Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:12:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5086700 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11050 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:13:48 »
egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11051 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:14:54 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:13:48
egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.
kell melegíteni,csak egy közepes terheléssel.én mindig hagyom 2-3 percet járni is ebben a hidegekben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11052 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:23:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.28 csütörtök, 08:14:54
kell melegíteni,csak egy közepes terheléssel.én mindig hagyom 2-3 percet járni is ebben a hidegekben.
még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11053 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 09:21:07 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:23:20
még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?
Kinek mi a problémás....
Nekem már sajnos rutinból megy.
Viszont, ha már leveszed akkor érdemes rendesen felújítani. (nekem a kertész u.-ban 25 ért csinálták meg) Ez sajnos tapasztalat....először én is csak keféket cseréltem otthon és ráraktam a szabadonfutót, 2 hónap múlva meghalt(feszszab.) ekkor felújítás, utána minden jó volt fél évig aztán megadta magát a szabadonfutó(ZEN)...cseréltem INA-ra.
Egyébként le lehet venni többféle módszerrel is.
A legegyszerűbb (szerintem) lefelé/oldalra (akna nem árt,ha van). Jobb első kerék le, műanyag burkolat le, kormányösszekötő ki, szíjat levenni....a szíjhoz kell egy szíjlazító vagy a főtengelyszíjtárcsával is lehet játszani, de oda nem árt egy légkulcs. Miután levetted a szíjat a generátorról le kell venni a kábeleket és a műanyag légterelőt, mert máshogy nem fog kiférni. Ellenőrizd a vezető és feszítőgörgőket (csapágyakat) is.
Röviden így nézne ki a dolog.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11054 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 09:50:30 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:23:20
még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?
lentebb a válasz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11055 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:06:31 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:08:30
sziasztok.
reggeli -5 fokos inditas utan az alapjaratom picit ingadozik ( kb 1000-1100 között) kb 5-6 masodpercig.
a hangja borzalom de ahogy picit melegszik elcsendesul:)
Izzitogyertyarol olvastam olyasmit hogy inditás után is szerepe van. lehetséges h az lesz?
indulni egyébként meglepőn könnynen indul igy reggel csak utana kicsit ingadozik a fordulat.
köszi a válaszokat:)
Szia!
Nekem ugyan ezt csinálta. Ingadozott egy darabig utána egyszer csak beállt rendesen. Nekem az egr dugózás után egyből megszűnt ez a jelenség.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11056 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:44:41 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:13:48
egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.
Szia! Embere válogatja a melegítést. Valakit nem lehet lebeszélni róla és 10 percet is ketyegteti indulás előtt (mint egy MTZ-t), Én úgy tudom, a full szintetikus olajnak nem használ a melegítés (3 < perc) mert sok oxidációt okozó anyag képződik, ami a motornak idővel árt. Én is annak híve vagyok, hogy indít, udvarból ki, kapu bezár és ennyi. De utána kíméletesen, amíg a víz az első vonalon túl megy, aztán már nem figyelek rá. Szerintem is izz.gyertya gyanús a géped. Üdv.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11057 Dátum:
2013.11.29 péntek, 14:23:53 »
Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11058 Dátum:
2013.11.29 péntek, 14:48:32 »
Idézetet írta: schecter - 2013.11.29 péntek, 14:23:53
Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.
Ebay-ről egytömegű szett kb 60-ból megvan. Szerelés meg úgy 20-40 között.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11059 Dátum:
2013.11.29 péntek, 14:53:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.29 péntek, 14:48:32
Ebay-ről egytömegű szett kb 60-ból megvan. Szerelés meg úgy 20-40 között.
Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11060 Dátum:
2013.11.29 péntek, 14:59:13 »
Idézetet írta: schecter - 2013.11.29 péntek, 14:53:43
Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?
"single mass flywheel"
pl.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-UPGRADE-WITH-LUK-CLUTCH-KIT-CSC-/360800093459?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item54015c8513
A keres/kínálban mostanában hirdetett valaki 80-ért komplett Valeo szettet....az sem rossz ár.
Ez az:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15065.0
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 15:01:05 írta Zoleex
»
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11061 Dátum:
2013.11.29 péntek, 16:58:25 »
Idézetet írta: schecter - 2013.11.29 péntek, 14:53:43
Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?
TDDI Single mass flywheel, esetleg replacement flywheel.
Nekem kb fél éve van benne, tizenegykétezer km-t mentem eddig vele. Egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni róla.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11062 Dátum:
2013.11.30 szombat, 11:06:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.29 péntek, 16:58:25
TDDI Single mass flywheel, esetleg replacement flywheel.
Nekem kb fél éve van benne, tizenegykétezer km-t mentem eddig vele. Egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni róla.
Ez benzineshez is jó?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11063 Dátum:
2013.11.30 szombat, 11:17:41 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.30 szombat, 11:06:05
Ez benzineshez is jó?
Passz. Picicica más Finish kódot ír a TDDI és a benzines lendkerekére.
Ebay-en én Techniclutch-tól vettem. Írj neki egy üzenetet alvázszámmal és megmondja, hogy melyik szett jó neked.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11064 Dátum:
2013.11.30 szombat, 12:00:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.30 szombat, 11:17:41
Passz. Picicica más Finish kódot ír a TDDI és a benzines lendkerekére.
Ebay-en én Techniclutch-tól vettem. Írj neki egy üzenetet alvázszámmal és megmondja, hogy melyik szett jó neked.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11065 Dátum:
2013.11.30 szombat, 12:45:28 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.30 szombat, 11:06:05
Ez benzineshez is jó?
Én a helyedben nem vennék egytömegűt. Nem így van kitalálva a rendszer, és nem jó az sem a motornak, sem a váltónak.
Ha ki lehetne váltani (érdemes lenne) a gyártók is már visszatértek volna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11066 Dátum:
2013.11.30 szombat, 17:11:47 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.11.27 szerda, 09:22:56
Sziasztok!
Olyan gondom adódott, hogy az előtöltésem nem állítódik megfelelően. Gondolom én mert az a jelenség, hogy 1800 fordulat után a "csörgő hang" nem változik és a teljesítmény is kevesebb. Nem húz kellő képen és jóval hangosabb és csörgősebb a motor.
Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? IMV szelep van a di-be?
Sziasztok! Nekem is ez a problémám, amit a multkor leírtam. Az enyém amíg hideg, nem csörög, de aztán mikor kicsit melegszik akkor igen. Én is köszönném az ötleteket.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Banje
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 745
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11067 Dátum:
2013.11.30 szombat, 18:48:28 »
Sziasztok. Szeretném kérni a segitségetek. Egy olyan problémám van,hogy hidegen rángat motor 900-1000 között. Már egy idelye csinálja. Most cseréltek motort az automban,valami szétment benne.az adagoló az a régi a porlasztó az izittógyertya az az aami abba a motorban volt amit beleraktunk,amikor a másik autóban volt akkor szépen idult nem rángatott, csak időközben eladtam róla az adagolót. Most hogy az én autómban van füstöl meg rángat mint eddig,mi lehet a probléma?
Naplózva
2003 Ford Mondeo 2.0 TDDI Turnier 115Le (TDCI-böl) TEL : / 06307083253 /
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11068 Dátum:
2013.11.30 szombat, 19:43:46 »
Estét
Olyan gondom lenne, h folyik a kormányszervó olajam, ma sikeresen aknán rá tudtam nézni mégis honnan engedi el, a tűzfalra fel van "rögzítve" egy vékonyka cső az lehet vhol lyukas mivel annak van egy kis kocka szerű rögzítési pontja, és ott akköröl tiszta olaj minden, és a bölcsőn folyik le, a kérdésem az lenne, h mennyiért lehet ilyet kapni, érdemes-e újat, vagy bontottat tegyek bele??
Köszöntem előre is a válaszokat!
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11069 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 11:08:03 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.11.30 szombat, 19:43:46
Estét
Olyan gondom lenne, h folyik a kormányszervó olajam, ma sikeresen aknán rá tudtam nézni mégis honnan engedi el, a tűzfalra fel van "rögzítve" egy vékonyka cső az lehet vhol lyukas mivel annak van egy kis kocka szerű rögzítési pontja, és ott akköröl tiszta olaj minden, és a bölcsőn folyik le, a kérdésem az lenne, h mennyiért lehet ilyet kapni, érdemes-e újat, vagy bontottat tegyek bele??
Köszöntem előre is a válaszokat!
Tisztelt Fórumtárs!
A szervórendszerhez tartozó csövek új ára nem olcsó! A bontott jó állapotban lévő tökéletesen megfelel. Próbáld meg a keres kínál topikban, a fórumon bontással foglalkozókat ez ügyben megkeresni. A kilyukadt fémcsövet ha épségben kiszerelted, rézzel könnyen forrasztható, javítható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11070 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 11:29:20 »
Idézetet írta: László - 2013.12.01 vasárnap, 11:08:03
Tisztelt Fórumtárs!
A szervórendszerhez tartozó csövek új ára nem olcsó! A bontott jó állapotban lévő tökéletesen megfelel. Próbáld meg a keres kínál topikban, a fórumon bontással foglalkozókat ez ügyben megkeresni. A kilyukadt fémcsövet ha épségben kiszerelted, rézzel könnyen forrasztható, javítható.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm az információt
az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11071 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 12:04:23 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.30 szombat, 12:45:28
Én a helyedben nem vennék egytömegűt. Nem így van kitalálva a rendszer, és nem jó az sem a motornak, sem a váltónak.
Ha ki lehetne váltani (érdemes lenne) a gyártók is már visszatértek volna.
Megkérdezem, van kéttömegű neki valami akciós áron, hátha... Nekem még nem sűrgős, keresem a legjobb megoldást.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11072 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 12:14:04 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.12.01 vasárnap, 11:29:20
Tisztelt László!
Köszönöm az információt
az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??
Nem mindegy....teljesen más a két cső.
Keresd meg a szivárgás pontos helyét, ha a fém(réz) résznél szivárog azt lehet forrasztani ahogy László is mondta. Nagyon folyik? A tartályban azért sűrűbben ellenőrizd most a szintet, nehogy a kormányműnek vagy szervószivattyúnak is baja legyen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11073 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 12:56:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.01 vasárnap, 12:14:04
Nem mindegy....teljesen más a két cső.
Keresd meg a szivárgás pontos helyét, ha a fém(réz) résznél szivárog azt lehet forrasztani ahogy László is mondta. Nagyon folyik? A tartályban azért sűrűbben ellenőrizd most a szintet, nehogy a kormányműnek vagy szervószivattyúnak is baja legyen.
Kinek mi a nagyon folyik kifejezés? 1 liter kb. 1,5 hónap alatt folyamatosan után van töltve,2 naponta ellenőrzőn, a tartály mindig tele van, fém résznél szivárog vhol ott ahogy alulról alánézel a tűzfalon alul a bölcső körül van egy rögzítési pontja a csőnek na ott vhol, az a rész az olajos feljebb nem végig néztük
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11074 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 14:04:26 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.12.01 vasárnap, 11:29:20
Tisztelt László!
Köszönöm az információt
az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem. De a klubban mindkét verziót bontják.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.05 csütörtök, 18:33:43 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11075 Dátum:
2013.12.03 kedd, 11:20:39 »
Idézetet írta: schecter - 2013.11.29 péntek, 14:23:53
Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.
Sziasztok! Hasonló problémám van nekem is, azzal a kulombséggel, hogy 7000 km-rel ezelott cserélve volt a kuplung, és a kinyomocsapágy...legalábbis remélem hogy nem csak fizettem érte
, viszont a kettotomegu nem. 2/3-nál én is hallom a zakatolást, és persze a pedálon is érezni. Nem szornyu, de zavaro. Ez a kettotomegu hibája lenne? Azt nem cseréltettem kuplung cserénél, mert akkor ezt a zakatolást még nem muvelte, csak az a ciripelés volt hallhato amit a forumtárs is emlitett.
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11076 Dátum:
2013.12.04 szerda, 17:51:23 »
Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?
Válaszokat köszönöm!
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11077 Dátum:
2013.12.04 szerda, 18:04:26 »
A belső keringetés ki van kapcsolva?
Idézetet írta: Jym20 - 2013.12.04 szerda, 17:51:23
Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?
Válaszokat köszönöm!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11078 Dátum:
2013.12.04 szerda, 18:29:25 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.12.04 szerda, 17:51:23
Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?
Válaszokat köszönöm!
Minden autó lepárásodik ami kinn áll, reggel mész vele, fűtesz, aztán kihűl, süti a Nap átmelegszik, de a belső hideg levegő, lecsapódik az ablakokra, ez nem hiba. Ha mész 10 percet lefűti. Üdv!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11079 Dátum:
2013.12.04 szerda, 18:41:26 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.12.04 szerda, 17:51:23
Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?
Válaszokat köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az évszakban indítás után, természetes jelenség a párásodás. A klímának van külön páramentesítő funkciója, azt érdemes ilyenkor bekapcsolni, és így teljesen megszüntethető ez a kellemetlen jelenség. Az eltömődött, nedves pollenszűrő, okozhat erőteljes párásodást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BLACK 74
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11080 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 10:06:07 »
Sziasztok.
Egy 2004 TDCI Mondeom van, és mostanság vettem észre hogy 2000-2500 fordulatnál el kezd rángatni és nagyon füstöl ha tartom a sebességet.Alapjáraton minden rendben,indul rendesen, és rendesen gyorsul is a fogyasztásom szerintem megnőtt (de ez lehet hogy a tesztelgetések miatt van).próbáltam utána olvasni itt volt e már valakinek ilyen problémája, de nem igazán találtam megoldás.Ha egyesből gyorsulok 4 ig eszre sem venni , de 5-6 ban 140 nél pont abba a fordulatszám tartományba esik, amint autópályán haladnék.Beszéltem szakszervízel azonnal rávágták porlasztócsúcsot kell cserélni.Nem lehet hogy van valami olcsóbb megoldás.
Köszi a válaszokat
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11081 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 13:44:42 »
Idézetet írta: BLACK 74 - 2013.12.05 csütörtök, 10:06:07
Sziasztok.
Egy 2004 TDCI Mondeom van, és mostanság vettem észre hogy 2000-2500 fordulatnál el kezd rángatni és nagyon füstöl ha tartom a sebességet.Alapjáraton minden rendben,indul rendesen, és rendesen gyorsul is a fogyasztásom szerintem megnőtt (de ez lehet hogy a tesztelgetések miatt van).próbáltam utána olvasni itt volt e már valakinek ilyen problémája, de nem igazán találtam megoldás.Ha egyesből gyorsulok 4 ig eszre sem venni , de 5-6 ban 140 nél pont abba a fordulatszám tartományba esik, amint autópályán haladnék.Beszéltem szakszervízel azonnal rávágták porlasztócsúcsot kell cserélni.Nem lehet hogy van valami olcsóbb megoldás.
Köszi a válaszokat
Bár ez a TDDi részleg de ebben a tartományban a turbócső szokott problémát okozni és vagy az egr szelep.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
BLACK 74
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11082 Dátum:
2013.12.05 csütörtök, 14:16:29 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.12.05 csütörtök, 13:44:42
Bár ez a TDDi részleg de ebben a tartományban a turbócső szokott problémát okozni és vagy az egr szelep.
Opps elnézést.
De azért köszi a választ.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11083 Dátum:
2013.12.07 szombat, 16:01:33 »
Helló.Amikor hidegen első indításkor be indítom akkor az alapjárat ugrándozik.Ezt csinálhatja az izzító gyertya?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11084 Dátum:
2013.12.07 szombat, 16:39:41 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.12.07 szombat, 16:01:33
Helló.Amikor hidegen első indításkor be indítom akkor az alapjárat ugrándozik.Ezt csinálhatja az izzító gyertya?
bezony...
nekem a 4ből 1db volt kukás, 2-3mpig ugrált tőle az alapjáratom.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11085 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 19:35:21 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.
Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!
Köszönöm!
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11086 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 19:54:04 »
Hali estét
Gyors kérdésem lesz, egy olajcseréhez 5 vagy 6 liter 5W30as Ford olaj kell??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11087 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 19:56:42 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.12.08 vasárnap, 19:54:04
Hali estét
Gyors kérdésem lesz, egy olajcseréhez 5 vagy 6 liter 5W30as Ford olaj kell??
Szia!
6 kell.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11088 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 19:58:59 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.12.08 vasárnap, 19:35:21
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.
Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!
Köszönöm!
A főköri termót jól raktad be? Van rajta egy kis golyós szelep annak fölfelé kell állni. Az is előfordulhat, hogy valamelyik termó nem jó....hiába új.
Műszertesztben hány fokot ír?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11089 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:21:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.08 vasárnap, 19:58:59
A főköri termót jól raktad be? Van rajta egy kis golyós szelep annak fölfelé kell állni. Az is előfordulhat, hogy valamelyik termó nem jó....hiába új.
Műszertesztben hány fokot ír?
Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11090 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:30:40 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.12.08 vasárnap, 20:21:52
Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...
Nézd meg műszertesztben is a hőfokot ott látni fogod pontosan mennyit ingadozik, mert a mutató középállásba van 50-100 foknál is. Sajnos nem kizárt a termosztát hiba....a főkörit ki tudod próbálni könnyen, így legalább tudod szűkíteni a kört.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11091 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:35:44 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.12.08 vasárnap, 20:21:52
Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...
Hideg motort beindítod és várod a csöveket fogdosva mely irányból kezd melegedni gyanús a főköri. Én mikor cseréltem mielőtt beraktam egy pohár vízben megfőztem szépen kinyílt majd kivettem egy fogóval amint hűlt bezárt. Tesztet piáltam ment a helyére. Azóta műxik rendesen.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11092 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:48:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.08 vasárnap, 20:30:40
Nézd meg műszertesztben is a hőfokot ott látni fogod pontosan mennyit ingadozik, mert a mutató középállásba van 50-100 foknál is. Sajnos nem kizárt a termosztát hiba....a főkörit ki tudod próbálni könnyen, így legalább tudod szűkíteni a kört.
Reggel meg is csinálom, kíváncsi leszek.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11093 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:49:33 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.12.08 vasárnap, 20:35:44
Hideg motort beindítod és várod a csöveket fogdosva mely irányból kezd melegedni gyanús a főköri. Én mikor cseréltem mielőtt beraktam egy pohár vízben megfőztem szépen kinyílt majd kivettem egy fogóval amint hűlt bezárt. Tesztet piáltam ment a helyére. Azóta műxik rendesen.
Beraktam én is forró vízbe mielőtt beszereltem a főkörit. Forrásban lévő vízben egybőn nyitott és amikor kivettem már zárt is. Barom voltam mert az olajkörit nem néztem.
A felső cső melegedik először az biztos.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.08 vasárnap, 20:54:08 írta joeboy
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11094 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:50:31 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.12.08 vasárnap, 19:35:21
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.
Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!
Mi egyszer fordítva raktuk vissza a főkörit
akkor csinált ilyet.
Köszönöm!
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11095 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 20:55:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.12.08 vasárnap, 20:50:31
Az igen! Hogy sikerült ezt fordítva? Befért?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11096 Dátum:
2013.12.08 vasárnap, 21:00:29 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.12.08 vasárnap, 20:55:57
Az igen! Hogy sikerült ezt fordítva? Befért?
Simán bement a helyére.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
pintertamas
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11097 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 13:56:24 »
Sziasztok
2002 évjárat 2000tddi motoros mk3 mondeom van. önindítót keresek hozzá
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11098 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 14:05:32 »
Idézetet írta: pintertamas - 2013.12.09 hétfő, 13:56:24
Sziasztok
2002 évjárat 2000tddi motoros mk3 mondeom van. önindítót keresek hozzá
Szia!
A keres/kínál topikban próbáld meg. Ha haldoklik az önindítód, azt okozhatja a végét járó kuplung is
Naplózva
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11099 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 14:56:05 »
Sziasztok kèrlek segitsetek nekem.2001 tddi mondeo,hibajelensèg:hidegen pöcre indul,üzemmelegen viszont egyáltalán nem.rángat egyett,aztán világos szinü füst majd nemindul.hidegen ismèt indul. SOs.kèrlek segitsetek nekem
Naplózva
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ