Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102781 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10800 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 09:42:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 12:15:31
nálam régen 3-ban volt a legjobb nyomaték leadás....most 6-al már talán inkább a 4-re mondanám, de a 3-dik is olyan hogy elég nagyot húz de 4-be nagyobbat szerintem..de ezt beszéltük...
Több nagyobb szakit kérdeztem és tuningos embert, de ugye eleve ford nemigen ismerik ilyen szintem vagy nincs ötletük...
Esetleg ha nem lát elég légtömeget pl., akkor nem ad rendesen anyagot se - nem füstöl, nem is megy, tnyomás sincs...MAF csere,MAP csere próbára...
Nekem is 3.-ban 3000-nél 70-et mutat az óra, de úgy emlékszem hogy az 5-ös váltóval 3.-ban 80-at mutatott. Az kb 14% eltérés a váltóáttételben. Én csak azt tudom elképzelni, hogy az ECU nem tudja kezelni ezt a 14%-os eltérést. Minden más sebességi fokozat ugyanaz az áttétel, és nincs is vele semmi gond.
Egyébként légtömegmérőt dobtam bele másikat, és azzal sem változott. A MAP-ot meg elvileg összehasonlítottuk a turbónyomásmérő órával és a laptoppal is ugyanazt mutatta, így azt nem bányásznám ki belőle.
Egyelőre így marad, itt most nincs lehetőségem barkácsolni az autót...... Ja, szereztem Festo csövet, meg csatikat. Azt talán kicserélem majd, mert már bántja az én szememet is
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.08 vasárnap, 11:17:12 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10801 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 09:43:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.07 szombat, 17:15:15
5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
5-össel nekem is annyi volt
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10802 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 13:02:41 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.09.08 vasárnap, 09:42:09
Nekem is 3.-ban 3000-nél 70-et mutat az óra, de úgy emlékszem hogy az 5-ös váltóval 3.-ban 80-at mutatott. Az kb 14% eltérés a váltóáttételben. Én csak azt tudom elképzelni, hogy az ECU nem tudja kezelni ezt a 14%-os eltérést. Minden más sebességi fokozat ugyanaz az áttétel, és nincs is vele semmi gond.
Egyébként légtömegmérőt dobtam bele másikat, és azzal sem változott. A MAP-ot meg elvileg összehasonlítottuk a turbónyomásmérő órával és a laptoppal is ugyanazt mutatta, így azt nem bányásznám ki belőle.
Egyelőre így marad, itt most nincs lehetőségem barkácsolni az autót...... Ja, szereztem Festo csövet, meg csatikat. Azt talán kicserélem majd, mert már bántja az én szememet is
Az enyém lekezeli? ugynaugy van átépitve elvileg...Azért mondtam menj be fordhoz egy ECU frissitésre hátha segit...az enyém mondjuk eddig 2-szer lett lefrissitve gyárival és mindkétszer volt hozzá frissités....chip előtt....sőt egy ideig tdci szoftver ment a kocsin egy bénázás miatt...néztek is fordnál hogy mi van? na akkor 45 percig frissitett a gép legalább...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.08 vasárnap, 13:05:45 írta Bunyek
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10803 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 14:59:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.07 szombat, 17:15:15
5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Nekem is ez dereng, 79-81Km/h között van.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10804 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 15:31:53 »
Sziasztok!
Éppen szalad a ménes pedig nem szeretném! Szóval az EGR-re felfelé menő cső az alábbi kép szerinti cső ha van esetleg valakinek elfekvő jóárasítottban /szeptember iskolakezdés, csóróság/ SAjnos a másik oldalon van a hasadék és menet közben levegővé változva szaladnak el a lovak hiába a kaszni kijutnak. és elillannak.
http://kepfeltoltes.hu/view/130908/DSC_0361_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10805 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 16:13:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.07 szombat, 17:15:15
5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Megnéztem a sebességem -óra szerint- 2000-es fordulaton. 3.: 52 Km/h, 4.: 72 Km/h 5.: 98 Km/h (gondolom +,- 1-2 Km/h). Széria motor,váltó, Ghia 16-os kerekek 205/55 gumikkal. Azt észrevettem, hogy 3.-ban, 4.-ben, mintha padlógázzal nem lépne úgy, mint 3/4 gázzal. Üdv.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10806 Dátum:
2013.09.10 kedd, 19:20:13 »
hátha érdekel valakit. eladó lett 1szett race csúcs tddi-be. gyári cuccokkal is komoly teljesítmény növekedés chip nélkül is. nekem nem füstöl vele jobban, mint a másik auto chippel.
beállítatva, porlasztóházakban vannak, csak be kell rakni.
eladás oka: az auto vissza lesz alakítva gyári álapotra
ára: 55eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10807 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 12:54:50 »
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket köszönöm!!!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10808 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 13:12:12 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2013.09.12 csütörtök, 12:54:50
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket köszönöm!!!!!
hát... inkább a kompresszió hiánya...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10809 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 13:19:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.12 csütörtök, 13:12:12
hát... inkább a kompresszió hiánya...
de csak hidegen?,azt csak mérni lehet-gondolom.....oka mi lehet??
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10810 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 14:01:21 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2013.09.12 csütörtök, 12:54:50
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket köszönöm!!!!!
Igen lehet, hogy már egy sem jó azért indul nehezen. Ismertető jele, hogy ha beindul egynetlenűl jár majd kezd magáhoztérni. Mérni lehet lakatfogóval vagy egyenként ellenállásmérővel csak akkor le kell a vezetékeket szedni. Lakatfogóval mérve kb. 60 amper vagy még több kell mérni. Ha ennél kevesebbet mersz akkor kiesik egy vagy több.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10811 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 14:23:53 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2013.09.12 csütörtök, 13:19:25
de csak hidegen?,azt csak mérni lehet-gondolom.....oka mi lehet??
kopott motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10812 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 14:24:19 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.09.12 csütörtök, 14:01:21
Igen lehet, hogy már egy sem jó azért indul nehezen. Ismertető jele, hogy ha beindul egynetlenűl jár majd kezd magáhoztérni. Mérni lehet lakatfogóval vagy egyenként ellenállásmérővel csak akkor le kell a vezetékeket szedni. Lakatfogóval mérve kb. 60 amper vagy még több kell mérni. Ha ennél kevesebbet mersz akkor kiesik egy vagy több.
azért lekötött izzítással is illik neki beindulni szépen -10ig...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10813 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 17:49:24 »
Urak!
Eladó az autóm...itt szólok először...hétvégén felrakom keres-kinálba egy leirással ide és használtautóra is..
Ha valakit érdekel, vagy valakinek a valakijét egy jó autó...szóljatok nyugodtan.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10814 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 17:54:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.12 csütörtök, 17:49:24
Urak!
Eladó az autóm...itt szólok először...hétvégén felrakom keres-kinálba egy leirással ide és használtautóra is..
Ha valakit érdekel, vagy valakinek a valakijét egy jó autó...szóljatok nyugodtan.
már megint eladod?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10815 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 17:57:31 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.12 csütörtök, 17:54:54
már megint eladod?
És most végleg...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10816 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 18:00:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.12 csütörtök, 17:57:31
És most végleg...
nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10817 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 18:27:57 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.12 csütörtök, 18:00:14
nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?
Egy normális tdci.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10818 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 20:51:43 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.12 csütörtök, 18:00:14
nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?
még nem igazán csak elképzelések vannak..de kell egy kombi.
lehet mondeo lessz csak kombi..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10819 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 20:52:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.12 csütörtök, 18:27:57
Egy normális tdci.
ezt tedd át a humor topikba, oda való mondat...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10820 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 21:08:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.12 csütörtök, 18:27:57
Egy normális tdci.
Egy micsoda???
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10821 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 21:18:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.12 csütörtök, 20:51:43
még nem igazán csak elképzelések vannak..de kell egy kombi.
lehet mondeo lessz csak kombi..
akkor az e300td lesz
abból legalább jó nagy a kombi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10822 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 21:30:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.12 csütörtök, 21:18:58
akkor az e300td lesz
abból legalább jó nagy a kombi
mergákat is nézegetem igen....
régi vágyam....mindenképp olyan autó lessz ami alázni fog a közúton...
Naplózva
Johannes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10823 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:27:01 »
Szervusztok!
Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...
)
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10824 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:30:43 »
Idézetet írta: Johannes - 2013.09.18 szerda, 21:27:01
Szervusztok!
Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...
)
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.
AC pumpa. Ne várj sokáig a cserére...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Johannes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10825 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:44:10 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.18 szerda, 21:30:43
AC pumpa. Ne várj sokáig a cserére...
F@sza. Az adagoló-felújítás után elhoztam az autót, kb 2-3 km után rángatott, leállt, majd nem indult. Visszavontattam, majd az ac is cserélve lett...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10826 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:52:13 »
Idézetet írta: Johannes - 2013.09.18 szerda, 21:27:01
Szervusztok!
Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...
)
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.
lendkerék érzékelő fele nézegetnék, arra szokott malacfarkazni a tddi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10827 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 12:43:49 »
Idézetet írta: Johannes - 2013.09.18 szerda, 21:27:01
Szervusztok!
Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...
)
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.
én gödöllő környékén lakom , ha gondolod szivesen rádugom laptopra ingyen és bérmentve, látunk élőadatokat menet közben stb
keress meg bátran hátha lesz megoldás
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10828 Dátum:
2013.09.21 szombat, 20:26:01 »
Sziasztok,ma egész délután a gépet szereltem.Csomi tartóba bekerült a szivargyújtó az utastéritől kapja az áramot.Utána egr szelep ledugózva levegő csövek,cooler es a szívósor kitakarítva,mosatva magasnyomású mosóval,hát volt benne cucc.A szívósor tömítéseket kellet volna-e cserélnem mert úgy érzem hogy az egyik szivó csonknál leheletnyi kifújás lenne csavarok megvannak húzva erősen ahogy előte is voltak.(én már nem merek rajtuk húzni nehogy a menet bánja aztán meg én)
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10829 Dátum:
2013.09.21 szombat, 20:56:03 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.09.21 szombat, 20:26:01
Sziasztok,ma egész délután a gépet szereltem.Csomi tartóba bekerült a szivargyújtó az utastéritől kapja az áramot.Utána egr szelep ledugózva levegő csövek,cooler es a szívósor kitakarítva,mosatva magasnyomású mosóval,hát volt benne cucc.A szívósor tömítéseket kellet volna-e cserélnem mert úgy érzem hogy az egyik szivó csonknál leheletnyi kifújás lenne csavarok megvannak húzva erősen ahogy előte is voltak.(én már nem merek rajtuk húzni nehogy a menet bánja aztán meg én)
Vedd le a szívósort, és hőálló pasztával kend körbe a tömítéseket (szigorúan tisztítás után!!!) meg a hf-t is. Várjál 10-15 percet, majd rakd össze. Az enyém csont száraz több, mint 1 éve, pedig a tömítéseim már igen kukásak voltak.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10830 Dátum:
2013.09.21 szombat, 21:08:18 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.21 szombat, 20:56:03
Vedd le a szívósort, és hőálló pasztával kend körbe a tömítéseket (szigorúan tisztítás után!!!) meg a hf-t is. Várjál 10-15 percet, majd rakd össze. Az enyém csont száraz több, mint 1 éve, pedig a tömítéseim már igen kukásak voltak.
Én inkább az újaknak vagyok a híve,köszi a javaslatot.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10831 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 23:15:30 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.09.21 szombat, 21:08:18
Én inkább az újaknak vagyok a híve,köszi a javaslatot.
Természetesen ahogy gondolod! Tömítés 7.000-13.000ig /8db
Paszta 1.400 ft.
Pasztával lekenheted kb <50x. Tömítések idővel elfáradnak,szívósor levétel után pedig általában cserélendő.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10832 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 14:17:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.22 vasárnap, 23:15:30
Természetesen ahogy gondolod! Tömítés 7.000-13.000ig /8db
Paszta 1.400 ft.
Pasztával lekenheted kb <50x. Tömítések idővel elfáradnak,szívósor levétel után pedig általában cserélendő.
500ft kb egy darab tömítés. Persze van 5000-ért is
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10833 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:44:38 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.09.23 hétfő, 14:17:29
500ft kb egy darab tömítés. Persze van 5000-ért is
persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10834 Dátum:
2013.09.24 kedd, 12:03:48 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.23 hétfő, 21:44:38
persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána.
Ok, te pasztázz nyugodtan, én maradok a tömítésnél
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10835 Dátum:
2013.09.24 kedd, 15:51:59 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.09.23 hétfő, 21:44:38
persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána.
jó dolog a paszta, én is szoktam használni a 19 éves Land Roveren, mert ott még mindenhova papirtomitest adnának, ami nem az igazi... de mondeonál felesleges. meg kell venni a gyárit és megint jó 8-10 évig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10836 Dátum:
2013.09.24 kedd, 16:27:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.24 kedd, 15:51:59
jó dolog a paszta, én is szoktam használni a 19 éves Land Roveren, mert ott még mindenhova papirtomitest adnának, ami nem az igazi... de mondeonál felesleges. meg kell venni a gyárit és megint jó 8-10 évig
Mi is tömítéseztünk,nem volt horror árban...Meg aztán,ki tudja,hogy 8-10 év múlva is nálunk lesz-e a gép?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10837 Dátum:
2013.09.24 kedd, 17:20:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.09.24 kedd, 16:27:15
Mi is tömítéseztünk,nem volt horror árban...Meg aztán,ki tudja,hogy 8-10 év múlva is nálunk lesz-e a gép?
nem valószínű, de lehet... de ha eladó és egy olyat látsz, ami minden felöl ki van kenve, akkor azt minden kételkedés nélkül megveszed?? én nem venném...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10838 Dátum:
2013.09.24 kedd, 17:23:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.24 kedd, 17:20:56
nem valószínű, de lehet... de ha eladó és egy olyat látsz, ami minden felöl ki van kenve, akkor azt minden kételkedés nélkül megveszed?? én nem venném...
Én sem. De mi tömítést raktunk bele,nem szórakoztunk a pasztával. Ki tudja,lehet a félmilliót is nálunk teszi meg
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10839 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:19:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.09.24 kedd, 17:23:50
Én sem. De mi tömítést raktunk bele,nem szórakoztunk a pasztával. Ki tudja,lehet a félmilliót is nálunk teszi meg
Egy Mondeot szerintem nem ragacsokkal kellene javitgatni mert többet érdemel!Többségünk hosszabb távokra is használja és ezek a paszták lehet,hogy nem tartanának ki.
Naplózva
Johannes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10840 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:36:38 »
Idézetet írta: netcore - 2013.09.19 csütörtök, 12:43:49
én gödöllő környékén lakom , ha gondolod szivesen rádugom laptopra ingyen és bérmentve, látunk élőadatokat menet közben stb
keress meg bátran hátha lesz megoldás
Köszi Netcore a tesztet!
Most megint kellene némi szakértés. Kiolvastuk a következőket:
Code: P1695 - CANcommunication bus fault (PCM/FIP), CANcommunication bus fault (PCM/FIP) This DTC may be caused by :
Open Circuit
Short circuit to ground or battery
CAN communication lines between PCM and FIP
Code: P0149 - Fuel timing error reported by FIP, This DTC may be caused by :
Static pump timing incorrectly set after a pump replacement.
If DTC P1564 is present and the engine is knocking, renew the FIP timing solenoid.
Air in the fuel system, Blocked kinked or crushed fuel lines, Outlet fuel connector pressure control valve seized or blocked.
Blocked external filter, CPS circuit fault, FIP supply voltage
Code: P1563 - FIP requesting engine stop
Code: P1564 - FIP requesting reduced fuelling mod
Code: P0335 - use CPS circuit fault
Ha adagoló, Dunának megyek...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10841 Dátum:
2013.09.24 kedd, 23:03:51 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.09.24 kedd, 19:19:53
Egy Mondeot szerintem nem ragacsokkal kellene javitgatni mert többet érdemel!Többségünk hosszabb távokra is használja és ezek a paszták lehet,hogy nem tartanának ki.
Én hosszútávra használom a gépet.
Tisztelettel jelentem, kicsit több, mint 40000 km van a pasztában. Olajfoltnak nyoma sincs. Én maradok a pasztánál, ti maradjatok a tömítésnél.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10842 Dátum:
2013.09.25 szerda, 07:59:50 »
Idézetet írta: Cs12 link=topic=1455
.msg817367#msg817367 date=1380056631
:email
Én hosszútávra használom :worship:a gépet.
Tisztelettel jelentem, kicsit több, mint 40000 km van a pasztában. Olajfoltnak nyoma sincs. Én maradok a pasztánál, ti maradjatok a tömítésnél.
És mi a neve annak a pasztának,mert szerintem itt Vajdaságban nincs át kell érte mennem a tömitéseket meg házhoz hozzák?!Kiadásom kb.egyforma lenne. :pias
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10843 Dátum:
2013.09.25 szerda, 15:03:22 »
Szevasztok.
A kérdésem a következő kuplungot és kettős tömegű lendkereket cserélek a MK3-on.
Érdemes lecserélni a kettős tömegűt fix-re?
Mik az előnyei,hátrányai?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10844 Dátum:
2013.09.25 szerda, 16:08:06 »
Idézetet írta: Horry - 2013.09.25 szerda, 15:03:22
Szevasztok.
A kérdésem a következő kuplungot és kettős tömegű lendkereket cserélek a MK3-on.
Érdemes lecserélni a kettős tömegűt fix-re?
Mik az előnyei,hátrányai?
Köszi
Nem drága a szett di és ci -hez..... szerintem, kár kiváltani. Így van ez kitalálva..... van oka miért. Akkor majd más kapja azt, amit a lendkerék fog fel és az megy tönkre.
-Szerintem-
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10845 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 04:31:05 »
sziasztok,
csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10846 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 10:10:19 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.29 vasárnap, 04:31:05
sziasztok,
csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
Én nem is hallom a motor hangját............ mert benzines!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10847 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 10:34:18 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.29 vasárnap, 04:31:05
sziasztok,
csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10848 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 10:59:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.29 vasárnap, 10:34:18
ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!
Milyet javasolsz a sthil olajon kívűl mert az kevés helyen beszerezhető..
Ásványi--fél szintetikus-szintetikus?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10849 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 11:41:29 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.09.29 vasárnap, 10:59:15
Milyet javasolsz a sthil olajon kívűl mert az kevés helyen beszerezhető..
Ásványi--fél szintetikus-szintetikus?
full szintetikust.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ