Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:44:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
245
246
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102882 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11900 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 13:58:25 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 13:56:57
Milyen ketyegőd van amúgy?
alul az aláírásomban benne van.
te is beírhatnád az aláírásodba az autódat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11901 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 13:59:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.17 csütörtök, 13:15:41
szerintem meg nem.1-1.
az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11902 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:01:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.17 csütörtök, 13:59:37
az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
ez semmit nem jelent.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11903 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:01:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.17 csütörtök, 13:59:37
az az ac nem nyom 4bart. meg pl a 90le-snél nincs is ac
Ennyi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11904 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:03:09 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 14:01:56
Ennyi
ezek félinformációk,ez semmi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11905 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:09:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.17 csütörtök, 14:03:09
ezek félinformációk,ez semmi.
Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11906 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:11:54 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 14:09:39
Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.
Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11907 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 14:25:54 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.17 csütörtök, 14:11:54
Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.
Szeretem, hogy mindig olyan hasznos dolgokat mondasz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11908 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 15:10:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.17 csütörtök, 14:11:54
Az, hogy valaki 10 év alatt megy 200e km-ert az biztos, hogy nem véletlen, mint ahogy az sem, ha valaki 3 év alatt.
Nem három év az, kevesebb!
Mivel ha 100e km 3 hónap alatt lesz meg, akkor 200e 6 hónap alatt volt meg.
(nekem fater 48 évig volt sofőr, 3 évente cserélték alatta kocsit ~400e km után..... egy héten 5 napot ment..... szóval ennek többszörösét menni, havi 33e km...számomra vicces)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11909 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 16:13:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.17 csütörtök, 15:10:44
Nem három év az, kevesebb!
Mivel ha 100e km 3 hónap alatt lesz meg, akkor 200e 6 hónap alatt volt meg.
(nekem fater 48 évig volt sofőr, 3 évente cserélték alatta kocsit ~400e km után..... egy héten 5 napot ment..... szóval ennek többszörösét menni, havi 33e km...számomra vicces)
Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód, az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van. ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.17 csütörtök, 16:16:07 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11910 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 16:16:52 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.07.17 csütörtök, 16:13:36
Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód, az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van. ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?
Ezeket tőlem kérdezed?
#11926 Dátum: Ma - 11:11:02
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.17 csütörtök, 16:20:07 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11911 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 16:20:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.17 csütörtök, 16:16:52
Ezeket tőlem kérdezed?
nem,csak válaszoltam az apróbetűsődre,, h nekem is fura és közben meg már annyira nem értettem a dolgot, h Klinge75-től is érdeklődtem, h sikerül összehoznia ezt a rengeteg km-t ennyi idő alatt.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11912 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 16:20:49 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.07.17 csütörtök, 16:20:02
nem,csak válaszoltam az apróbetűsődre,, h nekem is fura és közben meg már annyira nem értettem a dolgot, h Klinge75-től is érdeklődtem, h sikerül összehoznia ezt a rengeteg km-t ennyi idő alatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11913 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 16:47:31 »
nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11914 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 17:49:57 »
Idézetet írta: netcore - 2014.07.17 csütörtök, 16:47:31
nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig
sedanról tudok képet csinálni valamikor(jöv hét, ha felkerül a csáposra), ha kell.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11915 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 20:14:37 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 14:09:39
Oké de nem 10-20 ezer km van szó hanem 200.000 ről, valaki 10 év alatt megy ennyit, ne mond már nekem hogy ez véletlen mert ez te sem hiszed el.
azt nem kérdőjelezem meg,hogy neked így ment ennyit.ettől még ez nem normális és biztonságos üzem.és nem is lehet ráhúzni minden tddi-re.
sok attól meghal,ha csak kihagy az AC.a rendszer sem vákumra készült,hanem nyomásra.teljesen mások a tömítések méretezései.ésatöbbiésatöbbi.
én örülök hogy neked jól megy így.pláne hogy az autóban élsz laksz,alszol,szórakozol,csajozol stb.ennyi menéshez mindent az autóban kell csinálnod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11916 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:05:42 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.07.17 csütörtök, 16:13:36
Nekem is. Ha napi 1.000 km-t használod az autód, az kb 22-25 km/hó. Gondolom hétvégente nem jársz. Ha 1.000 km-t mész, az 500 km oda, meg 500 vissza. Milyen távolság az,ami 500 km-re van tőled, mert pl Sopron-Salzburg ~370km és onnan Svájc még elég messze van. ha nem soproni vagy, akkor még Németo is necces, h beleférjen 500 km-be, és akkor még csak a határt néztük.
+ akkor melóra hogy jut időd? gondolom nem kamionos vagy, hisz a Mondit 'kínzod'. Szóval ez nekem nagyon nem tiszta.
Egy nap letekersz 1000km-t, durván 10-11 óra vezetés (de akkor eléggé nyomod neki) közben dolgozol 8 órát. Mikor pihensz,alszol,étkezel? és a többit még nem is kérdeztem?
Nincs külön munkám ez a munkám és még egyenlőre a mondimmal járok, de már most megért egy cserére. Amúgy egy Német-Magyar cégben vagyok benne és ezért ingázok heti 3 szor tőlem 1200km van ami oda vissza 2400 x 3 7200 km ami egy hónapban 28800 km.
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11917 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:08:29 »
De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11918 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:32:18 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.18 péntek, 10:08:29
De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!
így van.csak irígykednek rád,hogy te mehetsz havi 30e km-t......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11919 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:04:55 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.18 péntek, 10:05:42
Nincs külön munkám ez a munkám és még egyenlőre a mondimmal járok, de már most megért egy cserére. Amúgy egy Német-Magyar cégben vagyok benne és ezért ingázok heti 3 szor tőlem 1200km van ami oda vissza 2400 x 3 7200 km ami egy hónapban 28800 km.
Gyakrabban jársz olajcserére, mint anyum a benzinkútra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11920 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:26:46 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.18 péntek, 10:08:29
De amúgy úgy veszem észre hogy csak a kötekedés megy itt. Én nem tehetek róla hogy egyeseknek olyan silány az élete hogy 1-2 dolog felfoghatatlan számára. Tisztelet a kivételnek!
Nincs értelme ezzel foglalkozni...vannak ilyen emberek is meg olyanok is...
"Nagyobb összegű dolgot" ne felejtsd majd el...engem mindenképp érdekelne...
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11921 Dátum:
2014.07.18 péntek, 12:26:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.07.18 péntek, 11:26:46
Nincs értelme ezzel foglalkozni...vannak ilyen emberek is meg olyanok is...
"Nagyobb összegű dolgot" ne felejtsd majd el...engem mindenképp érdekelne...
Így igaz
Inkább segítsünk egymásnak, hisz ezért van ez az oldal
Nemsokára írom, ha hazajöttem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11922 Dátum:
2014.07.19 szombat, 15:18:04 »
mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11923 Dátum:
2014.07.19 szombat, 15:29:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.19 szombat, 15:18:04
mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?
Bal nyúlvány (akksi alatt) alján van a relé.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11924 Dátum:
2014.07.19 szombat, 15:33:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.19 szombat, 15:29:21
Bal nyúlvány (akksi alatt) alján van a relé.
ránézek majd, meg nem vicces, hogy a mélygarázsban játsza el minden hétvégén
sima relé, vagy valami spec cucc
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11925 Dátum:
2014.07.19 szombat, 15:48:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.19 szombat, 15:33:57
ránézek majd, meg nem vicces, hogy a mélygarázsban játsza el minden hétvégén
sima relé, vagy valami spec cucc
Nem tudom pontosan milyen....még nem volt vele bajom. (szerintem egy sima 4-5 lábú relé lehet)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11926 Dátum:
2014.07.19 szombat, 15:49:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.19 szombat, 15:18:04
mostanában előfordul, hogy az autó nem indul. hibakód, izzításjelző villogás nincs, önindító reléje csattog. önindító új, ha az autót meglögdösöm 3-asbban, akkor utána indul rögtön. valami ötlet? a tornyon a relé hol van pontosan ami az adagolóé?
Fogaskoszorú hogy áll? Nincs ledarálva adott szakaszon? Mert a jelenség alapján tipikus hiba. Bendix nem tud kifutni teljesen, mert felütközik a kopott fogaskoszorúba így a mágnes sem tud behúzni és kapcsolni. Ha megmozgatod a motort, elfordul a főtengely picit máris lesz kapcsolat és a mágnes tud kapcsolni.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11927 Dátum:
2014.07.19 szombat, 17:53:06 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.07.19 szombat, 15:49:27
Fogaskoszorú hogy áll? Nincs ledarálva adott szakaszon? Mert a jelenség alapján tipikus hiba. Bendix nem tud kifutni teljesen, mert felütközik a kopott fogaskoszorúba így a mágnes sem tud behúzni és kapcsolni. Ha megmozgatod a motort, elfordul a főtengely picit máris lesz kapcsolat és a mágnes tud kapcsolni.
20ekm sincs a lendkerék-kuplungszettben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11928 Dátum:
2014.07.19 szombat, 18:08:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.19 szombat, 17:53:06
20ekm sincs a lendkerék-kuplungszettben
pedig akkor is tipikus lendkerék, vagy önindító hiba
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11929 Dátum:
2014.07.29 kedd, 09:37:08 »
Sziasztok!
Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.
Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11930 Dátum:
2014.07.29 kedd, 11:27:30 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.29 kedd, 09:37:08
Sziasztok!
Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.
Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi
Itt
körülnéztél?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11931 Dátum:
2014.07.29 kedd, 11:28:56 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.29 kedd, 11:27:30
Itt
körülnéztél?
Még nem, köszi a tippet, körbenézek.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11932 Dátum:
2014.07.29 kedd, 11:31:38 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.29 kedd, 11:28:56
Még nem, köszi a tippet, körbenézek.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11933 Dátum:
2014.07.29 kedd, 13:05:11 »
Idézetet írta: netcore - 2014.07.17 csütörtök, 16:47:31
nekem ac nélkül addig járt ameddig volt a csőben go, igaz nem tudtam lelégteleníteni rendesen.
ha valaki lentvan az autó alatt fotózza már le az ac környékét, a csövek érdekelnek még mindig
Jól látom, hogy Pikers? Én meg Laurelben dolgozom napi szinten beszélünk és kiderül hogy szinte munkatársak vagyunk??
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11934 Dátum:
2014.07.29 kedd, 13:36:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.29 kedd, 11:27:30
Itt
körülnéztél?
Hát nem találtam erre vonatkozóan semmit. :-(
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11935 Dátum:
2014.07.29 kedd, 13:43:11 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.29 kedd, 13:36:17
Hát nem találtam erre vonatkozóan semmit. :-(
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11936 Dátum:
2014.07.29 kedd, 13:55:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.29 kedd, 13:43:11
Szétszedjem összerakjam?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11937 Dátum:
2014.07.29 kedd, 20:59:38 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.29 kedd, 09:37:08
Sziasztok!
Kérhetném a segítségeteket egy kicsit? A mondeom mellé párom kapott egy focus tddi-t, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni, érdeklődni.
Adatok: focus 2001-es évjárat, endura diesel 90 LE, tddi.
164 e valós KM, és szalon állapot.
Kérdéseim, a motor rendesen volt szervizelve, 123e-nél volt a vezérlés cserélve.
1800-2000 fordulat között valami szép zörgést hallok, mint ha lánc lánccal összeérne, olyan igazi fémes hanggal, ettől függetlenül többi fordulaton semmi zaj, de ez viszont zavaró.
Ki szeretném iktatni, ha lehet, ne hogy valami károm legyen.
Van valakinek hasonló jelensége?
Tisztelettel megköszönném válaszotokat.
Mészi
Szia!
Van ebben ilyen is, lehet az zörög...majd ránézünk.
http://www.makrocar.hu/spd/1198056/Ford-Vezermulanc-keszlet-1198056
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11938 Dátum:
2014.07.30 szerda, 00:24:07 »
Szia!
DE ez nem szíjas..?
Idézetet írta: Ervin - 2014.07.29 kedd, 20:59:38
Szia!
Van ebben ilyen is, lehet az zörög...majd ránézünk.
http://www.makrocar.hu/spd/1198056/Ford-Vezermulanc-keszlet-1198056
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11939 Dátum:
2014.07.30 szerda, 06:21:54 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.30 szerda, 00:24:07
Szia!
DE ez nem szíjas..?
ezek szerint nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11940 Dátum:
2014.07.30 szerda, 09:06:50 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.30 szerda, 00:24:07
Szia!
DE ez nem szíjas..?
én is szíjasnak tudom a focusban lévő 90le-s motort.
http://www.bestpartstore.co.uk/ford-focus/focus-daw-dbw/9900/10553
mi a motorkódja?
a link az 75le-shöz van a linken
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11941 Dátum:
2014.07.31 csütörtök, 09:43:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.30 szerda, 09:06:50
én is szíjasnak tudom a focusban lévő 90le-s motort.
http://www.bestpartstore.co.uk/ford-focus/focus-daw-dbw/9900/10553
mi a motorkódja?
a link az 75le-shöz van a linken
Szia, megnézem, csak otthon van a forgalmi, és küldöm.
Ez 90 LE-s.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11942 Dátum:
2014.08.02 szombat, 07:46:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.07.31 csütörtök, 09:43:24
Szia, megnézem, csak otthon van a forgalmi, és küldöm.
Ez 90 LE-s.
A főtengelytől az adagolóig láncos, az adagolótól fel a vezérműtengelyig meg szíjas...
ilyen öszvér megoldás. Ja és a 75 és 90 le-s motor teljesen egyforma.
Az adagolótól a vez tengelyig:
A főtengelytől az adagolóig:
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.02 szombat, 08:03:11 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11943 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 09:25:24 »
Sziasztok,szép napot mindenkinek!!
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0
megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért.
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum
-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11944 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 10:18:28 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.03 vasárnap, 09:25:24
Sziasztok,szép napot mindenkinek!!
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0
megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért.
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum
-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot
Valamelyik vákumcsöved el van repedve...vagy a szabályzó szelep halt meg.
Vészüzemnél villogott volna a malacfarok (izzítáasjel).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11945 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 10:26:22 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.03 vasárnap, 09:25:24
Sziasztok,szép napot mindenkinek!!
Gyorsba szeretnék tölletek kérni egy kis tanácsot,segítséget,nincs vákumom,ezalatt azt értem,hogy ami a turbó tetején van vákumdob, na az azt vezérlő vákum 0
megszünt, semmilyen fordulati tartományban nem működik,s ezáltal az autó egy lomha öszvér.
Ezt a problémát péntek este észleltem,miközben jöttem Ausztriából hazafele,hogy kib@szottúl lelomhult az autó,mint kiderült ezért.
Holnap reggel indulok vissza,ha lessz vákumom-hanem,legfeljebb az ADAC-besegít, de mindenképp muszáj kimennem.
Na a kérdés,mi lehet az oka,hogy egyik pillanatról a másikra nincs vákum?Lehet hogy az az alkatrész ami előállítja az ment tönkre,vagy csak valami elektronikus hiba.
Alámásztam az autónak semmiféle különös dolgot nem vetem észre,-csövek kicsúszva,eldugulva,semmi ilyesmi.
Ja még annyit,hogy amikor elindultam,hallottam hogy valahol kifúj a turbó,(mint kiderült meg volt lazulva az akksi mellett lévő cső bilincse!!!)-ekkor még mentem mint a szél,-gondoltam majd otthon megnézem,így mentem vagy egy 500-ast,s ezután szünt meg a vákum
-ezt csak azért írtam hogy nincs e a kettőnek egymáshoz köze??Gondolok itt arra hogy mivel kifújt a turbó,nem lehet hogy az autó "vészüzeme" elzárta a vákumot???(bocsi ha hülyeséget,írtam!!)
Köszönöm a segítségeteket,sziasztok további szép napot
Ha van fékrásegítésed,akkor van vákumod,ugyanaz a szivattyúja.Turbócsőtöl nincs vészüzem.
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11946 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 11:08:09 »
Idézetet írta: feltaláló - 2014.08.03 vasárnap, 10:26:22
Ha van fékrásegítésed,akkor van vákumod,ugyanaz a szivattyúja.Turbócsőtöl nincs vészüzem.
Fékrásegítésem az van nem vettem észre hogy változott volna a fékezésnél bármi is!!!
azt látom hogy négy darab cső jön föl,egy a turbóhoz.egy az egrhez egy a fékrásegítéshez,egy pedig a levegőszürőhöz,ezek közül kettőt néztem meg járó motornál a turbó vákumcsövét,ott semmi,s a levegőszűrőét,ott sincs vákum,mindjárt megyek,s megnézem hogy az egrhez menő csőben van e vákum???Hátha!!
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11947 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 12:15:50 »
Na hali még egyszer mindenkinek
akkor most ott tartok,hogy átnéztem egyesével az összes vákumcsövet az összes ép nincs repedés.A vákumszivatyú dolgozik,mert vákumot termel,megy is le a két szelephez.Gondolom akkor az a két szelep lehet a rossz vagy azok vezérlése?-Tényleg azok működését mi vezérli,gondolok most arra hogy mindkettőn van egy-egy elektromos csati.Ha most azt az egész hóbelebancot(
)letépem az aljáról és esetleg lehet javítani,vagy?
Na minden jót
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11948 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 13:13:57 »
Na hali mindenkinek
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül
-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek
Köszike!További szép napot
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11949 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 14:37:14 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.04 hétfő, 13:13:57
Na hali mindenkinek
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül
-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek
Köszike!További szép napot
Mielőtt nagyon szétszednéd az autót, én méretnék egy turbonyomást. Ha az rendben van, akkor egy hibalehetőség kizárva. Honnan tudod, hogy ott nincs vákuum? Kimértétek. A turbonyomást is terhelésen szokás mérni. Ahogy itt már korábban leírták a vákuumszelep a turbonál is terhelésen működik rendesen. De lehet, hogy én emlékszem rosszul. Vissza kellene keresni, mert már biztos, hogy volt erről szó korábban.
Naplózva
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
245
246
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ