Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:01:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104726 alkalommal)
0 Felhasználó és 225 vendég van a témában
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11300 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 17:58:44 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.22 szerda, 19:14:28
Szia!
Mi a gondod Vele??? hátha tudunk megoldás rá
Enyémet haverék javítják mindig
mikor elszállt a vízpumpám(szervószivattyúval együtt) innen Győrből trélerrel vittem le hozzájuk
Szia!
Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11301 Dátum:
2014.01.24 péntek, 07:09:41 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.23 csütörtök, 17:58:44
Szia!
Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.
Hogy érted h csörög??? nem az előtöltés hallhatod ahogyan átállítja
? és sokkal hangosabb lesz a motor? hirtelen megváltozik a hangja neki 1800nál?
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11302 Dátum:
2014.01.24 péntek, 10:32:51 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.23 csütörtök, 17:58:44
Szia!
Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.
Szerintem barátkozz a gondolattal, hogy ez ilyen! Szerintem az összes ilyen TDDi hasonlóan teszi, legfeljebb ilyenkor télen még a hideg miatt még jobban ráhúz az előtöltésre. Én legalábbis azt vettem észre hogy ilyenkor kicsit hangosabb a drágám!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11303 Dátum:
2014.01.24 péntek, 11:01:08 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.23 csütörtök, 17:58:44
Szia!
Motordiagnosztikát szeretnék végeztetni. 1800-2000 től nagyon csörög a motor. Nem csak pillanatnyilag, hanem tovább. Van mikor kisebb fordulaton is, erőteljesebb gyorsításkor.
Szerintem pont akkor van jó "lépegetős" dízel hangja.
Annál nagyobb problémád ne legyen. Egy kis full szintetikus olaj a gázolajhoz, kicsit mérsékli a hangot.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11304 Dátum:
2014.01.24 péntek, 12:31:04 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.01.24 péntek, 11:01:08
Szerintem pont akkor van jó "lépegetős" dízel hangja.
Annál nagyobb problémád ne legyen. Egy kis full szintetikus olaj a gázolajhoz, kicsit mérsékli a hangot.
Igen jó érzés mikor ilyen dizeles nyomatékkal nekilendül mint a mozdony! De ma reggel azért az araszolgató sorban lépegetésem közben a hátam mögül kilövő Subaru Impreza a kéményéből váltáskor kipattanó szikra + a hangorkán azért kiváltotta a borzongási faktort rendesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.24 péntek, 17:25:32 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11305 Dátum:
2014.01.24 péntek, 17:41:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.01.22 szerda, 21:00:25
Igen, gyárilag vgt-s (jó ideje 2.2-es vgt csiga van fent) de csippes gondolom ezért nem jön elő ez a hiba.
Akkor nem értem az egészet.......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11306 Dátum:
2014.01.24 péntek, 17:43:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.22 szerda, 22:05:46
nem kell ahoz adagolót cserélned...csak az ECU-t....immot összekell lőni a mostani adagolóddal és kész.
Ez viszont jó hír, ECU-t kicsit könnyebb kicserélni. Csak gyári műszerrel lehet az immot tanítani, vagy tudja más is?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11307 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:15:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.24 péntek, 17:43:29
Ez viszont jó hír, ECU-t kicsit könnyebb kicserélni. Csak gyári műszerrel lehet az immot tanítani, vagy tudja más is?
leginkább gyári..nagyon kevés másik tudja még...
Naplózva
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11308 Dátum:
2014.01.24 péntek, 18:54:27 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.24 péntek, 07:09:41
Hogy érted h csörög??? nem az előtöltés hallhatod ahogyan átállítja
? és sokkal hangosabb lesz a motor? hirtelen megváltozik a hangja neki 1800nál?
Sziasztok!
Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11309 Dátum:
2014.01.24 péntek, 19:22:07 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.24 péntek, 18:54:27
Sziasztok!
Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!
Nem "csörög" végig.
Olajból 2T-re gondoltak. Én 1-1,5dl-t szoktam önteni egy tankhoz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11310 Dátum:
2014.01.25 szombat, 15:26:47 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.24 péntek, 18:54:27
Sziasztok!
Az előtöltés végig csörög,amig tolom neki? Nem csak egy bizonyos fordulatig?
Az olajnál milyenre gondoltok ? És mennyi kell egy tankhoz?
Köszönöm segítségeteket!!!
Üdv. Én momentán ezt:
http://www.kepfeltoltes.hu/thumb/140125/repsol_moto_scooter_2t_1_liter_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
használom. Lényeg, hogy szintetikus kell. -Nagyító kell a képhez!
-
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 szombat, 15:30:35 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11311 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 13:54:53 »
Hali mindenkinek
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11312 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:06:25 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 13:54:53
Hali mindenkinek
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,
Próbáltad kannából indítani? Akkor is nehezen indul?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11313 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:11:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 14:06:25
Próbáltad kannából indítani? Akkor is nehezen indul?
Ja tudom már tegnap beszéltünk rólla,csak itt most -15 van és a benzincső úgy meg van dermedve mint állat,nem igazán sikerült ráhúzni a csőre,na meg az akksim is lemerült a sok tekertetés be,majd reggel megnézem,bár kétlem hogy úgy beindulna
esetleg más tipp
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11314 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:22:33 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 14:11:21
Ja tudom már tegnap beszéltünk rólla,csak itt most -15 van és a benzincső úgy meg van dermedve mint állat,nem igazán sikerült ráhúzni a csőre,na meg az akksim is lemerült a sok tekertetés be,majd reggel megnézem,bár kétlem hogy úgy beindulna
esetleg más tipp
Más tippet így hiába adok az csak találgatás.....
Valahol biztos fellevegősödik a rendszer, ezért indul nehezen hosszabb állás után. Azért is javasoltuk többen, hogy kannából kell próbálni vagy átlátszó csövezés.....este belelógatod egy kannába az üza. csöveket és reggel úgy indítod, ha beindul akkor örülsz és meg kell keresni a levegősödés okát.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11315 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:25:46 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 13:54:53
Hali mindenkinek
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,
Nekem a gázolaj szűrőnél a T elosztó O gyűrűk voltak öregedve és tavaly nekem is ilyen gondok voltak esetleg azt is megnézheted ha még nem tetted.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11316 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:28:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 14:22:33
Más tippet így hiába adok az csak találgatás.....
Valahol biztos fellevegősödik a rendszer, ezért indul nehezen hosszabb állás után. Azért is javasoltuk többen, hogy kannából kell próbálni vagy átlátszó csövezés.....este belelógatod egy kannába az üza. csöveket és reggel úgy indítod, ha beindul akkor örülsz és meg kell keresni a levegősödés okát.
Aha...értem akkor szinte 90% hogy a levegő lehet a ludas
Én meg már itt az adagolón kezdtem agyalni.Na akkor reggel ezzel fogok kezdeni.Köszike
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11317 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:29:57 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.01.26 vasárnap, 14:25:46
Nekem a gázolaj szűrőnél a T elosztó O gyűrűk voltak öregedve és tavaly nekem is ilyen gondok voltak esetleg azt is megnézheted ha még nem tetted.
:worship:Meg fogom köszike
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11318 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:31:38 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 14:28:52
Aha...értem akkor szinte 90% hogy a levegő lehet a ludas
Én meg már itt az adagolón kezdtem agyalni.Na akkor reggel ezzel fogok kezdeni.Köszike
Elég valószínű, hogy igen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11319 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:37:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 14:31:38
Elég valószínű, hogy igen.
:taps:Egyébként magának az adagolónak is van szívó hatása?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11320 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:39:42 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 13:54:53
Hali mindenkinek
Na a problémám még mindíg fent áll azaz hogy egyszerűen nem ekar reggelente beindúlni,már néztem az ac-t az dolgozik,már a porlasztó hollandereit is meglazítottam,ott is jön a go.,úgyhogy foggalmam sincs hogy mit nézzek,s hogy mi lehet a baj
létezik hogy nem csinál elég nyomást az adagoló?De ha beindul utánna semmi gond,megy szépen.csak ha áll az autó egy éjszakát a probléma ismét fennáll,
Az izzító gyertyák rendben vannak?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11321 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:45:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.01.26 vasárnap, 14:39:42
Az izzító gyertyák rendben vannak?
[/quote Kiszedve még nem voltak csak egy villanyász bemérte őket,s jók(valószínüleg),meg őszintén azért is nem nagyon foglalkoztam velük mert azért ezeknek a diseleknek sz@r izzítással is indulniuk kéne,ahogy olvasgattam
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11322 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:53:41 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 14:45:25
Idézetet írta: soho001 - 2014.01.26 vasárnap, 14:39:42
Az izzító gyertyák rendben vannak?
[/quote Kiszedve még nem voltak csak egy villanyász bemérte őket,s jók(valószínüleg),meg őszintén azért is nem nagyon foglalkoztam velük mert azért ezeknek a diseleknek sz@r izzítással is indulniuk kéne,ahogy olvasgattam
Hát igen ezt én is olvasgattam de amikor nekem a 4-ből egy sem működött akkor -10 foknál már csak nagyon nehezen füstölve indult a sokadik indítózásra. Kicseréltem és pöcc-röff indult utána. Van,hogy még működnek de már nagyon lustán, soká izzanak fel.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11323 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 14:58:19 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.01.26 vasárnap, 14:53:41
Hát igen ezt én is olvasgattam de amikor nekem a 4-ből egy sem működött akkor -10 foknál már csak nagyon nehezen füstölve indult a sokadik indítózásra. Kicseréltem és pöcc-röff indult utána. Van,hogy még működnek de már nagyon lustán, soká izzanak fel.
Ja értem,csak én amikor mondtam a szerelőmnek aztmondta áááááááááááááá-én nem szedem ki mert hogy mekkora meló meg bla-bla-bla...
én meg ezek után nem mertem hozzáfogni.A másik meg hogy az autó +10ben is nehezen indúl,jó nyílván nem annyira mint -10ben de akkor is,tényleg a mondik állandó izzításúak,vagy van valami hőmérséklet határ
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11324 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:03:56 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 14:37:33
:taps:Egyébként magának az adagolónak is van szívó hatása?
Van, de az csak arra elég, hogy a kannából felszívja a go.-t.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11325 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:05:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 15:03:56
Van, de az csak arra elég, hogy a kannából felszívja a go.-t.
a tankból is simán felszívja. nekem is úgy van most a 115le-s tddi adagoló (vp44)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11326 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:06:14 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 14:58:19
Ja értem,csak én amikor mondtam a szerelőmnek aztmondta áááááááááááááá-én nem szedem ki mert hogy mekkora meló meg bla-bla-bla...
én meg ezek után nem mertem hozzáfogni.A másik meg hogy az autó +10ben is nehezen indúl,jó nyílván nem annyira mint -10ben de akkor is,tényleg a mondik állandó izzításúak,vagy van valami hőmérséklet határ
A TDDI-ben fél óra az izzítók cseréje. Nem kell a szelepfedelet sem levenni hozzá.Ha előtte egy nappal 2-3 szor befújod csavarlazítóval.
Ha jól emlékszem +5 fok alatt izzít és nem csak az indításig hanem utána is hogy simább legyen az alapjárat.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11327 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:07:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.26 vasárnap, 15:05:22
a tankból is simán felszívja. nekem is úgy van most a 115le-s tddi adagoló (vp44)
de az ac-t gondolom kivetted, mert azon keresztül tuti nem szívja át.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11328 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:11:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 15:07:59
de az ac-t gondolom kivetted, mert azon keresztül tuti nem szívja át.
gyárilag 90le-s volt, szóval nem is volt benne
a gyári 115le-sn ha kihúztam az ac reléjét akkor is simán jött-ment a kocsi 2 hétig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11329 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:14:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.26 vasárnap, 15:11:09
gyárilag 90le-s volt, szóval nem is volt benne
a gyári 115le-sn ha kihúztam az ac reléjét akkor is simán jött-ment a kocsi 2 hétig
érdekes....nekem mikor bexart az ac nem tudta rendesen szívni az adagoló. (lehet úgy állt meg az ac
)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11330 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:19:05 »
Van még egy problémám, ami nem is akkora probléma,mint inkább zavaró tényező.
Néha csinál az autó olyat hogy megyek vele 4be 50-nel a városba,s az autó egyszer csak el kezd magátol gyorsítani úgy 60-65km/h-ra,nyomok egy kuplungot,a fordulatszám visszaesik,visszaengedem,s megint felgyorsít,kuplung,fék,aztán abbamarad.Na ennek mi az oka,hogy megemeli a fordulatszámot menet közbe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11331 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:30:39 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 15:19:05
Van még egy problémám, ami nem is akkora probléma,mint inkább zavaró tényező.
Néha csinál az autó olyat hogy megyek vele 4be 50-nel a városba,s az autó egyszer csak el kezd magátol gyorsítani úgy 60-65km/h-ra,nyomok egy kuplungot,a fordulatszám visszaesik,visszaengedem,s megint felgyorsít,kuplung,fék,aztán abbamarad.Na ennek mi az oka,hogy megemeli a fordulatszámot menet közbe
a generátor.lekell ellenőrizni az elektromos rendszert.Akkut,izzítókat,kiegfűtést,ha van,minden nagyobb villamos fogyasztót.A generátor ugyanis emelheti a fordulatszámot az alacsony töltöfesz miatt,vagy a magas töltő áram miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11332 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:37:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 17:30:39
a generátor.lekell ellenőrizni az elektromos rendszert.Akkut,izzítókat,kiegfűtést,ha van,minden nagyobb villamos fogyasztót.A generátor ugyanis emelheti a fordulatszámot az alacsony töltöfesz miatt,vagy a magas töltő áram miatt.
A generátorom nincs egy éves teljesen felújított,persze attol még lehet xar!
Apropó,van hogy alapjáraton a fényszóróm,s a belső világítás fényei is "ritmusosan vibrál"-lehet hogy a gen.problémás??
lett kb 3hete töltés mérve akkor jó volt minden
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11333 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:41:21 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 17:37:46
A generátorom nincs egy éves teljesen felújított,persze attol még lehet xar!
Apropó,van hogy alapjáraton a fényszóróm,s a belső világítás fényei is "ritmusosan vibrál"-lehet hogy a gen.problémás??
lett kb 3hete töltés mérve akkor jó volt minden
simán lehet,hogy a bronzkeféket nem cserélték a felújításkor,vagy a csúszógyűrűket a forgórész tengelyvégén.
Ezt tanulmányozd át:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11334 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:50:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 17:41:21
simán lehet,hogy a bronzkeféket nem cserélték a felújításkor,vagy a csúszógyűrűket a forgórész tengelyvégén.
Ezt tanulmányozd át:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Ja azt már nézegettem képbe vagyok,a generátort meg nem láttam hogy szétszedte,csak odaadtam a szervíznek a xart+30db ezrest,ők meg levettek egy felújítottat és mehettem is isten hírével
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11335 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:56:23 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 17:50:07
Ja azt már nézegettem képbe vagyok,a generátort meg nem láttam hogy szétszedte,csak odaadtam a szervíznek a xart+30db ezrest,ők meg levettek egy felújítottat és mehettem is isten hírével
hát ja.felújított az is,amibenn csak csapágy volt cserélve.Padon működik,viheted.Aztán jönnek elő a gondok,diódahíd,fesszab,bronz kefék,csúszógyűrű,tekercselés.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11336 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 18:35:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 17:56:23
hát ja.felújított az is,amibenn csak csapágy volt cserélve.Padon működik,viheted.Aztán jönnek elő a gondok,diódahíd,fesszab,bronz kefék,csúszógyűrű,tekercselés.....
:szomoru1:Így is rá kellett szólnom a szervizes fickóra"hello hello sógor azért a szabadonfutót tegyük már át LÉGYSZIVES"
-Jaaa ja jóó teszem.Még lenyúlták volna ha nincs az ember észnél
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11337 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 20:50:34 »
Valaki esetleg járt már igy?
Ülök a kocsiban a garázsban alapjáraton ketyeg a szekér...telefont nyomkodom , felnézek látom villog a malacfarok...kocsi úgy jár mint a doxa....jee mondom valami izgalom, gyors obd rá kiolvasom semmi hiba....pfff.
leállitottam többet nem villogott.
De most igy tuti kicserélem az ECU-t és kap uj szoftvert eldöntöttem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11338 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 21:03:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.26 vasárnap, 20:50:34
Valaki esetleg járt már igy?
Ülök a kocsiban a garázsban alapjáraton ketyeg a szekér...telefont nyomkodom , felnézek látom villog a malacfarok...kocsi úgy jár mint a doxa....jee mondom valami izgalom, gyors obd rá kiolvasom semmi hiba....pfff.
leállitottam többet nem villogott.
De most igy tuti kicserélem az ECU-t és kap uj szoftvert eldöntöttem.
bevota baxva oszt halucinata....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 vasárnap, 21:04:34 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11339 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 22:00:35 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 21:03:00
bevota baxva oszt halucinata....
Neeem, mi TDDI-sek nem álmodunk/haluzunk villogó malacfarkokkal
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11340 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 07:46:13 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.01.26 vasárnap, 18:35:28
:szomoru1:Így is rá kellett szólnom a szervizes fickóra"hello hello sógor azért a szabadonfutót tegyük már át LÉGYSZIVES"
-Jaaa ja jóó teszem.Még lenyúlták volna ha nincs az ember észnél
Le akarta nyúlni a sógorod a szabadonfutót?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11341 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 08:03:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.27 hétfő, 07:46:13
Le akarta nyúlni a sógorod a szabadonfutót?
:nyes:la a rohadt annát
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11342 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 08:12:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 21:03:00
bevota baxva oszt halucinata....
én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11343 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 09:49:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.27 hétfő, 08:12:24
én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg...
Nem neked van FL2-es GEM benne?
Lehet azért generál falsh hibakódokat.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11344 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:13:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.27 hétfő, 08:12:24
én vagyok bebaszva?
kiirta GEM-re hogy első szélvédő fűtés relé test zárlat...mondom jo...soha nem volt benne első szélvédő fűtés...nyilván törölni sem tudom.
kiirta másik GEM hibának hogy hátso ablak fűtés relé test zárlat....beteszek másik relét..úgyanugy és nyilván törölni sem tudom.
elkezdett szoptatni a kis genya ugyérzem...megis vonom tőle a chipet hétvégén rohadjon meg...
mert hulladék gem-et raktál beléje!
...csak köll azt programozni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11345 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:25:50 »
Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék...
Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11346 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:28:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.27 hétfő, 13:25:50
Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék...
Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
mert semmi köze hozzá, annak külön modulja van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11347 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 14:12:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.27 hétfő, 13:25:50
Uhh bazzeg de okosak vagytok...ez nem benzinkályha meg francia hulladék...
Ennek lelke van, de biztos belegázoltam valahogy.
Kb 3 éve van benne a GEM és max 1 hónapja a hibakód...esőérzékelő sincs benn arra meg nem dob semmit.
shimán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11348 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 15:15:19 »
Sziasztok!
Tapasztaltatok már olyat, hogy 40km alatt 1 mm-ert se mozdult meg a hőfokmutató? Langyos volt a fűtés is. A főköri temo (gyári ford) kb 1 hónapos az olajköri fél éves.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11349 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:10:01 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.01.27 hétfő, 15:15:19
Sziasztok!
Tapasztaltatok már olyat, hogy 40km alatt 1 mm-ert se mozdult meg a hőfokmutató? Langyos volt a fűtés is. A főköri temo (gyári ford) kb 1 hónapos az olajköri fél éves.
Az nem normális...valószínű, hogy átenged valamelyik termosztát.
Előtte azért nézd meg ezeket:
Műszerteszteben lépj a vizhőm. kijelzéshez és figyeld...
Nézd meg a víz csöveket a főköri termosztátnál pár km-es melegítés után.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ