Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:21:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102605 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:37:18 »

Hát az nincs nem fog beindulni a járgányom ha másik adagolót teszek rá
Rá kell programozni vagy mi


Hát ha lecserélitek is az adagolót kell egy gyári műszer hogy egyáltalán beinduljon...az van?  anélkül neki se álljatok....vagy bevontatjátok FX-be?



Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 23:14:37 »

Hát az nincs nem fog beindulni a járgányom ha másik adagolót teszek rá
Rá kell programozni vagy mi



hát nem
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2013.11.01 péntek, 10:06:52 »

A menéssel nincs semmi baja megy rendesen és ráadásul nem is füstöl a te szerelőd egyből úgy született hogy tudott minden autót szerelni szerintem ő is kért segítséget mástól amit még nem csinált
De szerintem hagyjuk az egészet nem érdekes majd valahogy megoldom
Köszi még egyszer a segítséget 


Nekem nincs szerelőm.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gábor89
Vendég
« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:08:51 »

Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó? szomoru1
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből

Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:03:08 »

Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó? szomoru1
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből

Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0

Az AC-t mindenképpen nézd meg... de lehet, hogy az adagoló is kopott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2013.11.02 szombat, 13:11:50 »

Az AC-t mindenképpen nézd meg... de lehet, hogy az adagoló is kopott.
Azért a turbócsöveket nézd végig gyanús szökik a levegő!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2013.11.02 szombat, 14:10:54 »

Azért a turbócsöveket nézd végig gyanús szökik a levegő!

Nem ez a fő ok... ha turbócső gond lenne, nem javul meg gázelvétellel, kis idő után.
De... a 120-as végsebesség akár ez is lehet. Szóval... jobb megnézni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gábor89
Vendég
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2013.11.02 szombat, 15:08:32 »

Úgy néz ki megoldódott!bár nem akarom elkiabálni remélem nem csinálja többet mert tegnap is ugye csak egy darabig füstölt,
A helyzet az,hogy most 2 hete vettem az autót kettős tömegű lendkerék hibával+3 elem fényezésre szorul(ez utóbbi nem lényeg,fényező vagyok)
megvétel után vettük észre,a szívósoron,hogy el van törve a turbócső csatlakozásnál,levettük a csövet alatta szanaszét volt a műanyag(darab nem hiányzik belőle szóval a motorba nem került onnan szilánk)és a problémám akkor jelentkezett amikor felraktuk az új szívósort és kipróbáltam,ma pedig eljött hozzám az egyik ismerősöm aki az Ivanicsnál autószerelő kipróbálta se hidegen sem melegen nem füstöl és jól is megy...ő mondta,hogy lehetett ez a dolog a rossz levegő-üzemenyag keverési arány miatt lerakódott "koksz"-tól is!most rendeltetés szerűen üzemel se hidegen se melegen nem füstöl:)
Most nem használom még,kb 2 hét és meg lesz az új lendkerék,akkor kiderül hosszabb távon is,de elméletileg a motorral,turbóval,adagolóval,befecskendezővel nincs baj.  smile

Köszönöm a segítséget írok ha kipróbáltam az autót! minden esetre jó ez a kis tanulság mert akár hol olvastam,hogy tddi kék-fekete füst=motor kuka,szóval szerelő ha nem ismerős,ne adj isten márka szerviz nézi meg könnyen lehet lehúzás a vége :S
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:43:19 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni. Problémám,hogy a turbó bekapcsolásakor, becsörög a motor.Majdem olyan hangot ad, mint amikor nagyon szelepes a motor. 115 le.a motor. Köszi a választ és a segítséget.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:54:19 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni. Problémám,hogy a turbó bekapcsolásakor, becsörög a motor.Majdem olyan hangot ad, mint amikor nagyon szelepes a motor. 115 le.a motor. Köszi a választ és a segítséget.

Ezt olyan 1800-2000-es fordulat környékén hallod? Ha igen, akkor az normális. Előtöltést állít és emiatt változik a hangja.


És a turbó "nem kapcsol be"  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:02:54 »

Olyan tájt, de sajnos a csörgés utána is megmarad. Húz az autó, de nem az igazi.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:53:02 »

Olyan tájt, de sajnos a csörgés utána is megmarad. Húz az autó, de nem az igazi.
neked nincs semmi közöd FrancoNero-hoz? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:25:55 »

Szevasztok.

2.0 TddI 115 ps egytömgű lendkerékkel mennyire tartós?

Esetleg valakinek tapasztalata?
Angolból lenne kb 60ezer környékén komplett kuplung.Az ára parádés,csak nemtudom bepróbáljam-e.
Főtengely,váltó...stb bírja vajon hosszabb távon?

köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:31:03 »

Szevasztok.

2.0 TddI 115 ps egytömgű lendkerékkel mennyire tartós?

Esetleg valakinek tapasztalata?
Angolból lenne kb 60ezer környékén komplett kuplung.Az ára parádés,csak nemtudom bepróbáljam-e.
Főtengely,váltó...stb bírja vajon hosszabb távon?

köszi
bírni bírja, de szokott azokkal a szettek minőségi gond lenni a neten található infók szerint.

én inkább valeot vennék, 100eft jelenleg szálítással együtt. pl: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SALOON-5SP-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-BEARING-/360523562045?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item53f0e0fc3d
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:39:26 »

bírni bírja, de szokott azokkal a szettek minőségi gond lenni a neten található infók szerint.

én inkább valeot vennék, 100eft jelenleg szálítással együtt. pl: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SALOON-5SP-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-BEARING-/360523562045?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item53f0e0fc3d


átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?

hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?

köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:40:23 »


átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?

hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?

köszi

Ha megnézed a szettet, akkor ott a kinyomó csapágy is mellette.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:40:45 »


átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?

hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?

köszi
kinyomót adnak a szettben. a többivel nekem nincs tapasztalatom, de nem hiszem, hogy egy olyan márkánál, mint a valeo faragni kéne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:51:51 »


átalakítani akármi mást nem kell?
pl:más kinyomő,alátétezni...stb?

hosszabb távon főtengely,nyelestengely csapágy?

köszi

Nem kell faragni semmit. Kettőstömegűt kiszeded, egy jól megfontolt mozdulattal nagyon messzire elhajitod, az egytömegű szetted berakod, majd nyugodtan falod a kilómétereket Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 15:19:34 »

Nekem az a tapasztalatom a MK3-mal hogy elég érzékeny az üzemanyag rendszerre, persze mihez képest.
Régebben csinált nekem is hasonló dolgokat,kipucoltattam az egész üzemanyag rendszert, tankot is levettem kimosatni, azóta minden olaj cserénél(10E km), cserélek gázolajszűrőt is és pro-tech öntök a tankba, ezt jót szokott tenni neki.
 




Hali!Új vagyok az oldalon és lenne egy nagy kérdésem...mitől lehet az,hogy hidegen egyáltalán nem,melegen pedig kéken és feketén füstöl az autó? szomoru1
Tegnap mikor mentem vele hidegen megy tök jól,de melegen egyszer csak dadogni kezdett,és 120 nál többet nem ment padlógázzal sem,aztán gáz visszaenged,utána pedig megint húzott....egy darabig és újra kezdte ???2-3 ezres fordulat környékén pedig érdekes morgás jön a motor térből

Az autóm:Mk3 2002 TDDI 2.0
Naplózva
Gábor89
Vendég
« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:39:17 »

Horry köszönöm a segítséget megpróbálom igazából javulni látszott a helyzet ahogy írtam egyszer már kicsit feljebb,sőt!Mondhatni semmi baj nem volt az autóval viszont most megint elkezdte nem használom a kocsit mert kéttömegű beteg,ma jött meg a szett holnap állnak neki beszerelni,na mármost kérdésem most is lenne,olvastam jó pár helyen hogy a főtengely jeladó miatt szokott még hasonlót,jóformán ugyan ezt produkálni és mivel a jeladó kis bütykei a lendkeréken van arra gondoltam hogy az miatt csinálhatja vajon? pl elkoszolódott a jeladó a fémportól vagy a kuplungportól vagy bármi ilyesmi...segítsetek legyetek szívesek nem szeretnék adagolót,turbót,befecskendezőt cserélgetni ha pl ez lehet a baja.

Előre is köszi mindenkinek!
Naplózva
Gábor89
Vendég
« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:42:52 »

jah azt elfelejtettem mondani hogy fékcsere utáni kis próbakörön legutóbb meg is állt bemelegedett,megtorpant,egyre hosszabban fulladt szakaszokban majd a végén leállt,másnap indult az autó pöc röff se füst se semmi.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2013.11.13 szerda, 17:51:30 »

jah azt elfelejtettem mondani hogy fékcsere utáni kis próbakörön legutóbb meg is állt bemelegedett,megtorpant,egyre hosszabban fulladt szakaszokban majd a végén leállt,másnap indult az autó pöc röff se füst se semmi.....
ac-pumpa mikori?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gábor89
Vendég
« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2013.11.13 szerda, 18:40:45 »

Nem tudom lendkerék hibával vettem az autót 3 hete....bár jó tipp de max ha majd nem indul megnézem nyomja e az anyagot  Smiley
Naplózva
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 11:08:57 »

Sziasztok! Újra a segítségeteket kérném!
Le szeretném cserélni az üzemanyagcsövet, amelyik a gázolajszűrőtől fut a motor eleje felé a víztartály mellett. A kérdésem, hogy amint látom ez egy gyorscsatlakoztatású cső, amit elvileg könnyedén le lehet venni, de levétel és kicserélés után van-e valamilyen légtelenítési teendőm indítás előtt. Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 12:49:51 »

Sziasztok! Újra a segítségeteket kérném!
Le szeretném cserélni az üzemanyagcsövet, amelyik a gázolajszűrőtől fut a motor eleje felé a víztartály mellett. A kérdésem, hogy amint látom ez egy gyorscsatlakoztatású cső, amit elvileg könnyedén le lehet venni, de levétel és kicserélés után van-e valamilyen légtelenítési teendőm indítás előtt. Válaszotokat előre is köszönöm!

Annyi, hogy miután kicserélted a csövet indítózol. Ha jó az ac akkor pik-pakk kinyomja a levegőt belőle.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 15:20:01 »

sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 15:39:33 »

sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
igen, cseréld le
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 15:54:55 »

sziasztok! két télen keresztül semmi gondom nem volt a géppel, most hogy hüvösebb idők vannak, a hőfokmérő nem megy fel középre, csak ha nagyon nyomom neki. 120-al tempomattal visszahül a motor vize 06-70 fokig. eddig ezt nem csinálta! fűtés van! főköri termosztátot kicseréltem, igaz a másikat még nem. járt már így valaki? mit tegyek? cseréljem le a másik termosztátot is? vagy máshol lehet a hiba? hűtőventillátor nem kapcsol be, mert nem éri el a hőfokot...
     Szia!     Cseréld ki az olajkörit is. Én is így jártam elsőre nem a rossz termoszt cseréltem ki,de azóta 6-8km megtétele után középen áll,és nem hűl vissza.Viszont most van egy használt, de jó főköri termosztátom ha esetleg valakit érdekelne.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:51:02 »

Annyi, hogy miután kicserélted a csövet indítózol. Ha jó az ac akkor pik-pakk kinyomja a levegőt belőle.
Köszönöm.  worship
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2013.11.15 péntek, 10:54:59 »

     Szia!     Cseréld ki az olajkörit is. Én is így jártam elsőre nem a rossz termoszt cseréltem ki,de azóta 6-8km megtétele után középen áll,és nem hűl vissza.Viszont most van egy használt, de jó főköri termosztátom ha esetleg valakit érdekelne.

megpróbálom, köszönöm!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:28:21 »

Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....  szomoru1

Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:30:56 »

Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....  szomoru1

Köszi a segítséget előre is!
12-15eft/db elvileg az új bosch csúcsok. összeszerelés 5e/db. egy ilyennel foglalkozó céget keress meg, de szerintem 100 körül lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:45:53 »

12-15eft/db elvileg az új bosch csúcsok. összeszerelés 5e/db. egy ilyennel foglalkozó céget keress meg, de szerintem 100 körül lesz

Az utca végében ezzel foglalkoznak egyik ismerősömék Diesel Special Kft. De tegnap reggel vettem észre.  szomoru1 Majd hétköznap érdeklődöm náluk. De az még elég baráti a barátnőmék 2003 as tdci jüket 170 ért csinálták cakk pakk, Köszi a választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:53:02 »

Az utca végében ezzel foglalkoznak egyik ismerősömék Diesel Special Kft. De tegnap reggel vettem észre.  szomoru1 Majd hétköznap érdeklődöm náluk. De az még elég baráti a barátnőmék 2003 as tdci jüket 170 ért csinálták cakk pakk, Köszi a választ.

Ne hasonlítsd a di-t és a ci-t össze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 00:08:49 »

Üdv! Nem tudja valaki véletlenül mennyi az ára egy komplett csúcs felújításnak? 2000 alatt teljesen el erőtlenedet és minden rendben van az utas térben. Egyszer már volt ilyen akkor használt csúcsok meg oldották de eddig bírták:( 1500-1600 nál meg torpan fel fel kúszik 2000ig és ott meg lódul valamelyest de jön egy kis hegy és vissza esik. Amikor hegynek meg előzz egy régi swift az már cinkes....  szomoru1

Köszi a segítséget előre is!
Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km.  futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 09:03:00 »

Ja nekem 340000 van óra szerint benne (és én vagyok a 3. tulaj) de a csúcsok még midig jók worship


Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km.  futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 13:20:28 »

Sok függ az előző tulajtól is... használt csúcsok lettek bele téve ismeretlen a km futás.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 13:21:27 »

Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km.  futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.

turbó nyomás van szépen dolgozik a turbo és írtam is 2000 től meg lódul és megy, a cső rendszert pedig le próbáltam nem ereszt.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 13:22:29 »

Ne hasonlítsd a di-t és a ci-t össze.

Nem hasonlítok össze semmit tudom mi a különbség a kettő autó közt csak örülök hogy ebbe nem 30000ft a csúcsok darabja.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 14:27:41 »

Szép napot Cheesy

Érdeklődnék, h vki nem tud-e egy nagyon JÓ adagolóst, nem az enyém ment tönkre, hanem sóginak szált el az 18,8-as Megane adagolója, olyan hely kellene akik profik és garanciát is vállalnak rá! S.O.S.be kellene Cheesy
Kösziii Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 14:37:42 »

Szép napot Cheesy

Érdeklődnék, h vki nem tud-e egy nagyon JÓ adagolóst, nem az enyém ment tönkre, hanem sóginak szált el az 18,8-as Megane adagolója, olyan hely kellene akik profik és garanciát is vállalnak rá! S.O.S.be kellene Cheesy
Kösziii Cheesy

Filepdiesel. Pl.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 14:40:31 »

Filepdiesel. Pl.

Köszii Cheesy

A jelenség amúgy az, h elindul a kocsi és megáll, de már a 4ik adagoló van rajta és mindegyikkel ezt csinálta, erre mondták azt, h adagoló lesz a baja (  adagolókért nem fizettem, kölcsönbe voltak kipróbálásra )
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 15:09:06 »

turbó nyomás van szépen dolgozik a turbo és írtam is 2000 től meg lódul és megy, a cső rendszert pedig le próbáltam nem ereszt.
ha kell van 4 használt csúcsom, km-t nem tudom, nekem a házuk kellett. ha kell viheted őket Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 15:12:48 »

Köszii Cheesy

A jelenség amúgy az, h elindul a kocsi és megáll, de már a 4ik adagoló van rajta és mindegyikkel ezt csinálta, erre mondták azt, h adagoló lesz a baja (  adagolókért nem fizettem, kölcsönbe voltak kipróbálásra )

Akkor lehet, hogy nem is adagoló gondja van. Egy alapos diagnosztika (nem ELM327-es, hanem normális gyári) sok mindent elárulhat.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 20:21:54 »

ha kell van 4 használt csúcsom, km-t nem tudom, nekem a házuk kellett. ha kell viheted őket Wink

Jók a csúcsok? Nem tudod milyen állapotban volt a verda amiben benne volt?  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 20:24:16 »

Jók a csúcsok? Nem tudod milyen állapotban volt a verda amiben benne volt?  vigyor3
angol bontott 230ekm körül. elvileg jók
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2013.11.19 kedd, 06:59:30 »

Jó reggelt mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni az izzító gyertyákat,hogy lehet megnézni,hogy működnek-e kiszedés nélkül,mert ma hajnalban dadogott a gép indítás után 2-3 m.percet?! Köszönöm
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2013.11.19 kedd, 20:19:19 »

Jó reggelt mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni az izzító gyertyákat,hogy lehet megnézni,hogy működnek-e kiszedés nélkül,mert ma hajnalban dadogott a gép indítás után 2-3 m.percet?! Köszönöm

Itt olvashatsz róla: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
 taps
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2013.11.19 kedd, 20:34:08 »

Sok függ az előző tulajtól is... használt csúcsok lettek bele téve ismeretlen a km futás.

Nem sokat bírtak  falbav kb 230 volt azokban is.
Ja, és nekem is kezdi megint, hidegben nagyon gyenge, üzemmelegen már jó.... Így kezdődött a múltkor is.  falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2013.11.19 kedd, 20:38:52 »

Hát nem tudom mit csinálsz az autóddal de a dízel csúcsok eszméletlen km.  futnak. Ilyen problémák nélkül. Ott inkább turbonyomas nincs.

Kérdezd meg VIK-et, biztos emlékszik még arra a TDDI-re, amivel minden rendben volt, de mégsem volt megfelelő teljesítmény (pontosabban nyomaték). Adagolócsere, meg minden lehetséges variáció után utolsó esélyként beletett 4 használt csúcsot, és füstölő kerekekkel állt ki a műhelyből..... Sajnos van ilyen a TDDI-knél. rinya
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.