Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:40:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102826 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13050 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:01:42 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.27 kedd, 20:00:44
Ne dobd el, próbáld ki fordtc-vel! Nálam bevált.
Kétféle mini van.
Apró különbséggel. Az egyik jó a másik nem.
https://www.youtube.com/watch?v=ni-9lTgx_z8
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 20:03:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13051 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:02:43 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.27 kedd, 20:01:03
Egy olvasásra akár valamelyik este is sor kerülhet.....
Rendben, én fél 6 - 6 körül tudnék kiugrani este Szentendrére bármelyik nap, a közelben dolgozok
kupeti:
kösz, megpróbálom.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13052 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:03:51 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.27 kedd, 20:01:42
Kétféle min van.
Apró különbséggel. Az egyik jó a másik nem.
https://www.youtube.com/watch?v=ni-9lTgx_z8
Egy próbát megér.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13053 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:17:17 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.27 kedd, 20:03:51
Egy próbát megér.
ez csak hibakódot olvas?
mert az nem érdekel
élő adatokat akarok nézegetni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13054 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:18:04 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 20:17:17
ez csak hibakódot olvas?
mert az nem érdekel
élő adatokat akarok nézegetni
Mér azt is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13055 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:20:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.27 kedd, 20:18:04
Mér azt is....
Úgy látom hogy kellek ide a hülye kérdéseimmel, hogy pörögjön a topic
Termosztátra mennyit számoljak kb??
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13056 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:35:30 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 20:20:10
Úgy látom hogy kellek ide a hülye kérdéseimmel, hogy pörögjön a topic
Termosztátra mennyit számoljak kb??
Kb. 16 a két gyári.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13057 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:45:25 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.27 kedd, 20:35:30
Kb. 16 a két gyári.
Az nem olyan vészes.
Mindenképp 2 gyárit szeretnék.
Nincs minden rendben valamelyikkel, ahogy hűl az idő, úgy rosszabodik.
Bár eléri az üzemi hőfokot, de a hullámzások nem tetszenek.
fordtc apk-ját el tudnád küldeni nekem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13058 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:48:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 19:47:07
Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?
Más:
Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing
Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.
Ezeket a protokollokat kezeli:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing
Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?
Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit). Ha telefon akkor ForDTC.
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13059 Dátum:
2015.01.27 kedd, 21:01:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.27 kedd, 20:48:09
Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit). Ha telefon akkor ForDTC.
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.
ForDTC apk-ját ide el tudja nekem küldeni valaki?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13060 Dátum:
2015.01.27 kedd, 21:04:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 21:01:40
ForDTC apk-ját ide el tudja nekem küldeni valaki?
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg919550#msg919550
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13061 Dátum:
2015.01.27 kedd, 21:07:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.27 kedd, 21:04:16
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg919550#msg919550
pont ezt nem hozta a google, de először inkább a fórum saját keresőjébe fogok keresni, mivel minden út ide vezet.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13062 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:26:50 »
Sziasztok!
Ismét jövök az esti ki mit tuddal
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.
Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing
Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?
A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest
Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.
Üdv
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13063 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:31:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:26:50
Sziasztok!
Ismét jövök az esti ki mit tuddal
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.
Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing
Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?
A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest
Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.
Üdv
turbócsöveket nézd át valahol kifúj
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13064 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:35:24 »
Idézetet írta: netcore - 2015.01.28 szerda, 18:31:37
turbócsöveket nézd át valahol kifúj
nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.
bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13065 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:37:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:26:50
Sziasztok!
Ismét jövök az esti ki mit tuddal
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.
Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing
Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?
A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest
Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.
Üdv
wg-s vagy vgt turbod van? tddi-n a wg-sel 1,1 a vgt-vel 1,3 bar körül van a nyomás. szóval annak jónak kéne lennie. az 1es ben meg azért kicsi a nyomás, mert nem tudod rendesen beterhelni. ez minden kocsin így van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13066 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:39:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 18:37:01
wg-s vagy vgt turbod van? tddi-n a wg-sel 1,1 a vgt-vel 1,3 bar körül van a nyomás. szóval annak jónak kéne lennie. az 1es ben meg azért kicsi a nyomás, mert nem tudod rendesen beterhelni. ez minden kocsin így van
westgate-es a turbo, nem változó geo-s.
én ugy tudom, hogy 1.5 bar-t kellene töltenie.
ahogy nézegettem menet közben, 2000 rmp-nél kevés neki az 1 bar, mert kap egy csomó üzemanyagot, de nincs hozzá elég levegő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13067 Dátum:
2015.01.28 szerda, 18:47:05 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:39:55
westgate-es a turbo, nem változó geo-s.
én ugy tudom, hogy 1.5 bar-t kellene töltenie.
ahogy nézegettem menet közben, 2000 rmp-nél kevés neki az 1 bar, mert kap egy csomó üzemanyagot, de nincs hozzá elég levegő.
wg-s 1,1-1,2 körül tölt üzemszerűen
azért füstöl, mert wg-s ha tisztában vagy a működési elvével, akkor érted, ha nem, akkor úgyis hiába magyarázom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13068 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:12:19 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:35:24
nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.
bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo
Azta..... nem semmi parád van!
Falsh-ot nem fog szívni, mert nem szívómotor.
Ha a kipufogó sornál kifújna, akkor hallanád.
Nem fúj ki, sem a turbó csöveknél, sem a sornál.... tök jó hangja van a motorodnak.
A turbó fel van újítva. (ha a külsején látszik, akkor belül is minden bizonnyal.
Mi lenne ha csak úgy simán autóznál és használnád az autót?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13069 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:13:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 18:47:05
wg-s 1,1-1,2 körül tölt üzemszerűen
azért füstöl, mert wg-s ha tisztában vagy a működési elvével, akkor érted, ha nem, akkor úgyis hiába magyarázom
Tisztában vagyok vele.
Csak azt nem értem, hogy ezek újan is így füstöltek akkor?
Illetve kérdés, hogy ha kicsivel meg lenne emelve a turbo nyomás, akkor is így füstölne?
A másik, hogy többen 1,5 bart emlegettek, nem tudom honnan szedték akkor...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13070 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:13:46 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:26:50
Sziasztok!
Ismét jövök az esti ki mit tuddal
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.
Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing
Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?
A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest
Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.
Üdv
Te 3. hőmérséklet jeladót keresel amikor még 2. sincs......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13071 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:16:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:13:39
Tisztában vagyok vele.
Csak azt nem értem, hogy ezek újan is így füstöltek akkor?
Illetve kérdés, hogy ha kicsivel meg lenne emelve a turbo nyomás, akkor is így füstölne?
A másik, hogy többen 1,5 bart emlegettek, nem tudom honnan szedték akkor...
amikor ezek készültek 2001körül, akkor még nem löttek fejbe egy korompamacsért. a mögötted lévő lámpájánál amúgyis csalóka a füst. után meg már szinte csak tdci-k voltak (elenyésző a 2003 utáni tddi) azok meg nem füstölnek úgy.
az jó kérdés, hogy honnan szedték
a 130le-s tdci is 1,3-on megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13072 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:17:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 19:13:46
Te 3. hőmérséklet jeladót keresel amikor még 2. sincs......
bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13073 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:17:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 19:12:19
Azta..... nem semmi parád van!
Falsh-ot nem fog szívni, mert nem szívómotor.
Ha a kipufogó sornál kifújna, akkor hallanád.
Nem fúj ki, sem a turbó csöveknél, sem a sornál.... tök jó hangja van a motorodnak.
A turbó fel van újítva. (ha a külsején látszik, akkor belül is minden bizonnyal.
Mi lenne ha csak úgy simán autóznál és használnád az autót?
Nem rossz ötlet
Viszont még mindig az a kérdésem, hogy újan is így füstölt-e intenzív gyorsításkor a TDDI?
Kérdés, hogy honnan jön vissza az utastérbe egy kis kipufogógáz padlógáznál, mert szerintem visszajön.
Turbo felújítás előtt meg egyenesen lehúzott ablakkal kellett menni, annyira érezni lehetett, azóta ez sokat javult, de még mindig érzem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13074 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:18:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:17:17
Nem rossz ötlet
Viszont még mindig az a kérdésem, hogy újan is így füstölt-e intenzív gyorsításkor a TDDI?
Kérdés, hogy honnan jön vissza az utastérbe egy kis kipufogógáz padlógáznál, mert szerintem visszajön.
Turbo felújítás előtt meg egyenesen lehúzott ablakkal kellett menni, annyira érezni lehetett, azóta ez sokat javult, de még mindig érzem.
ha sokat mész vele lightosan, akkor utána érdekes mennyiségű kormot tud kivágni magából
ha folyton padlón járnál vele, akkor megszűnne a kormolása
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13075 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:19:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:17:03
bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni
Mi mikor frissít, gondolom ez is beleszólhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13076 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:22:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:17:03
bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni
Lehet feleslegesen parázok, nem mondom, hogy nem, de itt van ez a hőmérséklet jeladó is.
Van 1 jeladó, és 3 féle értéket mutat? A hengerfej és a hűtőfolyadék hőmérséklet nagyjából együtt mozog az OBD-n keresztül, viszont a műszerteszt ehhez képest össze vissza mér, amikor visszaesik a mutató, az OBD-n mért értékek vagy állandóak, vagy 1-2 fokot mozul, nem 5-10-et, mint a műszerteszt!
Illetve akkor az 1,25 barom akkor túl jó is, mert WG-es a turbom
Mi lenne, ha megemelném a turbo nyomást, és minden más maradna érintetlen? Elvileg kevésbé füstölne, nem?
Az EGR dugózás miatt is füstölhet jobban, ha jól tudom, ugye?
Termosztátra mit mondtok, így hogy valóságban nem is mozog ennyit a hőfok?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13077 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:25:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:18:49
ha sokat mész vele lightosan, akkor utána érdekes mennyiségű kormot tud kivágni magából
ha folyton padlón járnál vele, akkor megszűnne a kormolása
tegyük fel kiüttetem a katalizátor belsejét, mert szerintem úgy tele van dzsuvával, hogy lehet azt látom, hogy füstöl, ami kijön lerakódott korom belőle....
utána miben fog változni a gép? hang, teljesítmény, fogyasztás?
egr gondolom jó így ledugózva.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13078 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:27:17 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:22:02
Lehet feleslegesen parázok, nem mondom, hogy nem, de itt van ez a hőmérséklet jeladó is.
Van 1 jeladó, és 3 féle értéket mutat? A hengerfej és a hűtőfolyadék hőmérséklet nagyjából együtt mozog az OBD-n keresztül, viszont a műszerteszt ehhez képest össze vissza mér, amikor visszaesik a mutató, az OBD-n mért értékek vagy állandóak, vagy 1-2 fokot mozul, nem 5-10-et, mint a műszerteszt!
Illetve akkor az 1,25 barom akkor túl jó is, mert WG-es a turbom
Mi lenne, ha megemelném a turbo nyomást, és minden más maradna érintetlen? Elvileg kevésbé füstölne, nem?
Az EGR dugózás miatt is füstölhet jobban, ha jól tudom, ugye?
Termosztátra mit mondtok, így hogy valóságban nem is mozog ennyit a hőfok?
Nálam 1,3 bar a max.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13079 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:30:30 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.28 szerda, 19:27:17
Nálam 1,3 bar a max.
Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13080 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:31:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:25:05
tegyük fel kiüttetem a katalizátor belsejét, mert szerintem úgy tele van dzsuvával, hogy lehet azt látom, hogy füstöl, ami kijön lerakódott korom belőle....
utána miben fog változni a gép? hang, teljesítmény, fogyasztás?
egr gondolom jó így ledugózva.
nálam 0,5-1l fogyi csökkenést hozzott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13081 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:31:49 »
Én megköszönném, ha valaki elmagyarázná a turbónyomás szabályzásának a működését, mert nem minden része világos számomra.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 19:33:35 írta kupeti
»
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13082 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:32:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:31:00
nálam 0,5-1l fogyi csökkenést hozzott
Akkor megy ki belőle minél hamarabb.
Remélem hangosabb se lesz.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13083 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:32:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:30:30
Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
Igen.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13084 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:37:19 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:30:30
Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
Mellesleg túl vagyok egy rakás termo cserén is, de még mindig nem vagyok elégedett. A napokban figyelgetem, és nekem is visszahül fordulaton.
Szerintem ez így üzemszerű. Nem kell vele foglalkozni (persze kicsit engem is bosszant).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13085 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:39:57 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:30:30
Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
azok nem gyáriak lesznek
nekem is 1,6-1,7-en megy mind2 autó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13086 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:40:17 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:32:31
Akkor megy ki belőle minél hamarabb.
Remélem hangosabb se lesz.
nem lesz, még a hátsó dobod ki nem vágod alóla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13087 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:43:01 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.28 szerda, 19:37:19
Mellesleg túl vagyok egy rakás termo cserén is, de még mindig nem vagyok elégedett. A napokban figyelgetem, és nekem is visszahül fordulaton.
Szerintem ez így üzemszerű. Nem kell vele foglalkozni (persze kicsit engem is bosszant).
Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13088 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:47:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:43:01
Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni
Hát ha cseréled, tényleg csak gyárit, és egyszerre a kettőt, és a kicsit fújkáld meg mikor megveszed. Sok munkától kímélheted meg magad. Szerintem.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13089 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:48:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:39:57
azok nem gyáriak lesznek
nekem is 1,6-1,7-en megy mind2 autó
WG-es?
hol csináltad?
nem hal meg a turbo?
mondjuk az enyém garis, 1 évig lehet tolni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13090 Dátum:
2015.01.28 szerda, 19:48:26 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 19:43:01
Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni
"with increased boost to 1,5bar" azaz 1,5barra emelt nyomással
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13091 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:18:43 »
A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás.
https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13092 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:25:27 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.28 szerda, 20:18:43
A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás.
https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Hogyan csináltad?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13093 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:39:38 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.28 szerda, 20:18:43
A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás.
https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?
HZsolt92
Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13094 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:44:59 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.01.28 szerda, 20:25:27
Hogyan csináltad?
Nem csináltam vele semmit,így vettem és már 5.éve így használom.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13095 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:46:14 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.28 szerda, 20:44:59
Nem csináltam vele semmit,így vettem és már 5.éve így használom.
ez biztosan nem gyári érték
gondolom a nyomásmérőt se te raktad be akkor.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13096 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:46:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 20:39:38
Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?
HZsolt92
Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?
De igen, gyári VGT.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13097 Dátum:
2015.01.28 szerda, 20:47:36 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 20:46:14
ez biztosan nem gyári érték
gondolom a nyomásmérőt se te raktad be akkor.
Azt én tettem bele.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13098 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:16:58 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 20:39:38
Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?
HZsolt92
Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?
nekem vgt mind2
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13099 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:20:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 21:16:58
nekem vgt mind2
Azon egyszerűbb nyomást emelni?
Más volt változtatva neked? ECU, stb?
Lehet valami baja a turbonak, ha emelnék egy kis nyomást rajta?
És mást nem változtatnék... vagy automatikusan érzékelné, hogy nagyobb a nyomás, és több üzemanyagot tolna be?
Naplózva
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ