Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 02:10:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13782255 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11250 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:29:47 »

Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez  szomoru1.

Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556

Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm

én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/


Szia!

Spurit én is használtam jó fél évig. Hát nem vettem észre semmit, lehet velem volt a gond, de most a június végi olajcsrekor kapott Metabond-t a motor és megtéve > 4.000 km-t azt vettem észre, hogy határozottan sokkal csendesebb lett a motor  wow1 és picit a fogyi is csökkent, valamint az Osztrák üzemanyag tényleg jobb és júli elején még ~ 20 ft-al olcsóbb is volt, mint Sopronban az itthoni árak  szomoru1
A Metabond megasel-t viszont én is szívesen kipróbálnám, sajna helyben már nem tudtam beszerezni, mert befejezte az árusítását az autósbolt. Tudsz egy jó forrást Bp-en esetleg?  worship
Naplózva
vtom83
Vendég
« Új hozzászólás #11251 Dátum: 2011.07.27 szerda, 02:04:52 »

Nagyon remélem nem a porlasztó lesz mert az úgy hallottam nem olcsó!Ha a porlasztó kezdi megadni magát az nem jár teljesítmény csökkenéssel? A többi lehetséges gond amit írtatok nem tűnik zsebbe nyúlósnak. Ja és még valami,a fék a ti kocsitokban is kicsit "ladás"szóval fog de erősen kell nyomni,vagy csak nálam ilyen?Hol lehet érintős navihoz lemezt venni és kb mennyi?Válaszaitokat előre is köszönöm!!Üdv..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #11252 Dátum: 2011.07.27 szerda, 07:46:33 »

Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg  szomoru1

10 dollar egy fel literes uveggel, de kapsz 12 uveggel nagy dobozban 48 kanadai dollarert is. Mas arat nem talaltam ra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bulis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #11253 Dátum: 2011.07.27 szerda, 09:30:18 »

Sziasztok!

Nekem ugyanez a jelenség klíma nélkül. Valakinek ötlet merre induljak el? Nem igazán értek hozzá szomoru1
Előre is köszönöm!

Üdv,
LAci

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód  N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11254 Dátum: 2011.07.27 szerda, 09:31:16 »

Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates.  Ezek szerint én jó drágán vettem.
Ott volt felette ,de még 1x  wave:

Zolka4 hozzászólása és tőle vettem igaz több, mint 1 éve:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg507110#msg507110

"Sziasztok.
Látom nagyon benne vagytok itt a szíj témában.
Csak jelzem ha kell valakinek akkor még pár darab elérhető a szíj készletből ami SKF szíj és 2 gyári görgő+gyári feszítő.32000,-
Főtengely szíjtárcsa pedig 20000,-
Privátban keress mert kevés a netes idő.
vagy a www.fotauto.hu
JÓ BÜTYKÖLÉST!!!!"
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11255 Dátum: 2011.07.27 szerda, 09:36:05 »

A Metabond megasel-t viszont én is szívesen kipróbálnám, sajna helyben már nem tudtam beszerezni, mert befejezte az árusítását az autósbolt. Tudsz egy jó forrást Bp-en esetleg?  worship
Sajna én nem vettem még bele sohasem csak a fórumokon olvastam, hogy valakinek ez jött be  eljen
De a gugli feldob sok helyet Budapesten is pl:
http://www.magyararak.hu/akciosbolt
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11256 Dátum: 2011.07.27 szerda, 10:22:32 »

Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Nem is olyan sürgős ez.   Úgy is mondhatnám nem SÓS,  cukros. nyes
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11257 Dátum: 2011.07.27 szerda, 11:02:41 »

Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj

Szíjcsere letudva + szabadonfutósítva is a gép wave

Köszi VIK még1x taps
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11258 Dátum: 2011.07.27 szerda, 11:27:13 »

Szíjcsere letudva + szabadonfutósítva is a gép wave

Köszi VIK még1x taps
Ez elég gyors volt!   wow1 worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11259 Dátum: 2011.07.27 szerda, 11:51:40 »

Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg  szomoru1
asszem olyan "metabondos" ára van, de nemtom, mert ajándékba kaptam  Cheesy
Az kiderült a flakonról, hogy ámerikai a motyó, származását tekintve...
Tényleg, a többi adalék is onnan származik? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11260 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:51:36 »

Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg  szomoru1
www.metabond.hu
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11261 Dátum: 2011.07.27 szerda, 13:36:59 »

a fórumtárs nem a metabondot kérdezte..
hanem ezt
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11262 Dátum: 2011.07.27 szerda, 13:42:44 »

Ez meg ha jól látom egy fordos referencia, de lehet, hogy csak marketing...
http://www.le-inc.com/documents/2410_8800_ate.pdf
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #11263 Dátum: 2011.07.27 szerda, 13:53:27 »

Ez meg ha jól látom egy fordos referencia, de lehet, hogy csak marketing...
http://www.le-inc.com/documents/2410_8800_ate.pdf

Az ennyire szo szerint az utolso fillerig kiszamolt "felhasznaloi kommentekben" nehezen tudok hinni. Ami persze nem jelenti azt, hogy nem igaz, de a mondott cuccra alig talaltam barmit is netszerte, ami egy ismert es elterjedt, plane jo es hasznos cuccrol nehezen elkepzelheto.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11264 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:04:21 »

Az ennyire szo szerint az utolso fillerig kiszamolt "felhasznaloi kommentekben" nehezen tudok hinni. Ami persze nem jelenti azt, hogy nem igaz, de a mondott cuccra alig talaltam barmit is netszerte, ami egy ismert es elterjedt, plane jo es hasznos cuccrol nehezen elkepzelheto.

AndyA

Valóban érdekes. Ha emilben kapnék ilyet, tutira a spamok közt kötne ki Smiley
De egyébként majd fogok referálni róla, mert ezt használom most.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11265 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:05:12 »

sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...

kell parazni?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11266 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:14:06 »

sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...

kell parazni?
Szűrő megfogja a dolgokat elvileg és 4-5e km adalékolás után érdemes cserélni a szűrőt, amennyiben rátérsz a folyamatos használatra!
Persze volt már példa arra, hogy már kopott porlasztócsúcsot megtisztított a kirakódott dzsuvától az adalék és elkezdett "pisilni" a befecskendező rendszer és csere lett belőle.
Amennyiben a 138e km valós sztm nem lesz ilyen gondod  wave
Ha pl csak pro-tec-et használsz 1x kevés go-hoz (megtehető pl: 150km) akkor érdemes cserélni a szűrőt a következő tankolásnál sztm  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11267 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:30:57 »

Szűrő megfogja a dolgokat elvileg és 4-5e km adalékolás után érdemes cserélni a szűrőt, amennyiben rátérsz a folyamatos használatra!

akkor ha jol ertem ket fajta adalk letezik. az egyik egy egyszeri tisztitasra, a masik pedig amit minden tankolas melle lehet tenni.
jol ertem?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11268 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:41:32 »

akkor ha jol ertem ket fajta adalk letezik. az egyik egy egyszeri tisztitasra, a masik pedig amit minden tankolas melle lehet tenni.
jol ertem?
Hát nagy általánosságban igen. Én ezekkel találkoztam idáig  eljen
Persze van még oktánszám vagy cetánszám növelő, multifunkciós, versenyadalék,  stb.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11269 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:53:37 »

Hát nagy általánosságban igen. Én ezekkel találkoztam idáig  eljen
Persze van még oktánszám vagy cetánszám növelő, multifunkciós, versenyadalék,  stb.

akkor gondolom elsonek egy egyszeri tisztitot kene, majd szurocsere 100-200 km utan, aztan mehet az allando adalek es 5000km mulva megint egy szurocsere.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11270 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:04:13 »

akkor gondolom elsonek egy egyszeri tisztitot kene, majd szurocsere 100-200 km utan, aztan mehet az allando adalek es 5000km mulva megint egy szurocsere.
Én a folyamatos adalékolást alkalmazom.
Sztm, ha egyszeri tisztítás után cseréled a szűrőt és utána áttérsz a folyamatos adalékolásra én biztosan nem cserélném ki 5000km múlva újra a go szűrőt, hanem csak a következő alkalommal amikor úgyis cserélném.  Persze te döntöd el. A gyakori szűrő csere sohasem árt az biztos a kocsidnak Smiley eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11271 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:09:44 »

sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...

kell parazni?
Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11272 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:19:43 »

Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...

hehehe, ok.
akkor marad a sima adlek es szurocsere. hol van a szuro? tanknal, vagz elol a motorterben?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11273 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:23:31 »

hehehe, ok.
akkor marad a sima adlek es szurocsere. hol van a szuro? tanknal, vagz elol a motorterben?
Motortérben az utasoldali torony mellett, de itt a leírás:
http://mondeo.hu/index.php?page=115
 integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11274 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:30:10 »

Ez elég gyors volt!   wow1 worship

hát igen, nem mertem sokáig húzni, hétvégén hosszabb túra lesz, és elmondások alapján ez csúnya dolgokat tud véghezvinni, ha menet közben hullik szét..
És persze Vik gyorsan beszervezte a szervízbe a gépet  worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11275 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:34:50 »

ma visszavittem az autót ahol vettem , elküldtek szervízbe . ment az okoskodás meg a pislogás
végül is egy a fékszervódobról lejövö vákumcső ami egy vékony műanyag csőbe csatlakozik na ott volt a hiba , meg a tag tekergetett vmit a turbón sztem a geometriát, picit jobb lett de kormol még mindig és 7.2-73-at mutat a fogyi mérő ami nem sok picit?
Alf egy diagnosztikára mikor tudunk sort keríteni?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11276 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:43:18 »

Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...
Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit  vigyor3
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11277 Dátum: 2011.07.27 szerda, 17:36:42 »

Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit  vigyor3
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
Én most beszéltem az Autochemmel és ugyanezt mondták. Ne rémüljünk meg ha először csúnya hangja lesz meg füstöl, azt a  trutyi feloldása okozza. Kidolgozza és elmúlik. Végülis nekem is elmúlt.  De szerintem ez bizonyos km-nél orosz rulett. Bár sokan mondják, h jobb a gép utána. Gabe is az autochemre esküszik pl.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11278 Dátum: 2011.07.27 szerda, 17:49:25 »


Köszönöm a "kiigazítást"  Wink valóbam a MOL termék érdekelt  worship  worship  worship
De értékelem a segítő szándékot is Metabond-s linkkel kapcsolatosan is worship
 integet2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11279 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:57:31 »

Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit  vigyor3
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
pont ezt nyögtem előtte is.. ha kormol és szarakodik, akkor simán mehet bele, de ha nincs baja.. akkor inkább ne.
nekem asszem 135e km körül jött a probléma, reggeli hidegindításnál, akkor jót tett neki a protec, aztán megismételtem később is, mert már emelkedőn elég sok füst jött ki belőle ledugózott egr-nél is. ekkor jött a kopogó motor.. majd a letiltás emelkedőn fullgáznál..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11280 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:07:46 »

pont ezt nyögtem előtte is.. ha kormol és ***akodik, akkor simán mehet bele, de ha nincs baja.. akkor inkább ne.
nekem asszem 135e km körül jött a probléma, reggeli hidegindításnál, akkor jót tett neki a protec, aztán megismételtem később is, mert már emelkedőn elég sok füst jött ki belőle ledugózott egr-nél is. ekkor jött a kopogó motor.. majd a letiltás emelkedőn fullgáznál..
Protech után ez a hiba megszűnt??

Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin  vigyor3
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul  eplus2
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11281 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:08:46 »

Én most beszéltem az Autochemmel és ugyanezt mondták. Ne rémüljünk meg ha először csúnya hangja lesz meg füstöl, azt a  trutyi feloldása okozza. Kidolgozza és elmúlik. Végülis nekem is elmúlt.  De szerintem ez bizonyos km-nél orosz rulett. Bár sokan mondják, h jobb a gép utána. Gabe is az autochemre esküszik pl.
ugyan olyan maradt  vigyor3
mondjuk akkor még friss volt a kocsi, szóval nem tudtam mit kéne észrevegyek  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11282 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:21:40 »

Protech után ez a hiba megszűnt??

Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin  vigyor3
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul  eplus2
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
válasszuk ketté.. I. korábban hidegindításnál füstölt, azután elmúlt a protectől..
II. De fokozatosan kezdett füstölni kigyorsításokkor is, így teltek múltak a km-ek és adtam neki megint protecet, ezután már kezdett kopogóssá válni fokozatosan.. és a second protek után se szűnt meg a kormolása (komoly koromfelfő).
Nálad üresben nem kéne füstölnie, mert nekem beteg porlasztókkal se füstölt üresben padlógázzal. csakis terhelésnél.
én javasolnám a szívsor takarítást, de ha ez megvolt az egr dugózással együtt, akkor marad a chip magyarázatnak.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 21:24:00 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11283 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:23:31 »

Protech után ez a hiba megszűnt??

Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin  vigyor3
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul  eplus2
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
A chip miatt van koksz! Az enyém is nyomja, főleg ha pár napig csak városban megyek. Olyankor ha először odanyomom rendesen nem kell hátranézni. De utána már nem vészes. Viszont jól megy nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11284 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:35:47 »

Nagyon remélem nem a porlasztó lesz mert az úgy hallottam nem olcsó!Ha a porlasztó kezdi megadni magát az nem jár teljesítmény csökkenéssel? A többi lehetséges gond amit írtatok nem tűnik zsebbe nyúlósnak. Ja és még valami,a fék a ti kocsitokban is kicsit "ladás"szóval fog de erősen kell nyomni,vagy csak nálam ilyen?Hol lehet érintős navihoz lemezt venni és kb mennyi?Válaszaitokat előre is köszönöm!!Üdv..
Nekem úgy néz ki miatta levált terheléskor.Most lesz cserélve 2db ami tuti rossz.Húzós ára van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #11285 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:43:39 »

Szélesebb a zen szabadonfutó is valóban ezért kell leszedni egy picit a generátor pereméből!
Szíjat kell ellenőrizni. Amennyiben a 2,4-es tranyón ua a szíj akkor ua a tárcsa is sztm nagy valószínűséggel! integet2
Tessék: Szabadonfutó Transit 2.4-hez:

Kicsit ismerős.

Rákérdeztem a litens-es embernél, hogy hol kapható az ő görgőjük. Most lusta voltam kimenni az autóhoz, így nem tudom, hogy a kb. dupla vastag szíjtárcsa egyáltalán elfér-e.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11286 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:50:34 »

Köszönöm a "kiigazítást"  Wink valóbam a MOL termék érdekelt  worship  worship  worship
De értékelem a segítő szándékot is Metabond-s linkkel kapcsolatosan is worship
 integet2
Szia!
A mol kutaknál lehet kapni ezt az adalékot?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11287 Dátum: 2011.07.27 szerda, 22:36:10 »

azt hiszem nem adalekolok...
nekem - lekopogom - se nem kopog, se nem fustol...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11288 Dátum: 2011.07.27 szerda, 22:58:23 »

azt hiszem nem adalekolok...
nekem - lekopogom - se nem kopog, se nem fustol...
Mondjuk enyémben volt retek ezekszerint, de sose többet bele nem tenném  vigyor3
Majdnem infarktust kaptam  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11289 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:03:22 »

Szia!
A mol kutaknál lehet kapni ezt az adalékot?

Nem tudom, nem néztem még sohasem, de az oldalukon elérhető:
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/
Ha esetleg valaki jár MOL kúton megnézhetné, megkérdezhetné  worship
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11290 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:29:08 »

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11291 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:30:32 »

[img]https://lh5.googleusercontent.com/-MtPwQs2h8iA/TjB_43v1tsI/AAAAAAAAAEI/POxFQE_nTCM/s512/mondeo.jpg[/img
szpenish rendszám?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11292 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:49:49 »

Protech után ez a hiba megszűnt??

Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin  vigyor3
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul  eplus2
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
dobjad ki a katalizátort nyes

abban gyűlik össze és a kipuf nyomás abból tolja kifele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11293 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:52:14 »

dobjad ki a katalizátort nyes

abban gyűlik össze és a kipuf nyomás abból tolja kifele
egyszer, ha emelő kerül az autó alá, vagy valami gödör akkor én leszedem!! az biztos  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11294 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:53:12 »

egyszer, ha emelő kerül az autó alá, vagy valami gödör akkor én leszedem!! az biztos  nyes
igazán berakhatnád már nyes Wink
valamennyi erő is jön vele vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11295 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:55:59 »

igazán berakhatnád már nyes Wink
valamennyi erő is jön vele vigyor3
4-ben ha lepadlóztam vizes úton inkább elpörgött mint gyorsult volna, szerintem van benne kraft  beka3

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11296 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:57:01 »

4-ben ha lepadlóztam vizes úton inkább elpörgött mint gyorsult volna, szerintem van benne kraft  beka3


nekem kezd megint kevés lenni Sad
kinézek majd az adagolóshoz, hogy mennyiért rakná be a 115le-s csúcsokat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11297 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:57:57 »

nekem kezd megint kevés lenni Sad
kinézek majd az adagolóshoz, hogy mennyiért rakná be a 115le-s csúcsokat vigyor3
az már nem megy házilag?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11298 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:58:47 »

szpenish rendszám?
Igen.
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11299 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 07:40:39 »

Igen.
Hogy lehet így képet betenni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.