Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:02:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104907 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13350 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:34:41 »

De, az összes fix turbós nyomásos.

OK.   eljen
Már belekeveredtem én is.
De többnyire meg egyébként is ci-k vannak javítás alatt  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13351 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:35:24 »

Ha kifújna, akkor szabályzás nélkül sem lett volna meg a nyomás. Ugyanis addig nem nyitja a szelepet, amíg el nem éri a nyomást.
Tehát hamarabb nyit, azaz pár tizeddel lejjebb van véve....elméletileg.
De jól megy a kocsid....netcore is mondta.

Nem lenne egyszerűbb csak használni?  vigyor3

nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért.
szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni  eplus2
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13352 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:41:15 »

na ezt mondom.
akkor nincs itt vákuum.
egyébként meg: 22psi actuator, szóval már bukott az 1,1-1,2 baros elmélet.


Ez sem ilyen egyszerű szerintem. Próbáld ki hogy nyomásmérős pumpával tolod ki a szelepet. Simán lehet hogy 1,5 bárnál nyit. A MAP nem a kompresszorházban mér. 2 tized különbséget simán el tudok képzelni.

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13353 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:42:41 »

nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért.
szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni  eplus2

A turbónyomást akarod beállíttatni, mert azt nem fogják, mert fix hosszú a rúd...persze ha ügyes vagy teszel rá egy VGT turbó állítható hoszúságú tekerhető végződést és oda állítod előfeszítéssel a nyomást ahova akarod.
A lényeg, ha rövidebb a rúd nagyobb a nyomás.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13354 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:43:28 »

nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért.
szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni  eplus2


Megmérted már menet közben/terhelés alatt is?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13355 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:46:26 »

Ez sem ilyen egyszerű szerintem. Próbáld ki hogy nyomásmérős pumpával tolod ki a szelepet. Simán lehet hogy 1,5 bárnál nyit. A MAP nem a kompresszorházban mér. 2 tized különbséget simán el tudok képzelni.



lehet, de akkor a rendszerben valahol elszökik egy kicsi nyomás, ezt is írtam korábban, mint lehetséges ok.
igazából felesleges tippelgetni, ha jó lesz jó lesz, ha nem, akkor addig fogják keresni, amíg jó nem lesz.

Ervin: oké, értem, akkor miért nem tudja a gyári értéket? Mi lehet a gond szerinted? Én laikus vagyok, ezért (is) jöttem ide segítségért. Szerintem egy felújított turbo tudja a gyári nyomást, ha nem tudja, akkor ne vállalja el a felújítást.

GSR: természetesen igen. akárhogy padlóztam, akkor se tudja. szabályzás nélkül viszont igen. érdekes dolgok ezek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.03 kedd, 21:49:25 írta kornelkiss4 » Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13356 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:47:03 »

A turbónyomást akarod beállíttatni, mert azt nem fogják, mert fix hosszú a rúd...persze ha ügyes vagy teszel rá egy VGT turbó állítható hoszúságú tekerhető végződést és oda állítod előfeszítéssel a nyomást ahova akarod.
A lényeg, ha rövidebb a rúd nagyobb a nyomás.

Vagy veszel 8-10ezerért egy egyszerű nyomásszabályzót.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13357 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:49:41 »

Vagy veszel 8-10ezerért egy egyszerű nyomásszabályzót.
Az rajt van, hova szereled a másikat... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13358 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:51:29 »

Az rajt van, hova szereled a másikat... eplus2

Arra gondolok, ami egy kis nyomást lecsal. Sima szelep, a kompesszorház és labda közötti csőbe.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13359 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:54:21 »

kösz az ötleteket srácok, viszont ez a turbo még bőven garis, nem akarok mókolni vele, tegye meg az, akinek a dolga Smiley

Ervin: írtam egy pü-t, ha ráérsz elolvasod?  eljen
Naplózva
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13360 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:47:40 »

üdv a hozzáértőknek!
Kérdéssel fordulok hozzátok.
fgt-t szeretnék lecserélni vgt-re!
mondeo mk3 2001.10.D6BA
a turbó megvan holnap megyek érte , mi kell még a cseréhez? PL honnan kapja a vákumot mert a fixes máshogy van,működik. gondolok a fekete gumi csőre. stb...
segítségeteket előre is megköszönöm.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13361 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:56:37 »

üdv a hozzáértőknek!
Kérdéssel fordulok hozzátok.
fgt-t szeretnék lecserélni vgt-re!
mondeo mk3 2001.10.D6BA
a turbó megvan holnap megyek érte , mi kell még a cseréhez? PL honnan kapja a vákumot mert a fixes máshogy van,működik. gondolok a fekete gumi csőre. stb...
segítségeteket előre is megköszönöm.

az nyomást fog kapni, nem vákuumot.
Nyomást le tudod venni a szívósorról, EGR csőről. A turbóról meg le kell venni a vákuumos labdát, és nyomásost kell ráapplikálni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13362 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:04:28 »

labdával együtt veszem rajt van kompletten.
Loptam egy linket kb így néz ki.
http://www.jofogas.hu/zala/Ford_Mondeo_MK3_Turbo_Garrett_20287743.htm
bocs ha valakit sértek vele.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13363 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:12:09 »

labdával együtt veszem rajt van kompletten.
Loptam egy linket kb így néz ki.
http://www.jofogas.hu/zala/Ford_Mondeo_MK3_Turbo_Garrett_20287743.htm
bocs ha valakit sértek vele.

igen,de ez egy vákuumos labda. Ez nem lesz jó neked. Ezt a labdát le kell cserélni egy olyan nyomásos labdára, mint ami a tieden van most. Akár arról. Kell egy kis tartókonzolt csinálni neki, + átvariálni a kart.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13364 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:19:26 »

igen,de ez egy vákuumos labda. Ez nem lesz jó neked. Ezt a labdát le kell cserélni egy olyan nyomásos labdára, mint ami a tieden van most. Akár arról. Kell egy kis tartókonzolt csinálni neki, + átvariálni a kart.

Nem így van ez.
Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13365 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:27:51 »

Nem így van ez.
Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....



Pedig jól írta.  Nyomásos labdával tudja vezérelni a VGT-t.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13366 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:29:16 »

Nem így van ez.
Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....


hanem hogy?
van egy fix geós turbója, amit változósra akar lecserélni. pont.
A fix geós nyomáslabdás, a változós meg vákuumos.
Mivel neki alapban nincs vákuumszelepe/szabályzója, így a vákuumos labda  nem fog működni.
Ezért, mivel az ő turbójának labdája nyomással működik, a vgt-t is csak úgy tudja feltenni,ha a labdát lecseréli nyomáslabdára. A nyomást meg leveszi vhonnan a rendszerből.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13367 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:42:01 »

kezdem érteni a dolgot.
lényegében tákolnom kéne valamit hogy fel tudjam rakni.
kezdem azt érezni hogy jó nekem a fix geós Smiley
vagy majd még alszom rá.
igazából városba használom inkább és szeretem ha duruzsol.
azért gondoltam a cserére mert nem mindegy hogy hol van meg a töltőnyomás.
vagy valaki jobb ötlet hogy hogyan tudnám kellemesebbé tenni ezt az érzést? (autócsere nélkül)  vigyor3
Naplózva
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13368 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:50:44 »

amúgy a turbóval semmi bajom.
max jöhet a chip.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13369 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:54:52 »

amúgy a turbóval semmi bajom.
max jöhet a chip.

Mindkét dolog miatt(turbocsere,chip) keresd Bunyeket.Ő épít mindig valamit a tddi-re!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13370 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:56:45 »

köszönöm keresni fogom!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13371 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 22:47:29 »

nyomás reduktorral is meglehet csinálni a gyári vákumos labdával...de extrém estben kell a fék félő hogy nem lessz, mert a vákumot ereszti el ugye ami a devanderről jön és az meg eléggé kéne a fékhez... szomoru1
Nyomásos labda egyedileg belőve a turbóhoz a f@sza...de én már FIX turbó párti vagyok nagyon...ez van...a kocsin is.. eplus2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13372 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:30:38 »

sziasztok!
 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13373 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:40:03 »

sziasztok!
 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!

kezdődik!  falbav eplus2 hehe
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13374 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:44:21 »

kezdődik!  falbav eplus2 hehe
nyócbár eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13375 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:47:30 »

nyócbár eplus2
nem mondom meg. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13376 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:10:42 »

sziasztok!
 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!

Boostal, vagy boost nélkül? vigyor3
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13377 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:24:31 »

jah közbe olvasom mit műveltek XD  szoval a helyzet a következő
a kocsi gyári wolf tuningos azaz 145 lovas! viszont ugy megy kint egy gyári 116 lovas! azhittem normál program van rajta elvittem egy chipeshez kiderült h wolfos! nyilván bele nem láttunk az adatokba mert le van védve! mértünk már itthol egy turbónyomást 1,2 bar  kb 1800 tól. ezért kérdezem jó e az érték(én ugy gondolom igen)
de a kocsi csak nem megy(ill csak kb mint egy gyári) EGR off katalizátor bent van(még) nem füstöl semmi rendellenes jelenség
mi lehet a hiba?
ill vagy egy dolog ami érdekes: a kiolvasás(és nyomásmérés) asszem autocommal történt és kiir egy bizonyos alapjárati korrekciós értéket(de nem is értem egy DI nél hogyan lehet tök fals adat) ) 1 es hengernél 0  2 es kb 50 mg 3 as 100 4 es meg 200-600 között ugrál....(nem hiszem el h ilyen durbva mennyiségeknél nem járna egyenetlenül a motor v nem füstölne)
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 20:28:09 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13378 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:38:19 »

jah közbe olvasom mit műveltek XD  szoval a helyzet a következő
a kocsi gyári wolf tuningos azaz 145 lovas! viszont ugy megy kint egy gyári 116 lovas! azhittem normál program van rajta elvittem egy chipeshez kiderült h wolfos! nyilván bele nem láttunk az adatokba mert le van védve! mértünk már itthol egy turbónyomást 1,2 bar  kb 1800 tól. ezért kérdezem jó e az érték(én ugy gondolom igen)
de a kocsi csak nem megy(ill csak kb mint egy gyári) EGR off katalizátor bent van(még) nem füstöl semmi rendellenes jelenség
mi lehet a hiba?
ill vagy egy dolog ami érdekes: a kiolvasás(és nyomásmérés) asszem autocommal történt és kiir egy bizonyos alapjárati korrekciós értéket(de nem is értem egy DI nél hogyan lehet tök fals adat) ) 1 es hengernél 0  2 es kb 50 mg 3 as 100 4 es meg 200-600 között ugrál....(nem hiszem el h ilyen durbva mennyiségeknél nem járna egyenetlenül a motor v nem füstölne)

A chipesnek kéne látnia nem? Mindegyik le van védve, mégis átírják.
1.2 bar körül van a nyomás ezeknél. Szerintem ez a jó érték.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13379 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:48:18 »

A chipesnek kéne látnia nem? Mindegyik le van védve, mégis átírják.
1.2 bar körül van a nyomás ezeknél. Szerintem ez a jó érték.
nem az a jó érték. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13380 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:50:43 »

nem az a jó érték. nyes

De az vigyor3
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13381 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:53:58 »

nem az a jó érték. nyes

Ja nem. Normál esetben 1.2-1.3, mert ugye annyinál nyit a wastegate.
Nade ha búsztol, annyi naftát nyom bele, hogy a nyitott szelep ellenére is felmegy másfélig.

De ez nagyon ritka.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13382 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:57:39 »

hát ezzel akármit csinálok akárhogy nyomom fix 1.2 - tol kb 1800 tol felfele...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13383 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:59:27 »

nem azt mondom h másik progit nem lehet rá tölteni(mi értelme hiszem már módositott) csak a letöltöttbe nem tudtunk belenézni
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13384 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:19:44 »

nem azt mondom h másik progit nem lehet rá tölteni(mi értelme hiszem már módositott) csak a letöltöttbe nem tudtunk belenézni

Én a múltkor letöltöttem a netről kiváncsiságból egy gyári tddi szoftvert, de nem tudtam belenézni, mert a winols nem találta automatikusan a map-eket.
Az én hozzáértésem meg kevés ahoz, hogy manuálisan megkeressem. Ettől még azok ott vannak, és hozzáértő belelát.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13385 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:23:39 »

Ja nem. Normál esetben 1.2-1.3, mert ugye annyinál nyit a wastegate.
Nade ha búsztol, annyi naftát nyom bele, hogy a nyitott szelep ellenére is felmegy másfélig.

De ez nagyon ritka.
taps taps taps eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13386 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:25:21 »

hát ezzel akármit csinálok akárhogy nyomom fix 1.2 - tol kb 1800 tol felfele...

Egyébként a tuningnál nem a max nyomás változik, ha jól van megírva. Márpedig a gyári wolf nem lehet rossz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:29:08 írta kupeti » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13387 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:29:30 »

Ja nem. Normál esetben 1.2-1.3, mert ugye annyinál nyit a wastegate.
Nade ha búsztol, annyi naftát nyom bele, hogy a nyitott szelep ellenére is felmegy másfélig.

De ez nagyon ritka.
nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13388 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:33:06 »

taps taps taps eplus2 eplus2 eplus2
eljen
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13389 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:39:46 »

nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag. Wink

A legenda szerint boostal 1.5bar a max gyárilag. Ezt a gyakorlatban senki nem tudta prezentálni szomoru2
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 21:41:43 írta kupeti » Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13390 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:42:54 »

nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag. Wink

Nem az a lényeg mi a kérdés! Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13391 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:52:00 »

A legenda szerint boostal 1.5bar a max gyárilag. Ezt a gyakorlatban senki nem tudta prezentálni szomoru2

már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13392 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:52:43 »

Nem az a lényeg mi a kérdés! Wink
mellébeszéd.... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13393 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:57:40 »

chippel nem módosul a turbónyomás pláne a fix geosnál! csak ha belenyulsz a drucklabda karjába akor tudod egy kicsit módositani a westegate szelep nyitását. de nem ez a lényeg most! hanem h mitől nem megy az autó??? de esküszöm keritek egy másik fixes DI-t rámérunk arra is...(mert ha valóban 1,5 akkor meg is vagyunk...)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13394 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:11:27 »

chippel nem módosul a turbónyomás pláne a fix geosnál! csak ha belenyulsz a drucklabda karjába akor tudod egy kicsit módositani a westegate szelep nyitását. de nem ez a lényeg most! hanem h mitől nem megy az autó??? de esküszöm keritek egy másik fixes DI-t rámérunk arra is...(mert ha valóban 1,5 akkor meg is vagyunk...)

Hát az enyém fixes DI. Rámérhetsz bármikor. Max 1.3 bar.
Nem lukas, nem fúj ki, nem füstöl, nincs dugózva semmi, "jól" megy, jól fogyaszt, könnyen indul, nem remeg stb.

Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13395 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:13:13 »

már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.

Ja azt láttam. Gyári. eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13396 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:14:22 »

Hát az enyém fixes DI. Rámérhetsz bármikor. Max 1.3 bar.
Nem lukas, nem fúj ki, nem füstöl, nincs dugózva semmi, "jól" megy, jól fogyaszt, könnyen indul, nem remeg stb.



Na de boost-al vagy anélkül?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13397 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:15:02 »

már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.
hol?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13398 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:18:10 »

Na de boost-al vagy anélkül?  nyes
  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13399 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:38:19 »

Enyém 1,5-el tölt mindig egy azt se tudom minek a labdájával... eplus2  ennyire állitottam nyilván.
De most kaptam egy igen jó kis turbót ingyen GT22...hm..nagyon izgatja a fantáziámat... eplus2
Szétkapom,rendberakom és .....meglátjuk.


« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:39:56 írta Bunyek » Naplózva
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.