Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113447 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11350 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:22:13 »

Az nem normális...valószínű, hogy átenged valamelyik termosztát.
Előtte azért nézd meg ezeket:
Műszerteszteben lépj a vizhőm. kijelzéshez és figyeld...
Nézd meg a víz csöveket a főköri termosztátnál pár km-es melegítés után.


Köszi!
Hazafelé most megnézem amit mondtál. Hihetetlen, hogy ha valamelyik termosztát pukkant el. Direkt gyárit vettem mind a kettőt gondolván, hogy majd ezek nem döglenek be fél év alatt.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11351 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:29:09 »


Köszi!
Hazafelé most megnézem amit mondtál. Hihetetlen, hogy ha valamelyik termosztát pukkant el. Direkt gyárit vettem mind a kettőt gondolván, hogy majd ezek nem döglenek be fél év alatt.

Sajnos volt már rá példa, hogy xar volt a gyári új is....én beszerelés előtt kifőztem biztos ami biztos alapon.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11352 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:31:29 »

Sajnos volt már rá példa, hogy xar volt a gyári új is....én beszerelés előtt kifőztem biztos ami biztos alapon.

A főkörit én is kifőztem, de az olajkörit nem. Hiba volt már biztos. Valószínű, hogy szedhetem szét az egészet megint:  falbav
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11353 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:19:51 »

A főkörit én is kifőztem, de az olajkörit nem. Hiba volt már biztos. Valószínű, hogy szedhetem szét az egészet megint:  falbav
Üdv! Nekem is ki van cserélve mindkettő, Vernet. Volt benn kiegészítő fűtés, de ki van kötve. Most a hűtő 90%-a le van takarva szőnyegpadlóval, így 3-4 Km után már meleg, még tempósan vezetve se ment túl a mutató félnél. Ha városban ugrálok vele, akkor szépen középen a vízhőfok és fűt is rendesen. Takard le, oszt jó napot.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 17:21:40 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11354 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:40:37 »

Üdv! Nekem is ki van cserélve mindkettő, Vernet. Volt benn kiegészítő fűtés, de ki van kötve. Most a hűtő 90%-a le van takarva szőnyegpadlóval, így 3-4 Km után már meleg, még tempósan vezetve se ment túl a mutató félnél. Ha városban ugrálok vele, akkor szépen középen a vízhőfok és fűt is rendesen. Takard le, oszt jó napot.  Wink

Hali!

Érdekes egy autó ez vagy csak én nem értem a dolgot. Most hazafelé (40 km) alatt egyszer se tudtam középre tornázni a mutatót és a műszerteszet nézve 50-70 fok között váltakozott a vízhőfok, viszont most nagyon hamar jött a meleg. Szó szerint kifűtött. Nem értem. Ezek után, hogy a vízhőfok
nem érte el a 75 fokot sem a hűtő felső csöve langyos volt.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11355 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 18:45:01 »

Hali!

Érdekes egy autó ez vagy csak én nem értem a dolgot. Most hazafelé (40 km) alatt egyszer se tudtam középre tornázni a mutatót és a műszerteszet nézve 50-70 fok között váltakozott a vízhőfok, viszont most nagyon hamar jött a meleg. Szó szerint kifűtött. Nem értem. Ezek után, hogy a vízhőfok
nem érte el a 75 fokot sem a hűtő felső csöve langyos volt.

olajköri kuka...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11356 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:19:17 »

olajköri kuka...


Köszi, ettől tartottam.
Volt egy másik a garázsba, gondoltam kifőzöm megnézem, de ezen simán átfolyik a víz melegítés nélkül. Gondolom nem kellene, tehát ez is kuka.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11357 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 19:57:03 »


Köszi, ettől tartottam.
Volt egy másik a garázsba, gondoltam kifőzöm megnézem, de ezen simán átfolyik a víz melegítés nélkül. Gondolom nem kellene, tehát ez is kuka.
az olajkörit szétszeded a rugó felől,és meglátod,hogy a betét végén lévő gumi kupak torzul el,és attól nem zár rendesen-tehát átereszt-kuka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11358 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 20:36:20 »

az olajkörit szétszeded a rugó felől,és meglátod,hogy a betét végén lévő gumi kupak torzul el,és attól nem zár rendesen-tehát átereszt-kuka.

Szétszedtem  most a régit és ebben már nincs is benne a gumigyűrű. Kíváncsi leszek milyen ami benne van. Azt gondolnám, hogy egy gyári ford alkatrész többet bír mint fél év. Hát ez van.

Köszi az infót urak.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #11359 Dátum: 2014.01.28 kedd, 07:19:46 »

Üdv!

Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget. worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11360 Dátum: 2014.01.28 kedd, 08:10:49 »

Üdv!

Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget. worship

Ha megírod hol laksz akkor előbb találsz segítséget.  Wink
Én pesten tudok (ma nem ígérem 100%-ra) ingyen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11361 Dátum: 2014.01.28 kedd, 08:56:53 »

Üdv!

Valaki tudna nekem segíteni hibakód olvasásba a mai napon? Persze nem ingyen kérném a segítséget. worship
ha írsz hozzá egy címet is, akkor hamarabb kapsz választ Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #11362 Dátum: 2014.01.28 kedd, 09:16:25 »

ha írsz hozzá egy címet is, akkor hamarabb kapsz választ Wink

Közbe megoldottam Smiley van nekem is régóta elm327 em csak torque-al próbálkoztam és nem ismerte fel a mondit(mást igen)de most hogy levittem a laptopot kiderült hogy forscannel működik... ha nem lennék ennyire lusta...  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11363 Dátum: 2014.01.28 kedd, 09:25:43 »

Közbe megoldottam Smiley van nekem is régóta elm327 em csak torque-al próbálkoztam és nem ismerte fel a mondit(mást igen)de most hogy levittem a laptopot kiderült hogy forscannel működik... ha nem lennék ennyire lusta...  vigyor3
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #11364 Dátum: 2014.01.28 kedd, 09:36:45 »

Lényeg az lett volna hogy ég az abs lámpám május óta, miután kicserélték a jobb első kerékcsapágyam. Utána kiderült hogy a jobb hátsó jeladóra menő abs kábel csatlakozója is rossz. Lényeg a lényeg nem voltam benne biztos hogy a jobb első kerékcsapágy miatt van a hiba. Itthoni szerelő azt se tudta hogy a kerékcsapágyba az egyik oldalt egy mágnesgyűrű van és hogy nem mindegy hogy préselik be...
Most hogy megnéztem elm-el kiadta hogy C1234 - The right front wheel speed sensor input signal is missing or the signal is not plausible.
Szóval valószínűsítem hogy vagy rosszul tette be vagy nem is abs-es kerékcsapágyat vett...
Vettem egy skf et már csak be kellene szerelni.
Valaki tudna esetleg ajánlani egy értelmes szerelőt aki beépíti Budapesten?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11365 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:03:02 »

Lényeg az lett volna hogy ég az abs lámpám május óta, miután kicserélték a jobb első kerékcsapágyam. Utána kiderült hogy a jobb hátsó jeladóra menő abs kábel csatlakozója is rossz. Lényeg a lényeg nem voltam benne biztos hogy a jobb első kerékcsapágy miatt van a hiba. Itthoni szerelő azt se tudta hogy a kerékcsapágyba az egyik oldalt egy mágnesgyűrű van és hogy nem mindegy hogy préselik be...
Most hogy megnéztem elm-el kiadta hogy C1234 - The right front wheel speed sensor input signal is missing or the signal is not plausible.
Szóval valószínűsítem hogy vagy rosszul tette be vagy nem is abs-es kerékcsapágyat vett...
Vettem egy skf et már csak be kellene szerelni.
Valaki tudna esetleg ajánlani egy értelmes szerelőt aki beépíti Budapesten?

anno mi is szívtunk vele. Elvileg ABS-es kerékcsapágyat (SKF) adtak a Bárdiban, de nem találtunk rajta sehol mágnesgyűrűt. Mágneseztük, világítottuk,de semmi. Szerelőm visszavitte, hozott az Unixból egy másik SKF-et, kapásból látszott,h hol a jeladó a mágnesgyűrűn.
Elképzelhető,h a szerelőd sima kerékcsapágyat préselt bele. Vagy lehet fordítva, de ezt azért nem feltételezem egy szerelőről.
Bár azt sem értem, h miért van ABS nélküli kerékcsapágy, amikor az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #11366 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:17:29 »

anno mi is szívtunk vele. Elvileg ABS-es kerékcsapágyat (SKF) adtak a Bárdiban, de nem találtunk rajta sehol mágnesgyűrűt. Mágneseztük, világítottuk,de semmi. Szerelőm visszavitte, hozott az Unixból egy másik SKF-et, kapásból látszott,h hol a jeladó a mágnesgyűrűn.
Elképzelhető,h a szerelőd sima kerékcsapágyat préselt bele. Vagy lehet fordítva, de ezt azért nem feltételezem egy szerelőről.
Bár azt sem értem, h miért van ABS nélküli kerékcsapágy, amikor az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?


Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre...

Azt még hozzátenném hogy valahogy széthullott a jobbos féltengelyem miután kicserélte a kerékcsapágyam ez a bizonyos szerelo... na most egy féltengely csak ugy nem hullik szét, semmi előzménye nem volt addig hogy rossz lenne. Mindezt egy nappal a visszaindulás elott csinalta meg a szerelo. Vehettem egy új jobbos féltengelyt 50 ért, akkor még nem tudtam hogy az abs lámpám vilagit csak másnap mikorra elkeszult az auto. Soha nem volt ez a szerelom es ezek utan nem is lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 10:26:24 írta ice850303 » Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11367 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:25:08 »

Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre.

nálunk is ez volt. Az eladónak fogalma sem volt róla, h mit ad el mibe... gun
Nekem is 13 körül volt a csapágy.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11368 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:40:35 »

Amit most itthon vettem a unixnál elsore az egy meyle volt és nem abs-es volt pedig direkt ahhoz kértem. Aztán még a boltnál kibontottam és hát kiderült hogy nem mágneses, végül egy skf et vettem (vkba3575) 14-ért. De azt se tudták hogy melyiket adják a 3625 vagy a 3575, kettő között csak a méretet tudták felhozni különbségre...

Azt még hozzátenném hogy valahogy széthullott a jobbos féltengelyem miután kicserélte a kerékcsapágyam ez a bizonyos szerelo... na most egy féltengely csak ugy nem hullik szét, semmi előzménye nem volt addig hogy rossz lenne. Mindezt egy nappal a visszaindulás elott csinalta meg a szerelo. Vehettem egy új jobbos féltengelyt 50 ért, akkor még nem tudtam hogy az abs lámpám vilagit csak másnap mikorra elkeszult az auto. Soha nem volt ez a szerelom es ezek utan nem is lesz.

Az SKF VKBA3575 csapágyban van ABS gyűrű. Ilyet vettem én is. Valamit nagyon elbaxott a szerelő.....szerintem nem húzta le rendesen a féltengely anyát.  szomoru1  Ha ez történt akkor a mozgó féltengely simán szétverhette a csapágyon a mágnest....vagy tényleg fordítva préselte be, de ahhoz nagyon sötétnek kell lenni. Annyit próbálj meg, hogy megméred az ABS jeladó ellenállását 2500-2600 Ohm-nak kell lenni.
A különbség a 3625 és 3575 között annyi, hogy az előbbi automata váltóshoz való utóbbi manuális váltóshoz. 

az összes Mondit ABS-sel szerelték, v rosszul tudom?


Jól tudod....minden mondeo-nál széria az ABS.  Wink
Azt én sem értem miért létezhet hozzá sima kerékcsapágy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11369 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:53:08 »


Jól tudod....minden mondeo-nál széria az ABS.  Wink
Azt én sem értem miért létezhet hozzá sima kerékcsapágy.
mert gondolom valami más fordba pont ez a méret való, amiből volt non-abs-es. és az ügyes cikkszám fordító programok felhozzák falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11370 Dátum: 2014.01.28 kedd, 11:10:47 »

mert gondolom valami más fordba pont ez a méret való, amiből volt non-abs-es. és az ügyes cikkszám fordító programok felhozzák falbav

 eljen

off
Küld már el a mail címed pü-ben. AndyA azt mondta te vagy az illetékes FAQ ügyben.....átküldeném a szélzaj kereső-javító leírást.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11371 Dátum: 2014.01.28 kedd, 11:14:26 »

eljen

off
Küld már el a mail címed pü-ben. AndyA azt mondta te vagy az illetékes FAQ ügyben.....átküldeném a szélzaj kereső-javító leírást.
[nick-em] @gmail.com
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11372 Dátum: 2014.01.28 kedd, 11:17:31 »

[nick-em] @gmail.com

küldtem  integet2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11373 Dátum: 2014.01.28 kedd, 11:55:03 »

küldtem  integet2
átjött eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11374 Dátum: 2014.01.28 kedd, 13:25:46 »

valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11375 Dátum: 2014.01.28 kedd, 13:35:00 »

valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?

Én még nem....
Ahhoz át kell alakítani a turbó csövezést is, mert az is más a ci-n mivel elől van az egr. (újabb 2003- Di-n is...akkor ez nem gond) És formára sem teljesen egyforma szerintem, mert a ci-nek ott van fölötte a rail cső....
Di egyrészest nem találsz? Esetleg a tiédet nem próbáltad még összeragasztani?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11376 Dátum: 2014.01.28 kedd, 14:02:46 »

valaki cserélt már di szívócsonkot ci csonkra? meguntam hogy örökké ott fúj ki , a ci meg van pár és sztem feltehető .?
1 az egyben felmegy, de körülményes a dupla ventinél ott felvezetni a gumicsövet. ha nem csinálsz oda valami fémet, akkor ki fogja dörzsölni :S
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11377 Dátum: 2014.01.28 kedd, 14:03:34 »

Én még nem....
Ahhoz át kell alakítani a turbó csövezést is, mert az is más a ci-n mivel elől van az egr. (újabb 2003- Di-n is...akkor ez nem gond) És formára sem teljesen egyforma szerintem, mert a ci-nek ott van fölötte a rail cső....
Di egyrészest nem találsz? Esetleg a tiédet nem próbáltad még összeragasztani?
2002/5 hó után olyan, nekem is a kombi gyárilag olyan.

am kell egy gyári csövezés és az egr alattit megcsinálni fémből, hogy ne dörzsölődjön ki a dupla ventinél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11378 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:29:42 »

2002/5 hó után olyan, nekem is a kombi gyárilag olyan.

am kell egy gyári csövezés és az egr alattit megcsinálni fémből, hogy ne dörzsölődjön ki a dupla ventinél


ez a terv mivel egyrészest nem találtam sehol, de lehet hogy megszüntetem a lenti műanyag csövet és átalakítom olyanra mint a régi tdci-n volt ,csak ugye pl most a di-n nem kelett levenni a szívósort izzítógyertya cseréhet , a ci-n meg lekell, bár nem cserélek naponta izzzítót
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11379 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:02:13 »

NA szép napot mindenkinek Wink Wink
Tegnap este megcsináltam a kannából való indítást,mikor be álltam a garázsba,lehúztam a csövet,mi megy az adagolóhoz, rá a benzin csövet, bele a kannába,kicsit még megjárattam hogy szívja fel a got.Majd leállítottam!
Na ma reggel megyek-nézzük hogy fog indulni.Indítok,s lám csodát UGYANOLYAN sz@rul indul mint indult hogy r@hadjon meg falbav falbav falbav
Gondolom kizártam a levegősödést az üza rendszerben Huh?
de akkor miért produkál hasonló jeleket indításnál?Létezik az hogy az adagoló utáni magasnyomású szakasz levegősödne le???Vagy az lehetetlen Huh?
Vagy az adagolóm genyózik!!Tipp-tanács??
Köszi mindenkinek wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11380 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 09:24:59 »

esetleg még nyúlj be az adagolóhoz és nézd meg hogy a ki és bemenő ág csavarjainál nem szivárog e a gázolaj..én egy papirzsepit szoktam odanyomni azon jobban látszik a gázolaj...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11381 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:38:50 »

Urak!

Ma kicseréltem a termsztátokat. Mind a kettőt gyárira. Előtte főztem, tökéletesen működtek. Viszont a helyzet nem változott. Mutató, műszerteszt is azt igazolja, hogy visszahűl vagy el se éri még a
85 fokot sem, sőt  fűtés ráadom esik vissza 60 körülire. Fűtés ettől eltekintve van rendesen.

Szerintetek mi nem jó ezek után? Hőfokjeladó vagy bármi más ami ezt okzza.  Lassan felgyújtom mostmár az egészet. Ja és továbbra is ha üresben gázt adok azonnal megy le a mutató.

Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11382 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:02:52 »

Urak!

Ma kicseréltem a termsztátokat. Mind a kettőt gyárira. Előtte főztem, tökéletesen működtek. Viszont a helyzet nem változott. Mutató, műszerteszt is azt igazolja, hogy visszahűl vagy el se éri még a
85 fokot sem, sőt  fűtés ráadom esik vissza 60 körülire. Fűtés ettől eltekintve van rendesen.

Szerintetek mi nem jó ezek után? Hőfokjeladó vagy bármi más ami ezt okzza.  Lassan felgyújtom mostmár az egészet. Ja és továbbra is ha üresben gázt adok azonnal megy le a mutató.


Főkörit jók raktad vissza kényes a pontos helyzetére!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11383 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:20:53 »

Főkörit jók raktad vissza kényes a pontos helyzetére!

Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11384 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:29:54 »

Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.
ÁÁÁÁ megvan -45 fokos a hűtőfolyadékod!!! eplus2
Szerintem hideg mocinál járatod és elkezded tapizni melyik irányba kezd el melegedni a vízcső a hűtő felé!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11385 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:39:50 »

ÁÁÁÁ megvan -45 fokos a hűtőfolyadékod!!! eplus2
Szerintem hideg mocinál járatod és elkezded tapizni melyik irányba kezd el melegedni a vízcső a hűtő felé!

Először a főköriből kijővő cső melegszik.  A hűtő alsó csöve pedig hideg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11386 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:43:22 »

Először a főköriből kijővő cső melegszik.  A hűtő alsó csöve pedig hideg.
a főköri nyitva van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11387 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:54:31 »

Az biztos, hogy jó. Nagyon figyeltem direkt erre. Az gondolom, hogy a hűtőfolyadékom -45 fokig jó z gondolom nem számít? Persze gyári ford az is.

Nekem egyszer fordítva lett berakva a főkőri akkor volt ilyen.
A luk hiába volt jó helyen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11388 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:59:28 »

Nekem egyszer fordítva lett berakva a főkőri akkor volt ilyen.
A luk hiába volt jó helyen.

Hogyan fordítva?
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11389 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:03:06 »

a főköri nyitva van.....

Ezek szerint a hűtő felső csőnek nem kellene melegnek lenni?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11390 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:11:55 »

Hogyan fordítva?


Úgy,hogy a felém néző oldal az autó felé nézett.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11391 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:13:25 »

Ezek szerint a hűtő felső csőnek nem kellene melegnek lenni?
de,de csak 90 fok felett.....azt írtad 85 fokot sem éri el,és azonnal vissazhűl.nyitva van folyamatosan....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11392 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:26:48 »

de,de csak 90 fok felett.....azt írtad 85 fokot sem éri el,és azonnal vissazhűl.nyitva van folyamatosan....

Amit kivettem gyárit az működött gázon próbálva, de azért beraktam az újat amit úgyszintén kipróbáltam.  Érthetetlen.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11393 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:29:30 »


Úgy,hogy a felém néző oldal az autó felé nézett.

Értem.  Nekem jól van az biztos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11394 Dátum: 2014.02.01 szombat, 22:12:54 »

Amit kivettem gyárit az működött gázon próbálva, de azért beraktam az újat amit úgyszintén kipróbáltam.  Érthetetlen.
ha gondolod a kivett gyári jókat átveszem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11395 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 20:13:34 »

Sziasztok! Feltűnt, hogy mostanában izzítás ideje alatt, hallani az üzemanyag pumpát, amint dolgozik. Idáig nem hallottam. Tavaly télen egyszer sem szólt. Most viszont már 2 óra állás után is szinte a teljes izzítás ideje alatt hallani. Minek az előjele ez? Köszi előre is!  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Dini
Vendég
« Új hozzászólás #11396 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:44:36 »

Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi  mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a  motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11397 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:58:54 »

Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi  mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a  motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!

Ilyet még nem hallottam TDDi-nél.  wow1
EGR-re hibakód lehet (nekem is van).....de amiatt nem lesz vészüzem. Fölöslegesen ne vegyél EGR-t.
Menet közben csináltatok diagot....vagy csak hibakód olvasás volt?
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11398 Dátum: 2014.02.04 kedd, 17:39:16 »

Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi  mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a  motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
Di-nél ilyenről én sem hallottam még, helyileg merre vagy?? EGR-t semmiképp NE vegyél, ami benne van, azt is szakszerűen távolítsd el Cheesy  najó elég a dugózása is Cheesy nekem eddig egyszer állt vészüzemre le, de akkor is a vízpumpám miatt :/
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11399 Dátum: 2014.02.04 kedd, 17:45:01 »

Sziasztok!Vásároltam egy 2001 es 85kw-os tddi  mondeot és néha gyorsítás közben vész üzemmódba helyezte magát.Ekkor a  motort leállítottam,majd újra be és a probléma megszünt.Mára viszont ez már nem segít,folyamatosan vész üzemmódban megy az autó.Voltam diagnosztikán egy szerelőnél ahol egr szelep illetve beszívott levegő hőmérséklet jeladót írt hibának és törölni sem lehet mert fennálló hiba... Egr szelepet ledugóztam de nem változott semmit.Vegyek bele egy új egr-t?Várom az ötleteket!Köszönöm!
A beszívott levegőhőmérséklet érzékelő a MAP szenzorod!Attól van a vészüzem!Vagy a csaltakozó kontaktrhibás,vagy kábelszakadás.Ritkán megy tönkre,akkor meg csere.de előtte lekell ellenőrizni,mert volt korábban egy di-s kolléga nálam ugyan ezzel,és csak a csatit kellett kontakt sprézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.