Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113425 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11300 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 17:58:44 »

Szia!

Mi a gondod Vele??? hátha tudunk megoldás rá  worship nyes
Enyémet haverék javítják mindig  eplus2 eplus2 eplus2
mikor elszállt a vízpumpám(szervószivattyúval együtt) innen Győrből trélerrel vittem le hozzájuk  hehe hehe nyes nyes

Szia!

Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11301 Dátum: 2014.01.24 péntek, 07:09:41 »

Szia!

Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.

Hogy érted h csörög??? nem az előtöltés hallhatod ahogyan átállítja Huh?? és sokkal hangosabb lesz a motor? hirtelen megváltozik a hangja neki 1800nál?
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11302 Dátum: 2014.01.24 péntek, 10:32:51 »

Szia!

Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.

Szerintem barátkozz a gondolattal, hogy ez ilyen! Szerintem az összes ilyen TDDi hasonlóan teszi, legfeljebb ilyenkor télen még a hideg miatt még jobban ráhúz az előtöltésre. Én legalábbis azt vettem észre hogy ilyenkor kicsit hangosabb a drágám!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11303 Dátum: 2014.01.24 péntek, 11:01:08 »

Szia!

Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.


Szerintem pont akkor van jó "lépegetős" dízel hangja.  Wink Annál nagyobb problémád ne legyen. Egy kis full szintetikus olaj a gázolajhoz, kicsit mérsékli a hangot.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11304 Dátum: 2014.01.24 péntek, 12:31:04 »

Szerintem pont akkor van jó "lépegetős" dízel hangja.  Wink Annál nagyobb problémád ne legyen. Egy kis full szintetikus olaj a gázolajhoz, kicsit mérsékli a hangot.  eljen
Igen jó érzés mikor ilyen dizeles nyomatékkal nekilendül mint a mozdony! De ma reggel azért az araszolgató sorban lépegetésem közben a hátam mögül kilövő Subaru Impreza a kéményéből váltáskor kipattanó szikra + a hangorkán azért kiváltotta a borzongási faktort rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.24 péntek, 17:25:32 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11305 Dátum: 2014.01.24 péntek, 17:41:51 »

Igen, gyárilag vgt-s (jó ideje 2.2-es vgt csiga van fent) de csippes gondolom ezért nem jön elő ez a hiba.

Akkor nem értem az egészet....... falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11306 Dátum: 2014.01.24 péntek, 17:43:29 »

nem kell ahoz adagolót cserélned...csak az ECU-t....immot összekell lőni a mostani adagolóddal és kész.

Ez viszont jó hír, ECU-t kicsit könnyebb kicserélni. Csak gyári műszerrel lehet az immot tanítani, vagy tudja más is?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11307 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:15:32 »

Ez viszont jó hír, ECU-t kicsit könnyebb kicserélni. Csak gyári műszerrel lehet az immot tanítani, vagy tudja más is?

leginkább gyári..nagyon kevés másik tudja még...
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11308 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:54:27 »

Hogy érted h csörög??? nem az előtöltés hallhatod ahogyan átállítja Huh?? és sokkal hangosabb lesz a motor? hirtelen megváltozik a hangja neki 1800nál?
Sziasztok!

Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11309 Dátum: 2014.01.24 péntek, 19:22:07 »

Sziasztok!

Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!

Nem "csörög" végig.
Olajból 2T-re gondoltak. Én 1-1,5dl-t szoktam önteni egy tankhoz.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11310 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:26:47 »

Sziasztok!

Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!

Üdv. Én momentán ezt: http://www.kepfeltoltes.hu/thumb/140125/repsol_moto_scooter_2t_1_liter_www.kepfeltoltes.hu_.jpg használom. Lényeg, hogy szintetikus kell.  -Nagyító kell a képhez!  Huh?-
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 szombat, 15:30:35 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11311 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:54:53 »

Hali mindenkinek Wink Wink
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj falbav falbav
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11312 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:06:25 »

Hali mindenkinek Wink Wink
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj falbav falbav
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,



Próbáltad kannából indítani? Akkor is nehezen indul?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11313 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:11:21 »

Próbáltad kannából indítani? Akkor is nehezen indul?
Ja tudom már tegnap beszéltünk rólla,csak itt most -15 van és a benzincső úgy meg van dermedve mint állat,nem igazán sikerült ráhúzni a csőre,na meg az akksim is lemerült a sok tekertetés be,majd reggel megnézem,bár kétlem hogy úgy beindulna Sad
esetleg más tipp Huh? Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11314 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:22:33 »

Ja tudom már tegnap beszéltünk rólla,csak itt most -15 van és a benzincső úgy meg van dermedve mint állat,nem igazán sikerült ráhúzni a csőre,na meg az akksim is lemerült a sok tekertetés be,majd reggel megnézem,bár kétlem hogy úgy beindulna Sad
esetleg más tipp Huh? Huh?

Más tippet így hiába adok az csak találgatás.....
Valahol biztos fellevegősödik a rendszer, ezért indul nehezen hosszabb állás után.  Azért is javasoltuk többen, hogy kannából kell próbálni vagy átlátszó csövezés.....este belelógatod egy kannába az üza. csöveket és reggel úgy indítod, ha beindul akkor örülsz és meg kell keresni a levegősödés okát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11315 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:25:46 »

Hali mindenkinek Wink Wink
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj falbav falbav
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,


Nekem a gázolaj szűrőnél a T elosztó O gyűrűk voltak öregedve és tavaly nekem is ilyen gondok voltak esetleg azt is megnézheted ha még nem tetted.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11316 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:28:52 »

Más tippet így hiába adok az csak találgatás.....
Valahol biztos fellevegősödik a rendszer, ezért indul nehezen hosszabb állás után.  Azért is javasoltuk többen, hogy kannából kell próbálni vagy átlátszó csövezés.....este belelógatod egy kannába az üza. csöveket és reggel úgy indítod, ha beindul akkor örülsz és meg kell keresni a levegősödés okát.
Aha...értem akkor szinte 90% hogy a levegő lehet a ludas Wink Wink Wink
Én meg már itt az adagolón kezdtem agyalni.Na akkor reggel ezzel fogok kezdeni.Köszike integet2
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11317 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:29:57 »

Nekem a gázolaj szűrőnél a T elosztó O gyűrűk voltak öregedve és tavaly nekem is ilyen gondok voltak esetleg azt is megnézheted ha még nem tetted.
worship :worship:Meg fogom köszike wave
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11318 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:31:38 »

Aha...értem akkor szinte 90% hogy a levegő lehet a ludas Wink Wink Wink
Én meg már itt az adagolón kezdtem agyalni.Na akkor reggel ezzel fogok kezdeni.Köszike integet2

Elég valószínű, hogy igen.  
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11319 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:37:33 »

Elég valószínű, hogy igen.  
 
taps :taps:Egyébként magának az adagolónak is van szívó hatása?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11320 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:39:42 »

Hali mindenkinek Wink Wink
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj falbav falbav
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,



Az izzító gyertyák rendben vannak?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11321 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:45:25 »

Az izzító gyertyák rendben vannak?
[/quote Kiszedve még nem voltak csak egy villanyász bemérte őket,s jók(valószínüleg),meg őszintén azért is nem nagyon foglalkoztam velük mert azért ezeknek a diseleknek sz@r izzítással is indulniuk kéne,ahogy olvasgattam
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11322 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:53:41 »

Az izzító gyertyák rendben vannak?
[/quote Kiszedve még nem voltak csak egy villanyász bemérte őket,s jók(valószínüleg),meg őszintén azért is nem nagyon foglalkoztam velük mert azért ezeknek a diseleknek sz@r izzítással is indulniuk kéne,ahogy olvasgattam

Hát igen ezt én is olvasgattam de amikor nekem a 4-ből egy sem működött akkor -10 foknál már csak nagyon nehezen füstölve indult a sokadik indítózásra. Kicseréltem és pöcc-röff indult utána. Van,hogy még működnek de már nagyon lustán, soká izzanak fel.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11323 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:58:19 »

Hát igen ezt én is olvasgattam de amikor nekem a 4-ből egy sem működött akkor -10 foknál már csak nagyon nehezen füstölve indult a sokadik indítózásra. Kicseréltem és pöcc-röff indult utána. Van,hogy még működnek de már nagyon lustán, soká izzanak fel.
Ja értem,csak én amikor mondtam a szerelőmnek aztmondta áááááááááááááá-én nem szedem ki mert hogy mekkora meló meg bla-bla-bla...
én meg ezek után nem mertem hozzáfogni.A másik meg hogy az autó +10ben is nehezen indúl,jó nyílván nem annyira mint -10ben de akkor is,tényleg a mondik állandó izzításúak,vagy van valami hőmérséklet határ Huh? Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11324 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:03:56 »

taps :taps:Egyébként magának az adagolónak is van szívó hatása?

Van, de az csak arra elég, hogy a kannából felszívja a go.-t. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11325 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:05:22 »

Van, de az csak arra elég, hogy a kannából felszívja a go.-t. 

a tankból is simán felszívja. nekem is úgy van most a 115le-s tddi adagoló (vp44)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11326 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:06:14 »

Ja értem,csak én amikor mondtam a szerelőmnek aztmondta áááááááááááááá-én nem szedem ki mert hogy mekkora meló meg bla-bla-bla...
én meg ezek után nem mertem hozzáfogni.A másik meg hogy az autó +10ben is nehezen indúl,jó nyílván nem annyira mint -10ben de akkor is,tényleg a mondik állandó izzításúak,vagy van valami hőmérséklet határ Huh? Huh?



A TDDI-ben fél óra az izzítók cseréje. Nem kell a szelepfedelet sem levenni hozzá.Ha előtte egy nappal 2-3 szor befújod csavarlazítóval.
Ha jól emlékszem +5 fok alatt izzít és nem csak az indításig hanem utána is hogy simább legyen az alapjárat.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11327 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:07:59 »

a tankból is simán felszívja. nekem is úgy van most a 115le-s tddi adagoló (vp44)

de az ac-t gondolom kivetted, mert azon keresztül tuti nem szívja át.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11328 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:11:09 »

de az ac-t gondolom kivetted, mert azon keresztül tuti nem szívja át.
gyárilag 90le-s volt, szóval nem is volt benne vigyor3

a gyári 115le-sn ha kihúztam az ac reléjét akkor is simán jött-ment a kocsi 2 hétig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11329 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:14:56 »

gyárilag 90le-s volt, szóval nem is volt benne vigyor3

a gyári 115le-sn ha kihúztam az ac reléjét akkor is simán jött-ment a kocsi 2 hétig

érdekes....nekem mikor bexart az ac nem tudta rendesen szívni az adagoló. (lehet úgy állt meg az ac Roll Eyes)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11330 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:19:05 »

Van még egy problémám, ami nem is akkora probléma,mint inkább zavaró tényező.
Néha csinál az autó olyat hogy megyek vele 4be 50-nel a városba,s az autó egyszer csak el kezd magátol gyorsítani úgy 60-65km/h-ra,nyomok egy kuplungot,a fordulatszám visszaesik,visszaengedem,s megint felgyorsít,kuplung,fék,aztán abbamarad.Na ennek mi az oka,hogy megemeli a fordulatszámot menet közbe Huh? Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11331 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:30:39 »

Van még egy problémám, ami nem is akkora probléma,mint inkább zavaró tényező.
Néha csinál az autó olyat hogy megyek vele 4be 50-nel a városba,s az autó egyszer csak el kezd magátol gyorsítani úgy 60-65km/h-ra,nyomok egy kuplungot,a fordulatszám visszaesik,visszaengedem,s megint felgyorsít,kuplung,fék,aztán abbamarad.Na ennek mi az oka,hogy megemeli a fordulatszámot menet közbe Huh? Huh?
a generátor.lekell ellenőrizni  az elektromos rendszert.Akkut,izzítókat,kiegfűtést,ha van,minden nagyobb villamos fogyasztót.A generátor ugyanis emelheti a fordulatszámot az alacsony töltöfesz miatt,vagy a magas töltő áram miatt. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11332 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:37:46 »

a generátor.lekell ellenőrizni  az elektromos rendszert.Akkut,izzítókat,kiegfűtést,ha van,minden nagyobb villamos fogyasztót.A generátor ugyanis emelheti a fordulatszámot az alacsony töltöfesz miatt,vagy a magas töltő áram miatt. Wink
A generátorom nincs egy éves teljesen felújított,persze attol még lehet xar!
Apropó,van hogy alapjáraton a fényszóróm,s a belső világítás fényei is "ritmusosan vibrál"-lehet hogy a gen.problémás??
lett kb 3hete töltés mérve akkor jó volt minden nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11333 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:41:21 »

A generátorom nincs egy éves teljesen felújított,persze attol még lehet xar!
Apropó,van hogy alapjáraton a fényszóróm,s a belső világítás fényei is "ritmusosan vibrál"-lehet hogy a gen.problémás??
lett kb 3hete töltés mérve akkor jó volt minden nyes
simán lehet,hogy a bronzkeféket nem cserélték a felújításkor,vagy a csúszógyűrűket a forgórész tengelyvégén.
Ezt tanulmányozd át:


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11334 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:50:07 »

simán lehet,hogy a bronzkeféket nem cserélték a felújításkor,vagy a csúszógyűrűket a forgórész tengelyvégén.
Ezt tanulmányozd át:


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Ja azt már nézegettem képbe vagyok,a generátort meg nem láttam hogy szétszedte,csak odaadtam a szervíznek a xart+30db ezrest,ők meg levettek egy felújítottat  és mehettem is isten hírével vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11335 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:56:23 »

Ja azt már nézegettem képbe vagyok,a generátort meg nem láttam hogy szétszedte,csak odaadtam a szervíznek a xart+30db ezrest,ők meg levettek egy felújítottat  és mehettem is isten hírével vigyor3
hát ja.felújított az is,amibenn csak csapágy volt cserélve.Padon működik,viheted.Aztán jönnek elő a gondok,diódahíd,fesszab,bronz kefék,csúszógyűrű,tekercselés..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11336 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 18:35:28 »

hát ja.felújított az is,amibenn csak csapágy volt cserélve.Padon működik,viheted.Aztán jönnek elő a gondok,diódahíd,fesszab,bronz kefék,csúszógyűrű,tekercselés..... Undecided
szomoru1 :szomoru1:Így is rá kellett szólnom a szervizes fickóra"hello hello sógor azért a szabadonfutót tegyük már át LÉGYSZIVES"  Grin
-Jaaa ja jóó teszem.Még lenyúlták volna ha nincs az ember észnél
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11337 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 20:50:34 »

Valaki esetleg járt már igy?

Ülök a kocsiban a garázsban alapjáraton ketyeg a szekér...telefont nyomkodom , felnézek látom villog a malacfarok...kocsi úgy jár mint a doxa....jee mondom valami izgalom, gyors obd rá kiolvasom semmi hiba....pfff.
leállitottam többet nem villogott.
De most igy tuti kicserélem az ECU-t és kap uj szoftvert eldöntöttem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11338 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 21:03:00 »

Valaki esetleg járt már igy?

Ülök a kocsiban a garázsban alapjáraton ketyeg a szekér...telefont nyomkodom , felnézek látom villog a malacfarok...kocsi úgy jár mint a doxa....jee mondom valami izgalom, gyors obd rá kiolvasom semmi hiba....pfff.
leállitottam többet nem villogott.
De most igy tuti kicserélem az ECU-t és kap uj szoftvert eldöntöttem.

bevota baxva oszt halucinata....
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 vasárnap, 21:04:34 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11339 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 22:00:35 »

bevota baxva oszt halucinata....

Neeem, mi TDDI-sek nem álmodunk/haluzunk villogó malacfarkokkal  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11340 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 07:46:13 »

szomoru1 :szomoru1:Így is rá kellett szólnom a szervizes fickóra"hello hello sógor azért a szabadonfutót tegyük már át LÉGYSZIVES"  Grin
-Jaaa ja jóó teszem.Még lenyúlták volna ha nincs az ember észnél

Le akarta nyúlni a sógorod a szabadonfutót?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11341 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 08:03:34 »

Le akarta nyúlni a sógorod a szabadonfutót?  eplus2
nyes nyes :nyes:la a rohadt annát
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11342 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 08:12:24 »

bevota baxva oszt halucinata....

én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11343 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 09:49:16 »

én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg... eplus2

Nem neked van FL2-es GEM benne?
Lehet azért generál falsh hibakódokat.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11344 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:13:18 »

én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg... eplus2
mert hulladék gem-et raktál beléje! nyes
...csak köll azt programozni.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11345 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:25:50 »

Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék... eplus2  Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.  szomoru1
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11346 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:28:31 »

Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék... eplus2  Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.  szomoru1
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
mert semmi köze hozzá, annak külön modulja van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11347 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 14:12:33 »

Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék... eplus2  Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.  szomoru1
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
shimán. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11348 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 15:15:19 »

Sziasztok!

Tapasztaltatok már olyat, hogy 40km alatt 1 mm-ert se mozdult meg a hőfokmutató? Langyos volt a fűtés is. A főköri temo (gyári ford) kb 1 hónapos az olajköri fél éves.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11349 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:10:01 »

Sziasztok!

Tapasztaltatok már olyat, hogy 40km alatt 1 mm-ert se mozdult meg a hőfokmutató? Langyos volt a fűtés is. A főköri temo (gyári ford) kb 1 hónapos az olajköri fél éves.

Az nem normális...valószínű, hogy átenged valamelyik termosztát.
Előtte azért nézd meg ezeket:
Műszerteszteben lépj a vizhőm. kijelzéshez és figyeld...
Nézd meg a víz csöveket a főköri termosztátnál pár km-es melegítés után.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.