Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102836 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Gabesz7808
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10950 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 22:37:18 »
Hát az nincs nem fog beindulni a járgányom ha másik adagolót teszek rá
Rá kell programozni vagy mi
Idézetet írta: Bunyek - 2013.10.31 csütörtök, 22:34:37
Hát ha lecserélitek is az adagolót kell egy gyári műszer hogy egyáltalán beinduljon...az van? anélkül neki se álljatok....vagy bevontatjátok FX-be?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10951 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 23:14:37 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2013.10.31 csütörtök, 22:37:18
Hát az nincs nem fog beindulni a járgányom ha másik adagolót teszek rá
Rá kell programozni vagy mi
hát nem
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10952 Dátum:
2013.11.01 péntek, 10:06:52 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2013.10.31 csütörtök, 21:44:37
A menéssel nincs semmi baja megy rendesen és ráadásul nem is füstöl a te szerelőd egyből úgy született hogy tudott minden autót szerelni szerintem ő is kért segítséget mástól amit még nem csinált
De szerintem hagyjuk az egészet nem érdekes majd valahogy megoldom
Köszi még egyszer a segítséget
Nekem nincs szerelőm.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gábor89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10953 Dátum:
2013.11.02 szombat, 09:08:51 »
Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó?
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből
Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10954 Dátum:
2013.11.02 szombat, 12:03:08 »
Idézetet írta: Gábor89 - 2013.11.02 szombat, 09:08:51
Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó?
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből
Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0
Az AC-t mindenképpen nézd meg... de lehet, hogy az adagoló is kopott.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10955 Dátum:
2013.11.02 szombat, 13:11:50 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.02 szombat, 12:03:08
Az AC-t mindenképpen nézd meg... de lehet, hogy az adagoló is kopott.
Azért a turbócsöveket nézd végig gyanús szökik a levegő!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10956 Dátum:
2013.11.02 szombat, 14:10:54 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.02 szombat, 13:11:50
Azért a turbócsöveket nézd végig gyanús szökik a levegő!
Nem ez a fő ok... ha turbócső gond lenne, nem javul meg gázelvétellel, kis idő után.
De... a 120-as végsebesség akár ez is lehet. Szóval... jobb megnézni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gábor89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10957 Dátum:
2013.11.02 szombat, 15:08:32 »
Úgy néz ki megoldódott!bár nem akarom elkiabálni remélem nem csinálja többet mert tegnap is ugye csak egy darabig füstölt,
A helyzet az,hogy most 2 hete vettem az autót kettős tömegű lendkerék hibával+3 elem fényezésre szorul(ez utóbbi nem lényeg,fényező vagyok)
megvétel után vettük észre,a szívósoron,hogy el van törve a turbócső csatlakozásnál,levettük a csövet alatta szanaszét volt a műanyag(darab nem hiányzik belőle szóval a motorba nem került onnan szilánk)és a problémám akkor jelentkezett amikor felraktuk az új szívósort és kipróbáltam,ma pedig eljött hozzám az egyik ismerősöm aki az Ivanicsnál autószerelő kipróbálta se hidegen sem melegen nem füstöl és jól is megy...ő mondta,hogy lehetett ez a dolog a rossz levegő-üzemenyag keverési arány miatt lerakódott "koksz"-tól is!most rendeltetés szerűen üzemel se hidegen se melegen nem füstöl:)
Most nem használom még,kb 2 hét és meg lesz az új lendkerék,akkor kiderül hosszabb távon is,de elméletileg a motorral,turbóval,adagolóval,befecskendezővel nincs baj.
Köszönöm a segítséget írok ha kipróbáltam az autót! minden esetre jó ez a kis tanulság mert akár hol olvastam,hogy tddi kék-fekete füst=motor kuka,szóval szerelő ha nem ismerős,ne adj isten márka szerviz nézi meg könnyen lehet lehúzás a vége :S
Naplózva
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10958 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:43:19 »
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni. Problémám,hogy a turbó bekapcsolásakor, becsörög a motor.Majdem olyan hangot ad, mint amikor nagyon szelepes a motor. 115 le.a motor. Köszi a választ és a segítséget.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10959 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:54:19 »
Idézetet írta: probaneger - 2013.11.04 hétfő, 18:43:19
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni. Problémám,hogy a turbó bekapcsolásakor, becsörög a motor.Majdem olyan hangot ad, mint amikor nagyon szelepes a motor. 115 le.a motor. Köszi a választ és a segítséget.
Ezt olyan 1800-2000-es fordulat környékén hallod? Ha igen, akkor az normális. Előtöltést állít és emiatt változik a hangja.
És a turbó "nem kapcsol be"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10960 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:02:54 »
Olyan tájt, de sajnos a csörgés utána is megmarad. Húz az autó, de nem az igazi.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10961 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 19:53:02 »
Idézetet írta: probaneger - 2013.11.04 hétfő, 19:02:54
Olyan tájt, de sajnos a csörgés utána is megmarad. Húz az autó, de nem az igazi.
neked nincs semmi közöd FrancoNero-hoz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10962 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:25:55 »
Szevasztok.
2.0 TddI 115 ps egytömgű lendkerékkel mennyire tartós?
Esetleg valakinek tapasztalata?
Angolból lenne kb 60ezer környékén komplett kuplung.Az ára parádés,csak nemtudom bepróbáljam-e.
Főtengely,váltó...stb bírja vajon hosszabb távon?
köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10963 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:31:03 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.11.07 csütörtök, 19:25:55
Szevasztok.
2.0 TddI 115 ps egytömgű lendkerékkel mennyire tartós?
Esetleg valakinek tapasztalata?
Angolból lenne kb 60ezer környékén komplett kuplung.Az ára parádés,csak nemtudom bepróbáljam-e.
Főtengely,váltó...stb bírja vajon hosszabb távon?
köszi
bírni bírja, de szokott azokkal a szettek minőségi gond lenni a neten található infók szerint.
én inkább valeot vennék, 100eft jelenleg szálítással együtt. pl:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SALOON-5SP-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-BEARING-/360523562045?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item53f0e0fc3d
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10964 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:39:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 19:31:03
bírni bírja, de szokott azokkal a szettek minőségi gond lenni a neten található infók szerint.
én inkább valeot vennék, 100eft jelenleg szálítással együtt. pl:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SALOON-5SP-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-BEARING-/360523562045?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item53f0e0fc3d
átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?
hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?
köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10965 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:40:23 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.11.07 csütörtök, 19:39:26
átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?
hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?
köszi
Ha megnézed a szettet, akkor ott a kinyomó csapágy is mellette.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10966 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:40:45 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.11.07 csütörtök, 19:39:26
átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?
hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?
köszi
kinyomót adnak a szettben. a többivel nekem nincs tapasztalatom, de nem hiszem, hogy egy olyan márkánál, mint a valeo faragni kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10967 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:51:51 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.11.07 csütörtök, 19:39:26
átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?
hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?
köszi
Nem kell faragni semmit. Kettőstömegűt kiszeded, egy jól megfontolt mozdulattal nagyon messzire elhajitod, az egytömegű szetted berakod, majd nyugodtan falod a kilómétereket
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10968 Dátum:
2013.11.11 hétfő, 15:19:34 »
Nekem az a tapasztalatom a MK3-mal hogy elég érzékeny az üzemanyag rendszerre, persze mihez képest.
Régebben csinált nekem is hasonló dolgokat,kipucoltattam az egész üzemanyag rendszert, tankot is levettem kimosatni, azóta minden olaj cserénél(10E km), cserélek gázolajszűrőt is és pro-tech öntök a tankba, ezt jót szokott tenni neki.
Idézetet írta: Gábor89 - 2013.11.02 szombat, 09:08:51
Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó?
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből
Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0
Naplózva
Gábor89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10969 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:39:17 »
Horry köszönöm a segítséget megpróbálom igazából javulni látszott a helyzet ahogy írtam egyszer már kicsit feljebb,sőt!Mondhatni semmi baj nem volt az autóval viszont most megint elkezdte nem használom a kocsit mert kéttömegű beteg,ma jött meg a szett holnap állnak neki beszerelni,na mármost kérdésem most is lenne,olvastam jó pár helyen hogy a főtengely jeladó miatt szokott még hasonlót,jóformán ugyan ezt produkálni és mivel a jeladó kis bütykei a lendkeréken van arra gondoltam hogy az miatt csinálhatja vajon? pl elkoszolódott a jeladó a fémportól vagy a kuplungportól vagy bármi ilyesmi...segítsetek legyetek szívesek nem szeretnék adagolót,turbót,befecskendezőt cserélgetni ha pl ez lehet a baja.
Előre is köszi mindenkinek!
Naplózva
Gábor89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10970 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:42:52 »
jah azt elfelejtettem mondani hogy fékcsere utáni kis próbakörön legutóbb meg is állt bemelegedett,megtorpant,egyre hosszabban fulladt szakaszokban majd a végén leállt,másnap indult az autó pöc röff se füst se semmi.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10971 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:51:30 »
Idézetet írta: Gábor89 - 2013.11.13 szerda, 17:42:52
jah azt elfelejtettem mondani hogy fékcsere utáni kis próbakörön legutóbb meg is állt bemelegedett,megtorpant,egyre hosszabban fulladt szakaszokban majd a végén leállt,másnap indult az autó pöc röff se füst se semmi.....
ac-pumpa mikori?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gábor89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10972 Dátum:
2013.11.13 szerda, 18:40:45 »
Nem tudom lendkerék hibával vettem az autót 3 hete....bár jó tipp de max ha majd nem indul megnézem nyomja e az anyagot
Naplózva
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10973 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 11:08:57 »
Sziasztok! Újra a segítségeteket kérném!
Le szeretném cserélni az üzemanyagcsövet, amelyik a gázolajszűrőtől fut a motor eleje felé a víztartály mellett. A kérdésem, hogy amint látom ez egy gyorscsatlakoztatású cső, amit elvileg könnyedén le lehet venni, de levétel és kicserélés után van-e valamilyen légtelenítési teendőm indítás előtt. Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10974 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 12:49:51 »
Idézetet írta: Fzsolt - 2013.11.14 csütörtök, 11:08:57
Sziasztok! Újra a segítségeteket kérném!
Le szeretném cserélni az üzemanyagcsövet, amelyik a gázolajszűrőtől fut a motor eleje felé a víztartály mellett. A kérdésem, hogy amint látom ez egy gyorscsatlakoztatású cső, amit elvileg könnyedén le lehet venni, de levétel és kicserélés után van-e valamilyen légtelenítési teendőm indítás előtt. Válaszotokat előre is köszönöm!
Annyi, hogy miután kicserélted a csövet indítózol. Ha jó az ac akkor pik-pakk kinyomja a levegőt belőle.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10975 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 15:20:01 »
sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10976 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 15:39:33 »
Idézetet írta: tulok99 - 2013.11.14 csütörtök, 15:20:01
sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
igen, cseréld le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10977 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 15:54:55 »
Idézetet írta: tulok99 - 2013.11.14 csütörtök, 15:20:01
sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
Szia! Cseréld ki az olajkörit is. Én is így jártam elsőre nem a rossz termoszt cseréltem ki,de azóta 6-8km megtétele után középen áll,és nem hűl vissza.Viszont most van egy használt, de jó főköri termosztátom ha esetleg valakit érdekelne.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10978 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 20:51:02 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.14 csütörtök, 12:49:51
Annyi, hogy miután kicserélted a csövet indítózol. Ha jó az ac akkor pik-pakk kinyomja a levegőt belőle.
Köszönöm.
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10979 Dátum:
2013.11.15 péntek, 10:54:59 »
Idézetet írta: jaxi - 2013.11.14 csütörtök, 15:54:55
Szia! Cseréld ki az olajkörit is. Én is így jártam elsőre nem a rossz termoszt cseréltem ki,de azóta 6-8km megtétele után középen áll,és nem hűl vissza.Viszont most van egy használt, de jó főköri termosztátom ha esetleg valakit érdekelne.
megpróbálom, köszönöm!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10980 Dátum:
2013.11.16 szombat, 22:28:21 »
Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10981 Dátum:
2013.11.16 szombat, 22:30:56 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.16 szombat, 22:28:21
Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....
Köszi a segítséget előre is!
12-15eft/db elvileg az új bosch csúcsok. összeszerelés 5e/db. egy ilyennel foglalkozó céget keress meg, de szerintem 100 körül lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10982 Dátum:
2013.11.16 szombat, 22:45:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.16 szombat, 22:30:56
12-15eft/db elvileg az új bosch csúcsok. összeszerelés 5e/db. egy ilyennel foglalkozó céget keress meg, de szerintem 100 körül lesz
Az utca végében ezzel foglalkoznak egyik ismerősömék Diesel Special Kft. De tegnap reggel vettem észre.
Majd hétköznap érdeklődöm náluk. De az még elég baráti a barátnőmék 2003 as tdci jüket 170 ért csinálták cakk pakk, Köszi a választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10983 Dátum:
2013.11.16 szombat, 22:53:02 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.16 szombat, 22:45:53
Az utca végében ezzel foglalkoznak egyik ismerősömék Diesel Special Kft. De tegnap reggel vettem észre.
Majd hétköznap érdeklődöm náluk. De az még elég baráti a barátnőmék 2003 as tdci jüket 170 ért csinálták cakk pakk, Köszi a választ.
Ne hasonlítsd a di-t és a ci-t össze.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10984 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 00:08:49 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.16 szombat, 22:28:21
Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....
Köszi a segítséget előre is!
Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km. futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10985 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 09:03:00 »
Ja nekem 340000 van óra szerint benne (és én vagyok a 3. tulaj) de a csúcsok még midig jók
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.17 vasárnap, 00:08:49
Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km. futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10986 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 13:20:28 »
Sok függ az előző tulajtól is... használt csúcsok lettek bele téve ismeretlen a km futás.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10987 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 13:21:27 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.17 vasárnap, 00:08:49
Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km. futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
turbó nyomás van szépen dolgozik a turbo és írtam is 2000 től meg lódul és megy, a cső rendszert pedig le próbáltam nem ereszt.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10988 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 13:22:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.16 szombat, 22:53:02
Ne hasonlítsd a di-t és a ci-t össze.
Nem hasonlítok össze semmit tudom mi a különbség a kettő autó közt csak örülök hogy ebbe nem 30000ft a csúcsok darabja.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10989 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 14:27:41 »
Szép napot
Érdeklődnék, h vki nem tud-e egy nagyon JÓ adagolóst, nem az enyém ment tönkre, hanem sóginak szált el az 18,8-as Megane adagolója, olyan hely kellene akik profik és garanciát is vállalnak rá! S.O.S.be kellene
Kösziii
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10990 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 14:37:42 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.11.17 vasárnap, 14:27:41
Szép napot
Érdeklődnék, h vki nem tud-e egy nagyon JÓ adagolóst, nem az enyém ment tönkre, hanem sóginak szált el az 18,8-as Megane adagolója, olyan hely kellene akik profik és garanciát is vállalnak rá! S.O.S.be kellene
Kösziii
Filepdiesel. Pl.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10991 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 14:40:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.17 vasárnap, 14:37:42
Filepdiesel. Pl.
Köszii
A jelenség amúgy az, h elindul a kocsi és megáll, de már a 4ik adagoló van rajta és mindegyikkel ezt csinálta, erre mondták azt, h adagoló lesz a baja ( adagolókért nem fizettem, kölcsönbe voltak kipróbálásra )
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10992 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 15:09:06 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.17 vasárnap, 13:21:27
turbó nyomás van szépen dolgozik a turbo és írtam is 2000 től meg lódul és megy, a cső rendszert pedig le próbáltam nem ereszt.
ha kell van 4 használt csúcsom, km-t nem tudom, nekem a házuk kellett. ha kell viheted őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10993 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 15:12:48 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.11.17 vasárnap, 14:40:31
Köszii
A jelenség amúgy az, h elindul a kocsi és megáll, de már a 4ik adagoló van rajta és mindegyikkel ezt csinálta, erre mondták azt, h adagoló lesz a baja ( adagolókért nem fizettem, kölcsönbe voltak kipróbálásra )
Akkor lehet, hogy nem is adagoló gondja van. Egy alapos diagnosztika (nem ELM327-es, hanem normális gyári) sok mindent elárulhat.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10994 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 20:21:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.17 vasárnap, 15:09:06
ha kell van 4 használt csúcsom, km-t nem tudom, nekem a házuk kellett. ha kell viheted őket
Jók a csúcsok? Nem tudod milyen állapotban volt a verda amiben benne volt?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10995 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 20:24:16 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.17 vasárnap, 20:21:54
Jók a csúcsok? Nem tudod milyen állapotban volt a verda amiben benne volt?
angol bontott 230ekm körül. elvileg jók
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10996 Dátum:
2013.11.19 kedd, 06:59:30 »
Jó reggelt mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni az izzító gyertyákat,hogy lehet megnézni,hogy működnek-e kiszedés nélkül,mert ma hajnalban dadogott a gép indítás után 2-3 m.percet?! Köszönöm
Naplózva
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10997 Dátum:
2013.11.19 kedd, 20:19:19 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.11.19 kedd, 06:59:30
Jó reggelt mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni az izzító gyertyákat,hogy lehet megnézni,hogy működnek-e kiszedés nélkül,mert ma hajnalban dadogott a gép indítás után 2-3 m.percet?! Köszönöm
Itt olvashatsz róla:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10998 Dátum:
2013.11.19 kedd, 20:34:08 »
Idézetet írta: turpy - 2013.11.17 vasárnap, 13:20:28
Sok függ az előző tulajtól is... használt csúcsok lettek bele téve ismeretlen a km futás.
Nem sokat bírtak
kb 230 volt azokban is.
Ja, és nekem is kezdi megint, hidegben nagyon gyenge, üzemmelegen már jó.... Így kezdődött a múltkor is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10999 Dátum:
2013.11.19 kedd, 20:38:52 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.17 vasárnap, 00:08:49
Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km. futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
Kérdezd meg VIK-et, biztos emlékszik még arra a TDDI-re, amivel minden rendben volt, de mégsem volt megfelelő teljesítmény (pontosabban nyomaték). Adagolócsere, meg minden lehetséges variáció után utolsó esélyként beletett 4 használt csúcsot, és füstölő kerekekkel állt ki a műhelyből..... Sajnos van ilyen a TDDI-knél.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ