Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113407 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13100 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:34:22 »

Azon egyszerűbb nyomást emelni?
Más volt változtatva neked? ECU, stb?

Lehet valami baja a turbonak, ha emelnék egy kis nyomást rajta?
És mást nem változtatnék... vagy automatikusan érzékelné, hogy nagyobb a nyomás, és több üzemanyagot tolna be?
nekem mind2 van vriálva rendesen.

valameddig tud kompenzálni a + nyomásra, de úgyis chip után lesz a fasza. wg-s turbo tartósságában nincs tapasztalatom, én utáltam, amint lehetett, dobtam le róla
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13101 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:36:39 »

nekem mind2 van vriálva rendesen.

valameddig tud kompenzálni a + nyomásra, de úgyis chip után lesz a fasza. wg-s turbo tartósságában nincs tapasztalatom, én utáltam, amint lehetett, dobtam le róla

miért, mi a baj a WG-es turboval? Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13102 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:37:50 »

miért, mi a baj a WG-es turboval? Smiley

2000 alatt hulla a vgt-hez képest. én sokat megyek városban, ott nekem nem jött be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13103 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:41:01 »

2000 alatt hulla a vgt-hez képest. én sokat megyek városban, ott nekem nem jött be

na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom? Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13104 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:07:56 »

na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom? Smiley

turbot cserélni nem szeretnék, mivel garanciás, ez sokáig kiszolgálna.
ami tippet most kaptam, hogy ne a nyomással foglalkozzak, hanem jobban le kéne hűteni a levegőt, ergo nagyob intercooler kéne a kocsira.
valaki csinált már ilyet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13105 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:16:58 »

turbot cserélni nem szeretnék, mivel garanciás, ez sokáig kiszolgálna.
ami tippet most kaptam, hogy ne a nyomással foglalkozzak, hanem jobban le kéne hűteni a levegőt, ergo nagyob intercooler kéne a kocsira.
valaki csinált már ilyet?

Hát nem nyugodsz.....
Csodákra ne számíts már.  vigyor3

A nagyobb cooler nálad semmit nem érne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13106 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:20:35 »

na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom? Smiley

Csillapodj...  nyes

wgt-n könnyen lehet nyomást emelni, de azt ne felejtsd el, hogy a végén emelkedik! Nem pedig alacsonyabb fordulaton nő meg. Grin
Arra csinálták a vgt-t, hogy lentebbről/hamarabb növekedjen a nyomás alacsonyabb turbina kerék fordulatszámnál.

 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13107 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:25:08 »

Csillapodj...  nyes

wgt-n könnyen lehet nyomást emelni, de azt ne felejtsd el, hogy a végén emelkedik! Nem pedig alacsonyabb fordulaton nő meg. Grin
Arra csinálták a vgt-t, hogy lentebbről/hamarabb növekedjen a nyomás alacsonyabb turbina kerék fordulatszámnál.

 

na ettől féltem.
akkor felejtős a történet, mert alacsonyan nem tölt "eleget"...
a nagyobb ic miért nem megoldás? ha hidegebb levegőt tol be ugyanolyan nyomással, akkor az dúsabb oxigénben, ergo több gázolajat tud hasznosan elégetni, vagy tévedek?  nyes
egyébként tényleg lenyugszok, de a katalizátort ki kell iktatni  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13108 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:31:04 »

na ettől féltem.
akkor felejtős a történet, mert alacsonyan nem tölt "eleget"...
a nagyobb ic miért nem megoldás? ha hidegebb levegőt tol be ugyanolyan nyomással, akkor az dúsabb oxigénben, ergo több gázolajat tud hasznosan elégetni, vagy tévedek?  nyes
egyébként tényleg lenyugszok, de a katalizátort ki kell iktatni  eplus2

Azért ez nem ilyen egyszerű. Nem úgy van, hogy nagyobb cooler és akkor megfagy a levegő.....
Ha hűtöd a levegőt, akkor csökken a nyomása. De azért olyan hűdenagy hűtéseket ne képzelj el egy coolertől.
A több gázolajról szerintem ne is beszélgessünk..... ha neked most is probléma, hogy néha dob egy pamacsot.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13109 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:37:52 »

Azért ez nem ilyen egyszerű. Nem úgy van, hogy nagyobb cooler és akkor megfagy a levegő.....
Ha hűtöd a levegőt, akkor csökken a nyomása. De azért olyan hűdenagy hűtéseket ne képzelj el egy coolertől.
A több gázolajról szerintem ne is beszélgessünk..... ha neked most is probléma, hogy néha dob egy pamacsot.  nyes

Csak abból indultam ki, hogy ha több oxigént juttatok be az égéstérbe, akkor nem dobna pamacsot Smiley
Nem akarok több gázolajat.
Mondjuk gondolom ha emelném a nyomást, akkor az ECU meg felfele korrigálná az üzemanyagot.

Itt viszont megcsináltak egy nagyobb IC-t: http://www.talkford.com/community/topic/157805-tddi-and-tdci-intercooler-upgrade-100-reccomended/

Katalizátor szerinted is mehet ki?  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13110 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:41:56 »

Csak abból indultam ki, hogy ha több oxigént juttatok be az égéstérbe, akkor nem dobna pamacsot Smiley
Nem akarok több gázolajat.
Mondjuk gondolom ha emelném a nyomást, akkor az ECU meg felfele korrigálná az üzemanyagot.

Itt viszont megcsináltak egy nagyobb IC-t: http://www.talkford.com/community/topic/157805-tddi-and-tdci-intercooler-upgrade-100-reccomended/

Katalizátor szerinted is mehet ki?  eplus2

Miért nem használod és autózol, mint a többiek? laugh

Nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinálni a nagyobb cooler-t. Azt írtam, hogy az önmagában semmi.
Mi bajod a katalizátorral?
Amíg hátrányt nem okoz, mit foglalkozol vele?

Ha nem megfelelő neked az autó úgy, ahogy van és amilyen....akkor kellett volna venni egy nagyobbat, erősebbet.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13111 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:46:48 »

Miért nem használod és autózol, mint a többiek? laugh

Nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinálni a nagyobb cooler-t. Azt írtam, hogy az önmagában semmi.
Mi bajod a katalizátorral?
Amíg hátrányt nem okoz, mit foglalkozol vele?

Ha nem megfelelő neked az autó úgy, ahogy van és amilyen....akkor kellett volna venni egy nagyobbat, erősebbet.  eplus2

Nem akarok erősebbet, azt akarom, hogy ne füstöljön Smiley
Csak annyi bajom van a katalizátorral, hogy lehet, hogy attól füstöl, mert tele van az egész korommal, ki tudja mit kapott már eddig, amit én tudok, az biztos elég volt ahhoz, amikor halott turboval kapta a sok elégetlen gázolajat, meg kormot.
Lehet nem is füstölne, ha nem lenne benne.

Más: meg tudom valahogy nézni, hogy nem mókolták-e a gyári ECU-t? verziószám, vagy valami.
forDTC-vel tudom egyelőre csekkolni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 22:48:25 írta kornelkiss4 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13112 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:53:07 »

Nem akarok erősebbet, azt akarom, hogy ne füstöljön Smiley
Csak annyi bajom van a katalizátorral, hogy lehet, hogy attól füstöl, mert tele van az egész korommal, ki tudja mit kapott már eddig, amit én tudok, az biztos elég volt ahhoz, amikor halott turboval kapta a sok elégetlen gázolajat, meg kormot.
Lehet nem is füstölne, ha nem lenne benne.

Más: meg tudom valahogy nézni, hogy nem mókolták-e a gyári ECU-t? verziószám, vagy valami.
forDTC-vel tudom egyelőre csekkolni.


Benzines.  Cool

Igen, már sokszor leírtad ezt a teoriád is. Szerinted a katalizátor állítja elő a füstöt?  Roll Eyes
Te nem tudod megnézni.
Márkakereskedés meg tudja nézni. Mert ő tudja mi a gyári.

Szerintem te átestél a paci túloldalára.  vigyor3
Amit látsz, hallasz, olvasol......azt rögtön beleképzeled a saját autódba.  
Emberi viszonylatban hipochondernek nevezik az ilyet.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13113 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:56:47 »


Benzines.  Cool

Igen, már sokszor leírtad ezt a teoriád is. Szerinted a katalizátor állítja elő a füstöt?  Roll Eyes
Te nem tudod megnézni.
Márkakereskedés meg tudja nézni. Mert ő tudja mi a gyári.

Szerintem te átestél a paci túloldalára.  vigyor3
Amit látsz, hallasz, olvasol......azt rögtön beleképzeled a saját autódba.  
Emberi viszonylatban hipochondernek nevezik az ilyet.  eplus2

eplus2


na ja, ez lehet   eplus2 eplus2
de akkor is füstöl, és ezt nem beképzelem.
tudom, ilyen a dízel, de azért nem feltétlen.
a katalizátor meg ha el van tömődve korommal, akkor simán füstölhet, amikor nagyobb a nyomás egy kicsit kinyomja magából.
többieknek sincs itt katalizátora többségében, ha jól látom.
gondolom nem véletlenül.

mára abbahagyom, de holnap tuti kitalálok valamit  nyes
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13114 Dátum: 2015.01.28 szerda, 23:42:47 »

na ja, ez lehet   eplus2 eplus2
de akkor is füstöl, és ezt nem beképzelem.
tudom, ilyen a dízel, de azért nem feltétlen.
a katalizátor meg ha el van tömődve korommal, akkor simán füstölhet, amikor nagyobb a nyomás egy kicsit kinyomja magából.
többieknek sincs itt katalizátora többségében, ha jól látom.
gondolom nem véletlenül.

mára abbahagyom, de holnap tuti kitalálok valamit  nyes

Van katalizátorom, van EGR-em. Vezetés közben előre nézek és nem a visszapillantót bámulom, hogy mikor jön ki belőle egy-egy füstpamacs.
Értem én, hogy szereted az autót és szeretnéd minél tökéletesebb állapotban tartani. De ennek is van határa. Ami nincs, azt ne képzeld be. 14 éves autó, kitudja hány csillió km-rel. Ennyi idő után szerintem természetes, hogy ha valami nem pont 100%-os újkori értéket produkál. Ettől még kimegy a világból a DI.
Ha elkezdesz itt turbónyomást emelgetni, meg coolerrel babrálni, meg még isten tudja mit csinálni, azzal sokkal többet fogsz ártani az autónak, mintha hozzá se nyúlnál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13115 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 00:29:29 »

Nem akadekoskodni akarok, de e szerint nem 1,2 bar a gyari turbo nyomas a fix geos turbon.

www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci

Mondom, olyan, mintha nem lenne meg a max. Nyomas, vagy elszokne valahol.
Mas 1,5-ot is mert gyari turboval.

Azert ez igy gaz lenne felujitott turboval.

Valaki nem tud service manualt nezni, vagy barhonnan hivatalos gyari adatot nezni nekem?
Esetleg egy elvart nyomas / rpm diagramot mutatni?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13116 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 09:58:00 »

nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.

bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo  szomoru1
 help

turbócsö tesztelőt csinálj és megmondja hol ereszt.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13117 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 10:04:54 »

Nem akadekoskodni akarok, de e szerint nem 1,2 bar a gyari turbo nyomas a fix geos turbon.

www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci

Mondom, olyan, mintha nem lenne meg a max. Nyomas, vagy elszokne valahol.
Mas 1,5-ot is mert gyari turboval.

Azert ez igy gaz lenne felujitott turboval.

Valaki nem tud service manualt nezni, vagy barhonnan hivatalos gyari adatot nezni nekem?
Esetleg egy elvart nyomas / rpm diagramot mutatni?

lejössz hozzám rádugom a ids-t csinálunk egy turbónyomás tesztet és ha azt mondja ok akkor ok , feleslegesen túrázol, a di akkor kormol ha kifúj valahol, vagy szarok a csúcsok.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #13118 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:33:10 »



Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit).  Ha telefon akkor ForDTC. 
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.
  DI-vel kommunikál a torque Smiley Nálam legalábbis
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13119 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:37:04 »

lejössz hozzám rádugom a ids-t csinálunk egy turbónyomás tesztet és ha azt mondja ok akkor ok , feleslegesen túrázol, a di akkor kormol ha kifúj valahol, vagy szarok a csúcsok.


Szia!

Köszönöm Smiley
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond  worship

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing

Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:

Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001

A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba

Ez oké, mert le van dugózva az EGR

A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás

Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?


A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez

Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.

A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz

Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #13120 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:37:43 »

amikor ezek készültek 2001körül, akkor még nem löttek fejbe egy korompamacsért. a mögötted lévő lámpájánál amúgyis csalóka a füst. után meg már szinte csak tdci-k voltak (elenyésző a 2003 utáni tddi) azok meg nem füstölnek úgy.

az jó kérdés, hogy honnan szedték vigyor3 a 130le-s tdci is 1,3-on megy
Elenyésző ? Kikérem magamnak, 2005 tddi Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13121 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:37:52 »

Szia!

Köszönöm Smiley
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond  worship

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing

Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:

Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001

A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba

Ez oké, mert le van dugózva az EGR

A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás

Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?


A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez

Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.

A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz

Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
1,5bar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13122 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:41:17 »

1,5bar.

oké, én is úgy tudom, hogy 1,5 bar a gyári értéke, de győzködnek az 1,2-ről.
akkor nem csoda, hogy füstöl padlón, ha 1,25-öt tölt csak max.
legalábbis szerintem.
hogy lehet tesztelni, hogy felépül-e a nyomás egyáltalán, vagy csak elszökik valamennyi?
 help
 worship
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13123 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:42:33 »

Szia!

Köszönöm Smiley
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond  worship

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing

Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:

Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001

A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba

Ez oké, mert le van dugózva az EGR

A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás

Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?


A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez

Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.

A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz

Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....


holnap este lehet megyek pöstre Cheesy

a lenti számkan elérsz , főképpen a 70-esen
üdv
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13124 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:49:42 »


holnap este lehet megyek pöstre Cheesy

a lenti számkan elérsz , főképpen a 70-esen
üdv


Rendben, írtam PÜ-t is, de hívlak, ha rá tudsz nézni azt megköszönöm.
5 körülig dolgozok holnap, utána hívhatlak, vagy hamarabb jobb?
merre leszek pesten, és mikor?

 worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13125 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:43:45 »

  DI-vel kommunikál a torque Smiley Nálam legalábbis


Mert a tiéd 2005-ös. Facelift előtti dízeleket nem nagyon szereti a torque.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13126 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:47:00 »

Szia!

Köszönöm Smiley
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond  worship

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing

Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:

Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001

A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba

Ez oké, mert le van dugózva az EGR

A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás

Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?


A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez

Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.

A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz

Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....

A fordulatszám min/max érték is érdekes.  hehe  Nézd meg rendes (forscan) programmal is.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13127 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:49:07 »

A fordulatszám min/max érték is érdekes.  hehe  Nézd meg rendes (forscan) programmal is.  Wink

A fordulatszám egyszerűen be van szorozva néggyel, és azt jelzi ki. (hogy miért, azt ne kérdezd Smiley )
Attól még a MAP érték gondolom jó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13128 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:33:06 »

Ember...1,2-tölt stabilan...1,5-ig boostol kb 1mp-ig...
VGT az 1,3-at tölt és azis 1,5-ig booostol.
1,5 a vége a MAP-nak légkörivel, onnantol elveszi a kaját az ECU...TDDI-nél , ujabb TDCI-ben van 3-baros map,de azt nem lehet berakni,mert más a linearitása.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13129 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:41:10 »

Ember...1,2-tölt stabilan...1,5-ig boostol kb 1mp-ig...
VGT az 1,3-at tölt és azis 1,5-ig booostol.
1,5 a vége a MAP-nak légkörivel, onnantol elveszi a kaját az ECU...TDDI-nél , ujabb TDCI-ben van 3-baros map,de azt nem lehet berakni,mert más a linearitása.


1,25 csak akkor éri el, ha boostol kb, lepadlózom, mögöttem a sötétség, akkora füst jön ki, és ennyi a max nyomás.
amúgy sose megy fel eddig, csak padlón.
tehát akkor hiányzik 0,25 bar legalább, ha jól gondolom.
elvileg felújított turbo, mi lehet a gond?
hogy a legegyszerűbb megnézni, hogy nem fúj-e ki valahol?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13130 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:46:40 »

1,25 csak akkor éri el, ha boostol kb, lepadlózom, mögöttem a sötétség, akkora füst jön ki, és ennyi a max nyomás.
amúgy sose megy fel eddig, csak padlón.
tehát akkor hiányzik 0,25 bar legalább, ha jól gondolom.
elvileg felújított turbo, mi lehet a gond?
hogy a legegyszerűbb megnézni, hogy nem fúj-e ki valahol?


most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:

http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php

kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.

lehet marhaság, csak egy ötlet volt  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13131 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:47:16 »

most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:

http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php

kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.

lehet marhaság, csak egy ötlet volt  eplus2
Cheesy taps nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13132 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:50:58 »

most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:

http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php

kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.

lehet marhaság, csak egy ötlet volt  eplus2

Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás... eljen
Majd ird meg mi lett... eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13133 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:52:06 »

most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:

http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php

kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.

lehet marhaság, csak egy ötlet volt  eplus2


Videot csinálj róla.   hehe
Ha ennyire elszánt vagy......csinálj egy turbócső tesztelőt (FAQ-ban van leírás).....felpumpálod 1,5 barra a rendszert, ha csökken a nyomás akkor elkezded fujkálni (szappanos vízzel) a csöveket, ic-t....ahol habzik, ott szökik a nyomás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13134 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:52:56 »

Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás... eljen
Majd ird meg mi lett... eplus2
nebasszd.... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13135 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:53:16 »

Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás... eljen
Majd ird meg mi lett... eplus2

azért ennyire hülye nem vagyok Smiley
de egy ilyen színes vacaktól nagy baja szerintem nem lenne Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13136 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:55:50 »



Videot csinálj róla.   hehe
Ha ennyire elszánt vagy......csinálj egy turbócső tesztelőt (FAQ-ban van leírás).....felpumpálod 1,5 barra a rendszert, ha csökken a nyomás akkor elkezded fujkálni (szappanos vízzel) a csöveket, ic-t....ahol habzik, ott szökik a nyomás.

már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13137 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:00:05 »

Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13138 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:01:23 »

már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.


A szokásos di S csöved megnéztem (direkt) nem láttam/éreztem repedtnek. De ha az lenne, akkor azt hallanád is!
Remélem nem álló helyben, üresben méregeted a turbónyomást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13139 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:01:32 »

már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.



Nagyon nem kell hozzá szerelni.  A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet.  Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Vagy keresel kifújásra utaló nyomokat.
Vagy szerelő.
Vagy elfogadod, hogy ilyen.      
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13140 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:02:25 »

Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?


A lambdáról majd csinálj egy képet.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13141 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:04:15 »

Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?

Rá vagy kattanva erre a katalizátorra is.
Ha az el van tömődve, akkor nem menne az autód így se.
(be tudunk nézni lyukon endoszkóppal, ha téged ez kielégít  Cheesy ... bár mintha nem lenne lyuk)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13142 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:20:55 »

Rá vagy kattanva erre a katalizátorra is.
Ha az el van tömődve, akkor nem menne az autód így se.
(be tudunk nézni lyukon endoszkóppal, ha téged ez kielégít  Cheesy ... bár mintha nem lenne lyuk)

csak gondolkozok, hogy mi lehet az oka, hogy nincs meg az 1,5 bar boost-on se.
természetesen nem üresben nézegetem, szerintem 3-asban padlógázon 4000 rpm-en már tudnia kellene az 1,5 bart, na már most az biztos nincs meg, mert 1,25-ig ment fel ma is. Tegnap sikerült 1,27 is  eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13143 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:22:46 »

csak gondolkozok, hogy mi lehet az oka, hogy nincs meg az 1,5 bar boost-on se.
természetesen nem üresben nézegetem, szerintem 3-asban padlógázon 4000 rpm-en már tudnia kellene az 1,5 bart, na már most az biztos nincs meg, mert 1,25-ig ment fel ma is. Tegnap sikerült 1,27 is  eplus2


ha ennyire hiányzik az a 0.25 bar, emelj a nyomáson. Fix turbónál is lehet emelni. Aztán kész.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13144 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:26:04 »



Nagyon nem kell hozzá szerelni.  A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet.  Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Vagy keresel kifújásra utaló nyomokat.
Vagy szerelő.
Vagy elfogadod, hogy ilyen.      

Nagyon nem kell hozzá szerelni.  A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet.  Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.

Ezt annyira nem vágom, hogy mit nézek így meg, meg hogy csinálnám meg Smiley
A szerelő jó megoldás, de mint már többször mondtam is, olyanhoz nem viszem még egyszer, ahol egy turbo felujítás után így adják ki a kezük közül az autót, úgy, hogy utána egyszer visszavittem, mert ennyire se ment, és 2 napig keresték a hibát, mire rájöttek, hogy a szívósortömítés *** (új!), vagy csak szarul rakták be szerintem, és persze hogy nem ment a kocsi. Ki tudja, hogy mit csináltak még, csoda, hogy megy az autó.
Ja és persze az alsó motor burkolatot se rakták vissza, elfelejtették felrakni... azért is menjek el valamikor.
soroljam még? Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13145 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:28:00 »

ha ennyire hiányzik az a 0.25 bar, emelj a nyomáson. Fix turbónál is lehet emelni. Aztán kész.

Az a baj, hogy ez egy felújított turbo... először ki akarom zárni az összes többi hibát, és ha minden oké, akkor marad az, hogy nem tudja a gyári értéket, garanciába csinálják meg, ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13146 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:28:06 »

már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.


Segitek mert lassan az idegeidre is rámegy a dolog... eplus2
Azt hogy megnézd mennyi a max töltése Belső WG-s turbódnak, tök egyszerű módja...lehuzod a labdáról a csövet.
Mivel igy nem nyit a szelep ami csak kifér annyit fog tölteni, ez kb egy izmosabb padlónál 1,8bar is lehet simán....ha kb ennyit tölt a turbód jó!
Ezt a manővert annyira ne erőltesd hosszútávon de egy-két próbakör erejéig semmi baja nem lehet. Na ha kifúj valahol esetleg, akkor igy biztos megis hallod a nyomás miatt és jobban is kokszol.
Visszarakod a csövet és 1,2-ig megy a nyomásod megint akkor pl lehet sz@r a labda, kicsit előfeszitesz neki és megnézed ugy többet tölt e? amugy igy kell emelni a nyomást rajta és a legjobb is igy, enyém igy van atomstabil 1,49-re lőve és istenkirály, 1500-tól megindul kajak.
ha labda jó, lehet nincs elég kaja neki azért nincs nyomás, na az már kicsit hosszabb sztori úgyhogy én beis fejeztem....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13147 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:29:40 »

Az a baj, hogy ez egy felújított turbo... először ki akarom zárni az összes többi hibát, és ha minden oké, akkor marad az, hogy nem tudja a gyári értéket, garanciába csinálják meg, ennyi.

ki ujjitotta fel? labda maradt?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13148 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:34:22 »

Nagyon nem kell hozzá szerelni.  A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet.  Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.

Ezt annyira nem vágom, hogy mit nézek így meg, meg hogy csinálnám meg Smiley
A szerelő jó megoldás, de mint már többször mondtam is, olyanhoz nem viszem még egyszer, ahol egy turbo felujítás után így adják ki a kezük közül az autót, úgy, hogy utána egyszer visszavittem, mert ennyire se ment, és 2 napig keresték a hibát, mire rájöttek, hogy a szívósortömítés *** (új!), vagy csak szarul rakták be szerintem, és persze hogy nem ment a kocsi. Ki tudja, hogy mit csináltak még, csoda, hogy megy az autó.
Ja és persze az alsó motor burkolatot se rakták vissza, elfelejtették felrakni... azért is menjek el valamikor.
soroljam még? Smiley


veszel  2db pvc könyököt  a hozzávaló zárókupakkal. Természetesen akkora átmérőben, amekkora a turbóvső belső átmérője a szívósornál és a turbónál. A könyököt epokittal összeragasztod a zárókupakkal és kész. Ja az egyik kupakba vegyél gumisnál 1db szelepet + húzasd is bele. Turbócső a turbónál leköt, egyik könyök bele, bilincs meghúz. Majd jöhet uez a szívósornál. Mivel van nyomásmérő órád, így azt nem írom le, h applikáld bele a rendszerbe. A szelepen át egy autóspumpával szépen felnyomod a rendszert 1.5barra, majd vársz vele. Ha tartja a nyomást, nem fúj ki sehol. Ha elengedi vhol, jöhet a keresgetés. Ennyi.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13149 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:38:36 »

ki ujjitotta fel? labda maradt?

elvittem egy olyan szakihoz, akit istenítettek egy másik fórumban...
persze szerinte semmi baja nem volt a kocsinak, de a végén csak kiderült, hogy nem jó a turbo, elég csúnya volt, ütötte a lapát a házat.
elvileg teljesen felújították, részleteket sajnos nem tudok, de 1 év garit adtak rá.

az előző tippet pedig ki fogom próbálni, közben nézem a max. nyomást, amennyiben nem tol annyit, akkor egyértelmű át****k.
most már akkor is utánajárok Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.