Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:38:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102801 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12600 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:29:13 »

ilyet néha nekem is produkál a 115le-s, de én olyankor nem szoktam kínozni, hanem újraindítom. bár nekem ezt csak nyáron csinálta, akkor is 100 indításból 1x
A tdci-knél okozott korábban ilyet rossz generátor is.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12601 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 11:41:10 »

A tdci-knél okozott korábban ilyet rossz generátor is.... Roll Eyes
előfordulhat az is, mert kellett rajta generátort cserélni, mert a gyári 16v fölött tölött
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12602 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 11:49:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
 eljen eljen eljen
A kiegészítő fűtésgyertya cseréje jelentősen megkönnyíthető, nem kell tartani a beszakadástól, és nem kell a melegítéssel kínlódni, ha a gyertyacsere előtt használod a kifejezetten erre a célra kifejlesztett PRO-TEC injektor és izzítógyertya kiszerelő spray-t. Most írtam róla véleményt a TDCI topikban(713.oldal) olvasd el. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a hasznos infókat. worship
A mostani gyertyákat azért bekentem rézpasztával.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12603 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 14:21:10 »

Köszönöm a hasznos infókat. worship
A mostani gyertyákat azért bekentem rézpasztával.
Tisztelt Fórumtárs!
A rézpaszta egy csodálatos segéd anyag, de nem minden hová ajálható. Többek között ide sem. A probléma az, hogy az izzítógyertyáknál és a kiegészítőfűtés gyertyáknál egyaránt alumínium a ház anyaga, a gyertya acél és erre jön még rá a rész. A réz és az alumínium, egymással elektrokémiai szempontból helyi elemet képez, ami jelentősen megnöveli a berágódás esélyét. Ilyen helyekre csak speciális berágódás gátlók használhatók eredményesen. Sajnos elég borsos áron kínálják. Ilyen profi termék a Loctite 8009 berágódásgátló(-30°C-1350°C ig). 450 gr, közel 10 ezer Ft. Ezt annak érdemes megvenni aki rendszeresen foglalkozik a javításokkal. Ha emlékeim nem csalnak akkor a Bárdinál kapsz kisebb kiszerelést egy pár ezer Ft. De az nem Loctite. A Bárdiféle anyagról nincs tapasztalatom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 07:50:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12604 Dátum: 2014.12.26 péntek, 19:10:23 »

DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy.
volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni)
találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel...  

Hengerfej hőmérséklet jeladót nézted már? Ez adhat rossz jelet az ECU-nak meleg motornál, és indulhat pont így mint ahogy leírtad. Elvileg nem lehet sérülésmentesen kiszedni, de volt akinek sikerült már, és ki tudta tisztítani. Viszont az új jeladó sincs horror áron.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #12605 Dátum: 2014.12.27 szombat, 01:57:46 »

Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy az normalis-e, hogy hidegen 2000-es fordulatnal a motor csak hangos lesz, de nem indul meg! Melegen huz a turbo rendesen!
Naplózva
tothj6
Vendég
« Új hozzászólás #12606 Dátum: 2014.12.27 szombat, 06:15:54 »

Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12607 Dátum: 2014.12.27 szombat, 09:59:12 »

Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.
irány a futóműves.ellenőrizni kell a szilenteket,lengővillát,gömbfejeket,szóval mindent.ezt nem lehet "megjósolni".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12608 Dátum: 2014.12.27 szombat, 10:00:12 »

Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy az normalis-e, hogy hidegen 2000-es fordulatnal a motor csak hangos lesz, de nem indul meg! Melegen huz a turbo rendesen!
nem.de hidegen ne is hajtsd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12609 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:25:10 »

nem.de hidegen ne is hajtsd.
hidegen 2-be nekem se húz sztem rendesen de 3-tól okés. Ez probléma?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12610 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:37:11 »

Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.

Féltengelyt nézd meg, csukló lehet rossz integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12611 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:34:13 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12612 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:41:05 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
Az a membrán nem szelep. Egy vákuum mérővel ellátott kézi pumpával ellenőrizhető.
A szolenoid szelepeket is érdemes ellenőrizni.
A gép biztosan jól mozog? Membránt lekötve ellenőrizted?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12613 Dátum: 2014.12.30 kedd, 08:58:29 »

Az a membrán nem szelep. Egy vákuum mérővel ellátott kézi pumpával ellenőrizhető.
A szolenoid szelepeket is érdemes ellenőrizni.
A gép biztosan jól mozog? Membránt lekötve ellenőrizted?

Ha a membránt lekötöm, akkor a geometria sem fog változni, nem? Vagy az is lehet, hogy már annyira nem vágom mire gondolsz. Smiley De rendesen gyorsul, ahogy kell neki. Természetesen, ha makacskodik és vészüzemmódba áll, akkor nem.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12614 Dátum: 2014.12.30 kedd, 10:35:26 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
tddi-n turbó miatti vészüzem? Roll Eyes
Szerintem kérd el a hibakódot pontosan,mert szerintem az inkább üzemanyagrandszeri vészüzem lehet,vagy méginkább egy MAF szenzor hiba.
Benézték ezt neked rendesen.
Vagy kérj meg egy környékedbeli tagot,hogy nézzen rá forscannel,azért fizetned sem kell.
Kell a hibakód! pl ilyen: P1234
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12615 Dátum: 2014.12.30 kedd, 10:46:03 »

Ha a membránt lekötöm, akkor a geometria sem fog változni, nem? Vagy az is lehet, hogy már annyira nem vágom mire gondolsz. Smiley De rendesen gyorsul, ahogy kell neki. Természetesen, ha makacskodik és vészüzemmódba áll, akkor nem.

Úgy gondoltam, membránt lekötve kell ellenőrizni a geo szabad és könnyű mozgását.
Ha megy rendesen, akkor no problem.
Kellene a hibakód, mert abból érdemes kiindulni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12616 Dátum: 2014.12.30 kedd, 12:24:13 »

Úgy gondoltam, membránt lekötve kell ellenőrizni a geo szabad és könnyű mozgását.
Ha megy rendesen, akkor no problem.
Kellene a hibakód, mert abból érdemes kiindulni.  wave

Ja, igen. Úgy néztem, geo megy rendesen. A hibakódot megpróbálom valahogy megszerezni.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12617 Dátum: 2014.12.30 kedd, 12:29:24 »

tddi-n turbó miatti vészüzem? Roll Eyes
Szerintem kérd el a hibakódot pontosan,mert szerintem az inkább üzemanyagrandszeri vészüzem lehet,vagy méginkább egy MAF szenzor hiba.
Benézték ezt neked rendesen.
Vagy kérj meg egy környékedbeli tagot,hogy nézzen rá forscannel,azért fizetned sem kell.
Kell a hibakód! pl ilyen: P1234

Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12618 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:26:42 »

Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.

hát igen,kell az a hibakód,mert túltölteni csak akkor tud,ha nem működik a lapátállítás.ergo a hiba nem a turbóban van,hanem a szabályzó rendszerben.A vákumszelep,a vákumdob,a vákumcső.Ezt írta neked GSR is.Ha itt minden működik,akkor pedig maradt a MAF szenzor.Kontakthiba,vagy szenzorhiba.
Szóval gyere vissza a hibakóddal,és többet lehet megtudni egyből.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 17:00:44 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #12619 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:52:21 »

Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.

Keress meg, Gyöngyösi vagyok, van mindenem a hibakiolvasáskoz.
Üdv
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12620 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:02:28 »

Keress meg, Gyöngyösi vagyok, van mindenem a hibakiolvasáskoz.
Üdv
Barny
eljen
Érkezik a segítség.
Szkreccs is gyöngyös környéki....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12621 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:25:10 »

Sziasztok!
Bejōtt a hideg ės olyat csinál az autò /2001-es tddi 2.0 kombi / hogy hideg inditáskor nehezen indul,rángatozva jár,alapjárat ugrál,ez 20 mp kb. Utána rendbe van minden ,melegen indul,alapjárat rendben minden jo.
Kōszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12622 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:31:45 »

Sziasztok!
Bejōtt a hideg ės olyat csinál az autò /2001-es tddi 2.0 kombi / hogy hideg inditáskor nehezen indul,rángatozva jár,alapjárat ugrál,ez 20 mp kb. Utána rendbe van minden ,melegen indul,alapjárat rendben minden jo.
Kōszi
zárlatos-rossz izzítógyertyák,töltés-generátor,akkuhiba.Ha van kiegfűtés,abban zárlatos az izzító....
Megkell nézni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12623 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:08:55 »

zárlatos-rossz izzítógyertyák,töltés-generátor,akkuhiba.Ha van kiegfűtés,abban zárlatos az izzító....
Megkell nézni....
Generátor ùj 2 hònapos,aksi egy èves,lehet izzitò akkor.
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12624 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:11:49 »

Generátor ùj 2 hònapos,aksi egy èves,lehet izzitò akkor.
Köszi

Nekem az izzítók
 miatt volt ilyen problémám.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12625 Dátum: 2014.12.30 kedd, 19:08:07 »

Nekem az izzítók
 miatt volt ilyen problémám.
Köszi
Milyen tipust èrdemes belerakni?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12626 Dátum: 2014.12.30 kedd, 20:08:00 »

Köszi
Milyen tipust èrdemes belerakni?


A gyárija BERU.  Nekem most Bosch van benne.  Mind a kettő jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12627 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:43:20 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak

Gázolajszűrő mikor volt cserélve utoljára? Nekem akkor tiltott le így ahogy írtad, amikor go szűrő eldugult. Csere nekem megoldotta. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nemeth elod
Vendég
« Új hozzászólás #12628 Dátum: 2015.01.02 péntek, 09:41:10 »

Sziasztok inditas utan az izzitas jelzo ego folyamatosan villog tud e valaki segiteni mit tegyek koszonom. Boldog uj evet mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12629 Dátum: 2015.01.02 péntek, 09:46:48 »

Sziasztok inditas utan az izzitas jelzo ego folyamatosan villog tud e valaki segiteni mit tegyek koszonom. Boldog uj evet mindenkinek!
vészüzem.keress fel egy szakembert aki kiolvassa a hibakódot.vagy egy fórumtársat.merre laksz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nemeth elod
Vendég
« Új hozzászólás #12630 Dátum: 2015.01.02 péntek, 10:16:55 »

vészüzem.keress fel egy szakembert aki kiolvassa a hibakódot.vagy egy fórumtársat.merre laksz?
Marosvasarhely Erdely
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12631 Dátum: 2015.01.02 péntek, 10:19:22 »

Marosvasarhely Erdely
akkor csak ott a helyi megoldásokat tudod keresni.hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12632 Dátum: 2015.01.02 péntek, 10:43:27 »

Sziasztok ! Tudom sokszor volt már téma, de azért mondjatok rá valamit. Nem megy fel a hőfokmérő városban használva szinte ki se mozdul a nulláról..(igaz csak 5-10 km) ert megyek most az ünnepek alatt...ide oda. Ma beindítottam kicsit hagytam járni, majd fűtés minden kikapcs ( be se kapcsoltam) 2000-2200 as fordulaton üredbe menetszél nélkül 13 percig tartott az üzemi hőfok elérése mutató középen állt...levettem a tágulási tartályról a kupakot...és a víz jóindulattal langyosnak volt mondható kisujj diagnosztika után. Hogy lehet langyos a víz ha a hőfokmérő szerint üzemmeleg ? Mind1 a másik az, hogy ezekután elindultam vele és sajna visszahül lefekszik vissza a nullára a 60 környékére a városi forgalomba, ugye lámpáknál alapjárat, 1500-700 nél elváltok...ja fűtést bekapcsoltam, de ettől szerintem nem volna szabad visszamennie 60-ra és alá a víznek a műszer szerint...(ami a tartályba amúgy langyos) Sad( ötletek ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12633 Dátum: 2015.01.02 péntek, 10:58:51 »

Sziasztok ! Tudom sokszor volt már téma, de azért mondjatok rá valamit. Nem megy fel a hőfokmérő városban használva szinte ki se mozdul a nulláról..(igaz csak 5-10 km) ert megyek most az ünnepek alatt...ide oda. Ma beindítottam kicsit hagytam járni, majd fűtés minden kikapcs ( be se kapcsoltam) 2000-2200 as fordulaton üredbe menetszél nélkül 13 percig tartott az üzemi hőfok elérése mutató középen állt...levettem a tágulási tartályról a kupakot...és a víz jóindulattal langyosnak volt mondható kisujj diagnosztika után. Hogy lehet langyos a víz ha a hőfokmérő szerint üzemmeleg ? Mind1 a másik az, hogy ezekután elindultam vele és sajna visszahül lefekszik vissza a nullára a 60 környékére a városi forgalomba, ugye lámpáknál alapjárat, 1500-700 nél elváltok...ja fűtést bekapcsoltam, de ettől szerintem nem volna szabad visszamennie 60-ra és alá a víznek a műszer szerint...(ami a tartályba amúgy langyos) Sad( ötletek ?
valószínű,hogy termosztáthiba okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12634 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:23:35 »

valószínű,hogy termosztáthiba okozza.

kowikamil megjavítja a termosztátot
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12635 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:44:22 »

kowikamil megjavítja a termosztátot
előbb felméri a helyzetet, hogy az-e a baj .
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12636 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:45:44 »

űrtechnika... nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12637 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:09:38 »

kowikamil megjavítja a termosztátot
Az szuper lenne, csak én szegedi vagyok Sad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12638 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:10:37 »

Az szuper lenne, csak én szegedi vagyok Sad
megéri. minek drága pénzért újat veni?
meg aztán előbb fel kell deríteni, hogy az-e a baja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12639 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:14:26 »

megéri. minek drága pénzért újat veni?
meg aztán előbb fel kell deríteni, hogy az-e a baja
  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.02 péntek, 13:33:21 írta balkal » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12640 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:33:49 »

kowikamil megjavítja a termosztátot
én meg kidobtam a régit falbav falbav falbav vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12641 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:37:36 »

én meg kidobtam a régit falbav falbav falbav vigyor3
Teee Teee balgaa rinya   vigyor3
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #12642 Dátum: 2015.01.02 péntek, 21:37:02 »

kowikamil megjavítja a termosztátot

Üdvözlet.

Nekem is hasonló a problémám...
 Cromaxban már láttam 3-4.000 körül termosztátot. Azok szarok? Inkább eredeti Fordot kell venni?
Nincs tapasztalatom, azért kérdezem?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12643 Dátum: 2015.01.02 péntek, 22:02:37 »

Üdvözlet.

Nekem is hasonló a problémám...
 Cromaxban már láttam 3-4.000 körül termosztátot. Azok szarok? Inkább eredeti Fordot kell venni?
Nincs tapasztalatom, azért kérdezem?
eredeti ford, 6-7eft környéke, és megint hibátlan újabb 150-200ekm-re eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #12644 Dátum: 2015.01.02 péntek, 22:45:57 »

eredeti ford, 6-7eft környéke, és megint hibátlan újabb 150-200ekm-re eljen

Köszönöm a tanácsot!
Üdv.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12645 Dátum: 2015.01.02 péntek, 23:15:33 »

hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....
Van egy barátom 4.-dik gyári hütőfolyadék, és 2 gyári olajköri termó csere után sem jó....na ilyenkor mi van?
Az egyik temrón lecseréltem a gumitömitést egy merevebre, de nemsokkal lett jobb...
Fagyálló lecserélve légtelenitve,stb...
Egyik termót beraktam sajátomba és nem jó nálam sem..... falbav
Elkezdtem méregetni,kisérletezni és az a baj hogy a golyós szelepnél túl nagy a luk és sokat ereszt át és igy visszahűti a motort szinte kajakra lefekszik a mutató.
Hát fogtam és kidobtam a golyót belőle és ledugóztam egy csavarral...eredmény...szépen elkezdett melegedni és a mutató beállt középre pár kilóméter után.
Jött egy izmosabb melegitő teszt, 4 sávos 200-ig parkettán és go.....mutató stabilan középen akárhogy rugtam el a száját, 200 körül picit visszament fél elé de szépen beállt középre.....fűtés totál jó, kajak meleget fúj...holnap még tesztelem, meg pár napig.
Kérdés a golyó szerepe és a hiányának a hibalehetőségei!!!! Erre kellenének fikciók....nyomások érdekelnének esetleg valaki tud valamit? Az ok hogy a kiegyenlitő kb 1,2bar-nál csökkenti a nyomást...
Az érdekelne hogy: Eddig ugye a folyadék melegszik és tágul, ezt a kis golyón átereszti(szerintem ez a gond hogy túl nagy a luk) és a felső "Y" csövön keresztül visszament a kiegyenlitő tartályba...
Na most én ezt lezártam....mi lehet ebből? Mert működni azóta tökéletesen működik.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12646 Dátum: 2015.01.03 szombat, 10:11:40 »

Bár az is igaz, hogy az én vízfűtő izzítógyertyáim működése sem biztos.
Tehát keresek olyan fórumtársat, aki ki tudná cserélni (van aknája vagy emelője). A gyertyákat már rég megvettem, csak nem tudom megcsinálni.
Természetesen kifizetném a munkadíjat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12647 Dátum: 2015.01.03 szombat, 10:28:11 »

hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....

A régi fistába Gates termosztátot vettem. Mindig középen állta a mutató (abban még nem a számítógép mozgatja a mutatót).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12648 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:25:03 »

előbb felméri a helyzetet, hogy az-e a baj .
nagyon helyesen teszi. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12649 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:32:01 »

hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....
Van egy barátom 4.-dik gyári hütőfolyadék, és 2 gyári olajköri termó csere után sem jó....na ilyenkor mi van?
Az egyik temrón lecseréltem a gumitömitést egy merevebre, de nemsokkal lett jobb...
Fagyálló lecserélve légtelenitve,stb...
Egyik termót beraktam sajátomba és nem jó nálam sem..... falbav
Elkezdtem méregetni,kisérletezni és az a baj hogy a golyós szelepnél túl nagy a luk és sokat ereszt át és igy visszahűti a motort szinte kajakra lefekszik a mutató.
Hát fogtam és kidobtam a golyót belőle és ledugóztam egy csavarral...eredmény...szépen elkezdett melegedni és a mutató beállt középre pár kilóméter után.
Jött egy izmosabb melegitő teszt, 4 sávos 200-ig parkettán és go.....mutató stabilan középen akárhogy rugtam el a száját, 200 körül picit visszament fél elé de szépen beállt középre.....fűtés totál jó, kajak meleget fúj...holnap még tesztelem, meg pár napig.
Kérdés a golyó szerepe és a hiányának a hibalehetőségei!!!! Erre kellenének fikciók....nyomások érdekelnének esetleg valaki tud valamit? Az ok hogy a kiegyenlitő kb 1,2bar-nál csökkenti a nyomást...
Az érdekelne hogy: Eddig ugye a folyadék melegszik és tágul, ezt a kis golyón átereszti(szerintem ez a gond hogy túl nagy a luk) és a felső "Y" csövön keresztül visszament a kiegyenlitő tartályba...
Na most én ezt lezártam....mi lehet ebből? Mert működni azóta tökéletesen működik.
A kis golyócskát nem a nyomás zárja le,hanem a víz.Az egy automata légtelenítő.Ha levegőbuborék kerül oda,akkor "leesik"-nyit a golyócska.Ahogy víz kerül oda,a golyót lezárja a fészekbe.Ugyan az mint bármelyik fűtési rendszerben.A szerepe,hogy a hengerfejben ne maradjon légzárvány a vízben,különben ha sok levegő bennreked,a víz képes úgy felforrni,hogy a termosztát mechanikus részéhez nem is ér hozzá.tehát a termó nem fog nyitni,míg a víz felforrhat a hengerfejben.A légbuborékok folyamatosan képződnek a hűtőrendszer falán.

Ha megállapítható,hogy valamelyik termokon csak ez okozza a fűtési elégtelenséget,akkor írjuk össze ezeket a használhatatlan típusokat!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.