Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13350 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:34:41 » |
|
De, az összes fix turbós nyomásos.
OK. Már belekeveredtem én is. De többnyire meg egyébként is ci-k vannak javítás alatt
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kornelkiss4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13351 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:35:24 » |
|
Ha kifújna, akkor szabályzás nélkül sem lett volna meg a nyomás. Ugyanis addig nem nyitja a szelepet, amíg el nem éri a nyomást. Tehát hamarabb nyit, azaz pár tizeddel lejjebb van véve....elméletileg. De jól megy a kocsid....netcore is mondta. Nem lenne egyszerűbb csak használni? nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért. szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13352 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:41:15 » |
|
na ezt mondom. akkor nincs itt vákuum. egyébként meg: 22psi actuator, szóval már bukott az 1,1-1,2 baros elmélet.
Ez sem ilyen egyszerű szerintem. Próbáld ki hogy nyomásmérős pumpával tolod ki a szelepet. Simán lehet hogy 1,5 bárnál nyit. A MAP nem a kompresszorházban mér. 2 tized különbséget simán el tudok képzelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #13353 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:42:41 » |
|
nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért. szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni A turbónyomást akarod beállíttatni, mert azt nem fogják, mert fix hosszú a rúd...persze ha ügyes vagy teszel rá egy VGT turbó állítható hoszúságú tekerhető végződést és oda állítod előfeszítéssel a nyomást ahova akarod. A lényeg, ha rövidebb a rúd nagyobb a nyomás.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13354 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:43:28 » |
|
nem, mivel nagyobb nyomással még jobban menne, illetve nem keveset fizettem a felújításért. szóval szépen beállítják, és rendben leszünk, én se fogok itt rinyálni Megmérted már menet közben/terhelés alatt is?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kornelkiss4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13355 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:46:26 » |
|
Ez sem ilyen egyszerű szerintem. Próbáld ki hogy nyomásmérős pumpával tolod ki a szelepet. Simán lehet hogy 1,5 bárnál nyit. A MAP nem a kompresszorházban mér. 2 tized különbséget simán el tudok képzelni.
lehet, de akkor a rendszerben valahol elszökik egy kicsi nyomás, ezt is írtam korábban, mint lehetséges ok. igazából felesleges tippelgetni, ha jó lesz jó lesz, ha nem, akkor addig fogják keresni, amíg jó nem lesz. Ervin: oké, értem, akkor miért nem tudja a gyári értéket? Mi lehet a gond szerinted? Én laikus vagyok, ezért (is) jöttem ide segítségért. Szerintem egy felújított turbo tudja a gyári nyomást, ha nem tudja, akkor ne vállalja el a felújítást. GSR: természetesen igen. akárhogy padlóztam, akkor se tudja. szabályzás nélkül viszont igen. érdekes dolgok ezek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.03 kedd, 21:49:25 írta kornelkiss4 »
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13356 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:47:03 » |
|
A turbónyomást akarod beállíttatni, mert azt nem fogják, mert fix hosszú a rúd...persze ha ügyes vagy teszel rá egy VGT turbó állítható hoszúságú tekerhető végződést és oda állítod előfeszítéssel a nyomást ahova akarod. A lényeg, ha rövidebb a rúd nagyobb a nyomás.
Vagy veszel 8-10ezerért egy egyszerű nyomásszabályzót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #13357 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:49:41 » |
|
Vagy veszel 8-10ezerért egy egyszerű nyomásszabályzót.
Az rajt van, hova szereled a másikat...
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13358 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:51:29 » |
|
Az rajt van, hova szereled a másikat... Arra gondolok, ami egy kis nyomást lecsal. Sima szelep, a kompesszorház és labda közötti csőbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kornelkiss4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13359 Dátum: 2015.02.03 kedd, 21:54:21 » |
|
kösz az ötleteket srácok, viszont ez a turbo még bőven garis, nem akarok mókolni vele, tegye meg az, akinek a dolga Ervin: írtam egy pü-t, ha ráérsz elolvasod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wisky17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13360 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:47:40 » |
|
üdv a hozzáértőknek! Kérdéssel fordulok hozzátok. fgt-t szeretnék lecserélni vgt-re! mondeo mk3 2001.10.D6BA a turbó megvan holnap megyek érte , mi kell még a cseréhez? PL honnan kapja a vákumot mert a fixes máshogy van,működik. gondolok a fekete gumi csőre. stb... segítségeteket előre is megköszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #13361 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:56:37 » |
|
üdv a hozzáértőknek! Kérdéssel fordulok hozzátok. fgt-t szeretnék lecserélni vgt-re! mondeo mk3 2001.10.D6BA a turbó megvan holnap megyek érte , mi kell még a cseréhez? PL honnan kapja a vákumot mert a fixes máshogy van,működik. gondolok a fekete gumi csőre. stb... segítségeteket előre is megköszönöm.
az nyomást fog kapni, nem vákuumot. Nyomást le tudod venni a szívósorról, EGR csőről. A turbóról meg le kell venni a vákuumos labdát, és nyomásost kell ráapplikálni.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #13363 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:12:09 » |
|
igen,de ez egy vákuumos labda. Ez nem lesz jó neked. Ezt a labdát le kell cserélni egy olyan nyomásos labdára, mint ami a tieden van most. Akár arról. Kell egy kis tartókonzolt csinálni neki, + átvariálni a kart.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13364 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:19:26 » |
|
igen,de ez egy vákuumos labda. Ez nem lesz jó neked. Ezt a labdát le kell cserélni egy olyan nyomásos labdára, mint ami a tieden van most. Akár arról. Kell egy kis tartókonzolt csinálni neki, + átvariálni a kart.
Nem így van ez. Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #13365 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:27:51 » |
|
Nem így van ez. Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....
Pedig jól írta. Nyomásos labdával tudja vezérelni a VGT-t.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #13366 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:29:16 » |
|
Nem így van ez. Ez VGT az övé WGT. Nem csak a labdában különbözik.....
hanem hogy? van egy fix geós turbója, amit változósra akar lecserélni. pont. A fix geós nyomáslabdás, a változós meg vákuumos. Mivel neki alapban nincs vákuumszelepe/szabályzója, így a vákuumos labda nem fog működni. Ezért, mivel az ő turbójának labdája nyomással működik, a vgt-t is csak úgy tudja feltenni,ha a labdát lecseréli nyomáslabdára. A nyomást meg leveszi vhonnan a rendszerből.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
wisky17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13367 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:42:01 » |
|
kezdem érteni a dolgot. lényegében tákolnom kéne valamit hogy fel tudjam rakni. kezdem azt érezni hogy jó nekem a fix geós vagy majd még alszom rá. igazából városba használom inkább és szeretem ha duruzsol. azért gondoltam a cserére mert nem mindegy hogy hol van meg a töltőnyomás. vagy valaki jobb ötlet hogy hogyan tudnám kellemesebbé tenni ezt az érzést? (autócsere nélkül)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wisky17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13368 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:50:44 » |
|
amúgy a turbóval semmi bajom. max jöhet a chip.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #13369 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:54:52 » |
|
amúgy a turbóval semmi bajom. max jöhet a chip.
Mindkét dolog miatt(turbocsere,chip) keresd Bunyeket.Ő épít mindig valamit a tddi-re!
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
wisky17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13370 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:56:45 » |
|
köszönöm keresni fogom!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #13371 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 22:47:29 » |
|
nyomás reduktorral is meglehet csinálni a gyári vákumos labdával...de extrém estben kell a fék félő hogy nem lessz, mert a vákumot ereszti el ugye ami a devanderről jön és az meg eléggé kéne a fékhez... Nyomásos labda egyedileg belőve a turbóhoz a f@sza...de én már FIX turbó párti vagyok nagyon...ez van...a kocsin is..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #13372 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:30:38 » |
|
sziasztok! 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #13373 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:40:03 » |
|
sziasztok! 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!
kezdődik!
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #13374 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:44:21 » |
|
nyócbár
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13375 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:47:30 » |
|
nyócbár nem mondom meg.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13376 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:10:42 » |
|
sziasztok! 2001 es 116 lovas FIXTURBÓS TDDI (D6BA) mondeo gyári maximális turbónyomás értékére lennék kiváncsi. köszönöm!
Boostal, vagy boost nélkül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #13377 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:24:31 » |
|
jah közbe olvasom mit műveltek XD szoval a helyzet a következő a kocsi gyári wolf tuningos azaz 145 lovas! viszont ugy megy kint egy gyári 116 lovas! azhittem normál program van rajta elvittem egy chipeshez kiderült h wolfos! nyilván bele nem láttunk az adatokba mert le van védve! mértünk már itthol egy turbónyomást 1,2 bar kb 1800 tól. ezért kérdezem jó e az érték(én ugy gondolom igen) de a kocsi csak nem megy(ill csak kb mint egy gyári) EGR off katalizátor bent van(még) nem füstöl semmi rendellenes jelenség mi lehet a hiba? ill vagy egy dolog ami érdekes: a kiolvasás(és nyomásmérés) asszem autocommal történt és kiir egy bizonyos alapjárati korrekciós értéket(de nem is értem egy DI nél hogyan lehet tök fals adat) ) 1 es hengernél 0 2 es kb 50 mg 3 as 100 4 es meg 200-600 között ugrál....(nem hiszem el h ilyen durbva mennyiségeknél nem járna egyenetlenül a motor v nem füstölne)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 20:28:09 írta henki »
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13378 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:38:19 » |
|
jah közbe olvasom mit műveltek XD szoval a helyzet a következő a kocsi gyári wolf tuningos azaz 145 lovas! viszont ugy megy kint egy gyári 116 lovas! azhittem normál program van rajta elvittem egy chipeshez kiderült h wolfos! nyilván bele nem láttunk az adatokba mert le van védve! mértünk már itthol egy turbónyomást 1,2 bar kb 1800 tól. ezért kérdezem jó e az érték(én ugy gondolom igen) de a kocsi csak nem megy(ill csak kb mint egy gyári) EGR off katalizátor bent van(még) nem füstöl semmi rendellenes jelenség mi lehet a hiba? ill vagy egy dolog ami érdekes: a kiolvasás(és nyomásmérés) asszem autocommal történt és kiir egy bizonyos alapjárati korrekciós értéket(de nem is értem egy DI nél hogyan lehet tök fals adat) ) 1 es hengernél 0 2 es kb 50 mg 3 as 100 4 es meg 200-600 között ugrál....(nem hiszem el h ilyen durbva mennyiségeknél nem járna egyenetlenül a motor v nem füstölne)
A chipesnek kéne látnia nem? Mindegyik le van védve, mégis átírják. 1.2 bar körül van a nyomás ezeknél. Szerintem ez a jó érték.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13379 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:48:18 » |
|
A chipesnek kéne látnia nem? Mindegyik le van védve, mégis átírják. 1.2 bar körül van a nyomás ezeknél. Szerintem ez a jó érték.
nem az a jó érték.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13380 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:50:43 » |
|
nem az a jó érték. De az
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13381 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:53:58 » |
|
nem az a jó érték. Ja nem. Normál esetben 1.2-1.3, mert ugye annyinál nyit a wastegate. Nade ha búsztol, annyi naftát nyom bele, hogy a nyitott szelep ellenére is felmegy másfélig. De ez nagyon ritka.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #13382 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:57:39 » |
|
hát ezzel akármit csinálok akárhogy nyomom fix 1.2 - tol kb 1800 tol felfele...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #13383 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:59:27 » |
|
nem azt mondom h másik progit nem lehet rá tölteni(mi értelme hiszem már módositott) csak a letöltöttbe nem tudtunk belenézni
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13384 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:19:44 » |
|
nem azt mondom h másik progit nem lehet rá tölteni(mi értelme hiszem már módositott) csak a letöltöttbe nem tudtunk belenézni
Én a múltkor letöltöttem a netről kiváncsiságból egy gyári tddi szoftvert, de nem tudtam belenézni, mert a winols nem találta automatikusan a map-eket. Az én hozzáértésem meg kevés ahoz, hogy manuálisan megkeressem. Ettől még azok ott vannak, és hozzáértő belelát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #13385 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:23:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13386 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:25:21 » |
|
hát ezzel akármit csinálok akárhogy nyomom fix 1.2 - tol kb 1800 tol felfele...
Egyébként a tuningnál nem a max nyomás változik, ha jól van megírva. Márpedig a gyári wolf nem lehet rossz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:29:08 írta kupeti »
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13387 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:29:30 » |
|
Ja nem. Normál esetben 1.2-1.3, mert ugye annyinál nyit a wastegate. Nade ha búsztol, annyi naftát nyom bele, hogy a nyitott szelep ellenére is felmegy másfélig.
De ez nagyon ritka.
nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13388 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:33:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13389 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:39:46 » |
|
nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag. A legenda szerint boostal 1.5bar a max gyárilag. Ezt a gyakorlatban senki nem tudta prezentálni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 21:41:43 írta kupeti »
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13390 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:42:54 » |
|
nem az a kérdés,hogy ritka-e,hanem hogy mennyi a maximum.az pedig nem ennyi gyárilag. Nem az a lényeg mi a kérdés!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13391 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:52:00 » |
|
A legenda szerint boostal 1.5bar a max gyárilag. Ezt a gyakorlatban senki nem tudta prezentálni már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #13392 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:52:43 » |
|
Nem az a lényeg mi a kérdés! mellébeszéd....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #13393 Dátum: 2015.02.07 szombat, 21:57:40 » |
|
chippel nem módosul a turbónyomás pláne a fix geosnál! csak ha belenyulsz a drucklabda karjába akor tudod egy kicsit módositani a westegate szelep nyitását. de nem ez a lényeg most! hanem h mitől nem megy az autó??? de esküszöm keritek egy másik fixes DI-t rámérunk arra is...(mert ha valóban 1,5 akkor meg is vagyunk...)
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13394 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:11:27 » |
|
chippel nem módosul a turbónyomás pláne a fix geosnál! csak ha belenyulsz a drucklabda karjába akor tudod egy kicsit módositani a westegate szelep nyitását. de nem ez a lényeg most! hanem h mitől nem megy az autó??? de esküszöm keritek egy másik fixes DI-t rámérunk arra is...(mert ha valóban 1,5 akkor meg is vagyunk...)
Hát az enyém fixes DI. Rámérhetsz bármikor. Max 1.3 bar. Nem lukas, nem fúj ki, nem füstöl, nincs dugózva semmi, "jól" megy, jól fogyaszt, könnyen indul, nem remeg stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13395 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:13:13 » |
|
már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.
Ja azt láttam. Gyári.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #13396 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:14:22 » |
|
Hát az enyém fixes DI. Rámérhetsz bármikor. Max 1.3 bar. Nem lukas, nem fúj ki, nem füstöl, nincs dugózva semmi, "jól" megy, jól fogyaszt, könnyen indul, nem remeg stb.
Na de boost-al vagy anélkül?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #13397 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:15:02 » |
|
már hogy a viharba ne.ott linkeltem a másfelet.
hol?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13398 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:18:10 » |
|
Na de boost-al vagy anélkül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #13399 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:38:19 » |
|
Enyém 1,5-el tölt mindig egy azt se tudom minek a labdájával... ennyire állitottam nyilván. De most kaptam egy igen jó kis turbót ingyen GT22...hm..nagyon izgatja a fantáziámat... Szétkapom,rendberakom és .....meglátjuk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:39:56 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
|