Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113396 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10800 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 09:42:09 »

nálam régen 3-ban volt a legjobb nyomaték leadás....most 6-al már talán inkább a 4-re mondanám, de a 3-dik is olyan hogy elég nagyot húz de 4-be nagyobbat szerintem..de ezt beszéltük...
Több nagyobb szakit kérdeztem és tuningos embert, de ugye eleve ford nemigen ismerik ilyen szintem vagy nincs ötletük...
Esetleg ha nem lát elég légtömeget pl., akkor nem ad rendesen anyagot se - nem füstöl, nem is megy, tnyomás sincs...MAF csere,MAP csere próbára... szomoru1

Nekem is 3.-ban 3000-nél 70-et mutat az óra, de úgy emlékszem hogy az 5-ös váltóval 3.-ban 80-at mutatott. Az kb 14% eltérés a váltóáttételben. Én csak azt tudom elképzelni, hogy az ECU nem tudja kezelni ezt a 14%-os eltérést. Minden más sebességi fokozat ugyanaz az áttétel, és nincs is vele semmi gond.
Egyébként légtömegmérőt dobtam bele másikat, és azzal sem változott. A MAP-ot meg elvileg összehasonlítottuk a turbónyomásmérő órával és a laptoppal is ugyanazt mutatta, így azt nem bányásznám ki belőle.
Egyelőre így marad, itt most nincs lehetőségem barkácsolni az autót...... Ja, szereztem Festo csövet, meg csatikat. Azt talán kicserélem majd, mert már bántja az én szememet is  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.08 vasárnap, 11:17:12 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10801 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 09:43:56 »

5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.

5-össel nekem is annyi volt eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10802 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 13:02:41 »

Nekem is 3.-ban 3000-nél 70-et mutat az óra, de úgy emlékszem hogy az 5-ös váltóval 3.-ban 80-at mutatott. Az kb 14% eltérés a váltóáttételben. Én csak azt tudom elképzelni, hogy az ECU nem tudja kezelni ezt a 14%-os eltérést. Minden más sebességi fokozat ugyanaz az áttétel, és nincs is vele semmi gond.
Egyébként légtömegmérőt dobtam bele másikat, és azzal sem változott. A MAP-ot meg elvileg összehasonlítottuk a turbónyomásmérő órával és a laptoppal is ugyanazt mutatta, így azt nem bányásznám ki belőle.
Egyelőre így marad, itt most nincs lehetőségem barkácsolni az autót...... Ja, szereztem Festo csövet, meg csatikat. Azt talán kicserélem majd, mert már bántja az én szememet is  vigyor3

Az enyém lekezeli? ugynaugy van átépitve elvileg...Azért mondtam menj be fordhoz egy ECU frissitésre hátha segit...az enyém mondjuk eddig 2-szer lett lefrissitve gyárival és mindkétszer volt hozzá frissités....chip előtt....sőt egy ideig tdci szoftver ment a kocsin egy bénázás miatt...néztek is fordnál hogy mi van?  na akkor 45 percig frissitett a gép legalább... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.08 vasárnap, 13:05:45 írta Bunyek » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10803 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 14:59:48 »

5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.

Nekem is ez dereng, 79-81Km/h között van.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10804 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 15:31:53 »

Sziasztok!
Éppen szalad a ménes pedig nem szeretném! Szóval az EGR-re felfelé menő cső az alábbi kép szerinti cső ha van esetleg valakinek elfekvő jóárasítottban /szeptember iskolakezdés, csóróság/ SAjnos a másik oldalon van a hasadék és menet közben levegővé változva szaladnak el a lovak hiába a kaszni kijutnak. és elillannak.

http://kepfeltoltes.hu/view/130908/DSC_0361_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10805 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 16:13:50 »

5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Megnéztem a sebességem -óra szerint- 2000-es fordulaton. 3.: 52 Km/h, 4.: 72 Km/h 5.: 98 Km/h (gondolom +,- 1-2 Km/h). Széria motor,váltó, Ghia 16-os kerekek 205/55 gumikkal. Azt észrevettem, hogy 3.-ban, 4.-ben, mintha padlógázzal nem lépne úgy, mint 3/4 gázzal. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10806 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:20:13 »

hátha érdekel valakit. eladó lett 1szett race csúcs tddi-be. gyári cuccokkal is komoly teljesítmény növekedés chip nélkül is. nekem nem füstöl vele jobban, mint a másik auto chippel.
beállítatva, porlasztóházakban vannak, csak be kell rakni.

eladás oka: az auto vissza lesz alakítva gyári álapotra
ára: 55eft

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #10807 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 12:54:50 »

Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt  ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy  kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket  köszönöm!!!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10808 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 13:12:12 »

Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt  ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy  kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket  köszönöm!!!!!
hát... inkább a kompresszió hiánya...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #10809 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 13:19:25 »

hát... inkább a kompresszió hiánya...
de csak hidegen?,azt csak mérni lehet-gondolom.....oka mi lehet??
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10810 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 14:01:21 »

Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.problémám a következő:
Most hogy már bejöttek ezek a hüvösebb idők az autóm alig akar beindulni.olykor már van hogy vagy 30 mp-is elvesz mire be tudom indítani ja persze hideg motorra gondolok.....-
Nos lehet-e a probléma az izzítás hiánya,?
Már ,190000 van a gépben de szerintem még a gyári izzítók vannak benne.
Hogy tudom azt  ellenőrízni hogy a benne lévők jók-e?
És mennyire komplikált a cseréjük,mert most kint vagyok németbe,úgyhogy  kissé hiányán vagyok a szakiknak.......
A segítségítségeteket  köszönöm!!!!!
Igen lehet, hogy már egy sem jó azért indul nehezen. Ismertető jele, hogy ha beindul egynetlenűl jár majd kezd magáhoztérni. Mérni lehet lakatfogóval vagy egyenként ellenállásmérővel csak akkor le kell a vezetékeket szedni. Lakatfogóval mérve kb. 60 amper vagy még több kell mérni. Ha ennél kevesebbet mersz akkor kiesik egy vagy több.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10811 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 14:23:53 »

de csak hidegen?,azt csak mérni lehet-gondolom.....oka mi lehet??
kopott motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10812 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 14:24:19 »

Igen lehet, hogy már egy sem jó azért indul nehezen. Ismertető jele, hogy ha beindul egynetlenűl jár majd kezd magáhoztérni. Mérni lehet lakatfogóval vagy egyenként ellenállásmérővel csak akkor le kell a vezetékeket szedni. Lakatfogóval mérve kb. 60 amper vagy még több kell mérni. Ha ennél kevesebbet mersz akkor kiesik egy vagy több.
azért lekötött izzítással is illik neki beindulni szépen -10ig...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10813 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 17:49:24 »

Urak!

Eladó az autóm...itt szólok először...hétvégén felrakom keres-kinálba egy leirással ide és használtautóra is..
Ha valakit érdekel, vagy valakinek a valakijét egy jó autó...szóljatok nyugodtan.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10814 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 17:54:54 »

Urak!

Eladó az autóm...itt szólok először...hétvégén felrakom keres-kinálba egy leirással ide és használtautóra is..
Ha valakit érdekel, vagy valakinek a valakijét egy jó autó...szóljatok nyugodtan.

már megint eladod? eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10815 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 17:57:31 »

már megint eladod? eplus2

És most végleg...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10816 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 18:00:14 »

És most végleg...

nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10817 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 18:27:57 »

nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?

Egy normális tdci. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10818 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:51:43 »

nademostmé?
MI lesz helyette? Kinéztél már vmit?

még nem igazán csak elképzelések vannak..de kell egy kombi.
lehet mondeo lessz csak kombi.. eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10819 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:52:44 »

Egy normális tdci. eplus2

ezt tedd át a humor topikba, oda való mondat... eplus2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10820 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 21:08:32 »

Egy normális tdci. eplus2

Egy micsoda???  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10821 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 21:18:58 »

még nem igazán csak elképzelések vannak..de kell egy kombi.
lehet mondeo lessz csak kombi.. eplus2
akkor az e300td lesz  vigyor3 abból legalább jó nagy a kombi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10822 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 21:30:32 »

akkor az e300td lesz  vigyor3 abból legalább jó nagy a kombi

mergákat is nézegetem igen.... eplus2  régi vágyam....mindenképp olyan autó lessz ami alázni fog a közúton... eplus2
Naplózva
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #10823 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:27:01 »

Szervusztok!

Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...  Huh? )
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10824 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:30:43 »

Szervusztok!

Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...  Huh? )
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.  Undecided

AC pumpa. Ne várj sokáig a cserére...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #10825 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:44:10 »

AC pumpa. Ne várj sokáig a cserére...
F@sza. Az adagoló-felújítás után elhoztam az autót, kb 2-3 km után rángatott, leállt, majd nem indult. Visszavontattam, majd az ac is cserélve lett...  Lips Sealed
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10826 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:52:13 »

Szervusztok!

Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...  Huh? )
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.  Undecided
lendkerék érzékelő fele nézegetnék, arra szokott malacfarkazni a tddi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10827 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 12:43:49 »

Szervusztok!

Segítség kellene. Nyáron soha, a hideg idő beköszöntével mindig előjön a probléma, sajnos most már napi szinten. Röviden megpróbálom leírni.
2001-es tddi-m van, lassan 300e km-el. menet közben, minden előjel nélkül az autó alapjáratra vált, gázpedálra nem reagál, nem áll le, szépen ketyeg. Izzításjelző villog, gyújtás le, újraindít, megy minden tovább. A hibakódok között volt sok minden, ami talán erre utalhat, az a vezérműtengely egyik érzékelője, de volt gázpedál szenzor is.
Lehet, hogy ide tartozik az is, hogy egyenletes tempónál kissé egyenetlen a menetsebesség. Mintha erős ellenszél-lökésekben autóznék, megy, kicsit torpan, megint megy... egyenetlen időközönként, de folyamatosan. (ez elmúlik, ha 3000 felett forgatom a motort 2-3 percig, vszeg bemelegszik rendesen, vagy a fene tudja...  Huh? )
Kb. egy éve volt az adagoló felújítva Gödöllőn, nagyon remélem, hogy nem az.
Valakinek van tippje? Fullra kétségbe vagyok esve.  Undecided

én gödöllő környékén lakom , ha gondolod szivesen rádugom laptopra ingyen és bérmentve, látunk élőadatokat menet közben stb
keress meg bátran hátha lesz megoldás
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10828 Dátum: 2013.09.21 szombat, 20:26:01 »

Sziasztok,ma egész délután a gépet szereltem.Csomi tartóba bekerült a szivargyújtó az utastéritől kapja az áramot.Utána egr szelep ledugózva levegő csövek,cooler es a szívósor kitakarítva,mosatva magasnyomású mosóval,hát volt benne cucc.A szívósor tömítéseket kellet volna-e cserélnem mert úgy érzem hogy az egyik szivó csonknál leheletnyi kifújás lenne csavarok megvannak húzva erősen ahogy előte is voltak.(én már nem merek rajtuk húzni nehogy a menet bánja aztán meg én) worship help
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10829 Dátum: 2013.09.21 szombat, 20:56:03 »

Sziasztok,ma egész délután a gépet szereltem.Csomi tartóba bekerült a szivargyújtó az utastéritől kapja az áramot.Utána egr szelep ledugózva levegő csövek,cooler es a szívósor kitakarítva,mosatva magasnyomású mosóval,hát volt benne cucc.A szívósor tömítéseket kellet volna-e cserélnem mert úgy érzem hogy az egyik szivó csonknál leheletnyi kifújás lenne csavarok megvannak húzva erősen ahogy előte is voltak.(én már nem merek rajtuk húzni nehogy a menet bánja aztán meg én) worship help

Vedd le a szívósort, és hőálló pasztával kend körbe a tömítéseket (szigorúan tisztítás után!!!) meg a  hf-t is. Várjál 10-15 percet, majd rakd össze. Az enyém csont száraz több, mint 1 éve, pedig a tömítéseim már igen kukásak voltak. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10830 Dátum: 2013.09.21 szombat, 21:08:18 »

Vedd le a szívósort, és hőálló pasztával kend körbe a tömítéseket (szigorúan tisztítás után!!!) meg a  hf-t is. Várjál 10-15 percet, majd rakd össze. Az enyém csont száraz több, mint 1 éve, pedig a tömítéseim már igen kukásak voltak. wave
Én inkább az újaknak vagyok a híve,köszi a javaslatot.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10831 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 23:15:30 »

Én inkább az újaknak vagyok a híve,köszi a javaslatot.

Természetesen ahogy gondolod! Tömítés 7.000-13.000ig /8db
Paszta 1.400 ft.
Pasztával lekenheted kb <50x. Tömítések idővel elfáradnak,szívósor levétel után pedig általában cserélendő. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10832 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 14:17:29 »

Természetesen ahogy gondolod! Tömítés 7.000-13.000ig /8db
Paszta 1.400 ft.
Pasztával lekenheted kb <50x. Tömítések idővel elfáradnak,szívósor levétel után pedig általában cserélendő. wave

500ft kb egy darab tömítés. Persze van 5000-ért is  vigyor3
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10833 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:44:38 »

500ft kb egy darab tömítés. Persze van 5000-ért is  vigyor3

persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána. fejvakaras
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10834 Dátum: 2013.09.24 kedd, 12:03:48 »

persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána. fejvakaras
Ok, te pasztázz nyugodtan, én maradok a tömítésnél  Wink wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10835 Dátum: 2013.09.24 kedd, 15:51:59 »

persze, az 500 ft-os olyan is. Van motorolaj 3.000ért meg van 25.000ért. Ugye Te nem a 3000est rakod bele?
De ha 500al számolunk, az még mindig 4.000 /8db., szemben az 1.400 ft-os pasztával, amit jópárszor használhat utána. fejvakaras
jó dolog a paszta, én is szoktam használni a 19 éves Land Roveren, mert ott még mindenhova papirtomitest adnának, ami nem az igazi... de mondeonál felesleges. meg kell venni a gyárit és megint jó 8-10 évig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10836 Dátum: 2013.09.24 kedd, 16:27:15 »

jó dolog a paszta, én is szoktam használni a 19 éves Land Roveren, mert ott még mindenhova papirtomitest adnának, ami nem az igazi... de mondeonál felesleges. meg kell venni a gyárit és megint jó 8-10 évig

Mi is tömítéseztünk,nem volt horror árban...Meg aztán,ki tudja,hogy 8-10 év múlva is nálunk lesz-e a gép?  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10837 Dátum: 2013.09.24 kedd, 17:20:56 »

Mi is tömítéseztünk,nem volt horror árban...Meg aztán,ki tudja,hogy 8-10 év múlva is nálunk lesz-e a gép?  eplus2
nem valószínű, de lehet... de ha eladó és egy olyat látsz, ami minden felöl ki van kenve, akkor azt minden kételkedés nélkül megveszed?? én nem venném...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10838 Dátum: 2013.09.24 kedd, 17:23:50 »

nem valószínű, de lehet... de ha eladó és egy olyat látsz, ami minden felöl ki van kenve, akkor azt minden kételkedés nélkül megveszed?? én nem venném...

Én sem. De mi tömítést raktunk bele,nem szórakoztunk a pasztával. Ki tudja,lehet a félmilliót is nálunk teszi meg  eplus2
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10839 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:19:53 »

Én sem. De mi tömítést raktunk bele,nem szórakoztunk a pasztával. Ki tudja,lehet a félmilliót is nálunk teszi meg  eplus2
Egy Mondeot szerintem nem ragacsokkal kellene javitgatni mert többet érdemel!Többségünk hosszabb távokra is használja és ezek a paszták lehet,hogy nem tartanának ki.
Naplózva
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #10840 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:36:38 »

én gödöllő környékén lakom , ha gondolod szivesen rádugom laptopra ingyen és bérmentve, látunk élőadatokat menet közben stb
keress meg bátran hátha lesz megoldás


Köszi Netcore a tesztet!
Most megint kellene némi szakértés. Kiolvastuk a következőket:

Code: P1695 - CANcommunication bus fault (PCM/FIP), CANcommunication bus fault (PCM/FIP) This DTC may be caused by :
Open Circuit
Short circuit to ground or battery
CAN communication lines between PCM and FIP

Code: P0149 - Fuel timing error reported by FIP, This DTC may be caused by :
Static pump timing incorrectly set after a pump replacement.
If DTC P1564 is present and the engine is knocking, renew the FIP timing solenoid.
Air in the fuel system, Blocked kinked or crushed fuel lines, Outlet fuel connector pressure control valve seized or blocked.
Blocked external filter, CPS circuit fault, FIP supply voltage

Code: P1563 - FIP requesting engine stop
Code: P1564 - FIP requesting reduced fuelling mod
Code: P0335 - use CPS circuit fault

Ha adagoló, Dunának megyek...  gun

Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10841 Dátum: 2013.09.24 kedd, 23:03:51 »

Egy Mondeot szerintem nem ragacsokkal kellene javitgatni mert többet érdemel!Többségünk hosszabb távokra is használja és ezek a paszták lehet,hogy nem tartanának ki.

 eljen
Én hosszútávra használom a gépet.
Tisztelettel jelentem, kicsit több, mint 40000 km van a pasztában. Olajfoltnak nyoma sincs. Én maradok a pasztánál, ti maradjatok a tömítésnél.  vigyor3 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10842 Dátum: 2013.09.25 szerda, 07:59:50 »

Idézetet írta: Cs12 link=topic=1455 worship.msg817367#msg817367 date=1380056631
eljen :email
Én hosszútávra használom  :worship:a gépet.
Tisztelettel jelentem, kicsit több, mint 40000 km van a pasztában. Olajfoltnak nyoma sincs. Én maradok a pasztánál, ti maradjatok a tömítésnél.  vigyor3 wave
És mi a neve annak a pasztának,mert szerintem itt Vajdaságban nincs át kell érte mennem a tömitéseket meg házhoz hozzák?!Kiadásom kb.egyforma lenne.  :pias worship worship
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #10843 Dátum: 2013.09.25 szerda, 15:03:22 »

Szevasztok.

A kérdésem a következő kuplungot és kettős tömegű lendkereket cserélek a MK3-on.

Érdemes lecserélni a kettős tömegűt fix-re?

Mik az előnyei,hátrányai?

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10844 Dátum: 2013.09.25 szerda, 16:08:06 »

Szevasztok.

A kérdésem a következő kuplungot és kettős tömegű lendkereket cserélek a MK3-on.

Érdemes lecserélni a kettős tömegűt fix-re?

Mik az előnyei,hátrányai?

Köszi

Nem drága a szett di és ci -hez..... szerintem, kár kiváltani. Így van ez kitalálva..... van oka miért. Akkor majd más kapja azt, amit a lendkerék fog fel és az megy tönkre.
-Szerintem-
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10845 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 04:31:05 »

sziasztok,

csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10846 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 10:10:19 »

sziasztok,

csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.



Én nem is hallom a motor hangját............ mert benzines!  eljen  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10847 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 10:34:18 »

sziasztok,

csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10848 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 10:59:15 »

ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!


Milyet javasolsz a sthil olajon kívűl mert az kevés helyen beszerezhető..

Ásványi--fél szintetikus-szintetikus?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10849 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 11:41:29 »


Milyet javasolsz a sthil olajon kívűl mert az kevés helyen beszerezhető..

Ásványi--fél szintetikus-szintetikus?
full szintetikust.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.