Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113392 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:39:02 »

az érdekes az,hogy Ervin 1xsem panaszkodott.... Roll Eyes

Mee' biztos 2-bő' 4-be vált, tempomatként meg rátesz egy téglát a pedálra  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:39:25 »

de ő nem igy gondolta...ennyi.

pedig akkor valamit ő másként lát..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:47:38 »

pedig akkor valamit ő másként lát..... Roll Eyes

Ő is látta, de azt mondta hogy vissza gyárira és ugy legyen jó, utánna vissza chip...de nem lett jó azóta se gyári szoftal ezekszerint... eplus2

Őszintén enyém jó meg amiket csináltunk vagy segitettem mind jó...többi nem az én dolgom. wow1
Fix lendkerekes, 6 sebességes TDDI sincs sok enyémen kivül ,főleg ennyifajta turbóval és mindig jó volt... eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.05 csütörtök, 13:51:34 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 14:40:39 »

Ő is látta, de azt mondta hogy vissza gyárira és ugy legyen jó, utánna vissza chip...de nem lett jó azóta se gyári szoftal ezekszerint... eplus2

Őszintén enyém jó meg amiket csináltunk vagy segitettem mind jó...többi nem az én dolgom. wow1
Fix lendkerekes, 6 sebességes TDDI sincs sok enyémen kivül ,főleg ennyifajta turbóval és mindig jó volt... eljen
a gyárilag vgt-s tddi-kel van inkább a baj, ahogy kiderült, nekünk is a gyárilag wg-s 2002-esnek semmi ilyen baja nincs.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 16:17:24 »

a gyárilag vgt-s tddi-kel van inkább a baj, ahogy kiderült, nekünk is a gyárilag wg-s 2002-esnek semmi ilyen baja nincs.

Azt mondják Ervin-é is gyárilag vgt-s és nincs baja, de ezt ő jobban tudja...

Akkor egy FGT-s ECU-t kell belepróbálni...a VGT-s helyére...vagy olyan szoftvert rátolni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 19:57:50 »

mitől lenne nyomása?

nem a nyomást veszi el, hanem üzemanyagot nem ad.

Ebben teljesen igazad van, önmagában vészüzemben a turbonyomás nem elég. Kell neki az üzemanyag is.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 20:23:05 »

Nem tudom, enyém tökéletes minden fordulatszám és sebességtartományban...nem sziporkázom tovább de szinte tökéletes... eplus2
Mind változóval,mind fix-el az volt...Fix-re visszatértem végül, ezzel a legjobb számomra 1,5-ös nyomással...és ez kb 1500-tól megindul és végig 1,5-öt tart.
Janiét néztük, de nem volt világos mi a baj (annyira nemis agyaltunk rajta azért), chip-el meg turbó állitással szerintem elég jó lett...de ő nem igy gondolta...ennyi.


Ha meg tudtuk volna olyanra csinálni mint a Te autód, akkor még mindig a 6-os lenne fent. Piszok jól ment, de arányaival a 3.-ban ugyanannyival gyengébb maradt minden "állítás" után mint előtte. Ezt Te is érezted. Most minden a gyári, ECU, szoftver, turbo, váltó... És megkockáztatom hogy így jobban megy és jobbanfogyaszt főleg rövid utakon, mint a 6-os váltóval. 500km után még majdnem 3/4-edig van a tank.....
Viszont ha marad ez az autó nálam akkor visszaírjuk rá azt az "utolsó" csippet.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 21:46:21 »

Ebben teljesen igazad van, önmagában vészüzemben a turbonyomás nem elég. Kell neki az üzemanyag is.

Nem kaját nem ad, a turbót nem nyitja be, szűkben marad mert a 6-os miatt elcsúszott a karakterisztika....nyomod neki és lassan benyitja és lassan megis indul, szűk geóval nyilván folytja a motort ilyenkor...erre mondtam a fixet mivel saját magát vezérli nem lehet ez probléma.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2014.06.06 péntek, 07:19:50 »

Nem kaját nem ad, a turbót nem nyitja be, szűkben marad mert a 6-os miatt elcsúszott a karakterisztika....nyomod neki és lassan benyitja és lassan megis indul, szűk geóval nyilván folytja a motort ilyenkor...erre mondtam a fixet mivel saját magát vezérli nem lehet ez probléma.

kaját nem ad, a nyomáslabdás vgt-t sem az vezérli és mégsem megy. + ha kaját adna és levegőt elvenné akkor kormolna mint a hülye, főleg chipesen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2014.06.06 péntek, 15:01:59 »

kaját nem ad, a nyomáslabdás vgt-t sem az vezérli és mégsem megy. + ha kaját adna és levegőt elvenné akkor kormolna mint a hülye, főleg chipesen

akkor kaját nem ad, azt ennyi...
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 15:03:59 írta Bunyek » Naplózva
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2014.06.07 szombat, 20:47:13 »

Sziasztok

(2001, MK3  - 2.0 TDDI)

TDDI anomáliám lenne Smiley

A napokban tapasztaltam, hogy gázolaj szagot fúj be a klíma. Először nem jöttem rá a forrásra, de végül meglett, a motorról eltávolítva a műanyag pingpong asztalt láthatóvá vált, hogy a befecskendezők mellett áll a gázolaj (a képen feketével jelölt terület, ha nem lennék világos Smiley ). természetesen letöröltem, de újra termelődött.

Milyen okai lehetnek a szivárgásnak? Mármint mi a legvalószínűbb, hogy honnan jön a cucc?



Nagyon várom a hozzáértők, esetleg tapasztalattal bírók válaszát, hogy mi lehet a probléma, mert gázolaj szagban nem olyan jó csapatni.

Üdv és köszi az ötleteket
G
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2014.06.07 szombat, 20:59:02 »

Sziasztok

(2001, MK3  - 2.0 TDDI)

TDDI anomáliám lenne Smiley

A napokban tapasztaltam, hogy gázolaj szagot fúj be a klíma. Először nem jöttem rá a forrásra, de végül meglett, a motorról eltávolítva a műanyag pingpong asztalt láthatóvá vált, hogy a befecskendezők mellett áll a gázolaj (a képen feketével jelölt terület, ha nem lennék világos Smiley ). természetesen letöröltem, de újra termelődött.

Milyen okai lehetnek a szivárgásnak? Mármint mi a legvalószínűbb, hogy honnan jön a cucc?



Nagyon várom a hozzáértők, esetleg tapasztalattal bírók válaszát, hogy mi lehet a probléma, mert gázolaj szagban nem olyan jó csapatni.

Üdv és köszi az ötleteket
G
Szia!
Csak a nagynyomású csöveknél a hollander mellett (próbáld meghúzni 17-es kulccsal) vagy a résolaj csöveknél jöhet gázolaj (itt nézd meg nem repedt-e a cső vagy nincs-e lelazulva valamelyik csatlakozónál, ehhez 10-es dugókulcs kell.)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2014.06.07 szombat, 21:06:42 »

Köszi, akkor ezt hnap csekkolom kicsit több természetes fényben Smiley

Szia!
Csak a nagynyomású csöveknél a hollander mellett (próbáld meghúzni 17-es kulccsal) vagy a résolaj csöveknél jöhet gázolaj (itt nézd meg nem repedt-e a cső vagy nincs-e lelazulva valamelyik csatlakozónál, ehhez 10-es dugókulcs kell.)
Naplózva
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:01:32 »

Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám akadt a 2002.10. havi TDDI-vel, hogy menet közben elkezdett leállogatni eleinte ritkábban, később ha már szinte alig tudtam vele hazamenni.
Leálláskor kigyulladt az izzításjelző, illetve leállás előtt visszaesett a fordulatszámmérő. Egy ismerősömnél hibakódot olvastunk, 0255, és 0335 volt benne emlékeim szerint. Az utóbbi a főtengely fordulatszám jeladó hibájára, a másik az adagoló szivattyú hibájára utal.
Kicseréltem a jeladót, de a hiba továbbra is fennáll, sőt a próbaútró vontatva jöttem vissza, mert már be sem indul, csak teker az önindító, közben villog az izzításjelzö.
A kiszerelt jeladó egyébként tele volt fémreszelékkel, gondolom a lendkeréktől.
Örömmel venném ha lenne valami tipp mit nézzek, vagy nézessek még meg.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:18:56 »

Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám akadt a 2002.10. havi TDDI-vel, hogy menet közben elkezdett leállogatni eleinte ritkábban, később ha már szinte alig tudtam vele hazamenni.
Leálláskor kigyulladt az izzításjelző, illetve leállás előtt visszaesett a fordulatszámmérő. Egy ismerősömnél hibakódot olvastunk, 0255, és 0335 volt benne emlékeim szerint. Az utóbbi a főtengely fordulatszám jeladó hibájára, a másik az adagoló szivattyú hibájára utal.
Kicseréltem a jeladót, de a hiba továbbra is fennáll, sőt a próbaútró vontatva jöttem vissza, mert már be sem indul, csak teker az önindító, közben villog az izzításjelzö.
A kiszerelt jeladó egyébként tele volt fémreszelékkel, gondolom a lendkeréktől.
Örömmel venném ha lenne valami tipp mit nézzek, vagy nézessek még meg.

Kap gázolajat az adagoló?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:22:31 »

A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:33:05 »

A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
Először az ac pumpát nézd meg működik e.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:37:44 »

A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.

Ott lehet a kutya elesve.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:53:57 »

A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.

ütögesd meg jól az AC-d, lehet beindul. Ha igen, tuti az a baja.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 23:32:47 »

Sziasztok!

2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.

Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?

Köszi a válaszokat.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 00:08:16 írta papama » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 00:38:58 »

Sziasztok!

2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.

Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?

Köszi a válaszokat.....
Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 05:48:41 »

Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.

Néztem az oldalon a hozzászólásokban, azért vagyok bizonytalan. Hiba oka lehet dugulás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:50:53 »

Sziasztok!

2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.

Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?

Köszi a válaszokat.....
ac pumpa...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:52:00 »

Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.
de ckp igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 12:26:14 »

de ckp igen.

És? Ki mondta, hogy nincs?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 18:36:47 »

ac pumpa...
Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 18:42:45 »

Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.

Az nem annyira jó.
Vedd le a szűrőnél a beérkező csövet, zárd rövidre a relénél az AC-t és ha nem jön Go, akkor bizony rossz.
Esetleg lehet kábel, csatlakozás hiba a szivattyúnál....de kevésbé valószínű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 18:44:16 »

Az nem annyira jó.
Vedd le a szűrőnél a beérkező csövet, zárd rövidre a relénél az AC-t és ha nem jön Go, akkor bizony rossz.
Esetleg lehet kábel, csatlakozás hiba a szivattyúnál....de kevésbé valószínű.
Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 19:21:07 »

Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.

Gyújtáson még nem dolgozik az AC.  Beindítod az autót és a jobb hátsó keréknél hallani lehet.....ha működik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:42:39 »

Gyújtáson még nem dolgozik az AC.  Beindítod az autót és a jobb hátsó keréknél hallani lehet.....ha működik.

Semmit nem hallok aláfeküdtem, úgy próbáltam gyújtáson is és utána beindítottuk, na azon nem hallottam semmit. Nem tudjátok relé hol van és melyik lábat kell összezárni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:49:01 »

Semmit nem hallok aláfeküdtem, úgy próbáltam gyújtáson is és utána beindítottuk, na azon nem hallottam semmit. Nem tudjátok relé hol van és melyik lábat kell összezárni?

Akku mellett van és a 30 és 87-es lábat kell összezárni.
Van több relé is a dobozban, nyilván az ac relénél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 21:39:54 »

Akku mellett van és a 30 és 87-es lábat kell összezárni.
Van több relé is a dobozban, nyilván az ac relénél.
Akkor jó helyen kerestem Smiley kösz
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:29:09 »

Akkor jó helyen kerestem Smiley kösz
Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:30:34 »

Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989

Nem egyszerűbb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:39:11 »

Nem egyszerűbb.

Számomra egyszerűbb volt mint indítani és közben alámászni mindez egyedül.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:41:09 »

Számomra egyszerűbb volt mint indítani és közben alámászni mindez egyedül.

Nem kell indítani.
Írtam, hogy a relé kapcsolt lábait össze kell zárni és ennyi.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:46:26 »

Nem kell indítani.
Írtam, hogy a relé kapcsolt lábait össze kell zárni és ennyi.  Cool
Úgy is egyszerű valóban. Nekem tavaly télen állt meg -5 fok kezem fagyva találtam egy drótot ez volt egy gyors megoldás a tesztre! 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:02:25 »

Úgy is egyszerű valóban. Nekem tavaly télen állt meg -5 fok kezem fagyva találtam egy drótot ez volt egy gyors megoldás a tesztre! 

Télen meg kevésbé komfortos alámászni....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 23:23:29 »

Télen meg kevésbé komfortos alámászni....  Undecided
Cserét nem tudtam másképp megoldani.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2014.06.10 kedd, 13:14:57 »

Cserét nem tudtam másképp megoldani.

Erre jutottam én is, délután megteszem:)
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2014.06.10 kedd, 18:23:17 »

Hello everybody!

Olyan gondom van h NEM MŰKÖDNEK A HŰTŐVENTILLÁTORAIM. Cry 2001-es, 90LE-s TDDI-ről van szó. Vasárnap egy jó hegyi kaptatón sikerült felrottyantani a vizet. Viszont mikor félreálltam visszahűteni, észrevettem h ventillátoroknak eszük ágában sincs elindulni. Sad
Biztosítékokat ellenőriztem. Mindegyik OK.

Ötlet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2014.06.10 kedd, 18:38:19 »

Hello everybody!

Olyan gondom van h NEM MŰKÖDNEK A HŰTŐVENTILLÁTORAIM. Cry 2001-es, 90LE-s TDDI-ről van szó. Vasárnap egy jó hegyi kaptatón sikerült felrottyantani a vizet. Viszont mikor félreálltam visszahűteni, észrevettem h ventillátoroknak eszük ágában sincs elindulni. Sad
Biztosítékokat ellenőriztem. Mindegyik OK.

Ötlet?

Ha direktre zárod a reléknél az érintkezőket úgyse indul egyik sem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:06:42 »

Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989

Sziasztok!

Megy az AC pumpa, de épp hogy pisil és néha nem nyom semmit, ez normális, mert itt a fórumon olvastam, hogy 1.4 bárral kellene nyomni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:10:22 »

Sziasztok!

Megy az AC pumpa, de épp hogy pisil és néha nem nyom semmit, ez normális, mert itt a fórumon olvastam, hogy 1.4 bárral kellene nyomni.


Ugye nem komoly a kérdés, miszerint a "épp hogy pisil és néha nem nyom semmit" normális-e?
Persze, hogy nem.
Cseréld ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:16:26 »


Ugye nem komoly a kérdés, miszerint a "épp hogy pisil és néha nem nyom semmit" normális-e?
Persze, hogy nem.
Cseréld ki.
Smiley Okéé így gondoltam, csak..... am mekkora nyomásnak kell lennie?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:25:12 »

Smiley Okéé így gondoltam, csak..... am mekkora nyomásnak kell lennie?


Amit oda veszel, az elegendő nyomást tud.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:28:48 »


Amit oda veszel, az elegendő nyomást tud.  Smiley


Rendben. Köszi a választ Smiley
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:49:07 »

Ha direktre zárod a reléknél az érintkezőket úgyse indul egyik sem?

Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\

Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:21:20 »

Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\

Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?
Igen okozhat. Nem kell sokat melegíteni kapcsold be a klimát és el kell indulnia a ventinek is.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:23:02 »

Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\

Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?

A relék 30-as és 87-es lábait. Ezeket kapcsolja össze. Ha ott a tépfesz a 30-ason és összezárva a 87-esre nem indul el, akkor a ventilátorok csatlakozói vagy a ventilátoroknál lesz a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.