Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:38:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102801 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10050 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:16:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.07 vasárnap, 12:33:31
Tegnap belőttem a turbót...igen betyár lett....de aszem ujrakell irnunk a chipet és kaját adni neki még...
A kartel lecsapatóra ránéztem szerelgetés közben és akkor vettem észre hogy félig van olajjal a pohárka...max 10.000 alatt.....hm
gyűri az aszfaltot? honnan jön annyi olaj, turbótól?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10051 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:27:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.07 vasárnap, 14:16:12
gyűri az aszfaltot? honnan jön annyi olaj, turbótól?
Szelepdekniből...ennyi ment volna be a turbóhoz, és a szivócső részbe.....ettől lessz az olajsár ami redvát pucoltok egr,meg szivócső pucolásnál...nyílván a korom is kell hozzá ami a kipuból jön az EGR-en át....kettő együtt a rittyó.
Elég jól megindul ja...1,5-el tölt stabilan és maxon.....nekem tetszik és ez a lényeg.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 22:29:11 írta Bunyek
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10052 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:42:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.07 vasárnap, 22:27:28
Szelepdekniből...ennyi ment volna be a turbóhoz, és a szivócső részbe.....ettől lessz az olajsár ami redvát pucoltok egr,meg szivócső pucolásnál...nyílván a korom is kell hozzá ami a kipuból jön az EGR-en át....kettő együtt a rittyó.
Elég jól megindul ja...1,5-el tölt stabilan és maxon.....nekem tetszik és ez a lényeg.
akkor eszi is rendesen a olajat?!
akkó jó. és mennyitől indul el? fordulatra gondolok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10053 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:57:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.07 vasárnap, 22:42:07
akkor eszi is rendesen a olajat?!
akkó jó. és mennyitől indul el? fordulatra gondolok.
Semmi olajat nem eszik,sose evett...maxon van az olaj szint mikor betöltöm, meg mielőtt leeresztem is...
Hát hogy mikor indul meg nemis néztem bakker...olyan 1500-tól kb...
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10054 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 08:17:24 »
ez a 2.2 tdci turbó? a nyomásos labda vezérlését hogyan oldottad meg? szívósorról kapja a nyomást? vagy valami elektronika vezérli?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10055 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 08:23:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.07 vasárnap, 22:57:12
Semmi olajat nem eszik,sose evett...maxon van az olaj szint mikor betöltöm, meg mielőtt leeresztem is...
Hát hogy mikor indul meg nemis néztem bakker...olyan 1500-tól kb...
jaja, chippel kb 1500tól megindítható. bár semmi értelme, mert akkor meg csak kapar hóban, esőben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10056 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 17:11:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 08:23:14
jaja, chippel kb 1500tól megindítható. bár semmi értelme, mert akkor meg csak kapar hóban, esőben
Ez nem kapar.....ez ráfekszik az útra és megindul mint egy állat....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10057 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 17:13:45 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 08:17:24
ez a 2.2 tdci turbó? a nyomásos labda vezérlését hogyan oldottad meg? szívósorról kapja a nyomást? vagy valami elektronika vezérli?
kipufogó gázzal...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10058 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 17:18:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.08 hétfő, 17:11:53
Ez nem kapar.....ez ráfekszik az útra és megindul mint egy állat....
száraz úton nekem sem kapart, csak ha eső/hó volt. onnantól kezdve 1-2-ben nem lehetett gyorsítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10059 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 18:48:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.08 hétfő, 17:13:45
kipufogó gázzal...
a kipufogó csonkból jön ki a cső ami adja a nyomást?
mivel hűtod le a gázt? (bocsi a tudatlanságom miatt csak a vákumossal a t*köm teli kéne helyette valami rendes)
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10060 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 19:28:36 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 18:48:37
a kipufogó csonkból jön ki a cső ami adja a nyomást?
mivel hűtod le a gázt? (bocsi a tudatlanságom miatt csak a vákumossal a t*köm teli kéne helyette valami rendes)
Mi bajod a gyári vákumossal? jó az csak bekell állitani normálisan.....nekem nincs vákum ezért nyomásos labda marad csak...
6-os rézcső van egy szakaszon és az adja le a hőt...de mivel áramló gáz ténylegesen nincs igy nemis melegszik fel....végén teljesen hideg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10061 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:23:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.08 hétfő, 19:28:36
Mi bajod a gyári vákumossal? jó az csak bekell állitani normálisan.....nekem nincs vákum ezért nyomásos labda marad csak...
6-os rézcső van egy szakaszon és az adja le a hőt...de mivel áramló gáz ténylegesen nincs igy nemis melegszik fel....végén teljesen hideg.
gondolom az, ami nekem is volt vele, hogy bakszik rendesen dolgozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10062 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:32:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:23:48
gondolom az, ami nekem is volt vele, hogy bakszik rendesen dolgozni
Mi az hogy szarul dolgozik?
Valami akkor nem jó vagy balfaszul van beállitva.....kb ennyi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10063 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 20:44:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.08 hétfő, 20:32:02
Mi az hogy szarul dolgozik?
Valami akkor nem jó vagy balfaszul van beállitva.....kb ennyi.
nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10064 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:08:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:44:34
nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...
én inkább vettem volna szelepet 5-ért...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10065 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:12:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 20:44:34
nekem a vákumszelep volt szhar elvileg... írtam akkor, hogy milyen volt a nyomásom. röviden nem tudta rendesen szabályozni a nyomást és hullámzott a teljesítmény. bontott szelepre 5eft-ot mondtak, így inkább felraktam egy nyomásos labdát rá...
Az az a szelep, amiről beszéltünk, és kiraktam most hirdetésbe?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10066 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:12:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.08 hétfő, 21:08:28
én inkább vettem volna szelepet 5-ért...
tudom, szerinted az kókány megoldás, de mégis működik
a vákumost meg úgyis ki kellett írtanom az ecu csere miatt.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10067 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:13:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.04.08 hétfő, 21:12:09
Az az a szelep, amiről beszéltünk, és kiraktam most hirdetésbe?
aha, csak nem egr, hanem turbo
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10068 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 21:34:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 21:13:13
aha, csak nem egr, hanem turbo
értem!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10069 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:00:52 »
hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!
gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10070 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:04:53 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 22:00:52
hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!
gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?
igen. vákumlabdában nincs átszakadva a membrán??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10071 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:06:38 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 22:00:52
hiába cserélek vákumvezérlőt össze vissza mozog a vákumdob, már cseréltem van 2 is de ugyanaz , *** ez a vákumos vezérlés vagyis engem idegesít de nagyon!
gyári értékre csak nyomásmérő órával és computerrel lehet belőni?
Vedd meg a fix turbómat és nem lessz semmi gondod a vezérléssel...
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10072 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:11:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.08 hétfő, 22:04:53
igen. vákumlabdában nincs átszakadva a membrán??
de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet
a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10073 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:17:25 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 22:11:02
de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet
a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..
nem kell hozzá szétszedni. van erre tesztelő műszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10074 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:36:31 »
szuper lenne ha kifejtenétek bővebben , a tesztelő műszer az mit tesztel??
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10075 Dátum:
2013.04.09 kedd, 00:04:10 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 22:36:31
szuper lenne ha kifejtenétek bővebben , a tesztelő műszer az mit tesztel??
http://www.agomotors.hu/webshop/img/p/8660-16165-large.jpg
vákumpumpának hívják, megszívjátok vele a labdát, ha elkezd visszamozdulni a szára, akkor átereszt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10076 Dátum:
2013.04.09 kedd, 13:42:38 »
Köszi az infót sikerrel jártam!
Idézetet írta: Dini02 - 2013.04.05 péntek, 20:49:33
1, Leveszed a bajonettzáras kupakot a vezérléspajzsról
2, A vezérlést addig fordítod, amíg a lánckerék külső kerületén lévő 3 lyuk pont a 3 csavar fölé ér (világíts bele közvetlenül, ha nem látod)
3, Kioldod a 3 db TX csavart a lyukon benyúlva (dugókulcs, bitfej nem fér be, TX kulcs kell hozzá, ha jól emlékszem TX40 vagy TX45)
4, Kioldod a 4db 10-es csavart a lánckerék belső felén
5, Lekötöd a csöveket az adagolóról és a vezetékeket
6, Kioldod az adagoló hátulján a tartókonzol csavarjait (asszem 2db, 10-es v 13-as)
7, Óvatosan kihúzod hátrafelé az adagolót, úgy, hogy mikor a tengelye kicsúszik a lánckerékből a tengely helyére azonnal bedugsz valamit, pl. egy krova hosszabbítót, vagy egy hosszabb csavart, különben a lánckerék az adagoló kihúzása után beesik, és le kell szedni az egész vezérléspajzsot. (nagy 6 lapfejű csavar van a tengely elején, erről ismered meg)
8, A 3 db TX-es csavar (amit az elején kioldottál) menetes része az adagoló oldalán kifele fog lógni, azokra tekerj anya csavarokat, különben az is beesik a vezérléspajzs mögé.
Óvatosan, megfontoltan!
Sok sikert!
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10077 Dátum:
2013.04.09 kedd, 15:27:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.07 vasárnap, 14:06:33
félre/rosszul kopott gumitól húzhat jobbra. cserld meg a hátsókkal, vagy a nyárikból tegyél fel kettőt. kellene 2 jó rugó is, próbáld meg a keres kínálba a bontósokat, biztos van nekik. de el kellene vinni futóműállításra 1 normális helyre.
a beázás elég sokunknál megvan. a barmok úgy találták ki az ajtót, h be tud folyni belülre a víz.. lefolyik az üvegnél az ablakemelő sínjére, majd 1 lyukon át a kárpit alá, és rá a kéderre. onnan meg befele megy a szőnyegre. az általánosba be lett téve a megoldás nem rég
akkor két gumi előre és új rugok.köszi ja de nem találom az ajtós részt az hová van írva:?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10078 Dátum:
2013.04.09 kedd, 19:17:05 »
Idézetet írta: netcore - 2013.04.08 hétfő, 22:11:02
de mindkét turbón?
sosem szedtem szét de mostmár ahogy mondod szétszedek egyet
a fix turbóval mennyivel lenne butább az autó? vagy csak annyi hogy magasabb tartományban tölt?
azt is vezérleni kéne valahogy szal ugyanottvagyok mint ezzel..
Azt nem kell vezérelned,saját magát vezérli....kb 2000-től ugyanazt tudja...alatta picit butább...turbólukat jobban érezni....cserébe nemigen van velük gond.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10079 Dátum:
2013.04.14 vasárnap, 09:24:59 »
Sziasztok.Mik a jelei ha meg adja magát az AC pumpa.Mert nekem menet közben el kezdett rángatni.Le állítottam alig indult el amikor le indult nem tudott ki pörögni de ne állt le.Hibát nem írt ki,meg néztük.De lehűlt állapotában a szervizben mintha semminem történt volna rögtön beindult fel pörgött a motor.Azért vettem bele egy gyári AC pumpát 30000ft volt.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
kayman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10080 Dátum:
2013.04.15 hétfő, 05:52:18 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.04.06 szombat, 21:48:03
Vagy esetleg itt lehet próbálkozni.
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/szijhajtas_1__hosszbordasszij_feszitogorgo__hosszbordasszij_feszitogorgo__mind?gyakori=I
Sziasztok Ez jó a 2.0TDDI is?
Üdv Kayman
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10081 Dátum:
2013.04.15 hétfő, 07:29:39 »
Idézetet írta: kayman - 2013.04.15 hétfő, 05:52:18
Sziasztok Ez jó a 2.0TDDI is?
Üdv Kayman
Én is innen rendeltem anno a Kovács autóalkatrésztől (Autolog RT1341), szintén 2.0 tddi-hez.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10082 Dátum:
2013.04.17 szerda, 18:13:13 »
Sziasztok!
Lenne egy tddi-s kérdésem. Van egy ac pumpa, az egyik végén van egy kb. 6-os csonk, az elektromos csatlakozók felőli végén meg egy 10-es körüli, ami meg van osztva még egy 6-osra is, ami valami műanyag. A kérdés, melyik a szívó ág, melyik a nyomó ág, illetve az a 6-os műanyag rész mire szolgál?
A fekete és sárga csatlakozók közül melyik a plusz, illetve milyen csatlakozók kellenek hozzá?
Ez több lett egynél, de majd kialakul...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10083 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 21:43:43 »
Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10084 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:20:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.04.25 csütörtök, 21:43:43
Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt...
Az igen, drakula hozzá
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10085 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:21:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.04.25 csütörtök, 21:43:43
Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt...
Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10086 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:33:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.25 csütörtök, 23:21:15
Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?
Vagy a szellőzőbe nyomták a szondát!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10087 Dátum:
2013.04.26 péntek, 11:51:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.25 csütörtök, 23:21:15
Ami 10 évig zacskóban a szekrényben volt és most raktad vissza bele?
Áááá annyi van bennük, hogy kb egy jó mondeó árát már meghozták, ahhoz képest ha benzinnel jártam volna...
Ja.. és még most sincs semmi bajuk...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10088 Dátum:
2013.04.26 péntek, 11:57:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.04.25 csütörtök, 23:33:16
Vagy a szellőzőbe nyomták a szondát!
Saját magát veri át legjobban az ember a susmus műszakikkal...ez tök hivatalos.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10089 Dátum:
2013.04.26 péntek, 14:47:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.04.25 csütörtök, 21:43:43
Tegnap volt műszakin a gép a mért füstölés "K" érték 0,24 a rendeleti "K" határérték 2,5.
Még a gyári 2001-es porlasztókkal tudja ezt...
iktatóval? vagy visszatetted addig a katit?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10090 Dátum:
2013.04.26 péntek, 16:39:24 »
Idézetet írta: Leni - 2013.04.26 péntek, 14:47:04
iktatóval? vagy visszatetted addig a katit?
Nincs már katalizátorom..jó rég
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10091 Dátum:
2013.04.26 péntek, 18:04:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.04.26 péntek, 16:39:24
Nincs már katalizátorom..jó rég
Nekem sincs katalizátorom, de nem is hiányzik, most vitték el 1/2 6 felé
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10092 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:31:11 »
Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10093 Dátum:
2013.04.27 szombat, 12:05:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.27 szombat, 11:31:11
Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
Tisztelt Fórumtárs!
Én, mielőtt ilyen komoly kiadásokkal járó problémára gondolnék, előszőr ellenőrizném a gázolaj szűrőt és a gázolaj szivattyút. Ha itt minden rendben, akkor egy megbizható helyen csináltatnék egy résolaj veszteség mérést, poharaztatást, és legutoljára egy eredeti gyári ford műszerrel egy teljes diagot az üza rendszerre.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10094 Dátum:
2013.04.27 szombat, 14:17:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.27 szombat, 11:31:11
Elkezdett időnként picit rángatni a motor alapjáraton. Nem mindig, és a fordulatszámmérőn leginkább nem lehet észrevenni, vagy csak nagyon minimálisan.
Mi lehet? Adagoló vagy csúcs?
bele-bele rángat?? nekem is ezt csinálta adagoló felújítás előtt.
nekem 2-3 nap alatt annyit romlott, hogy 2000-es fordulatig bármikor képes volt berángatni, meg 140-150 körül is rángatott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10095 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:04:49 »
Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n..
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10096 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:27:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.27 szombat, 20:04:49
Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n..
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a felháborodás, bekell látnom elcsesztem.
Ez nem a TDCI topik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10097 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 11:17:01 »
Idézetet írta: László - 2013.04.27 szombat, 20:27:38
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a felháborodás, bekell látnom elcsesztem.
Ez nem a TDCI topik.
Tisztelettel László!
László!
Senki nem háborodott fel, ne mond ezt...bár lehetne, hogy a gyári műszer tudjon mindent az adott kocsihoz...de nem tud.
Azért mondtam ne lepődjön meg senki rajta, ha fordnál adagolóshoz küldik azt nemis azzal van a gond.....
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10098 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 13:13:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.28 vasárnap, 11:17:01
László!
Senki nem háborodott fel, ne mond ezt...bár lehetne, hogy a gyári műszer tudjon mindent az adott kocsihoz...de nem tud.
Azért mondtam ne lepődjön meg senki rajta, ha fordnál adagolóshoz küldik azt nemis azzal van a gond.....
Kedves Bunyek!
Én a felháborodás szót, átvitt értelemben értettem és külön köszönöm a kiigazitást.
Megjegyzem a hsz-t teljesen TDCI szemszögből tettem, ami itt nem volt a legcélszerübb, gondolok itt a porlasztókra. Csak később esett le a tantusz, hogy ez a TDDI topik. Egyáltalán nem haragszom, sőt örülök az öszinte megnyilatkozásodnak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10099 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 14:12:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.27 szombat, 14:17:04
bele-bele rángat?? nekem is ezt csinálta adagoló felújítás előtt.
nekem 2-3 nap alatt annyit romlott, hogy 2000-es fordulatig bármikor képes volt berángatni, meg 140-150 körül is rángatott
Egyelőre semmi egyebet nem produkál. Csak alapjáraton csinálja, ott sem mindig. Dinamika, fogyasztás, stb ok.
Naplózva
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ