Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
206
207
208
209
210
211
212
[
213
]
214
215
216
217
218
219
220
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113407 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10600 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:18:57 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 07:57:56
sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok. bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Szia ha a ventilátor állandóan megy de ha kikapcsolod a klimát le áll, akkor a klima hütőd van el kosszolodva , mert állandóan nagy a gáz nyomás a klimában ezért kapcsolja be ventit próbáld ki mosni elölről ha még mindig csinálja akkor még lehet nyomás gomba is
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10601 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:39:23 »
annyi valtozás, hogy nekiállt az autón alapjáraton vmi kerregni. először csak alapjáraton, majd ma reggel már menet közben kulonboző fordulatokon. csak utasterbe hallani egyébként. szombaton szetszedek amit lehet megnézem hátha csak vmi bilincs/gyorskötöző/ bármi rezonál:) de valamiért rossz előérzetem van.
most hogy folyamatosan tudatosan figyelem hogy reagál a motor a dolgokra, kijelenthetem, hogy a motor alacsony fordulatnál ( 1200-1500 között) hirtelen gázadásra megtopran, elindul, de egy olyat ránt időnként mint az 1900-as fordulatnál szokott amikor előtöltés állítódik. valamint azt is megfigyeltem, ha szep lassan felgyorsulok kb 2000-es fordualtig és rapadlozok a gazra abszolut nem olyan erővel húz mintha mar kezdetetktől is padlóztam vna. olyan mintha olyankor vhova elmenne az erő és csak lassan pörög tovább a motor. mind a 2 jelenséget hideg motornál indulás után érzem a leggyakrabban. hidegen nincs is olyan erő benne alapvetően:(
tippek öletek esetleg?
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10602 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:45:13 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.07.25 csütörtök, 23:18:57
Szia ha a ventilátor állandóan megy de ha kikapcsolod a klimát le áll, akkor a klima hütőd van el kosszolodva , mert állandóan nagy a gáz nyomás a klimában ezért kapcsolja be ventit próbáld ki mosni elölről ha még mindig csinálja akkor még lehet nyomás gomba is
szia, köszi a választ.
igazából nem kimondottan maga a klímánál megy, hanem ha alapvetően az automata hőfok beállításra van állítva. ha épp fűt ő akkor is nyomja a ventit elől feltűnően hangosan egyébként. szal az a vezerlő valamiért ha kell egyáltalán klíma, ha nem elindítja a ventit. kaptam már tippeket előtét ellenállásra. kábel összeégésre, szombaton ezt is megvizsgálom.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10603 Dátum:
2013.07.26 péntek, 08:10:29 »
Nekem a ventilátor vezérlő dióda volt rossz.Az én autóm 13-éves de még olyat,hogy dugulás nem tapasztaltam.
Kb 9mp-ként bekapcsolt a ventilátorom.Meg javították a diódát és kész.
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 23:45:13
szia, köszi a választ.
igazából nem kimondottan maga a klímánál megy, hanem ha alapvetően az automata hőfok beállításra van állítva. ha épp fűt ő akkor is nyomja a ventit elől feltűnően hangosan egyébként. szal az a vezerlő valamiért ha kell egyáltalán klíma, ha nem elindítja a ventit. kaptam már tippeket előtét ellenállásra. kábel összeégésre, szombaton ezt is megvizsgálom.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10604 Dátum:
2013.07.26 péntek, 08:27:06 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 23:45:13
szia, köszi a választ.
igazából nem kimondottan maga a klímánál megy, hanem ha alapvetően az automata hőfok beállításra van állítva. ha épp fűt ő akkor is nyomja a ventit elől feltűnően hangosan egyébként. szal az a vezerlő valamiért ha kell egyáltalán klíma, ha nem elindítja a ventit. kaptam már tippeket előtét ellenállásra. kábel összeégésre, szombaton ezt is megvizsgálom.
Ha megnyomod az auto gombot a klímavezérlőn, akkor a klímát is bekapcsolja. Nyomd meg az A/C gombot (ezzel kapcsolod ki a klímát). Ha akkor sem áll le, akkor nincs több tippem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10605 Dátum:
2013.07.26 péntek, 12:28:42 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.26 péntek, 08:10:29
Nekem a ventilátor vezérlő dióda volt rossz.Az én autóm 13-éves de még olyat,hogy dugulás nem tapasztaltam.
Kb 9mp-ként bekapcsolt a ventilátorom.Meg javították a diódát és kész.
A ventilátort nem dióda vezérli. A diódát nem lehet javítani, cserélni kell.
(a ventilátor csatlakozásai közé van fordított polaritással bekötve egy dióda...... szerintem annak a hibája nem okoz ki-be kapcsolást.....szerintem.)
Véletlenül sem kötözködni akarok, ne értsd félre
.....csak furcsa..... azért is említem meg, mert lehet más volt de ezt mondták.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 12:30:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10606 Dátum:
2013.07.26 péntek, 15:33:28 »
Nekem ezt mondták a szakszervizbe.4000ft volt a javítás az új került volna 7000ft ba-Nem tudom miért nem tették bele az újat.Na de nekem ezt mondták és kész.Különben nem érdekel mi volt a baja.Azóta tökéletesen működik.
Idézetet írta: GSR - 2013.07.26 péntek, 12:28:42
A ventilátort nem dióda vezérli. A diódát nem lehet javítani, cserélni kell.
(a ventilátor csatlakozásai közé van fordított polaritással bekötve egy dióda...... szerintem annak a hibája nem okoz ki-be kapcsolást.....szerintem.)
Véletlenül sem kötözködni akarok, ne értsd félre
.....csak furcsa..... azért is említem meg, mert lehet más volt de ezt mondták.....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10607 Dátum:
2013.07.26 péntek, 17:24:48 »
valaki küldjön már egy tddi egr dugó rajzot mert a faq-ban nem elérhető a kép..
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10608 Dátum:
2013.07.26 péntek, 17:29:08 »
Idézetet írta: netcore - 2013.07.26 péntek, 17:24:48
valaki küldjön már egy tddi egr dugó rajzot mert a faq-ban nem elérhető a kép..
http://kepfeltoltes.hu/view/130726/egr012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 17:30:41 írta Barny007
»
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10609 Dátum:
2013.07.26 péntek, 22:20:55 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 23:45:13
szia, köszi a választ.
igazából nem kimondottan maga a klímánál megy, hanem ha alapvetően az automata hőfok beállításra van állítva. ha épp fűt ő akkor is nyomja a ventit elől feltűnően hangosan egyébként. szal az a vezerlő valamiért ha kell egyáltalán klíma, ha nem elindítja a ventit. kaptam már tippeket előtét ellenállásra. kábel összeégésre, szombaton ezt is megvizsgálom.
Ha megy mindkét ventid folyamatosan az gáz...túl meleg a motor...amiket leirtál én azzal kezdeném hogy kiütném a katalizátort a pics@ba mert szerintem az folytja meg a motorod keményen annyira tele lehet,gondolom a motor kajak forró mindenhol,hogy megse tudod fogni szinte kézzel....azt ha nem akkor is csak jobb lessz tőle, azt lehet tovább keresni a hibát....Én spec az összes ilyen dieselen kiütném a katit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10610 Dátum:
2013.07.26 péntek, 22:22:09 »
Idézetet írta: netcore - 2013.07.26 péntek, 17:24:48
valaki küldjön már egy tddi egr dugó rajzot mert a faq-ban nem elérhető a kép..
kitekered a 2 csavart kiveszed a lemez tömitést és megis van a mintád...
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10611 Dátum:
2013.07.27 szombat, 00:46:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.26 péntek, 22:20:55
Ha megy mindkét ventid folyamatosan az gáz...túl meleg a motor...amiket leirtál én azzal kezdeném hogy kiütném a katalizátort a pics@ba mert szerintem az folytja meg a motorod keményen annyira tele lehet,gondolom a motor kajak forró mindenhol,hogy megse tudod fogni szinte kézzel....azt ha nem akkor is csak jobb lessz tőle, azt lehet tovább keresni a hibát....Én spec az összes ilyen dieselen kiütném a katit...
szia, a ventik csak akkor mennek ha digit klima be van kapcsolva, viszont akkor függetlenül a beállított hőfoktol. a motor nem hiszem hogy túlmelegszik, mert mikor megvettem meg se mozdult a vízhőfok jelzőm. azóta cseréltem egy főköri termot, mostmár felmegy uzemi hőfokra, de erős gázadásnál kicsit visszamegy a hőfok majd rögtön utána újra fel. a napokban ha eljutok odáig kicserélem az olajköri termot is a leírás alapján. Akkor remélem beáll fixre üzemire. uh kicsit elkanyarodtam:D szval a motor tulmelegdni meg sosem melegedett. legalábbis a hőfokjelző óra szerint:) de én sem tapasztaltam még dvább meleget a motortérben mint egy átlag dieselnél. a katalizátor megfoghatja? Az nem gaz ha "kiépítem" belőle?
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10612 Dátum:
2013.07.27 szombat, 00:54:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.26 péntek, 08:27:06
Ha megnyomod az auto gombot a klímavezérlőn, akkor a klímát is bekapcsolja. Nyomd meg az A/C gombot (ezzel kapcsolod ki a klímát). Ha akkor sem áll le, akkor nincs több tippem.
Ezt megprobálom, azthittem hogy automota fokozatban csak akkor nyomja rá a klímát ha meleg van itt benn:) nektek sem világit automata módban az AC gomb? akkor is nyomatná a klímát automatán amikor tél van, ha automatára van nyomva?? ha én kézzel nem nyomom ki?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10613 Dátum:
2013.07.27 szombat, 05:50:33 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.27 szombat, 00:54:04
Ezt megprobálom, azthittem hogy automota fokozatban csak akkor nyomja rá a klímát ha meleg van itt benn:) nektek sem világit automata módban az AC gomb? akkor is nyomatná a klímát automatán amikor tél van, ha automatára van nyomva?? ha én kézzel nem nyomom ki?
Úgy tudod kikapcsolni a klímakompresszort, hogy amikor auto módban van, vagy bekapcsolás után, akkor megnyomod az A/C gombot, akkor az elkezd világítani, és megnyomod mégegyszer (elalszik). Nem jelzi semmivel, de ilyenkor lesz "eco" módban.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10614 Dátum:
2013.07.27 szombat, 23:21:12 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.27 szombat, 00:46:38
szia, a ventik csak akkor mennek ha digit klima be van kapcsolva, viszont akkor függetlenül a beállított hőfoktol. a motor nem hiszem hogy túlmelegszik, mert mikor megvettem meg se mozdult a vízhőfok jelzőm. azóta cseréltem egy főköri termot, mostmár felmegy uzemi hőfokra, de erős gázadásnál kicsit visszamegy a hőfok majd rögtön utána újra fel. a napokban ha eljutok odáig kicserélem az olajköri termot is a leírás alapján. Akkor remélem beáll fixre üzemire. uh kicsit elkanyarodtam:D szval a motor tulmelegdni meg sosem melegedett. legalábbis a hőfokjelző óra szerint:) de én sem tapasztaltam még dvább meleget a motortérben mint egy átlag dieselnél. a katalizátor megfoghatja? Az nem gaz ha "kiépítem" belőle?
Na most azt irtad ha fűtés megy akkor is megy a venti...mindegy félreértettem.
klima elég durván megfogja ezeket ......ez van...előtét ellenállás CSATIJÁT nézd meg akkor nincs e összeégve.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10615 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 11:18:30 »
A 90lovas di-hez jo a 115-os kuplungszettje?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10616 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 16:20:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.29 hétfő, 11:18:30
A 90lovas di-hez jo a 115-os kuplungszettje?
Ha jól emlékszem, akkor más (kisebb) az átmérője a 90Le-s tárcsájának.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10617 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 16:35:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.29 hétfő, 11:18:30
A 90lovas di-hez jo a 115-os kuplungszettje?
ha kap 115le-s lendkereket is, akkor igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10618 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 19:11:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.07.29 hétfő, 16:35:41
ha kap 115le-s lendkereket is, akkor igen
Persze talaltunk egy fix szettet jo aron! Haverom megvette a kocsit es mostmar en is tudom milyen ha a lendkerek igazan szarra van menve! Vagyis ugy gondolom a motor leallitaskor az kotyog meg csattog!
Amugy 90lovast szereltek vgt turboval? Vagy hogy lehet megkulonboztetni a fixet es a vgt-t??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10619 Dátum:
2013.07.30 kedd, 09:17:34 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.07.25 csütörtök, 21:10:23
Ki miben hisz. Valaki esküszik rá. Bármilyen adalékot használtam, még soha nem lett annyival jobb, hogy másodszor is használtam volna. Ellenben 2T olajat használok. Csak szintetikus jó. Egy tank 1 deci. De néha kimarad, akkor sem érezni, hogy más lenne. Rosszabb nem lett.
ezt a 2t olajos dolgot taxisoktól hallotam,nem mese állitolag,de mit szoltok a prolonghoz állitólag csendesebb és gazdaságossabb fogyasztásilag,drasztikusan csendesebb,mercin probáltuk 2 kezelés aztán a 24 eves diesel halkabb és nem csörög annyira
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10620 Dátum:
2013.07.30 kedd, 09:23:03 »
inditáskor kicsit zörög,hangsulyozom kicsit,egy gázfröccs és abban marad fordulat azonnal beáll 10 perc mulva vizhöfok is félen és meg sem mozdul,néha talán kicsit lejjeb ha hasitok vele,leállitáskor kisseb zörej ismét,kuplungom kellemesen benyomható néha megkapar.ha hamar engedem fel,akkor ez is kuplung illetve lendkerék tünet?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10621 Dátum:
2013.07.30 kedd, 16:10:14 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.30 kedd, 09:17:34
ezt a 2t olajos dolgot taxisoktól hallotam,nem mese állitolag,de mit szoltok a prolonghoz állitólag csendesebb és gazdaságossabb fogyasztásilag,drasztikusan csendesebb,mercin probáltuk 2 kezelés aztán a 24 eves diesel halkabb és nem csörög annyira
Sima olajcsere után is halkabbak ezek
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10622 Dátum:
2013.07.30 kedd, 17:41:20 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.30 kedd, 09:17:34
ezt a 2t olajos dolgot taxisoktól hallotam,nem mese állitolag,de mit szoltok a prolonghoz állitólag csendesebb és gazdaságossabb fogyasztásilag,drasztikusan csendesebb,mercin probáltuk 2 kezelés aztán a 24 eves diesel halkabb és nem csörög annyira
én is rakatok minden tankoláskor 2decit! sokkal halkabb, és tuti növelte volna az élettartamot ha végig nyomatom de kb. 1 éve szoktam rá!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10623 Dátum:
2013.07.31 szerda, 09:04:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.30 kedd, 17:41:20
én is rakatok minden tankoláskor 2decit! sokkal halkabb, és tuti növelte volna az élettartamot ha végig nyomatom de kb. 1 éve szoktam rá!
az enyémbe kupakig 68liter is befér,de 2deci nem sok bele nekem egy kupakkal mondtak 40literbe!!?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10624 Dátum:
2013.07.31 szerda, 09:09:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.30 kedd, 16:10:14
Sima olajcsere után is halkabbak ezek
15 ezrenként olajcsere de az olaj 1nap alatt fekete és két nap után veszit a tulajdonságaiból,aztán ismét dieseles a hang,ami nem baj mert én ezert is szeretem,meg a 300forintos olajárért,meg a nyugodt autozásáért.de mivan ezzel a prolong os olajjal arról senki nem tud valamit,hogy tddi motorban mit csináll?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10625 Dátum:
2013.07.31 szerda, 21:36:43 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.31 szerda, 09:04:54
az enyémbe kupakig 68liter is befér,de 2deci nem sok bele nekem egy kupakkal mondtak 40literbe!!?
Nem 58 az a 68?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10626 Dátum:
2013.07.31 szerda, 22:37:55 »
Biztos fel fújták a műanyag tankot mi?
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.31 szerda, 21:36:43
Nem 58 az a 68?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10627 Dátum:
2013.07.31 szerda, 23:53:12 »
Én 1x teljesen üres tankba
63,5l tankoltam jól megtaposva.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10628 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 07:53:52 »
Nem szabad fullra, nyakig tankolni!
Sok VAG csoport-ost igencsak problémázik a nyakig tankolástól...... (tank szellőztető rendszer
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10629 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:00:58 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.31 szerda, 22:37:55
Biztos fel fújták a műanyag tankot mi?
pontositanék nem 68 hanem elobbi 58
elirtam,de ez kupakig rakva eddig senki nem mondta hogy nem szabad,amugy a német gyári könyve 55 liter ir szoszerint meg az hogy KB!gondolom tágul a melegtül hidegben meg szükül?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10630 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:08:27 »
én hiszek nektek mondhattok akármit,ti vagytok a fordosok,én meg a barbár,tény és való sok bele megy és a gyári adatok semmit nem érnek tankra vonatkozoan,amikor az orám negyedet mutat akkor 48 liter megy bele,és azis fura hogy ha kicsuszik a mutató a full jelzésböl akkor csak 280 km megtétele után áll vissza a szabályos tele jelzésre,ezt mondjuk szeretem benne! én még nem nyultam a tankhoz,de gondolom a gyári,vagy nem?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10631 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:10:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.01 csütörtök, 07:53:52
Nem szabad fullra, nyakig tankolni!
Sok VAG csoport-ost igencsak problémázik a nyakig tankolástól...... (tank szellőztető rendszer
)
Sok VAG csoport-ost igencsak problémázik a nyakig tankolástól..na ebböl kajak nem ertek semmit,amugy mi a gond a szellözetéssel?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10632 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:16:53 »
de a 2 deci 2t olajat sokallom egy egész tankba,mondjuk itt megoszlenek a vélemények kinek mi egy tank üzemanyag,azt is olvastam hogy van egy tartalék része ahonnan nem jön ki soha elméletileg,és ha valakinek koppanásig kifogy?én már tapasztaltam tankoltunk bele aztán azt sem tudta mien hangokat adjon ki szerencsétlen MONDI,azota vagy tele vagy sehogy
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10633 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 11:09:29 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.31 szerda, 09:04:54
az enyémbe kupakig 68liter is befér,de 2deci nem sok bele nekem egy kupakkal mondtak 40literbe!!?
inkább kevés! én nem vagyok gázolaj minőségellenőr csak jó a fülem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10634 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 11:11:19 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.07.31 szerda, 23:53:12
Én 1x teljesen üres tankba
63,5l tankoltam jól megtaposva.
énis tankoltam már 59 litert de nem a tank térfogata változott, csak átbasznak a kutakon hidd el
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10635 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 15:38:53 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.08.01 csütörtök, 10:10:46
Sok VAG csoport-ost igencsak problémázik a nyakig tankolástól..na ebböl kajak nem ertek semmit,amugy mi a gond a szellözetéssel?
VAG csoport = Volkswagen származék (audi, vw, skoda, seat)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10636 Dátum:
2013.08.02 péntek, 09:23:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.01 csütörtök, 15:38:53
VAG csoport = Volkswagen származék (audi, vw, skoda, seat)
:nyes:wag osok már vágom!ezt a szak szút még nem hallotam,de tuti komoly
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10637 Dátum:
2013.08.02 péntek, 09:27:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.08.01 csütörtök, 11:09:29
inkább kevés! én nem vagyok gázolaj minőségellenőr csak jó a fülem!
egy próbét megér,lehet neked van igazad!
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10638 Dátum:
2013.08.03 szombat, 15:39:07 »
Hali!
Lenne egy problémám! Ma jelentkezett ma hosszabb úton voltam az m3 ason. Mivel brutál meleg volt ment a klíma ezerrel, egyszer csak azt vettem észre hogy a keményen elkezdett meleg lenni a kocsiba elkezdtem nyomkodni a klímát megint hideget nyomott aztán megint meleget mind addig játszott amíg egyszer csak elkezdett lassulni a kocsi hiába nyomtam a gázt. Utána már a víz is fel szökött pirosba gyorsan fűtésre tettem és vissza is hűlt. Meg álltam meg néztem a vizet de minden rendben volt. A vízből sem hiányzott a venti is ment rendesen.
Mi lehet a probléma? A klíma kompresszor haldoklik?
Köszi a választ!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10639 Dátum:
2013.08.03 szombat, 15:41:06 »
Idézetet írta: turpy - 2013.08.03 szombat, 15:39:07
Hali!
Lenne egy problémám! Ma jelentkezett ma hosszabb úton voltam az m3 ason. Mivel brutál meleg volt ment a klíma ezerrel, egyszer csak azt vettem észre hogy a keményen elkezdett meleg lenni a kocsiba elkezdtem nyomkodni a klímát megint hideget nyomott aztán megint meleget mind addig játszott amíg egyszer csak elkezdett lassulni a kocsi hiába nyomtam a gázt. Utána már a víz is fel szökött pirosba gyorsan fűtésre tettem és vissza is hűlt. Meg álltam meg néztem a vizet de minden rendben volt. A vízből sem hiányzott a venti is ment rendesen.
Mi lehet a probléma? A klíma kompresszor haldoklik?
Köszi a választ!
Nem, a PCM tiltotta a kompresszort, meg lekorlátozta a teljesítményt, mert túlmelegedett a motor. Lehet vízpumpa kuka, de kezdésnek szerintem mosd át a hűtőket nagynyomásúval.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10640 Dátum:
2013.08.03 szombat, 15:45:02 »
A digit klíma kijelzője is villogot. Az mitől van?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10641 Dátum:
2013.08.03 szombat, 16:14:19 »
Idézetet írta: turpy - 2013.08.03 szombat, 15:45:02
A digit klíma kijelzője is villogot. Az mitől van?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10642 Dátum:
2013.08.04 vasárnap, 18:48:18 »
Idézetet írta: turpy - 2013.08.03 szombat, 15:45:02
A digit klíma kijelzője is villogot. Az mitől van?
Lehet, hogy az (mármint nem a kijelző, hanem a vezérlő) szhart be. Az vezérli a fűtést is és a klímát is.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10643 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 12:55:09 »
Idézetet írta: turpy - 2013.08.03 szombat, 15:45:02
A digit klíma kijelzője is villogot. Az mitől van?
Ez alapján csinálnék egy tesztet a klímavezérlőn:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3
Ha gondolod tudok adni próbára másik klímavezérlőt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10644 Dátum:
2013.08.06 kedd, 17:12:51 »
Szevasztok.
Keresnék 2.0 Tddi-hez ac pumpát tartóval együtt.Bontott,használt is jó,csak működjön.Ha van valakinek jelezze légyszi.
Köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10645 Dátum:
2013.08.06 kedd, 18:12:49 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.08.06 kedd, 17:12:51
Szevasztok.
Keresnék 2.0 Tddi-hez ac pumpát tartóval együtt.Bontott,használt is jó,csak működjön.Ha van valakinek jelezze légyszi.
Köszi.
Tedd be a keres kínál topikba.
Ide
. Katt az új téma fülre és onnan értelemszerűen. Egyébként kérdezd meg pl. alkatresz fórumtársunk.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10646 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 14:14:59 »
Helló,
Alapjáraton előjön ilyen mély tónusú csörgős hang a motor szemből nézve bal oldala felől. Elvittem a szerelőhöz. Most azt írta, hogy leszedte a generátorszíjat és anélkül is csinált a csörgést. Szerinte vezérműlánc az. Van valakinek tapasztalata vezérműlánc és feszítő cserével kapcsolatban? Mennyibe kerülne ez?
FEBI szett elérhető áron van. Ezzel a márkával van valakinek tapasztalata?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10647 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 14:36:05 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.08 csütörtök, 14:14:59
Helló,
Alapjáraton előjön ilyen mély tónusú csörgős hang a motor szemből nézve bal oldala felől. Elvittem a szerelőhöz. Most azt írta, hogy leszedte a generátorszíjat és anélkül is csinált a csörgést. Szerinte vezérműlánc az. Van valakinek tapasztalata vezérműlánc és feszítő cserével kapcsolatban? Mennyibe kerülne ez?
FEBI szett elérhető áron van. Ezzel a márkával van valakinek tapasztalata?
Indítás után csinálja? Meddig? Olajat mikor cseréltél utoljára?
Szvsz pár másodpercig indítás után elfogadható, ha csörög, főleg ilyen melegben. Ha tekered a kormányt közben álló helyzetben, akkor elhallgat?
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10648 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 14:59:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.08.08 csütörtök, 14:36:05
Indítás után csinálja? Meddig? Olajat mikor cseréltél utoljára?
Szvsz pár másodpercig indítás után elfogadható, ha csörög, főleg ilyen melegben. Ha tekered a kormányt közben álló helyzetben, akkor elhallgat?
Van hogy indítás után nem is csinálja egyből. Kormányhoz képest még nem néztem, de klíma ki és be kapcsolásra változik. Olajat 5000 km-rel ezelőtt cseréltem.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10649 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 15:11:38 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.08 csütörtök, 14:59:37
Van hogy indítás után nem is csinálja egyből. Kormányhoz képest még nem néztem, de klíma ki és be kapcsolásra változik. Olajat 5000 km-rel ezelőtt cseréltem.
Az lehet a klímakompresszor kuplung hibája, esetleg a főtengely szíjtárcsa is. Szerintem. Azoknak is elég csúnya hangjuk van, amikor haldokolnak. Ha nem mondta volna, hogy leszedte a generátor szíjat, akkor a feszítőre tippeltem volna még.
Naplózva
Oldalak:
1
...
206
207
208
209
210
211
212
[
213
]
214
215
216
217
218
219
220
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ