!?ha nem a bilincset vágja le akkor elrepeszti a csövet a hajlatban,aztán süvít....,de füstöt soha nem látok!néztem képeket EGR szelep tisztítás...én meg sem találtam az enyémbe kikéne bontani aksit levegőszürőt meg mindent mire belelátnék mi van!ja akkusarut lecseréltem az autó azóta elfelejti az ablakokat felhuzni lezáráskor szokott ilyet csinálni!!??elötte jó volt
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9899 Dátum:
2013.03.20 szerda, 18:01:02 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.20 szerda, 16:55:52
tele van a hócipőm,ezeket a turbó csöveket nem lehet bika anyagból gyártani!?ha nem a bilincset vágja le akkor elrepeszti a csövet a hajlatban,aztán süvít....,de füstöt soha nem látok!néztem képeket EGR szelep tisztítás...én meg sem találtam az enyémbe kikéne bontani aksit levegőszürőt meg mindent mire belelátnék mi van!ja akkusarut lecseréltem az autó azóta elfelejti az ablakokat felhuzni lezáráskor szokott ilyet csinálni!!??elötte jó volt
újra kell programozni őket. Felhúzod majd még egyszer nyomod a fel gombot kb.3-4 mp-ig. és ezt eljátszod a többivel is, ennyi. Az egr szelep a szemből nézed akkor a turbótól jobbra a levegőszűrőből a turbóra menő cső alatt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ