Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113496 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13050 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:01:42 »

Ne dobd el, próbáld ki fordtc-vel! Nálam bevált.

Kétféle mini van.
Apró különbséggel. Az egyik jó a másik nem.

https://www.youtube.com/watch?v=ni-9lTgx_z8
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 20:03:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13051 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:02:43 »

Egy olvasásra akár valamelyik este is sor kerülhet.....

Rendben, én fél 6 - 6 körül tudnék kiugrani este Szentendrére bármelyik nap, a közelben dolgozok  eplus2

kupeti: kösz, megpróbálom.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13052 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:03:51 »

Kétféle min van.
Apró különbséggel. Az egyik jó a másik nem.

https://www.youtube.com/watch?v=ni-9lTgx_z8

Egy próbát megér.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13053 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:17:17 »

Egy próbát megér.

ez csak hibakódot olvas?
mert az nem érdekel Smiley
élő adatokat akarok nézegetni  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13054 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:18:04 »

ez csak hibakódot olvas?
mert az nem érdekel Smiley
élő adatokat akarok nézegetni  eplus2

Mér azt is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13055 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:20:10 »

Mér azt is....

Úgy látom hogy kellek ide a hülye kérdéseimmel, hogy pörögjön a topic  nyes
Termosztátra mennyit számoljak kb??
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13056 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:35:30 »

Úgy látom hogy kellek ide a hülye kérdéseimmel, hogy pörögjön a topic  nyes
Termosztátra mennyit számoljak kb??


Kb. 16 a két gyári.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13057 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:45:25 »

Kb. 16 a két gyári.

Az nem olyan vészes.
Mindenképp 2 gyárit szeretnék.
Nincs minden rendben valamelyikkel, ahogy hűl az idő, úgy rosszabodik.
Bár eléri az üzemi hőfokot, de a hullámzások nem tetszenek.

fordtc apk-ját el tudnád küldeni nekem?  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13058 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:48:09 »

Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején Smiley
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?

Más:

Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing

Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.

Ezeket a protokollokat kezeli:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing

Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?

 help
 Huh?


Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit).  Ha telefon akkor ForDTC. 
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13059 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:01:40 »



Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit).  Ha telefon akkor ForDTC. 
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.

ForDTC apk-ját ide el tudja nekem küldeni valaki?  worship worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13060 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:04:16 »

ForDTC apk-ját ide el tudja nekem küldeni valaki?  worship worship

http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg919550#msg919550
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13061 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:07:23 »


 worship worship worship

pont ezt nem hozta a google, de először inkább a fórum saját keresőjébe fogok keresni, mivel minden út ide vezet.

Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13062 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:26:50 »

Sziasztok!

Ismét jövök az esti ki mit tuddal  eplus2
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.  worship

Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing

Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?

A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest  nyes Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.

Üdv  worship
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13063 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:31:37 »

Sziasztok!

Ismét jövök az esti ki mit tuddal  eplus2
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.  worship

Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing

Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?

A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest  nyes Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.

Üdv  worship

turbócsöveket nézd át valahol kifúj
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13064 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:35:24 »

turbócsöveket nézd át valahol kifúj


nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.

bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo  szomoru1
 help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13065 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:37:01 »

Sziasztok!

Ismét jövök az esti ki mit tuddal  eplus2
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.  worship

Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing

Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?

A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest  nyes Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.

Üdv  worship
wg-s vagy vgt turbod van? tddi-n a wg-sel 1,1 a vgt-vel 1,3 bar körül van a nyomás. szóval annak jónak kéne lennie. az 1es ben meg azért kicsi a nyomás, mert nem tudod rendesen beterhelni. ez minden kocsin így van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13066 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:39:55 »

wg-s vagy vgt turbod van? tddi-n a wg-sel 1,1 a vgt-vel 1,3 bar körül van a nyomás. szóval annak jónak kéne lennie. az 1es ben meg azért kicsi a nyomás, mert nem tudod rendesen beterhelni. ez minden kocsin így van

westgate-es a turbo, nem változó geo-s.
én ugy tudom, hogy 1.5 bar-t kellene töltenie.
ahogy nézegettem menet közben, 2000 rmp-nél kevés neki az 1 bar, mert kap egy csomó üzemanyagot, de nincs hozzá elég levegő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13067 Dátum: 2015.01.28 szerda, 18:47:05 »

westgate-es a turbo, nem változó geo-s.
én ugy tudom, hogy 1.5 bar-t kellene töltenie.
ahogy nézegettem menet közben, 2000 rmp-nél kevés neki az 1 bar, mert kap egy csomó üzemanyagot, de nincs hozzá elég levegő.
wg-s 1,1-1,2 körül tölt üzemszerűen

azért füstöl, mert wg-s ha tisztában vagy a működési elvével, akkor érted, ha nem, akkor úgyis hiába magyarázom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13068 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:12:19 »

nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.

bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo  szomoru1
 help

Azta..... nem semmi parád van!  vigyor3

Falsh-ot nem fog szívni, mert nem szívómotor.
Ha a kipufogó sornál kifújna, akkor hallanád.

Nem fúj ki, sem a turbó csöveknél, sem a sornál.... tök jó hangja van a motorodnak.
A turbó fel van újítva. (ha a külsején látszik, akkor belül is minden bizonnyal.



Mi lenne ha csak úgy simán autóznál és használnád az autót?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13069 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:13:39 »

wg-s 1,1-1,2 körül tölt üzemszerűen

azért füstöl, mert wg-s ha tisztában vagy a működési elvével, akkor érted, ha nem, akkor úgyis hiába magyarázom

Tisztában vagyok vele.
Csak azt nem értem, hogy ezek újan is így füstöltek akkor?
Illetve kérdés, hogy ha kicsivel meg lenne emelve a turbo nyomás, akkor is így füstölne?
A másik, hogy többen 1,5 bart emlegettek, nem tudom honnan szedték akkor...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13070 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:13:46 »

Sziasztok!

Ismét jövök az esti ki mit tuddal  eplus2
Köszönet mindenkinek, sikerült összehozni az OBD2-es kütyüt, a forDTC-vel tökéletesen működik amit kaptam.  worship

Első körben a turbo nyomást figyelgettem, gondolom a MAP szenzor az, ami bar-ban mutatja az értékét.

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwNEM2bEZ2VTRBUVE/view?usp=sharing

Közben néztem a hőfokot is, mind a hengerfej, mind a hűtőfolyadék hőmérsékletét, amit megfigyeltem, hogy amíg a mutató szerint (és a műszerteszt szerint is) visszaesik a hőmérséklet egy kövér gázra közvetlenül a bemelegedés után, itt viszont nem, vagy csak minimálisan mozgott visszafele a hőmérséklet. Ilyenkor mi van? Hol van a 3. jeladó, ahonnan a műszerteszt veszi az adatokat, és nem az rossz-e?

A legfontosabb viszont a turbo nyomás, hosszabb úton nem volt alkalmam kipróbálni, hazafele a hungárián tudtam kicsit alkotni, a lényeg, hogy a max. turbo nyomás, ahogy a képen is látszik, 1,25 bar, elvileg 1,5 barnak kellene lennie a max. nyomásnak. Kérdés, hogy ezt mikor kell elérnie? Amit megfigyeltem, hogy üresbe, illetve 1-esbe sokkal kevesebbet tölt, 1 barig se megy el, 2-3-ban próbáltam meghajtani kicsit a városban, így jött össze az 1,25 bar ami a maximum volt. Amit megfigyeltem, hogy ha intenzíven gyorsítok, akkor 2000 rpm körül - ahol az adagoló előtöltést állít - annyira füstöl, hogy kis túlzással sötétbe borul utánam Budapest  nyes Ami viccesen hangzik, de nem az, van aki azt mondja, hogy amíg megy, addig jó, de szerintem ez azért nem normális. Ilyenkor 1 bar környékén van a turbo nyomás, amikor ennyire füstöl, szerintem vagy kevés ilyenkor a turbo nyomás, vagy túl sok az üzemanyag, viszont más nem utal arra, hogy behugyoznának a csúcsok, pöccre indul -10-ben is, stabil az alapjárat, szépen ketyeg a motor. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor mintha bejönne egy kis szag az autóba, ez korábban sokkal érezhetőbb volt, mielőtt fel lett újítva a turbo, de szerintem most is érezni.
Tippeket és ötleteket várok, hogy mit nézzek / nézessek meg.

Üdv  worship

Te 3. hőmérséklet jeladót keresel amikor még 2. sincs......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13071 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:16:24 »

Tisztában vagyok vele.
Csak azt nem értem, hogy ezek újan is így füstöltek akkor?
Illetve kérdés, hogy ha kicsivel meg lenne emelve a turbo nyomás, akkor is így füstölne?
A másik, hogy többen 1,5 bart emlegettek, nem tudom honnan szedték akkor...
amikor ezek készültek 2001körül, akkor még nem löttek fejbe egy korompamacsért. a mögötted lévő lámpájánál amúgyis csalóka a füst. után meg már szinte csak tdci-k voltak (elenyésző a 2003 utáni tddi) azok meg nem füstölnek úgy.

az jó kérdés, hogy honnan szedték vigyor3 a 130le-s tdci is 1,3-on megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13072 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:17:03 »

Te 3. hőmérséklet jeladót keresel amikor még 2. sincs......

bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13073 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:17:17 »

Azta..... nem semmi parád van!  vigyor3

Falsh-ot nem fog szívni, mert nem szívómotor.
Ha a kipufogó sornál kifújna, akkor hallanád.

Nem fúj ki, sem a turbó csöveknél, sem a sornál.... tök jó hangja van a motorodnak.
A turbó fel van újítva. (ha a külsején látszik, akkor belül is minden bizonnyal.



Mi lenne ha csak úgy simán autóznál és használnád az autót?  eplus2

Nem rossz ötlet Smiley
Viszont még mindig az a kérdésem, hogy újan is így füstölt-e intenzív gyorsításkor a TDDI?
Kérdés, hogy honnan jön vissza az utastérbe egy kis kipufogógáz padlógáznál, mert szerintem visszajön.
Turbo felújítás előtt meg egyenesen lehúzott ablakkal kellett menni, annyira érezni lehetett, azóta ez sokat javult, de még mindig érzem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13074 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:18:49 »

Nem rossz ötlet Smiley
Viszont még mindig az a kérdésem, hogy újan is így füstölt-e intenzív gyorsításkor a TDDI?
Kérdés, hogy honnan jön vissza az utastérbe egy kis kipufogógáz padlógáznál, mert szerintem visszajön.
Turbo felújítás előtt meg egyenesen lehúzott ablakkal kellett menni, annyira érezni lehetett, azóta ez sokat javult, de még mindig érzem.
ha sokat mész vele lightosan, akkor utána érdekes mennyiségű kormot tud kivágni magából Cheesy ha folyton padlón járnál vele, akkor megszűnne a kormolása  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13075 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:19:05 »

bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni vigyor3

Mi mikor frissít, gondolom ez is beleszólhat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13076 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:22:02 »

bezzeg amikor én írtam, hogy össze vissza mutogat a műszerteszt a diaghoz képest, akkor meg nem akarták elhinni vigyor3

Lehet feleslegesen parázok, nem mondom, hogy nem, de itt van ez a hőmérséklet jeladó is.
Van 1 jeladó, és 3 féle értéket mutat? A hengerfej és a hűtőfolyadék hőmérséklet nagyjából együtt mozog az OBD-n keresztül, viszont a műszerteszt ehhez képest össze vissza mér, amikor visszaesik a mutató, az OBD-n mért értékek vagy állandóak, vagy 1-2 fokot mozul, nem 5-10-et, mint a műszerteszt!

Illetve akkor az 1,25 barom akkor túl jó is, mert WG-es a turbom Cheesy
Mi lenne, ha megemelném a turbo nyomást, és minden más maradna érintetlen? Elvileg kevésbé füstölne, nem?
Az EGR dugózás miatt is füstölhet jobban, ha jól tudom, ugye?
Termosztátra mit mondtok, így hogy valóságban nem is mozog ennyit a hőfok?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13077 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:25:05 »

ha sokat mész vele lightosan, akkor utána érdekes mennyiségű kormot tud kivágni magából Cheesy ha folyton padlón járnál vele, akkor megszűnne a kormolása  vigyor3

tegyük fel kiüttetem a katalizátor belsejét, mert szerintem úgy tele van dzsuvával, hogy lehet azt látom, hogy füstöl, ami kijön lerakódott korom belőle....  wow1
utána miben fog változni a gép? hang, teljesítmény, fogyasztás?
egr gondolom jó így ledugózva.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13078 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:27:17 »

Lehet feleslegesen parázok, nem mondom, hogy nem, de itt van ez a hőmérséklet jeladó is.
Van 1 jeladó, és 3 féle értéket mutat? A hengerfej és a hűtőfolyadék hőmérséklet nagyjából együtt mozog az OBD-n keresztül, viszont a műszerteszt ehhez képest össze vissza mér, amikor visszaesik a mutató, az OBD-n mért értékek vagy állandóak, vagy 1-2 fokot mozul, nem 5-10-et, mint a műszerteszt!

Illetve akkor az 1,25 barom akkor túl jó is, mert WG-es a turbom Cheesy
Mi lenne, ha megemelném a turbo nyomást, és minden más maradna érintetlen? Elvileg kevésbé füstölne, nem?
Az EGR dugózás miatt is füstölhet jobban, ha jól tudom, ugye?
Termosztátra mit mondtok, így hogy valóságban nem is mozog ennyit a hőfok?

Nálam 1,3 bar a max.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13079 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:30:30 »

Nálam 1,3 bar a max.

Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13080 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:31:00 »

tegyük fel kiüttetem a katalizátor belsejét, mert szerintem úgy tele van dzsuvával, hogy lehet azt látom, hogy füstöl, ami kijön lerakódott korom belőle....  wow1
utána miben fog változni a gép? hang, teljesítmény, fogyasztás?
egr gondolom jó így ledugózva.
nálam 0,5-1l fogyi csökkenést hozzott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13081 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:31:49 »

Én megköszönném, ha valaki elmagyarázná a  turbónyomás szabályzásának a működését, mert nem minden része világos számomra.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 19:33:35 írta kupeti » Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13082 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:32:31 »

nálam 0,5-1l fogyi csökkenést hozzott

Akkor megy ki belőle minél hamarabb.
Remélem hangosabb se lesz.
 worship
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13083 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:32:42 »

Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.

Igen.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13084 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:37:19 »

Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.

Mellesleg túl vagyok egy rakás termo cserén is, de még mindig nem vagyok elégedett. A napokban figyelgetem, és nekem is visszahül fordulaton.
Szerintem ez így üzemszerű. Nem kell vele foglalkozni (persze kicsit engem is bosszant).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13085 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:39:57 »

Akkor az 1,25 nem olyan rossz gondolom, 3-as fokozatban értem el 3000 rpm körül.
Neked WG-es a turbod?
Neten viszont vannak TDDI-k, amiknél 1,5 bar körül is van a turbo nyomás, mindjárt keresek egy kettőt.
azok nem gyáriak lesznek Wink nekem is 1,6-1,7-en megy mind2 autó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13086 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:40:17 »

Akkor megy ki belőle minél hamarabb.
Remélem hangosabb se lesz.
 worship
nem lesz, még a hátsó dobod ki nem vágod alóla vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13087 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:43:01 »

Mellesleg túl vagyok egy rakás termo cserén is, de még mindig nem vagyok elégedett. A napokban figyelgetem, és nekem is visszahül fordulaton.
Szerintem ez így üzemszerű. Nem kell vele foglalkozni (persze kicsit engem is bosszant).

Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.

https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI

Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja  eplus2
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni  eplus2

Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13088 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:47:22 »

Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.

https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI

Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja  eplus2
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni  eplus2



Hát ha cseréled, tényleg csak gyárit, és egyszerre a kettőt, és a kicsit fújkáld meg mikor megveszed. Sok munkától kímélheted meg magad. Szerintem.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13089 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:48:03 »

azok nem gyáriak lesznek Wink nekem is 1,6-1,7-en megy mind2 autó

WG-es?
hol csináltad?
nem hal meg a turbo?
mondjuk az enyém garis, 1 évig lehet tolni Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13090 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:48:26 »

Akkor neki se kezdjek? Kezd idegesíteni ez a hőmérséklet ingadozás is.
Viszont amit találtam most TDDI videot, ott fel van húzva a turbo nyomás 1,2 barról 1,5-re.

https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI

Szóval akkor az enyémnek elvileg nincs baja  eplus2
Viszont lehet húznék rajta 1-2 tized bart, ha nem okoz nagy gondot...
úgy tudom, hogy WG-esen nem nehéz emelni  eplus2


"with increased boost to 1,5bar" azaz 1,5barra emelt nyomással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13091 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:18:43 »

A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás. https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13092 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:25:27 »

A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás. https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc

Hogyan csináltad?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13093 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:39:38 »

A felvétel minőségéért bocsi! Nálam így alakul a turrbó nyomás. https://www.youtube.com/watch?v=JpgwssDxaXc

Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?

HZsolt92 Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13094 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:44:59 »

Hogyan csináltad?
Nem csináltam vele semmit,így vettem és már 5.éve így használom.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13095 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:46:14 »

Nem csináltam vele semmit,így vettem és már 5.éve így használom.

ez biztosan nem gyári érték Smiley

gondolom a nyomásmérőt se te raktad be akkor.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13096 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:46:24 »

Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?

HZsolt92 Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?

De igen, gyári VGT.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13097 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:47:36 »

ez biztosan nem gyári érték Smiley

gondolom a nyomásmérőt se te raktad be akkor.
Azt én tettem bele.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13098 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:16:58 »

Na ezt a videót is kerestem, láttam már a youtube-on korábban.
Ez ugye nem gyári turbo nyomás?
Hogyan módosítottátok?
Más lett módosítva, vagy csak a turbo nyomás lett emelve?
WG-es a turbo?

HZsolt92 Te hogy emelted meg? Neked is WG-es?

nekem vgt mind2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13099 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:20:51 »

nekem vgt mind2

Azon egyszerűbb nyomást emelni?
Más volt változtatva neked? ECU, stb?

Lehet valami baja a turbonak, ha emelnék egy kis nyomást rajta?
És mást nem változtatnék... vagy automatikusan érzékelné, hogy nagyobb a nyomás, és több üzemanyagot tolna be?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.