Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102758 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12850 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:34:10 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 20:32:51
Köszi, de én az új csúcsokat szeretném belerakatni magába a porlasztóba, ennek az ára érdekelne!
Kérdezd meg GSR-t szerintem ő tud segíteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12851 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:36:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.12 hétfő, 20:34:10
Kérdezd meg GSR-t szerintem ő tud segíteni.
Nincs porlasztó vizsgálóm, nem tudom beállítani...próbálni.
Egyik befecskendezőkkel foglalkozó cég sem fog hozott alkatrésszel dolgozni, szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12852 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:41:37 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 20:17:27
Sziasztok, érdeklődnék hogy kb. mennyibe kerül a porlasztócsúcs csere munkadíjja (csere, gondolom beállítás is) átlagosan, mivel én kézben viszem a porlasztókat és az új csúcsokat.
Akinek van tapasztalata kb. milyen öszeg a reális ezért a munkáért?
Nekem azt mondták 32eft/ db az új csúcs a porlasztótartóba történő beszereléssel együtt, amit én sokaltam és rákérdeztem mennyi lenne ha én vinném a csúcsokat és csak be kellene rakni a porlasztótartóba?
Erre a válasz: Miért van vmi jó kedvezményem esetleg a csúcsokra?
Mondom én: Nincs, de legolcsóbban 21 eft/db körül megtudom szerezni.
Erre a válasz: Nagy hallgatás után!!! Hát akkor is ugyanott lennék, mivel kb. 12 eft/db összeget felszámolnak ők csak a cserére.
Segítséget kérnék pest megyén, ill. Pesten belül kit javasoltok csúcs cserére?
Köszönök mindent előre is.
Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12853 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:48:20 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.12 hétfő, 20:41:37
Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!
Szia, ha publikus azt megkérdezhetem hol csináltattad? Mert az szerintem nagyon korrekt ár volt összességében!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12854 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:50:40 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 20:48:20
Szia, ha publikus azt megkérdezhetem hol csináltattad? Mert az szerintem nagyon korrekt ár volt összességében!
Nyírtelek
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12855 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:53:45 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.12 hétfő, 20:41:37
Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!
Ez hol volt, és mi volt benne ebbe?
Nekem bevizsgálásra mondtak 4000/db árat, plusz a ki-be szerelés óradíjban 5000. (Ez 25k körül lenne szerintem összesen)
Plusz erre jön a felújítás, ha kell.
Szerintem nekem is meg kell majd csinálnom, az órában 200k km van, valóságban biztos van már 300k is...
Tényleg, valaki tudja, hogy meg lehet-e nézni, hogy valóságban mennyit futott az autó?
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12856 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:04:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.12 hétfő, 20:36:04
Nincs porlasztó vizsgálóm, nem tudom beállítani...próbálni.
Egyik befecskendezőkkel foglalkozó cég sem fog hozott alkatrésszel dolgozni, szerintem.
Miért nem, ha szla van róla és garanciás? Gondolom azért mert vannak akiknek kevés a rájuk bízott munka után járó tisztességes összeget elvenni, hanem 1 óra alatt 50 eft-ot akar szakítani!!!!
Sajnos ez Magyarország, és sajnos ezért mondják hogy dízel autót ne vegyél, mert azzal még kevesebb műhelyben foglalkoznak és aki pedig elvállalja nagyobb részt lehúzza a bőrt az emberről!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12857 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:08:22 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 21:04:53
Miért nem, ha szla van róla és garanciás? Gondolom azért mert vannak akiknek kevés a rájuk bízott munka után járó tisztességes összeget elvenni, hanem 1 óra alatt 50 eft-ot akar szakítani!!!!
Sajnos ez Magyarország, és sajnos ezért mondják hogy dízel autót ne vegyél, mert azzal még kevesebb műhelyben foglalkoznak és aki pedig elvállalja nagyobb részt lehúzza a bőrt az emberről!!!
Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel?
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12858 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:09:20 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.12 hétfő, 20:41:37
Nekem 78000 volt a 4db csúcs cserével beállítással együtt! A csúcsoknak darabja 17000 volt!
Mind a 4 rossz volt? Az elég ritka azért...
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12859 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:13:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:09:20
Mind a 4 rossz volt? Az elég ritka azért...
mi baja lehet egy csúcsnak egyébként?
mechanikailag elkopik?
vagy csak lerakódik rá a sok dzsuva?
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12860 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:14:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:09:20
Mind a 4 rossz volt? Az elég ritka azért...
A 4-böl egy volt talán jó,ha jól emlékszem 190-200 volt a nyitó nyomásuk
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12861 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:17:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:09:20
Mind a 4 rossz volt? Az elég ritka azért...
Nekem is például 2 teljesen rossz volt aminek volt is jele rendesen, 2 pedig határértéken volt a vizsgálat szerint!
Ezért gondolkozom én is mind a 4 cseréjében, akkor gondolom egy jó ideig már nem kell vele foglalkoznom.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12862 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:18:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 20:53:45
Ez hol volt, és mi volt benne ebbe?
Nekem bevizsgálásra mondtak 4000/db árat, plusz a ki-be szerelés óradíjban 5000. (Ez 25k körül lenne szerintem összesen)
Plusz erre jön a felújítás, ha kell.
Szerintem nekem is meg kell majd csinálnom, az órában 200k km van, valóságban biztos van már 300k is...
Tényleg, valaki tudja, hogy meg lehet-e nézni, hogy valóságban mennyit futott az autó?
Leírtam hogy hol volt és mi volt benne,annyi hogy a ki és be szerelést magamnak csináltam.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12863 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:23:10 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.12 hétfő, 21:14:56
A 4-böl egy volt talán jó,ha jól emlékszem 190-200 volt a nyitó nyomásuk
magyarul behugyozott rendesen.
mit vettél észre hibajelenségként?
hogy indult? elsőre, vagy nehezen?
az alapjárat lentről állt be?
füstölt beindításnál?
2000 rpm-nél, előtöltés állításnál nem csörgött kerregett a motor?
mi változott most, hogy jók a csúcsaid?
bocs a sok kérdésért, csak kíváncsi vagyok, mert szerintem nekem is 1 vagy több csúcs ***, csak a mértékét akarom meghatározni, hogy meddig lehet még húzni esetleg.
hallottam, hogy a hengerfej is tönkremehet, ha behugyoznak a csúcsok? az elég gáz lenne
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12864 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:26:22 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.12 hétfő, 20:50:40
Nyírtelek
Köszi, engem érdekelne pontosabban ha publikus hol van az a műhely (pü-ben is mehet), mivel borsodból származok elég sokat járok arra felé vmint szabolcsban is vannak rokonok.
Holnap már én is körbekérdezősködöm miskolc környékén is az árakról, hátha olcsóbb mint errefelé.
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12865 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:34:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.12 hétfő, 21:08:22
Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel?
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?
Csak nyomatékosítottam a nézőpontomat, nem neked panaszkodtam
!!!
Amúgy ha a porlasztó vizsgálatnak ill. bemérésnek megvan az ára (és jobb esetben el is végzik), akkor a csúcs cserével miért nem így vannak-ez is csak egy rájuk bízott munka sztem!
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12866 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:36:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.12 hétfő, 21:08:22
Most nekem miért panaszkodsz sok felkiáltójellel?
A miért nem-et majd megmondják a műhelyekben.
Te viszel lisztet a pékhez vagy alapanyagot az étterembe, hogy abból főzzenek?
Ja és vizsgálatnál is és tisztításnál is azzal főznek amit én vittem,habár akármi is lesz majd belőle...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12867 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:39:16 »
Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom..
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.12 hétfő, 21:41:04 írta Bunyek
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12868 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:44:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:39:16
Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom..
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).
2.4 TD-t?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12869 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:44:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:39:16
Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom..
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).
Gondolom nekem érdemes lenne kezdetnek bevizsgálni a csúcsaimat, mielőtt veszek bele 4 újat mondjuk?
Te vállalsz is bevizsgálást és ki be szerelést?
Ez a transit delphi csúcs simán belemegy a D6BA motorba? Milyen változás lenne önmagában ettől, ha minden marad a régiben, csak a csúcsok lennének ilyenek?
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12870 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 21:59:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.12 hétfő, 21:39:16
Ezeknek 210-230bar a nyitó nyomásuk...enyém 210-en a legjobb...230-nál hidegen kopogósabb azért...
Sajna a tömegtermelés átka a silány minőség és már egy kétrugós porlasztót is normálisan összerakni nem egyszerű feladat...egy eredeti BOSCH csúccsal sem.
Nekem van saját kézi porlasztó vizsgálóm, de volt hogy a zsir uj csúcs nem nyitott 400bar-nál sem, ultrahangoztam,padon leforgatták adagolóval azt mondták jó, másnap már nem nyitott 400-nál sem..megragadtak.
Kinai sz@rokból meg 8-ból 1 volt jó többi mind megragadt....az viszont olyan jó hogy az az etalonom..
Az biztos hogy legközelebb transit delphi csúcsot fogok belerakni...az nagyobb és jobb. (persze nem mindegy melyik).
Porlasztó mérést nem vállalsz esetleg ha úgyis van vizsgálód, már ha nem vagy túl messze?
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12871 Dátum:
2015.01.13 kedd, 05:51:12 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 21:23:10
magyarul behugyozott rendesen.
mit vettél észre hibajelenségként?
hogy indult? elsőre, vagy nehezen?
az alapjárat lentről állt be?
füstölt beindításnál?
2000 rpm-nél, előtöltés állításnál nem csörgött kerregett a motor?
mi változott most, hogy jók a csúcsaid?
bocs a sok kérdésért, csak kíváncsi vagyok, mert szerintem nekem is 1 vagy több csúcs ***, csak a mértékét akarom meghatározni, hogy meddig lehet még húzni esetleg.
hallottam, hogy a hengerfej is tönkremehet, ha behugyoznak a csúcsok? az elég gáz lenne
Nekem könnyen indul, viszont az 500-as alapjárat néha előfordul, olyankor egyértelműen érzem hogy nem megy minden henger, ha nem 500-as alapjárattal indul akkor viszont 750-950 között ingadozik az alapjárat és remeg a motor egy pár percig!
Hidegen ontja a büdös gázolaj szagú füstöt és csörög szinte minden fordulaton, néha viszont melegebb időben nem csörög hangosan csak halkan hallani!
Egyértelmű hogy a porlasztókkal van bajom, ezért akarok új csúcsokat bele rakatni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12872 Dátum:
2015.01.13 kedd, 07:22:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.12 hétfő, 21:44:19
2.4 TD-t?
2.4 TDDI
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12873 Dátum:
2015.01.13 kedd, 07:25:21 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 21:59:23
Porlasztó mérést nem vállalsz esetleg ha úgyis van vizsgálód, már ha nem vagy túl messze?
Túl messze vagyok...de bárhol bevizsgálják pár ezerét...előbb mindenképp megnézetném mielőtt cserélnék.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12874 Dátum:
2015.01.13 kedd, 15:17:39 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 21:26:22
Köszi, engem érdekelne pontosabban ha publikus hol van az a műhely (pü-ben is mehet), mivel borsodból származok elég sokat járok arra felé vmint szabolcsban is vannak rokonok.
Holnap már én is körbekérdezősködöm miskolc környékén is az árakról, hátha olcsóbb mint errefelé.
http://www.kosa-muhely.hu/
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12875 Dátum:
2015.01.13 kedd, 16:56:20 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.13 kedd, 15:17:39
http://www.kosa-muhely.hu/
Köszi szépen.
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12876 Dátum:
2015.01.16 péntek, 16:03:07 »
Sziasztok Tddi motorban szeretnek szelepfedél tömítést cserélni, mármint nem is pontosan szelepfedél tömítést, mert körülötte sehol nem ereszt. Hanem a porlasztók körül alól jön ki az olaj, csak szivárog, de nekem nemtetszik így
Így csak azokat a gumigyűrűket kellene csak cserélni. Olvastam pont itt egy írásban, hogy azokat ki lehet cserélni a szelepfedél leszedése nélkül is. Elég hozzá csak a porlasztókba menő csövek lecsavarozása és felhúzni a porlasztón keresztül a tömítést, majd vissza rá az újat. Ez járható út ? Nem lesz levegős a rendszer ? Illetve ez így tényleg jó ? Egy linknek örülnék ahonnan megvehetném ami jó is hozzá, és jó minőség. Szegedi vagyok, nincs sajna cromax a közelembe...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12877 Dátum:
2015.01.16 péntek, 16:06:22 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.16 péntek, 16:03:07
Sziasztok Tddi motorban szeretnek szelepfedél tömítést cserélni, mármint nem is pontosan szelepfedél tömítést, mert körülötte sehol nem ereszt. Hanem a porlasztók körül alól jön ki az olaj, csak szivárog, de nekem nemtetszik így
Így csak azokat a gumigyűrűket kellene csak cserélni. Olvastam pont itt egy írásban, hogy azokat ki lehet cserélni a szelepfedél leszedése nélkül is. Elég hozzá csak a porlasztókba menő csövek lecsavarozása és felhúzni a porlasztón keresztül a tömítést, majd vissza rá az újat. Ez járható út ? Nem lesz levegős a rendszer ? Illetve ez így tényleg jó ? Egy linknek örülnék ahonnan megvehetném ami jó is hozzá, és jó minőség. Szegedi vagyok, nincs sajna cromax a közelembe...
A csere menetét jól írtad.
Ez kell neked:
https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL%7CSZ#.VLko2iuG_Xo
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12878 Dátum:
2015.01.16 péntek, 16:34:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.16 péntek, 16:06:22
A csere menetét jól írtad.
Ez kell neked:
https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL%7CSZ#.VLko2iuG_Xo
Szuper, és utána nem lesz levegős a rendszer, hogy megbontom a porlasztók előtt a csöveket ? Menni fog utána minden macera nélkül ?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12879 Dátum:
2015.01.16 péntek, 16:45:14 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.16 péntek, 16:34:51
Szuper, és utána nem lesz levegős a rendszer, hogy megbontom a porlasztók előtt a csöveket ? Menni fog utána minden macera nélkül ?
Ez nem tdci.
Visszarakod a GO csöveket és beindítás után pár másodperc alatt kidolgozza a levegőt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12880 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:02:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.16 péntek, 16:45:14
Ez nem tdci.
Visszarakod a GO csöveket és beindítás után pár másodperc alatt kidolgozza a levegőt.
az övé 90le-s, abban nincs ac, abban nem ilyen egyszerű a művelet.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12881 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:29:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.16 péntek, 17:02:58
az övé 90le-s, abban nincs ac, abban nem ilyen egyszerű a művelet.
Hmm akkor abban mi a sorrend, vagy mitől bonyolultabb ?
Hogyan kezdjek neki ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12882 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:37:45 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.16 péntek, 17:29:37
Hmm akkor abban mi a sorrend, vagy mitől bonyolultabb ?
Hogyan kezdjek neki ?
most olvasom részletesen, hogy nyomócsőről van szó, azt úgy ahogy írták, azt hittem go szűrő csere a kérdés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12883 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:40:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.16 péntek, 17:37:45
most olvasom részletesen, hogy nyomócsőről van szó, azt úgy ahogy írták, azt hittem go szűrő csere a kérdés
Cseréltem go szűrőt is már... az sem volt nagy kaland, csere után rátettem egy kézi "pumpát" egy gumicsővel..olyasmit amivel a vérnyomásmérőt pumpálták fel régen
Simán felvette a gázolajat és elsőre beindult.
De amúgy a porlasztó körüli tömítés cseréjekor csak a gumit kell kiszedni vagy jön azzal a kis füllel együtt mint ami a képen is van itt :
https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL|SZ#.VLko2iuG_Xo
Gondolom a kis fül alá benyúlok valamivel és úgy komplett fel lehet húzni a porlasztón át...visszafele meg csak rátuszkolom és lenyomom az új tömítést ?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.16 péntek, 17:43:46 írta balkal
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12884 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:45:26 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.16 péntek, 17:40:46
Cseréltem go szűrőt is már... az sem volt nagy kaland, csere után rátettem egy kézi "pumpát" egy gumicsővel..olyasmit amivel a vérnyomásmérőt pumpálták fel régen
Simán felvette a gázolajat és elsőre beindult.
De amúgy a porlasztó körüli tömítés cseréjekor csak a gumit kell kiszedni vagy jön azzal a kis füllel együtt mint ami a képen is van itt :
https://alkatreszek.hu/tOmItEs_elring?cikkkod=569.770EL|SZ#.VLko2iuG_Xo
Gondolom a kis fül alá benyúlok valamivel és úgy komplett fel lehet húzni a porlasztón át...visszafele meg csak rátuszkolom és lenyomom az új tömítést ?
kb ennyi. én múlt héten vettem cromax-nál, 6700ft volt a 4db cromax kártyával
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12885 Dátum:
2015.01.16 péntek, 17:47:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.16 péntek, 17:45:26
kb ennyi. én múlt héten vettem cromax-nál, 6700ft volt a 4db cromax kártyával
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12886 Dátum:
2015.01.16 péntek, 18:46:42 »
ÚÚ még egy kérdés... a közötte lévő résolajcsövek, valami spec csövek, és azért vannak olyan "kurtán közötte" mármint olyan loop formában ? vagy cserélhetem őket sima résolajcsőre ?
Naplózva
Janika11
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12887 Dátum:
2015.01.17 szombat, 15:33:10 »
Sziasztok!
Tud valaki Tatabánya környékén olyan embert aki A-Z-ig, kívülről ismeri a mondeo-t és nem az ember lehúzására megy? Elsősorban elektronikai dolgokkal kapcsolatosan, műszeres ránézés stb....
Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdv,
Jani
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12888 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 15:30:56 »
Idézetet írta: Janika11 - 2015.01.17 szombat, 15:33:10
Sziasztok!
Tud valaki Tatabánya környékén olyan embert aki A-Z-ig, kívülről ismeri a mondeo-t és nem az ember lehúzására megy? Elsősorban elektronikai dolgokkal kapcsolatosan, műszeres ránézés stb....
Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdv,
Jani
próbáld meg feltenni ezt a kérdést a régiós topicban, hátha ott többen olvassák.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12889 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 17:18:15 »
Sziasztok.
Meglátogattam ma GSR fórumtársat, és sok hibát megcsinált nekem, már csak pár dolog maradt a következő alkalomra:
-bal hátsó ajtózár, ami nem zár, valószínű bal első és hátsó csere lesz FL utánira
-légzsákvisszajelző nem ég, a kedves eladó ahelyett, hogy kicserélte volna a nem működő ütközésérzékelőt, fogta, kiszedte az óracsoportot, és kiforrasztotta a visszajelző LED-et belőle.
-ezen kívül elvileg az anyós ülésben is rossz a súlyérzékelő, viszont az utasoldali légzsák ellenőrző lámpa szépen elalszik, ilyenkor mi van? Ami mindenképp érdekelne, hogy szükség esetén mindenképpen nyíljon a légzsák, nem érdekel, hogy ül-e ott valaki, vagy nem, de ha ül, és nyílnia kell, akkor nehogy emiatt a hiba miatt ne nyíljon ki a lufi.
Viszont ami miatt már nem nagyon aggódok az a motor hangja, vagy a +5 fok teszi, vagy a MOL EVO NEO dízel, vagy az STP dízelinjektor tisztító, de elég csendes lett a járása, GSR szerint vannak sokkal hangosabb TDDI-k.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12890 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 17:36:34 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 17:18:15
Sziasztok.
Meglátogattam ma GSR fórumtársat, és sok hibát megcsinált nekem, már csak pár dolog maradt a következő alkalomra:
-bal hátsó ajtózár, ami nem zár, valószínű bal első és hátsó csere lesz FL utánira
-légzsákvisszajelző nem ég, a kedves eladó ahelyett, hogy kicserélte volna a nem működő ütközésérzékelőt, fogta, kiszedte az óracsoportot, és kiforrasztotta a visszajelző LED-et belőle.
-ezen kívül elvileg az anyós ülésben is rossz a súlyérzékelő, viszont az utasoldali légzsák ellenőrző lámpa szépen elalszik, ilyenkor mi van? Ami mindenképp érdekelne, hogy szükség esetén mindenképpen nyíljon a légzsák, nem érdekel, hogy ül-e ott valaki, vagy nem, de ha ül, és nyílnia kell, akkor nehogy emiatt a hiba miatt ne nyíljon ki a lufi.
Viszont ami miatt már nem nagyon aggódok az a motor hangja, vagy a +5 fok teszi, vagy a MOL EVO NEO dízel, vagy az STP dízelinjektor tisztító, de elég csendes lett a járása, GSR szerint vannak sokkal hangosabb TDDI-k.
Az a visszajelzö az utas oldalán nem mutatja ha hiba van.A súlyérzékelö melyik fajta?A kicsi a fekete dobozzal vagy a teljes ülöfelületet érzékelö fajta?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12891 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 17:43:18 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.18 vasárnap, 17:36:34
Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként?
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12892 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:25:51 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 17:43:18
Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként?
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?
A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12893 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:33:40 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 19:25:51
A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing
"bekapcsolt biztonsági öv esetén"
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12894 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:34:15 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 19:25:51
A manual szerint akkor nem nyit anyós oldali légzsákokat, ha folyamatosan ég a légzsák lámpa, viszont nekem sose ég folyamatosan, mindig elalszik.
Fontos lenne, hogy keressek-e súlyérzékelőt, vagy fölösleges, mert így is nyit akkor is ha ül ott valaki, meg ha nem ül akkor is.
Mellékelten a manualbol kimásolt rész:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwN0xyVVRFTWNvZEE/view?usp=sharing
Nyugalom, megbeszéltük mi lesz.
Műszercsoport rendberakáskor végig vizsgálom a szenzor vezetékezését is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12895 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:37:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.18 vasárnap, 19:33:40
"bekapcsolt biztonsági öv esetén"
Nála mindegy, hogy ültél benne...bekapcsolva volt-e az öv.
Mindig világított pár mp-re és elaludt a lámpa.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12896 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:45:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 19:37:04
Nála mindegy, hogy ültél benne...bekapcsolva volt-e az öv.
Mindig világított pár mp-re és elaludt a lámpa.
Igen, és ez a manual szerint azt jelenti, hogy nyitja a lufit.
Nekem ennyi elég is lenne, de azért ha ránézel a vezetékelésére is, az csak jó
A zárral meg az a helyzet, hogy most már megint nyitja belülről is a hátsót, csak a bal hátsó az, ami nem működik konstans, megnéztem az átvezetőben a csatlakozót, hogy jön az szét? Nem kezdtem el feszegetni, de eléggé össze van rakva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12897 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:51:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 19:45:29
Igen, és ez a manual szerint azt jelenti, hogy nyitja a lufit.
Nekem ennyi elég is lenne, de azért ha ránézel a vezetékelésére is, az csak jó
A zárral meg az a helyzet, hogy
most már megint nyitja belülről is a hátsót
, csak a bal hátsó az, ami nem működik konstans, megnéztem az átvezetőben a csatlakozót, hogy jön az szét? Nem kezdtem el feszegetni, de eléggé össze van rakva.
Nyugi, el fog múlni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12898 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:53:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 19:51:09
Nyugi, el fog múlni....
Pár helyen már feldobtam a FL utáni bal hátsó zárakra az igényemet, de eddig senkinél sincs.
Mennyibe fáj egyébként majd?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12899 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 19:58:46 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 19:53:06
Pár helyen már feldobtam a FL utáni bal hátsó zárakra az igényemet, de eddig senkinél sincs.
Mennyibe fáj egyébként majd?
Említettem, hogy kereslet-kínálat függő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ