Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113421 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11350 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:22:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 16:10:01
Az nem normális...valószínű, hogy átenged valamelyik termosztát.
Előtte azért nézd meg ezeket:
Műszerteszteben lépj a vizhőm. kijelzéshez és figyeld...
Nézd meg a víz csöveket a főköri termosztátnál pár km-es melegítés után.
Köszi!
Hazafelé most megnézem amit mondtál. Hihetetlen, hogy ha valamelyik termosztát pukkant el. Direkt gyárit vettem mind a kettőt gondolván, hogy majd ezek nem döglenek be fél év alatt.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11351 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:29:09 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.01.27 hétfő, 16:22:13
Köszi!
Hazafelé most megnézem amit mondtál. Hihetetlen, hogy ha valamelyik termosztát pukkant el. Direkt gyárit vettem mind a kettőt gondolván, hogy majd ezek nem döglenek be fél év alatt.
Sajnos volt már rá példa, hogy xar volt a gyári új is....én beszerelés előtt kifőztem biztos ami biztos alapon.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11352 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:31:29 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.27 hétfő, 16:29:09
Sajnos volt már rá példa, hogy xar volt a gyári új is....én beszerelés előtt kifőztem biztos ami biztos alapon.
A főkörit én is kifőztem, de az olajkörit nem. Hiba volt már biztos. Valószínű, hogy szedhetem szét az egészet megint:
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11353 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:19:51 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.01.27 hétfő, 16:31:29
A főkörit én is kifőztem, de az olajkörit nem. Hiba volt már biztos. Valószínű, hogy szedhetem szét az egészet megint:
Üdv! Nekem is ki van cserélve mindkettő, Vernet. Volt benn kiegészítő fűtés, de ki van kötve. Most a hűtő 90%-a le van takarva szőnyegpadlóval, így 3-4 Km után már meleg, még tempósan vezetve se ment túl a mutató félnél. Ha városban ugrálok vele, akkor szépen középen a vízhőfok és fűt is rendesen. Takard le, oszt jó napot.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 17:21:40 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11354 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:40:37 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.01.27 hétfő, 17:19:51
Üdv! Nekem is ki van cserélve mindkettő, Vernet. Volt benn kiegészítő fűtés, de ki van kötve. Most a hűtő 90%-a le van takarva szőnyegpadlóval, így 3-4 Km után már meleg, még tempósan vezetve se ment túl a mutató félnél. Ha városban ugrálok vele, akkor szépen középen a vízhőfok és fűt is rendesen. Takard le, oszt jó napot.
Hali!
Érdekes egy autó ez vagy csak én nem értem a dolgot. Most hazafelé (40 km) alatt egyszer se tudtam középre tornázni a mutatót és a műszerteszet nézve 50-70 fok között váltakozott a vízhőfok, viszont most nagyon hamar jött a meleg. Szó szerint kifűtött. Nem értem. Ezek után, hogy a vízhőfok
nem érte el a 75 fokot sem a hűtő felső csöve langyos volt.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11355 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 18:45:01 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.01.27 hétfő, 18:40:37
Hali!
Érdekes egy autó ez vagy csak én nem értem a dolgot. Most hazafelé (40 km) alatt egyszer se tudtam középre tornázni a mutatót és a műszerteszet nézve 50-70 fok között váltakozott a vízhőfok, viszont most nagyon hamar jött a meleg. Szó szerint kifűtött. Nem értem. Ezek után, hogy a vízhőfok
nem érte el a 75 fokot sem a hűtő felső csöve langyos volt.
olajköri kuka...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11356 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:19:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.27 hétfő, 18:45:01
olajköri kuka...
Köszi, ettől tartottam.
Volt egy másik a garázsba, gondoltam kifőzöm megnézem, de ezen simán átfolyik a víz melegítés nélkül. Gondolom nem kellene, tehát ez is kuka.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11357 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:57:03 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.01.27 hétfő, 19:19:17
Köszi, ettől tartottam.
Volt egy másik a garázsba, gondoltam kifőzöm megnézem, de ezen simán átfolyik a víz melegítés nélkül. Gondolom nem kellene, tehát ez is kuka.
az olajkörit szétszeded a rugó felől,és meglátod,hogy a betét végén lévő gumi kupak torzul el,és attól nem zár rendesen-tehát átereszt-kuka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11358 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 20:36:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 19:57:03
az olajkörit szétszeded a rugó felől,és meglátod,hogy a betét végén lévő gumi kupak torzul el,és attól nem zár rendesen-tehát átereszt-kuka.
Szétszedtem most a régit és ebben már nincs is benne a gumigyűrű. Kíváncsi leszek milyen ami benne van. Azt gondolnám, hogy egy gyári ford alkatrész többet bír mint fél év. Hát ez van.
Köszi az infót urak.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11359 Dátum:
2014.01.28 kedd, 07:19:46 »
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11360 Dátum:
2014.01.28 kedd, 08:10:49 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 07:19:46
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget.
Ha megírod hol laksz akkor előbb találsz segítséget.
Én pesten tudok (ma nem ígérem 100%-ra) ingyen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11361 Dátum:
2014.01.28 kedd, 08:56:53 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 07:19:46
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget.
ha írsz hozzá egy címet is, akkor hamarabb kapsz választ
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11362 Dátum:
2014.01.28 kedd, 09:16:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.28 kedd, 08:56:53
ha írsz hozzá egy címet is, akkor hamarabb kapsz választ
Közbe megoldottam
van nekem is régóta elm327 em csak torque-al próbálkoztam és nem ismerte fel a mondit(mást igen)de most hogy levittem a laptopot kiderült hogy forscannel működik... ha nem lennék ennyire lusta...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11363 Dátum:
2014.01.28 kedd, 09:25:43 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 09:16:25
Közbe megoldottam
van nekem is régóta elm327 em csak torque-al próbálkoztam és nem ismerte fel a mondit(mást igen)de most hogy levittem a laptopot kiderült hogy forscannel működik... ha nem lennék ennyire lusta...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11364 Dátum:
2014.01.28 kedd, 09:36:45 »
Lényeg az lett volna hogy ég az abs lámpám május óta, miután kicserélték a jobb első kerékcsapágyam. Utána kiderült hogy a jobb hátsó jeladóra menő abs kábel csatlakozója is rossz. Lényeg a lényeg nem voltam benne biztos hogy a jobb első kerékcsapágy miatt van a hiba. Itthoni szerelő azt se tudta hogy a kerékcsapágyba az egyik oldalt egy mágnesgyűrű van és hogy nem mindegy hogy préselik be...
Most hogy megnéztem elm-el kiadta hogy C1234 - The right front wheel speed sensor input signal is missing or the signal is not plausible.
Szóval valószínűsítem hogy vagy rosszul tette be vagy nem is abs-es kerékcsapágyat vett...
Vettem egy skf et már csak be kellene szerelni.
Valaki tudna esetleg ajánlani egy értelmes szerelőt aki beépíti Budapesten?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11365 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:03:02 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 09:36:45
Lényeg az lett volna hogy ég az abs lámpám május óta, miután kicserélték a jobb első kerékcsapágyam. Utána kiderült hogy a jobb hátsó jeladóra menő abs kábel csatlakozója is rossz. Lényeg a lényeg nem voltam benne biztos hogy a jobb első kerékcsapágy miatt van a hiba. Itthoni szerelő azt se tudta hogy a kerékcsapágyba az egyik oldalt egy mágnesgyűrű van és hogy nem mindegy hogy préselik be...
Most hogy megnéztem elm-el kiadta hogy C1234 - The right front wheel speed sensor input signal is missing or the signal is not plausible.
Szóval valószínűsítem hogy vagy rosszul tette be vagy nem is abs-es kerékcsapágyat vett...
Vettem egy skf et már csak be kellene szerelni.
Valaki tudna esetleg ajánlani egy értelmes szerelőt aki beépíti Budapesten?
anno mi is szívtunk vele. Elvileg ABS-es kerékcsapágyat (SKF) adtak a Bárdiban, de nem találtunk rajta sehol mágnesgyűrűt. Mágneseztük, világítottuk,de semmi. Szerelőm visszavitte, hozott az Unixból egy másik SKF-et, kapásból látszott,h hol a jeladó a mágnesgyűrűn.
Elképzelhető,h a szerelőd sima kerékcsapágyat préselt bele. Vagy lehet fordítva, de ezt azért nem feltételezem egy szerelőről.
Bár azt sem értem, h miért van ABS nélküli kerékcsapágy, amikor az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11366 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:17:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.28 kedd, 10:03:02
anno mi is szívtunk vele. Elvileg ABS-es kerékcsapágyat (SKF) adtak a Bárdiban, de nem találtunk rajta sehol mágnesgyűrűt. Mágneseztük, világítottuk,de semmi. Szerelőm visszavitte, hozott az Unixból egy másik SKF-et, kapásból látszott,h hol a jeladó a mágnesgyűrűn.
Elképzelhető,h a szerelőd sima kerékcsapágyat préselt bele. Vagy lehet fordítva, de ezt azért nem feltételezem egy szerelőről.
Bár azt sem értem, h miért van ABS nélküli kerékcsapágy, amikor az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?
Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre...
Azt még hozzátenném hogy valahogy széthullott a jobbos féltengelyem miután kicserélte a kerékcsapágyam ez a bizonyos szerelo... na most egy féltengely csak ugy nem hullik szét, semmi előzménye nem volt addig hogy rossz lenne. Mindezt egy nappal a visszaindulás elott csinalta meg a szerelo. Vehettem egy új jobbos féltengelyt 50 ért, akkor még nem tudtam hogy az abs lámpám vilagit csak másnap mikorra elkeszult az auto. Soha nem volt ez a szerelom es ezek utan nem is lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 10:26:24 írta ice850303
»
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11367 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:25:08 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 10:17:29
Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre.
nálunk is ez volt. Az eladónak fogalma sem volt róla, h mit ad el mibe...
Nekem is 13 körül volt a csapágy.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11368 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:40:35 »
Idézetet írta: ice850303 - 2014.01.28 kedd, 10:17:29
Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre...
Azt még hozzátenném hogy valahogy széthullott a jobbos féltengelyem miután kicserélte a kerékcsapágyam ez a bizonyos szerelo... na most egy féltengely csak ugy nem hullik szét, semmi előzménye nem volt addig hogy rossz lenne. Mindezt egy nappal a visszaindulás elott csinalta meg a szerelo. Vehettem egy új jobbos féltengelyt 50 ért, akkor még nem tudtam hogy az abs lámpám vilagit csak másnap mikorra elkeszult az auto. Soha nem volt ez a szerelom es ezek utan nem is lesz.
Az SKF VKBA3575 csapágyban van ABS gyűrű. Ilyet vettem én is. Valamit nagyon elbaxott a szerelő.....szerintem nem húzta le rendesen a féltengely anyát.
Ha ez történt akkor a mozgó féltengely simán szétverhette a csapágyon a mágnest....vagy tényleg fordítva préselte be, de ahhoz nagyon sötétnek kell lenni. Annyit próbálj meg, hogy megméred az ABS jeladó ellenállását 2500-2600 Ohm-nak kell lenni.
A különbség a 3625 és 3575 között annyi, hogy az előbbi automata váltóshoz való utóbbi manuális váltóshoz.
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.28 kedd, 10:03:02
az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?
Jól tudod....minden mondeo-nál széria az ABS.
Azt én sem értem miért létezhet hozzá sima kerékcsapágy.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11369 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:53:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 10:40:35
Jól tudod....minden mondeo-nál széria az ABS.
Azt én sem értem miért létezhet hozzá sima kerékcsapágy.
mert gondolom valami más fordba pont ez a méret való, amiből volt non-abs-es. és az ügyes cikkszám fordító programok felhozzák
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11370 Dátum:
2014.01.28 kedd, 11:10:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.28 kedd, 10:53:08
mert gondolom valami más fordba pont ez a méret való, amiből volt non-abs-es. és az ügyes cikkszám fordító programok felhozzák
off
Küld már el a mail címed pü-ben. AndyA azt mondta te vagy az illetékes FAQ ügyben.....átküldeném a szélzaj kereső-javító leírást.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11371 Dátum:
2014.01.28 kedd, 11:14:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 11:10:47
off
Küld már el a mail címed pü-ben. AndyA azt mondta te vagy az illetékes FAQ ügyben.....átküldeném a szélzaj kereső-javító leírást.
[nick-em] @gmail.com
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11372 Dátum:
2014.01.28 kedd, 11:17:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.28 kedd, 11:14:26
[nick-em] @gmail.com
küldtem
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11373 Dátum:
2014.01.28 kedd, 11:55:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 11:17:31
küldtem
átjött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11374 Dátum:
2014.01.28 kedd, 13:25:46 »
valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11375 Dátum:
2014.01.28 kedd, 13:35:00 »
Idézetet írta: netcore - 2014.01.28 kedd, 13:25:46
valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?
Én még nem....
Ahhoz át kell alakítani a turbó csövezést is, mert az is más a ci-n mivel elől van az egr. (újabb 2003- Di-n is...akkor ez nem gond) És formára sem teljesen egyforma szerintem, mert a ci-nek ott van fölötte a rail cső....
Di egyrészest nem találsz? Esetleg a tiédet nem próbáltad még összeragasztani?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11376 Dátum:
2014.01.28 kedd, 14:02:46 »
Idézetet írta: netcore - 2014.01.28 kedd, 13:25:46
valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?
1 az egyben felmegy, de körülményes a dupla ventinél ott felvezetni a gumicsövet. ha nem csinálsz oda valami fémet, akkor ki fogja dörzsölni :S
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11377 Dátum:
2014.01.28 kedd, 14:03:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 13:35:00
Én még nem....
Ahhoz át kell alakítani a turbó csövezést is, mert az is más a ci-n mivel elől van az egr. (újabb 2003- Di-n is...akkor ez nem gond) És formára sem teljesen egyforma szerintem, mert a ci-nek ott van fölötte a rail cső....
Di egyrészest nem találsz? Esetleg a tiédet nem próbáltad még összeragasztani?
2002/5 hó után olyan, nekem is a kombi gyárilag olyan.
am kell egy gyári csövezés és az egr alattit megcsinálni fémből, hogy ne dörzsölődjön ki a dupla ventinél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11378 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:29:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.28 kedd, 14:03:34
2002/5 hó után olyan, nekem is a kombi gyárilag olyan.
am kell egy gyári csövezés és az egr alattit megcsinálni fémből, hogy ne dörzsölődjön ki a dupla ventinél
ez a terv mivel egyrészest nem találtam sehol, de lehet hogy megszüntetem a lenti műanyag csövet és átalakítom olyanra mint a régi tdci-n volt ,csak ugye pl most a di-n nem kelett levenni a szívósort izzítógyertya cseréhet , a ci-n meg lekell, bár nem cserélek naponta izzzítót
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11379 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:02:13 »
NA szép napot mindenkinek
Tegnap este megcsináltam a kannából való indítást,mikor be álltam a garázsba,lehúztam a csövet,mi megy az adagolóhoz, rá a benzin csövet, bele a kannába,kicsit még megjárattam hogy szívja fel a got.Majd leállítottam!
Na ma reggel megyek-nézzük hogy fog indulni.Indítok,s lám csodát UGYANOLYAN sz@rul indul mint indult hogy r@hadjon meg
Gondolom kizártam a levegősödést az üza rendszerben
de akkor miért produkál hasonló jeleket indításnál?Létezik az hogy az adagoló utáni magasnyomású szakasz levegősödne le???Vagy az lehetetlen
Vagy az adagolóm genyózik!!Tipp-tanács??
Köszi mindenkinek
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11380 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 09:24:59 »
esetleg még nyúlj be az adagolóhoz és nézd meg hogy a ki és bemenő ág csavarjainál nem szivárog e a gázolaj..én egy papirzsepit szoktam odanyomni azon jobban látszik a gázolaj...
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11381 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:38:50 »
Urak!
Ma kicseréltem a termsztátokat. Mind a kettőt gyárira. Előtte főztem, tökéletesen működtek. Viszont a helyzet nem változott. Mutató, műszerteszt is azt igazolja, hogy visszahűl vagy el se éri még a
85 fokot sem, sőt fűtés ráadom esik vissza 60 körülire. Fűtés ettől eltekintve van rendesen.
Szerintetek mi nem jó ezek után? Hőfokjeladó vagy bármi más ami ezt okzza. Lassan felgyújtom mostmár az egészet. Ja és továbbra is ha üresben gázt adok azonnal megy le a mutató.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11382 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:02:52 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 17:38:50
Urak!
Ma kicseréltem a termsztátokat. Mind a kettőt gyárira. Előtte főztem, tökéletesen működtek. Viszont a helyzet nem változott. Mutató, műszerteszt is azt igazolja, hogy visszahűl vagy el se éri még a
85 fokot sem, sőt fűtés ráadom esik vissza 60 körülire. Fűtés ettől eltekintve van rendesen.
Szerintetek mi nem jó ezek után? Hőfokjeladó vagy bármi más ami ezt okzza. Lassan felgyújtom mostmár az egészet. Ja és továbbra is ha üresben gázt adok azonnal megy le a mutató.
Főkörit jók raktad vissza kényes a pontos helyzetére!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11383 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:20:53 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.01 szombat, 19:02:52
Főkörit jók raktad vissza kényes a pontos helyzetére!
Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11384 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:29:54 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 19:20:53
Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.
ÁÁÁÁ megvan -45 fokos a hűtőfolyadékod!!!
Szerintem hideg mocinál járatod és elkezded tapizni melyik irányba kezd el melegedni a vízcső a hűtő felé!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11385 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:39:50 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.01 szombat, 19:29:54
ÁÁÁÁ megvan -45 fokos a hűtőfolyadékod!!!
Szerintem hideg mocinál járatod és elkezded tapizni melyik irányba kezd el melegedni a vízcső a hűtő felé!
Először a főköriből kijővő cső melegszik. A hűtő alsó csöve pedig hideg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11386 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:43:22 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 19:39:50
Először a főköriből kijővő cső melegszik. A hűtő alsó csöve pedig hideg.
a főköri nyitva van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11387 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:54:31 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 19:20:53
Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.
Nekem egyszer fordítva lett berakva a főkőri akkor volt ilyen.
A luk hiába volt jó helyen.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11388 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:59:28 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.02.01 szombat, 19:54:31
Nekem egyszer fordítva lett berakva a főkőri akkor volt ilyen.
A luk hiába volt jó helyen.
Hogyan fordítva?
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11389 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:03:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.01 szombat, 19:43:22
a főköri nyitva van.....
Ezek szerint a hűtő felső csőnek nem kellene melegnek lenni?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11390 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:11:55 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 19:59:28
Hogyan fordítva?
Úgy,hogy a felém néző oldal az autó felé nézett.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11391 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:13:25 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 20:03:06
Ezek szerint a hűtő felső csőnek nem kellene melegnek lenni?
de,de csak 90 fok felett.....azt írtad 85 fokot sem éri el,és azonnal vissazhűl.nyitva van folyamatosan....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11392 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:26:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.01 szombat, 20:13:25
de,de csak 90 fok felett.....azt írtad 85 fokot sem éri el,és azonnal vissazhűl.nyitva van folyamatosan....
Amit kivettem gyárit az működött gázon próbálva, de azért beraktam az újat amit úgyszintén kipróbáltam. Érthetetlen.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11393 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:29:30 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.02.01 szombat, 20:11:55
Úgy,hogy a felém néző oldal az autó felé nézett.
Értem. Nekem jól van az biztos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11394 Dátum:
2014.02.01 szombat, 22:12:54 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.02.01 szombat, 20:26:48
Amit kivettem gyárit az működött gázon próbálva, de azért beraktam az újat amit úgyszintén kipróbáltam. Érthetetlen.
ha gondolod a kivett gyári jókat átveszem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11395 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 20:13:34 »
Sziasztok! Feltűnt, hogy mostanában izzítás ideje alatt, hallani az üzemanyag pumpát, amint dolgozik. Idáig nem hallottam. Tavaly télen egyszer sem szólt. Most viszont már 2 óra állás után is szinte a teljes izzítás ideje alatt hallani. Minek az előjele ez? Köszi előre is!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Dini
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11396 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:44:36 »
Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11397 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:58:54 »
Idézetet írta: Dini - 2014.02.03 hétfő, 22:44:36
Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
Ilyet még nem hallottam TDDi-nél.
EGR-re hibakód lehet (nekem is van).....de amiatt nem lesz vészüzem. Fölöslegesen ne vegyél EGR-t.
Menet közben csináltatok diagot....vagy csak hibakód olvasás volt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11398 Dátum:
2014.02.04 kedd, 17:39:16 »
Idézetet írta: Dini - 2014.02.03 hétfő, 22:44:36
Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
Di-nél ilyenről én sem hallottam még, helyileg merre vagy?? EGR-t semmiképp NE vegyél, ami benne van, azt is szakszerűen távolítsd el
najó elég a dugózása is
nekem eddig egyszer állt vészüzemre le, de akkor is a vízpumpám miatt :/
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11399 Dátum:
2014.02.04 kedd, 17:45:01 »
Idézetet írta: Dini - 2014.02.03 hétfő, 22:44:36
Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
A beszívott levegőhőmérséklet érzékelő a MAP szenzorod!Attól van a vészüzem!Vagy a csaltakozó kontaktrhibás,vagy kábelszakadás.Ritkán megy tönkre,akkor meg csere.de előtte lekell ellenőrizni,mert volt korábban egy di-s kolléga nálam ugyan ezzel,és csak a csatit kellett kontakt sprézni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ