Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113441 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2014.05.17 szombat, 21:42:41 »

Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...

Nos a kálvária a végéhez ért egyenlőre!Köszönet Bunyek Mesternek!
Ma lent voltam nála és turbo csere volt!meg szenvedett vele /csavarok/ de nagyon jól megcsinálta.
A vége egy változó geos nyomásos turbó lett.Belöte a nyomást rajta csere után és megy a verda ismét.
Hatalmas THX Bunyeknak.
Tanulság nem mindegy ki szereli az autódat kell a szakértelem! worship

Örülök hogy tetszik...pályán milyen volt? gondolom kicsit elkented a száját azért... eplus2
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2014.05.17 szombat, 22:20:50 »

Örülök hogy tetszik...pályán milyen volt? gondolom kicsit elkented a száját azért... eplus2
Muszály volt! Wink
Ment szépen!Életre kelt!
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2014.05.20 kedd, 08:53:23 »

Sziasztok!Kb.2 hete észre vettem hogy néha erőtlen
a gép (eggyik nap megy mint állat,másnap csiga)!A turbó megy,csövek jók.
Naponta kb.50km-t megy,go.szűrő gyári 1 hónapja cserélve help!Segítséget kérnék előre is kőszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2014.05.20 kedd, 12:22:25 »

Sziasztok!Kb.2 hete észre vettem hogy néha erőtlen
a gép (eggyik nap megy mint állat,másnap csiga)!A turbó megy,csövek jók.
Naponta kb.50km-t megy,go.szűrő gyári 1 hónapja cserélve help!Segítséget kérnék előre is kőszönöm!
AC pumpa haldoklik.vagy a  go szűrő xar....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:34:17 »

Sziasztok,

Autó: 2001. tddi - 115 ló ( worship )

Probléma: hidegen tökéletes indul, melegen tökéletesen indul, de az alapjárat nem áll be rendesen, 4-500on pörög kb 10-20 másodpercig, majd magához tér és megy tökéletesen. Természetesen, hogy a probléma árnyaltabb legyen nem mindig indul így, valamikor melegen is tökéletesen beröffen.  falbav

Eddig volt:
- pár hete volt adagoló felújítás (korábbi tulaj csináltatta), elvben azzal nincs gond
- vettem bele Pro-Tech-et, mentem már vele 340km-t, valamelyest szerintem javult, mert talán kevesebbszer csinálja, hogy nem áll be a fordulat egyből.
- elvittem ma diagnosztikára, ahol semmi hibakód nem volt, minden tökéletes. Itt azt mondták, hogy lehet leragad az egyik porlasztócsúcs, de érzésre nem egy henger nem megy, mert elég konstansnak tűnik ez a 4-500as fordulat.

Néhány nappal ezelőtti post az alábbi:
Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg. integet2

Vajon nálam is lehet ez? Esetleg valakinek más ötlete?

köszi
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 14:56:07 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.

Köszi,
joe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 15:12:16 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.

Köszi,
joe
elvileg 80km-re elegendőnél kezd el világítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 15:14:56 »

elvileg 80km-re elegendőnél kezd el világítani

Köszi, akkor a mutató a hihetőbb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 16:07:00 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.

Köszi,
joe


Szerintem meg tankolj, ha felvillan. De akár már negyednél.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2014.05.23 péntek, 06:56:49 »

Sziasztok,

Autó: 2001. tddi - 115 ló ( worship )

Probléma: hidegen tökéletes indul, melegen tökéletesen indul, de az alapjárat nem áll be rendesen, 4-500on pörög kb 10-20 másodpercig, majd magához tér és megy tökéletesen. Természetesen, hogy a probléma árnyaltabb legyen nem mindig indul így, valamikor melegen is tökéletesen beröffen.  falbav

Eddig volt:
- pár hete volt adagoló felújítás (korábbi tulaj csináltatta), elvben azzal nincs gond
- vettem bele Pro-Tech-et, mentem már vele 340km-t, valamelyest szerintem javult, mert talán kevesebbszer csinálja, hogy nem áll be a fordulat egyből.
- elvittem ma diagnosztikára, ahol semmi hibakód nem volt, minden tökéletes. Itt azt mondták, hogy lehet leragad az egyik porlasztócsúcs, de érzésre nem egy henger nem megy, mert elég konstansnak tűnik ez a 4-500as fordulat.

Néhány nappal ezelőtti post az alábbi:
Vajon nálam is lehet ez? Esetleg valakinek más ötlete?

köszi

a generátort még nézesd meg,mert az is okozhat ilyet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:31:04 »

Hali! Segítsetek légyszi! A szervószivattyúnál a hollander anya és a magasnyomású cső között ereszti az olajat! Mit tudok vele csinálni lehet külön hollander anyát cserélni? Nem akarok 52 ezerért új csövet venni:/ Előre is köszönöm!
Üdv.: Dani
Naplózva
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2014.05.24 szombat, 10:24:12 »

Hali! Segítsetek légyszi! A szervószivattyúnál a hollander anya és a magasnyomású cső között ereszti az olajat! Mit tudok vele csinálni lehet külön hollander anyát cserélni? Nem akarok 52 ezerért új csövet venni:/ Előre is köszönöm!
Üdv.: Dani
!
Halli lehet kapni a comaxba hollandert és elég azt cserélni 4000 Ft körül van az ára
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2014.05.24 szombat, 11:11:34 »

!
Halli lehet kapni a comaxba hollandert és elég azt cserélni 4000 Ft körül van az ára
Szia! Köszönöm a választ néztem én is csak nem tudom h a hollandert hogy lehet cserélni vagy egyáltalán a régit hogy tudom leszedni :/
Naplózva
tothj6
Vendég
« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:33:33 »

Sziasztok!!
Olyan gondom lenne,hogy van egy 2001 tddi és nem sokat tudok a hibáiról.
Előtte tdci majd sci volt de ez nekem teljesen idegen.
olyan problémám van hogy néha indításkor a fordulat 500 marad majd gázadásra nem reagál.
Elég furcsa hangja van hangos mintha egy henger nem menne, valamikor 4ik 5ik indításra jó valamikor 2.ra jó.
A kipufogó elég lyukas mert sajnos tengerparti autó volt ezért elég rozsdás az egész alja.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 23:49:27 »

AC pumpa haldoklik.vagy a  go szűrő xar....
Sziasztok,volt a  géppel pályás utam.Amikor csiga a kicsike 160-nál tőbbet nem tud menni,amikor állat 190-ig engedtem.A go.szűrő Fordos gyári 2 hónapja cseréltem AC-t menet közben nem hallom de álláskor mindég működik.Valami tanács?Köszi.
Naplózva
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2014.05.27 kedd, 14:06:42 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával küzdök:
Van egy 2002-es MK3-as TDDi Mondeom és 2000 környéke fölött néha húz az autó gyorsításnál, néha olyan, mintha csak pörögne a motor, de nem húz olyan intenzitással és a motor hangja is kicsit más lesz, néha meg süppedek az ülésbe gyorsításkor.

Hol keressem a hibát?

Köszi,
LOS
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:18:39 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával küzdök:
Van egy 2002-es MK3-as TDDi Mondeom és 2000 környéke fölött néha húz az autó gyorsításnál, néha olyan, mintha csak pörögne a motor, de nem húz olyan intenzitással és a motor hangja is kicsit más lesz, néha meg süppedek az ülésbe gyorsításkor.

Hol keressem a hibát?

Köszi,
LOS
turbócső lukadás,illetve mindenek előtt hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:10:18 »

turbócső lukadás,illetve mindenek előtt hibakódolvasás.

Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?

LOS
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2014.05.31 szombat, 13:24:37 »

ismét érdekes problémám van .
olyat produkál a verda hogy néha gyorsításkor semmi nem történik csak stagnál a sebesség, majd megindul , de mint ha szakaszosan nyomnám a gázt holott padlózva van .
indításkor furán jár az első gázfröccsig , utánna "kisimul" a járás.
hibakód csak a szokásos p0105 van ,de ez motorcsere óta van
porlasztók voltak cserélve, de nem változott semmi
adagoló lenne?
annak nem kéne hibakódnak lennie?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
motobaka
Vendég
« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2014.05.31 szombat, 15:20:03 »

sziasztok. van egy 2002 es tddi 115 le mondeom, és melegen alapjáraton néha rángat a motor, olyan mintha kevés lenne a fordulatszám. Az üzemanyagszűrőmnél folyik a gázolaj azt most vettem észre, de nem tudom lehet e ettől. Hátha találkozott már valaki ilyennel

üdv
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2014.05.31 szombat, 15:38:10 »

ismét érdekes problémám van .
olyat produkál a verda hogy néha gyorsításkor semmi nem történik csak stagnál a sebesség, majd megindul , de mint ha szakaszosan nyomnám a gázt holott padlózva van .
indításkor furán jár az első gázfröccsig , utánna "kisimul" a járás.
hibakód csak a szokásos p0105 van ,de ez motorcsere óta van
porlasztók voltak cserélve, de nem változott semmi
adagoló lenne?
annak nem kéne hibakódnak lennie?


esetleg gázpedál?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2014.05.31 szombat, 16:21:15 »

Ígértem hogy megírom mi lett az autómmal. Korábban írtam, hogy a 6-os váltóval 3.-ban erőtlen. Elvittem szoftverfrissítésre, de a legfrissebb program volt az ECU-n, hibakód nem volt benne.
Berágtam, visszaraktam az 5-ös váltót és azóta tökéletesen működik minden fokozatban..... Szépen tölt, 1,5-1,6-ig is elmegy a nyomás.
Sajnos nem tudta kezelni az ECU, hogy a 3. fokozatnak más volt az áttétele.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2014.05.31 szombat, 19:11:00 »

Ígértem hogy megírom mi lett az autómmal. Korábban írtam, hogy a 6-os váltóval 3.-ban erőtlen. Elvittem szoftverfrissítésre, de a legfrissebb program volt az ECU-n, hibakód nem volt benne.
Berágtam, visszaraktam az 5-ös váltót és azóta tökéletesen működik minden fokozatban..... Szépen tölt, 1,5-1,6-ig is elmegy a nyomás.
Sajnos nem tudta kezelni az ECU, hogy a 3. fokozatnak más volt az áttétele.

Ids ben ahol a gumimeretet lehet átirat, ott lehet váltó vég áttételt is változtatni, az lehet megoldaná a gondod.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2014.05.31 szombat, 19:14:41 »

sziasztok. van egy 2002 es tddi 115 le mondeom, és melegen alapjáraton néha rángat a motor, olyan mintha kevés lenne a fordulatszám. Az üzemanyagszűrőmnél folyik a gázolaj azt most vettem észre, de nem tudom lehet e ettől. Hátha találkozott már valaki ilyennel

üdv

Szüntesd meg a szűrőnél a folyást....ezzel valószínű, hogy megoldódik a probléma.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:15:11 »

esetleg gázpedál?

az hibátlan
adagolóból lehet külön valamivel hibákat olvasni?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:25:04 »

az hibátlan
adagolóból lehet külön valamivel hibákat olvasni?

BOSCH KTS-500-al pl....
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:30:57 »

BOSCH KTS-500-al pl....

akkor olyat is kell vennem Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:36:49 »

akkor olyat is kell vennem Cheesy

sok sikert...egy rakás sz@r és kiba drága...minden licenszdijas és letilt ha nem fizeted.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2014.05.31 szombat, 22:02:39 »

sok sikert...egy rakás sz@r és kiba drága...minden licenszdijas és letilt ha nem fizeted.

akkor marad az adagolócsere.....
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 12:04:51 »

Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?

LOS

Hibakód nincs... Más tipp?

LOS
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 13:25:14 »

Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?

LOS
mind az 5 vagy 6db turbócsővel minden ok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 13:26:02 »

Hibakód nincs... Más tipp?

LOS
milyen műszerrel nincs hibakód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 13:41:39 »

milyen műszerrel nincs hibakód?

Vérnyomásmérővel.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:32:49 »

Vérnyomásmérővel.....
azzal.ne tuskózzál! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2014.06.03 kedd, 08:56:26 »

furcsáltam is hogy attól ne indulna..mindenhol van üzemanyag? adagoló előtt és után is? nézted?

Levegős volt...Smiley,de akkor sem értem miért nem tud kannából felszívni go-at.  falbav Most müxik..  worship
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2014.06.03 kedd, 18:40:29 »

Motorról a kipufogót összekötő flexi  cső méretét nem tudja vki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2014.06.03 kedd, 18:44:58 »

Levegős volt...Smiley,de akkor sem értem miért nem tud kannából felszívni go-at.  falbav Most müxik..  worship

Annyira nem "szívóképes" ez az adagoló.
Nem véletlen raktak előszállító üzemanyag szivattyút elé. A tied működik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:07:38 »

Annyira nem "szívóképes" ez az adagoló.
Nem véletlen raktak előszállító üzemanyag szivattyút elé. A tied működik?
Tud az szívni de ha levegős a rendszer akkor csak levegőt!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:11:16 »

Tud az szívni de ha levegős a rendszer akkor csak levegőt!

Tehát annyira nem szívóképes, hogy levegősen is "kihúzza" a gázolajat..... ezt írtam.
Sajnos. Ezért is kell neki az AC.


A PD-nél hiába ott a tandem, ami azért komolyabb, mint az adagolóban lévő szivattyú....mégsem elég, kell az előszállító szivattyú, ami 0.5 bar-t tol......csak annyit, hogy előremenjen a go.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.03 kedd, 19:14:20 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:21:37 »

Ids ben ahol a gumimeretet lehet átirat, ott lehet váltó vég áttételt is változtatni, az lehet megoldaná a gondod.

Lehet hogy megoldotta volna, de nem tudtam az alvázszámát annak az autónak, amiből a 6-os felkerült, így nem tudtuk a végáttételt sem... Idő nem volt kísérletezni, maradt a visszaalakítás. De ha valaki rájön hogy mivel lehet kiküszöbölni ezt a hibát, akkor ne tartsa magában. Hosszú úton azért nagyon hiányzik a hatodik.
Biztos ami biztos, a sebesség jeladót rajthagytam a féltengelyen  eplus2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2014.06.03 kedd, 20:19:03 »

Lehet hogy megoldotta volna, de nem tudtam az alvázszámát annak az autónak, amiből a 6-os felkerült, így nem tudtuk a végáttételt sem... Idő nem volt kísérletezni, maradt a visszaalakítás. De ha valaki rájön hogy mivel lehet kiküszöbölni ezt a hibát, akkor ne tartsa magában. Hosszú úton azért nagyon hiányzik a hatodik.
Biztos ami biztos, a sebesség jeladót rajthagytam a féltengelyen  eplus2

Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb.... eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2014.06.03 kedd, 20:20:55 »

Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb.... eljen

Nagy igazság!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2014.06.03 kedd, 21:51:26 »

Tehát annyira nem szívóképes, hogy levegősen is "kihúzza" a gázolajat..... ezt írtam.
Sajnos. Ezért is kell neki az AC.


A PD-nél hiába ott a tandem, ami azért komolyabb, mint az adagolóban lévő szivattyú....mégsem elég, kell az előszállító szivattyú, ami 0.5 bar-t tol......csak annyit, hogy előremenjen a go.



Most minden  eljen
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:35:03 »

Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb.... eljen

Egyelőre marad így.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:48:25 »

Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb.... eljen
mitől lenne nyomása?

nem a nyomást veszi el, hanem üzemanyagot nem ad.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 12:52:34 »

úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:08:25 »

úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
sőt 6ban sem megy nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:32:39 »

úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.

DI-nél sajnos ilyen az élet. CI-nél nincs ilyen probléma.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:36:19 »

DI-nél sajnos ilyen az élet. CI-nél nincs ilyen probléma.
az érdekes az,hogy Ervin 1xsem panaszkodott.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:37:04 »

úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.

Nem tudom, enyém tökéletes minden fordulatszám és sebességtartományban...nem sziporkázom tovább de szinte tökéletes... eplus2
Mind változóval,mind fix-el az volt...Fix-re visszatértem végül, ezzel a legjobb számomra 1,5-ös nyomással...és ez kb 1500-tól megindul és végig 1,5-öt tart.
Janiét néztük, de nem volt világos mi a baj (annyira nemis agyaltunk rajta azért), chip-el meg turbó állitással szerintem elég jó lett...de ő nem igy gondolta...ennyi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.