kurru
|
|
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 21:49:19 » |
|
valószínűleg az lesz akkor
Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?
|
|
|
Naplózva
|
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:03:24 » |
|
Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?
feklújítás drága pénzért, vagy csere újra mégdrágábbért, esetleg csere olcsó bontottra.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:04:52 » |
|
Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?
ki lehet cserélni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:22:32 » |
|
Sziasztok! Nincs valakinek egy focus tddi motorhoz (1. katalizátora? (vagy iktatója)? Mészi
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
kurru
|
|
« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:39:30 » |
|
ki lehet cserélni
Kösz a válaszokat, ez jó hír :-) Felújítókészletre van szükségem? Van aki már csinált(atott) ilyet? - ér még az autóm annyit? :-)
|
|
|
Naplózva
|
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 23:46:56 » |
|
Kösz a válaszokat, ez jó hír :-) Felújítókészletre van szükségem? Van aki már csinált(atott) ilyet? - ér még az autóm annyit? :-)
valamelyik bontóstól veszel egy jóállapotút és csere. max 50eft az egész
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:05:11 » |
|
Sziasztok ! Nemrégiben vettem az autót ( előtte benzinesem volt ) ... és az ha elmentem vele kb 1km ert városba pár utcahossz alatt már üzemi hőfokot mutatott. Na most a mondinak kb kell negyed óra, hogy felmenjen a hőfok üzemi hőfokra középállássba. Ez normális, ennyi idő kell neki, hogy melegedjen ? Vagy a termosztát a rossz ? Bár elmegyek párszáz métert és ha fűtést kapcsolok kb 1 perc után már langyosat fúj pár perc és nyomja befele a meleget... csak épp a motor hőfokjelzőjéhez kell egy 10perc negyed óra, hogy beálljon középre. Ez normális ? vagy nem ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:17:51 » |
|
Sziasztok ! Nemrégiben vettem az autót ( előtte benzinesem volt ) ... és az ha elmentem vele kb 1km ert városba pár utcahossz alatt már üzemi hőfokot mutatott. Na most a mondinak kb kell negyed óra, hogy felmenjen a hőfok üzemi hőfokra középállássba. Ez normális, ennyi idő kell neki, hogy melegedjen ? Vagy a termosztát a rossz ? Bár elmegyek párszáz métert és ha fűtést kapcsolok kb 1 perc után már langyosat fúj pár perc és nyomja befele a meleget... csak épp a motor hőfokjelzőjéhez kell egy 10perc negyed óra, hogy beálljon középre. Ez normális ? vagy nem ? Az biztos, hogy a diesel lassabban melegszik, mint egy benzines. Az a 10-15 perc...km-ben mennyi, milyen tempóban? Miután beállt függőlegesbe a mutató nem szokott elmozdulni onnan? Nekem (télen) városban kell 8-10km, hogy bemelegedjen.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:22:29 » |
|
Az biztos, hogy a diesel lassabban melegszik, mint egy benzines. Az a 10-15 perc...km-ben mennyi, milyen tempóban? Miután beállt függőlegesbe a mutató nem szokott elmozdulni onnan? Nekem (télen) városban kell 8-10km, hogy bemelegedjen.
8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:28:01 » |
|
8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám Smiley
Nekem a kieg.fűtésnek köszönhetően 10km után már függőlegesen áll a mutató. Ha nem hűl vissza akkor nincs baj. A fűtés miatt is lassabb kicsit a melegedés.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:30:34 » |
|
Nekem a kieg.fűtésnek köszönhetően 10km után már függőlegesen áll a mutató. Ha nem hűl vissza akkor nincs baj. A fűtés miatt is lassabb kicsit a melegedés.
Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:41:01 » |
|
Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?
Ha a termosztát(ok)nak van baja akkor vissza szokott hűlni (ingázik a mutató ). Egy gyári kiegészítő fűtés beépítésével kicsit felgyorsítható a folyamat.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:43:19 » |
|
Ha a termosztát(ok)nak van baja akkor vissza szokott hűlni (ingázik a mutató ). Egy gyári kiegészítő fűtés beépítésével kicsit felgyorsítható a folyamat. Ahha, csak attól tartottam, hogy pl nyitott állapotba elromlott és azért melegszik nehezen fel, mert az egész hűtőkört próbálja melegíteni. De akkor ezekszerint ez csak diesel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2014.09.23 kedd, 22:39:52 » |
|
Ahha, csak attól tartottam, hogy pl nyitott állapotba elromlott és azért melegszik nehezen fel, mert az egész hűtőkört próbálja melegíteni. De akkor ezekszerint ez csak diesel
Igen, a diesel ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
kurru
|
|
« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2014.09.23 kedd, 22:54:32 » |
|
8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám:)
1500-as fordulaton, főleg ha sík terepen csoda, ha 10 perc alatt bemelegszik neked :-) Én göcseji dombságban emelkedő, lejtő, enyhe emelkedő folyamatosan - a lejtőtől rendes tempóban (110) és vagy 9 km kell a teljes bemelegedéshez (szerintem ha kimozdul a mutató, már nyomhatod neki - szakértők?). Meredekebb emelkedővel 1-2 km is elég. Amikor vettem a kocsit mindkét termosztátot ki kellett cserélnem. Ha nem nyomtam neki, egyből visszahűlt.
|
|
|
Naplózva
|
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2014.09.24 szerda, 00:48:11 » |
|
1500-as fordulaton, főleg ha sík terepen csoda, ha 10 perc alatt bemelegszik neked :-) Én göcseji dombságban emelkedő, lejtő, enyhe emelkedő folyamatosan - a lejtőtől rendes tempóban (110) és vagy 9 km kell a teljes bemelegedéshez (szerintem ha kimozdul a mutató, már nyomhatod neki - szakértők?). Meredekebb emelkedővel 1-2 km is elég. Amikor vettem a kocsit mindkét termosztátot ki kellett cserélnem. Ha nem nyomtam neki, egyből visszahűlt.
Nekem meg akkor hűlt vissza, ha nyomtam neki... Látom itt laksz a szomszédban. Vmelyik nap úgyis megyek arra jégkároztatni a Hencz Csabihoz. Összefuthatnánk.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:11:43 » |
|
Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?
Ennek nagyon egyszerű az oka. A dieselnek lényegesen kisebb az ún. hővesztesége ill. kisebb hőfokon "dolgozik", mint a benzines. Meg kell szokni. Ahogy a többiek mondták, ha egy pl hosszabb autópályázás után motorféknél lejjebb megy a mutató, kezdhetsz aggódni és termosztátok után nézni. Sok sikert és balesetmentes kilométert az autóhoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 19:10:57 » |
|
Köszi ! Újabb kérdés, a blokk tetején a porlasztók körül kis szivárgás vélek felvedezni, nem folyik nem ömlik.. csak kis nedvesség van. Nem is mindegyiknél hanem csak 3 nál. Nem tűnik se gázolajnak se motorolajnak, nincs jellegzetes szaga. Persze ettől még lehet valamelyik. Résolajcsöveknél szivároghat vagy mi lehet ? nincs ciripelő hangja, a motor szépen jár könnyel indul hidegen meleg... nincs semmi betegsége.. Vagy csak valami szivárgás lehet ? De honnan ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 19:20:41 » |
|
Köszi ! Újabb kérdés, a blokk tetején a porlasztók körül kis szivárgás vélek felvedezni, nem folyik nem ömlik.. csak kis nedvesség van. Nem is mindegyiknél hanem csak 3 nál. Nem tűnik se gázolajnak se motorolajnak, nincs jellegzetes szaga. Persze ettől még lehet valamelyik. Résolajcsöveknél szivároghat vagy mi lehet ? nincs ciripelő hangja, a motor szépen jár könnyel indul hidegen meleg... nincs semmi betegsége.. Vagy csak valami szivárgás lehet ? De honnan ?
motorolaj a szelepfedélből.a tömítés cseréjével megszűnik,ha annyira zavar.1800Ft/db asszem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 20:56:43 » |
|
motorolaj a szelepfedélből.a tömítés cseréjével megszűnik,ha annyira zavar.1800Ft/db asszem.
Az nagy baj ? Vagy ne foglalkozzak vele ? Nem annyira idegesit ha nem nagy dolog es nem okoz gondot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2014.09.26 péntek, 06:36:28 » |
|
Az nagy baj ? Vagy ne foglalkozzak vele ? Nem annyira idegesit ha nem nagy dolog es nem okoz gondot.
szerintem csak a szemedet báncsa...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
balkal
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2014.09.26 péntek, 09:03:02 » |
|
Na még van kérdésem 2.0 TDDi-m van..2005 fl-es kombi...motorkód d5ba sajna csak 90le...elvagyok vele...nem versenyezni vettem. De tudtommal ugyanebből a motorból vam115le-is... A vezérműlánc fedelén 115 ps matrica van...mennyibe fájna ebből is 115-le csinálni ? Mi kell hozzá ? Elég átírni a motorvezérlést, vagy alkatrészt is kell cserélni ? Valaki foglalkozik ezzel ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2014.09.26 péntek, 09:27:31 » |
|
Na még van kérdésem 2.0 TDDi-m van..2005 fl-es kombi...motorkód d5ba sajna csak 90le...elvagyok vele...nem versenyezni vettem. De tudtommal ugyanebből a motorból vam115le-is... A vezérműlánc fedelén 115 ps matrica van...mennyibe fájna ebből is 115-le csinálni ? Mi kell hozzá ? Elég átírni a motorvezérlést, vagy alkatrészt is kell cserélni ? Valaki foglalkozik ezzel ? A 115lovas az D6BA. Más az adagoló (is)..... Egy csiptuning megoldja a problémát....keresd Bunyeket.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
BÖRE01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:33:56 » |
|
Sziasztok. Az érdekelne, hogy lehet az adagolót újra tanítani, mert le volt szedve az adagoló és most adatátviteli hibát ír az adagoló és a vezérlő között. Válaszokat előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:53:53 » |
|
Sziasztok. Az érdekelne, hogy lehet az adagolót újra tanítani, mert le volt szedve az adagoló és most adatátviteli hibát ír az adagoló és a vezérlő között. Válaszokat előre is köszönöm!
milyen diaggal írja ezt a hibát? csatik mindenhol a helyükön?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
BÖRE01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:11:18 » |
|
milyen diaggal írja ezt a hibát? csatik mindenhol a helyükön?
Csatik a helyükön, vezetékek kimérve,ha jól tudom BOSCH diaggal nézték és "C25" hibakódot jelzett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:28:37 » |
|
Csatik a helyükön, vezetékek kimérve,ha jól tudom BOSCH diaggal nézték és "C25" hibakódot jelzett.
nem hiszem,hogy lenne bármilyen procedúra ilyenkor amit szükséges lenne elvégezni.valami nincs a helyén,vagy feszmentesíteni kell az autót ,aztán a köetkező alkalommal törölni az összes hibát.Mintha lenne reset funkció az adagolóra is,de lehet,hogy csak a tdci befecsi rendszerénél van ilyen,már nem emlékszem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
BÖRE01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:46:21 » |
|
nem hiszem,hogy lenne bármilyen procedúra ilyenkor amit szükséges lenne elvégezni.valami nincs a helyén,vagy feszmentesíteni kell az autót ,aztán a köetkező alkalommal törölni az összes hibát.Mintha lenne reset funkció az adagolóra is,de lehet,hogy csak a tdci befecsi rendszerénél van ilyen,már nem emlékszem.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 17:41:40 » |
|
Tanácstalan vagyok.Nem megy a kocsi 170km/h tol többet és nem is úgy húz mint ahogy kéne.Turbo rendszer nyomáspróbázva tehát nincs gond.turbo nyomás 1.2-1.3.Porlasztók lepróbálva:210BAR.Valakinek valami ötlet?Ac új, kb 30e km van benne.Nem szállít annyit amennyit kéne?Vagy cseréljek adagolót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 16:09:02 » |
|
én is ezt tenném a helyedben.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 16:25:39 » |
|
Off: Aztán akkor meg azon lesz a hiszti, hogy 15 litert eszik 200-nál...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 16:27:48 írta Zsolteey »
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 18:02:18 » |
|
Off: Aztán akkor meg azon lesz a hiszti, hogy 15 litert eszik 200-nál... Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:24:11 » |
|
Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.
Szerintem ha a benzines romlik el, azzal sem tudsz előzni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:28:53 » |
|
Szerintem ha a benzines romlik el, azzal sem tudsz előzni.
sőt, azzal egyébként is meggondolandó
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:35:54 » |
|
Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.
azzal meg 150-180e km nél elkerülhetetlen a motorgenerál.... http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg936353#msg936353
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:37:28 » |
|
süket duma...fejezd már abba
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:37:47 » |
|
Széttaposom üzemmódban még annyi se kell neki.....
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:47:22 » |
|
Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:50:39 » |
|
Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.
El kell vinni egy szerelőhöz (aki ért hozzá) és megcsinálja. Nem kell rögtön adagolót cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:58:14 » |
|
Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.
erről van szó.mindenképp vidd el hozzáértőhöz.monitor mögül ez úgy sem fog megoldódni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:07:58 » |
|
erről van szó.mindenképp vidd el hozzáértőhöz.monitor mögül ez úgy sem fog megoldódni.
Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:10:23 » |
|
Hátha jó lesz.Alkatrész van bőven.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2014.09.30 kedd, 05:24:31 » |
|
Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.
annál drágább javítás nincs mint próba képpen cserélni az alkatrészt hátha jó lesz. Ha a turbo a rossz azt diaggal meg tudtátok volna mérni.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2014.09.30 kedd, 08:55:33 » |
|
Szia sorstárs! Üdv. a benzinesek között!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2014.09.30 kedd, 09:09:58 » |
|
Szia sorstárs! Üdv. a benzinesek között! ő még nem benzines,ne álmodozzá!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2014.09.30 kedd, 09:12:45 » |
|
Nem 30 éves technikát kell venni... Főleg nem használtan, ki tudja milyen előélettel...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2014.09.30 kedd, 10:03:13 » |
|
ő még nem benzines,ne álmodozzá!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2014.09.30 kedd, 12:10:36 » |
|
Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.
Tehát már mókólva volt nem gyári turbó. Akkor bármi is lehet.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2014.09.30 kedd, 14:36:22 » |
|
Tehát már mókólva volt nem gyári turbó. Akkor bármi is lehet.
Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|