Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113492 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11650 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:42:41 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.05.17 szombat, 21:21:12
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.03 szombat, 12:19:48
Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...
Nos a kálvária a végéhez ért egyenlőre!Köszönet Bunyek Mesternek!
Ma lent voltam nála és turbo csere volt!meg szenvedett vele /csavarok/ de nagyon jól megcsinálta.
A vége egy változó geos nyomásos turbó lett.Belöte a nyomást rajta csere után és megy a verda ismét.
Hatalmas THX Bunyeknak.
Tanulság nem mindegy ki szereli az autódat kell a szakértelem!
Örülök hogy tetszik...pályán milyen volt? gondolom kicsit elkented a száját azért...
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11651 Dátum:
2014.05.17 szombat, 22:20:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.17 szombat, 21:42:41
Örülök hogy tetszik...pályán milyen volt? gondolom kicsit elkented a száját azért...
Muszály volt!
Ment szépen!Életre kelt!
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11652 Dátum:
2014.05.20 kedd, 08:53:23 »
Sziasztok!Kb.2 hete észre vettem hogy néha erőtlen
a gép (eggyik nap megy mint állat,másnap csiga)!A turbó megy,csövek jók.
Naponta kb.50km-t megy,go.szűrő gyári 1 hónapja cserélve
!Segítséget kérnék előre is kőszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11653 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:22:25 »
Idézetet írta: hjoci - 2014.05.20 kedd, 08:53:23
Sziasztok!Kb.2 hete észre vettem hogy néha erőtlen
a gép (eggyik nap megy mint állat,másnap csiga)!A turbó megy,csövek jók.
Naponta kb.50km-t megy,go.szűrő gyári 1 hónapja cserélve
!Segítséget kérnék előre is kőszönöm!
AC pumpa haldoklik.vagy a go szűrő xar....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gege555
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11654 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 13:34:17 »
Sziasztok,
Autó: 2001. tddi - 115 ló (
)
Probléma: hidegen tökéletes indul, melegen tökéletesen indul, de az alapjárat nem áll be rendesen, 4-500on pörög kb 10-20 másodpercig, majd magához tér és megy tökéletesen. Természetesen, hogy a probléma árnyaltabb legyen nem mindig indul így, valamikor melegen is tökéletesen beröffen.
Eddig volt:
- pár hete volt adagoló felújítás (korábbi tulaj csináltatta), elvben azzal nincs gond
- vettem bele Pro-Tech-et, mentem már vele 340km-t, valamelyest szerintem javult, mert talán kevesebbszer csinálja, hogy nem áll be a fordulat egyből.
- elvittem ma diagnosztikára, ahol semmi hibakód nem volt, minden tökéletes. Itt azt mondták, hogy lehet leragad az egyik porlasztócsúcs, de érzésre nem egy henger nem megy, mert elég konstansnak tűnik ez a 4-500as fordulat.
Néhány nappal ezelőtti post az alábbi:
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.10 szombat, 13:19:45
Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg.
Vajon nálam is lehet ez? Esetleg valakinek más ötlete?
köszi
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11655 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 14:56:07 »
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.
Köszi,
joe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11656 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 15:12:16 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.05.22 csütörtök, 14:56:07
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.
Köszi,
joe
elvileg 80km-re elegendőnél kezd el világítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11657 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 15:14:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.05.22 csütörtök, 15:12:16
elvileg 80km-re elegendőnél kezd el világítani
Köszi, akkor a mutató a hihetőbb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11658 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 16:07:00 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.05.22 csütörtök, 14:56:07
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a üzemanyag lámpa kivillanása után kb mennyi go. van még az autóban? Illetve a mutató a hitelesebb mint a sárga lámpa? Csak azért mert nekem mostanában elég bizonytalanul viselkedik a lámpa a mutatóval ellenben.
Köszi,
joe
Szerintem meg tankolj, ha felvillan. De akár már negyednél.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11659 Dátum:
2014.05.23 péntek, 06:56:49 »
Idézetet írta: gege555 - 2014.05.22 csütörtök, 13:34:17
Sziasztok,
Autó: 2001. tddi - 115 ló (
)
Probléma: hidegen tökéletes indul, melegen tökéletesen indul, de az alapjárat nem áll be rendesen, 4-500on pörög kb 10-20 másodpercig, majd magához tér és megy tökéletesen. Természetesen, hogy a probléma árnyaltabb legyen nem mindig indul így, valamikor melegen is tökéletesen beröffen.
Eddig volt:
- pár hete volt adagoló felújítás (korábbi tulaj csináltatta), elvben azzal nincs gond
- vettem bele Pro-Tech-et, mentem már vele 340km-t, valamelyest szerintem javult, mert talán kevesebbszer csinálja, hogy nem áll be a fordulat egyből.
- elvittem ma diagnosztikára, ahol semmi hibakód nem volt, minden tökéletes. Itt azt mondták, hogy lehet leragad az egyik porlasztócsúcs, de érzésre nem egy henger nem megy, mert elég konstansnak tűnik ez a 4-500as fordulat.
Néhány nappal ezelőtti post az alábbi:
Vajon nálam is lehet ez? Esetleg valakinek más ötlete?
köszi
a generátort még nézesd meg,mert az is okozhat ilyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11660 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:31:04 »
Hali! Segítsetek légyszi! A szervószivattyúnál a hollander anya és a magasnyomású cső között ereszti az olajat! Mit tudok vele csinálni lehet külön hollander anyát cserélni? Nem akarok 52 ezerért új csövet venni:/ Előre is köszönöm!
Üdv.: Dani
Naplózva
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11661 Dátum:
2014.05.24 szombat, 10:24:12 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2014.05.23 péntek, 13:31:04
Hali! Segítsetek légyszi! A szervószivattyúnál a hollander anya és a magasnyomású cső között ereszti az olajat! Mit tudok vele csinálni lehet külön hollander anyát cserélni? Nem akarok 52 ezerért új csövet venni:/ Előre is köszönöm!
Üdv.: Dani
!
Halli lehet kapni a comaxba hollandert és elég azt cserélni 4000 Ft körül van az ára
Naplózva
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11662 Dátum:
2014.05.24 szombat, 11:11:34 »
Idézetet írta: mondi 77 - 2014.05.24 szombat, 10:24:12
!
Halli lehet kapni a comaxba hollandert és elég azt cserélni 4000 Ft körül van az ára
Szia! Köszönöm a választ néztem én is csak nem tudom h a hollandert hogy lehet cserélni vagy egyáltalán a régit hogy tudom leszedni :/
Naplózva
tothj6
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11663 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 22:33:33 »
Sziasztok!!
Olyan gondom lenne,hogy van egy 2001 tddi és nem sokat tudok a hibáiról.
Előtte tdci majd sci volt de ez nekem teljesen idegen.
olyan problémám van hogy néha indításkor a fordulat 500 marad majd gázadásra nem reagál.
Elég furcsa hangja van hangos mintha egy henger nem menne, valamikor 4ik 5ik indításra jó valamikor 2.ra jó.
A kipufogó elég lyukas mert sajnos tengerparti autó volt ezért elég rozsdás az egész alja.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11664 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 23:49:27 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.20 kedd, 12:22:25
AC pumpa haldoklik.vagy a go szűrő xar....
Sziasztok,volt a géppel pályás utam.Amikor csiga a kicsike 160-nál tőbbet nem tud menni,amikor állat 190-ig engedtem.A go.szűrő Fordos gyári 2 hónapja cseréltem AC-t menet közben nem hallom de álláskor mindég működik.Valami tanács?Köszi.
Naplózva
LOS
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11665 Dátum:
2014.05.27 kedd, 14:06:42 »
Sziasztok!
Az alábbi problémával küzdök:
Van egy 2002-es MK3-as TDDi Mondeom és 2000 környéke fölött néha húz az autó gyorsításnál, néha olyan, mintha csak pörögne a motor, de nem húz olyan intenzitással és a motor hangja is kicsit más lesz, néha meg süppedek az ülésbe gyorsításkor.
Hol keressem a hibát?
Köszi,
LOS
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11666 Dátum:
2014.05.27 kedd, 17:18:39 »
Idézetet írta: LOS - 2014.05.27 kedd, 14:06:42
Sziasztok!
Az alábbi problémával küzdök:
Van egy 2002-es MK3-as TDDi Mondeom és 2000 környéke fölött néha húz az autó gyorsításnál, néha olyan, mintha csak pörögne a motor, de nem húz olyan intenzitással és a motor hangja is kicsit más lesz, néha meg süppedek az ülésbe gyorsításkor.
Hol keressem a hibát?
Köszi,
LOS
turbócső lukadás,illetve mindenek előtt hibakódolvasás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
LOS
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11667 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:10:18 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.27 kedd, 17:18:39
turbócső lukadás,illetve mindenek előtt hibakódolvasás.
Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?
LOS
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11668 Dátum:
2014.05.31 szombat, 13:24:37 »
ismét érdekes problémám van .
olyat produkál a verda hogy néha gyorsításkor semmi nem történik csak stagnál a sebesség, majd megindul , de mint ha szakaszosan nyomnám a gázt holott padlózva van .
indításkor furán jár az első gázfröccsig , utánna "kisimul" a járás.
hibakód csak a szokásos p0105 van ,de ez motorcsere óta van
porlasztók voltak cserélve, de nem változott semmi
adagoló lenne?
annak nem kéne hibakódnak lennie?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
motobaka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11669 Dátum:
2014.05.31 szombat, 15:20:03 »
sziasztok. van egy 2002 es tddi 115 le mondeom, és melegen alapjáraton néha rángat a motor, olyan mintha kevés lenne a fordulatszám. Az üzemanyagszűrőmnél folyik a gázolaj azt most vettem észre, de nem tudom lehet e ettől. Hátha találkozott már valaki ilyennel
üdv
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11670 Dátum:
2014.05.31 szombat, 15:38:10 »
Idézetet írta: netcore - 2014.05.31 szombat, 13:24:37
ismét érdekes problémám van .
olyat produkál a verda hogy néha gyorsításkor semmi nem történik csak stagnál a sebesség, majd megindul , de mint ha szakaszosan nyomnám a gázt holott padlózva van .
indításkor furán jár az első gázfröccsig , utánna "kisimul" a járás.
hibakód csak a szokásos p0105 van ,de ez motorcsere óta van
porlasztók voltak cserélve, de nem változott semmi
adagoló lenne?
annak nem kéne hibakódnak lennie?
esetleg gázpedál?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11671 Dátum:
2014.05.31 szombat, 16:21:15 »
Ígértem hogy megírom mi lett az autómmal. Korábban írtam, hogy a 6-os váltóval 3.-ban erőtlen. Elvittem szoftverfrissítésre, de a legfrissebb program volt az ECU-n, hibakód nem volt benne.
Berágtam, visszaraktam az 5-ös váltót és azóta tökéletesen működik minden fokozatban..... Szépen tölt, 1,5-1,6-ig is elmegy a nyomás.
Sajnos nem tudta kezelni az ECU, hogy a 3. fokozatnak más volt az áttétele.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11672 Dátum:
2014.05.31 szombat, 19:11:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.31 szombat, 16:21:15
Ígértem hogy megírom mi lett az autómmal. Korábban írtam, hogy a 6-os váltóval 3.-ban erőtlen. Elvittem szoftverfrissítésre, de a legfrissebb program volt az ECU-n, hibakód nem volt benne.
Berágtam, visszaraktam az 5-ös váltót és azóta tökéletesen működik minden fokozatban..... Szépen tölt, 1,5-1,6-ig is elmegy a nyomás.
Sajnos nem tudta kezelni az ECU, hogy a 3. fokozatnak más volt az áttétele.
Ids ben ahol a gumimeretet lehet átirat, ott lehet váltó vég áttételt is változtatni, az lehet megoldaná a gondod.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11673 Dátum:
2014.05.31 szombat, 19:14:41 »
Idézetet írta: motobaka - 2014.05.31 szombat, 15:20:03
sziasztok. van egy 2002 es tddi 115 le mondeom, és melegen alapjáraton néha rángat a motor, olyan mintha kevés lenne a fordulatszám. Az üzemanyagszűrőmnél folyik a gázolaj azt most vettem észre, de nem tudom lehet e ettől. Hátha találkozott már valaki ilyennel
üdv
Szüntesd meg a szűrőnél a folyást....ezzel valószínű, hogy megoldódik a probléma.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11674 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:15:11 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.05.31 szombat, 15:38:10
esetleg gázpedál?
az hibátlan
adagolóból lehet külön valamivel hibákat olvasni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11675 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:25:04 »
Idézetet írta: netcore - 2014.05.31 szombat, 21:15:11
az hibátlan
adagolóból lehet külön valamivel hibákat olvasni?
BOSCH KTS-500-al pl....
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11676 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:30:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.31 szombat, 21:25:04
BOSCH KTS-500-al pl....
akkor olyat is kell vennem
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11677 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:36:49 »
Idézetet írta: netcore - 2014.05.31 szombat, 21:30:57
akkor olyat is kell vennem
sok sikert...egy rakás sz@r és kiba drága...minden licenszdijas és letilt ha nem fizeted.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11678 Dátum:
2014.05.31 szombat, 22:02:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.31 szombat, 21:36:49
sok sikert...egy rakás sz@r és kiba drága...minden licenszdijas és letilt ha nem fizeted.
akkor marad az adagolócsere.....
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
LOS
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11679 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 12:04:51 »
Idézetet írta: LOS - 2014.05.28 szerda, 09:10:18
Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?
LOS
Hibakód nincs... Más tipp?
LOS
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11680 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 13:25:14 »
Idézetet írta: LOS - 2014.05.28 szerda, 09:10:18
Turbócső ellenőrizve volt, minden OK vele. Én AC pumpára, vagy Turbó hibára gondoltam... Az AC pumpáról hogy lehet rájönni, hogy nem müxik megfelelően? A turbónál meg tisztításra gondoltam.
Vagy nagyon rossz felé keresgélek...?
LOS
mind az 5 vagy 6db turbócsővel minden ok?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11681 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 13:26:02 »
Idézetet írta: LOS - 2014.06.02 hétfő, 12:04:51
Hibakód nincs... Más tipp?
LOS
milyen műszerrel nincs hibakód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11682 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 13:41:39 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.02 hétfő, 13:26:02
milyen műszerrel nincs hibakód?
Vérnyomásmérővel.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11683 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 20:32:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.02 hétfő, 13:41:39
Vérnyomásmérővel.....
azzal.ne tuskózzál!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11684 Dátum:
2014.06.03 kedd, 08:56:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.16 péntek, 22:52:27
furcsáltam is hogy attól ne indulna..mindenhol van üzemanyag? adagoló előtt és után is? nézted?
Levegős volt...
,de akkor sem értem miért nem tud kannából felszívni go-at.
Most müxik..
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11685 Dátum:
2014.06.03 kedd, 18:40:29 »
Motorról a kipufogót összekötő flexi cső méretét nem tudja vki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11686 Dátum:
2014.06.03 kedd, 18:44:58 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.06.03 kedd, 08:56:26
Levegős volt...
,de akkor sem értem miért nem tud kannából felszívni go-at.
Most müxik..
Annyira nem "szívóképes" ez az adagoló.
Nem véletlen raktak előszállító üzemanyag szivattyút elé. A tied működik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11687 Dátum:
2014.06.03 kedd, 19:07:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.03 kedd, 18:44:58
Annyira nem "szívóképes" ez az adagoló.
Nem véletlen raktak előszállító üzemanyag szivattyút elé. A tied működik?
Tud az szívni de ha levegős a rendszer akkor csak levegőt!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11688 Dátum:
2014.06.03 kedd, 19:11:16 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.03 kedd, 19:07:38
Tud az szívni de ha levegős a rendszer akkor csak levegőt!
Tehát annyira nem szívóképes, hogy levegősen is "kihúzza" a gázolajat..... ezt írtam.
Sajnos. Ezért is kell neki az AC.
A PD-nél hiába ott a tandem, ami azért komolyabb, mint az adagolóban lévő szivattyú....mégsem elég, kell az előszállító szivattyú, ami 0.5 bar-t tol......csak annyit, hogy előremenjen a go.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.03 kedd, 19:14:20 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11689 Dátum:
2014.06.03 kedd, 19:21:37 »
Idézetet írta: netcore - 2014.05.31 szombat, 19:11:00
Ids ben ahol a gumimeretet lehet átirat, ott lehet váltó vég áttételt is változtatni, az lehet megoldaná a gondod.
Lehet hogy megoldotta volna, de nem tudtam az alvázszámát annak az autónak, amiből a 6-os felkerült, így nem tudtuk a végáttételt sem... Idő nem volt kísérletezni, maradt a visszaalakítás. De ha valaki rájön hogy mivel lehet kiküszöbölni ezt a hibát, akkor ne tartsa magában. Hosszú úton azért nagyon hiányzik a hatodik.
Biztos ami biztos, a sebesség jeladót rajthagytam a féltengelyen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11690 Dátum:
2014.06.03 kedd, 20:19:03 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.06.03 kedd, 19:21:37
Lehet hogy megoldotta volna, de nem tudtam az alvázszámát annak az autónak, amiből a 6-os felkerült, így nem tudtuk a végáttételt sem... Idő nem volt kísérletezni, maradt a visszaalakítás. De ha valaki rájön hogy mivel lehet kiküszöbölni ezt a hibát, akkor ne tartsa magában. Hosszú úton azért nagyon hiányzik a hatodik.
Biztos ami biztos, a sebesség jeladót rajthagytam a féltengelyen
Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11691 Dátum:
2014.06.03 kedd, 20:20:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.03 kedd, 20:19:03
Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb....
Nagy igazság!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11692 Dátum:
2014.06.03 kedd, 21:51:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.03 kedd, 19:11:16
Tehát annyira nem szívóképes, hogy levegősen is "kihúzza" a gázolajat..... ezt írtam.
Sajnos. Ezért is kell neki az AC.
A PD-nél hiába ott a tandem, ami azért komolyabb, mint az adagolóban lévő szivattyú....mégsem elég, kell az előszállító szivattyú, ami 0.5 bar-t tol......csak annyit, hogy előremenjen a go.
Most minden
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11693 Dátum:
2014.06.04 szerda, 19:35:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.03 kedd, 20:19:03
Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb....
Egyelőre marad így.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11694 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 12:48:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.03 kedd, 20:19:03
Janikám...fix turbó és minden fokozatban lessz nyomásod...hidd el, fix a legjobb....
mitől lenne nyomása?
nem a nyomást veszi el, hanem üzemanyagot nem ad.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11695 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 12:52:34 »
úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11696 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:08:25 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.05 csütörtök, 12:52:34
úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
sőt 6ban sem megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11697 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:32:39 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.05 csütörtök, 12:52:34
úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
DI-nél sajnos ilyen az élet. CI-nél nincs ilyen probléma.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11698 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:36:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.06.05 csütörtök, 13:32:39
DI-nél sajnos ilyen az élet. CI-nél nincs ilyen probléma.
az érdekes az,hogy Ervin 1xsem panaszkodott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11699 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:37:04 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.05 csütörtök, 12:52:34
úgy látom nem is olyan facca ez a 6ost az 5ös helyére.
3ikban nem megy,hatodikban nincs tempomat.ez miatt vissza is lett rakva az 5ös inkább....hát...nem tűnik ez késznek.
Nem tudom, enyém tökéletes minden fordulatszám és sebességtartományban...nem sziporkázom tovább de szinte tökéletes...
Mind változóval,mind fix-el az volt...Fix-re visszatértem végül, ezzel a legjobb számomra 1,5-ös nyomással...és ez kb 1500-tól megindul és végig 1,5-öt tart.
Janiét néztük, de nem volt világos mi a baj (annyira nemis agyaltunk rajta azért), chip-el meg turbó állitással szerintem elég jó lett...de ő nem igy gondolta...ennyi.
Naplózva
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ