Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:17:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
256
257
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
269
270
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5070992 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13100 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:34:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 21:20:51
Azon egyszerűbb nyomást emelni?
Más volt változtatva neked? ECU, stb?
Lehet valami baja a turbonak, ha emelnék egy kis nyomást rajta?
És mást nem változtatnék... vagy automatikusan érzékelné, hogy nagyobb a nyomás, és több üzemanyagot tolna be?
nekem mind2 van vriálva rendesen.
valameddig tud kompenzálni a + nyomásra, de úgyis chip után lesz a fasza. wg-s turbo tartósságában nincs tapasztalatom, én utáltam, amint lehetett, dobtam le róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13101 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:36:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 21:34:22
nekem mind2 van vriálva rendesen.
valameddig tud kompenzálni a + nyomásra, de úgyis chip után lesz a fasza. wg-s turbo tartósságában nincs tapasztalatom, én utáltam, amint lehetett, dobtam le róla
miért, mi a baj a WG-es turboval?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13102 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:37:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 21:36:39
miért, mi a baj a WG-es turboval?
2000 alatt hulla a vgt-hez képest. én sokat megyek városban, ott nekem nem jött be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13103 Dátum:
2015.01.28 szerda, 21:41:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 21:37:50
2000 alatt hulla a vgt-hez képest. én sokat megyek városban, ott nekem nem jött be
na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13104 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:07:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 21:41:01
na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom?
turbot cserélni nem szeretnék, mivel garanciás, ez sokáig kiszolgálna.
ami tippet most kaptam, hogy ne a nyomással foglalkozzak, hanem jobban le kéne hűteni a levegőt, ergo nagyob intercooler kéne a kocsira.
valaki csinált már ilyet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13105 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:16:58 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 22:07:56
turbot cserélni nem szeretnék, mivel garanciás, ez sokáig kiszolgálna.
ami tippet most kaptam, hogy ne a nyomással foglalkozzak, hanem jobban le kéne hűteni a levegőt, ergo nagyob intercooler kéne a kocsira.
valaki csinált már ilyet?
Hát nem nyugodsz.....
Csodákra ne számíts már.
A nagyobb cooler nálad semmit nem érne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13106 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:20:35 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 21:41:01
na ezt én is észrevettem, hogy 2000 alatt hulla.
ezen szeretnék most változtatni, elvileg egy WG-es turbón nem nehéz nyomást emelni, vagy rosszul tudom?
Csillapodj...
wgt-n könnyen lehet nyomást emelni, de azt ne felejtsd el, hogy a végén emelkedik! Nem pedig alacsonyabb fordulaton nő meg.
Arra csinálták a vgt-t, hogy lentebbről/hamarabb növekedjen a nyomás alacsonyabb turbina kerék fordulatszámnál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13107 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:25:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:20:35
Csillapodj...
wgt-n könnyen lehet nyomást emelni, de azt ne felejtsd el, hogy a végén emelkedik! Nem pedig alacsonyabb fordulaton nő meg.
Arra csinálták a vgt-t, hogy lentebbről/hamarabb növekedjen a nyomás alacsonyabb turbina kerék fordulatszámnál.
na ettől féltem.
akkor felejtős a történet, mert alacsonyan nem tölt "eleget"...
a nagyobb ic miért nem megoldás? ha hidegebb levegőt tol be ugyanolyan nyomással, akkor az dúsabb oxigénben, ergo több gázolajat tud hasznosan elégetni, vagy tévedek?
egyébként tényleg lenyugszok, de a katalizátort ki kell iktatni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13108 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:31:04 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 22:25:08
na ettől féltem.
akkor felejtős a történet, mert alacsonyan nem tölt "eleget"...
a
nagyobb ic miért nem megoldás? ha hidegebb levegőt tol be ugyanolyan nyomással, akkor az dúsabb oxigénben, ergo több gázolajat tud hasznosan elégetni
, vagy tévedek?
egyébként tényleg lenyugszok, de a katalizátort ki kell iktatni
Azért ez nem ilyen egyszerű. Nem úgy van, hogy nagyobb cooler és akkor megfagy a levegő.....
Ha hűtöd a levegőt, akkor csökken a nyomása. De azért olyan hűdenagy hűtéseket ne képzelj el egy coolertől.
A több gázolajról szerintem ne is beszélgessünk..... ha neked most is probléma, hogy néha dob egy pamacsot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13109 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:37:52 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:31:04
Azért ez nem ilyen egyszerű. Nem úgy van, hogy nagyobb cooler és akkor megfagy a levegő.....
Ha hűtöd a levegőt, akkor csökken a nyomása. De azért olyan hűdenagy hűtéseket ne képzelj el egy coolertől.
A több gázolajról szerintem ne is beszélgessünk..... ha neked most is probléma, hogy néha dob egy pamacsot.
Csak abból indultam ki, hogy ha több oxigént juttatok be az égéstérbe, akkor nem dobna pamacsot
Nem akarok több gázolajat.
Mondjuk gondolom ha emelném a nyomást, akkor az ECU meg felfele korrigálná az üzemanyagot.
Itt viszont megcsináltak egy nagyobb IC-t:
http://www.talkford.com/community/topic/157805-tddi-and-tdci-intercooler-upgrade-100-reccomended/
Katalizátor szerinted is mehet ki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13110 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:41:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 22:37:52
Csak abból indultam ki, hogy ha több oxigént juttatok be az égéstérbe, akkor nem dobna pamacsot
Nem akarok több gázolajat.
Mondjuk gondolom ha emelném a nyomást, akkor az ECU meg felfele korrigálná az üzemanyagot.
Itt viszont megcsináltak egy nagyobb IC-t:
http://www.talkford.com/community/topic/157805-tddi-and-tdci-intercooler-upgrade-100-reccomended/
Katalizátor szerinted is mehet ki?
Miért nem használod és autózol, mint a többiek?
Nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinálni a nagyobb cooler-t. Azt írtam, hogy az önmagában semmi.
Mi bajod a katalizátorral?
Amíg hátrányt nem okoz, mit foglalkozol vele?
Ha nem megfelelő neked az autó úgy, ahogy van és amilyen....akkor kellett volna venni egy nagyobbat, erősebbet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13111 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:46:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:41:56
Miért nem használod és autózol, mint a többiek?
Nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinálni a nagyobb cooler-t. Azt írtam, hogy az önmagában semmi.
Mi bajod a katalizátorral?
Amíg hátrányt nem okoz, mit foglalkozol vele?
Ha nem megfelelő neked az autó úgy, ahogy van és amilyen....akkor kellett volna venni egy nagyobbat, erősebbet.
Nem akarok erősebbet, azt akarom, hogy ne füstöljön
Csak annyi bajom van a katalizátorral, hogy lehet, hogy attól füstöl, mert tele van az egész korommal, ki tudja mit kapott már eddig, amit én tudok, az biztos elég volt ahhoz, amikor halott turboval kapta a sok elégetlen gázolajat, meg kormot.
Lehet nem is füstölne, ha nem lenne benne.
Más: meg tudom valahogy nézni, hogy nem mókolták-e a gyári ECU-t? verziószám, vagy valami.
forDTC-vel tudom egyelőre csekkolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 22:48:25 írta kornelkiss4
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13112 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:53:07 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 22:46:48
Nem akarok erősebbet,
azt akarom, hogy ne füstöljön
Csak annyi bajom van a katalizátorral, hogy lehet, hogy attól füstöl, mert tele van az egész korommal, ki tudja mit kapott már eddig, amit én tudok, az biztos elég volt ahhoz, amikor halott turboval kapta a sok elégetlen gázolajat, meg kormot.
Lehet nem is füstölne, ha nem lenne benne.
Más: meg tudom valahogy nézni, hogy nem mókolták-e a gyári ECU-t? verziószám, vagy valami.
forDTC-vel tudom egyelőre csekkolni.
Benzines.
Igen, már sokszor leírtad ezt a teoriád is. Szerinted a katalizátor állítja elő a füstöt?
Te nem tudod megnézni.
Márkakereskedés meg tudja nézni. Mert ő tudja mi a gyári.
Szerintem te átestél a paci túloldalára.
Amit látsz, hallasz, olvasol......azt rögtön beleképzeled a saját autódba.
Emberi viszonylatban hipochondernek nevezik az ilyet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13113 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:56:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:53:07
Benzines.
Igen, már sokszor leírtad ezt a teoriád is. Szerinted a katalizátor állítja elő a füstöt?
Te nem tudod megnézni.
Márkakereskedés meg tudja nézni. Mert ő tudja mi a gyári.
Szerintem te átestél a paci túloldalára.
Amit látsz, hallasz, olvasol......azt rögtön beleképzeled a saját autódba.
Emberi viszonylatban hipochondernek nevezik az ilyet.
na ja, ez lehet
de akkor is füstöl, és ezt nem beképzelem.
tudom, ilyen a dízel, de azért nem feltétlen.
a katalizátor meg ha el van tömődve korommal, akkor simán füstölhet, amikor nagyobb a nyomás egy kicsit kinyomja magából.
többieknek sincs itt katalizátora többségében, ha jól látom.
gondolom nem véletlenül.
mára abbahagyom, de holnap tuti kitalálok valamit
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13114 Dátum:
2015.01.28 szerda, 23:42:47 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 22:56:47
na ja, ez lehet
de akkor is füstöl, és ezt nem beképzelem.
tudom, ilyen a dízel, de azért nem feltétlen.
a katalizátor meg ha el van tömődve korommal, akkor simán füstölhet, amikor nagyobb a nyomás egy kicsit kinyomja magából.
többieknek sincs itt katalizátora többségében, ha jól látom.
gondolom nem véletlenül.
mára abbahagyom, de holnap tuti kitalálok valamit
Van katalizátorom, van EGR-em. Vezetés közben előre nézek és nem a visszapillantót bámulom, hogy mikor jön ki belőle egy-egy füstpamacs.
Értem én, hogy szereted az autót és szeretnéd minél tökéletesebb állapotban tartani. De ennek is van határa. Ami nincs, azt ne képzeld be. 14 éves autó, kitudja hány csillió km-rel. Ennyi idő után szerintem természetes, hogy ha valami nem pont 100%-os újkori értéket produkál. Ettől még kimegy a világból a DI.
Ha elkezdesz itt turbónyomást emelgetni, meg coolerrel babrálni, meg még isten tudja mit csinálni, azzal sokkal többet fogsz ártani az autónak, mintha hozzá se nyúlnál.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13115 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 00:29:29 »
Nem akadekoskodni akarok, de e szerint nem 1,2 bar a gyari turbo nyomas a fix geos turbon.
www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci
Mondom, olyan, mintha nem lenne meg a max. Nyomas, vagy elszokne valahol.
Mas 1,5-ot is mert gyari turboval.
Azert ez igy gaz lenne felujitott turboval.
Valaki nem tud service manualt nezni, vagy barhonnan hivatalos gyari adatot nezni nekem?
Esetleg egy elvart nyomas / rpm diagramot mutatni?
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13116 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 09:58:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.28 szerda, 18:35:24
nem fúk ki, többet szerint se, azt hallani lehetne gondolom.
vagy essünk neki féktisztítóval, hogy hol szív falsot esetleg? (pl. szívósor?)
az nem lehet, hogy a leömlőnél kifúj, mert ott bele vannak törve a csavarok, a tömítés is ki tudja milyen ott, stb.
bár ezek után már abban is kételkedek, hogy rendesen fel lett-e újítva a turbo
turbócsö tesztelőt csinálj és megmondja hol ereszt.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13117 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 10:04:54 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 00:29:29
Nem akadekoskodni akarok, de e szerint nem 1,2 bar a gyari turbo nyomas a fix geos turbon.
www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci
Mondom, olyan, mintha nem lenne meg a max. Nyomas, vagy elszokne valahol.
Mas 1,5-ot is mert gyari turboval.
Azert ez igy gaz lenne felujitott turboval.
Valaki nem tud service manualt nezni, vagy barhonnan hivatalos gyari adatot nezni nekem?
Esetleg egy elvart nyomas / rpm diagramot mutatni?
lejössz hozzám rádugom a ids-t csinálunk egy turbónyomás tesztet és ha azt mondja ok akkor ok , feleslegesen túrázol, a di akkor kormol ha kifúj valahol, vagy szarok a csúcsok.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13118 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:33:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.27 kedd, 20:48:09
Di-vel nem fog kommunikálni a torque (amúgy sem ér semmit). Ha telefon akkor ForDTC.
Rendes diag, kódolvasás....laptop+forscan.
DI-vel kommunikál a torque
Nálam legalábbis
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13119 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:37:04 »
Idézetet írta: netcore - 2015.01.29 csütörtök, 10:04:54
lejössz hozzám rádugom a ids-t csinálunk egy turbónyomás tesztet és ha azt mondja ok akkor ok , feleslegesen túrázol, a di akkor kormol ha kifúj valahol, vagy szarok a csúcsok.
Szia!
Köszönöm
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing
Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:
Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
Ez oké, mert le van dugózva az EGR
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?
A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez
Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.
A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13120 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:37:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.28 szerda, 19:16:24
amikor ezek készültek 2001körül, akkor még nem löttek fejbe egy korompamacsért. a mögötted lévő lámpájánál amúgyis csalóka a füst. után meg már szinte csak tdci-k voltak (elenyésző a 2003 utáni tddi) azok meg nem füstölnek úgy.
az jó kérdés, hogy honnan szedték
a 130le-s tdci is 1,3-on megy
Elenyésző ? Kikérem magamnak, 2005 tddi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13121 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:37:52 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 18:37:04
Szia!
Köszönöm
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing
Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:
Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
Ez oké, mert le van dugózva az EGR
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?
A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez
Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.
A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
1,5bar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13122 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:41:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.29 csütörtök, 18:37:52
1,5bar.
oké, én is úgy tudom, hogy 1,5 bar a gyári értéke, de győzködnek az 1,2-ről.
akkor nem csoda, hogy füstöl padlón, ha 1,25-öt tölt csak max.
legalábbis szerintem.
hogy lehet tesztelni, hogy felépül-e a nyomás egyáltalán, vagy csak elszökik valamennyi?
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13123 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:42:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 18:37:04
Szia!
Köszönöm
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing
Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:
Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
Ez oké, mert le van dugózva az EGR
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?
A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez
Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.
A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
holnap este lehet megyek pöstre
a lenti számkan elérsz , főképpen a 70-esen
üdv
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13124 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:49:42 »
Idézetet írta: netcore - 2015.01.29 csütörtök, 18:42:33
holnap este lehet megyek pöstre
a lenti számkan elérsz , főképpen a 70-esen
üdv
Rendben, írtam PÜ-t is, de hívlak, ha rá tudsz nézni azt megköszönöm.
5 körülig dolgozok holnap, utána hívhatlak, vagy hamarabb jobb?
merre leszek pesten, és mikor?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13125 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:43:45 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.29 csütörtök, 18:33:10
DI-vel kommunikál a torque
Nálam legalábbis
Mert a tiéd 2005-ös. Facelift előtti dízeleket nem nagyon szereti a torque.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13126 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:47:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 18:37:04
Szia!
Köszönöm
Szerintem se kellene ennyire kormolnia.
Ma is néztem turbo nyomást, 1,25 bar volt a max., pedig leforgattam 4000-ig. Valaki azt mondja, hogy 1,2 bar a gyari max. érték, valaki pedig 1,5 bart mond.
Írok egy PÜ-t, ha nem gond
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSW5DU0RjRUFzdDQ/view?usp=sharing
Amúgy ezek a hibakódjaim vannak:
Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0409 - EGR szelep helyzetérzékelő
P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
Ez oké, mert le van dugózva az EGR
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1242 - Belső keringetés terelozsalu áramköri meghibásodás
Ezt nem értem, megy a fűtés, és állítja is, hogy hova menjen a levegő, viszont valami zörgő hangot hallok az autó jobb elejénél valahol a műszerfal alatt, lehet leesett ez a zsalu, vagy mozog, és az zörög?
A GEM modul által tárolt hibakódok:
B1350 - Fűtött hátsó ablak relé zárlat a testhez
Ezt nem is értem, mert egyébként működik a hátsó ablakfűtés, az első csak félig viszont.
A RCM modul által tárolt hibakódok:
B1870 - Légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Ez is oké, mert a kedves eladó szétbarmolta az óracsoportban a visszajelzőt....
A fordulatszám min/max érték is érdekes.
Nézd meg rendes (forscan) programmal is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13127 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:49:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.29 csütörtök, 19:47:00
A fordulatszám min/max érték is érdekes.
Nézd meg rendes (forscan) programmal is.
A fordulatszám egyszerűen be van szorozva néggyel, és azt jelzi ki. (hogy miért, azt ne kérdezd
)
Attól még a MAP érték gondolom jó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13128 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:33:06 »
Ember...1,2-tölt stabilan...1,5-ig boostol kb 1mp-ig...
VGT az 1,3-at tölt és azis 1,5-ig booostol.
1,5 a vége a MAP-nak légkörivel, onnantol elveszi a kaját az ECU...TDDI-nél , ujabb TDCI-ben van 3-baros map,de azt nem lehet berakni,mert más a linearitása.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13129 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:41:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 20:33:06
Ember...1,2-tölt stabilan...1,5-ig boostol kb 1mp-ig...
VGT az 1,3-at tölt és azis 1,5-ig booostol.
1,5 a vége a MAP-nak légkörivel, onnantol elveszi a kaját az ECU...TDDI-nél , ujabb TDCI-ben van 3-baros map,de azt nem lehet berakni,mert más a linearitása.
1,25 csak akkor éri el, ha boostol kb, lepadlózom, mögöttem a sötétség, akkora füst jön ki, és ennyi a max nyomás.
amúgy sose megy fel eddig, csak padlón.
tehát akkor hiányzik 0,25 bar legalább, ha jól gondolom.
elvileg felújított turbo, mi lehet a gond?
hogy a legegyszerűbb megnézni, hogy nem fúj-e ki valahol?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13130 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:46:40 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:41:10
1,25 csak akkor éri el, ha boostol kb, lepadlózom, mögöttem a sötétség, akkora füst jön ki, és ennyi a max nyomás.
amúgy sose megy fel eddig, csak padlón.
tehát akkor hiányzik 0,25 bar legalább, ha jól gondolom.
elvileg felújított turbo, mi lehet a gond?
hogy a legegyszerűbb megnézni, hogy nem fúj-e ki valahol?
most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:
http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php
kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.
lehet marhaság, csak egy ötlet volt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13131 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:47:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:46:40
most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:
http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php
kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.
lehet marhaság, csak egy ötlet volt
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13132 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:50:58 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:46:40
most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:
http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php
kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.
lehet marhaság, csak egy ötlet volt
Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás...
Majd ird meg mi lett...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13133 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:52:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:46:40
most ne röhögjetek ki, de mi van akkor, hogy fognék egy ilyen füstpatront:
http://pyrocenter.hu/webshop/aruhaz-1/45gr-os-szines-fust.php
kiszedném a levegőszűrőt, ezt belevágni, elindítani, és fordulaton nézni, hogy szökik-e valahol színes gáz a rendszerből.
lehet marhaság, csak egy ötlet volt
Videot csinálj róla.
Ha ennyire elszánt vagy......csinálj egy turbócső tesztelőt (FAQ-ban van leírás).....felpumpálod 1,5 barra a rendszert, ha csökken a nyomás akkor elkezded fujkálni (szappanos vízzel) a csöveket, ic-t....ahol habzik, ott szökik a nyomás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13134 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:52:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 20:50:58
Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás...
Majd ird meg mi lett...
nebasszd....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13135 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:53:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 20:50:58
Huzd le a szűrőházról a levegőcsövet és töltsd fel valami folyadékkal, pl kóla mert az jó cukros és nézd hogy hol folyik esetleg ki a rendszerből...ahol kifolyik na ott megy el a nyomás...
Majd ird meg mi lett...
azért ennyire hülye nem vagyok
de egy ilyen színes vacaktól nagy baja szerintem nem lenne
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13136 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:55:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.29 csütörtök, 20:52:06
Videot csinálj róla.
Ha ennyire elszánt vagy......csinálj egy turbócső tesztelőt (FAQ-ban van leírás).....felpumpálod 1,5 barra a rendszert, ha csökken a nyomás akkor elkezded fujkálni (szappanos vízzel) a csöveket, ic-t....ahol habzik, ott szökik a nyomás.
már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13137 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:00:05 »
Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13138 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:01:23 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:55:50
már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.
A szokásos di S csöved megnéztem (direkt) nem láttam/éreztem repedtnek. De ha az lenne, akkor azt hallanád is!
Remélem nem álló helyben, üresben méregeted a turbónyomást.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13139 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:01:32 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:55:50
már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.
Nagyon nem kell hozzá szerelni. A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet. Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Vagy keresel kifújásra utaló nyomokat.
Vagy szerelő.
Vagy elfogadod, hogy ilyen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13140 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:02:25 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:00:05
Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?
A lambdáról majd csinálj egy képet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13141 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:04:15 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:00:05
Másik felvetés:
ha el van tömődve a katalizátor, akkor sem alakul ki a maximum turbo nyomás, ha nem tévedek?
lambdát kiszedve ez hamar kiderülne, ha utána jobb lenne, nem?
Rá vagy kattanva erre a katalizátorra is.
Ha az el van tömődve, akkor nem menne az autód így se.
(be tudunk nézni lyukon endoszkóppal, ha téged ez
kielégít
... bár mintha nem lenne lyuk)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13142 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:20:55 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 21:04:15
Rá vagy kattanva erre a katalizátorra is.
Ha az el van tömődve, akkor nem menne az autód így se.
(be tudunk nézni lyukon endoszkóppal, ha téged ez
kielégít
... bár mintha nem lenne lyuk)
csak gondolkozok, hogy mi lehet az oka, hogy nincs meg az 1,5 bar boost-on se.
természetesen nem üresben nézegetem, szerintem 3-asban padlógázon 4000 rpm-en már tudnia kellene az 1,5 bart, na már most az biztos nincs meg, mert 1,25-ig ment fel ma is. Tegnap sikerült 1,27 is
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13143 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:22:46 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:20:55
csak gondolkozok, hogy mi lehet az oka, hogy nincs meg az 1,5 bar boost-on se.
természetesen nem üresben nézegetem, szerintem 3-asban padlógázon 4000 rpm-en már tudnia kellene az 1,5 bart, na már most az biztos nincs meg, mert 1,25-ig ment fel ma is. Tegnap sikerült 1,27 is
ha ennyire hiányzik az a 0.25 bar, emelj a nyomáson. Fix turbónál is lehet emelni. Aztán kész.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13144 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:26:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.29 csütörtök, 21:01:32
Nagyon nem kell hozzá szerelni. A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet. Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Vagy keresel kifújásra utaló nyomokat.
Vagy szerelő.
Vagy elfogadod, hogy ilyen.
Nagyon nem kell hozzá szerelni. A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet. Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Ezt annyira nem vágom, hogy mit nézek így meg, meg hogy csinálnám meg
A szerelő jó megoldás, de mint már többször mondtam is, olyanhoz nem viszem még egyszer, ahol egy turbo felujítás után így adják ki a kezük közül az autót, úgy, hogy utána egyszer visszavittem, mert ennyire se ment, és 2 napig keresték a hibát, mire rájöttek, hogy a szívósortömítés *** (új!), vagy csak szarul rakták be szerintem, és persze hogy nem ment a kocsi. Ki tudja, hogy mit csináltak még, csoda, hogy megy az autó.
Ja és persze az alsó motor burkolatot se rakták vissza, elfelejtették felrakni... azért is menjek el valamikor.
soroljam még?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13145 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:28:00 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.29 csütörtök, 21:22:46
ha ennyire hiányzik az a 0.25 bar, emelj a nyomáson. Fix turbónál is lehet emelni. Aztán kész.
Az a baj, hogy ez egy felújított turbo... először ki akarom zárni az összes többi hibát, és ha minden oké, akkor marad az, hogy nem tudja a gyári értéket, garanciába csinálják meg, ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13146 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:28:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 20:55:50
már néztem, sajnos a képek hiányoznak, illetve ehhez azért legalább egy hely kellene, ahol tudom szerelni az autót, de sajnos panel előtt nincs alkalmas hely erre.
a baj az, hogy volt már több szerelőnél, a turbo rossz volt, amit felújítottak, és ez lett a vége.
1,25 bar, boostal együtt.
most vagy a turbo nem ér egy kalap .... se, vagy valahol szökik a nyomás.
sajnos ezt panel előtt nehezen tudnám kideríteni.
Segitek mert lassan az idegeidre is rámegy a dolog...
Azt hogy megnézd mennyi a max töltése Belső WG-s turbódnak, tök egyszerű módja...lehuzod a labdáról a csövet.
Mivel igy nem nyit a szelep ami csak kifér annyit fog tölteni, ez kb egy izmosabb padlónál 1,8bar is lehet simán....ha kb ennyit tölt a turbód jó!
Ezt a manővert annyira ne erőltesd hosszútávon de egy-két próbakör erejéig semmi baja nem lehet. Na ha kifúj valahol esetleg, akkor igy biztos megis hallod a nyomás miatt és jobban is kokszol.
Visszarakod a csövet és 1,2-ig megy a nyomásod megint akkor pl lehet sz@r a labda, kicsit előfeszitesz neki és megnézed ugy többet tölt e? amugy igy kell emelni a nyomást rajta és a legjobb is igy, enyém igy van atomstabil 1,49-re lőve és istenkirály, 1500-tól megindul kajak.
ha labda jó, lehet nincs elég kaja neki azért nincs nyomás, na az már kicsit hosszabb sztori úgyhogy én beis fejeztem....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13147 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:29:40 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:28:00
Az a baj, hogy ez egy felújított turbo... először ki akarom zárni az összes többi hibát, és ha minden oké, akkor marad az, hogy nem tudja a gyári értéket, garanciába csinálják meg, ennyi.
ki ujjitotta fel? labda maradt?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13148 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:34:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:26:04
Nagyon nem kell hozzá szerelni. A szívosorra menő csövet leveszed és ledugózod (szeleppel ellátott dugóval) és a turbóról kell még levenni és ledugózni a csövet. Ezt mind megtudod csinálni az út szélén.
Ezt annyira nem vágom, hogy mit nézek így meg, meg hogy csinálnám meg
A szerelő jó megoldás, de mint már többször mondtam is, olyanhoz nem viszem még egyszer, ahol egy turbo felujítás után így adják ki a kezük közül az autót, úgy, hogy utána egyszer visszavittem, mert ennyire se ment, és 2 napig keresték a hibát, mire rájöttek, hogy a szívósortömítés *** (új!), vagy csak szarul rakták be szerintem, és persze hogy nem ment a kocsi. Ki tudja, hogy mit csináltak még, csoda, hogy megy az autó.
Ja és persze az alsó motor burkolatot se rakták vissza, elfelejtették felrakni... azért is menjek el valamikor.
soroljam még?
veszel 2db pvc könyököt a hozzávaló zárókupakkal. Természetesen akkora átmérőben, amekkora a turbóvső belső átmérője a szívósornál és a turbónál. A könyököt epokittal összeragasztod a zárókupakkal és kész. Ja az egyik kupakba vegyél gumisnál 1db szelepet + húzasd is bele. Turbócső a turbónál leköt, egyik könyök bele, bilincs meghúz. Majd jöhet uez a szívósornál. Mivel van nyomásmérő órád, így azt nem írom le, h applikáld bele a rendszerbe. A szelepen át egy autóspumpával szépen felnyomod a rendszert 1.5barra, majd vársz vele. Ha tartja a nyomást, nem fúj ki sehol. Ha elengedi vhol, jöhet a keresgetés. Ennyi.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13149 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:38:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 21:29:40
ki ujjitotta fel? labda maradt?
elvittem egy olyan szakihoz, akit istenítettek egy másik fórumban...
persze szerinte semmi baja nem volt a kocsinak, de a végén csak kiderült, hogy nem jó a turbo, elég csúnya volt, ütötte a lapát a házat.
elvileg teljesen felújították, részleteket sajnos nem tudok, de 1 év garit adtak rá.
az előző tippet pedig ki fogom próbálni, közben nézem a max. nyomást, amennyiben nem tol annyit, akkor egyértelmű át****k.
most már akkor is utánajárok
Naplózva
Oldalak:
1
...
256
257
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
269
270
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ