Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113411 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:34:10 »

Köszi, de én az új csúcsokat szeretném belerakatni magába a porlasztóba, ennek az ára érdekelne!


Kérdezd meg GSR-t szerintem ő tud segíteni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:36:04 »



Kérdezd meg GSR-t szerintem ő tud segíteni.

Nincs porlasztó vizsgálóm, nem tudom beállítani...próbálni. Undecided

Egyik befecskendezőkkel foglalkozó cég sem fog hozott alkatrésszel dolgozni, szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:41:37 »

Sziasztok, érdeklődnék hogy kb. mennyibe kerül a porlasztócsúcs csere munkadíjja (csere, gondolom beállítás is) átlagosan, mivel én kézben viszem a porlasztókat és az új csúcsokat.
Akinek van tapasztalata kb. milyen öszeg a reális ezért a munkáért?
Nekem azt mondták 32eft/ db az új csúcs  a porlasztótartóba történő beszereléssel együtt, amit én sokaltam  és rákérdeztem mennyi lenne  ha én vinném a csúcsokat és csak be kellene  rakni a porlasztótartóba?
Erre a válasz: Miért van vmi jó kedvezményem esetleg a csúcsokra?
Mondom én: Nincs,  de legolcsóbban 21 eft/db körül megtudom szerezni.
Erre a válasz: Nagy hallgatás után!!! Hát akkor is ugyanott lennék, mivel kb. 12 eft/db összeget felszámolnak ők csak a cserére.
Segítséget kérnék pest megyén, ill. Pesten belül kit javasoltok csúcs cserére?
Köszönök mindent előre is.
Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:48:20 »

Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!

Szia,  ha publikus azt megkérdezhetem hol csináltattad? Mert az szerintem nagyon korrekt ár volt összességében!
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:50:40 »

Szia,  ha publikus azt megkérdezhetem hol csináltattad? Mert az szerintem nagyon korrekt ár volt összességében!
Nyírtelek
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 20:53:45 »

Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!

Ez hol volt, és mi volt benne ebbe?
Nekem bevizsgálásra mondtak 4000/db árat, plusz a ki-be szerelés óradíjban 5000. (Ez 25k körül lenne szerintem összesen)
Plusz erre jön a felújítás, ha kell.
Szerintem nekem is meg kell majd csinálnom, az órában 200k km van, valóságban biztos van már 300k is...

Tényleg, valaki tudja, hogy meg lehet-e nézni, hogy valóságban mennyit futott az autó?
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:04:53 »

Nincs porlasztó vizsgálóm, nem tudom beállítani...próbálni. Undecided

Egyik befecskendezőkkel foglalkozó cég sem fog hozott alkatrésszel dolgozni, szerintem.

Miért nem, ha szla van róla és garanciás? Gondolom azért mert vannak akiknek kevés a rájuk bízott munka után járó tisztességes összeget elvenni, hanem 1 óra alatt 50 eft-ot akar szakítani!!!!
Sajnos ez Magyarország, és sajnos ezért mondják hogy dízel autót ne vegyél, mert azzal még kevesebb műhelyben foglalkoznak és aki pedig elvállalja nagyobb részt lehúzza a bőrt az emberről!!!

 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:08:22 »

Miért nem, ha szla van róla és garanciás? Gondolom azért mert vannak akiknek kevés a rájuk bízott munka után járó tisztességes összeget elvenni, hanem 1 óra alatt 50 eft-ot akar szakítani!!!!
Sajnos ez Magyarország, és sajnos ezért mondják hogy dízel autót ne vegyél, mert azzal még kevesebb műhelyben foglalkoznak és aki pedig elvállalja nagyobb részt lehúzza a bőrt az emberről!!!

 

Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel? nemtudom
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:09:20 »

Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!

Mind a 4 rossz volt?  Az elég ritka azért...
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:13:41 »

Mind a 4 rossz volt?  Az elég ritka azért...

mi baja lehet egy csúcsnak egyébként?
mechanikailag elkopik?
vagy csak lerakódik rá a sok dzsuva?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:14:56 »

Mind a 4 rossz volt?  Az elég ritka azért...
A 4-böl egy volt talán jó,ha jól emlékszem 190-200 volt a nyitó nyomásuk
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:17:35 »

Mind a 4 rossz volt?  Az elég ritka azért...

Nekem is például 2 teljesen rossz volt aminek volt is jele rendesen, 2 pedig határértéken volt a vizsgálat szerint!
Ezért gondolkozom én is mind a 4 cseréjében, akkor gondolom egy jó ideig már nem kell vele foglalkoznom.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:18:06 »

Ez hol volt, és mi volt benne ebbe?
Nekem bevizsgálásra mondtak 4000/db árat, plusz a ki-be szerelés óradíjban 5000. (Ez 25k körül lenne szerintem összesen)
Plusz erre jön a felújítás, ha kell.
Szerintem nekem is meg kell majd csinálnom, az órában 200k km van, valóságban biztos van már 300k is...

Tényleg, valaki tudja, hogy meg lehet-e nézni, hogy valóságban mennyit futott az autó?
Leírtam hogy hol volt és mi volt benne,annyi hogy a ki és be szerelést magamnak csináltam.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:23:10 »

A 4-böl egy volt talán jó,ha jól emlékszem 190-200 volt a nyitó nyomásuk

magyarul behugyozott rendesen.
mit vettél észre hibajelenségként?
hogy indult? elsőre, vagy nehezen?
az alapjárat lentről állt be?
füstölt beindításnál?
2000 rpm-nél, előtöltés állításnál nem csörgött kerregett a motor?

mi változott most, hogy jók a csúcsaid?

bocs a sok kérdésért, csak kíváncsi vagyok, mert szerintem nekem is 1 vagy több csúcs ***, csak a mértékét akarom meghatározni, hogy meddig lehet még húzni esetleg.

hallottam, hogy a hengerfej is tönkremehet, ha behugyoznak a csúcsok? az elég gáz lenne  rinya
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:26:22 »

Nyírtelek

Köszi, engem érdekelne pontosabban ha publikus hol van az a műhely (pü-ben is mehet), mivel borsodból származok elég sokat járok arra felé vmint szabolcsban is vannak rokonok.
Holnap már én is körbekérdezősködöm miskolc környékén is az árakról, hátha olcsóbb mint errefelé.
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:34:02 »

Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel? nemtudom
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?  vigyor3

Csak nyomatékosítottam a nézőpontomat, nem neked panaszkodtam  Cheesy  !!!
Amúgy ha a porlasztó vizsgálatnak ill. bemérésnek megvan az ára (és jobb esetben el is végzik), akkor a csúcs cserével miért nem így vannak-ez is csak egy rájuk bízott munka sztem!
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:36:36 »

Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel? nemtudom
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?  vigyor3

Ja és vizsgálatnál is és tisztításnál is azzal főznek amit én vittem,habár akármi is lesz majd belőle...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:39:16 »

Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom.. eplus2
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.12 hétfő, 21:41:04 írta Bunyek » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:44:19 »

Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom.. eplus2
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).


2.4 TD-t?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:44:57 »

Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom.. eplus2
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).

Gondolom nekem érdemes lenne kezdetnek bevizsgálni a csúcsaimat, mielőtt veszek bele 4 újat mondjuk? Smiley
Te vállalsz is bevizsgálást és ki be szerelést?
Ez a transit delphi csúcs simán belemegy a D6BA motorba? Milyen változás lenne önmagában ettől, ha minden marad a régiben, csak a csúcsok lennének ilyenek?

 worship
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2015.01.12 hétfő, 21:59:23 »

Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom.. eplus2
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).

Porlasztó mérést nem vállalsz esetleg ha úgyis van vizsgálód, már ha nem vagy túl messze?
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2015.01.13 kedd, 05:51:12 »

magyarul behugyozott rendesen.
mit vettél észre hibajelenségként?
hogy indult? elsőre, vagy nehezen?
az alapjárat lentről állt be?
füstölt beindításnál?
2000 rpm-nél, előtöltés állításnál nem csörgött kerregett a motor?

mi változott most, hogy jók a csúcsaid?

bocs a sok kérdésért, csak kíváncsi vagyok, mert szerintem nekem is 1 vagy több csúcs ***, csak a mértékét akarom meghatározni, hogy meddig lehet még húzni esetleg.

hallottam, hogy a hengerfej is tönkremehet, ha behugyoznak a csúcsok? az elég gáz lenne  rinya


Nekem könnyen indul, viszont az 500-as alapjárat néha előfordul, olyankor egyértelműen érzem hogy nem megy minden henger, ha nem 500-as alapjárattal indul akkor viszont 750-950 között ingadozik az alapjárat és remeg a motor egy pár percig!
Hidegen ontja a büdös gázolaj szagú füstöt és csörög szinte minden fordulaton, néha viszont melegebb időben nem csörög hangosan csak halkan hallani!
Egyértelmű hogy a porlasztókkal van bajom, ezért akarok új csúcsokat bele rakatni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2015.01.13 kedd, 07:22:03 »



2.4 TD-t?

2.4 TDDI
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2015.01.13 kedd, 07:25:21 »

Porlasztó mérést nem vállalsz esetleg ha úgyis van vizsgálód, már ha nem vagy túl messze?


Túl messze vagyok...de bárhol bevizsgálják pár ezerét...előbb mindenképp megnézetném mielőtt cserélnék.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:17:39 »

Köszi, engem érdekelne pontosabban ha publikus hol van az a műhely (pü-ben is mehet), mivel borsodból származok elég sokat járok arra felé vmint szabolcsban is vannak rokonok.
Holnap már én is körbekérdezősködöm miskolc környékén is az árakról, hátha olcsóbb mint errefelé.
http://www.kosa-muhely.hu/
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2015.01.13 kedd, 16:56:20 »


Köszi szépen.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2015.01.16 péntek, 16:03:07 »

Sziasztok Tddi motorban szeretnek szelepfedél tömítést cserélni, mármint nem is pontosan szelepfedél tömítést, mert körülötte sehol nem ereszt. Hanem a porlasztók körül alól jön ki az olaj, csak szivárog, de nekem nemtetszik így  szomoru1 Így csak azokat a gumigyűrűket kellene csak cserélni. Olvastam pont itt egy írásban, hogy azokat ki lehet cserélni a szelepfedél leszedése nélkül is. Elég hozzá csak a porlasztókba menő csövek lecsavarozása és felhúzni a porlasztón keresztül a tömítést, majd vissza rá az újat. Ez járható út ? Nem lesz levegős a rendszer ? Illetve ez így tényleg jó ? Egy linknek örülnék ahonnan megvehetném ami jó is hozzá, és jó minőség. Szegedi vagyok, nincs sajna cromax a közelembe...Sad
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2015.01.16 péntek, 16:06:22 »

Sziasztok Tddi motorban szeretnek szelepfedél tömítést cserélni, mármint nem is pontosan szelepfedél tömítést, mert körülötte sehol nem ereszt. Hanem a porlasztók körül alól jön ki az olaj, csak szivárog, de nekem nemtetszik így  szomoru1 Így csak azokat a gumigyűrűket kellene csak cserélni. Olvastam pont itt egy írásban, hogy azokat ki lehet cserélni a szelepfedél leszedése nélkül is. Elég hozzá csak a porlasztókba menő csövek lecsavarozása és felhúzni a porlasztón keresztül a tömítést, majd vissza rá az újat. Ez járható út ? Nem lesz levegős a rendszer ? Illetve ez így tényleg jó ? Egy linknek örülnék ahonnan megvehetném ami jó is hozzá, és jó minőség. Szegedi vagyok, nincs sajna cromax a közelembe...Sad


A csere menetét jól írtad.
Ez kell neked: https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL%7CSZ#.VLko2iuG_Xo 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2015.01.16 péntek, 16:34:51 »



A csere menetét jól írtad.
Ez kell neked: https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL%7CSZ#.VLko2iuG_Xo 
Szuper, és utána nem lesz levegős a rendszer, hogy megbontom a porlasztók előtt a csöveket ? Menni fog utána minden macera nélkül ? worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2015.01.16 péntek, 16:45:14 »

Szuper, és utána nem lesz levegős a rendszer, hogy megbontom a porlasztók előtt a csöveket ? Menni fog utána minden macera nélkül ? worship


Ez nem tdci.  vigyor3  Visszarakod a GO csöveket és beindítás után pár másodperc alatt kidolgozza a levegőt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:02:58 »



Ez nem tdci.  vigyor3  Visszarakod a GO csöveket és beindítás után pár másodperc alatt kidolgozza a levegőt.
az övé 90le-s, abban nincs ac, abban nem ilyen egyszerű a művelet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:29:37 »

az övé 90le-s, abban nincs ac, abban nem ilyen egyszerű a művelet.

Hmm akkor abban mi a sorrend, vagy mitől bonyolultabb ? Smiley Hogyan kezdjek neki ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:37:45 »

Hmm akkor abban mi a sorrend, vagy mitől bonyolultabb ? Smiley Hogyan kezdjek neki ?
most olvasom részletesen, hogy nyomócsőről van szó, azt úgy ahogy írták, azt hittem go szűrő csere a kérdés worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:40:46 »

most olvasom részletesen, hogy nyomócsőről van szó, azt úgy ahogy írták, azt hittem go szűrő csere a kérdés worship

Cseréltem go szűrőt is már... az sem volt nagy kaland, csere után rátettem egy kézi "pumpát" egy gumicsővel..olyasmit amivel a vérnyomásmérőt pumpálták fel régen nyes Simán felvette a gázolajat és elsőre beindult.

De amúgy a porlasztó körüli tömítés cseréjekor csak a gumit kell kiszedni vagy jön azzal a kis füllel együtt mint ami a képen is van itt : https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL|SZ#.VLko2iuG_Xo

Gondolom a kis fül alá benyúlok valamivel és úgy komplett fel lehet húzni a porlasztón át...visszafele  meg csak rátuszkolom és lenyomom az új tömítést ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.16 péntek, 17:43:46 írta balkal » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:45:26 »

Cseréltem go szűrőt is már... az sem volt nagy kaland, csere után rátettem egy kézi "pumpát" egy gumicsővel..olyasmit amivel a vérnyomásmérőt pumpálták fel régen nyes Simán felvette a gázolajat és elsőre beindult.

De amúgy a porlasztó körüli tömítés cseréjekor csak a gumit kell kiszedni vagy jön azzal a kis füllel együtt mint ami a képen is van itt : https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL|SZ#.VLko2iuG_Xo

Gondolom a kis fül alá benyúlok valamivel és úgy komplett fel lehet húzni a porlasztón át...visszafele  meg csak rátuszkolom és lenyomom az új tömítést ?
kb ennyi. én múlt héten vettem cromax-nál, 6700ft volt a 4db cromax kártyával
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:47:38 »

kb ennyi. én múlt héten vettem cromax-nál, 6700ft volt a 4db cromax kártyával

 worship
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2015.01.16 péntek, 18:46:42 »

ÚÚ még egy kérdés... a közötte lévő résolajcsövek, valami spec csövek, és azért vannak olyan "kurtán közötte" mármint olyan loop formában ? vagy cserélhetem őket sima résolajcsőre ?
Naplózva
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2015.01.17 szombat, 15:33:10 »

Sziasztok!

Tud valaki Tatabánya környékén olyan embert aki A-Z-ig, kívülről ismeri a mondeo-t és nem az ember lehúzására megy? Elsősorban elektronikai dolgokkal kapcsolatosan, műszeres ránézés stb....
Előre is köszönöm a segítségeteket!

üdv,
Jani
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 15:30:56 »

Sziasztok!

Tud valaki Tatabánya környékén olyan embert aki A-Z-ig, kívülről ismeri a mondeo-t és nem az ember lehúzására megy? Elsősorban elektronikai dolgokkal kapcsolatosan, műszeres ránézés stb....
Előre is köszönöm a segítségeteket!

üdv,
Jani

próbáld meg feltenni ezt a kérdést a régiós topicban, hátha ott többen olvassák.  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:18:15 »

Sziasztok.

Meglátogattam ma GSR fórumtársat, és sok hibát megcsinált nekem, már csak pár dolog maradt a következő alkalomra:

-bal hátsó ajtózár, ami nem zár, valószínű bal első és hátsó csere lesz FL utánira

-légzsákvisszajelző nem ég, a kedves eladó ahelyett, hogy kicserélte volna a nem működő ütközésérzékelőt, fogta, kiszedte az óracsoportot, és kiforrasztotta a visszajelző LED-et belőle.  falbav

-ezen kívül elvileg az anyós ülésben is rossz a súlyérzékelő, viszont az utasoldali légzsák ellenőrző lámpa szépen elalszik, ilyenkor mi van? Ami mindenképp érdekelne, hogy szükség esetén mindenképpen nyíljon a légzsák, nem érdekel, hogy ül-e ott valaki, vagy nem, de ha ül, és nyílnia kell, akkor nehogy emiatt a hiba miatt ne nyíljon ki a lufi.

Viszont ami miatt már nem nagyon aggódok az a motor hangja, vagy a +5 fok teszi, vagy a MOL EVO NEO dízel, vagy az STP dízelinjektor tisztító, de elég csendes lett a járása, GSR szerint vannak sokkal hangosabb TDDI-k.

Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:36:34 »

Sziasztok.

Meglátogattam ma GSR fórumtársat, és sok hibát megcsinált nekem, már csak pár dolog maradt a következő alkalomra:

-bal hátsó ajtózár, ami nem zár, valószínű bal első és hátsó csere lesz FL utánira

-légzsákvisszajelző nem ég, a kedves eladó ahelyett, hogy kicserélte volna a nem működő ütközésérzékelőt, fogta, kiszedte az óracsoportot, és kiforrasztotta a visszajelző LED-et belőle.  falbav

-ezen kívül elvileg az anyós ülésben is rossz a súlyérzékelő, viszont az utasoldali légzsák ellenőrző lámpa szépen elalszik, ilyenkor mi van? Ami mindenképp érdekelne, hogy szükség esetén mindenképpen nyíljon a légzsák, nem érdekel, hogy ül-e ott valaki, vagy nem, de ha ül, és nyílnia kell, akkor nehogy emiatt a hiba miatt ne nyíljon ki a lufi.

Viszont ami miatt már nem nagyon aggódok az a motor hangja, vagy a +5 fok teszi, vagy a MOL EVO NEO dízel, vagy az STP dízelinjektor tisztító, de elég csendes lett a járása, GSR szerint vannak sokkal hangosabb TDDI-k.

Az a visszajelzö az utas oldalán nem mutatja ha hiba van.A súlyérzékelö melyik fajta?A kicsi a fekete dobozzal vagy a teljes ülöfelületet érzékelö fajta?


Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:43:18 »



Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként? 
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:25:51 »

Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként? 
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?


A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:33:40 »

A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing


"bekapcsolt biztonsági öv esetén"
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:34:15 »

A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing


Nyugalom, megbeszéltük mi lesz.  Cool
Műszercsoport rendberakáskor végig vizsgálom a szenzor vezetékezését is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:37:04 »



"bekapcsolt biztonsági öv esetén"

Nála mindegy, hogy ültél benne...bekapcsolva volt-e az öv.
Mindig világított pár mp-re és elaludt a lámpa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:45:29 »

Nála mindegy, hogy ültél benne...bekapcsolva volt-e az öv.
Mindig világított pár mp-re és elaludt a lámpa.

Igen, és ez a manual szerint azt jelenti, hogy nyitja a lufit.
Nekem ennyi elég is lenne, de azért ha ránézel a vezetékelésére is, az csak jó Smiley
A zárral meg az a helyzet, hogy most már megint nyitja belülről is a hátsót, csak a bal hátsó az, ami nem működik konstans, megnéztem az átvezetőben a csatlakozót, hogy jön az szét? Nem kezdtem el feszegetni, de eléggé össze van rakva.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:51:09 »

Igen, és ez a manual szerint azt jelenti, hogy nyitja a lufit.
Nekem ennyi elég is lenne, de azért ha ránézel a vezetékelésére is, az csak jó Smiley
A zárral meg az a helyzet, hogy most már megint nyitja belülről is a hátsót, csak a bal hátsó az, ami nem működik konstans, megnéztem az átvezetőben a csatlakozót, hogy jön az szét? Nem kezdtem el feszegetni, de eléggé össze van rakva.


Nyugi, el fog múlni....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:53:06 »

Nyugi, el fog múlni....  vigyor3

Pár helyen már feldobtam a FL utáni bal hátsó zárakra az igényemet, de eddig senkinél sincs.
Mennyibe fáj egyébként majd? Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:58:46 »

Pár helyen már feldobtam a FL utáni bal hátsó zárakra az igényemet, de eddig senkinél sincs.
Mennyibe fáj egyébként majd? Smiley
Említettem, hogy kereslet-kínálat függő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.