Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113547 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 13:58:25 »

Milyen ketyegőd van amúgy?
alul az aláírásomban benne van. Wink

te is beírhatnád az aláírásodba az autódat! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 13:59:37 »

szerintem meg nem.1-1. eplus2
az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:01:41 »

az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
ez semmit nem jelent. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:01:56 »

az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
Ennyi worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:03:09 »

Ennyi worship
ezek félinformációk,ez semmi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:09:39 »

ezek félinformációk,ez semmi.
Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:11:54 »

Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.

Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 14:25:54 »

Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.  laugh
Szeretem, hogy mindig olyan hasznos dolgokat mondasz  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 15:10:44 »

Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.  laugh

Nem három év az, kevesebb!

Mivel ha 100e km 3 hónap alatt lesz meg, akkor 200e 6 hónap alatt volt meg.


(nekem fater 48 évig volt sofőr, 3 évente cserélték alatta kocsit ~400e km után..... egy héten 5 napot ment.....  szóval ennek többszörösét menni, havi 33e km...számomra vicces)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 16:13:36 »

Nem három év az, kevesebb!

Mivel ha 100e km 3 hónap alatt lesz meg, akkor 200e 6 hónap alatt volt meg.


(nekem fater 48 évig volt sofőr, 3 évente cserélték alatta kocsit ~400e km után..... egy héten 5 napot ment.....  szóval ennek többszörösét menni, havi 33e km...számomra vicces)

Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód,  az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van.  ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.17 csütörtök, 16:16:07 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 16:16:52 »

Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód,  az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van.  ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?

Ezeket tőlem kérdezed?  fejvakaras

#11926 Dátum: Ma - 11:11:02  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.17 csütörtök, 16:20:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 16:20:02 »

Ezeket tőlem kérdezed?

nem,csak válaszoltam az apróbetűsődre,, h nekem is fura és közben meg már annyira nem értettem a dolgot, h Klinge75-től is érdeklődtem, h sikerül összehoznia ezt a rengeteg km-t ennyi idő alatt. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 16:20:49 »

nem,csak válaszoltam az apróbetűsődre,, h nekem is fura és közben meg már annyira nem értettem a dolgot, h Klinge75-től is érdeklődtem, h sikerül összehoznia ezt a rengeteg km-t ennyi idő alatt. vigyor3

 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 16:47:31 »

nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 17:49:57 »

nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig

sedanról tudok képet csinálni valamikor(jöv hét, ha felkerül a csáposra), ha kell.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 20:14:37 »

Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.
azt nem kérdőjelezem meg,hogy neked így ment ennyit.ettől még ez nem normális és biztonságos üzem.és nem is lehet ráhúzni minden tddi-re.
sok attól meghal,ha csak kihagy az AC.a rendszer sem vákumra készült,hanem nyomásra.teljesen mások a tömítések méretezései.ésatöbbiésatöbbi.
én örülök hogy neked jól megy így.pláne hogy az autóban élsz laksz,alszol,szórakozol,csajozol stb.ennyi menéshez mindent az autóban kell csinálnod. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:05:42 »

Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód,  az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van.  ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?
Nincs külön munkám ez a munkám és még egyenlőre a mondimmal járok, de már most megért egy cserére. Amúgy egy Német-Magyar cégben vagyok benne  és ezért ingázok heti  3 szor tőlem 1200km van ami oda vissza 2400 x 3 7200 km ami egy hónapban 28800 km.
Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:08:29 »

De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:32:18 »

De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!
így van.csak irígykednek rád,hogy te mehetsz havi 30e km-t...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:04:55 »

Nincs külön munkám ez a munkám és még egyenlőre a mondimmal járok, de már most megért egy cserére. Amúgy egy Német-Magyar cégben vagyok benne  és ezért ingázok heti  3 szor tőlem 1200km van ami oda vissza 2400 x 3 7200 km ami egy hónapban 28800 km.

 wow1 wow1
Gyakrabban jársz olajcserére, mint anyum a benzinkútra Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:26:46 »

De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!

Nincs értelme ezzel foglalkozni...vannak ilyen emberek is meg olyanok is...

"Nagyobb összegű dolgot" ne felejtsd majd el...engem mindenképp érdekelne...
Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2014.07.18 péntek, 12:26:38 »

Nincs értelme ezzel foglalkozni...vannak ilyen emberek is meg olyanok is...

"Nagyobb összegű dolgot" ne felejtsd majd el...engem mindenképp érdekelne...
Így igaz vigyor3 Inkább segítsünk egymásnak, hisz ezért van ez az oldal nyes nyes Nemsokára írom, ha hazajöttem. Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2014.07.19 szombat, 15:18:04 »

mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2014.07.19 szombat, 15:29:21 »

mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?

Bal nyúlvány (akksi alatt) alján van a relé.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2014.07.19 szombat, 15:33:57 »

Bal nyúlvány (akksi alatt) alján van a relé.
worship ránézek majd, meg nem vicces, hogy a mélygarázsban játsza el minden hétvégén Undecided sima relé, vagy valami spec cucc
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2014.07.19 szombat, 15:48:11 »

worship ránézek majd, meg nem vicces, hogy a mélygarázsban játsza el minden hétvégén Undecided sima relé, vagy valami spec cucc

Nem tudom pontosan milyen....még nem volt vele bajom. (szerintem egy sima 4-5 lábú relé lehet)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2014.07.19 szombat, 15:49:27 »

mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?

Fogaskoszorú hogy áll? Nincs ledarálva adott szakaszon? Mert a jelenség alapján tipikus hiba. Bendix nem tud kifutni teljesen, mert felütközik a kopott fogaskoszorúba így a mágnes sem tud behúzni és kapcsolni. Ha megmozgatod a motort, elfordul a főtengely picit máris lesz kapcsolat és a mágnes tud kapcsolni.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2014.07.19 szombat, 17:53:06 »

Fogaskoszorú hogy áll? Nincs ledarálva adott szakaszon? Mert a jelenség alapján tipikus hiba. Bendix nem tud kifutni teljesen, mert felütközik a kopott fogaskoszorúba így a mágnes sem tud behúzni és kapcsolni. Ha megmozgatod a motort, elfordul a főtengely picit máris lesz kapcsolat és a mágnes tud kapcsolni.
20ekm sincs a lendkerék-kuplungszettben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2014.07.19 szombat, 18:08:28 »

20ekm sincs a lendkerék-kuplungszettben
pedig akkor is tipikus lendkerék, vagy önindító hiba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2014.07.29 kedd, 09:37:08 »

Sziasztok!

Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.

Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi



Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:27:30 »

Sziasztok!

Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.

Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi





Itt körülnéztél?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:28:56 »

Itt körülnéztél?

Még nem, köszi a tippet, körbenézek.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:31:38 »

Még nem, köszi a tippet, körbenézek.


 eljen
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:05:11 »

nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig


Jól látom, hogy Pikers? Én meg Laurelben dolgozom napi szinten beszélünk és kiderül hogy szinte munkatársak vagyunk??
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:36:17 »

Itt körülnéztél?

Hát nem találtam erre vonatkozóan semmit. :-(
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:43:11 »

Hát nem találtam erre vonatkozóan semmit. :-(


 szomoru1 
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:55:40 »

szomoru1 

Szétszedjem összerakjam?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2014.07.29 kedd, 20:59:38 »

Sziasztok!

Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.

Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi


Szia!
Van ebben ilyen is, lehet az zörög...majd ránézünk.
http://www.makrocar.hu/spd/1198056/Ford-Vezermulanc-keszlet-1198056
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2014.07.30 szerda, 00:24:07 »

Szia!

DE ez nem szíjas..?


Szia!
Van ebben ilyen is, lehet az zörög...majd ránézünk.
http://www.makrocar.hu/spd/1198056/Ford-Vezermulanc-keszlet-1198056
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2014.07.30 szerda, 06:21:54 »

Szia!

DE ez nem szíjas..?


ezek szerint nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2014.07.30 szerda, 09:06:50 »

Szia!

DE ez nem szíjas..?


én is szíjasnak tudom a focusban lévő 90le-s motort. http://www.bestpartstore.co.uk/ford-focus/focus-daw-dbw/9900/10553

mi a motorkódja?

a link az 75le-shöz van a linken
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 09:43:24 »

én is szíjasnak tudom a focusban lévő 90le-s motort. http://www.bestpartstore.co.uk/ford-focus/focus-daw-dbw/9900/10553

mi a motorkódja?

a link az 75le-shöz van a linken

Szia,  megnézem, csak otthon van a forgalmi, és küldöm.
Ez 90 LE-s.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2014.08.02 szombat, 07:46:26 »

Szia,  megnézem, csak otthon van a forgalmi, és küldöm.
Ez 90 LE-s.

A főtengelytől az adagolóig láncos, az adagolótól fel a vezérműtengelyig meg szíjas... vigyor3 ilyen öszvér megoldás. Ja és a 75 és 90 le-s motor teljesen egyforma.
Az adagolótól a vez tengelyig:


A főtengelytől az adagolóig:


 wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.02 szombat, 08:03:11 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 09:25:24 »

Sziasztok,szép napot mindenkinek!! smile smile
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0 rinya rinya megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért. falbav falbav
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum rinya rinya-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot  smile smile smile wave
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 10:18:28 »

Sziasztok,szép napot mindenkinek!! smile smile
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0 rinya rinya megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért. falbav falbav
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum rinya rinya-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot  smile smile smile wave


Valamelyik vákumcsöved el van repedve...vagy a szabályzó szelep halt meg. 
Vészüzemnél villogott volna a malacfarok (izzítáasjel).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 10:26:22 »

Sziasztok,szép napot mindenkinek!! smile smile
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0 rinya rinya megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért. falbav falbav
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum rinya rinya-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot  smile smile smile wave
Ha van fékrásegítésed,akkor van vákumod,ugyanaz a szivattyúja.Turbócsőtöl nincs vészüzem.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 11:08:09 »

Ha van fékrásegítésed,akkor van vákumod,ugyanaz a szivattyúja.Turbócsőtöl nincs vészüzem.
Fékrásegítésem az van nem vettem észre hogy változott volna a fékezésnél bármi is!!!
azt látom hogy négy darab cső jön föl,egy a turbóhoz.egy az egrhez egy a fékrásegítéshez,egy pedig a levegőszürőhöz,ezek közül kettőt néztem meg járó motornál a turbó vákumcsövét,ott semmi,s a levegőszűrőét,ott sincs vákum,mindjárt megyek,s megnézem hogy az egrhez menő csőben van e vákum???Hátha!! integet2 integet2
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 12:15:50 »

Na hali még egyszer mindenkinek wave
akkor most ott tartok,hogy átnéztem egyesével az összes vákumcsövet az összes ép nincs repedés.A vákumszivatyú dolgozik,mert vákumot termel,megy is le a két szelephez.Gondolom akkor az a két szelep lehet a rossz vagy azok vezérlése?-Tényleg azok működését mi vezérli,gondolok most arra hogy mindkettőn van egy-egy elektromos csati.Ha most azt az egész  hóbelebancot( hehe)letépem az aljáról és esetleg lehet javítani,vagy?Huh?Huh?
Na minden jót smile smile smile
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 13:13:57 »

Na hali mindenkinek wave wave
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül eplus2 eplus2 eplus2-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek rinya
Köszike!További szép napot smile
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 14:37:14 »

Na hali mindenkinek wave wave
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül eplus2 eplus2 eplus2-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek rinya
Köszike!További szép napot smile

Mielőtt nagyon szétszednéd az autót, én méretnék egy turbonyomást. Ha az rendben van, akkor egy hibalehetőség kizárva. Honnan tudod, hogy ott nincs vákuum? Kimértétek. A turbonyomást is terhelésen szokás mérni. Ahogy itt már korábban leírták a vákuumszelep a turbonál is terhelésen működik rendesen. De lehet, hogy én emlékszem rosszul. Vissza kellene keresni, mert már biztos, hogy volt erről szó korábban.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.