Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:26:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107416 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10050 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:16:12 »

Tegnap belőttem a turbót...igen betyár lett....de aszem ujrakell irnunk a chipet és kaját adni neki még... eplus2
A kartel lecsapatóra ránéztem szerelgetés közben és akkor vettem észre hogy félig van olajjal a pohárka...max 10.000 alatt.....hm eljen

gyűri az aszfaltot?   honnan jön annyi olaj, turbótól?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10051 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:27:28 »

gyűri az aszfaltot?   honnan jön annyi olaj, turbótól?

Szelepdekniből...ennyi ment volna be a turbóhoz, és a szivócső részbe.....ettől lessz az olajsár ami redvát pucoltok egr,meg szivócső pucolásnál...nyílván a korom is kell hozzá ami a kipuból jön az EGR-en át....kettő együtt a rittyó.

Elég jól megindul ja...1,5-el tölt stabilan és maxon.....nekem tetszik és ez a lényeg.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 22:29:11 írta Bunyek » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10052 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:42:07 »

Szelepdekniből...ennyi ment volna be a turbóhoz, és a szivócső részbe.....ettől lessz az olajsár ami redvát pucoltok egr,meg szivócső pucolásnál...nyílván a korom is kell hozzá ami a kipuból jön az EGR-en át....kettő együtt a rittyó.

Elég jól megindul ja...1,5-el tölt stabilan és maxon.....nekem tetszik és ez a lényeg.
akkor eszi is rendesen a olajat?!

akkó jó. és mennyitől indul el? fordulatra gondolok.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10053 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:57:12 »

akkor eszi is rendesen a olajat?!

akkó jó. és mennyitől indul el? fordulatra gondolok.

Semmi olajat nem eszik,sose evett...maxon van az olaj szint mikor betöltöm, meg mielőtt leeresztem is...
Hát hogy mikor indul meg nemis néztem bakker...olyan 1500-tól kb...
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10054 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 08:17:24 »

ez a 2.2 tdci turbó? a nyomásos labda vezérlését hogyan oldottad meg? szívósorról kapja a nyomást? vagy valami elektronika vezérli?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10055 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 08:23:14 »

Semmi olajat nem eszik,sose evett...maxon van az olaj szint mikor betöltöm, meg mielőtt leeresztem is...
Hát hogy mikor indul meg nemis néztem bakker...olyan 1500-tól kb...
jaja, chippel kb 1500tól megindítható. bár semmi értelme, mert akkor meg csak kapar hóban, esőben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10056 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 17:11:53 »

jaja, chippel kb 1500tól megindítható. bár semmi értelme, mert akkor meg csak kapar hóban, esőben

Ez nem kapar.....ez ráfekszik az útra és megindul mint egy állat.... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10057 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 17:13:45 »

ez a 2.2 tdci turbó? a nyomásos labda vezérlését hogyan oldottad meg? szívósorról kapja a nyomást? vagy valami elektronika vezérli?


kipufogó gázzal...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10058 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 17:18:13 »

Ez nem kapar.....ez ráfekszik az útra és megindul mint egy állat.... eplus2

száraz úton nekem sem kapart, csak ha eső/hó volt. onnantól kezdve 1-2-ben nem lehetett gyorsítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10059 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 18:48:37 »

kipufogó gázzal...

a kipufogó csonkból jön ki a cső ami adja a nyomást?
mivel hűtod le a gázt? (bocsi a tudatlanságom miatt csak a vákumossal a t*köm teli kéne helyette valami rendes)
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10060 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 19:28:36 »

a kipufogó csonkból jön ki a cső ami adja a nyomást?
mivel hűtod le a gázt? (bocsi a tudatlanságom miatt csak a vákumossal a t*köm teli kéne helyette valami rendes)


Mi bajod a gyári vákumossal? jó az csak bekell állitani normálisan.....nekem nincs vákum ezért nyomásos labda marad csak...
6-os rézcső van egy szakaszon és az adja le a hőt...de mivel áramló gáz ténylegesen nincs igy nemis melegszik fel....végén teljesen hideg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10061 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:23:48 »

Mi bajod a gyári vákumossal? jó az csak bekell állitani normálisan.....nekem nincs vákum ezért nyomásos labda marad csak...
6-os rézcső van egy szakaszon és az adja le a hőt...de mivel áramló gáz ténylegesen nincs igy nemis melegszik fel....végén teljesen hideg.
gondolom az, ami nekem is volt vele, hogy bakszik rendesen dolgozni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10062 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:32:02 »

gondolom az, ami nekem is volt vele, hogy bakszik rendesen dolgozni vigyor3

Mi az hogy szarul dolgozik?
Valami akkor nem jó vagy balfaszul van beállitva.....kb ennyi. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10063 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:44:34 »

Mi az hogy szarul dolgozik?
Valami akkor nem jó vagy balfaszul van beállitva.....kb ennyi. eplus2
nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10064 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:08:28 »

nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...

én inkább vettem volna szelepet 5-ért... szomoru1
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10065 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:12:09 »

nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...

Az az a szelep, amiről beszéltünk, és kiraktam most hirdetésbe?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10066 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:12:54 »

én inkább vettem volna szelepet 5-ért... szomoru1
tudom, szerinted az kókány megoldás, de mégis működik vigyor3

a vákumost meg úgyis ki kellett írtanom az ecu csere miatt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10067 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:13:13 »

Az az a szelep, amiről beszéltünk, és kiraktam most hirdetésbe?
aha, csak nem egr, hanem turbo
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10068 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:34:27 »

aha, csak nem egr, hanem turbo

 worship értem!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10069 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:00:52 »

hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!

gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10070 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:04:53 »

hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!

gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?

igen. vákumlabdában nincs átszakadva a membrán??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10071 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:06:38 »

hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!

gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?


Vedd meg a fix turbómat és nem lessz semmi gondod a vezérléssel... eplus2
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10072 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:11:02 »

igen. vákumlabdában nincs átszakadva a membrán??

de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet



a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10073 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:17:25 »

de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet



a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..
nem kell hozzá szétszedni. van erre tesztelő műszer
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10074 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:36:31 »

szuper lenne ha kifejtenétek bővebben , a tesztelő műszer az mit tesztel??
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10075 Dátum: 2013.04.09 kedd, 00:04:10 »

szuper lenne ha kifejtenétek bővebben , a tesztelő műszer az mit tesztel??

http://www.agomotors.hu/webshop/img/p/8660-16165-large.jpg

vákumpumpának hívják, megszívjátok vele a labdát, ha elkezd visszamozdulni a szára, akkor átereszt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #10076 Dátum: 2013.04.09 kedd, 13:42:38 »

Köszi az infót sikerrel jártam!




1, Leveszed a bajonettzáras kupakot a vezérléspajzsról
2, A vezérlést addig fordítod, amíg a lánckerék külső kerületén lévő 3 lyuk pont a 3 csavar fölé ér (világíts bele közvetlenül, ha nem látod)
3, Kioldod a 3 db TX csavart a lyukon benyúlva (dugókulcs, bitfej nem fér be, TX kulcs kell hozzá, ha jól emlékszem TX40 vagy TX45)
4, Kioldod a 4db 10-es csavart a lánckerék belső felén
5, Lekötöd a csöveket az adagolóról és a vezetékeket
6, Kioldod az adagoló hátulján a tartókonzol csavarjait (asszem 2db, 10-es v 13-as)
7, Óvatosan kihúzod hátrafelé az adagolót, úgy, hogy mikor a tengelye kicsúszik a lánckerékből a tengely helyére azonnal bedugsz valamit, pl. egy krova hosszabbítót, vagy egy hosszabb csavart, különben a lánckerék az adagoló kihúzása után beesik, és le kell szedni az egész vezérléspajzsot. (nagy 6 lapfejű csavar van a tengely elején, erről ismered meg)
8, A 3 db TX-es csavar (amit az elején kioldottál) menetes része az adagoló oldalán kifele fog lógni, azokra tekerj anya csavarokat, különben az is beesik a vezérléspajzs mögé.
Óvatosan, megfontoltan!
Sok sikert!  eljen  Wink
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10077 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:27:02 »

félre/rosszul kopott gumitól húzhat jobbra. cserld meg a hátsókkal, vagy a nyárikból tegyél fel kettőt.  kellene 2 jó rugó is, próbáld meg a keres kínálba a bontósokat, biztos van nekik.     de el kellene vinni futóműállításra 1 normális helyre.
 
a beázás elég sokunknál megvan. a barmok úgy találták ki az ajtót, h be tud folyni belülre a víz.. lefolyik az üvegnél az ablakemelő sínjére, majd 1 lyukon át a kárpit alá, és rá a kéderre. onnan meg befele megy a szőnyegre.   az  általánosba be lett téve a megoldás nem rég  wave
akkor két gumi előre és új rugok.köszi ja de nem találom az ajtós részt az hová van írva:?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10078 Dátum: 2013.04.09 kedd, 19:17:05 »

de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet



a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..

Azt nem kell vezérelned,saját magát vezérli....kb 2000-től ugyanazt tudja...alatta picit butább...turbólukat jobban érezni....cserébe nemigen van velük gond.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #10079 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 09:24:59 »

Sziasztok.Mik a jelei ha meg adja magát az AC pumpa.Mert nekem menet közben el kezdett rángatni.Le állítottam alig indult el amikor le indult nem tudott ki pörögni de ne állt le.Hibát nem írt ki,meg néztük.De lehűlt állapotában a szervizben mintha semminem történt volna rögtön beindult fel pörgött a motor.Azért vettem bele egy gyári AC pumpát 30000ft volt.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
kayman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #10080 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 05:52:18 »

Sziasztok Ez jó a 2.0TDDI is?
Üdv Kayman
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #10081 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 07:29:39 »

Sziasztok Ez jó a 2.0TDDI is?
Üdv Kayman

Én is innen rendeltem anno a Kovács autóalkatrésztől (Autolog RT1341), szintén 2.0 tddi-hez.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #10082 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:13:13 »

Sziasztok!

Lenne egy tddi-s kérdésem. Van egy ac pumpa, az egyik végén van egy kb. 6-os csonk, az elektromos csatlakozók felőli végén meg egy 10-es körüli, ami meg van osztva még egy 6-osra is, ami valami műanyag. A kérdés, melyik a szívó ág, melyik a nyomó ág, illetve az a 6-os műanyag rész mire szolgál?
A fekete és sárga csatlakozók közül melyik a plusz, illetve milyen csatlakozók kellenek hozzá?

Ez több lett egynél, de majd kialakul...  vigyor3
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10083 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 21:43:43 »

Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10084 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:20:20 »

Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt... vigyor3
Az igen, drakula hozzá Cheesy  taps taps taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10085 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:21:15 »

Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt... vigyor3

Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10086 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:33:16 »

Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?  eplus2
Vagy a szellőzőbe nyomták a szondát! eplus2
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10087 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:51:29 »

Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?  eplus2
Áááá annyi van bennük, hogy kb egy jó mondeó árát már meghozták, ahhoz képest ha benzinnel jártam volna... eplus2
Ja.. és még most sincs semmi bajuk... vigyor3  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10088 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:57:08 »

Vagy a szellőzőbe nyomták a szondát! eplus2
Saját magát veri át legjobban az ember a susmus műszakikkal...ez tök hivatalos.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10089 Dátum: 2013.04.26 péntek, 14:47:04 »

Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt... vigyor3

iktatóval? vagy visszatetted addig a katit?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10090 Dátum: 2013.04.26 péntek, 16:39:24 »

iktatóval? vagy visszatetted addig a katit?
Nincs már katalizátorom..jó rég  eplus2  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10091 Dátum: 2013.04.26 péntek, 18:04:26 »

Nincs már katalizátorom..jó rég  eplus2  vigyor3
Nekem sincs katalizátorom, de nem is hiányzik, most vitték el 1/2 6 felé   hehe taps hehe taps hehe
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10092 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:31:11 »

Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10093 Dátum: 2013.04.27 szombat, 12:05:06 »

Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
Tisztelt Fórumtárs!
Én, mielőtt ilyen komoly kiadásokkal járó problémára gondolnék, előszőr ellenőrizném a gázolaj szűrőt és a gázolaj szivattyút. Ha itt minden rendben, akkor egy megbizható helyen csináltatnék egy résolaj veszteség mérést, poharaztatást, és legutoljára egy eredeti  gyári ford műszerrel egy teljes diagot az üza rendszerre. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10094 Dátum: 2013.04.27 szombat, 14:17:04 »

Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
bele-bele rángat?? nekem is ezt csinálta adagoló felújítás előtt.

nekem 2-3 nap alatt annyit romlott, hogy 2000-es fordulatig bármikor képes volt berángatni, meg 140-150 körül is rángatott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10095 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:04:49 »

Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n.. eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10096 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:27:38 »

Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n.. eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a felháborodás, bekell látnom elcsesztem. rinya Ez nem a TDCI topik.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10097 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 11:17:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a felháborodás, bekell látnom elcsesztem. rinya Ez nem a TDCI topik.
Tisztelettel László! worship

László!
Senki nem háborodott fel, ne mond ezt...bár lehetne, hogy a gyári műszer tudjon mindent az adott kocsihoz...de nem tud. szomoru1
Azért mondtam ne lepődjön meg senki rajta, ha fordnál adagolóshoz küldik azt nemis azzal van a gond..... szomoru1
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10098 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 13:13:43 »

László!
Senki nem háborodott fel, ne mond ezt...bár lehetne, hogy a gyári műszer tudjon mindent az adott kocsihoz...de nem tud. szomoru1
Azért mondtam ne lepődjön meg senki rajta, ha fordnál adagolóshoz küldik azt nemis azzal van a gond..... szomoru1
Kedves Bunyek!
Én a felháborodás szót, átvitt értelemben értettem és külön köszönöm a kiigazitást. wave Megjegyzem a hsz-t teljesen TDCI szemszögből tettem, ami itt nem volt a legcélszerübb, gondolok itt a porlasztókra. Csak később esett le a tantusz, hogy ez a TDDI topik. Egyáltalán nem haragszom, sőt örülök az öszinte megnyilatkozásodnak.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10099 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 14:12:28 »

bele-bele rángat?? nekem is ezt csinálta adagoló felújítás előtt.

nekem 2-3 nap alatt annyit romlott, hogy 2000-es fordulatig bármikor képes volt berángatni, meg 140-150 körül is rángatott

Egyelőre semmi egyebet nem produkál. Csak alapjáraton csinálja, ott sem mindig. Dinamika, fogyasztás, stb ok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.